Δικό μας και φίλων μας.
Best posts made by famas
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Από τις συναντήσεις της Παρασκευής.
-
RE: Ford Puma 2019
Μετά από απίστευτες παλινωδίες και απάλευτες καθυστερήσεις επίκειται κι η δική μου παραλαβή, λευκό st line με έξτρα τη ρεζέρβα, τελική τιμή 21900, παραγγελία 4 Σεπτεμβρίου 2021. Το αυτοκίνητο περιμένει έκδοση αδείας και πινακίδα.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Ή μια φώτο απο το αυτοκίνητο του συμφορουμίτη....
Μετά από πολλά χρόνια ο εκδικητής είναι πάλι στους δρόμους.
-
RE: Ford Puma 2019
Πρώτο μεγάλο ταξίδι Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη κι επιστροφή για το puma με λιγότερα από 3.000 χλμ.
Ευχάριστη έκπληξη οι περιορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις μεγάλες νόμιμες ταχύτητες.
Δυσάρεστη έκπληξη η μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με το focus mk 3.5 για τις ίδιες ταχύτητες, προφανώς λόγω αεροδυναμικής. Αισθητά καλύτερο ταξίδι με το focus ειδικά στις μεγάλες καμπές. Βέβαια στην Αλεκούπολη με την έλλειψη πάρκινγκ το αυξημένο ύψος του puma βοήθησε σε καβάλημα πεζοδρομίων, όπως κι η καλύτερη ορατότητα στους δρόμους, ενώ η προσπέλαση χωματόδρομων ψυχολογικά ήταν ευκολότερη.
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις.
Latest posts made by famas
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
18.30 σήμερα 28 Μαρτίου στο baraki ή στο Άρωμα καφέ, αναλόγως που θα βρούμε.
-
RE: VW T-Roc
A d P, Θεσσαλονίκη - Ναύπακτος είναι 430 χλμ κ βγαίνει σε 4,5 ώρες δηλαδή ;
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
@criuser said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Γύρω στα 100 την ημέρα με πρωινό. Δηλαδή 80-120.
Κι αυτό είναι πολύ όμορφο. Πάρκινγκ έχει εκεί τριγύρω, ήσυχα είναι, βλέπει θάλασσα, έχεις κι ένα σωρό επιλογές για μαγαζιά και δεν θα δώσεις ένα νεφρό.
https://oceanis.com.gr/Αν τώρα όλα τα περνάς στα Έξοδα, πάσο.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Προτεραιότητα το free parking κι όχι κατόπιν συνεννόησης.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
@criuser said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Γύρω στα 100 την ημέρα με πρωινό. Δηλαδή 80-120.
100ρικο το βλέπω, το εν λόγω.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
@criuser said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Για πείτε εσείς οι Θεσσαλονικείς κάποιο ξενοδοχείο με πρωινό και χώρο στάθμευσης, χωρίς να είναι απαραίτητα κέντρο, αλλά 3-4 αστέρια και λογική τιμή που θέλει κάποιος φίλος για ένα ΠΣΚ.
Να πούμε Φιλίππειο; Ακριβό δεν είναι(πολύ), ησυχία, έχει ,θέα έχει, πάρκινγκ έχει, εύκολη πρόσβαση από παντού.
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
18.30 σήμερα στο Άρωμα καφέ -μπαρ επί της Διογένους, απέναντι από το Νέον, δίπλα από το baraki. Όποιος φτάσει πρώτος, κάθεται απέναντι από το τζάκι.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@gatoz said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
στη βουλγαρια ειναι 12 οι μισθοι και τα ασφαλιστικα ελαχιστα οπως ομως ελαχιστη ειναι και η συνταξη
δεν εχει νοημα συγκρισης με σκατοχωρες σαν τη δικη μας πχια ειναι η λιγοτερο σκαταΛέει οτι δεν υπάρχει νομική υποχρέωση μεν, αλλά οι εργοδότες δίνουν πχ δώρο Χριστουγέννων.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Aπό το "ακατανόμαστο φόρουμ", γράφει γνώστης της συγκεκριμένης εργασίας (Μαρκούλης) :
*Ακριβώς δίπλα από τα σύνορα, στη Βουλγαρία, τα εργοστάσια μαρμάρου δίνουν πλέον € 1500 (καθαρά) για εργάτες στην παραγωγή. Εκεί δεν έχουν θέμα πάντως, πάνε και Έλληνες. Εδώ οι μαρμαράδες, στην καλύτερη να δίνουν € 1200 καθαρά και αυτό μόνο σε έμπειρους. Και αναρωτιούνται γιατί δεν βρίσκουν κόσμο.
Υφιστάμενός μου παραιτήθηκε γιατί δεν με άφηνε η εταιρεία που δουλεύω να του δώσω ούτε καν 100€ αύξηση (έπαιρνε €850 καθαρά για 9ωρο / 5νθήμερο) και πήγε να δουλέψει στη Βουλγαρία (εκτός μαρμάρου) για € 1500. Το πήγαιν' έλα από τη Δράμα πληρωμένο.*
Οπότε, όποιος δεν βρίσκει κόσμο, η απάντηση είναι απλή: Περισσότερα λεφτά και ανθρώπινες συνθήκες και συμπεριφορές. Γιατί υπάρχουν 1εκ άνθρωποι που είναι άνεργοι. Και καλοβλέπουν τα 1500 της Βουλγαρίας και τα 2500 της Γερμανίας. Γιατί με 950 στην Ελλάδα δεν ζεις, με 1500 στη Βουλγαρία ζεις.
Και το θέμα με τους κολλημένους μισθούς το βλέπω σε όλα τα επίπεδα. Οι μισθοί, πλην του βασικού, δεν έχουν κουνηθεί από τουλάχιστον το 2019. Το δε κόστος ζωής έχει εκτοξευτεί. Κοινώς, όσοι δεν έχουν πάρει αυξήσεις (σημαντικές αυξήσεις) έχουν υποστεί μία σημαντική μείωση. Και για να ξέρουμε ακριβώς τι λέμε, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, ο δείκτης τιμών καταναλωτή ήταν 100,05 τον Ιανουάριο του 2019 και τον Ιανουάριο του 2025 ήταν 118,7, μία αύξηση 18,64%. Δηλαδή, αν δεν έχετε πάρει αύξηση 18,64% έχετε χάσει από το εισόδημά σας.
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
@sette said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@famas said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@sette said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@realzeus said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@sette said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@w202-amg said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Μακάρι να έχετε δίκιο και να είμαι υπερβολικός αλλά επειδή είμαι συνέχεια στο δρόμο και βλέπω πολλά, δεν νιώθω ασφαλής ούτε σε c class.....
Έστω golf κατηγορία.....Προτείνω τότε Μ113, το βενζινοκίνητο όχι τα μαζούτ Α1/2/3), το ορθόδοξο! Άνετο και με θωράκιση που σταματάει και αεροβόλο να πούμε! Πέρα από τη πλάκα, γιατί τέτοιος φόβος; Σου έχει συμβεί τίποτα με αυτοκίνητο;
Δεν κάνει το Παπί, ούτε διατρητικές (μαυροκέφαλες) από Μ2 50άρι δεν σταματάει ο θώρακάς του. Χρειάζεσαι από Leo 1 και πάνω.
Οριακά σταματάει 7,62Χ51 το παπί...
Leo-1 (οριακά όχι τα 1Α1Α1) και ΑΜΧ-30, ανέκδοτα σε θωράκιση.
Σε όλα τα Λεο-1 το πήγμα που θα έλεγε κι ο Δίας τα ίδια εκατοστά θωράκισης έχει.
Σε γενικές γραμμές ναι(εκτός πχ των καναδικών με MEXAS). Το κυριότερο ζήτημα είναι ο πύργος. Χυτός vs συγκολλημένος, με τις μικρές διαφορές σε αντοχή σε πλήγμα αλλά και σε κόστος κατασκευής. Προσωπική απορία είναι γιατί δεν υιοθετήθηκε ο εξοπλισμός από πύργους των Leo-1A5 που πήραμε ως αντισταθμιστικά των HEL, ώστε να μπει σε Leo-1A3GR που ήταν νεώτερης κατασκευής από τα γερμανικά που προέρχονταν από αναβάθμιση παλαιότερων παρτίδων. Ίσως δεν άξιζε η εργασία.
Ο welded του A3/A4 είναι ίδιος σε προστασία με τον πύργο του Α2 με το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου χώρου. O πύργος του Α5 προσφέρει μεγαλύτερη προστασία από αυτή του Α3/Α4. Θεωρητικά το ευκολότερο θα ήταν το swap πύργων Α5 στα νεώτερα σκάφη των Α3/Α4, όπως λες.