Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 2005
    • Best 498
    • Groups 0

    bekiaris

    @bekiaris

    computers,cars,fun

    843
    Reputation
    59
    Profile views
    2005
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Νέα Φιλαδέλφεια, Ελλάδα Age 40

    bekiaris Unfollow Follow

    Best posts made by bekiaris

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πάνω από 13.000€ η επιδότηση για αγορά νέου αυτοκινήτου σε Έλληνες

      κρατήστε μικρό καλάθι...πρόσφατα μείωσαν την επιδότηση για τα ηλεκτρικά και τώρα πάνε για φθηνό leasing? ή κάνουν μία έμμεση επιδότηση σε εταιρίες leasing οπως η τούρκικη avis, η hertz, leaseplan (άλλαξε πρόσφατα) κτλ.... θα βάλουν τις τιμές στο θεό οι αγαπημένες μας εταιρίες για να τα κονομάνε από δύο μεριές, και φυσικά αναρωτιέμαι κ για τα εισοδηματική κριτήρια.... αντί να ζητάμε μείωση φορολογίας, καλύτερη υγεία, καλύτερη παιδεία, ασχολούμαστε με το leasing και το κέρδος 4-5 εταιριών.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: BYD forum

      @vagkirk said in BYD forum:

      Εγώ με το Dolphin έπαθα πλάκα πάντως με τους χώρους του, δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι κατηγορίας αυτοκίνητο είχα μπει, μπροστά οδηγός και συνοδηγός ήμουν υπερανετοτατα, μάλιστα στη θέση του συνοδηγού έβαλα ακόμη πιο πίσω από ότι ήθελα το κάθισμα και άπλωσα τέρμα τα πόδια μου και πάλι χωρούσα πίσω μια χαρά!!! (182 με αρκετά κιλακια)

      πες τα επιτέλους!!! μιλάμε για αμάξι των 20k, δηλαδή πραγματικά δεν υπάρχει η τιμή με βάση τα specs. Προφανώς, δεν είναι αμάξι να πας ταξίδι, αλλά για αστικές μετακινήσεις με 2 παιδιά κάνεις άνετα την δουλειά σου...και αν και το desing ειναι υποκειμενικό, εγώ άσχημο προσωπικά δεν το βρίσκω. Όταν το yaris hybrid έχει 22, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • Νέα Mercedes CLA

      Η νέα mercedes έρχεται σε λίγους μήνες με ηλεκτρική έκδοση σε αρχιτεκτονική 800V. Θα είναι ικανή να διανύσει έως και 792 χλμ. – και στον αυτοκινητόδρομο έως και 693 χλμ. Να σημειωθεί ότι η νέα αυτή μονάδα κίνησης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, ala Porsche electric.
      θα έρθει σε δύο εκδόσεις

      • πισωκίνητη CLA 250+
      • τετρακίνητη CLA 350 4Matic

      Απόλαυση

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Συμφωνούμε...και όταν ο καταναλωτής δεν πείθεται γιατί δεν υπάρχει πραγματικό όφελος (άρα δεν αξίζει) τότε έρχονται οι νομοθέτες να μας αναγκάσουν...απλά πράγματα!

      Ως κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εγώ προσωπικά βλέπω αρκετά οφέλη, κ δεν εννοώ οικονομικά καθαρά. Βέβαια εδώ κάθεται το τι ζητάει ο καθένας οπότε ειναι προσωπικό καθαρά το θέμα. Δεν θεωρώ ούτε θα μπω στην λογική της συννομοσιολογίας της ηλεκτροκίνησης οτι προωθείτε από τα κράτη μέσω της αντίστοιχης νομοθεσίας για να κερδίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Σίγουρα αυτό που αναφέρεις όμως συμβαίνει σε διάφορους τομείς της ζωής μας κ το έχουμε δει πολλάκις.Το αν οι καταναλωτές έχουν πραγματικό όμως όφελος από την ηλεκτροκίνηση, μην βιάζεσαι να το κρίνεις, θα το κρίνει ο χρόνος κ ελπίζω να είμαστε εδώ υγιείς να το ξανασυζητήσουμε. Προσωπικά δεν βιάζομαι να βγάλω συμπέρασμα κ αφήνω τον χρόνο να κρίνει, αν κ φυσικά είμαι φιλικά προσκείμενος στα ηλεκτρικα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      και ληζινγκ αν κανει δικο της η τεσλα, θα ξεβρακωσει τις γνωστες εταιρειες. Στο εξωτερικο εχει εξαιρετικα πακετα, αλλα ολα αυτα δεν ξερω αν και ποτε θα γινουν, διοτι ειμαστε χωρα και αγορα κουτσουλια.

      στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα κάνει δικό της leasing η Tesla...το ψάχνω για να αγοράσω το νέο Y στο τέλος του 25 (καλά να είμαστε πρώτα), κοιτούσα τις προσφορές του leasing σε Tesla γενικά στην Ελλάδα, αλλά πραγματικά είναι ασύμφορο οικονομικά, προτιμότερη είναι η αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ενα 50% πειναει, ενα 40% τα βγαζει περα απο δυσκολα εως αξιοπρεπως κι ενα 10% τρωει με χρυσα κουταλια εις βαρος ολων.

      κ η ερώτηση πάντα παραμένει, 2.5 μήνες μετά τα Τέμπη το 23, η Κούλα πήρε 41%. Φυσικά μετά είχε και καροτάκι, έκαψαν ολη την Ελλάδα μέχρι τον Έβρο, εντελώς τυχαία η φωτιά στάματησε στα σύνορα, α και μην ξεχάσω είχαμε και Daniel, δεν γνωρίζω αν ακόμα αποζημειώθηκαν όλοι...και πρώτη φορά που ένιωσες κάτι αν γίνεται, ειναι φέτος που μαζεύτηκαν τόσες χιλιάδες κόσμου στο Σύνταγμα και σε άλλες πόλεις, αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετό. Και ξέρω, θα μου πειτε, οτι δεν ειναι το 41% , στην πράξη ειναι το 15% του εκλογικού σώματος, γιατί δεν πήγαν να ψηφίσουν...και λέω, ε και???? έχουν οργανώσει έτσι το πολιτικό σύστημα που η αποχή ειναι προς όφελςο του πρώτου, αρα επιβράβευση του συστήματος. Μην κατηγορείτε τους πολιτικούς, ξέρουν να κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους, ειναι πανέξυπνοι, εμείς είμαστε οι χαζοί, που μας ξεπέρασε η Βουλγαρία και η Ρουμανία. Και φυσικά, το πολιτικό σύστημα ειανι καθρεύτης του λαού, ας αναλάβουμε όλοι μας την ευθύνη που μας αναλογεί...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:

      1. η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
      2. για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
      3. το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
      4. το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
      5. δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
      6. υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
      7. η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
      8. όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πλαστή κερδοφορία στις πλάτες προμηθευτών και μόλις στις 15 Σεπ φέτος μετά από ασφυκτική πίεση της κινεζικής κυβέρνησης υποσχέθηκε οτι θααα συμμορφωθεί και θα πληρώνει σε 60 μέρες.
      Πόσο καθυστερούσε άραγε και πόσο φούσκωνε αυτό την κερδοφορία ;

      ο Elon πόσα χρήματα έχει πάρει απο το κράτος? η κερδοφορία της Tesla σε τι ποσοστό ειναι απο τους δικαιώματα ρύπων? το σκάνδαλο της VW τυχαία ξεκίνησε απο τήν Αμερική? μήπως πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να πορονόμαστε με τις εταιρίες, είτε αυτή λέγεται BYD, είτε αυτή Tesla Και να κοιτάμε αποκλειστικά το συμφέρον μας κάθε φορά? τα συμφέροντα των εταιριών μεταβάλλονται συνεχώς, είμαστε απλοί παρατηρητές. Ολες οι εταιρίες τα έχουν κάνει αυτά και θα τα ξανακάνουν, σιγά την είδηση...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @κοιτάσματα said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τα ηλεκτρικά ,ειδικά στην Ελλάδα,είναι η μόνη λύση αν σκεφτούμε ότι στο 1.70€ το λίτρο το 1€ είναι φόροι.

      βέβαια σκέψου οτι ειναι πιθανόν στο μέλλον να μας βάλουν φόρο ανά χιλιομετρο στα ηλεκτρικά, εμπιστεύομαι απόλυτα την ελληνική εφορία, θα βρει τον τρόπο να μας τα πάρει. Οπότε η ελπίδα μου ειναι να μην αγοράσουν πολλοί ηλεκτρικά, γιατι αμα αυξηθεί ο αριθμός τους θα ανοίξει η όρεξη κάποιων.

      Για αυτό μακρυά απο ηλεκτρικά, ποιος θέλει να πηγαίνει με 90 στο χωριό το καλοκαίρι? και να σταματάει για φόρτιση 30+ λεπτά?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: BYD forum

      @katafractos17 said in BYD forum:

      Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

      οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris

    Latest posts made by bekiaris

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι όντως τόσο δυσνόητο;
      Αν υποθέσουμε ότι δυνατότητα ιδιωτικής θέσης στάθμευσης/φόρτισης έχει το 20% άντε με τις ανοιχτές πιλωτές, το 30% των οχημάτων, με τα υπόλοιπα 80-70% τι θα γίνει;
      Μήπως όταν γενικευθει η ηλεκτροκίνηση, πληρώνουν οι περισσότεροι φόρτιση ακριβότερα από βενζίνη;

      τα καύσιμα δεν θα καταργηθούν άμεσα, ακόμα και το 35 που λένε, το βλέπω σχεδόν απίθανό να δούμε τέτοιες ριζικές αλλαγές, ούτε η ηλεκτροκίνηση έχει πείσει το κοινό ώστε να υιοθετηθεί μαζικά, και οι τεχνολογίες της μπαταρίας μου δείχνουν οτι έχουν πολλά ψωμιά να φάνε μέχρι να φτάσουν σε ένα επίπεδο που θα οδηγηθούν όλοι εκεί. Ο Trump επίσης φεύγει απο ΑΠΕ κτλ, οπότε εφόσον τα ορυκτά θα παραμείνουν, δεν θα πρέπει να σε απασχολεί το 70ή το 80%. Από το 0.5% που είμαστε τώρα και με τους ρυθμούς που αυξάνεται στην Ελλάδα, θα περάσουν πολλά χρόνια, οπότε το πρόβλημα που θέτεις, για τα ελληνικά δεδομένα, θα έλεγα οτι σχεδόν ανύπαρκτο. Κάτσε να υπάρχουμε μέχρι τότε γιατί με τόσες γέννες που έχουμε το έτος, θεωρώ οτι υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα στον ορίζονται που αναφέρεις

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Επομένως όταν φορτίζεις κατά 70% στο σπίτι, γιατί να σε νοιάζει πόσο κοστίζει η kWh έξω;

      Επειδή για το 80% του ελληνικού πληθυσμού που δεν έχει ιδιωτική θέση στάθμευσης που να τοποθετείται νόμιμα οικιακός φορτιστής, όταν καταργηθεί η βενζίνη και το ντίζελ, μένουν οι δημόσιοι φορτιστές των 0.40κάτι έως 0.65€.

      ο dettol έχει απόλυτο δίκιο, όταν το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά οικιακή φόρτιση, τι νόημα έχει να συζητάμε για τους δημόσιος φορτιστές dc που χρεώνουν όντως ακριβά? και οπως έχουμε πει 100 φορές, ναι η αγορά ηλεκτρικού δυστυχώς, συνεπάγεται ύπαρξη οικιακού φορτιστή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Με 0.5% του στόλου, κανείς δεν θα ασχοληθεί. Οταν δεκαπλασιαστεί το συζητάμε

      αναφέρεσαι στην Ελλάδα? τόσο χαμηλά ειμαστε ακόμα? τώρα που μειώθηκαν οι επιδοτήσεις, δύσκολη την βλέπω την κατάσταση, ας ελπίσουμε οτι θα παραμείνουν χαμηλά τα ποσοστά των ηλεκτρικών

      Ναι βρε, τι περίμενες; 😁
      Έκανα λάθος μάλιστα, 0.47% αναφέρει το evstats.

      με επιδοτήσεις 8-9 χιλιάρικα και βελτίωση του δικτύου και ακόμα εκεί είμαστε? δεν είχα εικόνα καθόλου...μάς βλέπω το 30 να πάμε στο 1% και να ανοίγουμε σαμπάνιες!!! από την άλλη, έβαλαν φόρο στα tip των delivery, μην αποκλείεις τίποτα στην μπανανία των βαλκανίων

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Με 0.5% του στόλου, κανείς δεν θα ασχοληθεί. Οταν δεκαπλασιαστεί το συζητάμε

      αναφέρεσαι στην Ελλάδα? τόσο χαμηλά ειμαστε ακόμα? τώρα που μειώθηκαν οι επιδοτήσεις, δύσκολη την βλέπω την κατάσταση από άποψη βελτίωσης των πωλήσεων, ας ελπίσουμε οτι θα παραμείνουν χαμηλά τα ποσοστά των ηλεκτρικών

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @κοιτάσματα said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τα ηλεκτρικά ,ειδικά στην Ελλάδα,είναι η μόνη λύση αν σκεφτούμε ότι στο 1.70€ το λίτρο το 1€ είναι φόροι.

      βέβαια σκέψου οτι ειναι πιθανόν στο μέλλον να μας βάλουν φόρο ανά χιλιομετρο στα ηλεκτρικά, εμπιστεύομαι απόλυτα την ελληνική εφορία, θα βρει τον τρόπο να μας τα πάρει. Οπότε η ελπίδα μου ειναι να μην αγοράσουν πολλοί ηλεκτρικά, γιατι αμα αυξηθεί ο αριθμός τους θα ανοίξει η όρεξη κάποιων.

      Για αυτό μακρυά απο ηλεκτρικά, ποιος θέλει να πηγαίνει με 90 στο χωριό το καλοκαίρι? και να σταματάει για φόρτιση 30+ λεπτά?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      Ο Έλον Μασκ εξασφάλισε «χρυσή» αμοιβή 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων – Το «στοίχημα» των ρομποταξί

      πολλοί αναλυτές εμφανίστηκαν επιφυλακτικοί, καθώς ο Μασκ εστίασε την ομιλία του στο ρομπότ Optimus, αντί να επικεντρωθεί στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ακόμα νομίζεις ότι βρέχει ;

      εδώ στον Γέρακα έχει λιακάδα, εκει βρέχει? ομπρέλα να πάρεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Όταν λέμε οτι σπαμάρεις με ότι μπούρδα διαβάσεις κάτι τέτοιο εννοούμε και μετά γκρινιάζεις σαν άγαμη θυγατέρα !

      χαχα για να δούμε ποιος θα επιβεβαιωθεί, μην βιάζεσαι... επίσης, προσπάθησε να εκφράζεσαι πολιτισμένα, μην δείχνεις τον πραγματικό σου εαυτο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ποιος πρώην CEO είπε ότι η Tesla δεν θα υπάρχει σε 10 χρόνια;

      Τα στοιχεία είναι σαφή. Αφού έφτασε στο μέγιστο των 1,808 εκατομμυρίων οχημάτων που πωλήθηκαν το 2023, οι παραδόσεις μειώθηκαν ελαφρώς το 2024 (1,789 εκατομμύρια) και θα μπορούσαν να μειωθούν σε 1,6 εκατομμύρια μονάδες φέτος. Αυτή η επιβράδυνση είναι ανησυχητική για έναν κατασκευαστή που, υπό την ηγεσία του Elon Musk, υποσχέθηκε να πουλάει έως και 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Να χαρείς. Κανένα δεν νοιάζει αν έχεις τα λεφτά για τεσλα, ηλεκτρικό και νέο αυτοκίνητο, ομοίως αν σου αρέσουν τα τέσλα ή αν τα βρίσκεις VFM. Αυτό που σου λένε τόσοι είναι ότι κούρασε το αδιάκοπο σπαμάρισμα κάθε αρνητικής παπαριάς που διαβάζεις για την εταιρία ! Τα υπόλοιπα είναι απάντηση σε αυτό που με ρώτησες, "λές να έχω sortάρει την Tesla και να διαδίδω ψευδής ειδήσεις μηπως και τσιμπήσει κανένας?"
      Για την ερώτηση περί ευφυΐας και βλακείας δεν μπορώ να στην απαντήσω, δεν είμαι ειδικός !

      1. σου απάντησα ως προς το μεταχειρισμένο σε καλύτερη τιμή, εσύ ρώτησες, δεν είχα σκοπό να σε ενημερώσω, γενικά όπως εχεις καταλάβει και σου έχω πει ήδη, η συμπεριφορά σου και ο τρόπος έκφρασης σου δεν αρμόζει σε ένα πολιτισμένο άνθρωπο, αλλά αυτο ειναι αρχικά δικό σου θέμα, στις δύσκολες ώρες τις δουλειάς πάντως ειλικρινά μου δίνεις χαρά και σε ευχαριστώ για αυτό.
      2. οπως εχω πει ήδη μπορείτε να αγνοήσετε τα συγκεκριμένα post, το ίδιο θα μπορούσα να πω και εγώ για σένα, αλλά προσωπικά δνε με ενδιαφέρει, delete -next. Δεν μπορείς να πεις σε κάποιον τι να γράφει σε ένα δημόσιο φορουμ, εφόσον δεν παραβιάζει τους κανόνες λειτουργίας του. επίσης, πρέπει να αναρωτηθούν και κάποιοι άλλοι, αν μηπως και αυτοί κουράζουν οπως κάνω και εγώ, αν κάναμε όλοι την αυτοκριτική μας θα είμασταν καλύτεροι.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr