Νάνι και φόρτιση στο γκαράζ του.
Best posts made by clockwork82
-
RE: TESLA FORUM
https://ibb.co/Tq3d5hv
https://ibb.co/N342vHF
https://ibb.co/zRGqb9P
https://ibb.co/7N22Pcd
https://ibb.co/4TNw34R
https://ibb.co/WKBTs6d
https://ibb.co/gW3hh4KΑφήνω μερικές φωτό…
Παραλάβαμε χθες τελικά.Λευκό Μ3 Long Range.
Οδήγηση από Ρεντη μέχρι Κατερίνη.
Τα γνωστά…-
αυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο (άψογη), δεν νιώσαμε καμία στιγμή ανασφάλεια ότι θα παρανοησει την κίνηση των άλλων οχημάτων και θα κάνει κάτι απρόοπτο.
-
ποιότητα κύλισης πολύ υψηλή, η ανάρτηση απορροφά τα πάντα με πολιτισμένο τρόπο και δεν κοπάνησε σε καμία στιγμή παρα το ότι περάσαμε κακοτεχνίες αρκετές.
-
με cc στα 120-130χλμ/ώρα πας οριακά 500χλμ αυτοκινητοδρόμου μέχρι το 0%, που δεν θα πας ποτέ στο μηδέν, άρα ας πούμε 450 χλμ αυτονομίας αυτοκινητοδρόμου χοντρικά.
-
παραλάβαμε το αυτοκίνητο με 83% μπαταρία απο Ρέντη (FMS ΑΕ) και κάναμε δυο στάσεις να δουμε κυρίως πως λειτουργεί η φόρτιση σε superchargers (και τουαλέτα, ένα νεράκι κλπ). Μια 10 λεπτη στην Αταλάντη και μια 15 λεπτη στη Λάρισα. Φτάσαμε Κατερίνη με 65% μπαταρία.
-
το γκάζι είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε οποιαδήποτε περιοχή του ταχύμετρου. Βυθίζεις το πεντάλ και ο κόσμος γύρω σου σταματά.
-
τα χειριστήρια του είναι ακριβέστατα και πολύ καλά καλιμπραρισμενα. Το τιμόνι κόβει ΠΟΛΥ, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα.
-
το ηχοσύστημα με άφησε άφωνο με την ποιότητα και πιστότητα ήχου. Έχουν κάνει τρομερή δουλειά στον ήχο.
-
οι χώροι είναι ενός D sedan (πχ Passat) και χωράει άνετα μια τετραμελής οικογένεια.
-
τα βοηθήματα οδήγησης πχ ενεργοποίηση πλαϊνής κάμερας blind spot σε κάθε άναμμα φλας αυξάνουν την ασφάλεια οδήγησης ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.
Αυτές οι πρώτες εντυπώσεις
-
-
RE: Οδήγησα....
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
-
RE: TESLA FORUM
Ο αδελφός μου την ερχόμενη Τετάρτη παραλαμβάνει M3 Long Range με τιμή προσφοράς στα 49800 (προ επιδότησης), δηλαδή αν πάρει και τα 8 χιλιάρικα, πάμε στα 41.000 περίπου.
Αυτοκίνητο τετρακίνητο 498 ίππων με ημιαυτόνομη οδήγηση, ένα καρο αισθητήρες κλπ με 41.000€…
(Θα ανεβάσω φωτό από την παραλαβή την ερχόμενη εβδομάδα)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι τα γαλλικά δεν έχουν σπορ αναρτήσεις, όταν τα 308 GTi και τα Megane RS είναι κορυφαία hot hatch…
Η μήπως πρέπει να θυμηθούμε ποσα Paris-Dakar έχει πάρει η Citroen?
Τη Renault Williams στην F1?Saxo VTS, 108 Rallye, R5 Turbo..
Που να ξεκινήσει και που να σταματήσει κανεις…
Όταν οι Γάλλοι έστριβαν, οι Γερμανοί κρατούσαν σημειώσεις. -
RE: TESLA FORUM
@dublin said in TESLA FORUM:
Σιγά το κομμάτι! Οι περισσότεροι με ένα αξιοπρεπές B suv και πάνω, το πουλάνε και πάνε και παίρνουν ένα Tesla αν θέλουν με λίγα περισσότερα, ή τα ίδια, αναλόγως τι πουλάνε..
Τώρα με τις μειωμένες τιμές θα πάρουν αρκετά ψώνια και hipsters, και μερικοί που πραγματικά θα ωφεληθούν, γιατί υπάρχουν φυσικά και τέτοιοι άνθρωποι, δεν το παραβλέπω, αλλά έως εκεί.
Νομίζω η αντίστροφη μέτρηση για το ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΏΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ, είναι στην γωνία..σε 1-2 χρόνια βασικοί ανταγωνιστές θα κόψουν τεράστια ποσοστά μέχρι σε βάθος 5ετιας που θα δούμε που θα έχει φτάσει η εταιρεία, δεν μιλάω για καταστροφή, αλλά σίγουρα θα υπάρχει απίστευτος ανταγωνισμός και δεν θα είναι όλα τόσο ρόδινα.
Απλά είναι μία λύση, σιγά την κατσίκα..και σιγά και τον γείτονα.. μεγάλη σημασία δίνετε..
Υ.Γ επίσης, σορρυ @clockwork82 for the reality check , αλλά το χιουμοριστικό επιχείρημα γυρνάει και τούμπαλιν, ότι θέλει μεγάλη προσπάθεια να δώσει κάποιος ιδιαίτερη αξία σε κάτι που κοστίζει απλά όσο ένα premium B suv, ή ένα mainstream C suv που πρακτικά μπορεί να πάρει ένα τεράστιο κομμάτι του πληθυσμού, αλλά τελικά ΔΕΝ επιλέγει Tesla!
Κι εγώ C-hatch PSA diesel εχω. Ναι σωστά, αυτόν τον πύραυλο εδάφους-αέρος με 130 άλογα και ήχο Leopard A2.
Tesla M3LR πήρε πρόσφατα ο αδελφός μου. Το οδηγώ κάθε 2-3 ημέρες.Θες να ξεκινήσω συγκρίσεις; Γιατί θα κλάψουν μανούλες.
Εγώ δεν έχω (ακόμα) δικό μου Tesla, επειδή θέλω να μαζέψω κανενα δεκάρικο ακόμα μεχρι να είμαι άνετος για την αγορά. Όχι επειδή το ντιζέλι μου αξίζει κατιτι ακόμα. -
RE: CITROEN C4 III mod 2021
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
Τα ηλεκτρικά χωρίς επιδότηση εννοείται.
YOU 136 HP 33520
PLUS 136 HP 34460 - 156 HP 35450
MAX 156 HP 37620Tα θερμικά
YOU hybrid 100 HP 26970
PLUS 130 HP eat8 27420 - hybrid 136 HP 30100
MAX 130 HP eat8 29600 - hybrid 136 HP 31580Νομίζω ότι είναι φτηνότερα από τα υπάρχοντα στην Ελλάδα.
Tα ηλεκτρικά πολύ κάτω.Φρίκη να έχεις πληρώσει 37620 για 156 μπροστοκίνητα άλογα με μακφέρσον και ημιάκαμπτο όταν με 2500 παραπάνω παίρνεις model 3 με 300 πισωκίνητα άλογα και διπλά ψαλίδια και πολλαπλούς, efficiency από το πάνω ράφι, διπλά τζάμια κλπ κλπ.
Για λογισμικό και superchargers δεν μιλάω καν... είναι γκολάρα από τα αποδυτήρια.
Πρέπει να ΜΙΣΕΙΣ πραγματικά και συνειδητά την Τέσλα για να πας να ακουμπήσεις λεφτά σε half baked ευρωπαικά ηλεκτρικά. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Έτσι για «σπάσιμο»
50χιλ ευτυχισμένα χλμ με psa diesel -
RE: TESLA FORUM
@lap said in TESLA FORUM:
Βρε συ σαν να σου είπα ανέλυσε την αυτονομία.
Σαν αυτοκίνητο, σαν τεχνολογία, σαν αίσθηση ....πως σου φαίνεται, συγκριτικά με τα θερμικά
Κοίταξε αν ζούσα σε μεγάλο αστικό κέντρο, θα ήταν ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ η πρώτη μου επιλογή σε όχημα, αρκεί να είχα θέση στάθμευσης-φόρτισης.
Εδώ στην επαρχία, είμαστε το αντίστροφο.
Έχουμε θέσεις στάθμευσης-φόρτισης με το τσουβάλι (αν θελουμε), αλλά δεν έχουμε την κίνηση της πρωτεύουσας ή της Θεσσαλονίκης.
Θελω να πω πως δεν έχουμε εδώ Λ. Κηφισου, Κατεχακη, Αττική Οδό κλπ κλπ που είναι βάσανο καθημερινο (και το οποιο βάσανο απαλύνει ή εξαλείφει ένα ηλεκτρικό). Τα θερμικά στην επαρχία δεν υποφέρουν όπως στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη διότι μιλάμε για πιο ήπια κίνηση και μικροτερες αποστάσεις, αφού κινούνται σε πόλεις πληθυσμιακά περίπου 80.000-100.000 κατοίκων.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ scooter στην καθημερινότητα μου για τη δουλειά μου και το ντίζελ εκτός πόλης, το οποιο είναι και το ιδανικό του σενάριο χρήσης.
Για να μην πλατειαζω: το Model 3 είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αυτοκίνητο στην αίσθηση και ξεκάθαρα το μέλλον, απλώς στην επαρχία φαίνεται πιο gadget ενώ στην πρωτεύουσα εγώ το θεωρώ «είδος βασικής ανάγκης».
Η αίσθηση γαλήνης και αρμονίας-σύνδεσης με το όχημα που αποκομίζεις είναι πραγματικά αυτό που μενει μακροπρόθεσμα σε σχέση με ένα κλασικό θερμικό. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
Ως κάτοχος model 3, θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους.
Δεν είναι πονοκέφαλος, είναι η ναυτία του πρωτάρη που βιώνει απότομες (σε σχέση με το lag των θερμικών) επιταχύνσεις.Μετά την πρώτη εβδομάδα (το πολύ) δεν υπάρχει καν υποψία τέτοιου θέματος.
Πονοκέφαλος με έπιασε προχθές που χρειάστηκε να πάρω το megane diesel 10ετίας του πατέρα μου για ένα ταξίδι 100χλμ από τον θόρυβο και την αίσθηση τρακτέρ.
Latest posts made by clockwork82
-
RE: IOS vs ANDROID
@driver-m said in IOS vs ANDROID:
@a-d-p said in IOS vs ANDROID:
Δεν ξέρω αν φταίει το infotainment της vw, αλλά στο android auto αν βγεις και ξαναμπείς κολλάει και θέλει επανεκκίνηση το τηλέφωνο, ενώ με το iPhone δουλεύει άψογα.
Επίσης παίζει ρόλο και το UI της κάθε εταιρείας στα android, πχ. Xiaomi μάπα (κάτι πάει να κάνει με το HyperOs), το OxygenOs της OnePlus μου αρέσει.Λογικό είναι να δουλεύει καλύτερα το ios αφού το φτιάχνει η ίδια εταιρεία και για συγκεκριμένο hardware. Πάντως σε ωθεί να δημιουργήσεις οικοσύστημα. Ξεκίνησα με ένα iPhone, μετά πήρα ipad, μετά air Pods, έπειτα apple watch και τώρα ψάχνω για Mac .
Σημαντικό είναι που οι αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες άμεσα, όχι όπως στα Xiaomi που περιμένεις .... περιμένεις και .... περιμένεις .
Επίσης, η πολυετής υποστήριξη - αναβάθμιση.
Μπορεί να είναι ακριβά, αλλά δεν χάνουν αξία γρήγορα (Toyota ένα πράγμα ) πχ πωλούνται μτχ IPhone 11 δλδ 5+ ετών στα 150-200€, σκέφτομαι ποιος θα αγόραζε ένα Xiaomi 5ετιας.Μια χαρα ειναι το λογισμικο της xiaomi. Ταχυτατο και σταθερο με απειρες επιλογες.
Επισης, ενα iphone 12 των 900 ευρω, σημερα κανει 250 το πολυ σαν μτχ. Ενα xiaomi της ιδιας εποχης και κοστους (mi11 πχ) αγοραζοταν σ'ενα χρονο απ'την κυκλοφορια του 600 καινουριο (το αντιστοιχο 12αρι εκανε 800 μετα απο ενα χρονο) και σημερα το κρατας και παλι εχεις μεγαλυτερο κερδος απ'ο,τι να πουλησεις το 12αρι και να μην εχεις τιποτα.
Η υψηλη μεταπωληση των iphones εξανεμιζεται απ'το κοστος αγορας που δεν πεφτει. Αντιθετα, αν παρεις ναυαρχιδα android ενος ετους, ειναι 30% κατω, ισως και παραπανω. Οποτε και κακη μεταπωληση να εχεις, το κοστος αγορας ειναι τετοιο που και παλι κερδισμενος εισαι σε σχεση με το να πουλας το iphone σου καθε χρονο (λες και αλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις). Χωρια οτι τα σοβαρα androids ειναι ανωτερα κυριολεκτικα παντου (οθονη, καμερα, ταχυτητα φορτισης κλπ).Η apple ειναι μια τεραστια απατη, απ'το οτι ειναι η πρωτη που εβγαλε τους φορτιστες απ'το κουτι μεχρι το οτι μεχρι προτινος ειχε αλλη θυρα φορτισης απ'ολες τις συσκευες της αγορας κλπ κλπ.
Γενικα οι πρακτικες της στρεβλωνουν απιστευτα την αγορα και oσο υπαρχει κοσμος που αγοραζει σαν μανιακος τα προιοντα της, χωρις ιδιαιτερο λογο, ακολουθει κι ο ανταγωνισμος τις πρακτικες αυτες και ειμαστε ολοι χαμενοι στο τελος.Όοοοοοοταν βγάλει κάποιος λογισμικό της προκοπής και οικοσύστημα, εδώ είμαστε να τον τιμήσουμε με τα λεφτάκια μας. Καταναλωτές απλοί είμαστε, όχι μέτοχοι.
Από android πήγαμε όλοι στην Apple, δεν πέσαμε από το φεγγάρι.
Και ακόμα βλέπουμε android παντού γύρω μας.
Αλλά ουδείς επιστρέφει στον κακό ερασιτεχνισμό τους. -
RE: IOS vs ANDROID
iPhone και macOS
Πρόπερσι απαλλαχθήκαμε κυριολεκτικά στην οικογένεια από κάθε Android συσκευή (σύντομα και από windows).
Όλα λειτουργούν άψογα χωρίς τι, πως, ποτε, γιατί κλπ
Έχω στήσει smart home με σύζυγο και παιδιά (και αντίστοιχη διαβάθμιση δυνατοτήτων), smart office στη δουλειά, καθώς και CarPlay σε 2 αυτοκίνητα.
It just f*cking works. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
Ως κάτοχος model 3, θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους.
Δεν είναι πονοκέφαλος, είναι η ναυτία του πρωτάρη που βιώνει απότομες (σε σχέση με το lag των θερμικών) επιταχύνσεις.Μετά την πρώτη εβδομάδα (το πολύ) δεν υπάρχει καν υποψία τέτοιου θέματος.
Πονοκέφαλος με έπιασε προχθές που χρειάστηκε να πάρω το megane diesel 10ετίας του πατέρα μου για ένα ταξίδι 100χλμ από τον θόρυβο και την αίσθηση τρακτέρ.
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
Τα ηλεκτρικά χωρίς επιδότηση εννοείται.
YOU 136 HP 33520
PLUS 136 HP 34460 - 156 HP 35450
MAX 156 HP 37620Tα θερμικά
YOU hybrid 100 HP 26970
PLUS 130 HP eat8 27420 - hybrid 136 HP 30100
MAX 130 HP eat8 29600 - hybrid 136 HP 31580Νομίζω ότι είναι φτηνότερα από τα υπάρχοντα στην Ελλάδα.
Tα ηλεκτρικά πολύ κάτω.Φρίκη να έχεις πληρώσει 37620 για 156 μπροστοκίνητα άλογα με μακφέρσον και ημιάκαμπτο όταν με 2500 παραπάνω παίρνεις model 3 με 300 πισωκίνητα άλογα και διπλά ψαλίδια και πολλαπλούς, efficiency από το πάνω ράφι, διπλά τζάμια κλπ κλπ.
Για λογισμικό και superchargers δεν μιλάω καν... είναι γκολάρα από τα αποδυτήρια.
Πρέπει να ΜΙΣΕΙΣ πραγματικά και συνειδητά την Τέσλα για να πας να ακουμπήσεις λεφτά σε half baked ευρωπαικά ηλεκτρικά. -
RE: TESLA FORUM
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το οποίο λέγεται ότι αποδίδει 412 ίππους. Επίσης, όπως θυμόμαστε από την πρώτη γενιά, τα μοτέρ των LR είχαν περιθώριο ισχύος. Για αυτό κατέβαζες εφαρμογή που μείωνε το 0-100 στα 3,8".
Έχουν περιθώριο τα LR αλλά έχουν και 2 μοτέρ. Όποτε η αύξηση ισχύος μοιράζεται σε 2 μοτέρ.
Εδώ (LR RWD) είναι ένα μοτέρ και η διαφορά ενός δλ από 6 στα 5 για το 0-100 «μυρίζει» όχι απλώς περιθώριο, αλλά δυνατότερο μοτέρ (performance) -
RE: TESLA FORUM
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Τι ισχυ να εχει αραγε το πισωκινητο LR?
Υποθέτω πως το LR RWD φοράει το πίσω μοτέρ του Performance (καθώς το LR AWD έχει ίδιο ακριβώς πίσω μοτέρ με το SR RWD συν άλλο ένα στους εμπρος τροχούς).
Όποτε χοντρικά το LR RWD πρέπει να εχει περίπου 350-360 ίππους. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτό που ερμηνεύουμε τις τάσεις όλης της αγοράς από την αποτυχία των παραδοσιακών να ανταγωνιστούν Κινέζους και Τεσλα είναι cherry picking.
Ναι η Τογιότα δεν βλέπει να πουλάει ηλεκτρικά επειδή… πρακτικά είναι αστεία τα μοντέλα της. Δεν τα αγοράζουν ούτε τα στελέχη της. Το ίδιο περίπου και Stellantis, Ford, Volvo κλπ
Δεν μπορούν να προσφέρουν αυτό που πρέπει στην τιμή που πρέπει.Αντιθέτως Tesla, BYD, Nio κλπ αυξάνουν πωλήσεις και παραγωγή.
Δίκιο έχεις, αλλά όσο οι πελάτες προτιμούν να τους τα ακουμπάνε για υβριδικά και συμβατικά, δε βλέπουν το λόγο να σφάξουν τη γελαδα κι απλά την αρμεγουν. Πρώτη σε πωλήσεις Η τουοτα σχεδόν παγκοσμίως με τα υβριδικά. Μέχρι κι εγώ ενδιδω πλέον στην κορολα, αντί να πάω κατευθείαν σε μπαταριοκινητο...
Το ρεζουμέ είναι πως αυτά τα 2030 και 2035 που λέγανε, μπαρούφες μάλλον...
Προφανώς δεν θα φτάσουν στους αρχικούς τους στοχους, αφού είναι άχρηστοι κυριολεκτικά να παράξουν νέα τεχνολογία.
Το παίζουν safe πατώντας στην άγνοια του κόσμου και βγάζουν λεφτά πουλώντας τεχνολογία της προηγούμενης δεκαετίας με πανάκριβα σέρβις.Δεν πειράζει, θα αρμέξουν καμία δεκαετία ακόμα την αγελάδα το πολύ. Ήδη ο χρόνος μετρά αντίστροφα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Αυτό που ερμηνεύουμε τις τάσεις όλης της αγοράς από την αποτυχία των παραδοσιακών να ανταγωνιστούν Κινέζους και Τεσλα είναι cherry picking.
Ναι η Τογιότα δεν βλέπει να πουλάει ηλεκτρικά επειδή… πρακτικά είναι αστεία τα μοντέλα της. Δεν τα αγοράζουν ούτε τα στελέχη της. Το ίδιο περίπου και Stellantis, Ford, Volvo κλπ
Δεν μπορούν να προσφέρουν αυτό που πρέπει στην τιμή που πρέπει.Αντιθέτως Tesla, BYD, Nio κλπ αυξάνουν πωλήσεις και παραγωγή.
-
RE: TESLA FORUM
@ataim said in TESLA FORUM:
Όπως βλέπω τα στοκ ελαστικά στα tesla μου φαίνονται υποδιαστασιολογημενα σε σχέση με το φάρδος της ζάντας, σαν να χωράει ξέρω γω 255 και να βάζουν 245, εκτός αν φταίει η σχεδίαση της ζάντας και φαίνονται έτσι.
Μήπως σε μπερδεύουν οπτικά τα πλαστικά αεροδυναμικά καπάκια;
Αν τα αφαιρέσεις Και αφήσεις την ζάντα γυμνή Φαίνονται τα ελαστικά κατάλληλα σε μέγεθος για την ζάντα. -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου
Αν είσαι ΒΕΒΑΙΟΣ για ορθή εγκατάσταση υγραερίου, καλώς.
Εγώ επειδή βλέπω στην επαρχία να παίρνουν φωτιά τα υγραερια από μετατροπή, τρέμω στην ιδέα και μόνο.
Έχω προσωπικό γνωστό που πρόλαβε και βγήκε εγκαίρως πριν λαμπαδιασει το αυτοκίνητο.
Το κοίταζε από τα 40 μέτρα να γίνεται στάχτη.Το πετρέλαιο ενδεχομένως να σου βγάλει κανένα μπεκ ή κανένα dpf, αλλά φωτιά δεν θα πάρει ποτε. Το ίδιο το καύσιμο είναι βραδυκαυστο.