Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 5757
    • Best 831
    • Groups 0

    Posts made by famas

    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      https://www.protothema.gr/greece/article/1838998/peripou-1200-egataleleimmena-ohimata-apomakrunthikan-se-15-hrono-apo-ti-thessaloniki/
      Σημειώνεται πως οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου επιχείρησαν αρκετές φορές από το 2024 να απομακρύνουν το συγκεκριμένο όχημα από το δρόμο, το οποίο δεν έφερε ούτε αριθμό πλαισίου, ούτε αριθμό κινητήρα, ωστόσο δεν τα κατάφερναν εξαιτίας της αντίστασης από τους φερόμενους ιδιοκτήτες

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      famas
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ./ώρα σε δρόμο με όριο τα 90

      Κοντεράτα 210;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      famas
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      @famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):

      @famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):

      Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.

      UP!
      Ισχύει και σήμερα.

      Και σήμερα 19.6 στο ΜΟΝΕ στις 7.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      F
      famas
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Είναι τρομακτική η διαφορά στην αντίληψη της πραγματικότητας, παρότι δεν χρειάζεται κανενός είδους ερμηνεία, παρά μόνο στάθμιση των γεγονότων.

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα

      @vagkirk said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:

      Εδώ έχω φτάσει εγώ που έβλεπα τις προάλλες για τις συναλλαγές με Pos από πληρωμές πελατών και τα έξοδα επαγγελματικών λογαριασμών να μαζεύεται κονδύλι σχεδόν ένα χιλιάρικο, λες και τα χρωστούσα στους κηφήνες...

      146K πωλήσεις και 876€ έξοδα έβγαλε το pos για το 2025

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]

      @johnny-0 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:

      Για ... αριστερούς, και μη

      https://www.imdb.com/title/tt32140872/

      Σκοπός είναι να έχεις δει όλη τη σειρά For all mankind νωρίτερα.

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      Δόξα τω Θεώ, έπεσε επιτέλους άσφαλτος στην Ελ. Ζωγράφου, κλάμα για τους αμορτισεράδες
      https://grtimes.gr/thessaloniki/telos-stin-talaiporia-asfaltostronetai-to-kalnterimi-tis-elenis-zografou-sti-thessaloniki/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      famas
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      @famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):

      Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.

      UP!
      Ισχύει και σήμερα.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      F
      famas
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Κάθε εποχή ψάχνει κάτι να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες.

      Criu, o αποθανών Ταγαράς αφήνει θετικό πρόσημο στα πολεοδομικά;

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Και σήμερα συνεχίζουμε στο ΜΟΝΕ στις 7, σχολιάζοντας την αυτοκινητιστική επικαιρότητα.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      F
      famas
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Πάντως ένας από τους βασικούς λόγους των φημών περί εκλογών τον Σεπτέμβρη ήταν να βγει η Μαρία (και ο τσιπρας) από το καβούκι της και να κάνει το κόμμα. Ώστε να υπάρχει χρόνος αν οι εκλογές γίνουν το 27 να εκτεθεί και να χάσει δυναμική. Η ζωή βέβαια θα δείξει τι θα ισχύσει τελικά.

      Καλά αν ισχύσει κάτι τέτοιο, ο Κούλης αναδεικνύεται σε μέγας τακτικιστής.

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Aπό τις μεγαλύτερες προσφορές των Βρετανών στον παγκόσμιο πολιτισμό, γέφυρα Bailey.
      https://www.protothema.gr/greece/article/1823859/oi-enoples-dunameis-me-ton-dimo-neas-filadelfeias-estisan-pezogefura-ston-kifiso-mesa-sti-nuhta/

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @famas said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Ford Courier 2025 50.000χλμ, αλλαγή όλα τα φίλτρα και λάδι 0-20 6L

      458€+ΦΠΑ σε αντιπροσωπεία

      Έχω ακούσει ότι έχουν τσιμπημένο το φίλτρο καυσίμου, ισχύει;

      ισχύει, 168€+φπα

      Το καμπίνας όχι , στο 30αρι

      168 ευρώ + ΦΠΑ μου φαίνεται πανάκριβο, αλλά κοιτώντας και στο Puma πετρέλαιο, χρεώνουν 129+ ΦΠΑ το φίλτρο καυσίμου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      famas
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @eddie_147 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Μπεκιάρη το 6% δεν βάζει φυλακή τον Κούλη.
      Πάμε για πρώτη θέση.

      Ο Ασλανίδης (πρόεδρος του συλλόγου θυμάτων) δήλωσε ότι όταν η ΝΔ έμαθε πως η Καρυστιανού θα κάνει κόμμα, άνοιξαν σαμπάνιες.

      posted in Αντίλογος
      F
      famas
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @panos2171 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Ford Courier 2025 50.000χλμ, αλλαγή όλα τα φίλτρα και λάδι 0-20 6L

      458€+ΦΠΑ σε αντιπροσωπεία

      Έχω ακούσει ότι έχουν τσιμπημένο το φίλτρο καυσίμου, ισχύει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      famas
    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Σήμερα 7 η ώρα στο ΜΟΝΕ, πάλι επί της Διογένους, στη Τούμπα, για καφέ.
      μονε.jpg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      F
      famas
    • RE: Άμεσος ψεκασμός/προβλήματα

      @slowmotion said in Άμεσος ψεκασμός/προβλήματα:

      Έκανα αναζήτηση στο φόρουμ, βρήκα σχετικά ποστ με αυτήν την τεχνολογία σε διάφορα θεματα αλλά δεν βρήκα να έχει ανοιχτεί thread που να ασχολείται εξ ολοκλήρου με το θέμα αυτό.
      Να ξεκινήσω ρωτώντας:
      Κυκλοφορούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια μοντέλα που χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό αντί για έμμεσο πολλαπλών σημείων
      Θα ήθελα από κατόχους να μας πουν αν αντιμετώπισαν πρόβλημα με καρβουνιλα και πως το αντιμετώπισαν.
      Με.ενδιαφερει τι συμβαίνει στη πράξη
      Στη θεωρία διαβάζω και στο ίντερνετ

      Σε 1.0 ecoboost με 140K δεν έχει θέμα τόσο σοβαρό, ώστε να επηρεάζει την απόδοση. Ίσως το scavenging να κάνει λίγη δουλειά όπως και τα καλής ποιότητας αναλώσιμα αλλά με έμμεσο τρόπο. Προσωπικά και μηχανικό που είχα ρωτήσει δεν μου είχε πει για όσο έντονο πρόβλημα από συσσώρευση υπολειμμάτων.
      Σίγουρα συνδυασμός άμεσου/έμμεσου/έξτρα μπεκ κάνουν καλύτερη δουλειά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      famas
    • RE: Περί ΚΤΕΟ

      @alexandros-k said in Περί ΚΤΕΟ:

      @xenos said in Περί ΚΤΕΟ:

      60ε πλέον τα αυτοκίνητα

      50€ το εχουν εδω επαρχια ακομα

      Μαζί με κάρτα καυσαερίων;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      famas
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @araxnis said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Όταν είχα το focus και ήταν εν ζωή το club, πολλά παιδιά από Αθήνα ανέβαιναν Λάρισα για το service..

      Doctor Σαρίμβεης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      famas
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      @polo2002 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      Νομίζω ότι έχει να κάνει με το μήκος της σήραγγας. Σε πιο μικρές μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα

      Δευτέρα ξαναπήγα Αλεξανδρούπολη κι όντως μόνο στη μεγαλύτερη σήραγγα είχε μια λωρίδα κλειστή εισόδου/εξόδου. Σε όλες τις άλλες είχε δύο ρεύματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      famas
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 287
    • 288
    • 1 / 288
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr