-
https://ibb.co/Tq3d5hv
https://ibb.co/N342vHF
https://ibb.co/zRGqb9P
https://ibb.co/7N22Pcd
https://ibb.co/4TNw34R
https://ibb.co/WKBTs6d
https://ibb.co/gW3hh4KΑφήνω μερικές φωτό…
Παραλάβαμε χθες τελικά.Λευκό Μ3 Long Range.
Οδήγηση από Ρεντη μέχρι Κατερίνη.
Τα γνωστά…-
αυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο (άψογη), δεν νιώσαμε καμία στιγμή ανασφάλεια ότι θα παρανοησει την κίνηση των άλλων οχημάτων και θα κάνει κάτι απρόοπτο.
-
ποιότητα κύλισης πολύ υψηλή, η ανάρτηση απορροφά τα πάντα με πολιτισμένο τρόπο και δεν κοπάνησε σε καμία στιγμή παρα το ότι περάσαμε κακοτεχνίες αρκετές.
-
με cc στα 120-130χλμ/ώρα πας οριακά 500χλμ αυτοκινητοδρόμου μέχρι το 0%, που δεν θα πας ποτέ στο μηδέν, άρα ας πούμε 450 χλμ αυτονομίας αυτοκινητοδρόμου χοντρικά.
-
παραλάβαμε το αυτοκίνητο με 83% μπαταρία απο Ρέντη (FMS ΑΕ) και κάναμε δυο στάσεις να δουμε κυρίως πως λειτουργεί η φόρτιση σε superchargers (και τουαλέτα, ένα νεράκι κλπ). Μια 10 λεπτη στην Αταλάντη και μια 15 λεπτη στη Λάρισα. Φτάσαμε Κατερίνη με 65% μπαταρία.
-
το γκάζι είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε οποιαδήποτε περιοχή του ταχύμετρου. Βυθίζεις το πεντάλ και ο κόσμος γύρω σου σταματά.
-
τα χειριστήρια του είναι ακριβέστατα και πολύ καλά καλιμπραρισμενα. Το τιμόνι κόβει ΠΟΛΥ, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα.
-
το ηχοσύστημα με άφησε άφωνο με την ποιότητα και πιστότητα ήχου. Έχουν κάνει τρομερή δουλειά στον ήχο.
-
οι χώροι είναι ενός D sedan (πχ Passat) και χωράει άνετα μια τετραμελής οικογένεια.
-
τα βοηθήματα οδήγησης πχ ενεργοποίηση πλαϊνής κάμερας blind spot σε κάθε άναμμα φλας αυξάνουν την ασφάλεια οδήγησης ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.
Αυτές οι πρώτες εντυπώσεις
-
-
-
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Πρέπει να έρθεις σε συνάντηση του φόρουμ Θεσσαλονίκης θα κλείσουμε το καλλίτερο μαγαζί για την περίσταση , πες το και έγινε! -
@monman2 said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Πρέπει να έρθεις σε συνάντηση του φόρουμ Θεσσαλονίκης θα κλείσουμε το καλλίτερο μαγαζί για την περίσταση , πες το και έγινε! -
Με τόσα λεφτά αγόραζες ένα suv stellantis diesel με 130 άλογα.
Απορώ πως δεν το σκέφτηκες.
-
@famas said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Πρέπει να έρθεις σε συνάντηση του φόρουμ Θεσσαλονίκης θα κλείσουμε το καλλίτερο μαγαζί για την περίσταση , πες το και έγινε!Είχε μπιφτέκια σαν του Κτήματος;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Με τόσα λεφτά αγόραζες ένα suv stellantis diesel με 130 άλογα.
Απορώ πως δεν το σκέφτηκες.
Χαχα έχω ήδη stellantis diesel 130 άλογα!
Αλλά το πήρα καινούργιο στα 19.000 το 2019.
(Μείον 5000 το παλιό μου μοντέλο έτους 2007 βενζινης που κράτησε ο έμπορος, εφυγα με καινούργιο αυτοκίνητο στις 14.000)
Με τις σημερινές τιμές θερμικών απλώς γελάω -
Για κάνε μια σύγκριση τότε στην αίσθηση, γενικά πως σου φαίνεται αυτό το μέλλον της αυτοκίνησης;
Θα μπορούσες να συμβιώνες με τέτοια αυτοκίνητα;
Το θέμα της αυτονομίας είναι γνωστό, εξαίρεσε το στην σύγκριση σου διότι είναι ο τομέας που όλες οι βιομηχανίες επενδύουν να εξελίξουν
-
@lap said in TESLA FORUM:
Για κάνε μια σύγκριση τότε στην αίσθηση, γενικά πως σου φαίνεται αυτό το μέλλον της αυτοκίνησης;
Θα μπορούσες να συμβιώνες με τέτοια αυτοκίνητα;
Το θέμα της αυτονομίας είναι γνωστό, εξαίρεσε το στην σύγκριση σου διότι είναι ο τομέας που όλες οι βιομηχανίες επενδύουν να εξελίξουν
Δεν με ενοχλεί καν η αυτονομία.
Τα 450 που βγάζει σε έναν αυτοκινητόδρομο είναι υπεραρκετά.
Και τώρα με το ντίζελ στα 300 χλμ πάλι κάνω στάση για ένα κατούρημα και νερό ή σάντουιτς.
Εννοείται ότι αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, ηλεκτρικό χωρίς καμία αμφιβολία.
Η οδήγηση ενός τέτοιου οχήματος είναι απόλαυση.Πάντως απορώ πως κάποιος αγοράζει ΜΗ Τεσλα ηλεκτρικό. Χωρίς δίκτυο superchargers η κατάσταση είναι τραγική.
Παλεύεις για AC φορτιστές της πλάκας ή για 50αρηδες DC στα supermarket? Αναφέρομαι σε ταξίδι, όχι στην καθημερινότητα που υπάρχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης. -
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Edit: α οκ το προσέθεσες..
Αν δεν κάνεις ταξίδι έχει στην οθόνη όταν ρυθμίζεις την φόρτιση μια μπάρα και με το δάχτυλο παίζεις στο σημείο που θέλεις να το φορτίζεις, βάζε το 85%. Για μακροζωία και ξεγνοιασιά της μπαταρίας. Αν κάνεις ταξίδι την γεμίζεις στο 100%
Ποιες μπαταρίες έχει;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Κοίταξε αν ζούσα σε μεγάλο αστικό κέντρο, θα ήταν ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ η πρώτη μου επιλογή σε όχημα, αρκεί να είχα θέση στάθμευσης-φόρτισης.
Εδώ στην επαρχία, είμαστε το αντίστροφο.
Έχουμε θέσεις στάθμευσης-φόρτισης με το τσουβάλι (αν θελουμε), αλλά δεν έχουμε την κίνηση της πρωτεύουσας ή της Θεσσαλονίκης.
Θελω να πω πως δεν έχουμε εδώ Λ. Κηφισου, Κατεχακη, Αττική Οδό κλπ κλπ που είναι βάσανο καθημερινο (και το οποιο βάσανο απαλύνει ή εξαλείφει ένα ηλεκτρικό). Τα θερμικά στην επαρχία δεν υποφέρουν όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη διότι μιλάμε για πιο ήπια κίνηση και μικροτερες αποστάσεις, αφού κινούνται σε πόλεις πληθυσμιακά περίπου 80.000-100.000 κατοίκων.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ scooter στην καθημερινότητα μου για τη δουλειά μου και το ντίζελ εκτός πόλης, το οποιο είναι και το ιδανικό του σενάριο χρήσης.
Για να μην πλατειαζω: το Model 3 είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αυτοκίνητο στην αίσθηση και ξεκάθαρα το μέλλον, απλώς στην επαρχία φαίνεται πιο gadget ενώ στην πρωτεύουσα εγώ το θεωρώ «είδος βασικής ανάγκης».
Η αίσθηση γαλήνης και αρμονίας-σύνδεσης με το όχημα που αποκομίζεις είναι πραγματικά αυτό που μενει μακροπρόθεσμα σε σχέση με ένα κλασικό θερμικό. -
Κάτι που ξέχασα στα προηγούμενα ποστ μιας και τώρα κάθομαι πάλι συνοδηγός…
Καθίσματα και τεμπέλης παίρνουν βαθμολογία 10/10 σε άνεση…
-
Λάπη,
το LR έχει NMC (Nickel Manganese Cobalt) στα 75Kwh:
https://ev-database.org/car/1591/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motorενώ
το SR+ έχει LFP (Iron Phosphate) στα 58Kwh:
https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3 -
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Κοίταξε αν ζούσα σε μεγάλο αστικό κέντρο, θα ήταν ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ η πρώτη μου επιλογή σε όχημα, αρκεί να είχα θέση στάθμευσης-φόρτισης.
Εδώ στην επαρχία, είμαστε το αντίστροφο.
Έχουμε θέσεις στάθμευσης-φόρτισης με το τσουβάλι (αν θελουμε), αλλά δεν έχουμε την κίνηση της πρωτεύουσας ή της Θεσσαλονίκης.
Θελω να πω πως δεν έχουμε εδώ Λ. Κηφισου, Κατεχακη, Αττική Οδό κλπ κλπ που είναι βάσανο καθημερινο (και το οποιο βάσανο απαλύνει ή εξαλείφει ένα ηλεκτρικό). Τα θερμικά στην επαρχία δεν υποφέρουν όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη διότι μιλάμε για πιο ήπια κίνηση και μικροτερες αποστάσεις, αφού κινούνται σε πόλεις πληθυσμιακά περίπου 80.000-100.000 κατοίκων.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ scooter στην καθημερινότητα μου για τη δουλειά μου και το ντίζελ εκτός πόλης, το οποιο είναι και το ιδανικό του σενάριο χρήσης.
Για να μην πλατειαζω: το Model 3 είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αυτοκίνητο στην αίσθηση και ξεκάθαρα το μέλλον, απλώς στην επαρχία φαίνεται πιο gadget ενώ στην πρωτεύουσα εγώ το θεωρώ «είδος βασικής ανάγκης».
Η αίσθηση γαλήνης και αρμονίας-σύνδεσης με το όχημα που αποκομίζεις είναι πραγματικά αυτό που μενει μακροπρόθεσμα σε σχέση με ένα κλασικό θερμικό.Κοίτα να δεις τι διαφορετικές οπτικές γωνίες υπάρχουν, εγώ τα βλέπω εντελώς ανάποδα, οτι σύνδεση με ένα αυτοκίνητο μπορώ να έχω μόνο με θερμικό κινητήρα και εννοείται μόνο χειροκίνητο. Και δε βλέπω κανένα λόγο να το θεωρήσω "είδος πρώτης ανάγκης" για μέσα στην πόλη οπου ζω κιόλας! Και ας έχω θέση παρκινγκ που μπορώ να βάλω φορτιστή όποτε θέλω. Αλλά τι θα ήταν ο κόσμος αν όλοι αγοράζαμε τα ίδια;
Θα συμφωνήσω όμως οτι το μέλλον είναι ηλεκτρικό, υπό άλλη γωνία όμως, οτι εφόσον έχει αποφασιστεί ήδη από τις κυβερνήσεις, θα το επιβάλλουν με κάθε κόστος.
-
Καλορίζικα τα αυτοκίνητα και στους δύο φίλους
Έχουν γεμίσει οι δρόμοι με πολλά Τεσλα που πλέον τα βλέπω κάθε μερα στην κίνηση της πόλης τουλάχιστον 5 φορές στην διάρκεια της
Προχθές φανάρι Παπαναστασίου με Καραμανλή δίπλα δίπλα με ένα άσπρο model3 και έχει φτάσει στο φανάρι της Κλεάνθους σε δύο δευτερόλεπτα(το πρόλαβε κόκκινο όταν έφτασε ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε να ανάψει πράσινο)
Η γυναίκα δίπλα μου σαστισε.αυτο είναι το μέλλον της είπα και νομίζω μετά σαστισε περισσότερο -
Εγώ πάλι στο Golden Hall είδα πολλά Tesla να περιμένουν να φορτίσουν άλλα Tesla! Όλοι οι κάτοχοι πολύ κυριλέ που οι περισσότεροι λογικά έχουν έναν μικρό στόλο οχημάτων ούτως ή άλλως.
Τσουφ τσουφ, τους προσπέρασα με το Citroen, πήγα διασκέδασα με τα παιδιά μου, και όταν φύγαμε πάλι τα ίδια στους φορτιστές..
Εμένα σαν κατάντια μου φαίνεται ότι κάποιος πρέπει να πάει να φορτίσει σε ένα μέρος μακρινό και να είναι εκεί παρών γιατί αν δεν το βγάλει επιτόπου στο μηδέν θα φάει κράξιμο από άλλους 5 που περιμένουν από πίσω..δεν είδα τίποτα μοντέρνο ή βολικό σε αυτό..
Είναι δωρεάν; Γι' αυτό φορτίζουν εκεί;
-
@dublin said in TESLA FORUM:
Εγώ πάλι στο Golden Hall είδα πολλά Tesla να περιμένουν να φορτίσουν άλλα Tesla! Όλοι οι κάτοχοι πολύ κυριλέ που οι περισσότεροι λογικά έχουν έναν μικρό στόλο οχημάτων ούτως ή άλλως.
Τσουφ τσουφ, τους προσπέρασα με το Citroen, πήγα διασκέδασα με τα παιδιά μου, και όταν φύγαμε πάλι τα ίδια στους φορτιστές..
Εμένα σαν κατάντια μου φαίνεται ότι κάποιος πρέπει να πάει να φορτίσει σε ένα μέρος μακρινό και να είναι εκεί παρών γιατί αν δεν το βγάλει επιτόπου στο μηδέν θα φάει κράξιμο από άλλους 5 που περιμένουν από πίσω..δεν είδα τίποτα μοντέρνο ή βολικό σε αυτό..
Είναι δωρεάν; Γι' αυτό φορτίζουν εκεί;
Μαλλον είδες πολλά διαφορετικά Τεσλα στο GH, διότι φορτίζουν 20-80 σε είκοσι λεπτά.
Κι εγώ ντίζελ PSA έχω αλλά «κατάντια» είναι το ντίζελ μέσα στον αστικό ιστό. Κυρίως το επαγγελματικό ντίζελ (ταξί και φορτηγά που είναι κατά κανόνα ασυντήρητα και μοιράζουν καρκίνο δωρεάν). -
@dublin said in TESLA FORUM:
Είναι δωρεάν; Γι' αυτό φορτίζουν εκεί;
Ειναι δωρεάν όντως, κάποιες ημέρες ειναι πιο χαλαρά, κάποιες μέρες γίνεται χαμος. Κάπου πήρε το αυτί μου οτι θα το κόψουν το τζαμπέ για τα Tesla, γνωρίζει κάποιος σίγουρα?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dublin said in TESLA FORUM:
Είναι δωρεάν; Γι' αυτό φορτίζουν εκεί;
Ειναι δωρεάν όντως, κάποιες ημέρες ειναι πιο χαλαρά, κάποιες μέρες γίνεται χαμος. Κάπου πήρε το αυτί μου οτι θα το κόψουν το τζαμπέ για τα Tesla, γνωρίζει κάποιος σίγουρα?
Όταν λάβει άδεια η Τεσλα για λιανική εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, θα μπορεί να χρεώσει κιόλας (αγνωστο ποσο). Τώρα δεν είναι έμπορος ενέργειας, άρα απαγορεύεται από τη ΡΑΕ να χρεώνει εμπορικά το ρεύμα, άρα δωρεάν.
Προς το παρόν η Τεσλα είναι μια δεκαετία μπροστά από τους υπόλοιπους σε υποδομή, καθώς πέρα από τη δωρεάν φόρτιση είναι η μόνη που δίνει 175kw-250kw στο εθνικό δίκτυο.
Σημαίνει ότι φορτίζεις σε 10-15 λεπτά για αλλα 200-300 χλμ και φεύγεις.
Οι υπόλοιποι ψάχνονται σε σουπερμάρκετ και βενζινάδικα για το 1/3-1/4 της ταχύτητας αυτής (αν παίζει dc charging κιόλας) -
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
Όταν λάβει άδεια η Τεσλα για λιανική εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, θα μπορεί να χρεώσει κιόλας (αγνωστο ποσο). Τώρα δεν είναι έμπορος ενέργειας, άρα απαγορεύεται από τη ΡΑΕ να χρεώνει εμπορικά το ρεύμα, άρα δωρεάν.
Άμα λάβει την άδεια λιανικής εμπορίας που φαντάζομαι είναι στα σχέδια για την Ελλάδα,
- θα δώσει και σε άλλα αυτοκίνητα έναντι χρέωσης την φόρτιση μέσα από το δίκτυο της?
- υπάρχει πιθανότητα να δώσει και Virtual Power Plant σε όσους έχουν PowerWall εν Ελλάδι- αν και δεν υπάρχει ακόμα επίσημος διανομέας
- θα δώσει και το οικιακό πρόγραμμα με απεριόριστη φόρτιση με 30 eura?
TESLA FORUM