Λοιπόν λίγα λόγια από έναν άσχετο οδηγικά οπότε συμπαθάτε με.
Το αμάξι είναι πολύ ευκολοδήγητο, έχει τέλεια ορατότητα και σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέπτες είναι σαν να βλέπεις 85" ΤV. Δεν θυμάμαι να είχα την ίδια αίσθηση στα QQ, Sportage και Tiguan που οδήγησα στο παρελθόν σαν TD. Κάθεσαι κλασικά ψηλά αλλά όχι σαν να οδηγείς τρακτέρ.
Το τιμόνι κόβει μια χαρά, δεν με προβλημάτισε στα στενά του Αμαρουσίου επίσης δεν είχα το άγχος για το που τελειώνει το μπροστά όπως είχα στο TD του Formentor.
Το πήρα με μέση 7.5lt και κάνοντας το μία βόλτα 40' γύρω γύρω στο Μαρούσι το γύρισα κάτω από 6lt. Ίσως το είχαν βγάλει ΑΟ αλλιώς δεν εξηγείται. Η μπαταρία ήταν στο μισό της φορτισμένη, την γύρισα φουλ.
Ανάρτηση όπως τα είπε ο Φανης, το αμάξι σιδερώνει τα πάντα κάτω, δεν κατάλαβα τίποτα. Όχι πλαδαρό αλλά ξεκούραστο. Καμία σχέση με τα πηδηχτουλια Tiguan και Sportage.
Επιτάχυνση; Τώρα καταλαβαίνω τις σηκωμάρες του Γάτου με την Γαλλίδα. Έφτασα τα 120 στην Κηφισίας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αβίαστα, μπήκε ο θερμικός βέβαια αλλά όχι με άσχημο θόρυβο. Εκεί εμφανίζεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέπτες.
Συνέχισα την άνοδο της Κηφισίας με χαμηλότερη ταχύτητα, ήταν στιγμιαία τα 120. Να σημειώσω ότι οδηγούσα στο normal. Απ'οτι καταλαβαίνω στην πόλη ενδείκνυται το eco μιας και το αμάξι δίνει πολύ πόνο. Είχε βρέξει σήμερα και σε κάνα δυο σημεία σπινιαρα.
Καθώς ανέβαινα διαπίστωσα ένα θόρυβο σε όλη την καμπίνα, ήταν το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 16.5 οπότε μάλλον δούλευε φουλ. Το κλείνω. Καλύτερα τώρα. Ακούω έναν συντονισμό. Είναι το πάνελ με τα φωτάκια κουμπάκια της ηλιοροφης. 680κλμ στο οδόμετρο και έχει τέτοια; Το ζουλιξα λίγο σταμάτησε και για να πω την αλήθεια δεν το ξανάκουσα. Όχι καλό σημάδι βέβαια...
Γενικά η οδήγηση του δε με προβλημάτισε πουθενά. Δύο φορές έκανε μπιπ μπιπ το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης και ήταν σωστό. Οι εργοστασιακοί αισθητήρες μπρος πίσω μια χαρά.
Αρκετό φως μέσα στην καμπίνα, άρεσε στην κόρη η ηλιοροφή, για εκείνη την θέλω άλλωστε
Τώρα το μέσα είναι λίγο... ΘΛΙΨΗ... τα πλαστικά, τα καθίσματα με αυτή την φανταστική επιλογή υφάσματος που συνδυάζεται με αυτή την ποιοτική δερματίνη. Όλα γενικά βρωμάνε πγιότητα. Το κάθισμα οδήγησης είναι απλά ΟΚ (το καλύτερο που είχα συναντήσει ήταν της DS4)... Άνοιξα έκλεισα παράθυρο ακουγόταν λίγο φτήνια.
Για την χρήση που το θέλω το αμάξι δεν με νοιάζει και τόσο, αλλά πιστεύω ειλικρινά ότι με 500€ (;) ακόμα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά εκεί μέσα.
Εργονομικά δεν βρήκα κάτι κακό, όλα εκεί που τα περίμενα και τα όργανα πολύ ωραία και η κεντρική οθόνη μια χαρά. Θέλει αβλεπεί AA για Google maps, το navi μου φάνηκε πολύ χάλια. Ήχος από τα ηχεία απλά ανεκτός.
Χώροι πίσω, στο φάρδος, μάλλον σαν το Leon είναι, όχι όπως στο Sportage που ήταν πολύ άνετο. Τα έχουμε πει αυτά...
Θόρυβο από τον θερμικό είχε σε πολλές φάσεις ίσως όχι τόσο κουραστικός, πιστεύω θέλει και λίγο συνήθεια η οδήγηση του και μάλλον θα βοηθούσε και το eco που δεν το έβαλα ποτέ επίτηδες.
Η μόνη μου ανησυχία είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120, πως θα είναι δηλαδή στην ΕΟ με 150km/h... Ίσως το ξαναπάρω να το δω.
Εν κατακλείδι όταν μπήκα στο Leon και το ξεκίνησα με έπιασαν τα γέλια, γελούσα μόνος μου για 2 λεπτά, έβαλα μέχρι και 5η στην Κηφισίας και το συμβατικό τουρμπάκι με τα 120 αλογα προσπαθούσε να προχωρήσει. Καμία σχέση η ηλεκτροκίνηση...
Αυτά, τώρα θέλω να οδηγήσω και του Strom