@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω για την αναγέννηση της φίρμας, σαφώς και είναι κρίμα που απουσιάζει από τους δρόμους, θυμάμαι ότι ένα Y του 2000 που είχε περάσει από την οικογένεια μας ήταν αστέρι, παρόλη την ηλικία του και τα χιλιόμετρα του, ήταν πολύ κορυφαίο αμαξάκι, άνετα θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα εν ζωή, αν έπαιζαν όντως σωστά το χαρτί της πολυτέλειας, παρότι μικρό το δικό μας, έτυχε να είναι η έκδοση LX με καθίσματα από Αλκαντάρα και ναι, αυτό είναι ξεκάθαρα κάτι ιδιαίτερο στην κατηγορία των μικρών και πραγματικά, αυτό θα ήθελα να δω στην παρούσα φάση από την επαναφορά της φίρμας, να δούμε με ποιον τρόπο θα καταφέρουν να την κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος, θα έλεγα ότι στην παρούσα φάση, είναι κάπως ουδέτερος, χωρίς κάτι το ξεχωριστό.
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς σε πωλήσεις, μακάρι να είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση της αγαπημένης Lancia, να προσφέρει προσιτή πολυτέλεια όσο γίνεται, θα είναι χαρακίρι αν μία μάρκα η οποία ήταν στο λήθαργο τόσα χρόνια, να επιστρέψει απευθυνόμενη σε ένα πολύ ιδιαίτερο/συγκεκριμένο κοινό. Εν αναμονή του 2024, να δούμε κατά πόσο η συνεργασία Stellantis θα σεβαστεί την ιστορία αυτής της φίρμας και πως θα την επαναφέρει στο προσκήνιο, προς στιγμήν, φαίνεται να διαχωρίζουν σωστά την γκάμα των εταιρειών, ελπίζω σε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση της Lancia....
Tην Λαντσια την πεθανε η ΦΙΑΤ στις αρχες της δεκαετιας του 90 γιατι τοτε αποφασισε να εχει την Αλφα Ρομεο σαν σπορ εταιρεια που θα παει απεναντι στην BMW. Και ειχε μεινει η Λαντσια με καποια αμαξια υποτιθεται πολυτελειας. Ομως η Λαντσια δεν ηταν τετοια εταιρεια, ηταν εταιρεια με σπορ αμαξια και ετρεχε σε ραλλυ κλπ.
Δυτυχως η μαρκα εχει πεθανει οπως και η υπολοιπη Ιταλικη βιομηχανια. Η μονη ιταλικη εταιρεια ειναι η Φερραρι και η περιουσια πια των Ανιελι ειναι η Φερραρι, στις αλλες μαρκες εχουν πολυ λιγες μετοχες πια.
Η Αλφα Ρομεο δυστυχως εξαφανιζεται αγνωστο αν θα επιζησει η εταιρεια. Τα Giulia/Stelvio ηρθαν τουλαχιστον 5 χρονια ποιο αργα απο οτι θα επρεπε.
Σε γενικες γραμμες οι κακες επιλογες της ΦΙΑΤ εβαλαν ταφοπλακα στην Ιταλικη βιομηχανια και τωρα εγιναν παραρτημα των Γαλλων.