-
Ορίστε, σεντάν με βολικό ύψος για να μπαίνεις.
-
Τρέμει το mono vitara
-
-
Ωραίο βίντεο. Να το στείλουμε τροχαία?
-
Σαν να είναι κλεμμένο το οδηγάει, έλεος τι ευχαριστιέται έτσι...
-
Θα τους κλείσει όλους....
Θα περάσει στα 48v στα υποστηρικτικά συστήματα του οχήματος στο άμεσο διάστημα.
Ο ανταγωνισμός κοιμάται, παρουσιάζοντας μελλοντικές πλατφόρμες με 12v στα περιφερειακά συστήματα του οχήματος.
Αυτό πέρα από τις δυνατότητες των ίδιων των συστημάτων, ίσως ανεπτυγμένες λειτουργίες των αισθητήρων κτλ θα μειώσει περαιτέρω και το κόστος παραγωγής διότι δεν θα απαιτεί δύο κυκλώματα ρεύματος με χιλιόμετρα καλωδιώσεων αλλά ένα ενιαίο,λιγότερο περίπλοκο, δηλαδή αυτό με 48v.
Ένα λόγος που όλες οι λειτουργίες είναι από μια οθόνη βοηθά σε αυτην την προοπτική. Δηλαδή το "τάμπλετ" που χλευάζεται συχνά είναι εν τέλη μια τεχνολογική και λογιστική (απο την πλευρά του κόστους παραγωγής) επανάσταση της αυτοκίνησης. Σημασια έχει το αυτοκίνητο να είναι καλό (γρήγορο, άνετο, σπορτίφ) και φθηνό στην κτήση του. Αυτό είναι το μείζον, όχι τα κουμπάκια.
Θα φτάσει να πουλά απο 25Κ c seg (χωρίς επιδότηση) με πολλά άλογα (300-400αλογα) και μεγάλη αυτονομία 11-12 έτη πριν την απαγόρευση των θερμικών και θα διαλύσει τον ανταγωνισμό εάν δεν ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
Ζούμε τις εποχές της Τογιότα τις δεκαετίες του 60-70 με την διαφορετική προσέγγιση της στην παραγωγή. Ένας γίγαντας γεννιέται.
Η vw παλεύει να ανταποκριθεί και επενδύει .....200 δις στην εξέλιξη των νέων της ev, η οποία είναι η μοναδική εταιρία από την Ευρώπη που έχει κάνει κάποια βήματα ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί.
Οι υπόλοιποι ακόμα μοιράζουν δελτία τύπου και κάνουν επικοινωνιακή διαχείριση.
-
Η Τογιότα το 60 και το 70 είχε ανάρτηση με άκαμπτο άξονα και ημι - ελλειπτικές σούστες. Αλλά είχε στάνταρ το ραδιόφωνο..
Και δεν πούλαγε τότε στην Ελλάδα...
Αλλά είχε καλό αντιπρόσωπο που έδινε μπόνους ανταλλαγής στους μαντράδες...
-
-
@lap said in TESLA FORUM:
Θα τους κλείσει όλους....
Η vw παλεύει να ανταποκριθεί και επενδύει .....200 δις στην εξέλιξη των νέων της ev, η οποία είναι η μοναδική εταιρία από την Ευρώπη που έχει κάνει κάποια βήματα ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί.
Οι υπόλοιποι ακόμα μοιράζουν δελτία τύπου και κάνουν επικοινωνιακή διαχείριση.
Ναι σε πολλά που γράφεις συμφωνώ αλλά όχι σε όλα.
Ναι ειναι μπροστα η Tesla και οι άλλοι ακολουθούν.
Αλλα δεν είναι τοσο μακρια πια ολοι όπως περιγράφεις νομίζω. Ξύπνησαν και προσπαθούν να την φτάσουν εδώ και χρόνια απλά η απόσταση ήταν τεραστια για να την φτάσουν αμέσως. Ομως έχει μικρύνει η ψαλίδα.
Η VW είναι η μόνη από την Ευρώπη όπως λες με τοσο μεγάλη επένδυση.
Η FORD είναι σε πολύ καλό επίπεδο σε αμερική σε ηλεκτρικα pick up (εκεί πουλάει πολύ), και στην Ευρώπη αποφάσισε να σταματίσει τα πάντα σε θερμικα (απίστευτη απόφαση όπως και να το δεις) και να συμπράξει με την VW στις πλατφόρμες της. Θα δούμε πως θα πάει αυτό
Αλλά και η HYUNDAI - KIA που δεν αναφέρεις έχει αποκτήσει κάποια τεχνογνωσία, επενδύει κεφάλαια και κυνηγάει επίσης.
Και τα προιόντα που έχει βγάλει σε ηλεκτρικά είναι πολύ καλά. Εγώ θα τα προτιμούσα αν έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από ένα TESLA που δεν μαρέσει καθόλου η συναρμογή της και η εμφανιση της και η μόνο μία ενιαία οθόνη στο κέντρο. Ναι μπορεί ετσί οπως τα λες να είναι και να συμφέρει πολύ περισσότερο από το να βάζεις κουμπιά σε παραγωγη και κόστος αλλά διάολε σίγουρα είναι χειρότερο από το να έχεις καποιους φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό για τον οδηγο (όσο οδηγαμε τελωςπάντων ακόμα)
Σε μπαταρίες, τεχνογνωσία και γκάζια υπερέχει το tesla εναντι όλων σίγουρα το δέχομαι αυτό.
Εμάς σαν καταναλωτες μας συμφέρει να μην ταυτιζόμαστε με καμιά εταιρεία και να την φτάσουν και άλλοι ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός που λειτουργεί πάντα υπερ του καταναλωτη.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Θα τους κλείσει όλους....
Η vw παλεύει να ανταποκριθεί και επενδύει .....200 δις στην εξέλιξη των νέων της ev, η οποία είναι η μοναδική εταιρία από την Ευρώπη που έχει κάνει κάποια βήματα ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί.
Οι υπόλοιποι ακόμα μοιράζουν δελτία τύπου και κάνουν επικοινωνιακή διαχείριση.
Ναι σε πολλά που γράφεις συμφωνώ αλλά όχι σε όλα.
Ναι ειναι μπροστα η Tesla και οι άλλοι ακολουθούν.
Αλλα δεν είναι τοσο μακρια πια ολοι όπως περιγράφεις νομίζω. Ξύπνησαν και προσπαθούν να την φτάσουν εδώ και χρόνια απλά η απόσταση ήταν τεραστια για να την φτάσουν αμέσως. Ομως έχει μικρύνει η ψαλίδα.
Η VW είναι η μόνη από την Ευρώπη όπως λες με τοσο μεγάλη επένδυση.
Η FORD είναι σε πολύ καλό επίπεδο σε αμερική σε ηλεκτρικα pick up (εκεί πουλάει πολύ), και στην Ευρώπη αποφάσισε να σταματίσει τα πάντα σε θερμικα (απίστευτη απόφαση όπως και να το δεις) και να συμπράξει με την VW στις πλατφόρμες της. Θα δούμε πως θα πάει αυτό
Αλλά και η HYUNDAI - KIA που δεν αναφέρεις έχει αποκτήσει κάποια τεχνογνωσία, επενδύει κεφάλαια και κυνηγάει επίσης.
Και τα προιόντα που έχει βγάλει σε ηλεκτρικά είναι πολύ καλά. Εγώ θα τα προτιμούσα αν έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από ένα TESLA που δεν μαρέσει καθόλου η συναρμογή της και η εμφανιση της και η μόνο μία ενιαία οθόνη στο κέντρο. Ναι μπορεί ετσί οπως τα λες να είναι και να συμφέρει πολύ περισσότερο από το να βάζεις κουμπιά σε παραγωγη και κόστος αλλά διάολε σίγουρα είναι χειρότερο από το να έχεις καποιους φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό για τον οδηγο (όσο οδηγαμε τελωςπάντων ακόμα)
Σε μπαταρίες, τεχνογνωσία και γκάζια υπερέχει το tesla εναντι όλων σίγουρα το δέχομαι αυτό.
Εμάς σαν καταναλωτες μας συμφέρει να μην ταυτιζόμαστε με καμιά εταιρεία και να την φτάσουν και άλλοι ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός που λειτουργεί πάντα υπερ του καταναλωτη.
Δεν εχεις δει τιμές μάλλον
Ενα IONIQ 5 77 kWh 325ps AWD PREMIUM βγαίνει στα 57400€ και μάλλον εχει και εξτρά έξοδα.
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2022/05/timokatalogos-ioniq-5-3.pdfΕνα model 3 LR στα 54000 € με όλα τα έξοδα μέσα !... εχω πάρει προσφορά .
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overviewΤιμές πριν την επιδότηση των 8000€ , δεν νομίζω να υπάρχει δίλημμα και δεν νομίζω να υπάρχει ανταγωνισμός για την tesla .
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Θα τους κλείσει όλους....
Η vw παλεύει να ανταποκριθεί και επενδύει .....200 δις στην εξέλιξη των νέων της ev, η οποία είναι η μοναδική εταιρία από την Ευρώπη που έχει κάνει κάποια βήματα ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί.
Οι υπόλοιποι ακόμα μοιράζουν δελτία τύπου και κάνουν επικοινωνιακή διαχείριση.
Ναι σε πολλά που γράφεις συμφωνώ αλλά όχι σε όλα.
Ναι ειναι μπροστα η Tesla και οι άλλοι ακολουθούν.
Αλλα δεν είναι τοσο μακρια πια ολοι όπως περιγράφεις νομίζω. Ξύπνησαν και προσπαθούν να την φτάσουν εδώ και χρόνια απλά η απόσταση ήταν τεραστια για να την φτάσουν αμέσως. Ομως έχει μικρύνει η ψαλίδα.
Η VW είναι η μόνη από την Ευρώπη όπως λες με τοσο μεγάλη επένδυση.
Η FORD είναι σε πολύ καλό επίπεδο σε αμερική σε ηλεκτρικα pick up (εκεί πουλάει πολύ), και στην Ευρώπη αποφάσισε να σταματίσει τα πάντα σε θερμικα (απίστευτη απόφαση όπως και να το δεις) και να συμπράξει με την VW στις πλατφόρμες της. Θα δούμε πως θα πάει αυτό
Αλλά και η HYUNDAI - KIA που δεν αναφέρεις έχει αποκτήσει κάποια τεχνογνωσία, επενδύει κεφάλαια και κυνηγάει επίσης.
Και τα προιόντα που έχει βγάλει σε ηλεκτρικά είναι πολύ καλά. Εγώ θα τα προτιμούσα αν έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από ένα TESLA που δεν μαρέσει καθόλου η συναρμογή της και η εμφανιση της και η μόνο μία ενιαία οθόνη στο κέντρο. Ναι μπορεί ετσί οπως τα λες να είναι και να συμφέρει πολύ περισσότερο από το να βάζεις κουμπιά σε παραγωγη και κόστος αλλά διάολε σίγουρα είναι χειρότερο από το να έχεις καποιους φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό για τον οδηγο (όσο οδηγαμε τελωςπάντων ακόμα)
Σε μπαταρίες, τεχνογνωσία και γκάζια υπερέχει το tesla εναντι όλων σίγουρα το δέχομαι αυτό.
Εμάς σαν καταναλωτες μας συμφέρει να μην ταυτιζόμαστε με καμιά εταιρεία και να την φτάσουν και άλλοι ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός που λειτουργεί πάντα υπερ του καταναλωτη.
Δεν εχεις δει τιμές μάλλον
Ενα IONIQ 5 77 kWh 325ps AWD PREMIUM βγαίνει στα 57400€ και μάλλον εχει και εξτρά έξοδα.
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2022/05/timokatalogos-ioniq-5-3.pdfΕνα model 3 LR στα 54000 € με όλα τα έξοδα μέσα !... εχω πάρει προσφορά .
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overviewΤιμές πριν την επιδότηση των 8000€ , δεν νομίζω να υπάρχει δίλημμα και δεν νομίζω να υπάρχει ανταγωνισμός για την tesla .
Συμφωνω το έχω δει
αν δεν ήταν το οικονομικο κομμάτι δεν θα έγραφα οτι η TESLA είναι ακόμα αρκετα μπροστα
εγραψα την εχουν πλησιάσει οι άλλοι, δεν εγραψα πουθενα ότι την εφτασαν
ειπα και ξαναλέω ότι θα τα προτιμούσα εναντι του tesla σαν υλοποιήσεις.
Σαν τιμές και δίκτυο φορτιστών έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα είναι ελλιπές και δεν θα προχώραγα με τιποτα στην αγορά ηλεκτρικου σαν 1ο αυτοκίνητο. too early for me
αλλά πιστεύω ότι όταν το δικτυο θα υπάρχει (της προκοπής εννοώ) οι υπόλοιποι θα έχουν κλείσει ακόμα περισσότερο την ψαλίδα που υπάρχει οπότε θα έχει ανταγωνισμό
ετσι και αλλιώς για μένα μόνο τα μικρά αυτοκινητακια πόλης είναι ελκυστικά σε ηλεκτρικο να το φορτίζω σπίτι να πάω στην δουλειά
και τέτοιο ακόμα η tesla δεν βγαζει.
-
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
-
πριν λίγο πέρασε μπροστά από το γραφείο μου (Κηφησίας στο Μαρούσι) νταλίκα με 6 Τέσλα, μάλλον παράδοση στα κεντρικά για να παραλάβουν οι τυχεροί πελάτες!! 4 λευκά, 1 κόκκινο και 1 μαύρο.
-
Άμα το λευκό είναι free αυτά γίνονται.
-
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε. Τι είχε ο αδελφός μέχρι τώρα αν δεν είμαι αδιάκριτος?
-
@manast said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε. Τι είχε ο αδελφός μέχρι τώρα αν δεν είμαι αδιάκριτος?
49800 στην τσέπη του.
-
@manast said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε. Τι είχε ο αδελφός μέχρι τώρα αν δεν είμαι αδιάκριτος?
Ευχαριστούμε πολύ
Έχει ένα Peugeot 308 1.5 diesel του 2019. Βασικά το ίδιο έχω κι εγώ, είχαμε πάρει 2 μαζί τον Ιανουάριο του 2019 σε προσφορά εμπόρου.
Το δικό του θα πάει «δώρο» στον πατέρα μας χαχα -
Παίρνει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο. Να το χαρεί και να μας γράψεις κι εσύ τις εντυπώσεις σου.
-
Λοιπόν αγαπητοί μου, στο σπίτι γενικά έχουμε αρκετές σκούπες και σκουπάκια.
Η καθημερινή μας, μια stick, χάλασε μετά από 7 χρόνια και έπρεπε να την αντικαταστήσω.
Τρίτη βράδυ την παρήγγειλα από τον κύριο Μπέζος.
Το ίδιο βράδυ το έφερε η μοίρα να αγοράσω και αλλη μια (μεγάλη) σκούπα για το γκαράζ:
Όπως και ο αδερφός του φίλτατου το πήρα με τετοια έκπτωση που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Βγήκε στα 46,500€ και αν καλώς εχόντων των πραγμάτων, πάρουμε και την επιδότηση πάμε στα 38,500€.
Έβαλα την παραγγελία 29/03 00:01, πλήρωσα σήμερα πρωί 30/03, βγήκαν πινακίδες και αν δεν με κρέμαγε ο ασφαλιστής θα το είχα πάρει σπίτι.
Περισσότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες!!!
-
Αυτά είναι !!!
Όσο για την τιμή οταν λέμε οτι ο Ελον ξεκίνησε πόλεμο και θα τους κλείσει όλους νομίζουν οτι κάνουμε πλάκα και λέμε γραφικές βλακειούλες...
TESLA FORUM