-
Από τους κατόχους έχει κάποιος τοποθετήσει 3 καρεκλάκια πίσω; Τα 2 στην άκρη με τοποθέτηση isofix. Ή έστω να χωράει κάποιος ενήλικας ανάμεσα τους και να κάνει σχετικά άνετα ταξίδι;
-
@parikon said in Νεο Hyundai Tucson :
Από τους κατόχους έχει κάποιος τοποθετήσει 3 καρεκλάκια πίσω; Τα 2 στην άκρη με τοποθέτηση isofix. Ή έστω να χωράει κάποιος ενήλικας ανάμεσα τους και να κάνει σχετικά άνετα ταξίδι;
2 καρεκλακια και σχετικά άνετο ταξίδι για ενήλικα πίσω μόνο αν είσαι ο Τιραμόλα!
Μια λεπτή μικροκαμωμένη γυναίκα ίσως να χωρέσει με συμβιβασμούς άνεσης.
3 αυτόνομα καθίσματα πίσω έχει το c5 aircross. -
@parikon said in Νεο Hyundai Tucson :
Από τους κατόχους έχει κάποιος τοποθετήσει 3 καρεκλάκια πίσω; Τα 2 στην άκρη με τοποθέτηση isofix. Ή έστω να χωράει κάποιος ενήλικας ανάμεσα τους και να κάνει σχετικά άνετα ταξίδι;
Με 2 μεγάλα καρεκλάκια (από αυτά που βάζουμε παιδιά ηλικίας 1-3 ετών) στις πίσω εξωτερικές θέσεις, τότε στη μέση μπορεί να κάτσει ένας μικροκαμωμένος ενήλικος (στενός βασικά να είναι, το ύψος δε παίζει ρόλο) και θα ταξιδέψει και για 2 ώρες αδιαμαρτύρητα... με τα μικρότερα καρεκλάκια που βάζουμε σε μεγαλύτερα παιδιά (δε θυμάμαι πως τα λένε, έχουν ένα άλλο όνομα) προφανώς θα κάτσει άνετα αλλά αυτή η υπερυψωμένη μεσαία θέση πάλι δεν είναι για πολλές ώρες.
Εγώ έχω το ένα καρεκλάκι δεμένο με ζώνη μπροστά (η πιο μεγάλη παράλειψη για εμένα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η απουσια isofix μπροστά) για τη μεγάλη μου κόρη και πίσω έχω το άλλο καρεκλάκι που βάζουμε το μωρό ώστε να είναι και η σύζυγος μου μαζί του και να έχει όλο το χώρο στη διάθεση της (παιχνιδάκια, τσάντες με τα απαραίτητα βρεφικά είδη κτλ)
Το σαλόνι πίσω είναι πολύ ευρύχωρο και οι πίσω πλάτες ρυθμίζονται σε κλίση και κατεβαίνουν πολύ κάνοντας το ταξίδι ιδιαιτέρως άνετο για τους επιβάτες, αλλά με προσανατολισμό για 2 επιβάτες ή καρεκλάκια πάντα, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα.
-
Υπάρχει κάτοχος 150ps DCT; Ψάχνεται ένας φίλος και ακούγεται VFM συνδυασμός τιμολογιακά. Είναι όμως αρκετά τα 150 για το σκάφος αυτό; Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει στον αστικό κύκλο; Οκ δεν θα πιάνει το 11αρι του 180/AWD αλλά αυτό που διαβάζω για 8,5 παίζει;
-
Αν ισχύει το 11 στο 180 δεν νομίζω να πέφτει στο 8.5 στο 150 , μάλλον παραπάνω.
-
Έχει και diesel! Τι να καίει αραγε-ς;!
-
Πάντως Q3 με τα 150 που πήρε φίλος, τα 10άρια μέσα στην πόλη τα έχει για πλάκα...
-
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει κάτοχος 150ps DCT; Ψάχνεται ένας φίλος και ακούγεται VFM συνδυασμός τιμολογιακά. Είναι όμως αρκετά τα 150 για το σκάφος αυτό; Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει στον αστικό κύκλο; Οκ δεν θα πιάνει το 11αρι του 180/AWD αλλά αυτό που διαβάζω για 8,5 παίζει;
Στα 11000χλμ που είμαι τώρα με το 80% των χιλιομέτρων στη πόλη(κέντρο Αθήνας), έχω μικτή 8.2. Μια χαρά φτάνουν και περισσεύουν τα 150.
-
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει κάτοχος 150ps DCT; Ψάχνεται ένας φίλος και ακούγεται VFM συνδυασμός τιμολογιακά. Είναι όμως αρκετά τα 150 για το σκάφος αυτό; Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει στον αστικό κύκλο; Οκ δεν θα πιάνει το 11αρι του 180/AWD αλλά αυτό που διαβάζω για 8,5 παίζει;
Στα 11000χλμ που είμαι τώρα με το 80% των χιλιομέτρων στη πόλη(κέντρο Αθήνας), έχω μικτή 8.2. Μια χαρά φτάνουν και περισσεύουν τα 150.
Εξαιρετική κατανάλωση για τον συνδυασμό βάρους/θερμικού. Σκέψου ότι σε καλοσυντηρημένο CR-V αυτόματο του 2009, που κινείται στα ΒΠ της Αθήνας (με ελαφρύ πόδι), η κατανάλωση ειναι περίπου στα 11l/100. Για να δούμε τι θα κάνει το 180 DCT AWD...
-
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει κάτοχος 150ps DCT; Ψάχνεται ένας φίλος και ακούγεται VFM συνδυασμός τιμολογιακά. Είναι όμως αρκετά τα 150 για το σκάφος αυτό; Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει στον αστικό κύκλο; Οκ δεν θα πιάνει το 11αρι του 180/AWD αλλά αυτό που διαβάζω για 8,5 παίζει;
Από που προκύπτουν τα "11αρια" για τα 180PS; εκτός αν κάποιος πήρε Tucson και το κυκλοφορεί ΜΟΝΟ πόλη, ώρες αιχμής και έχει και λίγο βαρύ πόδι..
Επειδή είσαι από Θεσσκη (αν καταλαβαίνω σωστά από το όνομά σου) θα σου πω τα δικά μου σενάρια χρήσης. 4000χλμ μέχρι στιγμής, 180PS manual FWD, κατοικώ Συκιές-Νεάπολη (άρα έχω καθημερινά ανηφόρες όποτε οδηγώ), 50% περιφερειακός-εθνικές (με μέσες ταχύτητες 100-130) κτλ, 50% πόλη.. συνολική μέση κατανάλωση σύμφωνα με το αυτοκίνητο από την 1η μέρα --> 8λ/100
Και το γενικότερο συμπέρασμα μου είναι ότι αν το πηγαίνεις ήρεμα είναι πολύ νορμάλ η κατανάλωση του (δεδομένου του όγκου/βάρους/κατηγορίας του αυτοκινήτου) και αναλόγως χρήσης θα παίξει από 7-7.5 (αν κινείσαι κυρίως εθνικές) μέχρι 9-9.5 (αν κινείσαι κυρίως σε πόλη - αλλά σε αυτό το σενάριο μάλλον πήρες λάθος αυτοκίνητο). Αν το πιέσεις θα αρχίσει να ρουφάει γερά αλλά τραβάει επίσης πολύ γερά οπότε θα ευχαριστηθείς τη δύναμη του.. τα γούστα όμως αυτά έχουν, έτσι δεν είναι;
-
150 μανουαλ που είχα δοκιμάσει σε Sportage μου φάνηκε αρκετά σβέλτο για το σκαρί του. Δε μου φάνηκε αργό σε καμια περίπτωση.
Σεατ Λεον 1.4tsi, που ειναι 1250 κιλα, εχω πόλη 9, χωρίς μποτιλιάρισμα.
Η κατανάλωση έχει να κάνει και με τον χρήστη.
-
Το 11αρι προκύπτει για το AWD με κίνηση κυρίως εντός πόλης από διάσπαρτα σχόλια γι'αυτό και απευθύνομαι σε ιδιοκτήτες εφόσον πλέον έχει περάσει αρκετός καιρός με το αυτοκίνητο στην κυκλοφορία οπότε μπορούν να βγουν ρεαλιστικά συμπεράσματα.
Μια που αναφέρθηκε ανωτέρω να επανέλθω στο ερώτημα για το manual iMT. Το "rev matching" για το οποίο παραπονιούνται αρκετοί reviewers στην εκκίνηση (κυρίως) του οχήματος είναι καθαρά θέμα καμπύλης εκμάθησης ή συνεχίζει να προβληματίζει τους ιδιοκτήτες; Σε άλλο νήμα μου απάντησαν το 1ο αλλά αφορά τον 1.5T (Xceed) γι'αυτό και ρωτάω εδώ όπου έχουμε άλλο όγκο/βάρος οχήματος.
Τέλος για να κλείσουν αλλά δύο "ζητήματα" από την αρχή κυκλοφορίας του οχήματος, τώρα που ωρίμασαν οι συνθήκες. Έχει παράπονο κανένας ιδιοκτήτης από πλεύσεις σε ταχύτητες ταξιδίου (120+) ή πέραν του δέοντος (για τον τύπο του αμαξώματος πάντα, δεν συγκρίνουμε αγγούρια με πατάτες) αεροδυναμικούς θορύβους στις ίδιες συνθήκες;
ΥΓ: Ο φίλος από δυτική Θεσσαλονίκη (Μετέωρα ο εγώ btw) κανένα παράπονο από την αντιπροσωπεία; Βελμάρ να φανταστώ;
-
@tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν ισχύει το 11 στο 180 δεν νομίζω να πέφτει στο 8.5 στο 150 , μάλλον παραπάνω.
Έχουν την ιδιότητα τα οχήματα αυτού του ομίλου να καίνε λιγότερο και να βγάζουν λιγότερους ρύπους με τα 7DCT. Αν δεις στο Sportage που το βγάζει 150ps manual & 7DCT αποδίδει καλύτερα ως το 2ο. Το 11 με 8.5 λοιπόν αφορά τα δύο άκρα, 180ps 7DCT AWD με 150ps 2WD 7DCT.
-
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Το 11αρι προκύπτει για το AWD με κίνηση κυρίως εντός πόλης από διάσπαρτα σχόλια γι'αυτό και απευθύνομαι σε ιδιοκτήτες εφόσον πλέον έχει περάσει αρκετός καιρός με το αυτοκίνητο στην κυκλοφορία οπότε μπορούν να βγουν ρεαλιστικά συμπεράσματα.
Μια που αναφέρθηκε ανωτέρω να επανέλθω στο ερώτημα για το manual iMT. Το "rev matching" για το οποίο παραπονιούνται αρκετοί reviewers στην εκκίνηση (κυρίως) του οχήματος είναι καθαρά θέμα καμπύλης εκμάθησης ή συνεχίζει να προβληματίζει τους ιδιοκτήτες; Σε άλλο νήμα μου απάντησαν το 1ο αλλά αφορά τον 1.5T (Xceed) γι'αυτό και ρωτάω εδώ όπου έχουμε άλλο όγκο/βάρος οχήματος.
Τέλος για να κλείσουν αλλά δύο "ζητήματα" από την αρχή κυκλοφορίας του οχήματος, τώρα που ωρίμασαν οι συνθήκες. Έχει παράπονο κανένας ιδιοκτήτης από πλεύσεις σε ταχύτητες ταξιδίου (120+) ή πέραν του δέοντος (για τον τύπο του αμαξώματος πάντα, δεν συγκρίνουμε αγγούρια με πατάτες) αεροδυναμικούς θορύβους στις ίδιες συνθήκες;
ΥΓ: Ο φίλος από δυτική Θεσσαλονίκη (Μετέωρα ο εγώ btw) κανένα παράπονο από την αντιπροσωπεία; Βελμάρ να φανταστώ;
-
rev matching σε εκκινηση; δε νομίζω ότι αυτός ο όρος είναι για εκκίνηση αλλά για αλλαγές ταχυτήτων ενώ είσαι ήδη σε κίνηση.. διευκρίνησε αν θέλεις.. το μόνο που μπορεί κάποιος να προσαψει στο ιΜΤ είναι η διστακτικότητα να ανεβάσει από ρελαντί στο προγραμμα ΕΚΟ... αλλά αυτό το συνηθίζεις μετά από λίγο και δε σε πειράζει γιατί μιλάμε για το ΕΚΟ που όσο ναναι έχει τετοια χαρακτηριστικα.. προσωπικά όταν ξεκινάω το γυρνάω πάντα σε ΝΟΡΜΑΛ.. το ΕΚΟ πάντως σε επαρχιακό δίκτυο είναι πολύ καλό
-
πλεύσεις προσωπικά δε διαπίστωσα καθόλου ανεξαρτήτως ταχύτητας.. αεροδυναμικούς θορύβους νορμαλ, δεν το λες αθόρυβο όπως ίσως κάποια πριμιουμ που επενδύουν πολύ σε αυτόν τον τομέα (και με τιμες αλλου φυσικα), αλλά σε καμμια περιπτωση δεν προβληματίζει
-
από Κιλκις το παρήγγειλα γιατι βρήκα καλύτερη προσφορά το καλοκαίρι αλλά από το 2ο σερβις θα κοιτάξω για Θεσσκη (το 1ο θα πάω Κιλκις γιατί έχω κάποια δωρεάν παροχή βαση συμφωνίας).. οπότε οποιος έχει να καταθέσει άποψη για τις αντιπροσωπείες Θεσσκης με ενδιαφέρει κι εμένα
-
Αφού μένεις Μετεωρα, άρα γείτονας, καταλαβαίνεις καλά σε τι δρόμους (κλίσεις) κινούμαι και πως επηρεάζουν την κατανάλωση
-
-
-
@netgeo said in Νεο Hyundai Tucson :
Η κατανάλωση έχει να κάνει και με τον χρήστη.
Εννοείται με τον χρήστη αλλά και πάντα με την κλίση του δρόμου.
Κοιτούσα ενώ πήγαινα δουλειά της προάλλες την στιγμιαία κατανάλωση σε ντίζελ κορσα με cc 110 στο κομμάτι εξωτερική περιφερειακή που λένε ταχαμου στην Θεσσαλονίκη στο κομμάτι μετά την κατηφόρα του τιτάνα προς Σίνδο. Υποτίθεται ο δρόμος μοιάζει ψιλοευθεια και ρωτάς πόσο σου καίει στην ΕΟ?
Λοιπόν με cc στα 110 στην ευθεία και σε ντίζελ που ας πούμε έχει μαζεμένο άνοιγμα κατανάλωσης είδα από 1.6λτ ως 7.5! Στην " ευθεία " όλα αυτά χωρίς παρέμβαση στο γκάζι. -
@ntou με κάλυψες στο #1 για την εκκίνηση. Αναφερόμουν σε σχόλια reviewers πως το iMT απομονώνει, ελέω "shift by wire", πολύ ψηλά με αποτέλεσμα να στροφάρει πέραν του δέοντος ο κινητήρας. Καλά έκανες και πηγές εκεί που σε συνέφερε. Και εγώ έχω δύο φίλους που ψώνισαν από Σέρρες για τον ίδιο λόγο. Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σου.
-
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
-
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
Κατά πάσα πιθανότητα θα το βρεις (το χιόνι), οπότε αναμένουμε να μοιραστείς την εμπειρία σου μαζί μας και πάντα με προσοχή, διότι δεν είναι ... ερπυστριοφόρο ! Καλά να περάσεις!
-
Μια ερώτηση περί εσωτερικού φωτισμού. Έχω πετύχει σε 1 μόνο review εσωτερικό φωτισμό ψυχρό/LED. Σε όλα τα υπόλοιπα, ακόμα και Distinctive, έχει θερμό/αλογόνου. Τι ισχύει στην Ελλάδα; Επίσης εξωτερικά τα φώτα πινακίδας είναι LED;
Hyundai Tucson NX4 (2020)