Νάνι και φόρτιση στο γκαράζ του.
Best posts made by clockwork82
-
RE: TESLA FORUM
https://ibb.co/Tq3d5hv
https://ibb.co/N342vHF
https://ibb.co/zRGqb9P
https://ibb.co/7N22Pcd
https://ibb.co/4TNw34R
https://ibb.co/WKBTs6d
https://ibb.co/gW3hh4KΑφήνω μερικές φωτό…
Παραλάβαμε χθες τελικά.Λευκό Μ3 Long Range.
Οδήγηση από Ρεντη μέχρι Κατερίνη.
Τα γνωστά…-
αυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο (άψογη), δεν νιώσαμε καμία στιγμή ανασφάλεια ότι θα παρανοησει την κίνηση των άλλων οχημάτων και θα κάνει κάτι απρόοπτο.
-
ποιότητα κύλισης πολύ υψηλή, η ανάρτηση απορροφά τα πάντα με πολιτισμένο τρόπο και δεν κοπάνησε σε καμία στιγμή παρα το ότι περάσαμε κακοτεχνίες αρκετές.
-
με cc στα 120-130χλμ/ώρα πας οριακά 500χλμ αυτοκινητοδρόμου μέχρι το 0%, που δεν θα πας ποτέ στο μηδέν, άρα ας πούμε 450 χλμ αυτονομίας αυτοκινητοδρόμου χοντρικά.
-
παραλάβαμε το αυτοκίνητο με 83% μπαταρία απο Ρέντη (FMS ΑΕ) και κάναμε δυο στάσεις να δουμε κυρίως πως λειτουργεί η φόρτιση σε superchargers (και τουαλέτα, ένα νεράκι κλπ). Μια 10 λεπτη στην Αταλάντη και μια 15 λεπτη στη Λάρισα. Φτάσαμε Κατερίνη με 65% μπαταρία.
-
το γκάζι είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε οποιαδήποτε περιοχή του ταχύμετρου. Βυθίζεις το πεντάλ και ο κόσμος γύρω σου σταματά.
-
τα χειριστήρια του είναι ακριβέστατα και πολύ καλά καλιμπραρισμενα. Το τιμόνι κόβει ΠΟΛΥ, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα.
-
το ηχοσύστημα με άφησε άφωνο με την ποιότητα και πιστότητα ήχου. Έχουν κάνει τρομερή δουλειά στον ήχο.
-
οι χώροι είναι ενός D sedan (πχ Passat) και χωράει άνετα μια τετραμελής οικογένεια.
-
τα βοηθήματα οδήγησης πχ ενεργοποίηση πλαϊνής κάμερας blind spot σε κάθε άναμμα φλας αυξάνουν την ασφάλεια οδήγησης ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.
Αυτές οι πρώτες εντυπώσεις
-
-
RE: Οδήγησα....
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
-
RE: TESLA FORUM
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι τα γαλλικά δεν έχουν σπορ αναρτήσεις, όταν τα 308 GTi και τα Megane RS είναι κορυφαία hot hatch…
Η μήπως πρέπει να θυμηθούμε ποσα Paris-Dakar έχει πάρει η Citroen?
Τη Renault Williams στην F1?Saxo VTS, 108 Rallye, R5 Turbo..
Που να ξεκινήσει και που να σταματήσει κανεις…
Όταν οι Γάλλοι έστριβαν, οι Γερμανοί κρατούσαν σημειώσεις. -
RE: TESLA FORUM
@dublin said in TESLA FORUM:
Σιγά το κομμάτι! Οι περισσότεροι με ένα αξιοπρεπές B suv και πάνω, το πουλάνε και πάνε και παίρνουν ένα Tesla αν θέλουν με λίγα περισσότερα, ή τα ίδια, αναλόγως τι πουλάνε..
Τώρα με τις μειωμένες τιμές θα πάρουν αρκετά ψώνια και hipsters, και μερικοί που πραγματικά θα ωφεληθούν, γιατί υπάρχουν φυσικά και τέτοιοι άνθρωποι, δεν το παραβλέπω, αλλά έως εκεί.
Νομίζω η αντίστροφη μέτρηση για το ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΏΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ, είναι στην γωνία..σε 1-2 χρόνια βασικοί ανταγωνιστές θα κόψουν τεράστια ποσοστά μέχρι σε βάθος 5ετιας που θα δούμε που θα έχει φτάσει η εταιρεία, δεν μιλάω για καταστροφή, αλλά σίγουρα θα υπάρχει απίστευτος ανταγωνισμός και δεν θα είναι όλα τόσο ρόδινα.
Απλά είναι μία λύση, σιγά την κατσίκα..και σιγά και τον γείτονα.. μεγάλη σημασία δίνετε..
Υ.Γ επίσης, σορρυ @clockwork82 for the reality check , αλλά το χιουμοριστικό επιχείρημα γυρνάει και τούμπαλιν, ότι θέλει μεγάλη προσπάθεια να δώσει κάποιος ιδιαίτερη αξία σε κάτι που κοστίζει απλά όσο ένα premium B suv, ή ένα mainstream C suv που πρακτικά μπορεί να πάρει ένα τεράστιο κομμάτι του πληθυσμού, αλλά τελικά ΔΕΝ επιλέγει Tesla!
Κι εγώ C-hatch PSA diesel εχω. Ναι σωστά, αυτόν τον πύραυλο εδάφους-αέρος με 130 άλογα και ήχο Leopard A2.
Tesla M3LR πήρε πρόσφατα ο αδελφός μου. Το οδηγώ κάθε 2-3 ημέρες.Θες να ξεκινήσω συγκρίσεις; Γιατί θα κλάψουν μανούλες.
Εγώ δεν έχω (ακόμα) δικό μου Tesla, επειδή θέλω να μαζέψω κανενα δεκάρικο ακόμα μεχρι να είμαι άνετος για την αγορά. Όχι επειδή το ντιζέλι μου αξίζει κατιτι ακόμα. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Έτσι για «σπάσιμο»
50χιλ ευτυχισμένα χλμ με psa diesel -
RE: TESLA FORUM
@lap said in TESLA FORUM:
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Κοίταξε αν ζούσα σε μεγάλο αστικό κέντρο, θα ήταν ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ η πρώτη μου επιλογή σε όχημα, αρκεί να είχα θέση στάθμευσης-φόρτισης.
Εδώ στην επαρχία, είμαστε το αντίστροφο.
Έχουμε θέσεις στάθμευσης-φόρτισης με το τσουβάλι (αν θελουμε), αλλά δεν έχουμε την κίνηση της πρωτεύουσας ή της Θεσσαλονίκης.
Θελω να πω πως δεν έχουμε εδώ Λ. Κηφισου, Κατεχακη, Αττική Οδό κλπ κλπ που είναι βάσανο καθημερινο (και το οποιο βάσανο απαλύνει ή εξαλείφει ένα ηλεκτρικό). Τα θερμικά στην επαρχία δεν υποφέρουν όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη διότι μιλάμε για πιο ήπια κίνηση και μικροτερες αποστάσεις, αφού κινούνται σε πόλεις πληθυσμιακά περίπου 80.000-100.000 κατοίκων.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ scooter στην καθημερινότητα μου για τη δουλειά μου και το ντίζελ εκτός πόλης, το οποιο είναι και το ιδανικό του σενάριο χρήσης.
Για να μην πλατειαζω: το Model 3 είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αυτοκίνητο στην αίσθηση και ξεκάθαρα το μέλλον, απλώς στην επαρχία φαίνεται πιο gadget ενώ στην πρωτεύουσα εγώ το θεωρώ «είδος βασικής ανάγκης».
Η αίσθηση γαλήνης και αρμονίας-σύνδεσης με το όχημα που αποκομίζεις είναι πραγματικά αυτό που μενει μακροπρόθεσμα σε σχέση με ένα κλασικό θερμικό. -
RE: TESLA FORUM
Κάτι που ξέχασα στα προηγούμενα ποστ μιας και τώρα κάθομαι πάλι συνοδηγός…
Καθίσματα και τεμπέλης παίρνουν βαθμολογία 10/10 σε άνεση…
-
RE: TESLA FORUM
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Αυτό είναι, ζηλεύουμε τα πανέμορφα Model Y! Να πεις οτι μιλάγαμε για καμιά Panamera ξέρω 'γω ή καμιά GT4 RS να παραδεχτούμε όλοι οτι ζηλεύουμε, αλλά τον ηλεκτρικό λουκουμά;
Πολλη προσπάθεια να γράφει κάποιος τόσα σχόλια στο νήμα TESLA για να πείσει ότι δεν ζηλεύει.
Latest posts made by clockwork82
-
RE: TESLA FORUM
Έχω καλύτερο...
Σταματημενος σε κόκκινο φανάρι στην είσοδο των Αγ. Σαράντα (Ναι, Αλβανία), μια κατάμαυρη S600 AMG με τίγκα φιμέ τζάμι έρχεται σιγά - ρολάρει και μου κολλάει (με χτυπάει απαλά) στον πίσω προφυλακτήρα. Ρε γμτ μου λεω, στραβός είναι ο μλκς, ας κατέβω να δω αν άφησε λακουβα στον προφυλακτήρα μου ο τρομπας και να του μιλήσω.Φίλος Αλβανός συνοδηγός με κοιτάζει έντρομος να λύνω τη ζώνη και να ανοίγω την πόρτα.. με τραβάει από τον ωμο και μου λέει: Κατά 99% είναι όχημα μαφίας πίσω, κάνουν χόρτο ή κόκα μέσα και δεν νιώθουν από φρένα και αποστάσεις. Είσαι σίγουρος ότι θες να του πεις για τον προφυλακτήρα ή θα μας βρουν τη νύχτα σε κανένα χαντάκι;
Έκλεισα την πόρτα, έβαλα ζώνη και χαμογέλασα.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είδα ότι έχει phev το Μεγκαν η Ρενω.
Φαίνεται καλή περίπτωση.
Το πουλάνε μεταχειρισμένο 5 χιλιαρικα κάτω απο όσο κάνει καινούρια η υβριδική κορολα, κοντά στο ποσό περίπου που πωλούνται και τα μεταχειρισμένα κορολα... δηλαδή έχει χάσει τα μισά λεφτά απ την αγορά του.
Εκτιμώ ότι για να πετύχει από τα 4-5λτ της κορολα και κάτω, θέλει καθημερινή πολύωρη φόρτιση κι αν υπολογιστεί και το κόστος ηλεκτρισμού, θα κινείται τα ίδια ή ακριβότερα απ ότι ένα τυπικό υβριδικό κορολα...
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;Πως ακριβώς μπορεί το κόστος ηλεκτρισμού να είναι μεγαλύτερο από το κόστος καυσίμου;
Η κιλοβατώρα παίζει στα 13-15 λεπτά και το λίτρο βενζίνης στα 1.8€.
Σε 100 χλμ ένα plug in θα καταναλώσει 13-14 kWh ενώ το «αυτοφορτιζομενο» (με βενζίνη) θα καταναλώσει 4 λίτρα νοθευμένης βενζινουλας.Do the math
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γύρισα χθες μετά από μια βδομάδα νομό Ιωαννίνων. Ποια EV ρε παιδιά? Μόνο αν τα δίνουν σε σοβαρό discount υπάρχει ελπίδα. Αντε να έρθεις από Κονιτσα με EV, πέντε επιβάτες, ΑC, αποσκευές και 130χλμ στο κοντέρ.
Έχει 5-6 dc στον νομο Ιωαννίνων και μετά σε Πρέβεζα, Μεσολόγγι, Πάτρα, Κιατο, Κορινθο κλπ κλπ
Κόνιτσα επίσης έχει πολλούς AC
Η και απλές σουκο στο κατάλυμα.Ναι θα χρειαστεί να σταματήσεις 1-2 φορές μέχρι Αθήνα. Ναι θα φτάσεις μισή ώρα μετά από το θερμικό. Και;
Το αυτοκίνητο είναι 95% καθημερινότητα και 5% (πολύ βάζω κιόλας) ταξίδι. Στην καθημερινότητα (95%) έχεις κερδίσει σε καύσιμο, σερβις, ηρεμία, ευκολία, ασφάλεια.
Ας χάσεις και λίγο στο ταξίδι (5% χρήσης οχήματος). -
RE: Xiaomi SU7
Αν κρίνουμε από τα κινητά της, δυνατά σπεκς, μετριότατο λογισμικό.
Λογικά κάτι παρόμοιο θα παίξει κι εδώ, ακριβώς οι ίδιοι Κινέζοι developers προγραμματίζουν.Προβλέπω σχετικά υψηλή κατανάλωση ενέργειας και σίγουρα bugs.
Περιμένουμε reviews φυσικά μήπως και...Το βέβαιο είναι ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο αν βγει εκτός Κίνας.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Κανείς δεν είπε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η νέα Παρισινή Κομμούνα. Αλλά κάτι πρέπει να πείτε κι εσείς που σκάτε το 200άρι στο πρατήριο συν το 200αρι για ρεύμα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Το αμφισβητείς συθέμελα πληρώνοντας 65% κρατικούς φόρους στο πρατήριο, 15% στη Motor Oil και το υπολοιπο σε καποιον δικτατορα τριτου κοσμου.
