-
@teo-mak said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@dettol Έχεις αφήσει ποτέ γκάζι στα 170 εσύ προσωπικά και ένιωσεις regen? Δεν λέω ότι δεν κάνει, έστω και ελάχιστο. Λέω ότι δεν κάνει αρκετό ώστε να σου πετάξει ξαφνικά τον κώλο πάνω σε μια παρατεταμένη (φρενάρισμα, μεταφορά βάρους μπροστά κλπ). Εγώ πάντως πριν λίγες ώρες χρειάστηκε να φρενάρω γιατί δεν έκοβε το αυτοκίνητο και ένιωθα (δεν είχα προφανώς OBS meter) ακριβώς όπως σε ένα θερμικό με νεκρά στο κιβώτιο. Το οποίο το λέω για ΚΑΛΟ!!!
εκει που διαφωνουμε ειναι οτι δεν κανει regen. Κανει regen. Αυτο που ειναι μειωμενο ειναι η επιβραδυνση. Το εξηγησα οσο μπορουσα, αλλα βαριεμαι να ψαξω για τους τυπους της φυσικης που συνδεουν ισχυ, ταχυτητα, μαζα, δυναμη, επιταχυνση-επιβραδυνση. Αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αν η ισχυς (το regen δηλαδη) ειναι σταθερο, σε υψηλοτερες ταχυτητες, θα προκαλει μικροτερη αρνητικη επιταχυνση (=επιβραδυνση) απο οτι σε χαμηλοτερες.
Σιγουρα παντως δεν το κανει με τον τροπο που λες "να πεταξει ξαφνικα τον κωλο". Αλλο αυτο ομως και αλλο δεν κανει καθολου και πρεπει να πατησεις φρενο, διοτι διαφορετικα δεν σταματαει το οχημα ποτε.
To γραφημα που εβαλες ειναι για το 4κινητο, ε αυτο δυσκολα θα πεταξει κωλο.
Το πισωκινητο εχει το προβλημα αυτο.
δεν με ενδιαφερουν οι κωλοι
Το γραφημα το εβαλα για να δειξω οτι υπαρχει ενα μεγιστο νουμερο ισχυος regen. Σε οχημα με ενα μοτερ ισως το νουμερο αυτο να ειναι μικροτερο. Δεν το γνωριζω. Γινεται ομως regen. Απο εκει και περα το τι κανουν τα ηλεκτρονικα ωστε το οχημα να μην ξεφυγει απο τον δρομο του, δεν το γνωριζω. Παντως, το να χρησιμοποιησετε το regen σαν τραβηγμα χειροφρενου, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν γινεται.Εχω μπερδέψει το κουμπί του υαλοκαθαριστήρα με αυτόν του parking……..
Κοντεψα να φυτεψω τα δόντια στο τιμονι.το εχω παθει και εγω την πρωτη εβδομαδα που το ειχα
-
Άρα για αυτό το πήγαν στην οθόνη! Τώρα εξηγείται!!!
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@dettol Έχεις αφήσει ποτέ γκάζι στα 170 εσύ προσωπικά και ένιωσεις regen? Δεν λέω ότι δεν κάνει, έστω και ελάχιστο. Λέω ότι δεν κάνει αρκετό ώστε να σου πετάξει ξαφνικά τον κώλο πάνω σε μια παρατεταμένη (φρενάρισμα, μεταφορά βάρους μπροστά κλπ). Εγώ πάντως πριν λίγες ώρες χρειάστηκε να φρενάρω γιατί δεν έκοβε το αυτοκίνητο και ένιωθα (δεν είχα προφανώς OBD meter) ακριβώς όπως σε ένα θερμικό με νεκρά στο κιβώτιο. Το οποίο το λέω για ΚΑΛΟ για το Tesla!!!
Άλλο αν το ένιωσες και άλλο αν το κάνει ! Σκέψου ότι το μοτέρ είναι ταυτόχρονα και γεννήτρια και σκέψου την ροπή που δημιουργείται σε αυτές τις ταχύτητες
Ναι ρε φίλε, μπορεί να το κάνει ως έναν βαθμό. Το θέμα είναι το τι νιώθει ο οδηγός και αν αλλάζει αυτό το ζύγισμα του αυτοκινήτου. Εκεί επικεντρώθηκα.
-
@monman2 @dettol @realzeus @dekouk
Η συμπεριφορά που ανέφερα αφορούσε σε M3 LR AWD 2023 - το οποίο εμφανως αποσταθεροποιούνταν στα πολλά σε στροφή σε οποιοδήποτε παίξιμο με μικροάφημα του γκαζιού με hold mode αλλά όχι με roll mode. Προφανώς και μπορεί κανείς να αλλάξει ΕΝ ΣΤΑΣΕΙ την ρύθμιση του stopping mode εξομειώνοντας με την roll ρύθμιση συμπεριφορά περίπου αντίστοιχη ενός θερμικού με μακριά σχέση στο σαζμάν ή με νεκρά . Το ερώτημα μου αφορούσε στο εάν η αλλαγή από hold σε roll μπορεί να γίνει ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ χωρίς εξωτερικά γκατζετάκια στα ΝΕΑ Μ3/MY, διότι στα 2022/23 που έχουμε στο δικό μας μαγαζί κάτι τέτοιο απαιτεί όχι μόνον ακινητοποίηση αλλά και να μπείς σε Park Mode κάτι που είναι ιδιαιτέρως ενοχλητικό. Αντίστοιχη συμπεριφορά αποσταθεροποίησης έχω παρατηρήσει και στα MY AWD όμως δεν είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω στον ίδιο βαθμό με τα M3. Σε ότι αφορά στο track mode μην παίζετε με τον πόνο μου ... δεν υπάρχουν M3/ΜΥ Performance στο γραφείο.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Κάποια στιγμή ο dekouk παρατήρησε ότι ήμασταν στο πρόγραμμα με τα λίγα άλογα και το έβαλε στο σπορ (ή όπως λέγεται τέλος πάντων). Αισθητή η βελτίωση! Ναι, τώρα πιστεύω ότι κάνει 6'' για τα 100. Αλλά πάλι κάτι λείπει. Ο ήχος, η αλλαγή ταχυτήτων, το ξέσπασμα που κάνει ένα καλό θερμικό μοτέρ από τις 4 ως τις 7 χιλιάδες, το κεφάλι που πάει λίγο μπροστά στην αλλαγή ταχύτητας και καρφώνεται πάλι πίσω στο προσκέφαλο. Σκέφτηκα ότι για αυτό δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά και ας ας έχουν 2000 ίππους (ρωτήστε τον Rimac).
...
Με αυτά και με εκείνα, αν και πολύ σύντομη η δοκιμή, θα πρέπει να βγάλω ένα συμπέρασμα. Πιο πολύ μου άρεσε σαν ήρεμο cruiser, που είναι καταπληκτικό, αλλά όχι σαν sport saloon. Δεν θα έδινα την E92 μου, για ένα Tesla παρόμοιων επιδόσεων (αν μιλάμε για πιο γρήγορο αλλάζει το θέμα, το γκάζι είναι γλυκό, αλλά από μόνο του δεν λέει κάτι, αν δεν έχει και λίγο δράμα - ήχο κλπ). Δεν σου δίνει την ίδια ευχαρίστηση στην επιτάχυνση, όπου το κεφάλι σου στο θερμικό πάει πίσω-μπρος αναλόγως των ΣΑΛ, δεν έχει τον ήχο του εξακύλινδρου, δεν έχει την ρυθμισιμότητα στις στροφές λόγω των σφιχτών ηλεκτρονικών (αν και έχει εφάμιλλο τιμόνι και turn in) και τέλος με ενοχλεί το one pedal drive και τα πάντα-όλα στην οθόνη.
Πάλι σε θερμική BMW ή Alfa θα πήγαινα, για τον επιπρόσθετο λόγο ότι δεν δέχομαι να δώσω 40-60 χιλιάρικα και να μην μπορώ να πάω Θεσσαλονίκη-Αθήνα ακατούρητος και χωρίς να έχω φορτίσει πρώτα για μερικές ώρες.Και το ποιό γρήγορο M3 Performance προηγούμενης γεννιάς το ίδιο αποστειρωμένο είναι (διατηρώ μια επιφύλαξη για το τελευταίο γιατί δεν το έχω οδηγήσει). Καταιγιστικές επιδόσεις, κτηνώδης αποτελεσματικότητα, μη συμμετοχική και χωρίς ψυχή. Η δε ενεργοποίηση του track mode σε δημόσιο δρόμο που θα ήταν μια κάποια λύση όχι μόνον αποτελεί λόγο εξαίρεσης των ασφαλιστικών καλύψεων αλλά εάν το ψάξουν οι χωροφυλάκοι σε περίπτωση ατυχήματος είναι ισοδύναμη με παραβίαση της έγκρισης τύπου του οχήματος, όπως με ενημέρωσε ο ασφαλιστής μου - οπότε καλά ξεμπερδέματα άμα σου κάτσει στραβή.
Εδώ το προηγούμενο M3P φίλου μετρημένο με 60% SoC, ζεστά μαμά λάστιχα και μπαταρία πλήν όμως σε σκονισμένη άσφαλτο μέτριας πρόσφυσης.
Όμως, υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ στα ηλεκτρικά.
Η ακαριαία απόκριση και η αίσθηση καταιγιστικής επιτάχυνσης από το πρώτο μέτρο που κανένα αντίστοιχων ονομαστικών επιδόσεων θερμικό δεν μπορεί να σου προσφέρει. Και κάτι ακόμα που ντρέπομαι ακόμα και που το λέω. Αυτή η απόκοσμη αίσθηση σιωπηλής υπεροχής και χωρίς δράματα αποτελεσματικότητας που κάνει κάθε αργότερο σου θορυβώδες θερμικό με τα τσαφ τσούφ και τα σκασίματα να μοιάζει όχι απλά "πελάτης" αλλά "πίθηκας" που μόλις κατέβηκε από τα δέντρα.
-
Αυτές τις μεγαλοστομίες των ασφαλιστών δεν μπορώ.
Συνήθως απόφοιτοι λυκείου με ύφος 1000 καρδιναλίων….
Έλεος! -
Φορούν και κάτι ωραία ρούχα που σε κάνουν να νιώθεις ΠΤΩΧΌΣ
-
Το γεγονός ότι κάνει τσαφ τσουφ δεν το κάνει σπορ (μάλλον ατμομηχανή
), το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό δεν είναι ασυμβίβαστο με το σπορτινες-δες ταικαν.
Εχω μεγάλη περιέργεια πώς θα είναι σε σφιχτό στροφιλικι με το sexy knob. Φοβάμαι ότι θα είναι απότομο και θα φαίνεται ότι είναι μη εργοστασιακό !
-
Πραγματικά @argyn ευχήσου να κερδίσω το τζόκερ να σου πάρω ένα δώρο να ησυχάσουμε!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Αλλά πάλι κάτι λείπει. Ο ήχος, η αλλαγή ταχυτήτων, το ξέσπασμα που κάνει ένα καλό θερμικό μοτέρ από τις 4 ως τις 7 χιλιάδες, το κεφάλι που πάει λίγο μπροστά στην αλλαγή ταχύτητας και καρφώνεται πάλι πίσω στο προσκέφαλο. Σκέφτηκα ότι για αυτό δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά και ας ας έχουν 2000 ίππους (ρωτήστε τον Rimac).
Δεν σου δίνει την ίδια ευχαρίστηση στην επιτάχυνση, όπου το κεφάλι σου στο θερμικό πάει πίσω-μπρος αναλόγως των ΣΑΛ,
Αυτά ακριβώς ειναι που λατρέυω σε ένα Τέσλα, δεν έχει ανούσιο θόρυβο, κενά στην επιτάχυνση και άλλες τέτοιες βλακείες των θερμικών. Έχει συνεχόμενη επιτάχυνση (που σε κολλάει στον τοίχο μόνιμα και εαν πας σε plaid παθαίνεις και ναυτία!) χωρίς δράματα και με τον ήχο του ηλεκτροκινητήρα που μοιάζει με τουρμπίνα! Τα προτίμα any day & twice on Sunday από οποιοδήποτε θερμικό - εξάιρεση ίσως κάνα αμερικάνικο Hemi V8 αυτόματο φυσικά με άπειρα κυβικά.
-
Και εμένα .ου αρέσει πολύ ο ηχισ του ηλεκτρικού .μοτέρ! Το καλύτερο που άκουσα είναι σε αυτοκινητο με κυψέλες υδρογόνου.
Διαστημόπλοιο
-
@argyn said in Οδήγησα....:
Η ακαριαία απόκριση και η αίσθηση καταιγιστικής επιτάχυνσης από το πρώτο μέτρο που κανένα αντίστοιχων ονομαστικών επιδόσεων θερμικό δεν μπορεί να σου προσφέρει.
Όντως, χωρίς LC (ή στροφάρισμα συμπλεκταρισμένος με χειροκίνητο) τα θερμικά είναι εκτός ωφέλιμου φάσματος. Το θέμα όμως είναι γίνεται και μετά τα 100, γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά ξεφουσκώνουν ψηλά. Δεν μιλάμε τώρα για Plaid ή Taycan GT που είναι πύραυλοι παντού.
@argyn said in Οδήγησα....:
Αυτή η απόκοσμη αίσθηση σιωπηλής υπεροχής και χωρίς δράματα αποτελεσματικότητας που κάνει κάθε αργότερο σου θορυβώδες θερμικό με τα τσαφ τσούφ και τα σκασίματα
Έχεις μάλλον στο μυαλό σου κάτι καγκουρεμένα S3 για τα οποία μιλούσες προχθές, τα οποία φυσάνε και ξεφυσάνε. Όταν σκέφτομαι καλό θερμικό, έχω στο μυαλό σοβαρές εργοστασιακές κατασκευές που γουργουρίζουν χαμηλά, και ουρλιάζουν ψηλά, με τούρμπο ή χωρίς, αλλά δεν κάνουν τσαφ-τσουφ. Εμένα κάτι τέτοιο μου αρέσει, σε σύγκριση με την ανυπαρξία ήχου!
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Έχει συνεχόμενη επιτάχυνση (που σε κολλάει στον τοίχο μόνιμα και εαν πας σε plaid παθαίνεις και ναυτία!) χωρίς δράματα
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
Καθολου βαρετο, απλα ετσι εχουμε συνηθισει. Πολυ ανωτερη η συνεχομενη επιταχυνση, οπως τα αεροπλανα, σκαφη κλπ. Το κιβωτιο ειναι αναχρονιστικο αναγκαιο κακο.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
Καθολου βαρετο, απλα ετσι εχουμε συνηθισει. Πολυ ανωτερη η συνεχομενη επιταχυνση, οπως τα αεροπλανα, σκαφη κλπ. Το κιβωτιο ειναι αναχρονιστικο αναγκαιο κακο.
Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Όταν σπρώχνεις αέρα ή νερό δεν υπάρχει δυνατότητα καν για αλλαγή ταχυτήτων, αν κι εκεί υπάρχει κιβώτιο (ουσιαστικά μειωτήρες είναι). Α, τα καλά ηλετρικά έχουν επίσης κιβώτιο και ταχύτητες (βλ. Taycan). Επιμένω ότι είναι βαρετός ο τρόπος επιτάχυνσης των ηλεκτρικών.
-
Με λίγες γραμμές κώδικα μπορείς να πάρεις την ίδια αίσθηση! Θα κάνει διακοπές επιτάχυνσης ώστε να κουνιούνται τα κεφάλια!
-
Στα ηλεκτρικα το προβλημα δεν ειναι αν εχουν κιβωτιο ταχυτητων η δεν εχουν, το βαρος ειναι το προβλημα για να χαρακτηριστουν σπορ.
Παντως και αυτα θελουν ενα κιβωτιο τουλαχιστον 2 σχεσεων για τις υψηλες ταχυτητες.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Με λίγες γραμμές κώδικα μπορείς να πάρεις την ίδια αίσθηση! Θα κάνει διακοπές επιτάχυνσης ώστε να κουνιούνται τα κεφάλια!
Αυτό ακλριβώς έγραψα ότι κάνει η Hyundai με το Ioniq N και σύντομα και η Toyota. Αλλά θα είναι τεχνητό, γιατί στις πραγματικές ΜΕΚ όντως κορυφώνεται η επιτάχυνση με το που ανεβαίνουν οι ΣΑΛ.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
Καθολου βαρετο, απλα ετσι εχουμε συνηθισει. Πολυ ανωτερη η συνεχομενη επιταχυνση, οπως τα αεροπλανα, σκαφη κλπ. Το κιβωτιο ειναι αναχρονιστικο αναγκαιο κακο.
Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Όταν σπρώχνεις αέρα ή νερό δεν υπάρχει δυνατότητα καν για αλλαγή ταχυτήτων, αν κι εκεί υπάρχει κιβώτιο (ουσιαστικά μειωτήρες είναι). Α, τα καλά ηλετρικά έχουν επίσης κιβώτιο και ταχύτητες (βλ. Taycan). Επιμένω ότι είναι βαρετός ο τρόπος επιτάχυνσης των ηλεκτρικών.
Την αισθηση συγκρινω που ειναι ανωτερη. Εεε τωρα μπορουμε να εχουμε αυτη την ανωτερη αισθηση και στον δρομο!!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
Καθολου βαρετο, απλα ετσι εχουμε συνηθισει. Πολυ ανωτερη η συνεχομενη επιταχυνση, οπως τα αεροπλανα, σκαφη κλπ. Το κιβωτιο ειναι αναχρονιστικο αναγκαιο κακο.
Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Όταν σπρώχνεις αέρα ή νερό δεν υπάρχει δυνατότητα καν για αλλαγή ταχυτήτων, αν κι εκεί υπάρχει κιβώτιο (ουσιαστικά μειωτήρες είναι). Α, τα καλά ηλετρικά έχουν επίσης κιβώτιο και ταχύτητες (βλ. Taycan). Επιμένω ότι είναι βαρετός ο τρόπος επιτάχυνσης των ηλεκτρικών.
Την αισθηση συγκρινω που ειναι ανωτερη. Εεε τωρα μπορουμε να εχουμε αυτη την ανωτερη αισθηση και στον δρομο!!
Το οδήγησα πριν 1 μέρα. Καμία ανώτερη αίσθηση!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Boring!!! Για αυτό η Hyundai (και συντόμως και η Toyota και άλλοι) βάζουν ψεύτικα κιβώτια στα ηλεκτρικά, ώστε να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα στην οδήγηση.
Καθολου βαρετο, απλα ετσι εχουμε συνηθισει. Πολυ ανωτερη η συνεχομενη επιταχυνση, οπως τα αεροπλανα, σκαφη κλπ. Το κιβωτιο ειναι αναχρονιστικο αναγκαιο κακο.
Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Όταν σπρώχνεις αέρα ή νερό δεν υπάρχει δυνατότητα καν για αλλαγή ταχυτήτων, αν κι εκεί υπάρχει κιβώτιο (ουσιαστικά μειωτήρες είναι). Α, τα καλά ηλετρικά έχουν επίσης κιβώτιο και ταχύτητες (βλ. Taycan). Επιμένω ότι είναι βαρετός ο τρόπος επιτάχυνσης των ηλεκτρικών.
Την αισθηση συγκρινω που ειναι ανωτερη. Εεε τωρα μπορουμε να εχουμε αυτη την ανωτερη αισθηση και στον δρομο!!
Το οδήγησα πριν 1 μέρα. Καμία ανώτερη αίσθηση!
Μακραν ανωτερη, αλλα βλεπεις η δυναμη της συνηθειας! Η διακοπτομενη επιταχυνση ειναι μπουρδα απλα αυτο εχουμε μαθει.
Οδήγησα....