Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 1712
    • Best 373
    • Groups 0

    bekiaris

    @bekiaris

    computers,cars,fun

    618
    Reputation
    42
    Profile views
    1712
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Νέα Φιλαδέλφεια, Ελλάδα Age 40

    bekiaris Unfollow Follow

    Best posts made by bekiaris

    • RE: BYD forum

      @vagkirk said in BYD forum:

      Εγώ με το Dolphin έπαθα πλάκα πάντως με τους χώρους του, δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι κατηγορίας αυτοκίνητο είχα μπει, μπροστά οδηγός και συνοδηγός ήμουν υπερανετοτατα, μάλιστα στη θέση του συνοδηγού έβαλα ακόμη πιο πίσω από ότι ήθελα το κάθισμα και άπλωσα τέρμα τα πόδια μου και πάλι χωρούσα πίσω μια χαρά!!! (182 με αρκετά κιλακια)

      πες τα επιτέλους!!! μιλάμε για αμάξι των 20k, δηλαδή πραγματικά δεν υπάρχει η τιμή με βάση τα specs. Προφανώς, δεν είναι αμάξι να πας ταξίδι, αλλά για αστικές μετακινήσεις με 2 παιδιά κάνεις άνετα την δουλειά σου...και αν και το desing ειναι υποκειμενικό, εγώ άσχημο προσωπικά δεν το βρίσκω. Όταν το yaris hybrid έχει 22, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • Νέα Mercedes CLA

      Η νέα mercedes έρχεται σε λίγους μήνες με ηλεκτρική έκδοση σε αρχιτεκτονική 800V. Θα είναι ικανή να διανύσει έως και 792 χλμ. – και στον αυτοκινητόδρομο έως και 693 χλμ. Να σημειωθεί ότι η νέα αυτή μονάδα κίνησης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, ala Porsche electric.
      θα έρθει σε δύο εκδόσεις

      • πισωκίνητη CLA 250+
      • τετρακίνητη CLA 350 4Matic

      Απόλαυση

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Συμφωνούμε...και όταν ο καταναλωτής δεν πείθεται γιατί δεν υπάρχει πραγματικό όφελος (άρα δεν αξίζει) τότε έρχονται οι νομοθέτες να μας αναγκάσουν...απλά πράγματα!

      Ως κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εγώ προσωπικά βλέπω αρκετά οφέλη, κ δεν εννοώ οικονομικά καθαρά. Βέβαια εδώ κάθεται το τι ζητάει ο καθένας οπότε ειναι προσωπικό καθαρά το θέμα. Δεν θεωρώ ούτε θα μπω στην λογική της συννομοσιολογίας της ηλεκτροκίνησης οτι προωθείτε από τα κράτη μέσω της αντίστοιχης νομοθεσίας για να κερδίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Σίγουρα αυτό που αναφέρεις όμως συμβαίνει σε διάφορους τομείς της ζωής μας κ το έχουμε δει πολλάκις.Το αν οι καταναλωτές έχουν πραγματικό όμως όφελος από την ηλεκτροκίνηση, μην βιάζεσαι να το κρίνεις, θα το κρίνει ο χρόνος κ ελπίζω να είμαστε εδώ υγιείς να το ξανασυζητήσουμε. Προσωπικά δεν βιάζομαι να βγάλω συμπέρασμα κ αφήνω τον χρόνο να κρίνει, αν κ φυσικά είμαι φιλικά προσκείμενος στα ηλεκτρικα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      και ληζινγκ αν κανει δικο της η τεσλα, θα ξεβρακωσει τις γνωστες εταιρειες. Στο εξωτερικο εχει εξαιρετικα πακετα, αλλα ολα αυτα δεν ξερω αν και ποτε θα γινουν, διοτι ειμαστε χωρα και αγορα κουτσουλια.

      στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα κάνει δικό της leasing η Tesla...το ψάχνω για να αγοράσω το νέο Y στο τέλος του 25 (καλά να είμαστε πρώτα), κοιτούσα τις προσφορές του leasing σε Tesla γενικά στην Ελλάδα, αλλά πραγματικά είναι ασύμφορο οικονομικά, προτιμότερη είναι η αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:

      1. η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
      2. για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
      3. το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
      4. το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
      5. δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
      6. υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
      7. η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
      8. όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: BYD forum

      @katafractos17 said in BYD forum:

      Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

      οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν μας είπες τι οδηγάς και πόσο πλήρωσες να το αγοράσεις όμως; Γιατί ακόμα και τα 34Κ των Τέσλα είναι άπιαστο όνειρο για την πλειοψηφία των Ελλήνων που οδηγάει petrol 15ετιας. Αλλά έτσι είναι αυτά αν ζεις εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Κοροϊδεύεις τους υπόλοιπους.

      Καλά δεν συμφωνω...βλέπω τόσα καινούργια αυτοκίνητα στους δρόμους, οικογενειακα Peugeut 3008 που πλέον ξεπερνάνε τα 35... γιατί αναφερόμαστε στα tesla και δεν λέμε πόσο κάνει πλέον η αγορά ενός οικογενειακού (βενζίνη/Πετρέλαιο). Το tesla με την επιδότηση (αναφέρομαι στην μικρή μπαταρία) ειναι πιο φθηνό... η ελληνική πραγματικότητα ειναι οτι δεν εχω να πληρώσω το ρεύμα /supermarket (αυτά λέω στους φίλοςυ και γνωστούς) αλλά πάω ενα μήνα διακοπές, το Πάσχα στο χωριό, και το βασικότερο, ξανα -ψηφίζω Μητσοτάκι που με πετσόκοψε στην ακρίβεια... για την υποκρισία του ελληνικού λαού έχω άλλη άποψη και κακώς την κάνουμε εδώ, επιβεβαιώθηκε εξάλλου πρόσφατα στις κάλπες. Γιατι αν δεν έχεις να φας, ψηφίζεις με άλλο τρόπο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Xiaomi forum

      @cirus said in Xiaomi forum:

      ναι το ξέρω ότι και τα 2 είναι αντιγραφές ευρωπαικών αλλα μου είναι αδιάφορο, είναι πανέμορφα

      τεσπα να δούμε ποτε θα την δούμε ευρώπη και αυτήν

      Πρωτη φορά χθες διάβασα για το YU7, και έπαθα πλάκα!!! τι χαρακτηριστικά ειναι αυτά? δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολική ισχύ 691 ίππων, μπαταρία προέρχεται από την CATL, 800 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 101 kWh, τιμές εκκίνησης προβλέπονται μεταξύ 250.000 και 300.000 γουάν (περίπου 34.400–41.300 δολάρια)... στην Ευρώπη δε εισάγονται καθόλου τα αυτοκίνητα της Xiaomi?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εν το μεταξύ στα νησιά το καύσιμο κοστίζει περισσότερο από την υπόλοιπη Ελλάδα, με το ρεύμα να έχει την ίδια τιμή, άρα έχει μεγαλύτερο όφελος ο νησιώτης.

      Και ο ήλιος είναι περισσότερος ανά έτος από πολλά μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας.

      Σαν να σου λέει, πάρε ηλεκτρικό και φωτοβολταϊκά.

      ακόμα και οι μετακινήσεις να ειναι κοντινές, το ηλεκτρικό δεν παυει να συμφέρει καθώς γλιτώνεις από τους τοπικούς βενζινάδες που νοθεύουν και κλέβουν κατά κόρον στα νησιά με τιμές πολύ υψηλές (και λόγο μετακίνησης καυσίμων). Τα φ/β ειναι υπερ-απαραίτητα και σίγουρα δεν ειναι μικρή η επένδυση αν θέλει κάποιος να έχει επαρκή ισχύ για φόρτιση αυτοκινήτου. Μακροπρόθεσμα όμως, γλιτώνει το κόστος του ρεύματος και του δικτυου (αν υπάρχουν μπαταρίες), δεν εξαρτάσαι απο κανέναν και φυσικά οταν λέμε ηλεκτρικό, δεν εννοούμε μόνο τα premium tesla , υπάρχουν και τα πιο μικρά ευέλικτα σε ανταγωνιστικές τιμές, με μικρότερες μπαταρίες, πράγμα που σε ένα νησί δεν ειναι πρόβλημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @mernides said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Λοιπόν, επειδή απασχολήθηκα πέρυσι με ένα μεγάλο project ηλεκτροκίνησης και προβλέπω να γίνεται αυτή η κουβέντα για τους ταχυφορτιστές αρκετές φορές ακόμα, να σας δώσω τα βασικά economics για τους ταχυφορτιστές (ακολουθεί σεντόνι).

      Καταπληκτικός!!! επιτέλους ένας άνθρωπος μας έδωσε τα φώτα του με συγκεκριμένα νούμερα για το τι συμβαίνει με το κόστος των μεγάλων φορτιστών και την απόσβεση της επένδυσης (για να καταλάβουμε επιτέλους γιατι το δίκτυο αναπτύσεται με αυτούς τους ρυθμούς)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris

    Latest posts made by bekiaris

    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Γράφεις συνέχεια για τις πωλήσεις σου αντ απαντάει η πλειοψηφία των κατόχων οτι δεν τους ενδιαφέρει. Γράφεις για φανμποις σε ρωτάμε ποιοι είναι, απάντηση καμία ! Που την είδες την ειρωνεία ?

      σου είπα ήδη, αγνόησε τα, μην μου κάνεις υποδείξεις, όσο κουραστικός γίνομαι εγώ που το αναφέρεις, άλλο τόσο γίνεσαι και εσύ με αυτά που μου λες. και προφανώς δεν πρόκειται να σου απαντήσω, γιατί πραγματικά δεν θεωρώ ότι αξίζει να ασχοληθώ μαζί σου, την πλάκα μου κάνω, τόσο απλά!!! στην περίπτωση που είμαι τόσο ενοχλητικός όσο αναφέρεις, για αυτό υπάρχουν οι admins του φόρουμ, να αναφέρεις τα post και την απρεπή συμπεριφορά μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @sargus said in TESLA FORUM:

      Οπα! Βρε λες;

      https://www.carandmotor.gr/nea/poio-einai-tesla-model-q-poso-tha-kostizei#

      τα κλασσικά, σανό στους μετόχους για να κρατάει η μετοχή... έχουμε το fsd στο austin, το νέο μοντέλο που λέγεται και δεν έρχεται ποτέ, το γνωστό παραμύθι. σε ένα δυο μήνες κάτι άλλο θα βρουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Ποιός στράβωσε ? Τι με νοιάζουν οι πωλήσεις ? Στο έχω γράψει πολλάκις ότι ούτε οι πωλήσεις με ενδιαφέρουν ούτε η πορεία της εταιρείας, οκ ?

      οκ ομορφάντρας μου, κανένα θέμα, μπορείς απλά να αγνοείς όμως και τα post μου και να μην γράφεις ειρωνείες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Τι με νοιάζουν τα αποτελέσματα που έλεγες ? Γιατί να με ενδιαφέρουν ? Έχουν άλλα αποτελέσματα χρήσης να με καίνε, δεν σκάω για τα μαγαζιά και των αλλονών 😀

      α τώρα που στραβώνει, τώρα ξεκινήσαμε τις κωλοτούμπες...εντάξει all time classic ελληνική νοοτροπία, το είδος σου, το γνωρίζω καλά. Εχεις σκεφτεί να ασχοληθείς με την πολιτική? αν δεν ασχολείσαι ήδη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μινεττα έχω και στα 2 μου οχήματα και γω. Ναι θελει μαλλον ψαξιμο
      Οπότε κερδισμένος είσαι τωρα αν το σκεφτεις ετσι.

      σωστός είσαι!!! και για ψυχολογικούς λόγους και για λόγους ασφάλειας, ολα στο πρόγραμμα ειναι. πάντως θα ειχε μια αξία κάποιος αν έχει εμπειρία με ασφάλειες σε ηλεκτρικά να μας πει,

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καινουργιο αμάξι θα πρεπει να έχεις ΜΙΚΤΗ ασφαλεια ασχετως, ηλεκτρικου ή απλου. Ενα φαναρι κάνει χιλιάρικο σε ενα καινουργιο αμάξι. Οποτε η μεικτη ειναι αναγκαστική και ένα εξοδο που πρεπει να υπολογίσεις. Με μεικτη ας αλλαξουν μπαταρια λοιπον

      Μικτή είχα πάντα στην ζωή μου, την χρησιμοποιήσα 1 φορά στα 15 χρόνια (κόστος ζημιάς περίπου 1500 ευρώ), άρα πρακτικά μέχρι στιγμής δεν ειμαι κερδισμένος με όσα εχω πληρώσει. Πάντως δεν ειμαι σίγουρος οτι πληρώνει και αντικατάσταση μπαταρίας η ασφαλιστική τόσο εύκολα, θέλει ψάξιμο. Στα θετικά βλέπω τα προγράμματα της Μινεττα που έχουν ειδικές προβλέψεις για ηλεκτρικα - αλλα ειναι αρκετά τσιμπημένα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @cirus said in TESLA FORUM:

      ΥΓ προφανως κάνω πλάκιτσα, αγαπάμε Φιλαδελφια, εκει σηκώσαμε Ευρωπαικο, δεν ειμαστε αχάριστοι.

      Τώρα μιλάς σωστα!!! δικος μου εισαι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τα ηλεκτρικα είναι αυτοκίνητα λιγοτερο πολύπλοκα και αρα και με λιγοτερες ζημιες . Αν βαλεις και την οικονομια μεσα που έχεις κανει σε τοσα χλμ που λες είναι by far καλυτερη επιλογη

      συμφωνώ μαζί σου, με μια όμως σημείωση. Αν τρακάρεις, ειδικά απο το πλάι, ή και σε μερικά μοντέλα και σε ποιο απλα τρακαρίσματα, σου ζητάνε αντικατάσταση μπαταρίας και κάτι τέτοια. Γενικά τα ηλεκτρικά ειναι καλη επιλογή:

      1. αν έχεις δικό σου φορτιστή και ειδικά σε συνδυαμό με φ/β (ακριβή ομως εγκατάσταση)
      2. αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα (το λιγότερο 60)
      3. αν εχει συνδυαστεί με τις προηγούμενες υψηλές επιδοτήσεις
      4. αν δεν πάθει κάποια ζημιά η μπαταρία έκτακτη (οπως πχ προανέφερα, έχουν αναφερθεί Mercedes που άνοιξαν οι αερόσακοι να ζητάνε αντικατάσταση μπαταρίας δίχως καμία φθορά σε αυτή)
      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το θερμικο ειναι φτιαγμενο για 300+ χιλιαδες χλμ, δηλαδη 20 χρονια τουλαχιστον (για εναν νορμαλ μ.ο. χιλιομετρων), χωρις ρεκτιφιε. Υπαρχει ηλεκτρικο που να αγγιξει τα χλμ αυτα με την ιδια μπαταρια χωρις να εχει χασει τουλαχιστον ενα 30-40% αυτονομιας?

      https://www.drive.gr/news/taxi-tesla-model-3-ti-apemeine-meta-apo-350000-km-video#

      υπάρχουν και tesla με 1 μυριο χιλιόμετρα και πάνω με αλλαγμένες 3 και φορές μπαταρία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @cirus said in TESLA FORUM:

      ΥΓ μονο στην Φιλαδελφια δεν τις ήξεραν αλλα ειναι γνωστο οτι οι Αεκτζηδες δεν πηδανε ψηλα τελευταία 🤣 🤣

      Φιλαδέλφεια μενω πάντως εγώ - αλλά δεν ειμαι ΑΕΚτζης

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Ποιος από εδώ μέσα έχει θεοποιήσει τα τεσλα ;
      Ονομαστικά παρακαλώ !

      με εσένα θα ασχοληθώ τον επόμενο μήνα, οταν βγουν τα αποτελέσματα που λέγαμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr