Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 870
    • Best 425
    • Groups 0

    netgeo

    @netgeo

    899
    Reputation
    57
    Profile views
    870
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    netgeo Unfollow Follow

    Best posts made by netgeo

    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν αγαπητοί μου, στο σπίτι γενικά έχουμε αρκετές σκούπες και σκουπάκια.

      Η καθημερινή μας, μια stick, χάλασε μετά από 7 χρόνια και έπρεπε να την αντικαταστήσω.

      Τρίτη βράδυ την παρήγγειλα από τον κύριο Μπέζος.

      Το ίδιο βράδυ το έφερε η μοίρα να αγοράσω και αλλη μια (μεγάλη) σκούπα για το γκαράζ:

      20230330_192219.jpg

      Όπως και ο αδερφός του φίλτατου το πήρα με τετοια έκπτωση που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Βγήκε στα 46,500€ και αν καλώς εχόντων των πραγμάτων, πάρουμε και την επιδότηση πάμε στα 38,500€.

      Έβαλα την παραγγελία 29/03 00:01, πλήρωσα σήμερα πρωί 30/03, βγήκαν πινακίδες και αν δεν με κρέμαγε ο ασφαλιστής θα το είχα πάρει σπίτι.

      Περισσότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @lap said in TESLA FORUM:

      Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
      Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.

      Χαχα θεός!!!

      Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
      Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.

      Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.

      Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.

      Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.

      Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
      Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.

      Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.

      Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.

      Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.

      Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.

      Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.

      Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν λίγα λόγια από έναν άσχετο οδηγικά οπότε συμπαθάτε με.

      Το αμάξι είναι πολύ ευκολοδήγητο, έχει τέλεια ορατότητα και σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέπτες είναι σαν να βλέπεις 85" ΤV. Δεν θυμάμαι να είχα την ίδια αίσθηση στα QQ, Sportage και Tiguan που οδήγησα στο παρελθόν σαν TD. Κάθεσαι κλασικά ψηλά αλλά όχι σαν να οδηγείς τρακτέρ.

      Το τιμόνι κόβει μια χαρά, δεν με προβλημάτισε στα στενά του Αμαρουσίου επίσης δεν είχα το άγχος για το που τελειώνει το μπροστά όπως είχα στο TD του Formentor.

      Το πήρα με μέση 7.5lt και κάνοντας το μία βόλτα 40' γύρω γύρω στο Μαρούσι το γύρισα κάτω από 6lt. Ίσως το είχαν βγάλει ΑΟ αλλιώς δεν εξηγείται. Η μπαταρία ήταν στο μισό της φορτισμένη, την γύρισα φουλ.

      Ανάρτηση όπως τα είπε ο Φανης, το αμάξι σιδερώνει τα πάντα κάτω, δεν κατάλαβα τίποτα. Όχι πλαδαρό αλλά ξεκούραστο. Καμία σχέση με τα πηδηχτουλια Tiguan και Sportage.

      Επιτάχυνση; Τώρα καταλαβαίνω τις σηκωμάρες του Γάτου με την Γαλλίδα. Έφτασα τα 120 στην Κηφισίας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αβίαστα, μπήκε ο θερμικός βέβαια αλλά όχι με άσχημο θόρυβο. Εκεί εμφανίζεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέπτες.

      Συνέχισα την άνοδο της Κηφισίας με χαμηλότερη ταχύτητα, ήταν στιγμιαία τα 120. Να σημειώσω ότι οδηγούσα στο normal. Απ'οτι καταλαβαίνω στην πόλη ενδείκνυται το eco μιας και το αμάξι δίνει πολύ πόνο. Είχε βρέξει σήμερα και σε κάνα δυο σημεία σπινιαρα.

      Καθώς ανέβαινα διαπίστωσα ένα θόρυβο σε όλη την καμπίνα, ήταν το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 16.5 οπότε μάλλον δούλευε φουλ. Το κλείνω. Καλύτερα τώρα. Ακούω έναν συντονισμό. Είναι το πάνελ με τα φωτάκια κουμπάκια της ηλιοροφης. 680κλμ στο οδόμετρο και έχει τέτοια; Το ζουλιξα λίγο σταμάτησε και για να πω την αλήθεια δεν το ξανάκουσα. Όχι καλό σημάδι βέβαια...

