Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 6
    • Posts 321
    • Best 190
    • Groups 0

    Dimmad

    @Dimmad

    438
    Reputation
    70
    Profile views
    321
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Dimmad Unfollow Follow

    Best posts made by Dimmad

    • RE: LEXUS LBX

      Πρώτη βόλτα μετά την παραλαβή...

      Από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο Lexus LBX Cool Advance FWD, ένιωσα τη διαφορά που το αυτοκίνητο αυτό προσφέρει σε σχέση με το YC και το Mazda2/Yaris που αντικατέστησα

      Η πρώτη διαδρομή που κάνω με κάθε αυτοκίνητο είναι να ανέβω στην Πάρνηθα (Παλιά συνήθεια βλέπετε) και αυτή τη φορά ήταν διαφορετική.

      20240713_213330.jpg
      Πάντα την ώρα που σουρουπώνει... εχει λιγότερη κίνηση για περισσότερη ασφάλεια.

      Ας τα πάρουμε από την αρχή...

      Σχεδίαση και Άνεση
      Το εξωτερικό του LBX είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Κομψές γραμμές και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός το καθιστούν ένα από τα ελκυστικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

      Συγκριτικά, το Yaris Cross Active Plus και το Mazda2/Yaris Premier έχουν έναν πιο απλό και λειτουργικό σχεδιασμό, που δε φτάνει αυτό που σου προσφέρει το LBX. Όταν άνοιξα την πόρτα και κάθισα στο εσωτερικό, βρέθηκα περιτριγυρισμένος από υλικά υψηλής ποιότητας και προηγμένη εργονομία-συναρμογή
      Τα καθίσματα του LBX είναι αρκετά άνετα και προσφέρουν εξαιρετική πλάγια στήριξη, κάνοντας την ανάβαση στην Πάρνηθα απολαυστική. Αντίθετα, με το YC χρειάζεσαι καλούς πλάγιους κοιλιακούς, το Mazda2/Yaris προσφέρει στήριξη αλλά όχι στον ίδιο βαθμό.

      Το υβριδικό σύνολο είναι πολύ ποιο πολιτισμένο και σπιρτόζικο και το σετάρισμα στο πλαίσιο καλύτερο και από τα χαμηλά σε απόσταση από το έδαφος μικρότερα αδερφάκια του

      20240713_215548.jpg
      Στάση για φρέσκο δροσερό αέρα στο πάρκινγκ του καζίνο (14 βαθμούς κάτω από την Αθήνα)... Ε και για να χαζέψω τις καμπύλες με το βραδινό φωτισμό...

      Τεχνολογία και Καινοτομία
      Το LBX Cool Advance έχει όλο εξοπλιστικό πακέτο με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες που έχω δει σε αυτοκίνητο ( εκτός Τεσλα) . Τα συστήματα ADAS & πολυμέσων με την ευκρινή οθόνη αφής είναι εύκολο στη χρήση και άκρως λειτουργικό. Οι συνδέσεις Bluetooth και Apple CarPlay/Android Auto με κράτησαν ασφαλή συνδεδεμένο καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής.

      Αν και τα Yaris Cross Active Plus και Mazda2/Yaris διαθέτουν επίσης σύγχρονες τεχνολογίες, το LBX προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο λειτουργιών και χρηστικότητας σχεδιαστικά αλλά και στο πως πλέων συνδυάζονται/συνεργάζονται μεταξύ τους

      Απόδοση και Ασφάλεια

      Όταν ξεκίνησα την ανάβαση στην Πάρνηθα, το υβριδικό σύνολο δείχνει την προθυμία του.
      ( Προσπάθησα να είμαι απαλός στο δεξή πόδι γιατί το όχημα είχε 2ψηφιο αριθμό χιλιομέτρων )

      Η ομαλή και αποδοτική απόδοση του ηλεκτρικου κινητήρα, σε συνδυασμό με την άψογη ανάρτηση, έκαναν την οδήγηση άνετη ΔΕΝ κοπανάει αλλά δεν παίρνει και κλίσης. Ακόμα και στις πιο απότομες ανηφόρες, το αυτοκίνητο διατηρούσε άψογη σταθερότητα και απόκριση. Σε σύγκριση, τα YC και Mazda2/Yaris προσφέρουν μεν καλή απόδοση, αλλά το YC γέρνει στην απότομη αλλαγή απορίας ενώ το Mazda2/Yaris κοπανάει.

      Η εμπειρία οδήγησης του LBX είναι αισθητά ανώτερη. Η ασφάλεια και έλεγχος που σου αποπνέει είναι κορυφαία για το είδος του.

      Συμπέρασμα
      Το LBX ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου. Η διαδρομή στην Πάρνηθα ήταν η απόδειξη της κορυφαίας απόδοσης και άνεσης που προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο.

      Συγκριτικά με το YC το μόνο κοινό που έχουν είναι ο κατασκευαστής και το μήκος τίποτε άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      Καλησπέρα.

      Υστερα απο 5500χλμ με το όχημα LBX Cool Advance.

      Εχω τα εξής αρνητικά να αναφέρω.

      Πρόωρη ένδειξη φθοράς στο τιμόνι απο αριστερά (με το χέρι που οδηγό κατα κύριο λόγο) έχει πιάσει μια γυαλάδα η επιφάνεια σε σχεση με την δεξιά πλευρά.

      Κακής ποιότητας πλαστικά πορτμπαγκάζ είναι ακριβώς όπως στο ταμπλό του Yaris Cross τα κοιτάς και γεμίζουν γρατζουνιές.

      Τέλος η βαθμονόμηση/εκτίμηση σχετικά με το ντεπόζιτο είναι οτι να ναι. Εχει ανάψει λαμπάκι ρεζερβας έχει φτάσει η ένδειξη 0 στα εναπομένοντα χιλιόμετρα οδήγησης και το γεμίζω με 27 λίτρα δηλαδή το όχημα ειχε 9 λίτρα μέσα αλλα 200 χιλιόμετρα τουλάχιστον. Αυτό στον πήγαινε.
      Στο έλα λέω δεν την ξανα πατάω.

      Ανάβει λαμπάκι μηδενικό υπόλοιπο 80 χιλιόμετρα πριν την Αθήνα συνεχίζω και ξανα φουλαρω 30 λίτρα δηλαδή αλλα 6 μέσα. Καμία λογική.

      Τώρα στα θετικά.

      Άψογη οδηγικη συμπεριφορά.

      Άψογη ποιότητα κύλισης.

      Ξεκούραστο στα 800 χιλιομετρα που οδήγησα εχθές μέσα σε 8 ωρες μαζι με την στάση ανεφοδιασμού στη Θεσσαλονίκη απο Αλεξανδρούπολη - Αθήνα.

      Τεχνολογικά ειναι σε άλλο επίπεδο

      Ακόμα και στο απαράδεκτο οδικό δίκτυο της Σαμοθράκης τα έβγαλε πέρα με περίσσια περιθώρια για ποιο μεγάλες δυσκολίες και ας ειναι με μπροστά κίνηση.

      Απόλυτα απολαυστικο σε επαρχιακό δίκτυο με ορια μεταξύ 50-90 καμπύλες και ανηφοροκατήφορους ειναι στο απόλυτο στοιχείο του.

      Με βλέπω για Morizzo Edition 😜.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: MazdoYaris hybrid

      Aaaand the time has come....

      Screenshot_20230512_210810_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: MazdoYaris hybrid

      Έχω και λαμπάκια παντού από το εργοστάσιο... Αααααα

      346114223_163083320064626_3659130137151860428_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: MazdoYaris hybrid

      Κάπου έξω από την Καστοριά το προηγούμενο ΣουΚου.

      1400χλμ

      354417294_10160637986842808_657184894917190099_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @sonic-0 said in LEXUS LBX:

      @fanis75 said in LEXUS LBX:

      @sonic-0 said in LEXUS LBX:

      Πώς νιώθετε την ανάρτηση (δεν μιλάω για το 4κίνητο, αλλά για το "κανονικό") και αν "κοπανάει" ή είναι νορμάλ και επίσης αν έχει κανείς εικόνα ανάμεσα στην 17αρα και την 18αρα.

      Με μια λέξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η ανάρτηση! Το οδήγησα με 18αρες, και το δικίνητο και το 4κίνητο. Αμφότερα πολύ άνετα, το δικίνητο πιο διασκεδεαστικό. Δεν κοπανάει καθόλου και δεν έχεις λόγο να πας σε 17αρες, εαν δεν θές. Είναι ό,τι καλύτερο σε ανάρτηση κυκλοφορεί σε B suv, εχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

      @sonic-0 said in LEXUS LBX:

      Πώς είναι η συμπεριφορά του σε εθνική οδό και μεγάλες ταχύτητες; Εννοώ σε τιμές τύπου 130-140 Αθήνα-Θεσσαλονίκη πηγαίνει σταθερά και άνετα ή το νιώθεις να ζορίζεται και να ασθμαίνει σαν παλιό σούπερ μίνι; Αν χρειαστεί να κάνεις προσπέραση, πρέπει να το έχεις φανταστεί ώρα πριν; Και πώς είναι η κατανάλωση σε τέτοιες τιμές ταχύτητας.

      Καλύτερα να σου πουν τα παιδικά που το έχουν, ειδικά ο @Dimmad εχει κάνει μεγάλο ταξίδι. Εμένα μου φάνηκε μια χαρά. Τα 140 τα έχει άνετα και αθόρυβα, χωρίς να νοιώθω κάποιο ζόρι. Προφανώς η προσπέραση στα 140 δεν είναι παιχινδάκι, 136 άλογα έχει όχι 236. Αλλά δεν ζορίζεται καθόλου θα έλεγα.

      Ευχαριστώ για την απάντηση.
      Περιμένω και τον φίλο που ανέφερες αν έχει να προσθέσει κάτι.

      Επίσης μου είπαν ότι έχουν ενημέρωση ότι θα έρθει update που θα κάνει και Android Auto ασύρματο. Το μεταφέρω με επιφύλαξη.

      Εγω ειμαι το άλλο παλικάρι.

      Εθνική οδό κλάσης ανώτερο απο το YC γιατί το έχουμε και αυτό.

      Στήσιμο σε σφιχτό αλλα και γρήγορα επαρχιακό πολυ καλό Εθνική με 160 σταθερά ε εκεί θα ακούσεις μοτέρ αλλα οχι αερα οπως στο YC. 115 Εθνική δεν ακούς τπτ 120 με 130 λίγο μοτέρ ανάλογα το φορτίο.

      Απο θεση οδήγησης ανεση καθισματων κλπ θα σου πω οτι έκανα Αλεξανδρούπολη αθηνα μονοκοπανιά.
      Πόλη το θεμα απο ανάρτησης δεν έχεις πρόβλημα γιατι εχουν κάνει το προφίλ του ελαστικού μεγάλο ακομα και στην 18ρα και απορροφά κακοτεχνίες όπως επίσης προστατεύει και ζάντα σε τεράστιο βαθμό

      CC-ACF4-3EF09FDBE508.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Αv πας με το γνώμονα το Active Plus

      Όταν ξεκίνησε είχε 21250 και τώρα 24320 με Αυτό τον ρυθμό αν παραγγείλεις τώρα και έρθει σε 14 μήνες θα πάει 26000.

      Γιατί να μη δώσω 31000 κατευθείαν και να πάρω Lexus LBX ποιοτικότερο και ποιο δυνατό όχημα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: Ford Puma 2019

      @antoniokon said in Ford Puma 2019:

      Υπάρχει ένα και μοναδικό τέτοιο στο car...

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331390801-ford-puma

      Πολύ καλό αλλά προτιμώ το καινούργιο.

      Για αρχή η διαφορά 3500€

      Θα μου πεις άλλο αυτοκίνητο το ena 1500 το άλλο 1000 το ena 200hp to αλλο 170 αλλά

      Έχεις φουλ εγγύησή, καινούρια συστήματα υποβοήθησης . Διπλού συμπλέκτη (ξεκούραστο) paddles παιχνιδιάρικο. Κατανάλωση συνολική 2 με 2.5 λίτρα ποιο κάτω. Μπορείς άνετα να έχεις και 2ρο αυτοκίνητο γιατί είναι 1000 κυβικά και η διαφορά τιμής είναι μικρή.
      Και κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι στο καινούριο έχει επιτόκιο 0,99% που στημένει ότι βάζεις δάνειο για πάντα και είσαι χαλαρός αλλά εδώ πρέπει να δώσεις 38000 μπαμ ή δάνειο με επιτόκιο 12% μεταχειρισμένου που είναι βιασμός και θα φτάσει το μεταχειρισμένο να κοστίσει περίστερο από το καινούριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: Classic Mini forum

      Απλά για να ζωντανέψω το νήμα. 😇 😇 326360362_500896888618735_7190713540906299888_n.jpg

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @dimmad said in LEXUS LBX:

      Το ασύρματο android έχει πολύ συχνά fail στο να κάνει connect και γενικά είναι λίγο προβληματικό ( βλεπε boxακια) και δε Θέλουν να πάρουν το ρίσκο.

      μα έχει ασύρματο carplay, δηλαδή το aa μόνο έχει προβλήματα; και στο yc πως λειτουργεί;

      Έκανα παραγγελία αν δε μου κάνει στο test drive παίρνω την προκαταβολή και χάρηκα που τα είπαμε.

      με γεια, ποια έκδοση;

      Αυτή που κάνει 1 νεφρό 😆 😆 😆

      Cool Advance. Είμαι της ανωμαλίας να αγοράζω full εκδόσεις. Κάνει σίγουρα έμενα χαρούμενο γιατί δύσκολο να πουλήσεις μούρη με lexus και δει αν έχει full εξοπλισμό που δεν το βλέπει κάνεις και σίγουρα κάνει χαρούμενο το επόμενο αγοραστή σε περίπτωση που πουληθεί.

      Το δικό μου το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ μέσα στο αυτοκίνητο και Μονό σε αυτή την έκδοση έχει M&L με noise cancellation.

      Αλλά όπως είπα αν δε μου Κάνει παίρνω την προκαταβολή και χάρηκα που τα είπαμε. Δε θα πάω να χρεωθώ 1 διαμέρισμά 50τμ στη Λάρισα για να πάρω κάτι που δε μου Κάνει.

      Θα συμβιβαστώ με YC φουλ έκδοση στη νέα φουρνιά τους και θα ξέρω ότι στα 125 κάνει σαν τυφώνας αλλά θα το έχω πληρώσει και 25% λιγότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad

    Latest posts made by Dimmad

    • RE: LEXUS LBX

      e-PASS αριστερά απο LAIDAR πισω απο τον καθρέπτη on board camera δεξια αποτο LIADAR

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: Suzuki eVitara

      Μόνο σε μένα απο το πλάι μοιάζει κάτι μεταξύ Daster και CC?

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @alejandro said in LEXUS LBX:

      Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp

      https://www.lexus.com.au/models/lbx/lbx-morizo

      Ρώτησα στην αντιπροσωπεία οταν ανακοινώθηκε γιατι ήθελα να μπω στην λίστα για προπαραγκελια και μου είπαν δεν θα το εισάγουν λογο κόστους και ρύπων γιατί ανεβάζει των μέσω όρο με βάση την νομοθεσία επι των πωλήσεων.

      Μονο παραεισαγωγη και χωρίς τεχνική υποστήριξη όπως καταλαβαίνετε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @gatoz said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @gatoz said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @gatoz said in LEXUS LBX:

      κολλησε το βιταρα και ανεβηκε το αναπηρο?
      οκ, ειχε κρυο, εχεις δικαιολογια

      Δεν το γραψα για να συγκρινω αλλα για τις συνθηκες χιονιου-παγου οπου ενα 4κινητο με θερινα δεν ανταποκρινοταν..γ αυτο εγραψα και για τα λαστιχα..

      Σ αυτη τη περιπτωση απ το αναπηρο και το ανημπορο προτιμω το πρωτο

      εεεε
      προφανως
      αλλα δεν αφηνω τιποτες αναπαντητο
      εδω με βεκτορ τζεν τριο (αλλα και με χρηση της τετρα), ανεβασα το αναπηρο στο καταφυγιο της στενης χθες ενω μεινανε στην ασφαλτος τερατα, οπου και ειχε 20+cm, εκει που δειχνεις ειναι 5-10, στα 30 επειδη βρισκει οτιδηποτε απο κατω θα ειχες τακαρει στη πρωτη λακουβα του δρομου και το μονο που σε σωζει ειναι εργατης ή αλλος να σε τραβηξει, να το εχετε ολοι στο μυαλο σας, πριν ξεκινησετε για κακοκαιριες βαλτε τον γαντζο ρυμουλκησης να ειναι ετοιμος μην ψαχνετε και να εχετε προχειρα στο μπαγκαζ καλο arb ιμαντα 10 μετρο τουλαχιστον και μερικα ναυτικα κλειδια....

      Εδω ειναι στο σπιτι οταν ηρθα ειχε λιγο πανω απο 10π..12-13..μπηκα ομως σε πανω απ το διπλασιο και δεν εκανε κιχ..βοηθησε οτι ειχε και λιγη πουδρα καθως χαζοχιονιζει καθε μερα απο λιγο..πηγα και σε κληση πανω απο 15% ακομα και με οπισθεν..οπου παρατηρησα και πως εφαρμοζει η 4κινηση κυριως σε οπισθογωνιες εβγαλε τις πιο πολλες γραμμες..δεν εχει κουμπι snow η trail οπως το yc αλλα μπαινει αυτοματα και αναλογως τις απαιτησεις δουλευει απο 100-0 μεχρι 40-60..γενικα λιγο το εψαξα να δω πως δουλευει..υποδειγματικο στο χιονι και φοβερη αισθηση να πας αθορυβα..βοηθησαν πολυ τα φρεσκα χιονολαστιχα και το υψος του αμαξιου καθως εχει σιγουρα 20+ αποσταση..

      40-60 πισω-μπροστα κινηση δεν μπορει, πισω εχει 6.5hp ολο και ολο....
      το 30cm χιονι ειναι πολυ, παρα πολυ και σχεδον ολα τα αμαξια χωρις αεραναρτηση θα τακαρουν. ακομη και με αεραναρτηση θα υπαρξει θεμα σε ημιαξονια-αξονες....
      σκεψου οτι καθως σερνεται το αυτοκινητο, που κανενα δεν εχει μαμα 30cm αποσταση απο εδαφος, μαζευει κι αλλο χιονι μεχρι που κανει μπαλα μπροστα, την καβαλαει και παπαλα
      το ξαναλεω γενικως, οταν εχει υποψια μπολικου χιονιου, οπωσδηποτε ιμαντες και σημεια προσδεσης προχειρα, ποτε δεν ξερεις ποια λακουβα δεν εκλεισε ο δημος και δεν φαινεται απο το χιονι, πεφτεις μεσα, τακαρει και δεν βγαινει με τπτ....
      καπου στην καστριωτισσα, οπως παμε απο μουσουνιτσα μετα στην διασταυρωση με το δρομο για τα καταφυγια οταν δουλευε ακομη το ξενοδοχειο, ειχα περπατησει τρια χιλιομετρα με χιονοθυελλα μεχρι να πιασει το κινητο να ερθει βοηθεια....

      Δεν σε νοιάζει το πόσους ίππους έχεις την ροπή που μπορεί να δώσει σε νοιάζει σε αυτή την περίπτωση. 5με 10 χιλιόμετρα είσαι και 1hp με με 20kg ροπή να έχεις κάνει την δουλειά που θες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @criuser said in LEXUS LBX:

      Κάτι για μπαταρίες διάβασα πιο πάνω...😇

      Άραξε εσύ για 12βολτες μιλάει σε παρτίδα από UK.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @nyds said in LEXUS LBX:

      @mk-0 said in LEXUS LBX:

      @nyds said in LEXUS LBX:

      Γεια σας
      νέος στη παρέα και στη καρδιά, παρήγγειλα στις 20 Οκτωβρίου και βρίσκομαι στο στάδιο παραγωγής.Ειναι το cement gray με το καφε-καμηλο δέρμα (relax tech). Βγήκε στα 40k ενώ στα 41 k έβγαινε η X1 που μου άρεσε πιο πολύ αλλά προτίμησα το Lexus λόγω αξιοπιστίας, εγγύησης και κατανάλωσης ,για τα service δεν είμαι σίγουρος ότι είναι φθηνότερα γιατί κάνω περίπου 20k km το χρόνο άρα θα έχω συχνότερα.Τωρα διαβάζω για πολλά προβλήματα με τη μπαταρία 12v και αγχώνομαι μέχρι που σκέφτομαι να ακυρωσω τη παραγγελία.Καμια γνώμη;

      φιλε, για μένα να την ακυρώσεις την παραγγελία.

      η ζωή είναι πολύ μικρή για να συμβιβάζεσαι με κάτι που δε σε ξετρελαίνει, ιδιαίτερα αν είσαι διατεθιμένος να ξοδέψεις ένα τέτοιο ποσό (βέβαια η Χ1 σε αυτά τα χρήματα είναι γυμνή, καμία σχέση με το LBX, για να έχεις τον ίδιο εξοπλισμό να υπολογίζεις γύρω στα 50k).

      Δε ξέρω κάθε πόσα χιλιόμετρα θέλει service η Χ1, αλλά με τις τιμές που έχουν να είσαι σίγουρος οτι θα σου πιάσουν τον πωπό μια χαρά, δε θα ντραπούν καθόλου (το θέμα είναι να σε μαντρώσουν στο μαγαζί, μετά θα σε αρμέξουν μια χαρά!).

      Κι εμένα πάντως η Χ1 μου αρέσει πολύ, είναι ένα αυτοκίνητο που θα έπαιρνα ευχαρίστως (αλλά δεν ήθελα να το έχω εγώ κι η κουτσή Μαρία και κάθε τρίτο αυτοκίνητο που βλέπω να είναι Χ1).

      Δεν ήταν γυμνή και service κάθε 2 χρόνια η 30k
      Κm( όμως ο πωλητής χαμογελούσε,μάλλον το σύστημα το βγάζει νωρίτερα) και κοστίζει περίπου στα 500€.Αλλα πράγματι κυκλοφορεί πολύ και θα δυσκολευομουν να το βάλω στο πάρκινγκ μου.Γι'αυτο κρατάω τη παραγγελία, άλλωστε σε 1-1,5 μήνα θα το παραλάβω (ελπίζω).Τώρα κάτι άλλο σχετικά με τη κατανάλωση.Αυτα τα 3,5-5 στα 100,τα βλέπετε στην οθόνη; Γιατί εγώ στο αυτοκίνητο που έχω ( Α180d) στην οθόνη βλέπω 4,7-5,2 αλλά όταν μετράω χιλιόμετρα και λίτρα που καταναλώθηκαν βρίσκω 6,5 με το ζόρι.

      Τα βλέπεις και είναι πραγματικά κάποιες φορές δείχνει και παραπάνω από ότι καίει ιδικά στην εκτίμησή των χιλιομέτρων που απομένουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @stezio said in LEXUS LBX:

      Χρόνια Πολλά με υγεία σε όλους.

      Έλαβα μεταξύ άλλων το παρακάτω:
      Τώρα θα λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με το νέο σας Lexus μέσω του καναλιού μας Lexus Greece στην εφαρμογή WhatsApp.
      Δεν καταφέρνω να εντοπίσω το κανάλι. Γνωρίζει κάποιος;

      Δεν έχω ιδέα. Θα ειναι της ντόπιας αντιπροσωπείας το concept.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      Καλησπερα..η πρωτη μικροζημια... στο πισω πλαστικο πανω απ το τροχο..(απο δαγκωμα σκυλου!!!)..το περιστατικο εγινε μεσα στην εταιρεια που δουλευω..το σκυλι αδεσποτο-ακακο που ομως εχει τρελα και δαγκωνει ολα τ αμαξια..το ταιζουν και μπαινοβγαινει συνεχεια .. μετα απ αυτο καθως και τα υπολοιπα περιστατικα το σκυλι δεν θα ξαναμπει στο χωρο του παρκινγκ της εταιριας..

      Τι κανω?

      1. Η αφεντικινα μου δεχτηκε να μου αποζημεωσει τη ζημια... παραγγελνω κανονικα το συγκεκριμενο πλαστικο..ωστοσο διαδικασια πηγαινε ελα lexus κλπ

      2. φτιαχνω το συγκεκριμενο αν μπορει να φτιαχτει..εχει γρατζουνια σε 2 σημεια

      3. τ αφηνω ως εχει για το γουρι..!

      Ενημερωτικά αυτα τα πλαστικά τα κοιτάς και σημαδεύονται. Ακομα και με ελάχιστα άγριο πανί. Ρώτησα στην πρόσφατη επίσκεψη μου στα γλυκά νερά και ειναι για ολα τα μοντέλα το ίδιο υλικό απο το LBX των 31000 μεχρι το ΝΧ των 80000 δε φτιάχνει απλά αλλάζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      Εχω την υποψία οτι έχει 22 και 17 ειναι το πλαστικό/λάστιχο "προστατευτικο" κάτω απο τον πρόβολο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • RE: LEXUS LBX

      @panormus772 said in LEXUS LBX:

      @bill_hsd said in LEXUS LBX:

      @panormus772 said in LEXUS LBX:

      Όσον αφορά τη θέση του info:

      Είχα το Scross (το προηγούμενο) που είχε την οθόνη χαμηλά εκεί που την έχει περίπου και το LBX. Tώρα έχω το QQ που την έχει ψηλότερα,σχεδόν στο ύψος του καντράν οδηγού.
      Αισθητικά στο QQ μπορεί να είναι σε πιο άσχημη θέση (αν και δεν εξέχει εντελώς),αλλά βρίσκεται στο σωστό ύψος ματιού,ώστε το βλέμμα να είναι στην ίδια ευθεία και να κινείται -όταν χρειάζεται π.χ. σε πλοήγηση- μόνο αριστερά δεξιά.
      Αντίθετα στο Scross ήταν αισθητικά πιο ταιριαστό με το ταμπλώ,όμως ακόμη και για μία-δύο ματιές κλεφτές σε πλοήγηση ή και για το ράδιο, το βλέμμα σου άλλαζε θέση εκτός από οριζοντίως δεξιά-αριστερά και πάνω κάτω,οπότε για δευτερόλεπτο δεν έβλεπες καθόλου δρόμο.
      Συμπερασματικά, σαφώς καλύτερα με το QQ.

      Κι εγώ γενικά θεωρώ πιο εργονομική τη θέση της οθόνης ψηλά, πάνω ή έστω ανάμεσα από τους κεντρικούς αεραγωγούς, γι'αυτο ρώτησα.

      Έτσι είναι αν δεν έχεις hud ή απεικόνιση π.χ. πλοήγησης στο κεντρικό καντράν του οδηγού.
      Αλλά το LBX λένε πως έχει τέτοιο εξοπλισμό (το θέμα πόσο επιπλέον ή σε ποια εξοπλιστική έκδοση πρέπει να ανέβεις για να το έχεις ως αξεσουάρ).

      Ολα τα μοντέλα που έχουν 12 ίντσες καντραν οδηγου έχουν τα δεδομένα εκεί απο τις αρχικές εκδόσεις ακομα και με πλοήγηση μέσω κινητού. Αν έχεις ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης ειναιβακομα ποιο λεπτομερής η απεικόνιση. Μουσική και ολα τα δεδομένα ειναι και στην οθόνη του καντράν για αυτό ακριβός τον λόγο την αναποσπαστη προσοχή του οδηγού απο τον δρόμο το Hud ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο εγω το λατρεύω γιατι εχω οτι χρειαστεί μεσα στο τζάμι και με βολεύει.

      Άσχετα ανα εχω ενα νεφρό λιγότερο γιαβκα αγοράσω το αμάξι 😁 😁 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dimmad
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr