Δικό μας και φίλων μας.
Best posts made by famas
-
RE: Ford Puma 2019
Μετά από απίστευτες παλινωδίες και απάλευτες καθυστερήσεις επίκειται κι η δική μου παραλαβή, λευκό st line με έξτρα τη ρεζέρβα, τελική τιμή 21900, παραγγελία 4 Σεπτεμβρίου 2021. Το αυτοκίνητο περιμένει έκδοση αδείας και πινακίδα.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Από τις συναντήσεις της Παρασκευής.
-
RE: Ford Puma 2019
Πρώτο μεγάλο ταξίδι Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη κι επιστροφή για το puma με λιγότερα από 3.000 χλμ.
Ευχάριστη έκπληξη οι περιορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις μεγάλες νόμιμες ταχύτητες.
Δυσάρεστη έκπληξη η μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με το focus mk 3.5 για τις ίδιες ταχύτητες, προφανώς λόγω αεροδυναμικής. Αισθητά καλύτερο ταξίδι με το focus ειδικά στις μεγάλες καμπές. Βέβαια στην Αλεκούπολη με την έλλειψη πάρκινγκ το αυξημένο ύψος του puma βοήθησε σε καβάλημα πεζοδρομίων, όπως κι η καλύτερη ορατότητα στους δρόμους, ενώ η προσπέλαση χωματόδρομων ψυχολογικά ήταν ευκολότερη.
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. -
RE: Ford Puma 2019
Χθες βράδυ χάζευα στο κινητό κ μπαίνω στην εφαρμογή ford pass όπου δείχνει και που είναι ακριβώς το αυτοκίνητο. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι έβλεπα. Συνειδητοποίησα ότι το αμάξι εμφανιζόταν αρκετά μακρυά σε απόμερο μέρος( πάνω από τον περιφερειακό). Έκλεισα-άνοιξα την εφαρμογή, το ίδιο εμφανιζόταν. Δύο τινά: ή χάζεψε η εφαρμογή ή το αμάξι κλάπηκε. Φυσικά εμείς που ζούμε σε κωλοπεριοχές κ χωρίς πάρκινγκ, παρκάρουμε όπου βρούμε και κυρίως όχι κοντά στο σπίτι. Οπότε κατέβηκα στο δρόμο.
Το αμάξι ήταν εκεί που το είχα αφήσει, ευτυχώς. Όταν έφθασα κοντά , άλλαξε κι η τοποθεσία στην εφαρμογή κι εμφανιζόταν εκεί που πραγματικά ήταν. Δυσάρεστη εμπειρία βραδιάτικα, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. -
RE: Τι Κατοικίδιο Συντηρούμε? [#2]
@civil357 said in Τι Κατοικίδιο Συντηρούμε? [#2]:
Άντε ανεβάστε και καμία φωτογραφία, μόνο τους τετρατροχους φίλους θα βλέπουμε;
Δύο αρσενικές και μια θηλυκή (αριστερά) είναι τακτικοί επισκέπτες στη δουλειά
Latest posts made by famas
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
ΜΟΝΕ είπαμε και για σήμερα στις 6.30.
UP!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η τιμή είναι ψεύτικη. Ναι, έχουν 45 χήνες τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό διότι δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και φόροι, και επιδοτούνται και από πάνω. Αν μπούνε και αυτά στο λογαριαζμό, το 45 θα γίνει 65-70. Στα 65 υπάρχουν και καλά θερμικά.
Κάνετε συγρίσεις επί ίσοις όροις, ολ άδερ ίκουαλς που λένε και στο χωριό.
Προς ώρας η σύγκριση τα ευνοεί.Δεν συμφωνώ...γιατί στα πάντα υπάρχουν στρεβλώσεις. Και το πετρέλαιο είναι πάμφθηνο, αλλά το πληρώνουμε ακριβά λόγω φόρων. Είναι αδιάφορα τα αίτια της τελικής τιμή, σημασία έχει πόσο πληρώνει ο καταναλωτής ένα προϊόν. Οπότε η σύγκριση θα γίνει με βάση την τιμή και όχι υποθετικά σενάρια που ίσως ισχύσουν στο μέλλον ίσως και όχι.
Δεν ειναι υποθετικο οτι τα αυτοκινητα εχουν δασμους και τελος ταξινομησης. Εχουν και εξαιρουνται τα ηλεκτρικα για να "μπουν" στην αγορα και για τον ιιδιο λογο εχουν επιδοτηση και φορολογικα κινητρα.
Αναλογο αυτου θα ηταν αν οσοι εχουν full hybrids δεν πληρωναν ΕΦΚ στα καυσιμα. Δεν θα πουλιοταν τιποτα αλλο.
Αντιστοιχα εχει γραφτει αρκετες φορες πως τα 43Κ γινονται 35 με την επιδοτηση και 25 μετα τις αποσβεσεις σε βαθος 2 ετων.
Ποσοι θα εδιναν τα λεφτα τους αν τα 43Κ ηταν αυτα χωρις τιποτα αλλο;
ΠανΝικέ μήπως έχεις κάποια σχέση με τον αυτοφοράκια του έτερου φόρουμ αυτοκίνησης γιατί μοιράζεστε το ίδιο ψευδώνυμο
Αγαλίασες από τη πρόκριση και απασφάλισες;
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Εξαιρετική δοκιμή και εμφάνιση των όπλων όλων των πλευρών, υπό πραγματικές συνθήκες Τόσο των Ιρανών που κατάφεραν και σήκωσαν πάμπολλα μέσα αλλά κυρίως τα έστειλαν συντονισμένα, όσο και των Δυτικών που με συνεργατικές εμπλοκές από ξηρά, θάλασσα και αέρα αντιμετώπισαν την απειλή.
Απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, μηδενικές, σε εγκαταστάσεις μικρές, θα το έλεγες και win-win, αρκεί να σταματήσει εδώ. -
RE: FORD FORUM
@ken11 said in FORD FORUM:
To δικο μου 1.0αρη ειναι του 2015,συμπληρωνει το καλοκαιρι 9 ετη και εχει γυρω στα 80.000 χιλ,με παιρνει να το αφησω για 10ετια? Ποσα πρεπει να υπολογισω για την αλλαγη του,500+ σε συνεργειο?
640 τελευταία τιμή σε εξουσιοδοτημένο με παραστατικά FORD. Μοντέλο 3/2015 με λίγο πάνω από 100Κ χλμ, ο ιμάντας βγήκε με μικρή αλλά υπαρκτή φθορά.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
@guzgun-1 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:
Ρώτησα ιδιωτικό κτεο και δεν βγάζω άκρη ποιο είναι το επιτρεπόμενο για μπροστά. Η απάντηση του ήταν σαν να πήρα σε δημόσιο, μην βάζεις τίποτα μπροστά ή μόνο διάφανο.Ξεκινάς από αυτό.
Αν βάλεις κάτι που να κόβει πραγματικά, θα έχεις πρόβλημα σε έλεγχο.
Ακόμα και μεμβράνες που μπήκαν σε αντιπροσωπεία σε καινούριο αυτοκίνητο με τα χαρτιά του εγκαταστάτη, κατέληξαν να ξηλωθούν και να πληρωθεί και πρόστιμο. Μιλάμε πάντα για μπροστά τζάμια. Πίσω παρμπρίζ βάζεις ο,τι θέλεις αρκεί να βλέπεις. Τόσα χρόνια κανέναν δεν διάβασα να αναφέρει ότι είχε πρόβλημα με την αντίσταση.
Ομοίως και στα πίσω παράθυρα. -
RE: FORD FORUM
Το αυτοκίνητο ούτε λάμπα δεν είχε κάψει ως τότε. Πάλι καλά που δεν τον έκοψε εντελώς τον ιμάντα, να κάνει πιο μεγάλη ζημιά. Θεωρητικά ήταν εντός πλαισίων μη αλλαγής, θεωρητικά πάντα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
-
RE: FORD FORUM
C-MAX του 2016 Βενζίνη 1.0 στα 180Κ αβασάνιστα ως τότε, κούρεψε δόντια με αποτέλεσμα να στραβώσει βαλβίδες. Δεν είχε αλλαχτεί ποτέ. Το καλό είναι ότι οι βαλβίδες είναι μόνο 12, οπότε πειράχτηκαν μερικές.
Αντιπροσωπεία άγγιξε το 1,5Κ η επισκευή. -
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
@lap said in Posts προς Θεσσαλονικείς:
Έρχεται μετά το ΣτΕ και θεωρεί βάσιμες τις περιβαλλοντικές ενστάσεις.
Συνεπώς, κάτι θα είδε που θα ήταν σοβαρό.
Βασικά στη συνεδρίαση που θα γίνει στις 17 Απριλίου θα κατατεθεί από το Δημόσιο ο πλήρης φάκελος, καθότι ο υπάρχον κρίθηκε ως ελλιπής από το Υπ. Περιβάλλοντος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για να εκδικαστεί μία υπόθεση στο ΣτΕ και να βγει η σχετική απόφαση χρειάζονται κατά μέσο όρο τρεις μήνες, ενώ θα χρειαστούν άλλοι τρεις για να καθαρογραφεί. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η ημερομηνία ολοκλήρωσης του οδικού άξονα να μετακινηθεί σε ένα αισιόδοξο σενάριο για τα μέσα Νοεμβρίου του 2027.
https://www.mononews.gr/business/flyover-sti-thessaloniki-simera-o-nikos-tachiaos-i-krisimi-siskepsi-gia-to-ergo -
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Aν όντως υπάρξει εμπλοκή και καθυστέρηση με επακόλουθο τη παράταση της ταλαιπωρίας, την άρνηση ουσιαστικά της αστικής διαβίωσης, θα είναι απαγορευτική οποιαδήποτε έλευση πολιτικού στη πόλη.
Μιλάμε βέβαια για τους ίδιους πολίτες που ψήφισαν Ζαγοράκη.