      Γενικά η οδήγηση του δε με προβλημάτισε πουθενά. Δύο φορές έκανε μπιπ μπιπ το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης και ήταν σωστό. Οι εργοστασιακοί αισθητήρες μπρος πίσω μια χαρά.

      Αρκετό φως μέσα στην καμπίνα, άρεσε στην κόρη η ηλιοροφή, για εκείνη την θέλω άλλωστε 😊

      Τώρα το μέσα είναι λίγο... ΘΛΙΨΗ... τα πλαστικά, τα καθίσματα με αυτή την φανταστική επιλογή υφάσματος που συνδυάζεται με αυτή την ποιοτική δερματίνη. Όλα γενικά βρωμάνε πγιότητα. Το κάθισμα οδήγησης είναι απλά ΟΚ (το καλύτερο που είχα συναντήσει ήταν της DS4)... Άνοιξα έκλεισα παράθυρο ακουγόταν λίγο φτήνια.

      Για την χρήση που το θέλω το αμάξι δεν με νοιάζει και τόσο, αλλά πιστεύω ειλικρινά ότι με 500€ (;) ακόμα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά εκεί μέσα.

      Εργονομικά δεν βρήκα κάτι κακό, όλα εκεί που τα περίμενα και τα όργανα πολύ ωραία και η κεντρική οθόνη μια χαρά. Θέλει αβλεπεί AA για Google maps, το navi μου φάνηκε πολύ χάλια. Ήχος από τα ηχεία απλά ανεκτός.

      Χώροι πίσω, στο φάρδος, μάλλον σαν το Leon είναι, όχι όπως στο Sportage που ήταν πολύ άνετο. Τα έχουμε πει αυτά...

      Θόρυβο από τον θερμικό είχε σε πολλές φάσεις ίσως όχι τόσο κουραστικός, πιστεύω θέλει και λίγο συνήθεια η οδήγηση του και μάλλον θα βοηθούσε και το eco που δεν το έβαλα ποτέ επίτηδες.

      Η μόνη μου ανησυχία είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120, πως θα είναι δηλαδή στην ΕΟ με 150km/h... Ίσως το ξαναπάρω να το δω.

      Εν κατακλείδι όταν μπήκα στο Leon και το ξεκίνησα με έπιασαν τα γέλια, γελούσα μόνος μου για 2 λεπτά, έβαλα μέχρι και 5η στην Κηφισίας και το συμβατικό τουρμπάκι με τα 120 αλογα προσπαθούσε να προχωρήσει. Καμία σχέση η ηλεκτροκίνηση...

      Αυτά, τώρα θέλω να οδηγήσω και του Strom 😖 🤕

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Παράταση του κινούμαι ηλεκτρικά 2 μέχρι Απρίλιο του 2024.

      https://kinoumeilektrika2.gov.gr/files/Deltio-Typou-Paratasi-KH2.pdf

      Και για να είμαι και εντός νήματος ένα φθηνούλι Μ3 βγήκε στο στοκ:

      https://www.tesla.com/el_GR/inventory/new/m3?TRIM=LRAWD&arrangeby=plh&range=0

      SmartSelect_20231129_203333_Dolphin.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Δεν μιλάμε έτσι για τα TOYOTA εδώ 🤣 🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν φρέσκα κουλούρια, να σπάσω και λίγο τα περί κατανάλωσης 2ου δεκαδικού, τεκμηρίων και αλλα όμορφα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα μας...

      2ο τεστ δραιβ σήμερα, αυτή την φορά με τον απόλυτο άρχοντα... την γυναίκα μου...

      Το σετάπ μας είναι: κόρη πίσω σε μπούστερ κάθισμα και δίπλα η γυναίκα, για να τα λένε τα κορίτσια στη διαδρομή.

      1ο πρόβλημα, με το γκετ γκοου που λένε και στο χωριό μου:

      "Νιώθω σαν να είμαι πάνω στην ρόδα και να γυρίζει γύρω γύρω"...
      "Τι εννοείς;"
      "Στο Λεον δεν είναι έτσι, νιώθω να γυρίζει κάτι κάτω από το κάθισμα, δεν ειναι απο την ανάρτηση... Είναι πολύ κουραστικό..."

      2ο πρόβλημα, με το σεταπ που έχουμε, χώρος για 3ο άτομο πίσω, νο γουει χόζεϊ. Στο Λεον η φουκαριάρα η μάνα μου χωράει, εδώ με τίποτα, ούτε πλάγια.

      Εν συντομία ο απόλυτος άρχοντας αποφάσισε ακύρωση της παραγγελίας λόγω του 1ου θέματος το οποίο δεν ξέρω που οφείλεται... (το 2ο δεν την πολύ χαλάει).

      Είπαμε οι θολοι πίσω δεν έχουν μόνωση, επίσης μήπως λόγω των μπαταριών το σημείο κάτω από τα καθίσματα είναι αναγκαστικά γυμνό απο μόνωση και δημιουργεί ηχείο;

      Κατά τα άλλα, καλό τριήμερο σε όλους 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Κανονικά πίσω παράθυρα και χώρους... αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι το σκότος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      Ο καθένας έχει διαφορετικές εμπειρίες. Έχει οδηγήσει διαφορετικά αυτοκίνητα και υπό διαφορετικές συνθήκες.
      Άρα οι γνώμες μπορεί κάλλιστα να διαφέρουν.

      το αυτοκίνητο είναι ένα όσο και να διαφέρουν οι εκδόσεις. οι οδηγοί διαφέρουν, όχι τα αυτοκίνητα. μιλάμε για το CC.

      Δεν αντιλέγω σε αυτό απλά λέω ότι αλλιως θα αξιολογήσω την ηχομόνωση ή την ποιότητα κύλισης ή το πάτημα αν έχω συνηθίσει σε μεγαλύτερα αμάξια/πιο ποιοτικα σε σχέση με αμάξι μικρότερης κατηγορίας, ηλικιας κλπ.

      αυτό ναι, οκ. αλλά και πάλι τοοοσο αντιφατικά τα σχόλια;

      Λες και είσαι χθεσινός.

      Ο κυρ Σπύρος με το GLA του σου λέει ότι είναι διαστημοπλοιο, δεν ακούει κιχ, δε γέρνει, πατάει τέλεια, είναι φανταστικό.

      Και είναι... για αυτόν...

      Άλλοι λένε ότι το GLA είναι μέτριο, ότι έχει θόρυβο από κινητήρα, ότι ότι ότι...

      Αυτό είναι το φόρουμ.

      Το ψψ εχει πολλά καλά και κάποια αρνητικά, όπως όλα.

      Το βάρος αυτών το καθορίζει ο εκάστοτε χρήστης. Με άλλες εμπειρίες, άλλες αναγκες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Renault Austral

      "Featuring one of the best infotainment systems on the market and the world’s most efficient hybrid powertrain, [...]"

      2022, όταν το infotainment αναφέρεται πρώτο και μετά το κινητήριο σύνολο. Τηλεόραση με ρόδες πουλάνε δηλαδή... Πρόοδος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου

      @gatoz said in προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου:

      δεν θα μιλησω, δεν κανει....

      Νομίζω το:

      "Το peugeot είναι άριστο, απροβληματιστο, ένα εξαιρετικό σύνολο σε όλα."

      Σε γαργάλισε παντού...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo

    Latest posts made by netgeo

    • RE: TESLA FORUM

      @sgl said in TESLA FORUM:

      Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
      Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
      Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;

      Εγώ οταν το αγοραζα, με αυτά που διάβαζα έλεγα ότι επερνα σαύρα, δεν είχα δοκιμάσει καν αν μπαίνω στο γκαράζ μου.

      Τελικά μετά από 2.5 χρόνια στο μονο πάρκινγκ που είχα θέμα είναι στου Κοτσου στην Αγία Παρασκευή, και αυτό λόγο μεταξονίου και όχι απόστασης από το έδαφος, και προφανώς της ότι ναναι κατασκευής της ράμπας εκεί.

      Όπου έχω πάει με το Σεατακι μου έχω πάει και με το 3αρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @scotch said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

      Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

      Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

      Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

      Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
      Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
      Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

      Και μένα στα 2 χρονιά κατάμαυρα βγήκαν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Φορτίζεις με 380 v ?
      Μετράς απώλειες φορτιστής ;

      Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

      Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

      Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

      Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @nickolas said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in Ηλεκτρικά: Διαφορά μεταξύ αναφερόμενης και πραγματικής τελικής κατανάλωσης (με απώλειες φόρτισης):

      Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το αυτοκίνητο;; Επίσης το να το πηγαίνεις στο 0% μόνο κακό του κάνεις. Επίσης σίγουρα είχε κάποια χλμ επιπλέον αλλά προς τι όλη η ταλαιπωρία και οι υπολογισμοί;;

      Μα προφανώς δεν το μεταχειρίζομαι έτσι. Προέκυψε και είπα να το μετρήσω.

      Έχω δώσει και εγώ μέτρηση μεσω του app από το Charge Stats.

      Αυτό που δείχνει το αυτοκίνητο είναι πολυ λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τι το ταΐζεις.

      Χωρις να έχω sentry mode είναι ένα 15%-20% πάνω από το "trip computer" της οθόνης.

      Χοντρικά το αμάξι λέει ότι καίει 17.5kwh εγώ μετράω 21khw από το app.

      Από όσο γνωρίζω, το αυτοκίνητο μετράει στο trip computer μόνο όση ενέργεια καταναλώνεται ενώ είναι στο D. Δεν προσμετράει ότι καταναλώνει όσο είναι σταματημένο, με sentry ή χωρίς.

      Βγάζει νόημα, παραπλανητικό βέβαια, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δείχνει όλο η στην τελική σπασμένο σε δύο νούμερα.

      δεν το εχω ψαξει διεξοδικα, αλλα εχω την εντυπωση οτι σε ολα τα ηλεκτρικα ετσι απεικονιζονται οι kwh. Στα τεσλα μπορεις να δεις τι καταναλωθηκε ενω ηταν παρκαρισμενο αλλα μονο ως ποσοστο της μπαταριας (energy => park). Αν χρησιμοποιεις sentry, οταν ανεβαινει αρκετα η καταναλωση, αν οχι, ελαχιστα.

      Προσωπικα, δεν θεωρω οτι εχει νοημα αυτο που κανεις, δηλαδη που προσθετεις τις kwh στασης στην καταναλωση που βγαζεις ανα 100χλμ. Αν το αμαξι ειναι πολλες ωρες την εβδομαδα στασιμο και με sentry, τοτε ανεβαζεις τεχνητα την καταναλωση ανα 100χλμ και λες ενα νουμερο, το οποιο πρακτικα δεν εχει "νοημα".
      Εννοειται οτι ειναι απολυτα θεμιτο να θες να δεις ποσο σου κοστιζει η κατοχη του οχηματος, οποτε μπορεις να βαζεις συνολικα το κοστος της ενεργειας που καταναλωσε το οχημα ανα εβδομαδα/μηνα/χρονο κτλπ, χωρις να διαχωριζεις αν αυτη δαπανηθηκε ενω ηταν στασιμο ή εν κινησει. Αυτο μπορεις να το κανεις απο την εφαρμογη του φορτιστη σου ή την εφαρμογη του tesla απο τα charge stats (οπως κανεις ηδη).

      Sentry τα δυόμιση χρονια που έχω το αμάξι το έχω βάλει 5 φορές και για δευτερόλεπτα.

      Όλη αυτή η απόκλιση εχει και να κάνει με τον κλιματισμό και το idling στο γκαράζ.

      Θεωρώ πως η σωστή μέτρηση είναι αυτή, όπως θα κάναμε και σε ένα θερμικο που του βάζουμε βενζίνη.

      Αλλά ο καθείς το βλέπει από την σκοπιά του....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @nickolas said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in Ηλεκτρικά: Διαφορά μεταξύ αναφερόμενης και πραγματικής τελικής κατανάλωσης (με απώλειες φόρτισης):

      Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το αυτοκίνητο;; Επίσης το να το πηγαίνεις στο 0% μόνο κακό του κάνεις. Επίσης σίγουρα είχε κάποια χλμ επιπλέον αλλά προς τι όλη η ταλαιπωρία και οι υπολογισμοί;;

      Μα προφανώς δεν το μεταχειρίζομαι έτσι. Προέκυψε και είπα να το μετρήσω.

      Έχω δώσει και εγώ μέτρηση μεσω του app από το Charge Stats.

      Αυτό που δείχνει το αυτοκίνητο είναι πολυ λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τι το ταΐζεις.

      Χωρις να έχω sentry mode είναι ένα 15%-20% πάνω από το "trip computer" της οθόνης.

      Χοντρικά το αμάξι λέει ότι καίει 17.5kwh εγώ μετράω 21khw από το app.

      Από όσο γνωρίζω, το αυτοκίνητο μετράει στο trip computer μόνο όση ενέργεια καταναλώνεται ενώ είναι στο D. Δεν προσμετράει ότι καταναλώνει όσο είναι σταματημένο, με sentry ή χωρίς.

