@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν μιλάω για ταξίδια. Αν και σε αυτά βάζεις την παράμετρο "αν προγραμματίσεις σωστά", δλδ εκ των πραγμάτων δημιουργείς έναν περιορισμό για τον οποίο πολλοί (και εγώ) δεν καταλαβαίνω το γιατί πρέπει να τον υποστώ (αυτό όμως είναι προσωπικό θέμα του καθενός που κρίνει τα συν και τα πλη ανάλογα).
Έχοντας τοποθετήσει 25 KVa 3 φασική παροχή για την φόρτιση του αυτοκινήτου μου (δηλωμένη κανονικά στον ΔΕΔΔΗΕ με όλη την χαρτούρα και τα πιστοποιητικά ασφαλείας), θα έλεγα οτι το δίκτυο ναι έχει περιορισμούς, αλλά για εντός Αττικής δεν υπάρχει τόσο μεγάλο θέμα, σε μεγάλο βαθμό επαρκεί, δεν είμαστε τόσο πίσω όσο ακούγεται. Οπου υπάρξει θέμα μεγάλης ζήτησης θα γίνουν επί τόπου αλλαγές, το δίκτυο συνεχώς αναβαθμίζεται, παρόλο που το κόστος συντήρησης του ειναι στο θεό και σε αδικαιολόγητες τιμές σε σχέση με τον ευρωπαικό μέσο όρο. Εντός αστικού ιστού πρέπει να αυξηθούν κατακόρυφα τα οχήματα για να δημιουργηθεί κορεσμός, κάτι που πρακτικά δεν φαίνεται άμεσα, ούτε καν στο 30, που έλεγαν οτι το 1 στα 3 θα ειναι ηλεκτρικά. Ο Έλληνας δεν γουστάρει τα ηλεκτρικά, για πολλούς λόγους, δεν μπορεί πχ να πάει ταξίδι με 100 χιλιόμετρα ακόμα και να κάνει μόνο 1 τον χρόνο. Τελος, ως προς τον περιορισμό που αναφέρεις, τα έχουμε πει σε αυτό το φορουμ πολλές φορές, τα ηλεκτρικά δεν ειναι για όλους, έχουν μειονεκτήματα και πολλά πλεονεκτήματα. ΟΤαν πηγαίνω Ουρανούπολη και επιστρέφω περίπου με συνολικό κόστος 65 ευρώ, ε κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις, δεν μπορείς να τα έχεις όλα, φυσικά κ υπάρχουν περιορισμοί, όπως και στην ίδια την ζωή, μπορεί να θέλω μία βίλα στην Εκάλη αλλά δεν το σηκώνει η τσέπη μου, άρα πολύ απλά δνε μπορώ να την αγοράσω. Τα ηλεκτρικά ειναι οχήματα άλλης φιλοσοφίας και κουλτούρας από αυτά που είχαμε συνηθίσει, αν δεν συμφωνείς με αυτά, δεν αγοράζεις. θεωρώ όμως (οπως έχω πει παρα πολλές σε αυτό το φορουμ) το να υπερτονίζουμε τα μειονεκτήματα μας κάνει να χάνουμε τα πλεονεκτήματα που ειναι πάρα πολλά, και προσωπικά τα βρίσκω σημαντικότερα. Μου θυμίζεις έναν συνάδελφο που μένει στα Σπάτα και με ρωτσουσε (δουλεύω στον Γέρακα) αν μπορεί να πάει το ηλεκτρικό με 120-150 χιλιόμετρα, του απάντησα οτι πάει αλλά πολύ απλά εκει έχει μεγάλη κατανάλωση και δεν συμφέρει κάποιος να το κινεί σε αυτή την ταχύτητα, οπότε μου απάντησε οτι δεν ειναι για αυτόν.... αντιλήφθηκα οτι στην Μαραθώνος κάθε μέρα πάει τάπα 150 χιλιόμετρα ( με κατανάλωση 15 λίτρα στα 100) οπότε συμφώνησα οτι δεν ειναι γαι αυτόν!!! ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και δεκτικοί σε αλλαγές στην ζωή μας σε πράγαμτα που έχουν όφελος συνολικά, μην κρίνουμε με τα άκρα, δεν έχει νόημα. Πόσα ταξίδια κάνει ό μέσος Έλληνας τον χρόνο?