Makes sense, δεν λέω. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
To κλιματικό δεν ξέρω αν θα το λύσει η ηλεκτροκίνηση (είναι πιθανό πάντως όσο περισσότερο περνάμε σε μεγαλύτερο ποσοστό παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ), αλλά σίγουρα θα λύσει το θέμα της ποιότητας αέρα στα αστικά κέντρα και των θανάτων/προβλημάτων υγείας λόγω αναπνευστικών νοσημάτων.
Ας αναπνέουμε καθαρότερο αέρα στις πόλεις εμείς και τα παιδιά μας. Είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ βήμα εμπρός.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τα Taxi θα μποορύσαν να συστήσουν ως επαγγελματικό σωματείο μια ωραία ενεργειακή κοινότητα με ΦΒ πάρκο σε κάθε Περιφέρεια και να έσπαγαν πλάκα μαζί μας που ασχολούμαστε ακόμα με το κόστος ενέργειας. Ακόμα και δικούς τους AC φορτιστές ή σούκο να έβαζαν (ούτε καν DC ταχυφορτιστες) σε ένα φθηνό ακίνητο εκτός πόλης (πχ αγρό) ή σε ένα στεγασμένο ακίνητο τύπου "παλαιά αποθήκη/παρκινγκ εντός πόλης" θα έλυναν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες διά παντός. Φανταστείτε πχ ένα ακίνητο στο οποίο θα φορτίζουν από 30 βιομηχανικές σουκο (7kw) τα ταξι μιας μεγάλης πόλης σχεδόν δωρεάν.
Γράφω σχεδόν δωρεάν καθώς θα έχουν μια ενεργειακή κοινότητα να παράγει ρεύμα από ΦΒ στο ίδιο ακίνητο (αγρός ή ταράτσα κτιρίου) και να το αυτοκαταναλώνουν από τον ίδιο μετρητή στο όνομα της ενεργειακής κοινότητας. Άντε γειαΦυσικά δεν ξεπερνιέται εύκολα το σύνδρομο Στοκχόλμης του ορυκτού καυσίμου.
Ο μέσος ταρίφας κα*λώνει να δίνει 100ρικα στο πρατήριο για το "καλό πετρέλαιο". -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Έχει πλάκα που ακόμα ασχολείστε με ερασιτέχνες στην ηλεκτροκίνηση.
Πέρα από Tesla και Κινέζους οι περισσότεροι άλλοι έχουν ήδη χάσει το τραίνο για τον ανεπτυγμένο κόσμο. Ή θα σωθούν οριακά με κρατικά bail outs (δηλαδή με τα λεφτά μας). Πιο πιθανό φαίνεται να συνεχίσουν με πωλήσεις θερμικών στον τρίτο κόσμο.Κανείς, γράφω πάλι ΚΑΝΕΙΣ (εκτός αυτών που προανέφερα) δεν ξέρει να κατασκευάζει (αποδοτικά) ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ανταγωνιστικό κόστος.
Όλη η τεχνογνωσία των "παραδοσιακών" έχει μείνει στα θερμικά και δεν επένδυσαν όταν έπρεπε σε γραμμές παραγωγής ηλεκτρικών, σε efficient component packaging, σε παραγωγή μπαταριών και κυρίως σε λογισμικό.
Οπότε βλέπουμε καρικατούρες με μικρές μπαταρίες, μικρές τελικές ταχύτητες, αεροδυναμικά σχήματα από τα Lidl, υψηλές καταναλώσεις και όλα αυτά σε αστείες τιμές. -
RE: Αγορά πετρελαίοκινητου
Αν πας συνειδητοποιημένα σε πετρέλαιο (για εκτός πόλης, αρκετά ετήσια χλμ κλπ) θα σου πρότεινα το Megane με τον 1.5 dci που ειναι κυριολεκτικά άσπαστο μοτέρ. Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο φυσικά (110ps) αλλά αν το προσέξεις, μπορεί και να γεράσεις μαζί του.
Ενδεικτικά το Megane ΙΙΙ 1.5 του πατέρα μου πάτησε τις 320.000 χλμ χωρίς να ζητήσει τίποτε πέρα από τα φυσιολογικά σερβις του.
Να φανταστείς ακόμα δεν αλλάξαμε δισκο πλατώ…