      Βγάζει νόημα, παραπλανητικό βέβαια, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δείχνει όλο η στην τελική σπασμένο σε δύο νούμερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @nickolas said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in Ηλεκτρικά: Διαφορά μεταξύ αναφερόμενης και πραγματικής τελικής κατανάλωσης (με απώλειες φόρτισης):

      Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το αυτοκίνητο;; Επίσης το να το πηγαίνεις στο 0% μόνο κακό του κάνεις. Επίσης σίγουρα είχε κάποια χλμ επιπλέον αλλά προς τι όλη η ταλαιπωρία και οι υπολογισμοί;;

      Μα προφανώς δεν το μεταχειρίζομαι έτσι. Προέκυψε και είπα να το μετρήσω.

      Έχω δώσει και εγώ μέτρηση μεσω του app από το Charge Stats.

      Αυτό που δείχνει το αυτοκίνητο είναι πολυ λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τι το ταΐζεις.

      Χωρις να έχω sentry mode είναι ένα 15%-20% πάνω από το "trip computer" της οθόνης.

      Χοντρικά το αμάξι λέει ότι καίει 17.5kwh εγώ μετράω 21khw από το app.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      Απολογισμός 13 ημερών στη λεβεντογέννα. Την Πάρο δεν την βάζω γιατί οι διαδρομές είναι μικρές και με χαμηλές ταχύτητες και δεν είναι ενδεικτικές.

      1500χλμ εντελώς μικτής χρήσης ΑΛΛΑ χωρίς κανονικές ταχύτητες ταξιδιού λόγω ΒΟΑΚ. Νομίζω το υψηλότερο που είδα στο κοντέρ ήταν 140 κι αυτό για δευτερόλεπτα. Κατά τα άλλα πετύχαμε από Αθηναίζικη κίνηση στα δύο κέντρα (Ηράκλειο & Χανιά) όσο και σχετική ερημιά σε επαρχιακούς και στροφιλίκι. Τα αναφέρω αυτά γιατί δυστυχώς δεν έχω δει κάπου να βγάζει μέση ταχύτητα το τριπ του Τέσλα.

      Μέση κατανάλωση 16.5kw/100χλμ. Συνολική κατανάλωση σε kwh = 352. Αν υποθέσουμε ότι η μέση τιμή/kw ήταν γύρω στα 0.57€ καθώς φόρτισα μόνο σε ταχυφορτιστές τότε το κόστος είναι 200€ ακριβώς.

      Υπολογίζω ότι είναι ακριβώς τα μισά, ίσως και το 40%, απ΄ ότι θα κατανάλωνε ένα βενζινοκίνητο ίδιας κατηγορίας, επιδόσεων, βάρους κτλ.

      Αμάξι: Y Juniper Long Range AWD με 19αρες και 2 ενήλικες συν βρέφος και άπειρα μπαγκάζια

      Η κατανάλωση ειναι από το αυτοκίνητο στην οθόνη του ή από το app στο charge stats;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Ρε do it λέμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Παγωμένε, Γιάννενα εχει και το The Lake Hotel λίγο πιο έξω από το κέντρο, εχει και απλό φορτιστή μεσα. Πάρκινγκ ύπαιθριο όμως.

      Το Μέτσοβο είναι χωριό τι υποδομές να έχει, και μεις πήγαμε αλλα με βάση τα Γιάννενα.

      Αν μπορείς να το κάνεις το ταξίδι ανάποδα είναι πολυ εύκολο.

      Μια φόρτιση στον Ψαθοπυργο και έφτασα Γιάννενα με 11% αλλα πάω σβέλτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Πότε δεν έχω βάλει autosteer.

      Στην εθνική με φρεναρε απότομα μια φορά οταν έφευγα από διόδια, εκεί ειχε διαγώνιες γραμμές και κάπου μπερδεύτηκε λογικά, ούτε μπιπ μπιπ θυμάμαι να έκανε.

      Από τότε προσέχω πολύ οταν εχει άσχετες διαγραμμισεις.

      Τα υπόλοιπα απότομα ήταν λόγω πεζών αλλα εκεί ήταν οριακά οκ δεν είχα ακόμα συνηθίσει να κόβω αμέσως στο μπιπ μπιπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr