https://www.protothema.gr/greece/article/1838998/peripou-1200-egataleleimmena-ohimata-apomakrunthikan-se-15-hrono-apo-ti-thessaloniki/
Σημειώνεται πως οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου επιχείρησαν αρκετές φορές από το 2024 να απομακρύνουν το συγκεκριμένο όχημα από το δρόμο, το οποίο δεν έφερε ούτε αριθμό πλαισίου, ούτε αριθμό κινητήρα, ωστόσο δεν τα κατάφερναν εξαιτίας της αντίστασης από τους φερόμενους ιδιοκτήτες
Posts made by famas
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.
UP!
Ισχύει και σήμερα.Και σήμερα 19.6 στο ΜΟΝΕ στις 7.
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]posted in Αντίλογος
Είναι τρομακτική η διαφορά στην αντίληψη της πραγματικότητας, παρότι δεν χρειάζεται κανενός είδους ερμηνεία, παρά μόνο στάθμιση των γεγονότων.
-
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημαposted in Αντίλογος
@vagkirk said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
Εδώ έχω φτάσει εγώ που έβλεπα τις προάλλες για τις συναλλαγές με Pos από πληρωμές πελατών και τα έξοδα επαγγελματικών λογαριασμών να μαζεύεται κονδύλι σχεδόν ένα χιλιάρικο, λες και τα χρωστούσα στους κηφήνες...
146K πωλήσεις και 876€ έξοδα έβγαλε το pos για το 2025
-
RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]posted in Αντίλογος
@johnny-0 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Για ... αριστερούς, και μη
Σκοπός είναι να έχεις δει όλη τη σειρά For all mankind νωρίτερα.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Δόξα τω Θεώ, έπεσε επιτέλους άσφαλτος στην Ελ. Ζωγράφου, κλάμα για τους αμορτισεράδες
https://grtimes.gr/thessaloniki/telos-stin-talaiporia-asfaltostronetai-to-kalnterimi-tis-elenis-zografou-sti-thessaloniki/ -
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.
UP!
Ισχύει και σήμερα. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Κάθε εποχή ψάχνει κάτι να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες.
Criu, o αποθανών Ταγαράς αφήνει θετικό πρόσημο στα πολεοδομικά;
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4posted in Αντίλογος
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πάντως ένας από τους βασικούς λόγους των φημών περί εκλογών τον Σεπτέμβρη ήταν να βγει η Μαρία (και ο τσιπρας) από το καβούκι της και να κάνει το κόμμα. Ώστε να υπάρχει χρόνος αν οι εκλογές γίνουν το 27 να εκτεθεί και να χάσει δυναμική. Η ζωή βέβαια θα δείξει τι θα ισχύσει τελικά.
Καλά αν ισχύσει κάτι τέτοιο, ο Κούλης αναδεικνύεται σε μέγας τακτικιστής.
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)posted in Αντίλογος
Aπό τις μεγαλύτερες προσφορές των Βρετανών στον παγκόσμιο πολιτισμό, γέφυρα Bailey.
https://www.protothema.gr/greece/article/1823859/oi-enoples-dunameis-me-ton-dimo-neas-filadelfeias-estisan-pezogefura-ston-kifiso-mesa-sti-nuhta/ -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@famas said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Ford Courier 2025 50.000χλμ, αλλαγή όλα τα φίλτρα και λάδι 0-20 6L
458€+ΦΠΑ σε αντιπροσωπεία
Έχω ακούσει ότι έχουν τσιμπημένο το φίλτρο καυσίμου, ισχύει;
ισχύει, 168€+φπα
Το καμπίνας όχι , στο 30αρι
168 ευρώ + ΦΠΑ μου φαίνεται πανάκριβο, αλλά κοιτώντας και στο Puma πετρέλαιο, χρεώνουν 129+ ΦΠΑ το φίλτρο καυσίμου.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4posted in Αντίλογος
@eddie_147 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Μπεκιάρη το 6% δεν βάζει φυλακή τον Κούλη.
Πάμε για πρώτη θέση.Ο Ασλανίδης (πρόεδρος του συλλόγου θυμάτων) δήλωσε ότι όταν η ΝΔ έμαθε πως η Καρυστιανού θα κάνει κόμμα, άνοιξαν σαμπάνιες.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Ford Courier 2025 50.000χλμ, αλλαγή όλα τα φίλτρα και λάδι 0-20 6L
458€+ΦΠΑ σε αντιπροσωπεία
Έχω ακούσει ότι έχουν τσιμπημένο το φίλτρο καυσίμου, ισχύει;
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Σήμερα 7 η ώρα στο ΜΟΝΕ, πάλι επί της Διογένους, στη Τούμπα, για καφέ.

-
RE: Άμεσος ψεκασμός/προβλήματαposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@slowmotion said in Άμεσος ψεκασμός/προβλήματα:
Έκανα αναζήτηση στο φόρουμ, βρήκα σχετικά ποστ με αυτήν την τεχνολογία σε διάφορα θεματα αλλά δεν βρήκα να έχει ανοιχτεί thread που να ασχολείται εξ ολοκλήρου με το θέμα αυτό.
Να ξεκινήσω ρωτώντας:
Κυκλοφορούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια μοντέλα που χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό αντί για έμμεσο πολλαπλών σημείων
Θα ήθελα από κατόχους να μας πουν αν αντιμετώπισαν πρόβλημα με καρβουνιλα και πως το αντιμετώπισαν.
Με.ενδιαφερει τι συμβαίνει στη πράξη
Στη θεωρία διαβάζω και στο ίντερνετΣε 1.0 ecoboost με 140K δεν έχει θέμα τόσο σοβαρό, ώστε να επηρεάζει την απόδοση. Ίσως το scavenging να κάνει λίγη δουλειά όπως και τα καλής ποιότητας αναλώσιμα αλλά με έμμεσο τρόπο. Προσωπικά και μηχανικό που είχα ρωτήσει δεν μου είχε πει για όσο έντονο πρόβλημα από συσσώρευση υπολειμμάτων.
Σίγουρα συνδυασμός άμεσου/έμμεσου/έξτρα μπεκ κάνουν καλύτερη δουλειά. -
RE: Περί ΚΤΕΟposted in Περί αυτοκίνησης
@alexandros-k said in Περί ΚΤΕΟ:
60ε πλέον τα αυτοκίνητα
50€ το εχουν εδω επαρχια ακομα
Μαζί με κάρτα καυσαερίων;
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@araxnis said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Όταν είχα το focus και ήταν εν ζωή το club, πολλά παιδιά από Αθήνα ανέβαιναν Λάρισα για το service..
Doctor Σαρίμβεης.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...posted in Περί αυτοκίνησης
@polo2002 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Νομίζω ότι έχει να κάνει με το μήκος της σήραγγας. Σε πιο μικρές μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα
Δευτέρα ξαναπήγα Αλεξανδρούπολη κι όντως μόνο στη μεγαλύτερη σήραγγα είχε μια λωρίδα κλειστή εισόδου/εξόδου. Σε όλες τις άλλες είχε δύο ρεύματα.