Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15155
    • Best 10
    • Groups 0

    nass

    @nass

    16
    Reputation
    28
    Profile views
    15155
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nass Unfollow Follow

    Best posts made by nass

    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @otso said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      Δηλαδη εσυ ξερεις πριν την κριση ποιος λεει αληθεια , ποιος ψεματα και ποιος απλα ειναι ηλιθιος ;

      Οικονομολόγος: Ο επιστήμονας που θα σου πει αύριο γιατί οι χτεσινές του προβλέψεις για σήμερα δεν επαληθεύτηκαν 😊

      (Με δύο κολλητούς φίλους καθηγητές οικονομικών σε μεγάλα ελληνικά πανεπιστήμια έχω το ελεύθερο να τους δουλεύω μισο-αστεία μισο-σοβαρά 😇 )

      Η αποτυχία σύσσωμης της παγκόσμιας κοινότητας οικονομολόγων να προβλέψουν την κρίση του 2008 όσο να 'ναι ρίχνει κάποιες σκιές έτσι δεν είναι ?

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Μερικές διευκρινίσεις από τα λίγα που ξέρω για το τι ισχύει στη θάλασσα:

      • Οι αρχές κάθε χώρας (πχ. το πολεμικό ναυτικό ή το Λιμενικό) έχουν δικαιοδοσία εντός των χωρικών υδάτων της χώρας δηλ. στην περίπτωση της Πύλου 12 νμ. Εως εκεί έχει δικαίωμα πχ. να σταματήσει το Λιμενικό ένα πλοίο για έλεγχο (νηοψία), να το υποχρεώσει να αλλάξει πορεία κτλ. Εκτός των χωρικών υδάτων δηλ. στα διεθνή ύδατα οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια αποτελεί σύμφωνα με το δίκαιο της θάλασσας πειρατεία εκτός και αν έχει την άδεια της χώρας της οποίας τη σημαία φέρει το πλοίο. Για το λόγο αυτό τα τουρκικά εμπορικά στη Λιβύη αρνούνταν τον έλεγχο ή το πλοίο με κινεζική σημαία που έκοψε τα καλώδια στη Βαλτική το Σουηδικό ναυτικό μπόρεσε να το σταματήσει μόνο αφού πήρε την άδεια της κινεζικής κυβέρνησης.
      • Στην Πύλο μιλάμε για περιοχή SAR (Search & Rescue) όχι προφανώς για FIR (ντόινγκ!) που εκτείνεται σίγουρα εντός των χωρικών υδάτων αλλά και στα διεθνή ύδατα (συνήθως αλλά όχι υποχρεωτικά με αμοιβαία συμφωνία οι όμορες χώρες το μοιράζουν στη μέση πχ. μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και αυτό ζητάει η Τουρκία για το Αιγαίο, ενώ εμείς λέμε ότι όλο το Αιγαίο είναι δικό μας SAR). Το πρόβλημα είναι ότι για να ενεργοποιηθεί SAR (οπότε τότε οι αρχές της χώρας έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να παρέχουν βοήθεια πχ. να ρυμουλκήσουν, μετεπιβιβάσουν, αποτρέψουν βύθιση κτλ.) πρέπει να το ζητήσει το πλοίο δηλ. εκπέμποντας "mayday", "pan-pan" ή με τα αντίστοιχα οπτικά σήματα κτλ. Διαφορετικά και πάλι αποτελεί πειρατεία η προσπάθεια επέμβασης.
      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ
      1. Η μόνη μηχανή με άθικτους μετασχηματιστές ήταν η 2η της εμπορικής. Οι μετασχηματιστές της μηχανής της επιβατικής και της 1ης μηχανής της εμπορικής διαλύθηκαν από τη σύγκρουση και τη φωτιά (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ)

      2. Το να λέμε ότι οι μηχανές είναι "επικίνδυνες" επειδή διαλύθηκαν και πήραν φωτιά σε μετωπική σύγκρουση με 150 + 100 χλμ/ώρα είναι σα να λέμε ότι τα αεροπλάνα δεν πρέπει να διαλύονται και να παίρνουν φωτιά σε πρόσκρουση στο έδαφος: δεν έχουν σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      @lap said in ΟΣΕ:

      Αν καταλαβαίνω καλά αυτός λέει πως δεν υπάρχει ο χρόνος πρωτότυπης εγγραφής στο data (εάν λέγεται έτσι)! Είναι όλα μηδενικά! Άρα μάλλον κάτι θα έπρεπε να είχε εκεί!

      Δεν νομίζω να τίθεται θέμα site! Το θέμα είναι η ουσία όσων καταγγέλουν!

      Υ.γ Εδώ πάντως ως metadata αναφέρει όλες αυτές τις πληροφορίες

      https://sproutvideo.com/blog/what-is-video-metadata-and-how-do-i-use-it.html

      Η κάμερα παίρνει βίντεο ένα τρένο να κινείται. Στις εικόνες που προκύπτουν υπερθέτει (superimpose) το id της, ίσως το σημείο τοποθέτησης, την ημερομηνία και ώρα. Ολα αυτά μαζί είναι τα πρωτογενή δεδομένα (data) και είναι η εικόνα που βλέπουμε όταν αναπαράγουμε το βίντεο.

      Σε ένα βίντεο δεν είναι υποχρεωτικό, δεν απαιτείται να υπάρχει κάποιο μεταδεδομένο, δηλ. ένα δευτερογενές δεδομένο, που προκύπτει από επεξεργασία του πρωτογενούς και το δημιουργεί οποιοσδήποτε στη "διαδρομή", πχ. η κάμερα, το καταγραφικό, ένας άνθρωπος που κάνει επεξεργασία. Το digital watermark είναι ένα τέτοιο μεταδεδομένο, που συνηθίζεται (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να υπάρχει σε βίντεο από κάμερες παρακολούθησης (και το δημιουργούν οι ίδιες οι κάμερες) διότι πιστοποιεί την αυθεντικότητά τους. Αυτό (λέει η ΕΛΑΣ πάντα, δεν έχω προσωπική άποψη) συνέβη στην περίπτωση των 3 βίντεο των Τεμπών. Αλλά μεταδεδομένα, όπως λέει το link που έβαλες μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να προστίθενται συνήθως για να διευκολύνουν τις αναζητήσεις (το Google δεν ξέρει να ψάχνει μέσα σε βίντεο, τα μεταδεδομένα ψάχνει) πχ. ημερομηνίες, id καμερών, συντεταγμένες, το όνομα της εταιρείας ή του υπεύθυνου επεξεργασίας κοκ.

      Δεν γνωρίζω για κάποια υποχρεωτικά μεταδεδομένα σε τέτοιες κάμερες, μπορούν να υπάρχουν αλλά δεν απαιτείται. Αν πχ. η ώρα στο βίντεο λέει "23:01:02" (και το digital watermark λέει ότι είναι η σωστή ώρα, ότι δεν έχει πειραχτεί) τότε δεν (γνωρίζω να) υπάρχει κάποιος κανονισμός που λέει ότι στα μεταδεδομένα του συγκεκριμένου βίντεο πρέπει να λέει "23:01:02" ή "Κάμερα τάδε". Μπορεί να είναι κενά ή να λέει "00:00:00" ή "666", δεν σημαίνει αυτό κάτι ως προς την αυθεντικότητα (που είναι και το σημαντικό στην περίπτωση αυτή)

      Οπότε ας δούμε τι θα μας πει το όποιο πόρισμα του κ. Παπαδάκη και τοποθετούμαστε τότε. Αν πχ. λέει ότι τα digital watermarks έχουν πειραχτεί τότε προφανώς προκύπτει πολύ σοβαρό θέμα. Αν πάλι λέει ότι τα μεταδεδομένα (εκτός του digital watermark) είναι μηδενικά ΟΚ δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.

      Ενας προφανής ειδικός που θα μπορούσε να αποφανθεί για τα digital watermarks είναι βέβαια η ίδια η HIKvision, δεν ξέρω βέβαια αν εκεί στο Χονκ-Κονγκ έχουν όρεξη να ασχοληθούν με ένα δυστύχημα τρένων στη μακρινή Ελλάδα.

      Οσο για τo site φυσικά και είναι θέμα διότι ανάλογα με την ατζέντα του κόβει και ράβει την αρχική πληροφορία. Αν απλά περιέχει ένα link προς την πρωτογενή πληροφορία (πχ. ένα πόρισμα κάποιου ειδικού) τότε δεν έχει σημασία, όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου ΙΜΟ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @nass said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      Τις δεκαετίες που αναφέρεις υπήρχε τεράστια ανάγκη για κατοικίες διότι γινόταν ανοικοδόμηση της χώρας και επίσης είχε αρχίσει το κύμα της αστυφιλίας.

      Αρα το "εξ ορισμού" που λες παραπάνω δεν ισχύει, το αν "βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή" της χώρας εξαρτάται από το αν η οικοδομή (όπως και κάθε επένδυση) απαντά σε πραγματικές ανάγκες της οικονομίας (όπως η αστυφιλία το 1960 αλλά και σήμερα αντίστοιχες ανάγκες είναι ο τουρισμός, οι φοιτητές σε άλλες πόλεις κοκ.) και αν λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής πχ. αν εξαιτίας της προκύπτει εγχώρια βιομηχανική παραγωγή (που τις δεκαετίες του 60 και 70 η μισή (που λέει ο λόγος, δεν έχω πρόχειρα στοιχεία) βιομηχανία στην Ελλάδα ήταν λόγω οικοδομής και υπήρχαν στο χώρο εγχώριες εταιρείας παγκόσμιας εμβέλειας πχ. Τιτάν, Ηρακλής, Πετζετάκις)

      Με λίγα λόγια, άλλο η οικοδομή και άλλο οι αγοραπωλησίες ακινήτων (που συμφωνώ ότι δεν προσθέτουν κάτι στην οικονομία και είναι για ανακύκλωση ή και ξέπλυμα χρήματος)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

      Ο χρήστης powergs έγραψε:
      Εκείνο που ξέρω είναι ότι οι δείκτες βγαίνουν για κάποιο λόγο. Αν θέλεις τους λαμβάνεις υπόψιν σου αν δε θες κανένας δεν θα σε πει τίποτα.

      Αν βάλεις λάστιχο 'Η' σε αυτοκίνητο που φτάνει τα 240, θα σου πει... ο Αγιος Πέτρος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nass
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Η ταύτιση του SAR με το FIR ως γεωγραφική περιοχή μπορεί να γίνεται σε μερικές περιπτώσεις αν βολεύει αλλά η χρησιμοποίηση του όρου "FIR" για τη θάλασσα είναι τελείως λανθασμένη, FIR είναι μόνο στον αέρα.

      Οπως και να έχει, η ουσία της συζήτησης δεν είναι η ορολογία αλλά το τι προβλέπει η Σύμβαση του Αμβούργου για το SAR και εν γένει το Δίκαιο της Θάλασσας, που είναι αυτά που αναφέρω παραπάνω.

      Πχ. κάτι "μπαλόνια" και κάτι "ρεσάλτα" που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν προβλέπονται στην περίπτωση της Πύλου και μάλλον κατηγορούμενη για πειρατεία θα κατέληγε η Ελλάδα.

      Οσο για το β΄ πληθυντικό και το χαρακτηρισμό "ακροδεξιοί" αμέσως κάτω από τη δημοσίευσή μου, δεν κατάλαβα αν αναφέρεται σε εμένα και δε νομίζω ότι έδωσα κάποια αφορμή για τέτοιου ύφους απάντηση.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      Σύμφωνα με τον κατασκευαστή των καμερών (HIKvision) https://www.hikvision.com/content/dam/hikvision/ca/bulletin/technical-bulletin/technical-article/tb_digital_watermark_011116na.pdf το digital watermark παράγεται από την ΚΑΜΕΡΑ και εντάσσεται στα I-frames του MP4 stream και αποθηκεύεται ως έχει σε οποιαδήποτε αποθηκευτικό μέσο (πχ. στο καταγραφικό (NVR), σε στικάκι όπου αντιγράφεται το video κτλ.). ΔΕΝ αλλάζει από το καταγραφικό ή αν το βίντεο αποθηκευτεί σε άλλο μέσο, είναι ας πούμε ιδιότητα του βίντεο και όχι του αρχείου.
      Ο αλγόριθμος που το παράγει είναι γνωστός μόνο στον κατασκευαστή της κάμερας και περιλαμβάνει παραμέτρους όπως το ID της κάμερας, την ημερομηνία/ώρα κτλ. αλλά και σχετικές με το ίδιο το βίντεο.
      Η ουσία είναι ότι αν πάει κάποιος να πειράξει το βίντεο τότε το watermark που υπολογίζεται κατά την αναπαραγωγή του βίντεο δεν θα συμπίπτει πλέον με το αποθηκευμένο στα I-frames --> το βίντεο έχει πειραχθεί. Επίσης αν πάει κάποιος να πειράξει το αποθηκευμένο στα I-frames μη γνωρίζοντας τον αλγόριθμο παραγωγής του πάλι θα είναι προφανές ότι έχει πειραχθεί.
      Με λίγα λόγια είναι κάτι σαν "ψηφιακή υπογραφή" της κάμερας στο βίντεο που παρήχθη.

      Με επαρκή γνώση (σίγουρα με inside information από τον κατασκευαστή και προχωρημένες γνώσεις επεξεργασίας βίντεο) ίσως μπορεί κάποιος να το πειράξει χωρίς να γίνει αντιληπτός.

      Δεν ξέρω τι εννοεί με τα "μεταδεδομένα" ο κ. Παπαδάκης, πάντως το digital watermark είναι και αυτό μεταδεδομένο και υπάρχει. Ας βγάλει ένα πόρισμα όπως έβγαλε η ΕΛΑΣ να το διαβάσουμε.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      @gatoz said in ΟΣΕ:

      στα format specs των mp4 προβλεπεται η αποθηκευση metadata, δηλαδη πληροφοριων ασχετων με την εικονα. πχ ενα dvr αυτοκινητου ακομη και σχετικα μετριας ποιοτητας αποθηκευει την πληροφορια του gps μεσα στο mp4 η οποια ειναι ανακτησιμη και μαλιστα πολυ ευκολα.

      Σωστά, αλλά δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία τους.
      Η ημερομηνία, ώρα και id της κάμερας (που είναι οι κρίσιμες πληροφορίες) δεν είναι metadata, είναι data = μέρος του βίντεο.
      Οπότε δεν είναι σαφές (σε μένα τουλάχιστον) ποιά metadata "λείπουν" (έπρεπε να είναι εκεί αλλά δεν είναι)
      Αν γράψει ο κ. Παπαδάκης ένα πόρισμα θα το διαβάσω με μεγάλο ενδιαφέρον. Από δημοσιεύσεις στο "Documento" και στο "Πρώτο Θέμα" ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

      αλλα καποιοι δεξουληδες γινανε τεχνικαραδες και ξηγανε το εγκλημα με ορους 'φταιει ο σταθμαρχης'

      για την ταμπακιερα και τους ενοχους κατι? ετσι, μια δηλωσις? αν εξαιρεσεις τον σαλονικιο οι αλλοι περα βρεχει, τραινα συγκρουστηκανε, τα παιδια μας σκοτωθηκαν, αλλα σαρανταενατακατω.

      Σε μένα αναφέρεσαι ?
      Οτι "φταίει ο σταθμάρχης" είναι προφανές.
      Προφανώς φυσικά δεν "φταίει μόνο ο σταθμάρχης".
      Τα άλλα που λες είναι ακατανόητα.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass

    Latest posts made by nass

    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @nass said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      Τις δεκαετίες που αναφέρεις υπήρχε τεράστια ανάγκη για κατοικίες διότι γινόταν ανοικοδόμηση της χώρας και επίσης είχε αρχίσει το κύμα της αστυφιλίας.

      Αρα το "εξ ορισμού" που λες παραπάνω δεν ισχύει, το αν "βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή" της χώρας εξαρτάται από το αν η οικοδομή (όπως και κάθε επένδυση) απαντά σε πραγματικές ανάγκες της οικονομίας (όπως η αστυφιλία το 1960 αλλά και σήμερα αντίστοιχες ανάγκες είναι ο τουρισμός, οι φοιτητές σε άλλες πόλεις κοκ.) και αν λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής πχ. αν εξαιτίας της προκύπτει εγχώρια βιομηχανική παραγωγή (που τις δεκαετίες του 60 και 70 η μισή (που λέει ο λόγος, δεν έχω πρόχειρα στοιχεία) βιομηχανία στην Ελλάδα ήταν λόγω οικοδομής και υπήρχαν στο χώρο εγχώριες εταιρείας παγκόσμιας εμβέλειας πχ. Τιτάν, Ηρακλής, Πετζετάκις)

