Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 860
    • Best 418
    • Groups 0

    netgeo

    @netgeo

    888
    Reputation
    57
    Profile views
    860
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    netgeo Unfollow Follow

    Best posts made by netgeo

    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν αγαπητοί μου, στο σπίτι γενικά έχουμε αρκετές σκούπες και σκουπάκια.

      Η καθημερινή μας, μια stick, χάλασε μετά από 7 χρόνια και έπρεπε να την αντικαταστήσω.

      Τρίτη βράδυ την παρήγγειλα από τον κύριο Μπέζος.

      Το ίδιο βράδυ το έφερε η μοίρα να αγοράσω και αλλη μια (μεγάλη) σκούπα για το γκαράζ:

      20230330_192219.jpg

      Όπως και ο αδερφός του φίλτατου το πήρα με τετοια έκπτωση που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Βγήκε στα 46,500€ και αν καλώς εχόντων των πραγμάτων, πάρουμε και την επιδότηση πάμε στα 38,500€.

      Έβαλα την παραγγελία 29/03 00:01, πλήρωσα σήμερα πρωί 30/03, βγήκαν πινακίδες και αν δεν με κρέμαγε ο ασφαλιστής θα το είχα πάρει σπίτι.

      Περισσότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @lap said in TESLA FORUM:

      Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
      Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.

      Χαχα θεός!!!

      Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
      Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.

      Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.

      Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.

      Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.

      Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
      Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.

      Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.

      Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.

      Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.

      Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.

      Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.

      Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν λίγα λόγια από έναν άσχετο οδηγικά οπότε συμπαθάτε με.

      Το αμάξι είναι πολύ ευκολοδήγητο, έχει τέλεια ορατότητα και σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέπτες είναι σαν να βλέπεις 85" ΤV. Δεν θυμάμαι να είχα την ίδια αίσθηση στα QQ, Sportage και Tiguan που οδήγησα στο παρελθόν σαν TD. Κάθεσαι κλασικά ψηλά αλλά όχι σαν να οδηγείς τρακτέρ.

      Το τιμόνι κόβει μια χαρά, δεν με προβλημάτισε στα στενά του Αμαρουσίου επίσης δεν είχα το άγχος για το που τελειώνει το μπροστά όπως είχα στο TD του Formentor.

      Το πήρα με μέση 7.5lt και κάνοντας το μία βόλτα 40' γύρω γύρω στο Μαρούσι το γύρισα κάτω από 6lt. Ίσως το είχαν βγάλει ΑΟ αλλιώς δεν εξηγείται. Η μπαταρία ήταν στο μισό της φορτισμένη, την γύρισα φουλ.

      Ανάρτηση όπως τα είπε ο Φανης, το αμάξι σιδερώνει τα πάντα κάτω, δεν κατάλαβα τίποτα. Όχι πλαδαρό αλλά ξεκούραστο. Καμία σχέση με τα πηδηχτουλια Tiguan και Sportage.

      Επιτάχυνση; Τώρα καταλαβαίνω τις σηκωμάρες του Γάτου με την Γαλλίδα. Έφτασα τα 120 στην Κηφισίας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αβίαστα, μπήκε ο θερμικός βέβαια αλλά όχι με άσχημο θόρυβο. Εκεί εμφανίζεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέπτες.

      Συνέχισα την άνοδο της Κηφισίας με χαμηλότερη ταχύτητα, ήταν στιγμιαία τα 120. Να σημειώσω ότι οδηγούσα στο normal. Απ'οτι καταλαβαίνω στην πόλη ενδείκνυται το eco μιας και το αμάξι δίνει πολύ πόνο. Είχε βρέξει σήμερα και σε κάνα δυο σημεία σπινιαρα.

      Καθώς ανέβαινα διαπίστωσα ένα θόρυβο σε όλη την καμπίνα, ήταν το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 16.5 οπότε μάλλον δούλευε φουλ. Το κλείνω. Καλύτερα τώρα. Ακούω έναν συντονισμό. Είναι το πάνελ με τα φωτάκια κουμπάκια της ηλιοροφης. 680κλμ στο οδόμετρο και έχει τέτοια; Το ζουλιξα λίγο σταμάτησε και για να πω την αλήθεια δεν το ξανάκουσα. Όχι καλό σημάδι βέβαια...

      Γενικά η οδήγηση του δε με προβλημάτισε πουθενά. Δύο φορές έκανε μπιπ μπιπ το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης και ήταν σωστό. Οι εργοστασιακοί αισθητήρες μπρος πίσω μια χαρά.

      Αρκετό φως μέσα στην καμπίνα, άρεσε στην κόρη η ηλιοροφή, για εκείνη την θέλω άλλωστε 😊

      Τώρα το μέσα είναι λίγο... ΘΛΙΨΗ... τα πλαστικά, τα καθίσματα με αυτή την φανταστική επιλογή υφάσματος που συνδυάζεται με αυτή την ποιοτική δερματίνη. Όλα γενικά βρωμάνε πγιότητα. Το κάθισμα οδήγησης είναι απλά ΟΚ (το καλύτερο που είχα συναντήσει ήταν της DS4)... Άνοιξα έκλεισα παράθυρο ακουγόταν λίγο φτήνια.

      Για την χρήση που το θέλω το αμάξι δεν με νοιάζει και τόσο, αλλά πιστεύω ειλικρινά ότι με 500€ (;) ακόμα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά εκεί μέσα.

      Εργονομικά δεν βρήκα κάτι κακό, όλα εκεί που τα περίμενα και τα όργανα πολύ ωραία και η κεντρική οθόνη μια χαρά. Θέλει αβλεπεί AA για Google maps, το navi μου φάνηκε πολύ χάλια. Ήχος από τα ηχεία απλά ανεκτός.

      Χώροι πίσω, στο φάρδος, μάλλον σαν το Leon είναι, όχι όπως στο Sportage που ήταν πολύ άνετο. Τα έχουμε πει αυτά...

      Θόρυβο από τον θερμικό είχε σε πολλές φάσεις ίσως όχι τόσο κουραστικός, πιστεύω θέλει και λίγο συνήθεια η οδήγηση του και μάλλον θα βοηθούσε και το eco που δεν το έβαλα ποτέ επίτηδες.

      Η μόνη μου ανησυχία είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120, πως θα είναι δηλαδή στην ΕΟ με 150km/h... Ίσως το ξαναπάρω να το δω.

      Εν κατακλείδι όταν μπήκα στο Leon και το ξεκίνησα με έπιασαν τα γέλια, γελούσα μόνος μου για 2 λεπτά, έβαλα μέχρι και 5η στην Κηφισίας και το συμβατικό τουρμπάκι με τα 120 αλογα προσπαθούσε να προχωρήσει. Καμία σχέση η ηλεκτροκίνηση...

      Αυτά, τώρα θέλω να οδηγήσω και του Strom 😖 🤕

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Παράταση του κινούμαι ηλεκτρικά 2 μέχρι Απρίλιο του 2024.

      https://kinoumeilektrika2.gov.gr/files/Deltio-Typou-Paratasi-KH2.pdf

      Και για να είμαι και εντός νήματος ένα φθηνούλι Μ3 βγήκε στο στοκ:

      https://www.tesla.com/el_GR/inventory/new/m3?TRIM=LRAWD&arrangeby=plh&range=0

      SmartSelect_20231129_203333_Dolphin.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Δεν μιλάμε έτσι για τα TOYOTA εδώ 🤣 🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν φρέσκα κουλούρια, να σπάσω και λίγο τα περί κατανάλωσης 2ου δεκαδικού, τεκμηρίων και αλλα όμορφα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα μας...

      2ο τεστ δραιβ σήμερα, αυτή την φορά με τον απόλυτο άρχοντα... την γυναίκα μου...

      Το σετάπ μας είναι: κόρη πίσω σε μπούστερ κάθισμα και δίπλα η γυναίκα, για να τα λένε τα κορίτσια στη διαδρομή.

      1ο πρόβλημα, με το γκετ γκοου που λένε και στο χωριό μου:

      "Νιώθω σαν να είμαι πάνω στην ρόδα και να γυρίζει γύρω γύρω"...
      "Τι εννοείς;"
      "Στο Λεον δεν είναι έτσι, νιώθω να γυρίζει κάτι κάτω από το κάθισμα, δεν ειναι απο την ανάρτηση... Είναι πολύ κουραστικό..."

      2ο πρόβλημα, με το σεταπ που έχουμε, χώρος για 3ο άτομο πίσω, νο γουει χόζεϊ. Στο Λεον η φουκαριάρα η μάνα μου χωράει, εδώ με τίποτα, ούτε πλάγια.

      Εν συντομία ο απόλυτος άρχοντας αποφάσισε ακύρωση της παραγγελίας λόγω του 1ου θέματος το οποίο δεν ξέρω που οφείλεται... (το 2ο δεν την πολύ χαλάει).

      Είπαμε οι θολοι πίσω δεν έχουν μόνωση, επίσης μήπως λόγω των μπαταριών το σημείο κάτω από τα καθίσματα είναι αναγκαστικά γυμνό απο μόνωση και δημιουργεί ηχείο;

      Κατά τα άλλα, καλό τριήμερο σε όλους 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Κανονικά πίσω παράθυρα και χώρους... αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι το σκότος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      Ο καθένας έχει διαφορετικές εμπειρίες. Έχει οδηγήσει διαφορετικά αυτοκίνητα και υπό διαφορετικές συνθήκες.
      Άρα οι γνώμες μπορεί κάλλιστα να διαφέρουν.

      το αυτοκίνητο είναι ένα όσο και να διαφέρουν οι εκδόσεις. οι οδηγοί διαφέρουν, όχι τα αυτοκίνητα. μιλάμε για το CC.

      Δεν αντιλέγω σε αυτό απλά λέω ότι αλλιως θα αξιολογήσω την ηχομόνωση ή την ποιότητα κύλισης ή το πάτημα αν έχω συνηθίσει σε μεγαλύτερα αμάξια/πιο ποιοτικα σε σχέση με αμάξι μικρότερης κατηγορίας, ηλικιας κλπ.

      αυτό ναι, οκ. αλλά και πάλι τοοοσο αντιφατικά τα σχόλια;

      Λες και είσαι χθεσινός.

      Ο κυρ Σπύρος με το GLA του σου λέει ότι είναι διαστημοπλοιο, δεν ακούει κιχ, δε γέρνει, πατάει τέλεια, είναι φανταστικό.

      Και είναι... για αυτόν...

      Άλλοι λένε ότι το GLA είναι μέτριο, ότι έχει θόρυβο από κινητήρα, ότι ότι ότι...

      Αυτό είναι το φόρουμ.

      Το ψψ εχει πολλά καλά και κάποια αρνητικά, όπως όλα.

      Το βάρος αυτών το καθορίζει ο εκάστοτε χρήστης. Με άλλες εμπειρίες, άλλες αναγκες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Renault Austral

      "Featuring one of the best infotainment systems on the market and the world’s most efficient hybrid powertrain, [...]"

      2022, όταν το infotainment αναφέρεται πρώτο και μετά το κινητήριο σύνολο. Τηλεόραση με ρόδες πουλάνε δηλαδή... Πρόοδος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου

      @gatoz said in προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου:

      δεν θα μιλησω, δεν κανει....

      Νομίζω το:

      "Το peugeot είναι άριστο, απροβληματιστο, ένα εξαιρετικό σύνολο σε όλα."

      Σε γαργάλισε παντού...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo

    Latest posts made by netgeo

    • RE: TESLA FORUM

      @teo-mak said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @teo-mak said in TESLA FORUM:

      Εχει τυχει σε κατοχο να κολλαει το κατέβασμα απο καποιο update;

      Όταν λες κολλάει; Το κατέβασμα κολλάει σε διάφορες φάσεις δίνει 0 ταχύτητα και μένει εκεί. Μου το κάνει πάντα. Εγώ το κάνω με hotspot από κινητό με 4g. Αλλά πάντα ολοκληρώνεται.

      Ξεκινησε χθες το πρωί να κατεβαζει το security update 2025.20.6 και ειδα σημερα το πρωί οτι εχει κολλησει στο 50 % .
      Εκανα ρεσετ το wifi extender στο σπίτι τιποτα.
      Σειρα ειχε το αυτοκίνητο οπου και ξεκινησε να κατεβαζει παλι απο την αρχη το update μεχρι που εφτασε πάλι μεχρι το 50% και σταμάτησε.
      Μετα η εφαρμογή εκεί που εδειχνε απο 50% πηγε στο 30 και μετα παλι στο 50 .
      Αντε βγάλε άκρη.

      Στο κατέβασμα δεν του δίνω πια σημασία, πάντα κολλάει φτανει σε κάποιο ποσοστό και η μπάρα μένει στάσιμη. Το τελευταίο που κατέβασα 20.3 ήταν 7.5gb. Δε μου έχει βγάλει ακόμα το 20.6. Υπομονή:)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @teo-mak said in TESLA FORUM:

      Εχει τυχει σε κατοχο να κολλαει το κατέβασμα απο καποιο update;

      Όταν λες κολλάει; Το κατέβασμα κολλάει σε διάφορες φάσεις δίνει 0 ταχύτητα και μένει εκεί. Μου το κάνει πάντα. Εγώ το κάνω με hotspot από κινητό με 4g. Αλλά πάντα ολοκληρώνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      Επίσημο με επιδότηση από το ΟΠΕΚΕΠΕ θα σαλαγαμε τα πρόβατα με τούτο.

      “Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε”...βγήκαν οι μειωμένες πωλήσεις και τώρα τα troll θα αρχίσουν την κλασσική δουλειά. Μετά θα ακούσουμε για το φθηνό Y, μετά για το robotaxi που πάνε φοβερά και καλύτερα απο το waymo, και φυσικά εμείς θα μαλώνουμε και αυτοί θα κάνουν τα κολπάκια τους στο χρηματιστήριο...ενταξεί, πρόβατα δεν είμαστε, έχουμε κριτική ικανότητα!!!

      Τα αυτοκίνητα για την Τεσλα ειναι το κερασάκι στην τούρτα για ασχολείται η πλεμπα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Επίσημο με επιδότηση από το ΟΠΕΚΕΠΕ θα σαλαγαμε τα πρόβατα με τούτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @teo-mak said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      .ΜΠΕ!!!!

      και αυτο λαθος το εκαναν! αντι να βαλουν κουμπι για βελασμα, εβαλαν πορδη... τσκ τσκ τσκ... ολα λαθος... και αλλη τουμπα η μετοχη

      Χθες πέρασε μπροστά απο το μαγαζί model 3 ροζ!(σοβαρα)
      Να γιατί δεν πουλάει πια!

      Νέα έκδοση Touni

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Άλλη μια παπατζα του ελονα ; Πως να μην καταβαραθρωθούν οι πωλήσεις ; Πως να μην μείνει πίσω σε τεχνολογία ; Που θα βρίσκεις ανταλλακτικά ; Αν στο κλείσει από μακριά ο ελονας γιατί δεν του αρέσει που ψηφίζεις ζωή τι θα πεις ;
      Αυτά είναι τα κρίσιμα ερωτήματα παίδες και αυτά πρέπει να σας απασχολούν !

      ωπα...what is that?

      Είδε.

      Το φως.

      Το αληθινό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Έχουμε και λέμε, M3 AWD LR MY23 το τελευταίο πριν το highland.

      Χιλιόμετρα 17,948, το αμάξι λέει 3,124kwh κατανάλωση, δηλαδή μέση 17.41kwh τα 100km.

      Το charge stats λέει συνολικά 3,680kwh, το οποίο είναι και μετριοπαθές μιας και ειμαι σίγουρος οτι εχει ξοδευτεί παραπάνω ενέργεια.

      Αυτό μας δίνει μια μεση στα 20.50kwh τα 100km, ή 18% πιο υψηλή απο αυτή που παρουσιάζει το όχημα. 556kwh εχουν κάνει φουπ.

      Πραγματικά δεν έχει καμία σημασία, απλά τροφή για μπλα μπλα.

      Το έχω δύο χρόνια, δεν το έχω μετανιώσει στιγμή.
      Αστείο κόστος μετακίνησης σε κάθε περίπτωση.

      20250618_183341.jpg

      2023.jpg

      2024.jpg

      2025.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει οι κάτοχοι, αλλα η πραγματική κατανάλωση ειναι από το charge stats και όχι από το αυτοκίνητο.

      Εμένα το αμάξι λέει 17.3kwh στην οθόνη και με βάση το charge stats έχω πάνω από 20kwh μεση στα 17κ χιλιόμετρα που έχω κάνει. Έχω κάπου στις 600kwh μη υπολογισμένες στο "trip computer".

      Θα ανεβάσω φωτο αύριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      Κάτι Hankook φοράει, EVO3 EV κάπως έτσι. 255/45/19 νομίζω. Συμπαθητικά για οικολογικό λάστιχο. Κλάσεις ανώτερα από κάτι σάπια EcoContact κτλ. Δε φταίει αυτό πάντως για τα φρένα. Είναι έτσι η ρύθμισή τους μου φαίνεται να παραείναι προοδευτικά και κάπου το χάσανε.

      παντως την μια φορα που ενεργοποιηθηκε το emergency breaking εγω χεστηκα πανω μου. Νομιζα οτι επεσα σε τοιχο. Με τα ιδια λαστιχα που αναφερεις

      Ναι άλλη φάση αν θέλει αυτό να φρενάρει και άλλη αν θες εσύ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Δεν υπάρχει χώρος καθόλου;

      Και σε μένα η διακλάδωση έγινε δίπλα στη ντουλάπα με τα ρολόγια.

      Έφτιαξα μόνος μου ένα κουτί και έκλεισα τον πίνακα μέσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr