Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.