      Με λίγα λόγια, άλλο η οικοδομή και άλλο οι αγοραπωλησίες ακινήτων (που συμφωνώ ότι δεν προσθέτουν κάτι στην οικονομία και είναι για ανακύκλωση ή και ξέπλυμα χρήματος)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @dettol said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      @criuser μια διόρθωση επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεις κάτι που έχεις καταλάβει λάθος. Διότι όπως μόνος σου είπες δεν είδες τα βίντεο.

      Η ένσταση του Μαρινάκη δεν είναι ότι χτίζουμε, αλλά το ΤΙ χτίζουμε. Χτίζουμε σπίτια τα οποία εξ ορισμού δεν βελτιώνουν την πλουτοπαραγωγική υποδομή της χώρας. Αν χτίζαμε νοσοκομεία και σχολεία (και τα στελεχώναμε εννοείται!) θα ήταν καλύτερα.

      Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960 και 1970 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην οικοδομή.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βελτιώνει την πλουτοπαραγωγική υποδομή στο βαθμό που τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην οικοδομή (από τσιμέντο έως πλακάκια) είναι από μόνα τους βαριά (και δυνητικά εξαγωγική) βιομηχανία. Αν βέβαια τα εισάγεις όλα (όπως νομίζω κάνουμε πλέον) τότε συμφωνώ.

      Το προφανές είναι ότι η τρέχουσα "μονοκαλλιέργεια" τουρισμού και δευτερευόντως οικοδομής δεν είναι σωστή. Και στο Ντουμπάι χτίζουν σαν τρελλοί και έχουν τουρισμό αλλά κάνουν και πολλά άλλα για να διαφοροποιήσουν την οικονομία τους σε οικονομικό και διαμετακομιστικό κόμβο (δεν έχουν και πετρέλαιο, αντίθετα με την κοινή αντίληψη)

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @otso said in Επενδύσεις και τα ρέστα:

      Δηλαδη εσυ ξερεις πριν την κριση ποιος λεει αληθεια , ποιος ψεματα και ποιος απλα ειναι ηλιθιος ;

      Οικονομολόγος: Ο επιστήμονας που θα σου πει αύριο γιατί οι χτεσινές του προβλέψεις για σήμερα δεν επαληθεύτηκαν 😊

      (Με δύο κολλητούς φίλους καθηγητές οικονομικών σε μεγάλα ελληνικά πανεπιστήμια έχω το ελεύθερο να τους δουλεύω μισο-αστεία μισο-σοβαρά 😇 )

      Η αποτυχία σύσσωμης της παγκόσμιας κοινότητας οικονομολόγων να προβλέψουν την κρίση του 2008 όσο να 'ναι ρίχνει κάποιες σκιές έτσι δεν είναι ?

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      @lap said in ΟΣΕ:

      Αν καταλαβαίνω καλά αυτός λέει πως δεν υπάρχει ο χρόνος πρωτότυπης εγγραφής στο data (εάν λέγεται έτσι)! Είναι όλα μηδενικά! Άρα μάλλον κάτι θα έπρεπε να είχε εκεί!

      Δεν νομίζω να τίθεται θέμα site! Το θέμα είναι η ουσία όσων καταγγέλουν!

      Υ.γ Εδώ πάντως ως metadata αναφέρει όλες αυτές τις πληροφορίες

      https://sproutvideo.com/blog/what-is-video-metadata-and-how-do-i-use-it.html

      Η κάμερα παίρνει βίντεο ένα τρένο να κινείται. Στις εικόνες που προκύπτουν υπερθέτει (superimpose) το id της, ίσως το σημείο τοποθέτησης, την ημερομηνία και ώρα. Ολα αυτά μαζί είναι τα πρωτογενή δεδομένα (data) και είναι η εικόνα που βλέπουμε όταν αναπαράγουμε το βίντεο.

      Σε ένα βίντεο δεν είναι υποχρεωτικό, δεν απαιτείται να υπάρχει κάποιο μεταδεδομένο, δηλ. ένα δευτερογενές δεδομένο, που προκύπτει από επεξεργασία του πρωτογενούς και το δημιουργεί οποιοσδήποτε στη "διαδρομή", πχ. η κάμερα, το καταγραφικό, ένας άνθρωπος που κάνει επεξεργασία. Το digital watermark είναι ένα τέτοιο μεταδεδομένο, που συνηθίζεται (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να υπάρχει σε βίντεο από κάμερες παρακολούθησης (και το δημιουργούν οι ίδιες οι κάμερες) διότι πιστοποιεί την αυθεντικότητά τους. Αυτό (λέει η ΕΛΑΣ πάντα, δεν έχω προσωπική άποψη) συνέβη στην περίπτωση των 3 βίντεο των Τεμπών. Αλλά μεταδεδομένα, όπως λέει το link που έβαλες μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να προστίθενται συνήθως για να διευκολύνουν τις αναζητήσεις (το Google δεν ξέρει να ψάχνει μέσα σε βίντεο, τα μεταδεδομένα ψάχνει) πχ. ημερομηνίες, id καμερών, συντεταγμένες, το όνομα της εταιρείας ή του υπεύθυνου επεξεργασίας κοκ.

      Δεν γνωρίζω για κάποια υποχρεωτικά μεταδεδομένα σε τέτοιες κάμερες, μπορούν να υπάρχουν αλλά δεν απαιτείται. Αν πχ. η ώρα στο βίντεο λέει "23:01:02" (και το digital watermark λέει ότι είναι η σωστή ώρα, ότι δεν έχει πειραχτεί) τότε δεν (γνωρίζω να) υπάρχει κάποιος κανονισμός που λέει ότι στα μεταδεδομένα του συγκεκριμένου βίντεο πρέπει να λέει "23:01:02" ή "Κάμερα τάδε". Μπορεί να είναι κενά ή να λέει "00:00:00" ή "666", δεν σημαίνει αυτό κάτι ως προς την αυθεντικότητα (που είναι και το σημαντικό στην περίπτωση αυτή)

      Οπότε ας δούμε τι θα μας πει το όποιο πόρισμα του κ. Παπαδάκη και τοποθετούμαστε τότε. Αν πχ. λέει ότι τα digital watermarks έχουν πειραχτεί τότε προφανώς προκύπτει πολύ σοβαρό θέμα. Αν πάλι λέει ότι τα μεταδεδομένα (εκτός του digital watermark) είναι μηδενικά ΟΚ δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.

      Ενας προφανής ειδικός που θα μπορούσε να αποφανθεί για τα digital watermarks είναι βέβαια η ίδια η HIKvision, δεν ξέρω βέβαια αν εκεί στο Χονκ-Κονγκ έχουν όρεξη να ασχοληθούν με ένα δυστύχημα τρένων στη μακρινή Ελλάδα.

      Οσο για τo site φυσικά και είναι θέμα διότι ανάλογα με την ατζέντα του κόβει και ράβει την αρχική πληροφορία. Αν απλά περιέχει ένα link προς την πρωτογενή πληροφορία (πχ. ένα πόρισμα κάποιου ειδικού) τότε δεν έχει σημασία, όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου ΙΜΟ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      @gatoz said in ΟΣΕ:

      στα format specs των mp4 προβλεπεται η αποθηκευση metadata, δηλαδη πληροφοριων ασχετων με την εικονα. πχ ενα dvr αυτοκινητου ακομη και σχετικα μετριας ποιοτητας αποθηκευει την πληροφορια του gps μεσα στο mp4 η οποια ειναι ανακτησιμη και μαλιστα πολυ ευκολα.

      Σωστά, αλλά δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία τους.
      Η ημερομηνία, ώρα και id της κάμερας (που είναι οι κρίσιμες πληροφορίες) δεν είναι metadata, είναι data = μέρος του βίντεο.
      Οπότε δεν είναι σαφές (σε μένα τουλάχιστον) ποιά metadata "λείπουν" (έπρεπε να είναι εκεί αλλά δεν είναι)
      Αν γράψει ο κ. Παπαδάκης ένα πόρισμα θα το διαβάσω με μεγάλο ενδιαφέρον. Από δημοσιεύσεις στο "Documento" και στο "Πρώτο Θέμα" ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

      αλλα καποιοι δεξουληδες γινανε τεχνικαραδες και ξηγανε το εγκλημα με ορους 'φταιει ο σταθμαρχης'

      για την ταμπακιερα και τους ενοχους κατι? ετσι, μια δηλωσις? αν εξαιρεσεις τον σαλονικιο οι αλλοι περα βρεχει, τραινα συγκρουστηκανε, τα παιδια μας σκοτωθηκαν, αλλα σαρανταενατακατω.

      Σε μένα αναφέρεσαι ?
      Οτι "φταίει ο σταθμάρχης" είναι προφανές.
      Προφανώς φυσικά δεν "φταίει μόνο ο σταθμάρχης".
      Τα άλλα που λες είναι ακατανόητα.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ

      Σύμφωνα με τον κατασκευαστή των καμερών (HIKvision) https://www.hikvision.com/content/dam/hikvision/ca/bulletin/technical-bulletin/technical-article/tb_digital_watermark_011116na.pdf το digital watermark παράγεται από την ΚΑΜΕΡΑ και εντάσσεται στα I-frames του MP4 stream και αποθηκεύεται ως έχει σε οποιαδήποτε αποθηκευτικό μέσο (πχ. στο καταγραφικό (NVR), σε στικάκι όπου αντιγράφεται το video κτλ.). ΔΕΝ αλλάζει από το καταγραφικό ή αν το βίντεο αποθηκευτεί σε άλλο μέσο, είναι ας πούμε ιδιότητα του βίντεο και όχι του αρχείου.
      Ο αλγόριθμος που το παράγει είναι γνωστός μόνο στον κατασκευαστή της κάμερας και περιλαμβάνει παραμέτρους όπως το ID της κάμερας, την ημερομηνία/ώρα κτλ. αλλά και σχετικές με το ίδιο το βίντεο.
      Η ουσία είναι ότι αν πάει κάποιος να πειράξει το βίντεο τότε το watermark που υπολογίζεται κατά την αναπαραγωγή του βίντεο δεν θα συμπίπτει πλέον με το αποθηκευμένο στα I-frames --> το βίντεο έχει πειραχθεί. Επίσης αν πάει κάποιος να πειράξει το αποθηκευμένο στα I-frames μη γνωρίζοντας τον αλγόριθμο παραγωγής του πάλι θα είναι προφανές ότι έχει πειραχθεί.
      Με λίγα λόγια είναι κάτι σαν "ψηφιακή υπογραφή" της κάμερας στο βίντεο που παρήχθη.

      Με επαρκή γνώση (σίγουρα με inside information από τον κατασκευαστή και προχωρημένες γνώσεις επεξεργασίας βίντεο) ίσως μπορεί κάποιος να το πειράξει χωρίς να γίνει αντιληπτός.

      Δεν ξέρω τι εννοεί με τα "μεταδεδομένα" ο κ. Παπαδάκης, πάντως το digital watermark είναι και αυτό μεταδεδομένο και υπάρχει. Ας βγάλει ένα πόρισμα όπως έβγαλε η ΕΛΑΣ να το διαβάσουμε.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ
      1. Η μόνη μηχανή με άθικτους μετασχηματιστές ήταν η 2η της εμπορικής. Οι μετασχηματιστές της μηχανής της επιβατικής και της 1ης μηχανής της εμπορικής διαλύθηκαν από τη σύγκρουση και τη φωτιά (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ)

      2. Το να λέμε ότι οι μηχανές είναι "επικίνδυνες" επειδή διαλύθηκαν και πήραν φωτιά σε μετωπική σύγκρουση με 150 + 100 χλμ/ώρα είναι σα να λέμε ότι τα αεροπλάνα δεν πρέπει να διαλύονται και να παίρνουν φωτιά σε πρόσκρουση στο έδαφος: δεν έχουν σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΟΣΕ
      1. Η εμπορική αμαξοστοιχία είχε στο τέλος της 5 ολόκληρα άδεια container. Αλλά φαίνεται ότι οι λαθρέμποροι (μικροί παίκτες, για να μην κάνουν τη δουλειά με ένα απλό επικαθήμενο βυτιοφόρο που χωράει 20-40 τόνους υγρά καύσιμα) έκρυψαν 2 έως 5 κάποιοι λένε και 15 τόνους καυσίμου είτε μεταξύ των λαμαρινών των 3 βαγονιών-πλατφορμών είτε σε μυστικές κρύπτες κάτω από τις πλατφόρμες είτε στο (άδειο) πίσω κόκπιτ της 2ης μηχανής (που βρέθηκε σε κομματάκια μεν χωρίς ίχνη καύσης δε) σε βαρέλια ή τενεκέδες.

      2. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, τα 3 βίντεο είχαν digital watermark (κάτι σαν τα CRC στα ΑΦΜ) που βεβαιώνει τη γνησιότητά τους.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Η ταύτιση του SAR με το FIR ως γεωγραφική περιοχή μπορεί να γίνεται σε μερικές περιπτώσεις αν βολεύει αλλά η χρησιμοποίηση του όρου "FIR" για τη θάλασσα είναι τελείως λανθασμένη, FIR είναι μόνο στον αέρα.

      Οπως και να έχει, η ουσία της συζήτησης δεν είναι η ορολογία αλλά το τι προβλέπει η Σύμβαση του Αμβούργου για το SAR και εν γένει το Δίκαιο της Θάλασσας, που είναι αυτά που αναφέρω παραπάνω.

      Πχ. κάτι "μπαλόνια" και κάτι "ρεσάλτα" που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν προβλέπονται στην περίπτωση της Πύλου και μάλλον κατηγορούμενη για πειρατεία θα κατέληγε η Ελλάδα.

      Οσο για το β΄ πληθυντικό και το χαρακτηρισμό "ακροδεξιοί" αμέσως κάτω από τη δημοσίευσή μου, δεν κατάλαβα αν αναφέρεται σε εμένα και δε νομίζω ότι έδωσα κάποια αφορμή για τέτοιου ύφους απάντηση.

      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Μερικές διευκρινίσεις από τα λίγα που ξέρω για το τι ισχύει στη θάλασσα:

      • Οι αρχές κάθε χώρας (πχ. το πολεμικό ναυτικό ή το Λιμενικό) έχουν δικαιοδοσία εντός των χωρικών υδάτων της χώρας δηλ. στην περίπτωση της Πύλου 12 νμ. Εως εκεί έχει δικαίωμα πχ. να σταματήσει το Λιμενικό ένα πλοίο για έλεγχο (νηοψία), να το υποχρεώσει να αλλάξει πορεία κτλ. Εκτός των χωρικών υδάτων δηλ. στα διεθνή ύδατα οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια αποτελεί σύμφωνα με το δίκαιο της θάλασσας πειρατεία εκτός και αν έχει την άδεια της χώρας της οποίας τη σημαία φέρει το πλοίο. Για το λόγο αυτό τα τουρκικά εμπορικά στη Λιβύη αρνούνταν τον έλεγχο ή το πλοίο με κινεζική σημαία που έκοψε τα καλώδια στη Βαλτική το Σουηδικό ναυτικό μπόρεσε να το σταματήσει μόνο αφού πήρε την άδεια της κινεζικής κυβέρνησης.
      • Στην Πύλο μιλάμε για περιοχή SAR (Search & Rescue) όχι προφανώς για FIR (ντόινγκ!) που εκτείνεται σίγουρα εντός των χωρικών υδάτων αλλά και στα διεθνή ύδατα (συνήθως αλλά όχι υποχρεωτικά με αμοιβαία συμφωνία οι όμορες χώρες το μοιράζουν στη μέση πχ. μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και αυτό ζητάει η Τουρκία για το Αιγαίο, ενώ εμείς λέμε ότι όλο το Αιγαίο είναι δικό μας SAR). Το πρόβλημα είναι ότι για να ενεργοποιηθεί SAR (οπότε τότε οι αρχές της χώρας έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να παρέχουν βοήθεια πχ. να ρυμουλκήσουν, μετεπιβιβάσουν, αποτρέψουν βύθιση κτλ.) πρέπει να το ζητήσει το πλοίο δηλ. εκπέμποντας "mayday", "pan-pan" ή με τα αντίστοιχα οπτικά σήματα κτλ. Διαφορετικά και πάλι αποτελεί πειρατεία η προσπάθεια επέμβασης.
      posted in Αντίλογος
      N
      nass
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr