Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 86
    • 87
    • 69 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    1726
    77134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bathan
      bathan last edited by

      Επίσης έχω βαρεθεί να διαβάζω σε κάθε δοκιμή πως μοιάζει με το Yaris Cross
      Το LBX μοιάζει με το Yaris Cross όσο εγώ με την Μόνικα Μπελούτσι, δηλαδή ούτε καν

      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • fanis75
        fanis75 moderator @bathan last edited by

        @bathan said in LEXUS LBX:

        Επίσης έχω βαρεθεί να διαβάζω σε κάθε δοκιμή πως μοιάζει με το Yaris Cross
        Το LBX μοιάζει με το Yaris Cross όσο εγώ με την Μόνικα Μπελούτσι, δηλαδή ούτε καν

        Βασίζεται στο Γιαρις Κρος? Ναι (αλλά με πάνω από μισό αλλαγμένο).
        Μοιάζει με το Γιάρις Κρος? ΟΧΙ, ούτε καν...!! Δεν έχουν καμία σχέση οπτικά (αλλά και σε αυτά που δεν φαίνονται).

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          alejandro last edited by

          Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp

          https://www.lexus.com.au/models/lbx/lbx-morizo

          W cirus D 3 Replies Last reply Reply Quote 4
          • ataim
            ataim last edited by

            Μονο δεξιοτιμονο θα το πάνε αυτο

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alejandro @ataim last edited by

              @ataim said in LEXUS LBX:

              Μονο δεξιοτιμονο θα το πάνε αυτο

              Εχεις δίκιο, επειδή είδα παρουσιάσεις και Αυστραλία και το έχουν στο σαϊτ τους, νόμιζα οτι ξεκίνησαν εξαγωγές.
              Την άλλη βδομάδα παραλαμβάνουμε ενα μαυρο Relax.

              bathan 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • bathan
                bathan @alejandro last edited by

                @alejandro said in LEXUS LBX:

                Την άλλη βδομάδα παραλαμβάνουμε ενα μαυρο Relax

                Με το καλό !!!!!

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @alejandro last edited by

                  @alejandro said in LEXUS LBX:

                  Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp

                  https://www.lexus.com.au/models/lbx/lbx-morizo

                  ωραιο, καλυτερο απο Γιαρις και Κορολλα με ιδιο κινητηρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus @alejandro last edited by

                    @alejandro said in LEXUS LBX:

                    Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp

                    https://www.lexus.com.au/models/lbx/lbx-morizo

                    Αυτο μαλιστα

                    αν και βλεπω να κοστίζει οσο ενα διαμερισματάκι

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tolisk20 last edited by

                      Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus 😁
                      Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγορια

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        alejandro @bathan last edited by alejandro

                        @bathan said in LEXUS LBX:

                        Με το καλό !!!!!

                        Ευχαριστώ

                        @bathan said in LEXUS LBX:

                        Πολύ ωραίο κόλπο οτι κατεβαίνουν αυτόματα οι καθρέπτες όταν βάζεις όπισθεν και επανέρχονται όταν βάζεις την D

                        Το συγκεκριμένο σύστημα το έχει και το 14ετιας+ RX που έχουμε. Εξαιρετικά βολικό. Δε ξέρω αν το έχουν και άλλα αυτοκίνητα αυτό το μηχανισμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @tolisk20 last edited by

                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                          Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus 😁
                          Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγορια

                          καλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.

                          Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                          Cirus the virus

                          T W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tolisk20 @cirus last edited by

                            @cirus said in LEXUS LBX:

                            @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                            Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus 😁
                            Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγορια

                            καλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.

                            Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                            Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @cirus last edited by

                              @cirus said in LEXUS LBX:

                              @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                              Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus 😁
                              Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγορια

                              καλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.

                              Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                              αν ειναι μονο δεξιοτιμονο κατευθειαν να βρεθει απο Ιαπωνια οσο τα γιεν ειναι φθηνο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @tolisk20 last edited by cirus

                                @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                Cirus the virus

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tolisk20 @cirus last edited by

                                  @cirus said in LEXUS LBX:

                                  @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                  λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                  Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                  Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                  και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                  260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • cirus
                                    cirus @tolisk20 last edited by cirus

                                    @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                    @cirus said in LEXUS LBX:

                                    @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                    λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                    Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                    Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                    και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                    260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι

                                    Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος

                                    Cirus the virus

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tolisk20 @cirus last edited by

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                      λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                      Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                      Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                      και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                      260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι

                                      Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος

                                      Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
                                      Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει..

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @tolisk20 last edited by

                                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                        λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                        Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                        Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                        και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                        260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι

                                        Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος

                                        Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
                                        Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει..

                                        Η διαφορά είναι ότι είναι turbo . Δεν θα αλλάξω φρένα , τακάκια ίσως. Αλλά θέλει μεγαλύτερες δαγκάνες κανονικά. Όχι ότι με νοιάζει πολύ δεν το οδηγώ αγωνιστικά.

                                        Για βάλε καμία φωτό από το type R να γουστάρουμε 😃

                                        Cirus the virus

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tolisk20 @cirus last edited by

                                          @cirus said in LEXUS LBX:

                                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                          @cirus said in LEXUS LBX:

                                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                          @cirus said in LEXUS LBX:

                                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                          λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
                                          Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει

                                          Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?

                                          και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο

                                          260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι

                                          Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος

                                          Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
                                          Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει..

                                          Η διαφορά είναι ότι είναι turbo . Δεν θα αλλάξω φρένα , τακάκια ίσως. Αλλά θέλει μεγαλύτερες δαγκάνες κανονικά. Όχι ότι με νοιάζει πολύ δεν το οδηγώ αγωνιστικά.

                                          Για βάλε καμία φωτό από το type R να γουστάρουμε 😃

                                          FB_IMG_1740681636121.jpg FB_IMG_1740681664791.jpg FB_IMG_1740681683173.jpg

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • T
                                            tolisk20 last edited by

                                            Ιδιο σημειο 13 χρονια μετα

                                            20250107_163201.jpg FB_IMG_1740681664791.jpg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 69 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr