Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 75
    • Best 18
    • Groups 0

    clockwork21r

    @clockwork21r

    31
    Reputation
    10
    Profile views
    75
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    clockwork21r Unfollow Follow

    Best posts made by clockwork21r

    • RE: Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...

      @fanis75 said in Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...:

      @criuser said in Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...:

      Επίσης έλεγξε αυτό : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342388908-citroen-c3

      Το καλύτερο χρώμα με το καλύτερο εσωτερικο....το αγοράζεις μόνο και μόνο για αυτά τα 2 χρακτηριστικά! Κατά τα άλλα ένα πανέμορφο γαλλόχρεπο με τα γνωστά θέματα...

      Μεταξύ μας, το χρώμα αυτό "ανήκει" δικαιωματικά στην Mazda...

      Στο θέμα μας τώρα, έχει ο κουμπάρος το 2αρι και ειλικρινά αν εξαιρέσεις το μικρό πορτ μπαγκαζ δεν του βρίσκω κάποιο μειονέκτημα στα λεφτά του.

      Αυτοί που λένε για το ράθυμο μοτέρ, να σκεφτούν ότι μιλάμε για αμάξι πόλης, οχι για ταξίδια. Για μέσα στην πόλη το μοτέρ του είναι πλεονέκτημα (λόγω χαμηλής κατανάλωσης) και όχι μειονέκτημα.

      Αργό πάντως δεν είναι, απλά δεν είναι τούρμπο. Αν ο φίλος ψάχνει για αυτόματο, νομίζω πως το ατμοσφαιρικό μοτέρ του 2αριου κολλάει περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πάντως αν επισκεφτείς χώρες όπως η Ολλανδία, η Δανία, η Νορβηγία κλπ αντιλαμβάνεσαι πως σε 5 χρόνια το πολύ δεν θα κυκλοφορεί καν αμάξι μη υβριδικό η/και ηλεκτρικό.
      Σίγουρα οι άνθρωποι έχουν τις υποδομές, αλλά όταν πχ στην Κοπεγχάγη 3 στα 10 οχήματα που βλέπεις είναι Tesla και άλλα τόσα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά, δεν γίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γρήγορα μπορεί να προχωρήσει η ηλεκτροκινηση σε μια ανεπτυγμένη χώρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      clockwork21r
    • RE: Citroen Ami

      Σίγουρα, οχήματα σαν το Ami ειναι το μέλλον της μετακίνησης σε πόλεις σαν την Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ.
      Το πρόβλημα είναι ότι το Ami αυτό καθεαυτό ΔΕΝ είναι το μέλλον της μετακίνησης στις πόλεις αυτές για 3 βασικούς λόγους.

      1. Ασφάλεια ενεργητική και παθητική. Δεν έχει αξιολογηθεί από τον NCAP εάν μπορεί να προσφέρει ασφάλεια επιπέδου έστω αυτοκινήτου 10ετίας +
      2. Τελική ταχύτητα 45χλμ που πέραν της άνεσης μετακίνησης στην πόλη, τίθενται επιπλέον και λόγοι ασφάλειας μιας και δεν μπορεί να μετακινηθεί σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
      3. Απουσία κλιματισμού. Δεν λογίζεται αμάξι πόλης χωρίς κλιματισμό για το 75% των πόλεων παγκοσμίως.
        Με βάση αυτά τα δεδομένα γιατί να το προτιμήσει κάποιος όταν κοστίζει μάλιστα και 10χιλ αντι για μηχανάκι η/και ηλεκτρικό ποδήλατο?
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Υπάρχει κάτι άλλο κοινό στη ζωή ενός Δανού κι ενός Έλληνα, για να φτάσει σε παρόμοια κοινά επίπεδα και η ηλεκτροκίνηση;
      Δηλαδή τώρα, στη συμβατική βενζινο/ντιζελοκίνηση, έχουμε πολλά κοινά με αυτούς, εκτός απ ότι πωλούνται παντού οι ίδιες μάρκες;

      Δεν διαφωνώ, αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι εταιρείες θα παράγουν οχήματα με ΚΕΚ για εσένα κι εμένα στην Ελλαδιτσα μας;

      Όσο προχωράει το project ηλεκτροκινηση σε Αμερική, Κίνα και στην περισσότερη Ευρώπη, τόσο γραμμένους θα έχουν τους Έλληνες και τους κάθε Έλληνες για το τι θα οδηγούν.

      Και επειδή θα πέφτουν πρόστιμα απέξω αν δεν μειώσουμε ρύπους και δεν απαγορεύσουμε πετρέλαιο και βενζίνα, θα κοπούν και εδώ μαχαίρι.

      Οπότε είτε αναγκαστικά, είτε υποχρεωτικά θα πάμε σε ηλεκτροκινηση με κάποιο είδος υβριδισμού και εδώ. Το πως θα υποστηριχτεί αυτό το πράγμα σε πόλεις σαν την Αθήνα θα το δούμε. Σίγουρα δεν είναι απλή εξίσωση.

      Το να συζητάμε όμως σαν γαλατες "εδώ ειναι Βαλκάνια δεν χωράει η ηλεκτροκινηση" και άλλα τέτοια γραφικά όταν όλος ο κόσμος τριγύρω αλλάζει είναι απλά κωμικό.

      Είναι όσο κωμικό, όσο όταν έβλεπα άρθρα που λέγανε ότι η Tesla πάει για 1η σε πωλήσεις στην Ευρώπη η/και ότι θα ήταν ήδη αν είχε αρκετό capacity και έλεγα ρε μαλακα μας δουλεύουν, που είναι όλα αυτά τα Tesla? Ε αν περάσεις μια βόλτα από οποιαδήποτε χώρα της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης θα καταλάβεις που.

      Και καθόμαστε εμείς εδώ να συζητάμε αν καίει το yaris hybrid λιγότερο από το suzuki swift σε κύκλο εντός/εκτός/μικτό πόλης...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      clockwork21r
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

      Άσχετο, αλλά στο νήμα του CX-30 είχε παιχτεί το ίδιο δράμα;

      Και παρολο το δραμα, εγω το αγορασα και εν γνωση μου θα πληρωνω 440 καθε χρονο για τα επομενα 5 χρονια και 220 τα μετεπειτα 5 (με βαση τα σημερινα δεδομενα).

      Ο λογος? Οτι με με 31χιλ αγορασα ελαφρως μεταχειρισμενο (6 μηνων με 7χιλ. χλμ) στην full εκδοση του (GT Plus Bose) με 186 αλογα αμαξι που την ποιοτητα κατασκευης, οδηγικη συμπεριφορα και αξιοπιστια δεν προσεφερε ΚΑΝΕΝΑ αλλο σε αυτα τα χρηματα. Οταν η "ανταγωνιστικη" Tonale ξεκιναει απο 37.500 με 130 αλογα και 1600 κιλα πως θα σκεφτομουν τον ΦΠ των 440 ευρω?

      Εδω να αναφέρω πως και αν και mild hybrid εχει μεση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση 7lt/100km με 80%-20% πολη-αυτοκινητοδρομο χωρις καμια ιδιαιτερη προσοχη στην οδηγηση.

      Εγω καταλαβαινω τους υποψηφιους αγοραστες της CC που δεν σκεφτονται τον ΦΠ αφου κατα τα λοιπα το αμαξι τους ικανοποιει στα θελω τους, ειδικα στα 31-33χιλ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως μπορουν και φτανουν στα 39χιλ και μιλανε για VFM.. οταν βλεπω τιμη τιμοκαταλογου 31.872 για το GT Plus χειροκινητο (το καλυτερο της κατηγοριας btw) και 34.903 για το αυτοματο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

      @clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:

      @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

      @clockwork21r said in Toyota Corolla Cross:

      @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

      Άσχετο, αλλά στο νήμα του CX-30 είχε παιχτεί το ίδιο δράμα;

      Εγω καταλαβαινω τους υποψηφιους αγοραστες της CC που δεν σκεφτονται τον ΦΠ αφου κατα τα λοιπα το αμαξι τους ικανοποιει στα θελω τους, ειδικα στα 31-33χιλ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως μπορουν και φτανουν στα 39χιλ και μιλανε για VFM.. οταν βλεπω τιμη τιμοκαταλογου 31.872 για το GT Plus χειροκινητο (το καλυτερο της κατηγοριας btw) και 34.903 για το αυτοματο.

      Ο διαμορφωτής λέει 38,761€ GT Plus AWD Auto με το κόκκινο το χρωματάκι του...

      Δεν ανέφερα πουθενά AWD στις τιμές. Και μεταξύ μας ούτε η κορολα ούτε το ματσουντα το χρειάζονται, καθώς ΔΕΝ είναι αυτοκίνητα για σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις.

      Εδώ αναλυτικά ο τιμοκατάλογος με τις τιμές που ανέφερα για GT PLUS αυτόματη η/και χειροκίνητη.

      https://www.mazda.gr/Portals/4/adam/Contents/8ejyJkahpEu3IKl1PkcKZA/Link/Mazda pricelist 29 07 2022.pdf

      35,802€ με χρώμα ο διαμορφωτης για το Μαζντα και 36,890€ η αντίστοιχη Lounge με χρώμα.

      Ε και;

      Ακόμα και 35 όπως λες για το αυτόματο, γιατί να πληρώσω παραπάνω για να πάρω χειρότερο ποιοτικά αμάξι;

      Εξαιρώντας το κομμάτι της κατανάλωσης όπου το corolla είναι φουλ υβριδικό και καίει 2lt λιγότερο εντός πόλης και παραβλεποντας το αντικειμενικο κομμάτι της εξωτερικής ομορφιάς, το cx-30 είναι καλύτερο ποιοτικά στο εσωτερικό αλλά και οδηγικά (ίσως το καλύτερο της κατηγορίας του) ενώ έχει και μακράν το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο για τους μερακλήδες.

      Τεσπα δεν με ενδιαφέρει να κάνω vs, αλλά θα πρότεινα σε όσους θέλουν να δώσουν 30-35 Χιλ. για αμάξι της κατηγορίας να τεσταρουν και το cx-30. Ειδικά αν δεν τους απασχολεί ο ΦΠ και τα 2000κε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.

      @n-k-9 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      @clockwork21r said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      Θα ήταν χρήσιμο να μας γράψεις και τι προτεραιότητες έχεις. Δίνεις βάση στην σταθερότητα στο δρόμο ή την άνεση; Σε ενδιαφέρει η ποιότητα ή θα την παραβλεπες για την αξιοπιστία στον χρόνο; Επίσης έχεις οικογένεια ή το αμάξι θα φορτώνει εσένα και απλά έτερον ήμισυ;

      Έχοντας δει και οδηγήσει kamiq, stonic και έχω μόνο δει μέσα έξω vitara η σειρά μου θα ήταν εξής:

      Stonic
      Vitara
      Kamiq
      Arona

      Δεν έχω ανάγκη από μεγαλους χώρους.
      Θέλω κάτι όσο περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά (προφανώς με όλους τους περιορισμους που μπορεί να υποδεικνύουν οι εν λόγω επιλογές).
      Την ποιότητα την έχω στο μυαλό μου πακέτο με την αξιοπιστία πάντως...

      Με βάση αυτό που λες, το Kamiq χάνει το πλεονέκτημα του που είναι οι χώροι.
      Πηγαινε δες και οδήγησε stonic και vitara και πάρε αυτό που σου κάνει κλικ στον δρόμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...

      @gomi said in Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...:

      @green_dragon said in [

      Το mazda 2 το βρίσκω με 1.5 κινητήρα mild hybrid 90hp και κιβώτιο μηχανικό 6 σχέσεων με από 17.500, ενώ υπάρχει και μια έκδοση με συμβατικό κινητήρα βενζίνης 90hp και αυτόματο κιβώτιο στα 19.500

      Που το βρήκες στα 17.500?
      Πριν κανένα 20 ήμερο πήρα προσφορά στα 16.990 στην center line στην οποία έτρεχε μια έκπτωση των 600 ευρώ ενώ στις πιο ακριβές, πχ homura η έκπτωση ήταν 1000 ευρώ. ΑΛΛΑ, οι ακριβές εκδόσεις είχαν ξεπουλήσει και μου είπαν πως δεν γίνεται κάποια παραγγελία γιατί από Ιούλιο η mazda θα βγάλει άλλες τιμές (1500 - 2000) πάνω λόγω υποχρεωτικής προσθήκης συστημάτων ασφαλείας από την ΕΕ.
      Δηλαδή περιοριζόσουν σε ότι υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μόνο στη center line.
      Σου είπαν κάτι διαφορετικό?

      Αυτές είναι όντως οι τιμές στο site, από 17595 το χειροκίνητο και από 19535 το αυτόματο, χωρίς να υπολογίζονται εκπτώσεις:
      https://www.mazda.gr/configurator/MAZDA2/5HB/engine

      Τώρα τι ισχύει στην αντιπροσωπεία είναι άλλο θέμα, για αυτό είπα στον άνθρωπο να πάει να τσεκάρει ο ίδιος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...

      @iceman7 said in Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...:

      @wantone said in Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...:

      Τι αυτοματο εχει το Μαζντα 2?

      Υπαρχει και το Κια Πικαντο νομιζω εχει ενα ρομποτικο αυτοματο.

      Εγω θα περιμενα το νεο υβριδικο MG3.

      Ποιος θέλει να μπλέξει με Μαζντα στην Ελλάδα.
      Με τέτοιον εισαγωγέα ;
      Που έχει φύγει ήδη μια φορα από τη χώρα
      Που το μόνο αμάξι αυτή τη στιγμή που αξίζει να δεις είναι το υβριδικο ξαδελφακι που και αυτό το δίνει κουτσουρεμένο χωρίς πρόσβαση στην εφαρμογή για καταναλώσεις κλπ
      Που δεν απαντάνε σε emails
      Που βγάζει κυριως διλιτρα με μικρούς χώρους.

      Μακριά από συγγελιδη γενικώς

      Σε όλα τα τοπικ υπάρχουν παράπονα απο τις αντιπροσωπείες και τους εισαγωγείς, συνεπώς αν είναι να "μπλεξεις" με κάποιον, καλύτερα τουλάχιστον να πας με μια όσο το δυνατόν αξιόπιστη μάρκα σαν την Μάζντα που τα αυτοκίνητά της είναι πραγματικά made in japan (με ότι σημαίνει αυτό) και αυτά -με στατιστικά- τα λιγότερα προβλήματα παγκοσμίως.

      Ακόμα πάντως και όταν έφυγε η εκπροσώπηση πώλησης της Μαζντα στην Ελλάδα, ούτε τα συνεργεία σταμάτησαν να υποστηρίζουν τα σέρβις, αλλά ούτε και θέμα με τα ανταλλακτικά υπήρχε. Οι κάτοχοι των MX-5 στην Ελλάδα μπορούν να μιλήσουν για αυτό.

      Αυτά όσον αφορά τα αντικειμενικό σχολιασμό της απάντησής σου, όσον αφορά τον υποκειμενικό περί της ποιότητας των οχημάτων της δεν θα ήθελα να σχολιάσω γιατί δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα. Πάντως οι κάτοχοι Mazda2, Mazda 3, CX-5, CX-30 εδώ μέσα γνωρίζουν τι αγοράσανε και τουλάχιστον δεν διαμαρτύρονται σε κάθε σελίδα για προβλήματα και τεχνικές αστοχίες. Νομίζω πως αυτό εξάλλου αποτελεί σημαντικότερο (αν και πάλι υποκειμενικό) κριτήριο αξιολόγησης εν συγκρίσει με μια προσωπική και υποκειμενική άποψη ενός μη κατόχου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου

      @618rr said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:

      Καλησπέρα,

      μετά από άκαρπες προσπάθειες να βρω ποιοτικό μεταχειρισμένο κάτω από 10k, σκέφτομαι την αγορά καινούριου αυτοκινήτου για τετραμελή οικογένεια με ταβάνι τα 28.000, τα οποία δεν πρόκειται να ξεπεράσω με τίποτα (σχεδόν).

      Θα ήθελα τη βοήθεια σας λοιπόν!

      Έχω δει / πάρει προσφορά για / τα παρακάτω:

      1. Suzuki Vitara GL+ 4x4 26.780+540= 27.320 τελική
        Το φαβορί, το μόνο που με προβληματίζει είναι οι χώροι. Σε 4x2 θεωρώ ότι χάνει το βασικό του πλεονέκτημα. Μια ερημική παραλία και ένας βουνίσιος δρόμος υπάρχουν στον τρόπο ζωής μας.

      2. Skoda Kamiq Selection 116 PS 23.921,90
        Ίσως η χρυσή τομή, αδιάφορο εμφανισιακά, φαινομενικά ποιοτικό, πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων, κακή προσωπική εμπειρία από VW Group-ερωτηματικό ο TSI.

      3. Citroen C5 Aircross 1.2 130 You! Connect 28.172,34
        Το πιο ευρύχωρο μάλλον, θα το δω αύριο, με προβληματίζει ο Puretech.


      Αυτή είναι η short list, το πιθανότερο είναι να επιλέξουμε κάποιο από τα 3.


      1. MG ZS Luxury 19.350,00
        Έκπληξη η απτή ποιότητα για την τιμή του (η φτήνια στα Dacia ήταν εμφανής), ερωτηματικό η παθητική ασφάλεια, κινητήρας οριακά επαρκής (;) και με υψηλή κατανάλωση.

      2. Hyundai i30 Fastback 100 PS 23.867 (Premium) και 25.245 (Distinctive)
        Η σύζυγος προτιμά ψηλά αυτοκίνητα (...) οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο αν και μου άρεσε.

      3. Dacia Duster 4x4 26.990 (καταλόγου)
        Περίμενα να μου αρέσει περισσότερο, ογκώδες και με αίσθηση φτηνού αυτοκινήτου. Στην τιμή αυτή δεν το θεωρώ vfm.

      4. Peugeot 2008 1.2 Active 100 PS 24.800 (καταλόγου)
        Μας καλύπτουν οι χώροι, ποιοτικό, ερωτηματικό και εδώ ο Puretech.

      5. Renault Arkana Evolution 140 EDC 26.680 (καταλόγου)
        Η σύζυγος το απέρριψε (version 2) επειδή της φάνηκε ιδιαίτερα ογκώδες και μη διαχειρίσιμο.

      6. Renault Captur Evolution ECO-G 100 21.950 (καταλόγου)
        Μας άρεσε αλλά φοβάμαι ότι ο κινητήρας είναι οριακός, αν και εξαιρετικά οικονομικός.

      Θα ήθελα να δω το C3 Aircross αλλά δεν υπάρχει ακόμα ημερομηνία άφιξης (το απλό έρχεται 15/9). Για το Yaris Cross η αναμονή είναι 4ος/2025 και δεν υπάρχει δυνατότητα να περιμένουμε, εκτός κι αν κυνηγήσουμε καμιά ακύρωση.

      Συγνώμη για το σεντόνι, κάθε βοήθεια δεκτή!

      Εγω θα σου προτεινα λιγο να σκεφτεις εκ νεου τις προτεραιοτητες σου αφου το budget σου βρισκεται στα μεχρι 28χιλ.

      Το λεω αυτο γιατι αντιλαμβανομαι οτι η πρωτη συνθηκη ειναι το "οικογενειακο αυτοκινητο" για 4. Τι ηλικια εχουν τα παιδια? Υπαρχουν ακομα καροτσια? Γιατι εαν υπαρχει τουλαχιστον ενα καροτσι και 2 παιδικα καθισματα πισω, τοτε φιλε κοιτας αμαξια με 450+ (μην πω 500) λιτρα χωρητικοτητας. Ειναι λιγα τα μη SUV σε αυτα τα λεφτα εχουν τετοιες χωρητικοτητες στο πορτπαγκαζ.

      Επειτα, ναι μεν η ποιοτητα ειναι σημαντικη αλλα ρε φιλε αν ειναι ειδικα μικρα τα παιδια θα στο κανουν ουτως η αλλως ρδελομπου το αμαξι! Βαλτο λιγο στο μυαλο σου και αυτο και προτιμησε το εσωτερικο να καθαριζεται ευκολα και να μην "πονεσεις" τοσο τις "καταστροφες".

      Το 4Χ4 δεν ξερω ποσο θα το χρησιμοποιησεις, δηλαδη στο 100% των καθημερινων σου μετακινησεων στον χρονο ποσο ρολο θα παιξει το 4Χ4? 5%? 10%? Στο λεω γιατι το 4Χ4 το πληρωνεις το λιγοτερο 2-3χιλ παραπανω, χρηματα που ισως πανε αλλου. Πχ? Καταναλωση-Κινητηρας. Ποσο θα χρησιμοποιειται το οχημα για ταξιδια και ποσο για κινηση μεσα στην πολη/κινηση? Πχ αν κινεισαι αρκετα μεσα στην πολη το υβριδικο και ειδικα φουλ παιζει ρολο στα ετησια εξοδα σου. Απο την αλλη αν θα ειναι τα περισσοτερα χλμ για ταξιδια στην εθνικη, σκεψου το πετρελαιο ή ακομα και το σκετο βενζινη.

      Το οικογενειακο αμαξι δεν θελεις να εχει ουτε τρομερες επιταχυνσεις, ουτε απαραιτητα και παρα πολλα αλογα. Παιδια θα μεταφερεις μεσα, οποτε το να κανεις μια προσπεραση χωρις αγχος ειναι αρκετο. Δεν χρειαζεται να βαζεις φωτια στο δρομο, ουτε θα τεσταρεις το 0-100 σου καθε μερα.

      Για μενα, απερριψε προς το παρον και λογω κινητρα το ZS (αν και σε ολα τα αλλα ειναι φοβερο) ή περιμενε το υβριδικο που ερχεται συντομα και λογικα καλυπτει το χαντικαπ αυτο.

      Το Yaris Cross δεν σου κανει για 4μελη οικογενεια, προσωπικη αποψη βεβαια αυτο, ενω η Corolla Cross που εχει καλυτερους χωρους παει ψηλοτερα απο το μπατζετ σου.

      Peugeot 2008, C3/C5 aircross και Captur πηγαινε δες και οδηγησε τα και μην φοβασαι την δυναμη του κινητηρα τους. Ειναι υπεραρκετος για οικογενειακο οχημα και συνεπως αυτο που χρειαζεσαι.

      Το Kamiq οντως δειχνει εκ πρωτης να ειναι αυτο που ψαχνεις. Προσωπικα τα αυτοκινητα του VAG group και λογω service/ανταλλακτικων θα τα απεφευγα παντως.

      Μια ακομα λυση του KIA XCEED το οποιο και εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικο αμαξι στα ολα του θα την σκεφτομουν. Βεβαια δεν γνωριζα το θεμα με τα ακριβα ανταλλακτικα που αναφερθηκε παραπισω.

      Τελος, το Vitara θεωρω δεν σε καλυπτει σαν χωρους, ενω το να δωσεις 28χιλ για την τετρακινηση και να κανεις συμβιβασμους σε αλλα πραγματα ειναι λαθος.

      Παντως αν παρεις το αμαξι με δοσεις, δες και μερικα ετοιμοπαραδοτα Puma που υπαρχουν. Η ford εχει το χαμηλοτερο επιτοκιο της αγορας και σε σχεση με ολα τα αλλα μπορεις να γλιτωσεις 2-3χιλ. σε επιτοκια αναλογα την προκαταβολη+χρονο αποπληρωμης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r

    Latest posts made by clockwork21r

    • RE: Mazda CX-30

      @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

      @fanis75 said in Mazda CX-30:

      @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

      Παίδες για αντηλιακές μεμβράνες/φιμέ, το σκέφτομαι να βάλω, απλά για να μπουν χρειάζεται να αφαιρέσουν κάτι? Έχω ακούσει πρέπει να βγουν οι γλύστρες. Βγαίνουν/μπαίνουν εύκολα ή υπάρχει ρίσκο να σπάσει κάτι?

      Επίσης τι μεμβράνες έχετε (όσοι έχετε)? Αξίζει λέτε και στο παρ-μπριζ διάφανη??

      Σπάνια χρειάζεται να βγει κάτι, ειδικά εαν ο μάστορας είναι γνώστης. Δεν θα το φοβόμουν.

      Έχω βάλει διάφορες κατά καιρούς στα αμάξια μου. Τώρα έχω Xpel. Στο παρ-μπριζ αξίζει, γιατί είναι η μεγαλύτερη γυάλινη επιφάνεια.

      Τέλεια, ενδιαφέρον. Γιατί κάποιοι μου λεγαν ότι πρέπει να βγουν οι γλύστρες. Δεν είναι μεγάλη δουλειά απλά πρέπει να βγει η βίδα της ταπετσαρίας, να ξεκουμπώσουν τα πάνω clips της ταπετσαρίας κλπ και γενικά δεν το ψήνω.
      Αν γίνεται και όπως είναι το αμάξι, όλα καλά. Νομίζω και για το CX-30 2 διαφορετικά video στο youtube που είδα, ο ένας το κανε χωρίς να ξεκουμπώσει κάτι, ο άλλος ξεκούμπωσε.

      xpel δεν ξεκουμπωσε τιποτα παντως στο δικο μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      Ναι αλλά δε γίνεται κάθε χρόνο να παίρνεις και άλλο καθισμα. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε?

      Περιπου. 3 καθισματακια θες. 0-12 μηνων, 12-36/48 και αλλο εαν εως τα 12 ετη. Εγω ορκιζομαι στα Cybex.

      Υπάρχουν καθίσματα που κάνουν για όλες τις ηλικιακες κατηγορίες (Ι, ΙΙ, ΙΙ), δηλαδή από βρέφος έως 12 ετών.

      Εγώ πχ αγόρασα αυτό και θεωρητικά δεν θα χρειαστεί να αγοράσω άλλο:

      https://www.skroutz.gr/s/45429490/Silver-Cross-Kathismataki-Aytokinitou-Motion-360-i-Size-0-36-kg-me-Isofix-Almond.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Τι αξιοπιστία μπορεί να έχει ένα mg?Κατά τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα. Παίρνεις πολλά σε καλή τιμή αλλά έχει και τα ίδια αλλά με άλλα σε ανταγωνιστική τιμή.

      Tα 7 χρονια εγγυηση ξεπερνανε καθε αμφιβολια περι αξιοπιστιας. Δηλαδη καλυτερη αξιοπιστια εχει η Stellantis ή το VAG group?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      @dimmad said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @chrisk6 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      Δινει 11 ετη εγγυηση η Mazda στην μπαταρια?

      Ναι

      Αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση. Η εγγυηση της Mazda ειναι 6 χρονια και 8 για την μπαταρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου

      @618rr said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:

      Καλησπέρα,

      μετά από άκαρπες προσπάθειες να βρω ποιοτικό μεταχειρισμένο κάτω από 10k, σκέφτομαι την αγορά καινούριου αυτοκινήτου για τετραμελή οικογένεια με ταβάνι τα 28.000, τα οποία δεν πρόκειται να ξεπεράσω με τίποτα (σχεδόν).

      Θα ήθελα τη βοήθεια σας λοιπόν!

      Έχω δει / πάρει προσφορά για / τα παρακάτω:

      1. Suzuki Vitara GL+ 4x4 26.780+540= 27.320 τελική
        Το φαβορί, το μόνο που με προβληματίζει είναι οι χώροι. Σε 4x2 θεωρώ ότι χάνει το βασικό του πλεονέκτημα. Μια ερημική παραλία και ένας βουνίσιος δρόμος υπάρχουν στον τρόπο ζωής μας.

      2. Skoda Kamiq Selection 116 PS 23.921,90
        Ίσως η χρυσή τομή, αδιάφορο εμφανισιακά, φαινομενικά ποιοτικό, πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων, κακή προσωπική εμπειρία από VW Group-ερωτηματικό ο TSI.

      3. Citroen C5 Aircross 1.2 130 You! Connect 28.172,34
        Το πιο ευρύχωρο μάλλον, θα το δω αύριο, με προβληματίζει ο Puretech.


      Αυτή είναι η short list, το πιθανότερο είναι να επιλέξουμε κάποιο από τα 3.


      1. MG ZS Luxury 19.350,00
        Έκπληξη η απτή ποιότητα για την τιμή του (η φτήνια στα Dacia ήταν εμφανής), ερωτηματικό η παθητική ασφάλεια, κινητήρας οριακά επαρκής (;) και με υψηλή κατανάλωση.

      2. Hyundai i30 Fastback 100 PS 23.867 (Premium) και 25.245 (Distinctive)
        Η σύζυγος προτιμά ψηλά αυτοκίνητα (...) οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο αν και μου άρεσε.

      3. Dacia Duster 4x4 26.990 (καταλόγου)
        Περίμενα να μου αρέσει περισσότερο, ογκώδες και με αίσθηση φτηνού αυτοκινήτου. Στην τιμή αυτή δεν το θεωρώ vfm.

      4. Peugeot 2008 1.2 Active 100 PS 24.800 (καταλόγου)
        Μας καλύπτουν οι χώροι, ποιοτικό, ερωτηματικό και εδώ ο Puretech.

      5. Renault Arkana Evolution 140 EDC 26.680 (καταλόγου)
        Η σύζυγος το απέρριψε (version 2) επειδή της φάνηκε ιδιαίτερα ογκώδες και μη διαχειρίσιμο.

      6. Renault Captur Evolution ECO-G 100 21.950 (καταλόγου)
        Μας άρεσε αλλά φοβάμαι ότι ο κινητήρας είναι οριακός, αν και εξαιρετικά οικονομικός.

      Θα ήθελα να δω το C3 Aircross αλλά δεν υπάρχει ακόμα ημερομηνία άφιξης (το απλό έρχεται 15/9). Για το Yaris Cross η αναμονή είναι 4ος/2025 και δεν υπάρχει δυνατότητα να περιμένουμε, εκτός κι αν κυνηγήσουμε καμιά ακύρωση.

      Συγνώμη για το σεντόνι, κάθε βοήθεια δεκτή!

      Εγω θα σου προτεινα λιγο να σκεφτεις εκ νεου τις προτεραιοτητες σου αφου το budget σου βρισκεται στα μεχρι 28χιλ.

      Το λεω αυτο γιατι αντιλαμβανομαι οτι η πρωτη συνθηκη ειναι το "οικογενειακο αυτοκινητο" για 4. Τι ηλικια εχουν τα παιδια? Υπαρχουν ακομα καροτσια? Γιατι εαν υπαρχει τουλαχιστον ενα καροτσι και 2 παιδικα καθισματα πισω, τοτε φιλε κοιτας αμαξια με 450+ (μην πω 500) λιτρα χωρητικοτητας. Ειναι λιγα τα μη SUV σε αυτα τα λεφτα εχουν τετοιες χωρητικοτητες στο πορτπαγκαζ.

      Επειτα, ναι μεν η ποιοτητα ειναι σημαντικη αλλα ρε φιλε αν ειναι ειδικα μικρα τα παιδια θα στο κανουν ουτως η αλλως ρδελομπου το αμαξι! Βαλτο λιγο στο μυαλο σου και αυτο και προτιμησε το εσωτερικο να καθαριζεται ευκολα και να μην "πονεσεις" τοσο τις "καταστροφες".

      Το 4Χ4 δεν ξερω ποσο θα το χρησιμοποιησεις, δηλαδη στο 100% των καθημερινων σου μετακινησεων στον χρονο ποσο ρολο θα παιξει το 4Χ4? 5%? 10%? Στο λεω γιατι το 4Χ4 το πληρωνεις το λιγοτερο 2-3χιλ παραπανω, χρηματα που ισως πανε αλλου. Πχ? Καταναλωση-Κινητηρας. Ποσο θα χρησιμοποιειται το οχημα για ταξιδια και ποσο για κινηση μεσα στην πολη/κινηση? Πχ αν κινεισαι αρκετα μεσα στην πολη το υβριδικο και ειδικα φουλ παιζει ρολο στα ετησια εξοδα σου. Απο την αλλη αν θα ειναι τα περισσοτερα χλμ για ταξιδια στην εθνικη, σκεψου το πετρελαιο ή ακομα και το σκετο βενζινη.

      Το οικογενειακο αμαξι δεν θελεις να εχει ουτε τρομερες επιταχυνσεις, ουτε απαραιτητα και παρα πολλα αλογα. Παιδια θα μεταφερεις μεσα, οποτε το να κανεις μια προσπεραση χωρις αγχος ειναι αρκετο. Δεν χρειαζεται να βαζεις φωτια στο δρομο, ουτε θα τεσταρεις το 0-100 σου καθε μερα.

      Για μενα, απερριψε προς το παρον και λογω κινητρα το ZS (αν και σε ολα τα αλλα ειναι φοβερο) ή περιμενε το υβριδικο που ερχεται συντομα και λογικα καλυπτει το χαντικαπ αυτο.

      Το Yaris Cross δεν σου κανει για 4μελη οικογενεια, προσωπικη αποψη βεβαια αυτο, ενω η Corolla Cross που εχει καλυτερους χωρους παει ψηλοτερα απο το μπατζετ σου.

      Peugeot 2008, C3/C5 aircross και Captur πηγαινε δες και οδηγησε τα και μην φοβασαι την δυναμη του κινητηρα τους. Ειναι υπεραρκετος για οικογενειακο οχημα και συνεπως αυτο που χρειαζεσαι.

      Το Kamiq οντως δειχνει εκ πρωτης να ειναι αυτο που ψαχνεις. Προσωπικα τα αυτοκινητα του VAG group και λογω service/ανταλλακτικων θα τα απεφευγα παντως.

      Μια ακομα λυση του KIA XCEED το οποιο και εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικο αμαξι στα ολα του θα την σκεφτομουν. Βεβαια δεν γνωριζα το θεμα με τα ακριβα ανταλλακτικα που αναφερθηκε παραπισω.

      Τελος, το Vitara θεωρω δεν σε καλυπτει σαν χωρους, ενω το να δωσεις 28χιλ για την τετρακινηση και να κανεις συμβιβασμους σε αλλα πραγματα ειναι λαθος.

      Παντως αν παρεις το αμαξι με δοσεις, δες και μερικα ετοιμοπαραδοτα Puma που υπαρχουν. Η ford εχει το χαμηλοτερο επιτοκιο της αγορας και σε σχεση με ολα τα αλλα μπορεις να γλιτωσεις 2-3χιλ. σε επιτοκια αναλογα την προκαταβολη+χρονο αποπληρωμης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      @giannis1971 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      @ken11 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      solar screen

      εβαλα τις κορυφαιες xpel xr plus στα 250 στην carglassPXL_20240609_164444210.MP.jpg PXL_20240609_164356153.MP.jpg

      Εμένα παλι η Carglass μου λέει οτι δεν τοποθετεί XR Plus! 😁 😁 😁

      " Καλησπέρα σας,

      Αρχική Τιμή: 275.00 €

      Τελική Τιμή (40% έκπτωση): 165.00 €

      Στα εμπρόσθια πλαϊνά κρύσταλλα οδηγού, συνοδηγού, τοποθετούμε μόνο την νόμιμη απόχρωση (XPEL XR BLUE 80) με ποσοστό φωτεινότητας 78%, ενώ στα υπόλοιπα μπορείτε να επιλέξετε εσείς την απόχρωση από την υπόλοιπη γκάμα μας. Οι μεμβράνες που χρησιμοποιούμε είναι της πιστοποιημένης Αμερικάνικης εταιρίας XPEL. Παρέχουμε εγγύηση 8 ετών για το υλικό, εφόρου ζωής εγγύηση για την εργασία και βεβαίωση τοποθέτησης για ΚΤΕΟ ή πιθανό έλεγχο της τροχαίας."

      " Οι διαθέσιμες αποχρώσεις στην γκάμα μας για τα κρύσταλλα από την μέση και πίσω είναι οι:

      XPEL HP 05 
      XPEL HP 20 
      XPEL HP 35
      

      Η XR PLUS 70, που μου αναφέρετε, δεν υπάρχει διαθέσιμη στην γκάμα μας."

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clockwork21r
    • RE: Mazda CX-30

      @jimkl-0 said in Mazda CX-30:

      Δηλαδή όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητο βιομηχανίες που εξοπλίζουν όλα τα αμάξια τους με οθόνες αφής δεν ξέρουν από UX και κανόνες ασφαλείας και ξέρουν μόνο οι Γιαπωνέζοι της Mazda? Σε 1-2 χρόνια που θα έχουν κ αυτοί οθόνες αφής θα έχει πάει περίπατο η ασφάλεια δηλαδη? Απλά το κάνουν από επιλογή και συντηρητισμό.

      Τρομερό επιχείρημα...

      Στο δια ταύτα πάντως, έχω ένα όχημα με αφής και το CX-30. Θεωρώ την υλοποίηση της Mazda πολύ πιο βολική και ασφαλής, ειδικά εν κινήσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

      @lap said in Suzuki Swift (2024):

      Το αυτοκινητο έχει ένα σοβαρό πρόβλημα! Η ειδοποίηση για υπέρβαση ορίου ταχύτητας! Είναι άκρως εκνευριστικό και δεν απενεργοποιείται ευκολα

      Σοβαρά τώρα; Διαβάζει δηλαδή τις κάμερες στον δρόμο και αν περνάς το όριο έστω 1 χλμ βαράει ειδοποίηση; Χωρίς να είσαι σε πλοήγηση ή χωρίς να μπορείς να το κάνεις mute;
      Αν ισχύει κάτι τέτοιο απλά δεν αγοράζεις το αμάξι, τι να συζητάμε τώρα.

      Τα παραπονα σας στην ΕΕ. Αυτη υποχρεωνει τις εταιρειες με αυτες τις βλακειες. Δεν ειναι θεμα Suzuki αυτο, οσα αμαξια πουλιουνται στην Ευρωπη ειναι υποχρεωμενα να λειτουργουν ετσι.

      Η υλοποιηση και η παρακαμψη (προσωρινη και χρειαζεται καθε φορα που αναβεις τον κινητηρα) αυτου ειναι θεμα Suzuki. Μερικες εταιρειες το κανουν ευκολο (πχ. πατημα ενος κουμπιου), αλλες το εχουν χωμενο σε υπομενου, του υπομενου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @lap said in Suzuki Swift (2024):

      Youtube Video

      Ινδος που τον νοιαζουν πως ακουγονται οι λαμαρινες και τα πλαστικα, και σε 10 ωρες απο την ωρα που θα βγει στο δρομο θα εχει γινει ηδη συγκρουομενο το Μαρουτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • RE: Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...

      Το αυτόματο της Mazda είναι το Skyactiv drive. Είναι εσωτερικής παραγωγής της Mazda εδώ και χρόνια. Δεν φαίνεται να πατάει στο CVT της AISIN

      https://www.mazda.com/en/archives/skyactiv/skyactiv-drive/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      clockwork21r
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr