Νάνι και φόρτιση στο γκαράζ του.
Best posts made by clockwork82
-
RE: TESLA FORUM
https://ibb.co/Tq3d5hv
https://ibb.co/N342vHF
https://ibb.co/zRGqb9P
https://ibb.co/7N22Pcd
https://ibb.co/4TNw34R
https://ibb.co/WKBTs6d
https://ibb.co/gW3hh4KΑφήνω μερικές φωτό…
Παραλάβαμε χθες τελικά.Λευκό Μ3 Long Range.
Οδήγηση από Ρεντη μέχρι Κατερίνη.
Τα γνωστά…-
αυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο (άψογη), δεν νιώσαμε καμία στιγμή ανασφάλεια ότι θα παρανοησει την κίνηση των άλλων οχημάτων και θα κάνει κάτι απρόοπτο.
-
ποιότητα κύλισης πολύ υψηλή, η ανάρτηση απορροφά τα πάντα με πολιτισμένο τρόπο και δεν κοπάνησε σε καμία στιγμή παρα το ότι περάσαμε κακοτεχνίες αρκετές.
-
με cc στα 120-130χλμ/ώρα πας οριακά 500χλμ αυτοκινητοδρόμου μέχρι το 0%, που δεν θα πας ποτέ στο μηδέν, άρα ας πούμε 450 χλμ αυτονομίας αυτοκινητοδρόμου χοντρικά.
-
παραλάβαμε το αυτοκίνητο με 83% μπαταρία απο Ρέντη (FMS ΑΕ) και κάναμε δυο στάσεις να δουμε κυρίως πως λειτουργεί η φόρτιση σε superchargers (και τουαλέτα, ένα νεράκι κλπ). Μια 10 λεπτη στην Αταλάντη και μια 15 λεπτη στη Λάρισα. Φτάσαμε Κατερίνη με 65% μπαταρία.
-
το γκάζι είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε οποιαδήποτε περιοχή του ταχύμετρου. Βυθίζεις το πεντάλ και ο κόσμος γύρω σου σταματά.
-
τα χειριστήρια του είναι ακριβέστατα και πολύ καλά καλιμπραρισμενα. Το τιμόνι κόβει ΠΟΛΥ, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα.
-
το ηχοσύστημα με άφησε άφωνο με την ποιότητα και πιστότητα ήχου. Έχουν κάνει τρομερή δουλειά στον ήχο.
-
οι χώροι είναι ενός D sedan (πχ Passat) και χωράει άνετα μια τετραμελής οικογένεια.
-
τα βοηθήματα οδήγησης πχ ενεργοποίηση πλαϊνής κάμερας blind spot σε κάθε άναμμα φλας αυξάνουν την ασφάλεια οδήγησης ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.
Αυτές οι πρώτες εντυπώσεις
-
-
RE: Οδήγησα....
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
-
RE: TESLA FORUM
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι τα γαλλικά δεν έχουν σπορ αναρτήσεις, όταν τα 308 GTi και τα Megane RS είναι κορυφαία hot hatch…
Η μήπως πρέπει να θυμηθούμε ποσα Paris-Dakar έχει πάρει η Citroen?
Τη Renault Williams στην F1?Saxo VTS, 108 Rallye, R5 Turbo..
Που να ξεκινήσει και που να σταματήσει κανεις…
Όταν οι Γάλλοι έστριβαν, οι Γερμανοί κρατούσαν σημειώσεις. -
RE: TESLA FORUM
@dublin said in TESLA FORUM:
Σιγά το κομμάτι! Οι περισσότεροι με ένα αξιοπρεπές B suv και πάνω, το πουλάνε και πάνε και παίρνουν ένα Tesla αν θέλουν με λίγα περισσότερα, ή τα ίδια, αναλόγως τι πουλάνε..
Τώρα με τις μειωμένες τιμές θα πάρουν αρκετά ψώνια και hipsters, και μερικοί που πραγματικά θα ωφεληθούν, γιατί υπάρχουν φυσικά και τέτοιοι άνθρωποι, δεν το παραβλέπω, αλλά έως εκεί.
Νομίζω η αντίστροφη μέτρηση για το ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΏΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ, είναι στην γωνία..σε 1-2 χρόνια βασικοί ανταγωνιστές θα κόψουν τεράστια ποσοστά μέχρι σε βάθος 5ετιας που θα δούμε που θα έχει φτάσει η εταιρεία, δεν μιλάω για καταστροφή, αλλά σίγουρα θα υπάρχει απίστευτος ανταγωνισμός και δεν θα είναι όλα τόσο ρόδινα.
Απλά είναι μία λύση, σιγά την κατσίκα..και σιγά και τον γείτονα.. μεγάλη σημασία δίνετε..
Υ.Γ επίσης, σορρυ @clockwork82 for the reality check , αλλά το χιουμοριστικό επιχείρημα γυρνάει και τούμπαλιν, ότι θέλει μεγάλη προσπάθεια να δώσει κάποιος ιδιαίτερη αξία σε κάτι που κοστίζει απλά όσο ένα premium B suv, ή ένα mainstream C suv που πρακτικά μπορεί να πάρει ένα τεράστιο κομμάτι του πληθυσμού, αλλά τελικά ΔΕΝ επιλέγει Tesla!
Κι εγώ C-hatch PSA diesel εχω. Ναι σωστά, αυτόν τον πύραυλο εδάφους-αέρος με 130 άλογα και ήχο Leopard A2.
Tesla M3LR πήρε πρόσφατα ο αδελφός μου. Το οδηγώ κάθε 2-3 ημέρες.Θες να ξεκινήσω συγκρίσεις; Γιατί θα κλάψουν μανούλες.
Εγώ δεν έχω (ακόμα) δικό μου Tesla, επειδή θέλω να μαζέψω κανενα δεκάρικο ακόμα μεχρι να είμαι άνετος για την αγορά. Όχι επειδή το ντιζέλι μου αξίζει κατιτι ακόμα. -
RE: CITROEN C4 III mod 2021
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
Τα ηλεκτρικά χωρίς επιδότηση εννοείται.
YOU 136 HP 33520
PLUS 136 HP 34460 - 156 HP 35450
MAX 156 HP 37620Tα θερμικά
YOU hybrid 100 HP 26970
PLUS 130 HP eat8 27420 - hybrid 136 HP 30100
MAX 130 HP eat8 29600 - hybrid 136 HP 31580Νομίζω ότι είναι φτηνότερα από τα υπάρχοντα στην Ελλάδα.
Tα ηλεκτρικά πολύ κάτω.Φρίκη να έχεις πληρώσει 37620 για 156 μπροστοκίνητα άλογα με μακφέρσον και ημιάκαμπτο όταν με 2500 παραπάνω παίρνεις model 3 με 300 πισωκίνητα άλογα και διπλά ψαλίδια και πολλαπλούς, efficiency από το πάνω ράφι, διπλά τζάμια κλπ κλπ.
Για λογισμικό και superchargers δεν μιλάω καν... είναι γκολάρα από τα αποδυτήρια.
Πρέπει να ΜΙΣΕΙΣ πραγματικά και συνειδητά την Τέσλα για να πας να ακουμπήσεις λεφτά σε half baked ευρωπαικά ηλεκτρικά. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Έτσι για «σπάσιμο»
50χιλ ευτυχισμένα χλμ με psa diesel -
RE: TESLA FORUM
@lap said in TESLA FORUM:
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Κοίταξε αν ζούσα σε μεγάλο αστικό κέντρο, θα ήταν ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ η πρώτη μου επιλογή σε όχημα, αρκεί να είχα θέση στάθμευσης-φόρτισης.
Εδώ στην επαρχία, είμαστε το αντίστροφο.
Έχουμε θέσεις στάθμευσης-φόρτισης με το τσουβάλι (αν θελουμε), αλλά δεν έχουμε την κίνηση της πρωτεύουσας ή της Θεσσαλονίκης.
Θελω να πω πως δεν έχουμε εδώ Λ. Κηφισου, Κατεχακη, Αττική Οδό κλπ κλπ που είναι βάσανο καθημερινο (και το οποιο βάσανο απαλύνει ή εξαλείφει ένα ηλεκτρικό). Τα θερμικά στην επαρχία δεν υποφέρουν όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη διότι μιλάμε για πιο ήπια κίνηση και μικροτερες αποστάσεις, αφού κινούνται σε πόλεις πληθυσμιακά περίπου 80.000-100.000 κατοίκων.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ scooter στην καθημερινότητα μου για τη δουλειά μου και το ντίζελ εκτός πόλης, το οποιο είναι και το ιδανικό του σενάριο χρήσης.
Για να μην πλατειαζω: το Model 3 είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αυτοκίνητο στην αίσθηση και ξεκάθαρα το μέλλον, απλώς στην επαρχία φαίνεται πιο gadget ενώ στην πρωτεύουσα εγώ το θεωρώ «είδος βασικής ανάγκης».
Η αίσθηση γαλήνης και αρμονίας-σύνδεσης με το όχημα που αποκομίζεις είναι πραγματικά αυτό που μενει μακροπρόθεσμα σε σχέση με ένα κλασικό θερμικό. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
Ως κάτοχος model 3, θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους.
Δεν είναι πονοκέφαλος, είναι η ναυτία του πρωτάρη που βιώνει απότομες (σε σχέση με το lag των θερμικών) επιταχύνσεις.Μετά την πρώτη εβδομάδα (το πολύ) δεν υπάρχει καν υποψία τέτοιου θέματος.
Πονοκέφαλος με έπιασε προχθές που χρειάστηκε να πάρω το megane diesel 10ετίας του πατέρα μου για ένα ταξίδι 100χλμ από τον θόρυβο και την αίσθηση τρακτέρ.
-
RE: TESLA FORUM
Κάτι που ξέχασα στα προηγούμενα ποστ μιας και τώρα κάθομαι πάλι συνοδηγός…
Καθίσματα και τεμπέλης παίρνουν βαθμολογία 10/10 σε άνεση…
-
RE: TESLA FORUM
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Αυτό είναι, ζηλεύουμε τα πανέμορφα Model Y! Να πεις οτι μιλάγαμε για καμιά Panamera ξέρω 'γω ή καμιά GT4 RS να παραδεχτούμε όλοι οτι ζηλεύουμε, αλλά τον ηλεκτρικό λουκουμά;
Πολλη προσπάθεια να γράφει κάποιος τόσα σχόλια στο νήμα TESLA για να πείσει ότι δεν ζηλεύει.
-
RE: PEUGEOT FORUM
Αφήνω εδώ μια μέτρηση ηχομόνωσης στα 130 σε ΕΟ για το 308 1.5HDi
Τα ελαστικά είναι τα εργοστασιακά Bridgestone 3 ετιας. -
RE: TESLA FORUM
@mastoras78 said in TESLA FORUM:
@clockwork82 Ωραίο bro αλλά λίγο να "κουνήσει" θα φάει καπέλο εκείνο το τροχήλατο στο κατακέφαλο μαζί με την υπόλοιπη προίκα
Ε υπόγειο γκαράζ είναι, δεν κουνάει όπως ψηλά. Επίσης εδώ έχουμε σπάνια ως ποτέ σεισμούς λόγω του Ολύμπου.
Αν κάνει 7-8 ρίχτερ εδώ το τελευταίο που θα ανησυχούμε θα είναι η οροφή του Τεσλα χαχα -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Ούτε adblue, ούτε καδένα. Δουλεύονται μάλιστα από δυο οδηγούς το καθένα. Σκυλιά μέχρι τώρα. Αν βγάλουν κάτι, εδώ είμαστε να τα βγάλουμε στη φόρα. Δεν είμαστε μέτοχοι της PSA.
Δική μου παρατήρηση είναι πως τα 2008/3008 βγάζουν περισσότερα θεματα σε σχέση με τις χαμηλές τους πλατφόρμες (208/308). Δεν έχω επαρκές δείγμα, αλλά από γνωστούς μου κατόχους Peugeot βλέπω κάτι τετοιο, ίσως κάνω και λάθος.
-
RE: Peugeot 308 (2013)
H Peugeot δίνει πλέον (δωρεάν) επέκταση εγγύησης από 5 στα 7 έτη για το θέμα της 7mm καδενας στα 1.5 bhdi.
Πήγα το 308 μου για ετήσιο σερβις πρoχθές στην τοπική αντιπροσωπεία (επαρχία) και μου άλλαξαν (προληπτικά, χωρίς να έχει κάτι το αυτοκίνητο), σετ εκκεντροφόρων με νέα καδένα 8mm, νέο καπάκι κεφαλής, τσιμουχες, βιδες κλπ στο πλαίσιο εγγύησης. Μηδέν ευρώ.
Πρέπει να τους πρήξεις λίγο βέβαια, εγώ είχα πάει προετοιμασμένος ότι το διάβασα στο ίντερνετ για το θέμα αυτό και (προς τιμή τους) το δέχθηκαν στο συνεργείο.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@antonismel Κι εγώ ντιζελακι προτείνω για το μπατζετ που έχεις.
Αυτόματο δύσκολα θα βρεις σε τέτοια τιμή και να είναι της προκοπής.
Το smart είναι κυριολεκτικά κουβάς ενός ατόμου με 2 σακκούλες, εκτός κι αν πραγματικά δεν έχεις καμία απαίτηση από το οχημα.Το Punto που προτείνει ο @piliourits είναι δοκιμασμένη λύση, θα το πρότεινα κι εγώ.
ΥΓ: Μετατροπές σε αεριωθούμενο είναι για μένα no-go. Είχαμε ένα Kia ceed στην οικογένεια που ο μάστορας το εβλεπε περισσότερο από εμάς. Πουλήθηκε και κλαίγαμε. Από χαρά.
-
RE: VW Golf MK 8
@lap said in VW Golf MK 8:
Δείτε με ένα πλέον παμπάλαιο και παμφθηνο soc για τα δεδομένα των κινητών τι έπαιζες και σε τι ανάλυση. Ένα infotainment με όσα γραφικά και αν εχει θα έπαιζε στο ρελαντί του.
Καταλάβατε πόσο λίγο κοστίζουν και πόσο ακριβά πωλούνται ως έξτρα εξοπλισμός.
Tα Soc των αυτοκινήτων είναι κατασκευασμένα να λειτουργούν από -50 στο Γιακουτσκ μέχρι +120 σε όχημα αφημένο με κλειστά τζαμια σε καύσωνα στη Σαχαρα. Όταν γυρίσεις το κλειδι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο οπουδήποτε στον πλανήτη , ΠΡΕΠΕΙ να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά, αλλιως απέτυχε ως μηχάνημα.
Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άλλων προδιαγραφών από τα smartphones.
Ίσως να μην έχουν ούτε τη μισή επεξεργαστική ισχύ σε σχέση με ένα flagship της τελευταίας 5ετιας αλλά, είναι failsafe σε ακραίες συνθήκες .
Αυτές οι προδιαγραφές τα κάνουν ΠΟΛΥ πιο ακριβά σε σχέση με τα smartphones.
Επίσης τα αυτοκίνητα ΔΕΝ φορούν έναν μόνον κεντρικό μικροεπεξεργαστή στο infotainment, αλλά ΔΕΚΑΔΕΣ. Abs, ECU, ESP, και road assist αισθητήρες έχουν δικούς τους εξειδικευμένους επεξεργαστές επίσης πολύ υψηλών failsafe προδιαγραφών. Αν για κάποιον λόφο σταματήσει να λειτουργεί πχ το cruise control, δεν αχρηστεύονται όλα τα ηλεκτρονικά, το αυτοκίνητο έχει ανεξάρτητα υποσυστήματα και παραμένει διαχειρίσιμο και ασφαλές.
Όλα τα παραπάνω χρειαζονται διαρκές fine tuning και απίστευτο testing σε αντιξοες πολύμηνες ή πολύχρονες συνθήκες επειδή παίζονται ανθρώπινες ζωές στον δρόμο, δεν θα κολλήσει απλώς το need for speed ή θα λαγκαρει το insta story. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Αυτό που ερμηνεύουμε τις τάσεις όλης της αγοράς από την αποτυχία των παραδοσιακών να ανταγωνιστούν Κινέζους και Τεσλα είναι cherry picking.
Ναι η Τογιότα δεν βλέπει να πουλάει ηλεκτρικά επειδή… πρακτικά είναι αστεία τα μοντέλα της. Δεν τα αγοράζουν ούτε τα στελέχη της. Το ίδιο περίπου και Stellantis, Ford, Volvo κλπ
Δεν μπορούν να προσφέρουν αυτό που πρέπει στην τιμή που πρέπει.Αντιθέτως Tesla, BYD, Nio κλπ αυξάνουν πωλήσεις και παραγωγή.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Η μέγιστη ισχύς είναι στις 3750
Πως γίνεται να ξεφουσκώνει στις 3000;Ας μη γράφουμε ανακρίβειες.
Επίσης λόγω αυτόματου 8 σχέσεων (οποιος το προτιμήσει δεν ξαναπάει πίσω) και ροπής στα 30 κιλα η επιτάχυνση είναι αδιάκοπη, μόνιμα στο ωφέλιμο φάσμα του κινητήρα και η απόκριση απολαυστική ειδικά εν κινήσει.