Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15164
    • Best 22
    • Groups 0

    nass

    @nass

    31
    Reputation
    32
    Profile views
    15164
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nass Unfollow Follow

    Best posts made by nass

    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @otso said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      Δηλαδη εσυ ξερεις πριν την κριση ποιος λεει αληθεια , ποιος ψεματα και ποιος απλα ειναι ηλιθιος ;

      Οικονομολόγος: Ο επιστήμονας που θα σου πει αύριο γιατί οι χτεσινές του προβλέψεις για σήμερα δεν επαληθεύτηκαν 😊

      (Με δύο κολλητούς φίλους καθηγητές οικονομικών σε μεγάλα ελληνικά πανεπιστήμια έχω το ελεύθερο να τους δουλεύω μισο-αστεία μισο-σοβαρά 😇 )

      Η αποτυχία σύσσωμης της παγκόσμιας κοινότητας οικονομολόγων να προβλέψουν την κρίση του 2008 όσο να 'ναι ρίχνει κάποιες σκιές έτσι δεν είναι ?

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @nass said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Μόνο εγώ βλέπω κομπλεξισμό σε όσα μας λέτε. Σαν να ντρέπεστε για το επάγγελμα του τεχνικού. Δεν μπορώ να καταλάβω την ρητορική σας.

      Ο τεχνικός είναι αυτό που είναι. Τα περισσότερα που βγάζει από μια γραμματειακή υποστήριξη και μια άλλη θέση εργασίας σε περίοδο υπερθέρμανσης της αγοράς των ακινήτων είναι σημεία των καιρών, ούτε θα μείνει μόνιμο ούτε υποβαθμίζει τα υπόλοιπα επαγγέλματα.

      Το να συγκρίνεις την πανεπιστημιακή γνώση με την τεχνική είναι άδικος αγώνας.

      Μια οικονομία όταν αναπτύσσεται χρειάζεται ΚΑΙ αποφοίτους τριτοβάθμιας παιδείας.

      Οχι αυτούς της εποχής σου. Οι δικοί σου με την λογική τους και την χαμηλή κριτική τους ικανότητα που δεν εκ-παιδεύτηκε ώστε να διαμορφώσει έναν τρόπο σκέψης, εν τελη πτώχευσε τη χώρα. Έβλεπαν το παγόβουνο και δεν κατανοούσαν ότι θα τους χτυπήσει.

      Καλό είναι λοιπόν οι επόμενες γενιές να μάθουν και να εκπαιδευτούν στο να κρίνουν, να αμφισβητούν κτλ μέσω της ανώτατης εκπαίδευσης και μετά ας μάθουν να περνάνε και πλακάκια, δεν είναι καθόλου κακο. Μάθε τέχνη και άστηνε και αν πεινάσεις πιαστεινε

      Άλλο όμως η τέχνη των μαστόρων και άλλο η κριτική αντίληψη ενός καλλιεργημένου ανθρώπου, όσο καλλιεργημένος μπορεί να γινει. Ως κοινωνία πρέπει να αποκτήσουμε μέλη με κριτική ικανότητα, τα υπόλοιπα έπονται.

      Γελάσαμε πάλι με τις ανοησίες σου.

      https://www.alithia.gr/magazine/prosopa/maria-eythymioy-prin-40-hronia-oi-mathites-dimotikoy-ixeran-perissotera-apo-toys

      Από εσάς λοιπόν οι τεχνίτες της εποχής μου ήταν πιο καταρτισμένοι. Μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας μπουζουκόβια παιδιά των διακοποδανείων...😊

      Οι σημερινοί 60αριδες για να μπουν ΕΜΠ ατησ Περιζήτητες ΗΜΜΥ/ΜΗΧ/ΠΟΛ/ΝΑΥ έφτυνα αίμα, καμία σχέση με σήμερα ! Καλή η προσπάθεια υποβάθμιση τους αλλά είστε πολλή μέτριοι για να το πετύχετε !

      Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς αλλά reality check:
      Η κόρη μου μπήκε φέτος στην ίδια υπερπεριζήτητη σχολή του ΕΜΠ που είχα μπει εγώ τη δεκαετία του 1980.
      Και οι δύο προερχόμενοι από καλό δημόσιο σχολείο της εποχής μας (πρότυπο).
      Η προσπάθεια που κατέβαλε ήταν πολλαπλάσια εκείνης που είχα καταβάλει εγώ. Πολύ δυσκολότερο να μπεις τώρα.
      Και ενώ εγώ τότε είχα μπει με 1 χρόνο φροντιστήριο, που ήταν τελικά περιττό και θα μπορούσα να είχα μπει και χωρίς καθόλου φροντιστήριο (είχα πάει για να κάνω τη χάρη στους γονείς μου), η (εξυπνότερη από εμένα) κόρη μου ομολόγησε ότι χωρίς 2 χρόνια φροντιστήριο μάλλον δεν θα τα κατάφερνε. Ο σημερινός ανταγωνισμός για την ίδια σχολή (για περισσότερες θέσεις εισακτέων μάλιστα) είναι πολύ αυξημένος και η δυσκολία αντίστοιχα.

      Απλά το δημόσιο σχολείο που τελείωσες εσύ ήταν πολύ καλύτερο από το σημερινό δημόσιο.

      Αλλωστε είναι γνωστή και ακριβής η γκρίνια των πανεπιστημιακών από το χαμηλό επίπεδο μαθηματικών, φυσικής, χημείας που έχουν οι επιτυχόντες που τους δυσκολεύει στα πανεπιστημιακά μαθήματα.

      Την παλαιά εποχή, βασικά δεν υπήρχε ύλη, αλλά από την Γ΄ γυμνασίου και μετά τα μαθήματα εξαντλούσαν την ύλη και είχαν μια συνέχεια.

      Τώρα έχουμε ύλη ΜΟΝΟ από την Γ΄ Λυκείου, στην οποία κάνουν αποσπασματικά κομμάτια χωρίς συνέχεια, που απλά βοηθάνε και ωθούν στην παπαγαλία, ενώ σημαντικά κομμάτια της ύλης, όπως της Γεωμετρίας, Τριγωνομετρίας για παράδειγμα έχουν καταργηθεί, σύμφωνα με όσα ακούω από μαθηματικούς σε γενικές συζητήσεις.

      Κάνεις λάθος. Επειδή τα έχω πολύ πρόσφατα και τα παρακολούθησα από κοντά, σου λέω ότι η ύλη Μαθηματικών-Φυσικής-Χημείας είναι πολύ εκτενέστερη (πχ. εμείς στην Γ' Λυκείου δεν κάναμε παραγώγους ούτε κβαντική φυσική) και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων πολύ αυξημένο (πχ. τα θέματα της Φυσικής του 2024 που "έκαψαν κόσμο" και η κόρη μου ως καλά προετοιμασμένη που πήρε 19.9 στις φετινές εξετάσεις τα βρήκε "κανονικά" ήταν κατά τη δική μου άποψη διαστροφικά, κάποιος στην επιτροπή εξετάσεων ήθελε να αποδείξει ότι ξέρει από δύσκολα θέματα).
      Το μόνο που είναι ας πούμε ευκολότερο είναι η Γλώσσα διότι δεν είναι μόνο μια ρημαδοέκθεση που ήταν τότε και άνετα μπορούσες να "πας κουβά" με μια αρωγή και μια ευδοκίμηση αλλά πολύ λογικότερα, ανάλυση κειμένου, περίληψη, γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα συν μια εκθεσούλα (που το φετινό της θέμα ήταν τελείως άκυρο), τώρα μπορείς να προετοιμαστείς στη γλώσσα ενώ τότε ήταν ότι σε φωτίσει ο θεός.

      Αυτό που λες για την ποιότητα του σχολείου θα συμφωνήσω σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα του φροντιστηρίου αλλά δεν έχει να κάνει με τη δυσκολία των εξετάσεων, που επιμένω ότι είναι πολύ αυξημένη.

      Προσοχή: για την ίδια "ζόρικη" σχολή! Ομως τώρα πρακτικά θέλει προσπάθεια να μην μπεις, μόνο η ΕΒΕ είναι το πρόβλημα, αλλά όταν τότε έδιναν 150Κ υποψήφιοι για 50Κ θέσεις (χοντρικά, δεν τα θυμάμαι ακριβώς) και τώρα 89Κ υποψήφιοι για 69Κ θέσεις τώρα πρακτικά αν γράψεις στοιχειωδώς καλά λίγο πάνω από την ΕΒΕ θα μπεις σίγουρα. Κάτι που δεν συνέβαινε τότε μπορούσες να μείνεις έξω εύκολα.

      Οπότε συνοπτικά οι εξετάσεις είναι δυσκολότερες αλλά το να μπεις ευκολότερο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @lap & @gatoz Ο λόγος που έγραψα για την κόρη δεν ήταν βέβαια για τα καλά σας λόγια (σας ευχαριστώ φυσικά) αλλά για να πω ότι συγκρίνοντας πολύ παρόμοιες καταστάσεις διαπίστωσα ότι το να μπεις σε μια περιζήτητη σχολή είναι κατά την πρόσφατα αποκτηθείσα εμπειρία μου πολύ δυσκολότερο σήμερα απ΄ ό,τι ήταν μια γενιά πριν και από πλευράς εύρους απαιτούμενων γνώσεων και από πλευράς δυσκολίας εξετάσεων. Μπορεί φυσικά κάποιος να διαφωνεί, κανένα πρόβλημα.

      Για το τι γίνεται γενικά εκτός περιζήτητων σχολών νομίζω δεν χρειάζονται οι προσωπικές εμπειρίες του καθενός, αρκεί ο λόγος αριθμού υποψηφίων προς αριθμό εισακτέων, ακόμα και λαμβάνοντας υπόψη τις ~10Κ θέσεις υποψηφίων που χάνονται λόγω της ΕΒΕ.

      Πάντως δεν με ενδιαφέρει να τεκμηριώσω κανενός είδους ανωτερότητα της δικής μου εποχής ή εκπαιδευτικού επιπέδου σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εποχή ή επίπεδο, μακριά από εμάς τα μπαρμπαδίστικα "εμείς στην εποχή μου", ίσα-ίσα που βλέπω τα σημερινά παιδιά να έχουν ικανότητες και δεξιότητες που ούτε φανταζόμασταν εμείς.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @red_monster said in Περί Σπουδών:

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      Έπρεπε να τον βάλει το δικαστήριο να βάφει για 14 μήνες τους τοίχους του Πολυτεχνείου, όχι στη φυλακή.
      Να λιώσει το κορμί του και να καταλάβει τι σημαίνει δουλειά και πως βγαίνουν τα λεφτά. Να δούμε αν θα το ξανάκανε.

      Δυσλειτουργικό παντού το ελληνικό κράτος.

      και 14 μηνες πολύ ειναι. Να κάνει κάποιες εργασιες βαψιματος για 3-4 μηνες για να καταλαβει οτι αυτό που εκανε δεν ειναι σωστο. Η φυλακη σε νεους πανεπιστημιου που βραζει το αιμα τους και θελουν να αντιδρασουν στο συστημα ειναι εντελως ηλιθια.

      Πρεπει να ειμαστε λίγο επιεικης με τους νέους

      Δεν χρειάζεται εθελοντική εργασία που εύκολα μπορεί να τη σκαπουλάρει, βεβαίωση προστίμου συν δαπάνης αποκατάστασης απευθείας στην εφορία !!

      οκ και αυτό δεκτο. Αλλα οχι φυλακη , ειναι εντελως λάθος

      Βέβαια η ποινή είναι εξαγοράσιμη άρα δεν πάνε φυλακή. Αλλά όντως, συμφωνώ, υπερβολική ποινή, άλλωστε το είπε και ο κοσμήτορας που τους έβγαλε φωτογραφία.
      Ο οποίος προσπάθησε να μην πάει στο δικαστήριο, έγινε προσπάθεια συμβιβασμού αλλά απέτυχε (φαντάζομαι τους είπε "βάψτε τον τοίχο και είμαστε ΟΚ" και του απάντησαν με το μεσαίο δάχτυλο)
      Τώρα γυρνάνε τα "συντρόφια" στη σχολή και λένε ότι "ο κοσμήτορας έβαλε φυλακή ένα φοιτητή" (καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί απέτυχε η προσπάθεια συμβιβασμού)
      Οσο για το Μαρκάτο, γελάνε και οι πέτρες με έναν από τους χειρότερους πολιτικάντηδες, γλύφτες και μηδενικής προσφοράς πρυτάνεις του ΕΜΠ έβερ (επί των ημερών του άλλωστε κάηκε το ιστορικό κτίριο της Πρυτανείας στην Πατησίων, όποιος είχε μπει εκεί ξέρει για τι απώλεια μιλάμε)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Διακοπές στη Χαλκιδική...!

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      (συνιστάται για μπάνιο η Καλογριά )

      Αν σου άρεσε τώρα η Καλογριά έπρεπε να δεις πως ήταν η αμμουδιά και τα νερά πριν από 25 χρόνια.

      Πολύ πιο άπρη και λεπτή άμμος και αρκετά πιο διάφανα νερά. Όσο για κόσμο, μόνο στη μέση της παραλίας είχε λίγους.

      Μα πρώτη φορά είχα πάει το 1980-κάτι (πιτσιρικάς) Τίποτα χτισμένο και όλα υπέροχα. Ακόμα όμως 'κρατάει' (έχω να πάω κάπου 5 χρόνια όμως )

      Γενικά θεωρώ τη Χαλκιδική, μαζί με το Πήλιο και την Κρήτη, τα ωραιότερα μέρη στην Ελλάδα.

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      N
      nass
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Μερικές διευκρινίσεις από τα λίγα που ξέρω για το τι ισχύει στη θάλασσα:

      • Οι αρχές κάθε χώρας (πχ. το πολεμικό ναυτικό ή το Λιμενικό) έχουν δικαιοδοσία εντός των χωρικών υδάτων της χώρας δηλ. στην περίπτωση της Πύλου 12 νμ. Εως εκεί έχει δικαίωμα πχ. να σταματήσει το Λιμενικό ένα πλοίο για έλεγχο (νηοψία), να το υποχρεώσει να αλλάξει πορεία κτλ. Εκτός των χωρικών υδάτων δηλ. στα διεθνή ύδατα οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια αποτελεί σύμφωνα με το δίκαιο της θάλασσας πειρατεία εκτός και αν έχει την άδεια της χώρας της οποίας τη σημαία φέρει το πλοίο. Για το λόγο αυτό τα τουρκικά εμπορικά στη Λιβύη αρνούνταν τον έλεγχο ή το πλοίο με κινεζική σημαία που έκοψε τα καλώδια στη Βαλτική το Σουηδικό ναυτικό μπόρεσε να το σταματήσει μόνο αφού πήρε την άδεια της κινεζικής κυβέρνησης.
      • Στην Πύλο μιλάμε για περιοχή SAR (Search & Rescue) όχι προφανώς για FIR (ντόινγκ!) που εκτείνεται σίγουρα εντός των χωρικών υδάτων αλλά και στα διεθνή ύδατα (συνήθως αλλά όχι υποχρεωτικά με αμοιβαία συμφωνία οι όμορες χώρες το μοιράζουν στη μέση πχ. μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και αυτό ζητάει η Τουρκία για το Αιγαίο, ενώ εμείς λέμε ότι όλο το Αιγαίο είναι δικό μας SAR). Το πρόβλημα είναι ότι για να ενεργοποιηθεί SAR (οπότε τότε οι αρχές της χώρας έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να παρέχουν βοήθεια πχ. να ρυμουλκήσουν, μετεπιβιβάσουν, αποτρέψουν βύθιση κτλ.) πρέπει να το ζητήσει το πλοίο δηλ. εκπέμποντας "mayday", "pan-pan" ή με τα αντίστοιχα οπτικά σήματα κτλ. Διαφορετικά και πάλι αποτελεί πειρατεία η προσπάθεια επέμβασης.
      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ
      1. Η μόνη μηχανή με άθικτους μετασχηματιστές ήταν η 2η της εμπορικής. Οι μετασχηματιστές της μηχανής της επιβατικής και της 1ης μηχανής της εμπορικής διαλύθηκαν από τη σύγκρουση και τη φωτιά (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ)

      2. Το να λέμε ότι οι μηχανές είναι "επικίνδυνες" επειδή διαλύθηκαν και πήραν φωτιά σε μετωπική σύγκρουση με 150 + 100 χλμ/ώρα είναι σα να λέμε ότι τα αεροπλάνα δεν πρέπει να διαλύονται και να παίρνουν φωτιά σε πρόσκρουση στο έδαφος: δεν έχουν σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      @lap said in ΟΣΕ:

      Αν καταλαβαίνω καλά αυτός λέει πως δεν υπάρχει ο χρόνος πρωτότυπης εγγραφής στο data (εάν λέγεται έτσι)! Είναι όλα μηδενικά! Άρα μάλλον κάτι θα έπρεπε να είχε εκεί!

      Δεν νομίζω να τίθεται θέμα site! Το θέμα είναι η ουσία όσων καταγγέλουν!

      Υ.γ Εδώ πάντως ως metadata αναφέρει όλες αυτές τις πληροφορίες

      https://sproutvideo.com/blog/what-is-video-metadata-and-how-do-i-use-it.html

      Η κάμερα παίρνει βίντεο ένα τρένο να κινείται. Στις εικόνες που προκύπτουν υπερθέτει (superimpose) το id της, ίσως το σημείο τοποθέτησης, την ημερομηνία και ώρα. Ολα αυτά μαζί είναι τα πρωτογενή δεδομένα (data) και είναι η εικόνα που βλέπουμε όταν αναπαράγουμε το βίντεο.

      Σε ένα βίντεο δεν είναι υποχρεωτικό, δεν απαιτείται να υπάρχει κάποιο μεταδεδομένο, δηλ. ένα δευτερογενές δεδομένο, που προκύπτει από επεξεργασία του πρωτογενούς και το δημιουργεί οποιοσδήποτε στη "διαδρομή", πχ. η κάμερα, το καταγραφικό, ένας άνθρωπος που κάνει επεξεργασία. Το digital watermark είναι ένα τέτοιο μεταδεδομένο, που συνηθίζεται (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να υπάρχει σε βίντεο από κάμερες παρακολούθησης (και το δημιουργούν οι ίδιες οι κάμερες) διότι πιστοποιεί την αυθεντικότητά τους. Αυτό (λέει η ΕΛΑΣ πάντα, δεν έχω προσωπική άποψη) συνέβη στην περίπτωση των 3 βίντεο των Τεμπών. Αλλά μεταδεδομένα, όπως λέει το link που έβαλες μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να προστίθενται συνήθως για να διευκολύνουν τις αναζητήσεις (το Google δεν ξέρει να ψάχνει μέσα σε βίντεο, τα μεταδεδομένα ψάχνει) πχ. ημερομηνίες, id καμερών, συντεταγμένες, το όνομα της εταιρείας ή του υπεύθυνου επεξεργασίας κοκ.

      Δεν γνωρίζω για κάποια υποχρεωτικά μεταδεδομένα σε τέτοιες κάμερες, μπορούν να υπάρχουν αλλά δεν απαιτείται. Αν πχ. η ώρα στο βίντεο λέει "23:01:02" (και το digital watermark λέει ότι είναι η σωστή ώρα, ότι δεν έχει πειραχτεί) τότε δεν (γνωρίζω να) υπάρχει κάποιος κανονισμός που λέει ότι στα μεταδεδομένα του συγκεκριμένου βίντεο πρέπει να λέει "23:01:02" ή "Κάμερα τάδε". Μπορεί να είναι κενά ή να λέει "00:00:00" ή "666", δεν σημαίνει αυτό κάτι ως προς την αυθεντικότητα (που είναι και το σημαντικό στην περίπτωση αυτή)

      Οπότε ας δούμε τι θα μας πει το όποιο πόρισμα του κ. Παπαδάκη και τοποθετούμαστε τότε. Αν πχ. λέει ότι τα digital watermarks έχουν πειραχτεί τότε προφανώς προκύπτει πολύ σοβαρό θέμα. Αν πάλι λέει ότι τα μεταδεδομένα (εκτός του digital watermark) είναι μηδενικά ΟΚ δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.

      Ενας προφανής ειδικός που θα μπορούσε να αποφανθεί για τα digital watermarks είναι βέβαια η ίδια η HIKvision, δεν ξέρω βέβαια αν εκεί στο Χονκ-Κονγκ έχουν όρεξη να ασχοληθούν με ένα δυστύχημα τρένων στη μακρινή Ελλάδα.

      Οσο για τo site φυσικά και είναι θέμα διότι ανάλογα με την ατζέντα του κόβει και ράβει την αρχική πληροφορία. Αν απλά περιέχει ένα link προς την πρωτογενή πληροφορία (πχ. ένα πόρισμα κάποιου ειδικού) τότε δεν έχει σημασία, όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου ΙΜΟ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @nass said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      Τις δεκαετίες που αναφέρεις υπήρχε τεράστια ανάγκη για κατοικίες διότι γινόταν ανοικοδόμηση της χώρας και επίσης είχε αρχίσει το κύμα της αστυφιλίας.

      Αρα το "εξ ορισμού" που λες παραπάνω δεν ισχύει, το αν "βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή" της χώρας εξαρτάται από το αν η οικοδομή (όπως και κάθε επένδυση) απαντά σε πραγματικές ανάγκες της οικονομίας (όπως η αστυφιλία το 1960 αλλά και σήμερα αντίστοιχες ανάγκες είναι ο τουρισμός, οι φοιτητές σε άλλες πόλεις κοκ.) και αν λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής πχ. αν εξαιτίας της προκύπτει εγχώρια βιομηχανική παραγωγή (που τις δεκαετίες του 60 και 70 η μισή (που λέει ο λόγος, δεν έχω πρόχειρα στοιχεία) βιομηχανία στην Ελλάδα ήταν λόγω οικοδομής και υπήρχαν στο χώρο εγχώριες εταιρείας παγκόσμιας εμβέλειας πχ. Τιτάν, Ηρακλής, Πετζετάκις)

      Με λίγα λόγια, άλλο η οικοδομή και άλλο οι αγοραπωλησίες ακινήτων (που συμφωνώ ότι δεν προσθέτουν κάτι στην οικονομία και είναι για ανακύκλωση ή και ξέπλυμα χρήματος)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus

      Μόνο που το αδίκημά του (φθορά δημόσιας περιουσίας, προφανώς η απείθεια είναι κάτι άλλο) δεν είναι ακαδημαϊκό αδίκημα για να επιλυθεί εντός της κοινότητας. Δεν αντέγραψε στις εξετάσεις, για παράδειγμα. Είναι αδίκημα του ποινικού κώδικα.

      Προτείνεις λοιπόν ότι για "μικρά" ποινικά αδικήματα πρέπει να επικρατεί μια ενδοπανεπιστημιακή ομερτά, ό,τι γίνεται εντός μένει εντός.

      Δε νομίζεις ότι είναι επικίνδυνη αυτή η οδός ? Ποιά είναι αυτά τα "μικρά" αδικήματα ? Ποιά είναι τα κριτήρια ? Είναι ποιοτικά (το είδος του αδικήματος) ή ποσοτικά (το μέγεθός τους) ?

      Αν πχ. ο φοιτητής δεν είχε γράψει σε ένα τοίχο αλλά είχε μπει σε ένα εργαστήριο της σχολής και είχε γράψει με το ίδιο σπρέι πάνω σε 100 οθόνες υπολογιστών, ισχύει το ίδιο ?

      Αν είχε ρίξει μια μπουνιά στον κοσμήτορα ισχύει το ίδιο ?
      Αν είχε κλέψει €100 από ένα συμφοιτητή ?
      (Παραδείγματα προφανώς αυτά, δεν ισχυρίζομαι ότι ο συγκεκριμένος φοιτητής θα τα είχε κάνει)

      Δηλαδή αν τον είχε στείλει στο πειθαρχικό (νομίζω υπάρχει κάτι τέτοιο) και του έβαζαν ποινή ας πούμε 6 μήνες αναστολή φοιτητικής ιδιότητας (να χάσει ένα εξάμηνο σπουδών) δεν θα "ξεσηκωνόταν" οι φοιτητές ?

      Επίσης μπορεί ο κοσμήτορας ακριβώς αυτό το μήνυμα να θέλει να περάσει, ότι δεν ισχύει κανενός είδους ενδοπανεπιστημιακή ομερτά για ποινικά αδικήματα. Γιατί μπορεί να έχει προσπαθήσει την άλλη οδό της συνεννόησης και να έχει αποτύχει (όπως όλοι οι προκάτοχοί του, οι μόνοι που δεν έχουν προστριβές με αυτό το είδος των φοιτητών είναι όσοι τους αφήνουν ήσυχους να κάνουν ό,τι θέλουν... αυτό θεωρείς "επιτυχία" και "αυτοσεβασμό" ?)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass

    Latest posts made by nass

    • RE: Περί Σπουδών

      Θεωρώ την επιλεκτική τήρηση των νόμων πολύ επικίνδυνη και πολύ μεγάλο φορτίο για να τίθεται στις πλάτες μη επιφορτισμένων για αυτό. Ο κοσμήτορας είναι διοικητική θέση στο Πανεπιστήμιο και τα καθήκοντά του είμαι σίγουρος δεν περιλαμβάνουν τη δικαστικού χαρακτήρα κρίση αν ένα αδίκημα του ποινικού κώδικα είναι "μικρό" και άρα εμπίπτει σε ομερτά ή "μεγάλο" άρα πάει στους προς αυτό επιφορτισμένους θεσμούς. Εσύ έθεσες αυθαίρετα ένα όριο "ααα δεν είπαμε και βιαιοπραγία" και όμως υπενθυμίζω συμπεριφορές όπως το χτίσιμο του πρύτανη του Πολυτεχνειου Κρήτης μέσα στο γραφείο του ή την περίφημη φωτογραφία των "συντρόφων" με τον Πρύτανη του ΟΠΑ, που κάποιος άλλος θα έλεγε ότι "δεν είναι βιαιοπραγία" (δεν τους έδειραν κιόλας τους πρυτάνεις) και άρα δεν θα έπρεπε να "βγουν εκτός" του πλαισίου της ομερτά.

      Τέλος πάντων, επειδή και εγώ λέω την άποψή μου αλλά δεν μου αρέσουν οι προσβλητικές "σάλτσες" του στυλ "λίγο μυαλό χρειάζεται" και οι άκυρες συγκρίσεις μεταξύ "ΦΥΛΑΚΗΣ" και "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ", λέω να το αφήσω εδώ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus

      Μόνο που το αδίκημά του (φθορά δημόσιας περιουσίας, προφανώς η απείθεια είναι κάτι άλλο) δεν είναι ακαδημαϊκό αδίκημα για να επιλυθεί εντός της κοινότητας. Δεν αντέγραψε στις εξετάσεις, για παράδειγμα. Είναι αδίκημα του ποινικού κώδικα.

      Προτείνεις λοιπόν ότι για "μικρά" ποινικά αδικήματα πρέπει να επικρατεί μια ενδοπανεπιστημιακή ομερτά, ό,τι γίνεται εντός μένει εντός.

      Δε νομίζεις ότι είναι επικίνδυνη αυτή η οδός ? Ποιά είναι αυτά τα "μικρά" αδικήματα ? Ποιά είναι τα κριτήρια ? Είναι ποιοτικά (το είδος του αδικήματος) ή ποσοτικά (το μέγεθός τους) ?

      Αν πχ. ο φοιτητής δεν είχε γράψει σε ένα τοίχο αλλά είχε μπει σε ένα εργαστήριο της σχολής και είχε γράψει με το ίδιο σπρέι πάνω σε 100 οθόνες υπολογιστών, ισχύει το ίδιο ?

      Αν είχε ρίξει μια μπουνιά στον κοσμήτορα ισχύει το ίδιο ?
      Αν είχε κλέψει €100 από ένα συμφοιτητή ?
      (Παραδείγματα προφανώς αυτά, δεν ισχυρίζομαι ότι ο συγκεκριμένος φοιτητής θα τα είχε κάνει)

      Δηλαδή αν τον είχε στείλει στο πειθαρχικό (νομίζω υπάρχει κάτι τέτοιο) και του έβαζαν ποινή ας πούμε 6 μήνες αναστολή φοιτητικής ιδιότητας (να χάσει ένα εξάμηνο σπουδών) δεν θα "ξεσηκωνόταν" οι φοιτητές ?

      Επίσης μπορεί ο κοσμήτορας ακριβώς αυτό το μήνυμα να θέλει να περάσει, ότι δεν ισχύει κανενός είδους ενδοπανεπιστημιακή ομερτά για ποινικά αδικήματα. Γιατί μπορεί να έχει προσπαθήσει την άλλη οδό της συνεννόησης και να έχει αποτύχει (όπως όλοι οι προκάτοχοί του, οι μόνοι που δεν έχουν προστριβές με αυτό το είδος των φοιτητών είναι όσοι τους αφήνουν ήσυχους να κάνουν ό,τι θέλουν... αυτό θεωρείς "επιτυχία" και "αυτοσεβασμό" ?)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus
      Επειδή όλοι συμφωνούμε ότι η ποινή ήταν υπερβολική (βέβαια το θέμα της απείθειας δεν το γνώριζα...) το ερώτημα είναι: έπρεπε ο κοσμήτορας να καταγγείλει το φοιτητή και να τον στείλει πρακτικά στο δικαστήριο ή έπρεπε να μην κάνει τίποτα ?

      Γιατί αυτά του Μαρκάτου "να λυθεί το θέμα με εκπαιδευτικό τρόπο εντός της πανεπιστημιακής κοινότητας" το ξέρουμε όλοι ότι είναι παπαριές καμαρωτές, όπως ο φοιτητής του έδειξε το μεσαίο δάχτυλο όταν του ζήτησε να σταματήσει έτσι θα έκανε και σε οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια επίλυσης του ζητήματος ενδοπανεπιστημιακά, το δίλημμα ήταν ή καταγγελία / δικαστήριο ή τίποτα.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @red_monster said in Περί Σπουδών:

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      Έπρεπε να τον βάλει το δικαστήριο να βάφει για 14 μήνες τους τοίχους του Πολυτεχνείου, όχι στη φυλακή.
      Να λιώσει το κορμί του και να καταλάβει τι σημαίνει δουλειά και πως βγαίνουν τα λεφτά. Να δούμε αν θα το ξανάκανε.

      Δυσλειτουργικό παντού το ελληνικό κράτος.

      και 14 μηνες πολύ ειναι. Να κάνει κάποιες εργασιες βαψιματος για 3-4 μηνες για να καταλαβει οτι αυτό που εκανε δεν ειναι σωστο. Η φυλακη σε νεους πανεπιστημιου που βραζει το αιμα τους και θελουν να αντιδρασουν στο συστημα ειναι εντελως ηλιθια.

      Πρεπει να ειμαστε λίγο επιεικης με τους νέους

      Δεν χρειάζεται εθελοντική εργασία που εύκολα μπορεί να τη σκαπουλάρει, βεβαίωση προστίμου συν δαπάνης αποκατάστασης απευθείας στην εφορία !!

      οκ και αυτό δεκτο. Αλλα οχι φυλακη , ειναι εντελως λάθος

      Βέβαια η ποινή είναι εξαγοράσιμη άρα δεν πάνε φυλακή. Αλλά όντως, συμφωνώ, υπερβολική ποινή, άλλωστε το είπε και ο κοσμήτορας που τους έβγαλε φωτογραφία.
      Ο οποίος προσπάθησε να μην πάει στο δικαστήριο, έγινε προσπάθεια συμβιβασμού αλλά απέτυχε (φαντάζομαι τους είπε "βάψτε τον τοίχο και είμαστε ΟΚ" και του απάντησαν με το μεσαίο δάχτυλο)
      Τώρα γυρνάνε τα "συντρόφια" στη σχολή και λένε ότι "ο κοσμήτορας έβαλε φυλακή ένα φοιτητή" (καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί απέτυχε η προσπάθεια συμβιβασμού)
      Οσο για το Μαρκάτο, γελάνε και οι πέτρες με έναν από τους χειρότερους πολιτικάντηδες, γλύφτες και μηδενικής προσφοράς πρυτάνεις του ΕΜΠ έβερ (επί των ημερών του άλλωστε κάηκε το ιστορικό κτίριο της Πρυτανείας στην Πατησίων, όποιος είχε μπει εκεί ξέρει για τι απώλεια μιλάμε)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @red_monster Συγνώμη λάθος ου γαρ έρχεται μόνον, ολοκληρώματα δεν κάναμε στο Λύκειο, παραγώγους κάναμε...
      Κατά τα λοιπά εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι πως η σύγκριση δημόσιων σχολείων τότε και τώρα απαντά στο σύνολο του σχολίου μου αλλά ας το αφήσουμε εδώ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @nass said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Μόνο εγώ βλέπω κομπλεξισμό σε όσα μας λέτε. Σαν να ντρέπεστε για το επάγγελμα του τεχνικού. Δεν μπορώ να καταλάβω την ρητορική σας.

      Ο τεχνικός είναι αυτό που είναι. Τα περισσότερα που βγάζει από μια γραμματειακή υποστήριξη και μια άλλη θέση εργασίας σε περίοδο υπερθέρμανσης της αγοράς των ακινήτων είναι σημεία των καιρών, ούτε θα μείνει μόνιμο ούτε υποβαθμίζει τα υπόλοιπα επαγγέλματα.

      Το να συγκρίνεις την πανεπιστημιακή γνώση με την τεχνική είναι άδικος αγώνας.

      Μια οικονομία όταν αναπτύσσεται χρειάζεται ΚΑΙ αποφοίτους τριτοβάθμιας παιδείας.

      Οχι αυτούς της εποχής σου. Οι δικοί σου με την λογική τους και την χαμηλή κριτική τους ικανότητα που δεν εκ-παιδεύτηκε ώστε να διαμορφώσει έναν τρόπο σκέψης, εν τελη πτώχευσε τη χώρα. Έβλεπαν το παγόβουνο και δεν κατανοούσαν ότι θα τους χτυπήσει.

      Καλό είναι λοιπόν οι επόμενες γενιές να μάθουν και να εκπαιδευτούν στο να κρίνουν, να αμφισβητούν κτλ μέσω της ανώτατης εκπαίδευσης και μετά ας μάθουν να περνάνε και πλακάκια, δεν είναι καθόλου κακο. Μάθε τέχνη και άστηνε και αν πεινάσεις πιαστεινε

      Άλλο όμως η τέχνη των μαστόρων και άλλο η κριτική αντίληψη ενός καλλιεργημένου ανθρώπου, όσο καλλιεργημένος μπορεί να γινει. Ως κοινωνία πρέπει να αποκτήσουμε μέλη με κριτική ικανότητα, τα υπόλοιπα έπονται.

      Γελάσαμε πάλι με τις ανοησίες σου.

      https://www.alithia.gr/magazine/prosopa/maria-eythymioy-prin-40-hronia-oi-mathites-dimotikoy-ixeran-perissotera-apo-toys

      Από εσάς λοιπόν οι τεχνίτες της εποχής μου ήταν πιο καταρτισμένοι. Μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας μπουζουκόβια παιδιά των διακοποδανείων...😊

      Οι σημερινοί 60αριδες για να μπουν ΕΜΠ ατησ Περιζήτητες ΗΜΜΥ/ΜΗΧ/ΠΟΛ/ΝΑΥ έφτυνα αίμα, καμία σχέση με σήμερα ! Καλή η προσπάθεια υποβάθμιση τους αλλά είστε πολλή μέτριοι για να το πετύχετε !

      Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς αλλά reality check:
      Η κόρη μου μπήκε φέτος στην ίδια υπερπεριζήτητη σχολή του ΕΜΠ που είχα μπει εγώ τη δεκαετία του 1980.
      Και οι δύο προερχόμενοι από καλό δημόσιο σχολείο της εποχής μας (πρότυπο).
      Η προσπάθεια που κατέβαλε ήταν πολλαπλάσια εκείνης που είχα καταβάλει εγώ. Πολύ δυσκολότερο να μπεις τώρα.
      Και ενώ εγώ τότε είχα μπει με 1 χρόνο φροντιστήριο, που ήταν τελικά περιττό και θα μπορούσα να είχα μπει και χωρίς καθόλου φροντιστήριο (είχα πάει για να κάνω τη χάρη στους γονείς μου), η (εξυπνότερη από εμένα) κόρη μου ομολόγησε ότι χωρίς 2 χρόνια φροντιστήριο μάλλον δεν θα τα κατάφερνε. Ο σημερινός ανταγωνισμός για την ίδια σχολή (για περισσότερες θέσεις εισακτέων μάλιστα) είναι πολύ αυξημένος και η δυσκολία αντίστοιχα.

      Τι σχέση έχει το σημερινό δημόσιο σχολείο με το δημόσιο σχολείο του 1980 ;
      Καμία !

      Δεν βλέπω πως απαντά αυτό στο σχόλιό μου.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @lap & @gatoz Ο λόγος που έγραψα για την κόρη δεν ήταν βέβαια για τα καλά σας λόγια (σας ευχαριστώ φυσικά) αλλά για να πω ότι συγκρίνοντας πολύ παρόμοιες καταστάσεις διαπίστωσα ότι το να μπεις σε μια περιζήτητη σχολή είναι κατά την πρόσφατα αποκτηθείσα εμπειρία μου πολύ δυσκολότερο σήμερα απ΄ ό,τι ήταν μια γενιά πριν και από πλευράς εύρους απαιτούμενων γνώσεων και από πλευράς δυσκολίας εξετάσεων. Μπορεί φυσικά κάποιος να διαφωνεί, κανένα πρόβλημα.

      Για το τι γίνεται γενικά εκτός περιζήτητων σχολών νομίζω δεν χρειάζονται οι προσωπικές εμπειρίες του καθενός, αρκεί ο λόγος αριθμού υποψηφίων προς αριθμό εισακτέων, ακόμα και λαμβάνοντας υπόψη τις ~10Κ θέσεις υποψηφίων που χάνονται λόγω της ΕΒΕ.

      Πάντως δεν με ενδιαφέρει να τεκμηριώσω κανενός είδους ανωτερότητα της δικής μου εποχής ή εκπαιδευτικού επιπέδου σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εποχή ή επίπεδο, μακριά από εμάς τα μπαρμπαδίστικα "εμείς στην εποχή μου", ίσα-ίσα που βλέπω τα σημερινά παιδιά να έχουν ικανότητες και δεξιότητες που ούτε φανταζόμασταν εμείς.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @nass said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Μόνο εγώ βλέπω κομπλεξισμό σε όσα μας λέτε. Σαν να ντρέπεστε για το επάγγελμα του τεχνικού. Δεν μπορώ να καταλάβω την ρητορική σας.

      Ο τεχνικός είναι αυτό που είναι. Τα περισσότερα που βγάζει από μια γραμματειακή υποστήριξη και μια άλλη θέση εργασίας σε περίοδο υπερθέρμανσης της αγοράς των ακινήτων είναι σημεία των καιρών, ούτε θα μείνει μόνιμο ούτε υποβαθμίζει τα υπόλοιπα επαγγέλματα.

      Το να συγκρίνεις την πανεπιστημιακή γνώση με την τεχνική είναι άδικος αγώνας.

      Μια οικονομία όταν αναπτύσσεται χρειάζεται ΚΑΙ αποφοίτους τριτοβάθμιας παιδείας.

      Οχι αυτούς της εποχής σου. Οι δικοί σου με την λογική τους και την χαμηλή κριτική τους ικανότητα που δεν εκ-παιδεύτηκε ώστε να διαμορφώσει έναν τρόπο σκέψης, εν τελη πτώχευσε τη χώρα. Έβλεπαν το παγόβουνο και δεν κατανοούσαν ότι θα τους χτυπήσει.

      Καλό είναι λοιπόν οι επόμενες γενιές να μάθουν και να εκπαιδευτούν στο να κρίνουν, να αμφισβητούν κτλ μέσω της ανώτατης εκπαίδευσης και μετά ας μάθουν να περνάνε και πλακάκια, δεν είναι καθόλου κακο. Μάθε τέχνη και άστηνε και αν πεινάσεις πιαστεινε

      Άλλο όμως η τέχνη των μαστόρων και άλλο η κριτική αντίληψη ενός καλλιεργημένου ανθρώπου, όσο καλλιεργημένος μπορεί να γινει. Ως κοινωνία πρέπει να αποκτήσουμε μέλη με κριτική ικανότητα, τα υπόλοιπα έπονται.

      Γελάσαμε πάλι με τις ανοησίες σου.

      https://www.alithia.gr/magazine/prosopa/maria-eythymioy-prin-40-hronia-oi-mathites-dimotikoy-ixeran-perissotera-apo-toys

      Από εσάς λοιπόν οι τεχνίτες της εποχής μου ήταν πιο καταρτισμένοι. Μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας μπουζουκόβια παιδιά των διακοποδανείων...😊

      Οι σημερινοί 60αριδες για να μπουν ΕΜΠ ατησ Περιζήτητες ΗΜΜΥ/ΜΗΧ/ΠΟΛ/ΝΑΥ έφτυνα αίμα, καμία σχέση με σήμερα ! Καλή η προσπάθεια υποβάθμιση τους αλλά είστε πολλή μέτριοι για να το πετύχετε !

      Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς αλλά reality check:
      Η κόρη μου μπήκε φέτος στην ίδια υπερπεριζήτητη σχολή του ΕΜΠ που είχα μπει εγώ τη δεκαετία του 1980.
      Και οι δύο προερχόμενοι από καλό δημόσιο σχολείο της εποχής μας (πρότυπο).
      Η προσπάθεια που κατέβαλε ήταν πολλαπλάσια εκείνης που είχα καταβάλει εγώ. Πολύ δυσκολότερο να μπεις τώρα.
      Και ενώ εγώ τότε είχα μπει με 1 χρόνο φροντιστήριο, που ήταν τελικά περιττό και θα μπορούσα να είχα μπει και χωρίς καθόλου φροντιστήριο (είχα πάει για να κάνω τη χάρη στους γονείς μου), η (εξυπνότερη από εμένα) κόρη μου ομολόγησε ότι χωρίς 2 χρόνια φροντιστήριο μάλλον δεν θα τα κατάφερνε. Ο σημερινός ανταγωνισμός για την ίδια σχολή (για περισσότερες θέσεις εισακτέων μάλιστα) είναι πολύ αυξημένος και η δυσκολία αντίστοιχα.

      Απλά το δημόσιο σχολείο που τελείωσες εσύ ήταν πολύ καλύτερο από το σημερινό δημόσιο.

      Αλλωστε είναι γνωστή και ακριβής η γκρίνια των πανεπιστημιακών από το χαμηλό επίπεδο μαθηματικών, φυσικής, χημείας που έχουν οι επιτυχόντες που τους δυσκολεύει στα πανεπιστημιακά μαθήματα.

      Την παλαιά εποχή, βασικά δεν υπήρχε ύλη, αλλά από την Γ΄ γυμνασίου και μετά τα μαθήματα εξαντλούσαν την ύλη και είχαν μια συνέχεια.

      Τώρα έχουμε ύλη ΜΟΝΟ από την Γ΄ Λυκείου, στην οποία κάνουν αποσπασματικά κομμάτια χωρίς συνέχεια, που απλά βοηθάνε και ωθούν στην παπαγαλία, ενώ σημαντικά κομμάτια της ύλης, όπως της Γεωμετρίας, Τριγωνομετρίας για παράδειγμα έχουν καταργηθεί, σύμφωνα με όσα ακούω από μαθηματικούς σε γενικές συζητήσεις.

      Κάνεις λάθος. Επειδή τα έχω πολύ πρόσφατα και τα παρακολούθησα από κοντά, σου λέω ότι η ύλη Μαθηματικών-Φυσικής-Χημείας είναι πολύ εκτενέστερη (πχ. εμείς στην Γ' Λυκείου δεν κάναμε παραγώγους ούτε κβαντική φυσική) και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων πολύ αυξημένο (πχ. τα θέματα της Φυσικής του 2024 που "έκαψαν κόσμο" και η κόρη μου ως καλά προετοιμασμένη που πήρε 19.9 στις φετινές εξετάσεις τα βρήκε "κανονικά" ήταν κατά τη δική μου άποψη διαστροφικά, κάποιος στην επιτροπή εξετάσεων ήθελε να αποδείξει ότι ξέρει από δύσκολα θέματα).
      Το μόνο που είναι ας πούμε ευκολότερο είναι η Γλώσσα διότι δεν είναι μόνο μια ρημαδοέκθεση που ήταν τότε και άνετα μπορούσες να "πας κουβά" με μια αρωγή και μια ευδοκίμηση αλλά πολύ λογικότερα, ανάλυση κειμένου, περίληψη, γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα συν μια εκθεσούλα (που το φετινό της θέμα ήταν τελείως άκυρο), τώρα μπορείς να προετοιμαστείς στη γλώσσα ενώ τότε ήταν ότι σε φωτίσει ο θεός.

      Αυτό που λες για την ποιότητα του σχολείου θα συμφωνήσω σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα του φροντιστηρίου αλλά δεν έχει να κάνει με τη δυσκολία των εξετάσεων, που επιμένω ότι είναι πολύ αυξημένη.

      Προσοχή: για την ίδια "ζόρικη" σχολή! Ομως τώρα πρακτικά θέλει προσπάθεια να μην μπεις, μόνο η ΕΒΕ είναι το πρόβλημα, αλλά όταν τότε έδιναν 150Κ υποψήφιοι για 50Κ θέσεις (χοντρικά, δεν τα θυμάμαι ακριβώς) και τώρα 89Κ υποψήφιοι για 69Κ θέσεις τώρα πρακτικά αν γράψεις στοιχειωδώς καλά λίγο πάνω από την ΕΒΕ θα μπεις σίγουρα. Κάτι που δεν συνέβαινε τότε μπορούσες να μείνεις έξω εύκολα.

      Οπότε συνοπτικά οι εξετάσεις είναι δυσκολότερες αλλά το να μπεις ευκολότερο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Περί Σπουδών

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Μόνο εγώ βλέπω κομπλεξισμό σε όσα μας λέτε. Σαν να ντρέπεστε για το επάγγελμα του τεχνικού. Δεν μπορώ να καταλάβω την ρητορική σας.

      Ο τεχνικός είναι αυτό που είναι. Τα περισσότερα που βγάζει από μια γραμματειακή υποστήριξη και μια άλλη θέση εργασίας σε περίοδο υπερθέρμανσης της αγοράς των ακινήτων είναι σημεία των καιρών, ούτε θα μείνει μόνιμο ούτε υποβαθμίζει τα υπόλοιπα επαγγέλματα.

      Το να συγκρίνεις την πανεπιστημιακή γνώση με την τεχνική είναι άδικος αγώνας.

      Μια οικονομία όταν αναπτύσσεται χρειάζεται ΚΑΙ αποφοίτους τριτοβάθμιας παιδείας.

      Οχι αυτούς της εποχής σου. Οι δικοί σου με την λογική τους και την χαμηλή κριτική τους ικανότητα που δεν εκ-παιδεύτηκε ώστε να διαμορφώσει έναν τρόπο σκέψης, εν τελη πτώχευσε τη χώρα. Έβλεπαν το παγόβουνο και δεν κατανοούσαν ότι θα τους χτυπήσει.

      Καλό είναι λοιπόν οι επόμενες γενιές να μάθουν και να εκπαιδευτούν στο να κρίνουν, να αμφισβητούν κτλ μέσω της ανώτατης εκπαίδευσης και μετά ας μάθουν να περνάνε και πλακάκια, δεν είναι καθόλου κακο. Μάθε τέχνη και άστηνε και αν πεινάσεις πιαστεινε

      Άλλο όμως η τέχνη των μαστόρων και άλλο η κριτική αντίληψη ενός καλλιεργημένου ανθρώπου, όσο καλλιεργημένος μπορεί να γινει. Ως κοινωνία πρέπει να αποκτήσουμε μέλη με κριτική ικανότητα, τα υπόλοιπα έπονται.

      Γελάσαμε πάλι με τις ανοησίες σου.

      https://www.alithia.gr/magazine/prosopa/maria-eythymioy-prin-40-hronia-oi-mathites-dimotikoy-ixeran-perissotera-apo-toys

      Από εσάς λοιπόν οι τεχνίτες της εποχής μου ήταν πιο καταρτισμένοι. Μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας μπουζουκόβια παιδιά των διακοποδανείων...😊

      Οι σημερινοί 60αριδες για να μπουν ΕΜΠ ατησ Περιζήτητες ΗΜΜΥ/ΜΗΧ/ΠΟΛ/ΝΑΥ έφτυνα αίμα, καμία σχέση με σήμερα ! Καλή η προσπάθεια υποβάθμιση τους αλλά είστε πολλή μέτριοι για να το πετύχετε !

      Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς αλλά reality check:
      Η κόρη μου μπήκε φέτος στην ίδια υπερπεριζήτητη σχολή του ΕΜΠ που είχα μπει εγώ τη δεκαετία του 1980.
      Και οι δύο προερχόμενοι από καλό δημόσιο σχολείο της εποχής μας (πρότυπο).
      Η προσπάθεια που κατέβαλε ήταν πολλαπλάσια εκείνης που είχα καταβάλει εγώ. Πολύ δυσκολότερο να μπεις τώρα.
      Και ενώ εγώ τότε είχα μπει με 1 χρόνο φροντιστήριο, που ήταν τελικά περιττό και θα μπορούσα να είχα μπει και χωρίς καθόλου φροντιστήριο (είχα πάει για να κάνω τη χάρη στους γονείς μου), η (εξυπνότερη από εμένα) κόρη μου ομολόγησε ότι χωρίς 2 χρόνια φροντιστήριο μάλλον δεν θα τα κατάφερνε. Ο σημερινός ανταγωνισμός για την ίδια σχολή (για περισσότερες θέσεις εισακτέων μάλιστα) είναι πολύ αυξημένος και η δυσκολία αντίστοιχα.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @nass said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      Τις δεκαετίες που αναφέρεις υπήρχε τεράστια ανάγκη για κατοικίες διότι γινόταν ανοικοδόμηση της χώρας και επίσης είχε αρχίσει το κύμα της αστυφιλίας.

      Αρα το "εξ ορισμού" που λες παραπάνω δεν ισχύει, το αν "βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή" της χώρας εξαρτάται από το αν η οικοδομή (όπως και κάθε επένδυση) απαντά σε πραγματικές ανάγκες της οικονομίας (όπως η αστυφιλία το 1960 αλλά και σήμερα αντίστοιχες ανάγκες είναι ο τουρισμός, οι φοιτητές σε άλλες πόλεις κοκ.) και αν λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής πχ. αν εξαιτίας της προκύπτει εγχώρια βιομηχανική παραγωγή (που τις δεκαετίες του 60 και 70 η μισή (που λέει ο λόγος, δεν έχω πρόχειρα στοιχεία) βιομηχανία στην Ελλάδα ήταν λόγω οικοδομής και υπήρχαν στο χώρο εγχώριες εταιρείας παγκόσμιας εμβέλειας πχ. Τιτάν, Ηρακλής, Πετζετάκις)

      Με λίγα λόγια, άλλο η οικοδομή και άλλο οι αγοραπωλησίες ακινήτων (που συμφωνώ ότι δεν προσθέτουν κάτι στην οικονομία και είναι για ανακύκλωση ή και ξέπλυμα χρήματος)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr