
Δικό μας και φίλων μας.
Best posts made by famas
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης

Μία φώτο από το αυτοκίνητο του φίλου σου. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης
Από τις συναντήσεις της Παρασκευής.

-
RE: Ford Puma 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μετά από απίστευτες παλινωδίες και απάλευτες καθυστερήσεις επίκειται κι η δική μου παραλαβή, λευκό st line με έξτρα τη ρεζέρβα, τελική τιμή 21900, παραγγελία 4 Σεπτεμβρίου 2021. Το αυτοκίνητο περιμένει έκδοση αδείας και πινακίδα.
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Χρονια Πολλα σε Cirus, Criuser, σε μενα φυσικα και σε οσους γιορταζουν.
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)posted in Αντίλογος
Παρουσιάστηκε το Σάββατο σε ειδική εορτή το νέο άρμα Ελληνικής κατασκευής με drivetrain από την Carlsberg και οπλισμό από τη McFarland, φέρει το Σ.Ε.Π. ΔΙΑΣ, εξ ου και το όνομα του.

Latest posts made by famas
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
https://www.protothema.gr/greece/article/1838998/peripou-1200-egataleleimmena-ohimata-apomakrunthikan-se-15-hrono-apo-ti-thessaloniki/
Σημειώνεται πως οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου επιχείρησαν αρκετές φορές από το 2024 να απομακρύνουν το συγκεκριμένο όχημα από το δρόμο, το οποίο δεν έφερε ούτε αριθμό πλαισίου, ούτε αριθμό κινητήρα, ωστόσο δεν τα κατάφερναν εξαιτίας της αντίστασης από τους φερόμενους ιδιοκτήτες -
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.
UP!
Ισχύει και σήμερα.Και σήμερα 19.6 στο ΜΟΝΕ στις 7.
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]posted in Αντίλογος
Είναι τρομακτική η διαφορά στην αντίληψη της πραγματικότητας, παρότι δεν χρειάζεται κανενός είδους ερμηνεία, παρά μόνο στάθμιση των γεγονότων.
-
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημαposted in Αντίλογος
@vagkirk said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
Εδώ έχω φτάσει εγώ που έβλεπα τις προάλλες για τις συναλλαγές με Pos από πληρωμές πελατών και τα έξοδα επαγγελματικών λογαριασμών να μαζεύεται κονδύλι σχεδόν ένα χιλιάρικο, λες και τα χρωστούσα στους κηφήνες...
146K πωλήσεις και 876€ έξοδα έβγαλε το pos για το 2025
-
RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]posted in Αντίλογος
@johnny-0 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Για ... αριστερούς, και μη
Σκοπός είναι να έχεις δει όλη τη σειρά For all mankind νωρίτερα.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Δόξα τω Θεώ, έπεσε επιτέλους άσφαλτος στην Ελ. Ζωγράφου, κλάμα για τους αμορτισεράδες
https://grtimes.gr/thessaloniki/telos-stin-talaiporia-asfaltostronetai-to-kalnterimi-tis-elenis-zografou-sti-thessaloniki/ -
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.
UP!
Ισχύει και σήμερα. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Κάθε εποχή ψάχνει κάτι να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες.
Criu, o αποθανών Ταγαράς αφήνει θετικό πρόσημο στα πολεοδομικά;
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.



