Πάντως αν επισκεφτείς χώρες όπως η Ολλανδία, η Δανία, η Νορβηγία κλπ αντιλαμβάνεσαι πως σε 5 χρόνια το πολύ δεν θα κυκλοφορεί καν αμάξι μη υβριδικό η/και ηλεκτρικό.
Σίγουρα οι άνθρωποι έχουν τις υποδομές, αλλά όταν πχ στην Κοπεγχάγη 3 στα 10 οχήματα που βλέπεις είναι Tesla και άλλα τόσα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά, δεν γίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γρήγορα μπορεί να προχωρήσει η ηλεκτροκινηση σε μια ανεπτυγμένη χώρα.
Best posts made by clockwork21r
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
-
RE: Citroen Ami
Σίγουρα, οχήματα σαν το Ami ειναι το μέλλον της μετακίνησης σε πόλεις σαν την Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ.
Το πρόβλημα είναι ότι το Ami αυτό καθεαυτό ΔΕΝ είναι το μέλλον της μετακίνησης στις πόλεις αυτές για 3 βασικούς λόγους.- Ασφάλεια ενεργητική και παθητική. Δεν έχει αξιολογηθεί από τον NCAP εάν μπορεί να προσφέρει ασφάλεια επιπέδου έστω αυτοκινήτου 10ετίας +
- Τελική ταχύτητα 45χλμ που πέραν της άνεσης μετακίνησης στην πόλη, τίθενται επιπλέον και λόγοι ασφάλειας μιας και δεν μπορεί να μετακινηθεί σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
- Απουσία κλιματισμού. Δεν λογίζεται αμάξι πόλης χωρίς κλιματισμό για το 75% των πόλεων παγκοσμίως.
Με βάση αυτά τα δεδομένα γιατί να το προτιμήσει κάποιος όταν κοστίζει μάλιστα και 10χιλ αντι για μηχανάκι η/και ηλεκτρικό ποδήλατο?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπάρχει κάτι άλλο κοινό στη ζωή ενός Δανού κι ενός Έλληνα, για να φτάσει σε παρόμοια κοινά επίπεδα και η ηλεκτροκίνηση;
Δηλαδή τώρα, στη συμβατική βενζινο/ντιζελοκίνηση, έχουμε πολλά κοινά με αυτούς, εκτός απ ότι πωλούνται παντού οι ίδιες μάρκες;Δεν διαφωνώ, αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι εταιρείες θα παράγουν οχήματα με ΚΕΚ για εσένα κι εμένα στην Ελλαδιτσα μας;
Όσο προχωράει το project ηλεκτροκινηση σε Αμερική, Κίνα και στην περισσότερη Ευρώπη, τόσο γραμμένους θα έχουν τους Έλληνες και τους κάθε Έλληνες για το τι θα οδηγούν.
Και επειδή θα πέφτουν πρόστιμα απέξω αν δεν μειώσουμε ρύπους και δεν απαγορεύσουμε πετρέλαιο και βενζίνα, θα κοπούν και εδώ μαχαίρι.
Οπότε είτε αναγκαστικά, είτε υποχρεωτικά θα πάμε σε ηλεκτροκινηση με κάποιο είδος υβριδισμού και εδώ. Το πως θα υποστηριχτεί αυτό το πράγμα σε πόλεις σαν την Αθήνα θα το δούμε. Σίγουρα δεν είναι απλή εξίσωση.
Το να συζητάμε όμως σαν γαλατες "εδώ ειναι Βαλκάνια δεν χωράει η ηλεκτροκινηση" και άλλα τέτοια γραφικά όταν όλος ο κόσμος τριγύρω αλλάζει είναι απλά κωμικό.
Είναι όσο κωμικό, όσο όταν έβλεπα άρθρα που λέγανε ότι η Tesla πάει για 1η σε πωλήσεις στην Ευρώπη η/και ότι θα ήταν ήδη αν είχε αρκετό capacity και έλεγα ρε μαλακα μας δουλεύουν, που είναι όλα αυτά τα Tesla? Ε αν περάσεις μια βόλτα από οποιαδήποτε χώρα της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης θα καταλάβεις που.
Και καθόμαστε εμείς εδώ να συζητάμε αν καίει το yaris hybrid λιγότερο από το suzuki swift σε κύκλο εντός/εκτός/μικτό πόλης...
-
RE: Toyota Corolla Cross
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Άσχετο, αλλά στο νήμα του CX-30 είχε παιχτεί το ίδιο δράμα;
Και παρολο το δραμα, εγω το αγορασα και εν γνωση μου θα πληρωνω 440 καθε χρονο για τα επομενα 5 χρονια και 220 τα μετεπειτα 5 (με βαση τα σημερινα δεδομενα).
Ο λογος? Οτι με με 31χιλ αγορασα ελαφρως μεταχειρισμενο (6 μηνων με 7χιλ. χλμ) στην full εκδοση του (GT Plus Bose) με 186 αλογα αμαξι που την ποιοτητα κατασκευης, οδηγικη συμπεριφορα και αξιοπιστια δεν προσεφερε ΚΑΝΕΝΑ αλλο σε αυτα τα χρηματα. Οταν η "ανταγωνιστικη" Tonale ξεκιναει απο 37.500 με 130 αλογα και 1600 κιλα πως θα σκεφτομουν τον ΦΠ των 440 ευρω?
Εδω να αναφέρω πως και αν και mild hybrid εχει μεση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση 7lt/100km με 80%-20% πολη-αυτοκινητοδρομο χωρις καμια ιδιαιτερη προσοχη στην οδηγηση.
Εγω καταλαβαινω τους υποψηφιους αγοραστες της CC που δεν σκεφτονται τον ΦΠ αφου κατα τα λοιπα το αμαξι τους ικανοποιει στα θελω τους, ειδικα στα 31-33χιλ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως μπορουν και φτανουν στα 39χιλ και μιλανε για VFM.. οταν βλεπω τιμη τιμοκαταλογου 31.872 για το GT Plus χειροκινητο (το καλυτερο της κατηγοριας btw) και 34.903 για το αυτοματο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Άσχετο, αλλά στο νήμα του CX-30 είχε παιχτεί το ίδιο δράμα;
Εγω καταλαβαινω τους υποψηφιους αγοραστες της CC που δεν σκεφτονται τον ΦΠ αφου κατα τα λοιπα το αμαξι τους ικανοποιει στα θελω τους, ειδικα στα 31-33χιλ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως μπορουν και φτανουν στα 39χιλ και μιλανε για VFM.. οταν βλεπω τιμη τιμοκαταλογου 31.872 για το GT Plus χειροκινητο (το καλυτερο της κατηγοριας btw) και 34.903 για το αυτοματο.
Ο διαμορφωτής λέει 38,761€ GT Plus AWD Auto με το κόκκινο το χρωματάκι του...
Δεν ανέφερα πουθενά AWD στις τιμές. Και μεταξύ μας ούτε η κορολα ούτε το ματσουντα το χρειάζονται, καθώς ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα για σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις.
Εδώ αναλυτικά ο τιμοκατάλογος με τις τιμές που ανέφερα για GT PLUS αυτόματη η/και χειροκίνητη.
35,802€ με χρώμα ο διαμορφωτης για το Μαζντα και 36,890€ η αντίστοιχη Lounge με χρώμα.
Ε και;
Ακόμα και 35 όπως λες για το αυτόματο, γιατί να πληρώσω παραπάνω για να πάρω χειρότερο ποιοτικά αμάξι;
Εξαιρώντας το κομμάτι της κατανάλωσης όπου το corolla είναι φουλ υβριδικό και καίει 2lt λιγότερο εντός πόλης και παραβλεποντας το αντικειμενικο κομμάτι της εξωτερικής ομορφιάς, το cx-30 είναι καλύτερο ποιοτικά στο εσωτερικό αλλά και οδηγικά (ίσως το καλύτερο της κατηγορίας του) ενώ έχει και μακράν το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο για τους μερακλήδες.
Τεσπα δεν με ενδιαφέρει να κάνω vs, αλλά θα πρότεινα σε όσους θέλουν να δώσουν 30-35 Χιλ. για αμάξι της κατηγορίας να τεσταρουν και το cx-30. Ειδικά αν δεν τους απασχολεί ο ΦΠ και τα 2000κε.
-
RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.
@n-k-9 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:
@clockwork21r said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:
Θα ήταν χρήσιμο να μας γράψεις και τι προτεραιότητες έχεις. Δίνεις βάση στην σταθερότητα στο δρόμο ή την άνεση; Σε ενδιαφέρει η ποιότητα ή θα την παραβλεπες για την αξιοπιστία στον χρόνο; Επίσης έχεις οικογένεια ή το αμάξι θα φορτώνει εσένα και απλά έτερον ήμισυ;
Έχοντας δει και οδηγήσει kamiq, stonic και έχω μόνο δει μέσα έξω vitara η σειρά μου θα ήταν εξής:
Stonic
Vitara
Kamiq
AronaΔεν έχω ανάγκη από μεγαλους χώρους.
Θέλω κάτι όσο περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά (προφανώς με όλους τους περιορισμους που μπορεί να υποδεικνύουν οι εν λόγω επιλογές).
Την ποιότητα την έχω στο μυαλό μου πακέτο με την αξιοπιστία πάντως...Με βάση αυτό που λες, το Kamiq χάνει το πλεονέκτημα του που είναι οι χώροι.
Πηγαινε δες και οδήγησε stonic και vitara και πάρε αυτό που σου κάνει κλικ στον δρόμο. -
RE: Citroen Ami
@clockwork21r said in Citroen Ami:
Σίγουρα, οχήματα σαν το Ami ειναι το μέλλον της μετακίνησης σε πόλεις σαν την Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ.
Το πρόβλημα είναι ότι το Ami αυτό καθεαυτό ΔΕΝ είναι το μέλλον της μετακίνησης στις πόλεις αυτές για 3 βασικούς λόγους.- Ασφάλεια ενεργητική και παθητική. Δεν έχει αξιολογηθεί από τον NCAP εάν μπορεί να προσφέρει ασφάλεια επιπέδου έστω αυτοκινήτου 10ετίας +
- Τελική ταχύτητα 45χλμ που πέραν της άνεσης μετακίνησης στην πόλη, τίθενται επιπλέον και λόγοι ασφάλειας μιας και δεν μπορεί να μετακινηθεί σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
- Απουσία κλιματισμού. Δεν λογίζεται αμάξι πόλης χωρίς κλιματισμό για το 75% των πόλεων παγκοσμίως.
Με βάση αυτά τα δεδομένα γιατί να το προτιμήσει κάποιος όταν κοστίζει μάλιστα και 10χιλ αντι για μηχανάκι η/και ηλεκτρικό ποδήλατο?
σέβομαι την άποψη σου, ως κάτοχος κιόλας, αλλα δεν μπορώ να παραβλέψω τα παρακάτω από το whatcar για παράδειγμα:
"Euro NCAP has yet to appraise the Ami for safety, but the presence of a thin metal frame around you – not unlike a tent structure – highlights the safety compromises required if you choose a quadricycle over an actual car. You are probably safer (and drier) than on a bike, but traditional electric cars will offer you better crash protection and far more safety aids."
Latest posts made by clockwork21r
-
RE: Mazda CX-30
@bathan said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα παιδιά,
Καλοβλέπω το CX-30 για αντικαταστάτη του 6αριού μου (Mazda6 2003)
Τι μέση κατανάλωση έχετε σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, εντός και εκτός πόλης ;7,0-7,2 εντός πόλης και περιαστικά.
6,0-6,5 σε ταξίδι 120-130χλμ/ώρα.Αυτά σε FWD και με αυτόματο κιβώτιο.
-
RE: MazdoYaris hybrid
Γνωριζει κανεις πως γινεται να δουλεψει το wifi?
-
RE: MazdoYaris hybrid
@iceman7 said in MazdoYaris hybrid:
Το αμαξάκι είναι το ιδανικό για πόλη.
Σβέλτο, στριφτερο μανιτζεβελο.
Στα ντεσου τα γνωστά περί ποιότητας αν και αυτό δεν κάνει το αθλιο τσικι τσικι στην οροφή που κάνει το YC. (κάπου διάβασα ότι αυτό είναι συνηθισμένο και συμβαίνει και σε αλλά γιατί έχουν ξεχάσει να πιάσουν κάποια καλώδια αλλά όταν έχεις φούσκωμενες/ακολλητες μοκέτες τα χύμα καλώδια σε μέρος που δεν φαίνονται είναι πταίσμα).
Για να γυρίσω στα του Μαζντα να πω ότι και εδώ είναι το λιγότερο αστεία η κολληση της μοκέτας. Να φανταστείτε μπροστά στα πόδια του οδηγού κάτω από τη βάση πεντάλ η μοκέτα είναι στις ακρες κόλλημενη με συρραπτικο που φαίνεται ξεκάθαρα !!!!
Στα καλά νέα το αμάξι αναγνωρίζεται από τα διαγνωστικά Τογιότα κανονικά οποτε έκανα και εδώ τις μοντες μου ενώ έχει και εδώ τα φισακια για ατμοσφαιρικό φωτισμό, οποτε έβαλα τα γνωστά κινεζολαμπακια τα οποία η Τογιότα εδώ πουλάει 18 ευρώ το κομμάτι.
Άλλαξα και σε led τα φώτα μπροστά, την πλαφονιέρα (στο YC είχα αλλάξει τα φώτα στην πλαφονιέρα πριν καν γυρίσω σπίτι από την παραλαβή), το πορτ μπαγκαζ και την πινακίδα.
Δυστυχώς ούτε η μεσαια agile εχει οτιδήποτε led (πλην όπισθεν).Το κακό είναι ότι γκρινιάζει η γυναίκα που της φαίνεται μικρό καθως είναι μικρότερο από το προηγουμενο γιαρις που είχε πριν και ούτε το χρωμα της αρέσει, πιέζοντας να πάρει το κρος. Για το χρωμα δεν είχαμε επιλογή πρακτικά γιατί σκούρα όπως το μαύρο ή το γκρι δεν θέλω με τίποτα ενώ ανοιχτά είχε απλο λευκό και ασημί που έχουμε. Άρα το bronze ήταν no brainer αν και στο YC δείχνει πιο ωραίο.
Εγώ γκρινιάζω που δεν έχει εφαρμογή.
Βέβαια αυτό το πουλάω στη γυναίκα ως θετικό για να μην την «παρακολουθώ».Καλησπέρα! Μπορώ να έχω λινκ από πού αγόρασες led φώτα πορείας, πλαφονιερα, Πορτ μπαγαζ και πινακίδα;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπάρχει κάτι άλλο κοινό στη ζωή ενός Δανού κι ενός Έλληνα, για να φτάσει σε παρόμοια κοινά επίπεδα και η ηλεκτροκίνηση;
Δηλαδή τώρα, στη συμβατική βενζινο/ντιζελοκίνηση, έχουμε πολλά κοινά με αυτούς, εκτός απ ότι πωλούνται παντού οι ίδιες μάρκες;Δεν διαφωνώ, αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι εταιρείες θα παράγουν οχήματα με ΚΕΚ για εσένα κι εμένα στην Ελλαδιτσα μας;
Όσο προχωράει το project ηλεκτροκινηση σε Αμερική, Κίνα και στην περισσότερη Ευρώπη, τόσο γραμμένους θα έχουν τους Έλληνες και τους κάθε Έλληνες για το τι θα οδηγούν.
Και επειδή θα πέφτουν πρόστιμα απέξω αν δεν μειώσουμε ρύπους και δεν απαγορεύσουμε πετρέλαιο και βενζίνα, θα κοπούν και εδώ μαχαίρι.
Οπότε είτε αναγκαστικά, είτε υποχρεωτικά θα πάμε σε ηλεκτροκινηση με κάποιο είδος υβριδισμού και εδώ. Το πως θα υποστηριχτεί αυτό το πράγμα σε πόλεις σαν την Αθήνα θα το δούμε. Σίγουρα δεν είναι απλή εξίσωση.
Το να συζητάμε όμως σαν γαλατες "εδώ ειναι Βαλκάνια δεν χωράει η ηλεκτροκινηση" και άλλα τέτοια γραφικά όταν όλος ο κόσμος τριγύρω αλλάζει είναι απλά κωμικό.
Είναι όσο κωμικό, όσο όταν έβλεπα άρθρα που λέγανε ότι η Tesla πάει για 1η σε πωλήσεις στην Ευρώπη η/και ότι θα ήταν ήδη αν είχε αρκετό capacity και έλεγα ρε μαλακα μας δουλεύουν, που είναι όλα αυτά τα Tesla? Ε αν περάσεις μια βόλτα από οποιαδήποτε χώρα της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης θα καταλάβεις που.
Και καθόμαστε εμείς εδώ να συζητάμε αν καίει το yaris hybrid λιγότερο από το suzuki swift σε κύκλο εντός/εκτός/μικτό πόλης...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πάντως αν επισκεφτείς χώρες όπως η Ολλανδία, η Δανία, η Νορβηγία κλπ αντιλαμβάνεσαι πως σε 5 χρόνια το πολύ δεν θα κυκλοφορεί καν αμάξι μη υβριδικό η/και ηλεκτρικό.
Σίγουρα οι άνθρωποι έχουν τις υποδομές, αλλά όταν πχ στην Κοπεγχάγη 3 στα 10 οχήματα που βλέπεις είναι Tesla και άλλα τόσα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά, δεν γίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γρήγορα μπορεί να προχωρήσει η ηλεκτροκινηση σε μια ανεπτυγμένη χώρα. -
RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.
@n-k-9 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:
@clockwork21r said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:
Θα ήταν χρήσιμο να μας γράψεις και τι προτεραιότητες έχεις. Δίνεις βάση στην σταθερότητα στο δρόμο ή την άνεση; Σε ενδιαφέρει η ποιότητα ή θα την παραβλεπες για την αξιοπιστία στον χρόνο; Επίσης έχεις οικογένεια ή το αμάξι θα φορτώνει εσένα και απλά έτερον ήμισυ;
Έχοντας δει και οδηγήσει kamiq, stonic και έχω μόνο δει μέσα έξω vitara η σειρά μου θα ήταν εξής:
Stonic
Vitara
Kamiq
AronaΔεν έχω ανάγκη από μεγαλους χώρους.
Θέλω κάτι όσο περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά (προφανώς με όλους τους περιορισμους που μπορεί να υποδεικνύουν οι εν λόγω επιλογές).
Την ποιότητα την έχω στο μυαλό μου πακέτο με την αξιοπιστία πάντως...Με βάση αυτό που λες, το Kamiq χάνει το πλεονέκτημα του που είναι οι χώροι.
Πηγαινε δες και οδήγησε stonic και vitara και πάρε αυτό που σου κάνει κλικ στον δρόμο. -
RE: Toyota Corolla Cross
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Απλά περίμενε και δες ο Στέφανος που θα πάει με το δικό του. Έβαλε τις προάλλες μια φωτό και άρχισαν όλοι (ου, που πας εκεί κλπ). Θα επλαγείς που μπορούν να πάνε όλα αυτά με έναν οδηγό που ξέρει τι κάνει. Επίσης λίγες φορές έχεις δει δικίνητα κολλημένα σε παραλίες;
Βρε το αμάξι του τι θα το κάνει ο καθένας δικαίωμα του είναι, δεν αντιλέγω, και σίγουρα παίζει ρόλο ο οδηγός στο πως θα φερθεί το όχημα σε τέτοιες συνθήκες.
Και εγω στο σέρβις της γυναίκας τις προάλλες είδα ένα 3008 που είχε ξεσκίσει τον κινητήρα και το πλαίσιο του, είχε σπάσει Κάρτερ και δεν ξέρω τι άλλο γιατί το έπαιξε κομάντο στον κοτρωνοχωματόδρομο. 7-8χιλ ζημιά του είπαν αν θυμάμαι καλά και ο άλλος βλαστημουσε την ώρα και την στιγμή που την είδε παντσο βίλα και έκλαιγε καινούριο αμάξι.
Το θέμα δεν είναι αυτό αλλά το κατά πόσο απαραίτητη είναι η 4κίνηση στην πολη που θα περάσουν η πλειοψηφία από τις ελληνικές κορολιτσες. Ε όπως και να το κάνουμε οι περισσότερες δεν θα δουν ούτε σοβαρό χιόνι, ούτε κακοτραχαλο χωματόδρομο, ούτε αντίστοιχα στην διάρκεια ζωής τους. Οπότε η έλλειψη ή ύπαρξη τετρακίνησης ελάχιστο ρόλο θα παίξει.
Ακόμα και αυτές που θα συναντήσουν τέτοιες συνθήκες, το σωστό λάστιχο παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την 4κίνηση. Όχι ότι δεν είναι σημαντική, ειδικά αν την δεις καμελ τροφυ σε παραλία ή μαλακό και λασπωμενο χωματόδρομο, είναι σωτηρία. Απλά όχι για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου εκεί έξω.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος ξέρει από αυτοκίνητα και δεν έχει θέμα οικονομικό, αγοράζει bimmer
Maserati και άντε γεια. Ή Alfa στα λιγότερο ακριβά.
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
Δεν ανέφερα πουθενά AWD στις τιμές. Και μεταξύ μας ούτε η κορολα ούτε το ματσουντα το χρειάζονται, καθώς ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα για σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις.
Η τετρακίνηση δεν βοηθάει μόνο σε σοβαρές εκτός είδους καταστάσεις. Βοηθάει ακόμα και σε εκκίνηση σε βρεγμένη άσφαλτο και με κατάλληλα λάστιχα φυσικά και σε χιόνι. Επίσης σίγουρα βοηθάει και σε ελαφρύ (ως και λίγο πιο βαρύ) off roading και ας μην είναι Land Rover.
Το 90% των αγοραστών (θα) είναι κάτοικοι της πόλης και δη της πρωτεύουσας και της συμπρωτευουσας. Καλά όλα αυτά λοιπόν αλλά δεν απασχολούν την πλειοψηφία.
Με 18αρα ζάντα δεν κάνεις - ούτε ελαφρυ- offroading..
Για την πρόσφυση σε χιόνι, καθότι έχω ζήσει 25 χρόνια σε πόλη της βόρειας Ευρώπης με 5 μήνες τον χρόνο χιόνι και έχω την εμπειρία, το 80% αφορά το λάστιχο και το πολύ 20% την τετρακίνηση.
Δεν απασχολή την πλεονότητα ότι δεν θα ζορζονται σπινάροντας σε βρεγμένες ανηφόρες μέσα στην πόλη με την άσφαλτο-σαπούνι; Ή μήπως δεν πάνε οι κάτοικοι της πόλης σε αμμώδεις παραλίες, από έναν κακοτράχαλο χωματόδρόμο; Και φυσικά μπορείς να κάνεις ελαφρύ off roading με 18άρες, το λάστιχο μετράει όχι η διάμετρος της ζάντας (τα μεγάλα off roaders έχουν από 18άρες και πάνω). Όσο για το χιόνι, το λάστιχο κάνει την διαφορά, αλλά με το ίδιο λάστιχο το τερτακίνητο θα περάσει από εκεί που δεν θα περάσει το δικίνητο.
Δεν έχω σπινιαρει ποτέ σε ανηφόρα με βροχή. Εκτός αν μιλάμε για κάτι από 12-14% κλίση και βάλε με φαγωμένα λάστιχα 3ετιας. Και στο λέω εγώ που μένω σε κορυφή λόφου με 23% κλίση.
Εσύ όταν πας στην παραλία το παρκάρεις στην ξαπλώστρα δίπλα; Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά, έλεος δηλαδή ..
Αυτό για τους κακοτραχαλους χωματόδρομους το βλέπω και γελάω λίγο.. Έγραψες και κακοτραχαλους πανάθεμα σε.. Δεν κάνει ρε φίλε το αμάξι αυτό ούτε τα περισσότερα της κατηγορίας του για κακοτραχαλο χωματόδρομο. Για απλό χωματόδρομο ναι. Χαίρω πολύ και με το φοκους γύριζα τους χωματόδρομους των νησιών μας κάθε καλοκαίρι που ούτε ύψος από το έδαφος ειχε σαν τα suv, ούτε φυσικά 4κινηση. Για χωματόδρομο με 20 πόντους λάσπη η/και πέτρα θέλεις ειδικό λάστιχο πρώτα, αρκετή απόσταση από το έδαφος, ανάρτηση κλπ.
Ξαναλέω, το 90% και βάλε δεν θα πανε ποτέ το κροσοβερακι τους σαν την κορολα σε κακοτραχαλους χωματόδρομους γιατί πολύ απλά δεν θα τους δουν ποτέ. Αυτοί που τους βλέπουν και το παίζουν ήρωες όταν πάνε στο χωριό την 1 φορά τον χρόνο, θα αφήσουν το Κάρτερ στην πέτρα και θα μαζεύουν το λάδι με το χέρι.. Όσοι γλιτώσουν από αυτό θα πάνε για ίσιωμα την 18αρα ζάντα τους και τα γνωστά της ευθύγραμμισης.
Και ελπίζω όσοι υποψήφιοι αγοραστές επιχειρήσουν να πάνε σε κακοτραχαλους χωματόδρομους τουλάχιστον να φροντίσουν να βάλουν κατάλληλο ελαστικό γιατι με το καλοκαιρινό 225/50/18 θα τραυματισουν και λάστιχο και ζάντα και καμιά 4κινηση δεν θα τους εξυπηρέτησει εκεί.
-
RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.
Θα ήταν χρήσιμο να μας γράψεις και τι προτεραιότητες έχεις. Δίνεις βάση στην σταθερότητα στο δρόμο ή την άνεση; Σε ενδιαφέρει η ποιότητα ή θα την παραβλεπες για την αξιοπιστία στον χρόνο; Επίσης έχεις οικογένεια ή το αμάξι θα φορτώνει εσένα και απλά έτερον ήμισυ;
Έχοντας δει και οδηγήσει kamiq, stonic και έχω μόνο δει μέσα έξω vitara η σειρά μου θα ήταν εξής:
Stonic
Vitara
Kamiq
Arona -
RE: Toyota Corolla Cross
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος ξέρει από αυτοκίνητα και δεν έχει θέμα οικονομικό, αγοράζει bimmer
Maserati και άντε γεια. Ή Alfa στα λιγότερο ακριβά.
@clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:
Δεν ανέφερα πουθενά AWD στις τιμές. Και μεταξύ μας ούτε η κορολα ούτε το ματσουντα το χρειάζονται, καθώς ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα για σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις.
Η τετρακίνηση δεν βοηθάει μόνο σε σοβαρές εκτός είδους καταστάσεις. Βοηθάει ακόμα και σε εκκίνηση σε βρεγμένη άσφαλτο και με κατάλληλα λάστιχα φυσικά και σε χιόνι. Επίσης σίγουρα βοηθάει και σε ελαφρύ (ως και λίγο πιο βαρύ) off roading και ας μην είναι Land Rover.
Το 90% των αγοραστών (θα) είναι κάτοικοι της πόλης και δη της πρωτεύουσας και της συμπρωτευουσας. Καλά όλα αυτά λοιπόν αλλά δεν απασχολούν την πλειοψηφία.
Με 18αρα ζάντα δεν κάνεις - ούτε ελαφρυ- offroading..
Για την πρόσφυση σε χιόνι, καθότι έχω ζήσει 25 χρόνια σε πόλη της βόρειας Ευρώπης με 5 μήνες τον χρόνο χιόνι και έχω την εμπειρία, το 80% αφορά το λάστιχο και το πολύ 20% την τετρακίνηση.