@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειχε επιλογή πάνω στον φορτιστή, τον πατούσα και δεν ανταποκρίνονταν, βασικά θέλει κάποιο είδος πιστοποίησης, εφόσον δεν μου διάβαζε την κάρτα ειναι λογικό να μην σταματούσε από την οθόνη του φορτιστή. Εχει ένα κουμπί (Hyundai Kona ) για το Auto -lock αλλά όσο δίνει ρεύμα ο φορτιστής δεν τον αποδεσμευει, το συγκεκριμένο κουμπί ειναι αν σταματήσει η φόρτιση να αφήνει ελέυθερο το type 2 διαφορετικά πρέπει να πατησείς δυο φορές του κουμπί του ξεκλειδώματος για να τραβήξει τον πύρο. Κουμπί δεν υπάρχει (τουλάχιστον σε εμφανές σημείο) δεν ξέρω μήπως γίνετια με κάποιο συνδυασμό από το κλειδί ή μεσα από το menu του αυτοκινήτου.
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτο που μας δειχνεις στην εικονα ειναι ενα snapshot. Σιγουρα η ισχυς ηταν μεγαλυτερη οταν ξεκινησες την φορτιση, με πιο αδεια μπαταρια.
Δεν ειμαι σίγουρος, θα έλεγα οτι το είδα πολλές φορές και είδα αυτή ΄την ισχύ, έχεις φορτίσει με περισσότερο στον συγκεκριμένο νέο φορτιστή?
Λοιπον, ριξε μια ματια εδω.
https://www.reddit.com/r/KonaEV/comments/fmnxac/how_to_manually_stop_charging_from_the_car/
εν ταχει, τρεις τροποι αναφερονται ωστε να διακοψεις εσυ την φορτιση. α. απο το app του αυτοκινητου, β. να θεσεις charging limit ωστε να διακοπει οταν το φτασει (πχ εισαι στο 69% και εχεις κολλησει; βαζεις οριο το 70% και σταματαει οταν το φτασει), γ. (και μαλλον πιο ευκολο) με κλειστο το αυτοκινητο, πατας δυο φορες το κουμπι ξεκλειδωματος στο "κλειδι" (key fob).
Σχετικα με την ισχυ, εχεις δικιο, κατι δεν πηγαινε σωστα. τσεκαρα την καμπυλη φορτισης του kia niro (που νομιζω ειναι αδελφο αμαξι) και στο 72% θα επρεπε να τραβας 44kw. Μηπως φορτιζε ταυτοχρονα και αλλο αμαξι; Θεωρητικα αυτος ο φορτιστης ειναι 60αρης, αλλα θα επρεπε να μπορει να δινει 60 σε καθε "μανικα", δηλ ακομα και αλλος να φορτιζει, να σου δινει και εσενα εως 60. Λεω "εως 60", διοτι σε υψηλα soc θα πεσει πιο χαμηλα η ισχυς.
Οχι δεν εχω φορτισει εκει, διοτι λογω τεσλα προτιμω γενικα superchargers. Σπανια φορτιζω πιο κοντα απο αταλαντη (στα βορεια) και ψαθοπυργο (στα δυτικα). Σε κοντινους, εχω φορτισει μονο στον σεα βελου (elpe), οπως ανεφερα, αν και τελικα οπως αποδειχτηκε, δεν το χρειαζομουν
- δυστυχώς έχω την έκδοση χωρίς το app
- να βάλεις το όριο δεν ξέρω αν θα το πάρει ενώ έχει ξεκινήσει η φόρτιση-θέλει δοκιμή
- αυτό με το κλειδί το γνωρίζω και το έκανα, όσο δίνει ρεύμα όμως ο φορτιστής, δεν σταματάει, το πάτησα και παρατεταμένα, το πάτησα και δυο φορές και τρεις, πάλι τίποτα.
όχι μόνο εγώ ήμουν, κανένας άλλος, πιστεύω ότι επειδή τα ΣΕΑ τραβάνε πολύ ενέργεια γενικά να έχουν κάποιο balancer? δεν είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει πρόβλεψη όταν ειανι στο peak η κατανάλωση να έχει 100% εγγυημένη ενέργεια ο φοριστής. Πάντως στον παλιό φόρτισα με 50 kw, δεν είχα τέτοια θέματα στο ίδιο σημείο.