-
Καλα η μπαταρία δεν είναι τόσο μεγάλη για να αλλάζει αισθητά την αναλογία βάρους/ιπποδύναμης. Είναι όμως πολύ ταχύτερη κάτι που βοηθά στην χρήση μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα και συνεπώς ροπής από πολύ χαμηλές σαλ.
-
Ένα ενδιαφέρον βίντεο με κατανάλωση εντός πόλης και σε περιφερειακους δρόμους. 2.0 2wd
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Βασικά κάνεις δεν μπορεί να ξέρει πως θα αποδίδει ο 5th gen 1.8 hsd καθώς πλέον θα είναι στα 140ps με -1,5" 0-100 και αρκετά ελαφρύτερη συστοιχία Li.
To 2.0 ti μπαταρια εχει;
-
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Βασικά κάνεις δεν μπορεί να ξέρει πως θα αποδίδει ο 5th gen 1.8 hsd καθώς πλέον θα είναι στα 140ps με -1,5" 0-100 και αρκετά ελαφρύτερη συστοιχία Li.
To 2.0 ti μπαταρια εχει;
Li-ion 4.08Ah με 180 cells
-
Και από ότι διαβάζω σε σχόλια στο YtB μάλλον η νικελίου-καδμίου τελείωσε καθώς ακόμα και το Corolla sedan 1.8 hsd θα φοράει πλέον στην 5th gen την νέα ελαφρύτερη και πιο αποδοτική λιθίου.
-
Άραγε εκείνη του προηγούμενου yaris τι ήταν; Ξέρει κανείς;
-
NiMH
-
Λοιπόν λίγα λόγια από έναν άσχετο οδηγικά οπότε συμπαθάτε με.
Το αμάξι είναι πολύ ευκολοδήγητο, έχει τέλεια ορατότητα και σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέπτες είναι σαν να βλέπεις 85" ΤV. Δεν θυμάμαι να είχα την ίδια αίσθηση στα QQ, Sportage και Tiguan που οδήγησα στο παρελθόν σαν TD. Κάθεσαι κλασικά ψηλά αλλά όχι σαν να οδηγείς τρακτέρ.
Το τιμόνι κόβει μια χαρά, δεν με προβλημάτισε στα στενά του Αμαρουσίου επίσης δεν είχα το άγχος για το που τελειώνει το μπροστά όπως είχα στο TD του Formentor.
Το πήρα με μέση 7.5lt και κάνοντας το μία βόλτα 40' γύρω γύρω στο Μαρούσι το γύρισα κάτω από 6lt. Ίσως το είχαν βγάλει ΑΟ αλλιώς δεν εξηγείται. Η μπαταρία ήταν στο μισό της φορτισμένη, την γύρισα φουλ.
Ανάρτηση όπως τα είπε ο Φανης, το αμάξι σιδερώνει τα πάντα κάτω, δεν κατάλαβα τίποτα. Όχι πλαδαρό αλλά ξεκούραστο. Καμία σχέση με τα πηδηχτουλια Tiguan και Sportage.
Επιτάχυνση; Τώρα καταλαβαίνω τις σηκωμάρες του Γάτου με την Γαλλίδα. Έφτασα τα 120 στην Κηφισίας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αβίαστα, μπήκε ο θερμικός βέβαια αλλά όχι με άσχημο θόρυβο. Εκεί εμφανίζεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέπτες.
Συνέχισα την άνοδο της Κηφισίας με χαμηλότερη ταχύτητα, ήταν στιγμιαία τα 120. Να σημειώσω ότι οδηγούσα στο normal. Απ'οτι καταλαβαίνω στην πόλη ενδείκνυται το eco μιας και το αμάξι δίνει πολύ πόνο. Είχε βρέξει σήμερα και σε κάνα δυο σημεία σπινιαρα.
Καθώς ανέβαινα διαπίστωσα ένα θόρυβο σε όλη την καμπίνα, ήταν το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 16.5 οπότε μάλλον δούλευε φουλ. Το κλείνω. Καλύτερα τώρα. Ακούω έναν συντονισμό. Είναι το πάνελ με τα φωτάκια κουμπάκια της ηλιοροφης. 680κλμ στο οδόμετρο και έχει τέτοια; Το ζουλιξα λίγο σταμάτησε και για να πω την αλήθεια δεν το ξανάκουσα. Όχι καλό σημάδι βέβαια...
Γενικά η οδήγηση του δε με προβλημάτισε πουθενά. Δύο φορές έκανε μπιπ μπιπ το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης και ήταν σωστό. Οι εργοστασιακοί αισθητήρες μπρος πίσω μια χαρά.
Αρκετό φως μέσα στην καμπίνα, άρεσε στην κόρη η ηλιοροφή, για εκείνη την θέλω άλλωστε
Τώρα το μέσα είναι λίγο... ΘΛΙΨΗ... τα πλαστικά, τα καθίσματα με αυτή την φανταστική επιλογή υφάσματος που συνδυάζεται με αυτή την ποιοτική δερματίνη. Όλα γενικά βρωμάνε πγιότητα. Το κάθισμα οδήγησης είναι απλά ΟΚ (το καλύτερο που είχα συναντήσει ήταν της DS4)... Άνοιξα έκλεισα παράθυρο ακουγόταν λίγο φτήνια.
Για την χρήση που το θέλω το αμάξι δεν με νοιάζει και τόσο, αλλά πιστεύω ειλικρινά ότι με 500€ (;) ακόμα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά εκεί μέσα.
Εργονομικά δεν βρήκα κάτι κακό, όλα εκεί που τα περίμενα και τα όργανα πολύ ωραία και η κεντρική οθόνη μια χαρά. Θέλει αβλεπεί AA για Google maps, το navi μου φάνηκε πολύ χάλια. Ήχος από τα ηχεία απλά ανεκτός.
Χώροι πίσω, στο φάρδος, μάλλον σαν το Leon είναι, όχι όπως στο Sportage που ήταν πολύ άνετο. Τα έχουμε πει αυτά...
Θόρυβο από τον θερμικό είχε σε πολλές φάσεις ίσως όχι τόσο κουραστικός, πιστεύω θέλει και λίγο συνήθεια η οδήγηση του και μάλλον θα βοηθούσε και το eco που δεν το έβαλα ποτέ επίτηδες.
Η μόνη μου ανησυχία είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120, πως θα είναι δηλαδή στην ΕΟ με 150km/h... Ίσως το ξαναπάρω να το δω.
Εν κατακλείδι όταν μπήκα στο Leon και το ξεκίνησα με έπιασαν τα γέλια, γελούσα μόνος μου για 2 λεπτά, έβαλα μέχρι και 5η στην Κηφισίας και το συμβατικό τουρμπάκι με τα 120 αλογα προσπαθούσε να προχωρήσει. Καμία σχέση η ηλεκτροκίνηση...
Αυτά, τώρα θέλω να οδηγήσω και του Strom
-
νετγκεο ποιο sportage ειχες οδηγησει και πως σου φανηκε οδηγικα?σε επιδοσεις σε στροφες σε ανεση
-
-
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Απλά περίμενε και δες ο Στέφανος που θα πάει με το δικό του. Έβαλε τις προάλλες μια φωτό και άρχισαν όλοι (ου, που πας εκεί κλπ). Θα επλαγείς που μπορούν να πάνε όλα αυτά με έναν οδηγό που ξέρει τι κάνει. Επίσης λίγες φορές έχεις δει δικίνητα κολλημένα σε παραλίες;
Βρε το αμάξι του τι θα το κάνει ο καθένας δικαίωμα του είναι, δεν αντιλέγω, και σίγουρα παίζει ρόλο ο οδηγός στο πως θα φερθεί το όχημα σε τέτοιες συνθήκες.
Και εγω στο σέρβις της γυναίκας τις προάλλες είδα ένα 3008 που είχε ξεσκίσει τον κινητήρα και το πλαίσιο του, είχε σπάσει Κάρτερ και δεν ξέρω τι άλλο γιατί το έπαιξε κομάντο στον κοτρωνοχωματόδρομο. 7-8χιλ ζημιά του είπαν αν θυμάμαι καλά και ο άλλος βλαστημουσε την ώρα και την στιγμή που την είδε παντσο βίλα και έκλαιγε καινούριο αμάξι.
Το θέμα δεν είναι αυτό αλλά το κατά πόσο απαραίτητη είναι η 4κίνηση στην πολη που θα περάσουν η πλειοψηφία από τις ελληνικές κορολιτσες. Ε όπως και να το κάνουμε οι περισσότερες δεν θα δουν ούτε σοβαρό χιόνι, ούτε κακοτραχαλο χωματόδρομο, ούτε αντίστοιχα στην διάρκεια ζωής τους. Οπότε η έλλειψη ή ύπαρξη τετρακίνησης ελάχιστο ρόλο θα παίξει.
Ακόμα και αυτές που θα συναντήσουν τέτοιες συνθήκες, το σωστό λάστιχο παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την 4κίνηση. Όχι ότι δεν είναι σημαντική, ειδικά αν την δεις καμελ τροφυ σε παραλία ή μαλακό και λασπωμενο χωματόδρομο, είναι σωτηρία. Απλά όχι για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου εκεί έξω.
Απλά σε θυμήθηκα και είπα να σου στείλω που πηγαίνουν κάποιοι με τα αστικά ψευτο-SUVs τους...
-
Αυτό που έχω γράψει σε κανά δεκαριά ποστ και το επιβεβαιώνουν όσοι δοκίμασαν το αυτοκίνητο και ήταν αυτό που τους άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αυτή η γλύκα της σχεδόν ηλεκτρικής επιτάχυνσης από τα 200 υβριδικά αλογάκια, η οποία είναι χωρίς τύψεις και πόνο αφού κοστίζει λίγο σε βενζίνη, και φτάνει για να διαλύσει τις οποίες αμφιβολίες και φόβους για τον ΦΠ την πλαστικιλα και την παπουδιλα που αναδύει στο μυαλό των περισσότερων η επιλογή ενός Corolla και η οποία δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκίνητο του ανταγωνισμού στην ίδια τιμή.
Είχα πει μεταξύ σοβαρού και αστείου μόλις είδα τιμές και επιδόσεις πως selling point του Corolla cross θα είναι τα απενεχοποιημενα ανοίγματα και νομίζω πως έπεσα μέσα. -
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Απλά περίμενε και δες ο Στέφανος που θα πάει με το δικό του. Έβαλε τις προάλλες μια φωτό και άρχισαν όλοι (ου, που πας εκεί κλπ). Θα επλαγείς που μπορούν να πάνε όλα αυτά με έναν οδηγό που ξέρει τι κάνει. Επίσης λίγες φορές έχεις δει δικίνητα κολλημένα σε παραλίες;
Βρε το αμάξι του τι θα το κάνει ο καθένας δικαίωμα του είναι, δεν αντιλέγω, και σίγουρα παίζει ρόλο ο οδηγός στο πως θα φερθεί το όχημα σε τέτοιες συνθήκες.
Και εγω στο σέρβις της γυναίκας τις προάλλες είδα ένα 3008 που είχε ξεσκίσει τον κινητήρα και το πλαίσιο του, είχε σπάσει Κάρτερ και δεν ξέρω τι άλλο γιατί το έπαιξε κομάντο στον κοτρωνοχωματόδρομο. 7-8χιλ ζημιά του είπαν αν θυμάμαι καλά και ο άλλος βλαστημουσε την ώρα και την στιγμή που την είδε παντσο βίλα και έκλαιγε καινούριο αμάξι.
Το θέμα δεν είναι αυτό αλλά το κατά πόσο απαραίτητη είναι η 4κίνηση στην πολη που θα περάσουν η πλειοψηφία από τις ελληνικές κορολιτσες. Ε όπως και να το κάνουμε οι περισσότερες δεν θα δουν ούτε σοβαρό χιόνι, ούτε κακοτραχαλο χωματόδρομο, ούτε αντίστοιχα στην διάρκεια ζωής τους. Οπότε η έλλειψη ή ύπαρξη τετρακίνησης ελάχιστο ρόλο θα παίξει.
Ακόμα και αυτές που θα συναντήσουν τέτοιες συνθήκες, το σωστό λάστιχο παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την 4κίνηση. Όχι ότι δεν είναι σημαντική, ειδικά αν την δεις καμελ τροφυ σε παραλία ή μαλακό και λασπωμενο χωματόδρομο, είναι σωτηρία. Απλά όχι για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου εκεί έξω.
Απλά σε θυμήθηκα και είπα να σου στείλω που πηγαίνουν κάποιοι με τα αστικά ψευτο-SUVs τους...
Απλά δεν πήγε βόλτα με την κατάλληλη παρέα , κλασσικός νουμπάς
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
νετγκεο ποιο sportage ειχες οδηγησει και πως σου φανηκε οδηγικα?σε επιδοσεις σε στροφες σε ανεση
Είχα κάνει ένα TD το χειροκίνητο 150 άλογα σε έκδοση Titanium.
Σβέλτο αμάξι για τον όγκο του πιο σβέλτο νομίζω από το αντίστοιχο Tiguan. Αυτό που είχα γράψει για το Sportage ήταν ότι είναι πολύ σκληρό στις λακκούβες. Το κάθισμα του δεν μου φάνηκε άνετο επίσης.
Κατά τα άλλα είναι ωραίο μέσα και πολύ άνετο σε χώρους.
Ε και καίει όσο νάναι.ΨΨ δαγκωτό αν δε θες χώρους δηλαδή...
-
Αααπ...
-
Χθες είδα το Corolla Cross.
Από μπροστά θύμισε
Από πίσω
Απο κάτω εξέχει έντονα η εξάτμιση κάπου στην μέση
Μάλλον το προορίζουν για το συντηρητικό κοινό της εταιρίας, καθώς η διαφορά με το CHR είναι χαώδης
-
Ρετρό αμαξάκι
-
@ss_76 said in Toyota Corolla Cross:
Χθες είδα το Corolla Cross.
Από μπροστά θύμισε
Από πίσω
Απο κάτω εξέχει έντονα η εξάτμιση κάπου στην μέση
Μάλλον το προορίζουν για το συντηρητικό κοινό της εταιρίας, καθώς η διαφορά με το CHR είναι χαώδης
Κουκλα η liftback πίσω για τα δεδομενα της εποχης οπως και η επομενη του 92. Μπροστα απλα δε βλέπονταν.
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό που έχω γράψει σε κανά δεκαριά ποστ και το επιβεβαιώνουν όσοι δοκίμασαν το αυτοκίνητο και ήταν αυτό που τους άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αυτή η γλύκα της σχεδόν ηλεκτρικής επιτάχυνσης από τα 200 υβριδικά αλογάκια, η οποία είναι χωρίς τύψεις και πόνο αφού κοστίζει λίγο σε βενζίνη, και φτάνει για να διαλύσει τις οποίες αμφιβολίες και φόβους για τον ΦΠ την πλαστικιλα και την παπουδιλα που αναδύει στο μυαλό των περισσότερων η επιλογή ενός Corolla και η οποία δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκίνητο του ανταγωνισμού στην ίδια τιμή.
Είχα πει μεταξύ σοβαρού και αστείου μόλις είδα τιμές και επιδόσεις πως selling point του Corolla cross θα είναι τα απενεχοποιημενα ανοίγματα και νομίζω πως έπεσα μέσα.Δλδ θέλεις να πεις ότι κανεις ανοίγματα πχ απο τα 80-120 , 120-150 και το αμάξι δεν καίει; Όχι να επιταχύνει με αυγό στο πόδι να πατάς για άμεση επιτάχυνση. Αν ήταν έτσι γιατί όλοι με το chr με τα 122 πάνε σαν ΚΤΕΛ; Τόση αλλαγή έχει ο διλιτρος που προσφέρει άλογα χωρίς σοβαρή επιβάρυνση;
Εγώ πάντως την κορολα την απλή όταν την ζορισα λίγο όχι κάτι ιδιαίτερο απλά δεν πρόσεχαν στο τεστ με τον 1.8 μια χαρά μου έγραψε 6.5. θεωρώ ότι αν ζητήσεις απο το νέο δίλιτρο που έχει και χειρότερο cd το 7.5-8 το έχεις στο τσεπακι.
Από το 4-5 της πόλης στο 7-8 της απαιτητικής εο υπάρχει διαφορά δεν θα το δει τόσο χαλαρά ο υβριδικός που έχει μάθει 105 χλμ / 5.5 κατανάλωση. -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό που έχω γράψει σε κανά δεκαριά ποστ και το επιβεβαιώνουν όσοι δοκίμασαν το αυτοκίνητο και ήταν αυτό που τους άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αυτή η γλύκα της σχεδόν ηλεκτρικής επιτάχυνσης από τα 200 υβριδικά αλογάκια, η οποία είναι χωρίς τύψεις και πόνο αφού κοστίζει λίγο σε βενζίνη, και φτάνει για να διαλύσει τις οποίες αμφιβολίες και φόβους για τον ΦΠ την πλαστικιλα και την παπουδιλα που αναδύει στο μυαλό των περισσότερων η επιλογή ενός Corolla και η οποία δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκίνητο του ανταγωνισμού στην ίδια τιμή.
Είχα πει μεταξύ σοβαρού και αστείου μόλις είδα τιμές και επιδόσεις πως selling point του Corolla cross θα είναι τα απενεχοποιημενα ανοίγματα και νομίζω πως έπεσα μέσα.Δλδ θέλεις να πεις ότι κανεις ανοίγματα πχ απο τα 80-120 , 120-150 και το αμάξι δεν καίει; Όχι να επιταχύνει με αυγό στο πόδι να πατάς για άμεση επιτάχυνση. Αν ήταν έτσι γιατί όλοι με το chr με τα 122 πάνε σαν ΚΤΕΛ; Τόση αλλαγή έχει ο διλιτρος που προσφέρει άλογα χωρίς σοβαρή επιβάρυνση;
Εγώ πάντως την κορολα την απλή όταν την ζορισα λίγο όχι κάτι ιδιαίτερο απλά δεν πρόσεχαν στο τεστ με τον 1.8 μια χαρά μου έγραψε 6.5. θεωρώ ότι αν ζητήσεις απο το νέο δίλιτρο που έχει και χειρότερο cd το 7.5-8 το έχεις στο τσεπακι.
Από το 4-5 της πόλης στο 7-8 της απαιτητικής εο υπάρχει διαφορά δεν θα το δει τόσο χαλαρά ο υβριδικός που έχει μάθει 105 χλμ / 5.5 κατανάλωση.Δεν ειδα στιγμιαίες δεν το είχα ρυθμίσει, ανοίγματα έκανα όπου με έπαιρνε αλλά ήμουν μέσα στην πόλη. Οπότε έπεφτα και σε κίνηση, σε στενά κλπ. Δεν εκανα καμια προσπάθεια για οικονομία πάντως. Θα ξανακλείσω TD για να δω και τον αεροδυναμικό θόρυβο.
Toyota Corolla Cross