-
Επίσης έχω βαρεθεί να διαβάζω σε κάθε δοκιμή πως μοιάζει με το Yaris Cross
Το LBX μοιάζει με το Yaris Cross όσο εγώ με την Μόνικα Μπελούτσι, δηλαδή ούτε καν -
Επίσης έχω βαρεθεί να διαβάζω σε κάθε δοκιμή πως μοιάζει με το Yaris Cross
Το LBX μοιάζει με το Yaris Cross όσο εγώ με την Μόνικα Μπελούτσι, δηλαδή ούτε κανΒασίζεται στο Γιαρις Κρος? Ναι (αλλά με πάνω από μισό αλλαγμένο).
Μοιάζει με το Γιάρις Κρος? ΟΧΙ, ούτε καν...!! Δεν έχουν καμία σχέση οπτικά (αλλά και σε αυτά που δεν φαίνονται). -
Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp
-
Μονο δεξιοτιμονο θα το πάνε αυτο
-
-
-
@alejandro said in LEXUS LBX:
Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp
ωραιο, καλυτερο απο Γιαρις και Κορολλα με ιδιο κινητηρα.
-
@alejandro said in LEXUS LBX:
Επιεδή κάποιοι αναφέρετε την επιθυμία για πιο γρήγορο LBX, Ασία ήδη αρχίζει να κυκλοφορεί το LBX Morizo RR 1.6 300hp
Αυτο μαλιστα
αν και βλεπω να κοστίζει οσο ενα διαμερισματάκι
-
Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus
Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγορια -
Με το καλό !!!!!
Ευχαριστώ
Πολύ ωραίο κόλπο οτι κατεβαίνουν αυτόματα οι καθρέπτες όταν βάζεις όπισθεν και επανέρχονται όταν βάζεις την D
Το συγκεκριμένο σύστημα το έχει και το 14ετιας+ RX που έχουμε. Εξαιρετικά βολικό. Δε ξέρω αν το έχουν και άλλα αυτοκίνητα αυτό το μηχανισμό.
-
Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus
Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγοριακαλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει
-
Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus
Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγοριακαλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει
Αν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
-
Για μενα το ιδανικο θα ηταν 160-180 αλογα..με τον 2λ του cc με τα 197 θα ταν πυραυλακι..ωραια κοντρα με τον @cirus
Για τα 136 αλογα παντως και το βαρος του παει αρκετα καλα..0-100 ειναι 2 δευτερα κατω απο yc και γενικα και ρεπριζ ειναι πανω απ την κατηγοριακαλα γρηγορο θα είναι αλλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχει
αν ειναι μονο δεξιοτιμονο κατευθειαν να βρεθει απο Ιαπωνια οσο τα γιεν ειναι φθηνο.
-
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
-
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι
-
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι
Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος
-
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι
Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος
Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει.. -
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι
Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος
Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει..Η διαφορά είναι ότι είναι turbo . Δεν θα αλλάξω φρένα , τακάκια ίσως. Αλλά θέλει μεγαλύτερες δαγκάνες κανονικά. Όχι ότι με νοιάζει πολύ δεν το οδηγώ αγωνιστικά.
Για βάλε καμία φωτό από το type R να γουστάρουμε
-
λλα καμια ελπιδα απέναντι στο st μου δεν έχει.
Το morizo αντιθετως πιστεύω θα είναι αρκετα ανώτερο του st, αλλα και τα διπλασια χρηματα βλέπω να έχειΑν πανε κοντρα εννοεις η γενικα και σε στροφιλικια κλπ?
και στα 2, πρωτα από όλα το δικο μου πλέον ειναι 260HP αλλα και με 200 παλι γρηγοροτερο είναι και πολύ καλύτερα στημένο
260..ω ρε θηριο νομιζα 200..εσυ σπας το 14 στο 400αρι
Ναι είναι παρα πολύ γρηγορο πλέον. Σε βαθμό που δεν μπορω να το οδηγησω πολυ πολύ γρηγορα σε στροφες γιατι φαίνονται λίγα πλεον τα φρενα του!!! κανονικα θελουν αναβαθμιση αλλα νταξει δεν το παω στο οριο και γω. Απλός οδηγος είμαι και οταν γουσταρω πάω απλά σε γρηγορο ρυθμό. Καποιος που θα το ζόριζε θα του φαινονταν λίγα τα φρενα για το υπολοιπο συνολο. Για στοκ ηταν οκ, αλλα τωρα για stage 2 που είναι θα ηθελε μεγαλύτερα. Δεν ειναι τα αλογα αλλα οι ρεπριζ που είναι πλεον εξαιρετικές, πατας μια γκαζια και φευγει σαν διαολος
Ειναι πολυ κοντα με το type-r ep3 που ειχα..Φουλ περιφερειακα 255 αλογα-1200 κιλα..13,6 0-400..και ηταν το πρωτο χοντα που μπαινε τρενο..
Υ.γ..δοκιμασε για αρχη κανα αγωνιστικο τακακι και το βλεπεις πως θα παει..Η διαφορά είναι ότι είναι turbo . Δεν θα αλλάξω φρένα , τακάκια ίσως. Αλλά θέλει μεγαλύτερες δαγκάνες κανονικά. Όχι ότι με νοιάζει πολύ δεν το οδηγώ αγωνιστικά.
Για βάλε καμία φωτό από το type R να γουστάρουμε
-
Ιδιο σημειο 13 χρονια μετα
LEXUS LBX