Καλησπέρα σας αν και λείπω καιρό από το φόρουμ λόγω υποχρεωσεων
Μ αρέσει καμια φορα όταν έχω χρόνο και συνήθως βρέχει να παω να δοκιμάζω αυτοκίνητα. Έτσι και σήμερα αφού τον χρόνο τον βρηκα κι αφού μπόρεσα να κλείσω ραντεβού πηγα και δοκίμασα το Arcana.
Για τους Θεσσαλονικείς το βρίσκεις στην ΤΕΟΡΕΝ στην μουδανιών
Η έκδοση ήταν η expression δεν μπορώ να πω ότι είχε λίγα και με το κλειδί στο χέρι στο μπλε σκουρο μεταλλικό(zanzibar) κοστίζει 27 χιλιάρικα. Για όσους ενδιαφέρονται για χρηματοδότηση το επιτοκιο ειναι 6.5 %.
από αυτά που ρώτησα τον πωλητη με ένα 500αρικο βάζεις κ blind spot κ rear cross traffic alert.
Οδηγικα με εξέπληξε ένιωθα ότι παρα το υψος του αυτοκινήτου δεν έχει ιδιαίτερες κλισεις, το τιμόνι του είχε καλή και βαριά αίσθηση, ενώ το αυτόματο edc (εκανα τεστ ντραιβ τον 1.3 με τα 140 άλογα) μου άρεσε αρκετά αν και όταν θέλησα να κάνω προσπέραση και βυθισα το γκάζι καθυστέρησε πολυ το αμάξι να με ακουσει.δεν ξέρω από αυτόματα, εχω πειστει ότι το επόμενο αυτοκινητο μου θα είναι σίγουρα τέτοιο, ήταν η δευτερη φορα που οδηγουσα με τέτοιο κιβώτιο αλλά να πω την αλήθεια αυτό με ξενισε λίγο. Ο πωλητης μου είπε ότι γι αυτό υπάρχουν κ τα puddles. Τι να πω δεν γνωρίζω αν και η άνεση του αυτόματου είναι ζηλευτή για μένα πλέον (γερνάω).
Τα φρένα του αυτοκινήτου μου φάνηκαν πολυ καλα και με διαφορετική κ πιο απαλη αισθηση από ότι έχω συνηθίσει.ηχομόνωση πολυ καλη,κυλιση επίσης,λακούβες ανωμαλίες δρόμου δεν πολυκαταλαβα με τις 17αρες,γενικά ένα ευχάριστο td με ένα καλό αυτοκινητο.
Από χώρους το περιμενα μεγαλυτερο, σαφώς ειναι κ σε φαρδος και σε μήκος στο εσωτερικό από το 2008 αλλά δεν νομίζω ότι δικαιολογούνται 27 πόντοι διαφορά στο μήκος του αμαξώματος για αυτους τους χωρους.αυτή ήταν η αίσθηση μου.
Εργονομικα όχι κάτι το ιδιαίτερο, τα πλαστικα κατώτερα του 2008 σε αφη, την συναρμογη δεν μπορώ να την καταλάβω, δεν ειδα όμως κάτι ψευτικο και γενικότερα έβγαινε μια αισθηση ότι βρίσκομαι σε ένα καλό εσωτερικό αυτοκινήτου πανω απο τον μ.ο.
Πολυ καλη εντυπωση μου έκανε επισης η θέση οδήγησης και το κάθισμα.
Η κατανάλωση στην κλασική διαδρομή ανέβα κατέβα την Καρδια ήταν 7.9 και πηγαινα όπως παω παντα η όπως θα πηγαινα το ντιζελακι μου(γι αυτό κυρίως επέλεξα ντίζελ για να αισθάνομαι ότι μπορώ να οδηγάω μέχρι εκεί που μπορώ χωρίς να αγχώνομαι για το ποσο εκαψα στον αυτοκινητόδρομο από την στιγμή που κάνω συχνά ταξίδια.αυτη η κουβεντα ειναι για άλλου βέβαια αλλά είναι απωθημένο με όσα έχω διαβάσει στα αντίστοιχα τοπικ...)
Να πω βέβαια ότι ο κινητήρας δεν υστέρησε πουθενά και δεν έχασε καθολου σε δυναμη στην ανηφόρα
Για να τελειώσω το ριπόρτ, πολυ ωραίο αμάξι θα το έβαζα σε επίπεδο xceed(το θεωρουσα το καλυτερο από όσα έχω οδηγήσει)μόνο που είναι κ ψηλότερο και μεγαλυτερο και πιο ευρύχωρο από το kia, οδηγικα δεν ήταν κατώτερο για μένα,ενώ σε τιμή και με αυτόματο ειναι στα ίδια. Μπορεί κ φθηνότερο
Best posts made by argosxolos
-
RE: Renault Arkana 2019
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Παραλίγο να πειστω από τα όσα ωραία διάβαζα αλλά σταμάτησα να το κάνω στα Λεοπάρντ και στα βλήματα...ίσως δεν είμαι political correct όσο θα έπρεπε
Υ.γ αλήθεια τώρα.βληματα;Υ.γ δεν ήθελα καιρό να μπω εδώ μέσα αλλά πραγματικά είναι απίστευτο το τι απόψεις επικρατούν ακόμα και μετά από τέτοια συμβάντα.
Παληκάρια μου 57 νεκροί μέχρι τώρα οι περισσότεροι φοιτητές και εσείς υπερασπίζεστε τι ακριβώς ούτε κι εσείς δεν ξέρετε.στο χωριό μου θα λέγανε ανοίξτε τα γκαβα σας και ξεστραβωθειτε
τα 20χρονα στους δρόμους νιώθουν περισσότερα από σας... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Δεν τον λες φιλικό τον λόγο σου criuser
Επίσης αντιπαραθετεις την ΕΥΔΑΠ με τις υπόλοιπες δημοτικές επιχειρήσεις νερού που δεν έχουν ίδιο καθεστώς και μέσα σε αυτές βάζεις και την ΕΥΑΘ πραγμα που σε κάνει το λιγότερο αδιάβαστο. Η ΕΥΑΘ ειναι το ίδιο και ναι δεν είναι όπως η τεράστια ΕΥΔΑΠ όπως λες έχει 300 υπαλλήλους να εξυπηρετήσουν 1.5 εκ πληθυσμο όταν η ΕΥΔΑΠ έχει 4000 για 5.5.αν ξέρεις μαθηματικά θα βγάλεις το συμπέρασμα της δυσαναλογιας
Και δεν λεω να απολυθούν από την ΕΥΔΑΠ που έχει αντλιοστασια μέχρι και στην Αιτωλοακαρνανία
Λέω να προσληφθουν στην ΕΥΑΘ
Πάμε παρακατω. Όσα περιγράφεις συμβαίνουν παντου
Ραντεβού, ιος, πανω κάτω τα ίδια λεφτά. Άυτα που λέω όμως για προσωρινή υδροδότηση ισχυουν;γτ μου φαίνεται άλλος το παιζει παραπονιαρης
έχεις λες χρόνια στον χώρο εργασίας αλλά μάλλον δεν έχεις την αντίληψη να καταλάβεις ότι άλλο πραγμα το δίκτυο μισής πολης που εξυπηρετεί 600 χιλιάδες ανθρώπους κι άλλο το βουλωσε η αποχέτευση η μου στάζει το ρακορ στον συλλεκτη
Όσο ήμουν ελευθερος επαγγελματίας δυο φορές με κάλεσαν αργία και λιγότερες από 10 βραδυ.τωρα δουλευω τις μισές αργίες τα μισά Σαββατοκύριακα(τα οποία παιρνω ρεπό αργότερα για να τα λέμε όλα όπως έχουν) και έχω χάσει το μέτρημα ποσες φορες κατεβηκα το βράδυ μέσα σε 4 χρόνια
Και για να τα λέμε όλα όταν έτρεχα όλη την ημέρα ως επαγγελματίας δεν εβγαζα τα ίδια λεφτά κουραζομουν περισσότερο και εννοείται δεν εκανα σχέδια για τίποτα.και αντε να πεις πως εγώ ήμουν ο κακός επαγγελματίας
Η γενιά μου στην πολη που μεγάλωσα και ζουσα μέχρι πριν λίγα χρόνια σε ποσοστο 80% παρατησε το επαγγελμα και σήμερα κάνει κάτι αλλο.το υπόλοιπο ποσοστο δουλευει μαυρα και κάποιοι από αυτους ψάχνουν διμηνα τετραμηνα και οχταμηνα δε δήμους για να τα βγάλουν περα
Και ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό φίλτατε;γιατί το συναφί σου πριμοδοτησε την μαυρη εργασία, γιατί ποτε δεν απαίτησε αδειουχους επαγγελματίες,γιατί αδιάφορουσε για το αν ο πιτσιρικας που δουλευει με τον μάστορα κολλάει ένσημα, γιατί το ίδιο το κράτος δεν έχει ελεγκτικους μηχανισμους και δεν απαιτεί σοβαρές προυποθεσεις από τους μηχανικους για το ποιοι θα δουλευουν σε μια οικοδόμη, γιατί οι σύνδεσμοι υδραυλικών πανελληνιως ποτε δεν ήρθαν σε συγκρουση με το κράτος.ποτε δεν έχω υπάρξει συνδικαλιστης και ποτε δεν θα γίνω αλλά καμιά φορά χρειάζεται και αντίθετος λόγος στις επιταγές των κυβερνήσεων. Όλα αυτά ριξανε τις τιμές και οι επαγγελματίες στο τέλος από την εφορία και το ΤΕΒΕ φτυναν αιμα.ξες τι είναι να βλέπεις 55αρη να μπαίνει μέσω ΟΑΕΔ στον δήμο για 500 ευρώ;δεν ξέρεις. Έφτασα να δίνω τιμές για μπάνιο λες και δεν δουλευω αλλά κάνω χόμπι. Κι όταν ξεκίνησα να δουλευω οι προσφορες ήταν τριπλασιες και τα σπίτια κοστιζαν λιγότερο
Τα ίδια στο περιπου ισχυουν και για τους ηλεκτρολογους
Γι αυτό όταν βγήκαν προκυρηξεις τρεξανε όλοι να κάνουν χαρτιά.μιλάμε δλδ για μια ολόκληρη γενιά
Ναι αισθάνομαι κωλοφαρδος που μπήκα εκεί που μπήκα αλλά μπήκα με τα @@ μου για αρχή και η κωλοφαρδία έγκειται στο γεγονός ότι το επάγγελμα που έμαθα να κάνω κράτος και εργολάβοι το διέλυσαν -
RE: FIAT FORUM
Οδηγησα προχθες το tipo cross στην βενζινοκινητή έκδοση με τον χιλιάρη κινητηρα.να πω την αλήθεια ενδιαφέρον αυτοκινητο με όλα τα σύγχρονα μπλιμπλικια που εστριβε όμορφα για τον όγκο του δεν είχε ιδιαιτερες κλίσεις παταγε καλά στον δρόμο και έχει φοβερό ατου την τιμή του. Ειδικά στο ντίζελ που έχει τον δυνατότερο κινητήρα (1600 με 130 άλογα) τα έχει όλα με 22500 κλειδι.κι όταν λέμε όλα όλα εκτός από αυτοματο κιβώτιο( δεν ρώτησα αν έχει έκδοση με αυτοματο γενικά)
Άλλες προτασεις της αγοράς ίδιο ακριβώς εξοπλισμό τον χρεώνουν 5 και 6 χιλιάρικα πανω οπότε θεωρώ πως μιλάμε για το πιο vfm αυτοκίνητο της κατηγορίας
Παίζει κι άλλος πετρελαιοκινητηρας με 95 ίππους και 1300 κυβικα
Απο χώρους στο εσωτερικό ειναι ελάχιστα μικρότερο του 2008 σε μηκος με μάλλον καλυτερο χώρο αποσκευών ενώ παιζει και ρεζέρβα. Μια τετραμελής οικογενεια όπως η δικιά μου πχ χωράει χαλαρά. Επίσης θεωρώ ότι στην θέση οδήγησης έχει πιο πολυ απλα από τα περισσότερα b suv εκτός του c3 aircross. Η εργονομια αν και απλή,βοηθητική για μενα
Τέλος αρνητικά είδα κυρίως τα πλαστικα του, π.χ η βάση του κιβωτιου κουνιοτανε όπως και του doblo της δουλειάς, δλδ πανευκολα ενώ και τα χερουλια από τις πορτες μου φάνηκαν ψευτικα. Αρνητικό είδα την μόνο μια επιλογή σε βενζινοκινητήρα ( χιλιαρης με 100 άλογα) και το 5αρι σασμάν αν και δεν μου φάνηκε άσχημο στην οδήγηση
Συμπέρασμα vfm αυτοκίνητο και σε εξοπλισμο και σε οδήγηση,με την υποσημείωση πως ο καλός κινητήρας ειναι στο ντίζελ -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τι εδώ βρε Ιωάννη ?
Οταν αφήνεις να πράγματα να ξεφύγουν , ξεφεύγουν .Πορείες με λατάκια Φ5-Φ7 που έχουν ένα αστείο σημαιάκι στην άκρη , είναι απαράδεκτες .
Το κλείσιμο των δρόμων και ιδιαίτερα των εθνικών οδών , είναι επίσης απαράδεκτο.
Αλλά η χώρα έχει μάθει στην ανομία εδώ και δεκαετίες.
Και αν δεν υπήρχε ένας ρουπακιάς , θα είχαμε διπλές βίες , διπλές ανομίες , διπλούς τσαμπουκάδες .Και θα γινόταν όπως στον εμφύλιο . Οποιος δεν ήταν με τους μεν ή τους δε , ήταν το βέβαιο θύμα. Ο βέβαιος νεκρός.
Αυτό μια φορά έγινε και έμεινε ατιμώρητο . Την δεύτερη φορά θα είναι πολύ δύσκολο να το πετύχουν οι δυναμικές μειοψηφίες των ολοκληρωτικών.
Κάτσε κάτσε γιατί μπορεί να είμαι από οικογένεια εαμοβούλγαρων και να μην τα καταλαβαίνω καλά τα ελληνικά. Το αν δεν υπήρχε Ρουπακιάς θα είχαμε διπλές βίες διπλές ανομίες διπλους τσαμπουκάδες πως το εννοείς;καλώς που υπήρξε Ρουπακιάς;γιατί έτσι το καταλαβαίνω. Απάντησε μου λίγο σοβαρά να δω κάτι
Επίσης χώρα της ανομίας δεν γίναμε γιατί κάποιοι κανουν διαδηλώσεις.το λιγότερο φελος οποίος πιστευει κάτι τέτοιο
Η ανομία ξεκινάει από τα παλια χρονια τότε που απελευθερωναν πολεις και μετά καιγανε περιουσολογιο για να παιρνει το φιλόπτωχο ταμείο της εκκλησίας περιουσιες(μπορεί να μαι και τουρκοσπορος ποτε δεν ξέρεις)Η ανομία ξεκινάει από την άναρχη οικοδόμηση και το συναφι των εργολάβων που πχ μια πολη πληθυσμιακα όσο η Βαρκελώνη και η Βουδαπέστη την στοιβαζουν στο 1/8 από τις δυο όμορφες ευρωπαϊκές πολεις. Κι όταν αναρωτιέσαι το γιατί σου λένε είχαμε Τουρκοκρατία εμείς. Τότε μπερδευεσαι γιατί ο Καραμανλής δεν ήταν πρωθυπουργός του Όθωνα
Η ανομία ξεκινάει από τις μίζες της επανάστασης(η Εγνατία τότε ξεκινάει ανεπισημα,είναι κάτι χαρτιά μιας αμερικανικης εταιρείας που κοστίζουν 2 εκατομμύρια δραχμες το 1969)και την ανέλιξη ανθρώπων μέσω αυτής που ακόμα και σήμερα κυβερνάνε τον μαλάκα.είτε άμεσα είτε εμμεσα
Η ανομία ξεκινάει από το ενδοξο 81 και το Τσοβόλα δωστα όλα αλλά ξαναπάρτα πισω και κυρηξε λιτότητα. Από το 85 λιτότητα εχει η πατριδα
Η ανομία ξεκινάει από τον μπαμπά του Κουλη που από τότε ονειρευόταν νεοφιλελεύθερη υλοποίηση και πουλαγε οση περιουσια προλαβε να πουλησει συν την πρωτη απαλλοτρίωση των ασφαλιστικών εισφορών του μαλάκαΠραγματικά βαρέθηκα να γράφω για την ανομία,τα υπόλοιπα χρόνια μεχρι το σήμερα τα ζήσαμε όλοι
Αν λες γι αυτή την ανομία πασο.αν λες για την ανομία των διαδηλώσεων εγώ θα πω απλά πως ακόμα και οι κουτόφραγκοι τόσο κουτόχορτο δεν φαγανε.ο μαλάκας όμως...Και κάτι τελευταίο. Όταν δεν έχεις μεινει ποτε σου νηστικός φοβάσαι να πεινασεις. Όταν όμως έχεις μεινει το πολυ πολυ να πεινασεις. Αλλά κάποιον θα δαγκώσεις για να φας. Κι αυτό η εξουσία το ξερει καλά. Είτε πεταει ξεροκομματο, είτε κάνει προσληψεις αστυνομικών. Το να τρέχεις από το πρωι μέχρι το βράδυ για να μπορείς να κάνεις τα βασικά δεν σε κάνει έξυπνο. Κάποια στιγμή θα αλλάξει κι αυτό. Ουτε τα βασικά δεν θα μπορεις
Υ. Γ γατε εγώ καταλαβαίνω τι γράφεις και από ελάχιστη προσωπικη πειρα. Αλλά απευθυνεσαι σε λάθος κοινό. Ταπεινή μου άποψη να ξες
-
RE: Kia XCeed - crossover
KIA ανατολικά έχει αλλά άτομα από ότι είχε πριν μισό χρόνο περίπου.επειδη πήγα πρόσφατα για td στο xceed παρότι επιθετικός ο πωλητής με κέρδισε γιατί ήταν γνώστης του αυτοκινήτου που πούλαγε και σίγουρος για τον λόγο του.οταν φτάσαμε στο ψητό για το xceed πάλι απολύτος και σοβαρός σε ότι έλεγε.ισως ήταν ο μόνος κιμπαρης που χω δει σε πωλητές εδώ.με κέρδισε το ομολογώ
Το ίδιο και ο έτερος πωλητής όταν είχα πάει παλιότερα για το Sportage (παρεπιπτόντως sabbas πολλές κλίσεις το Sportage και μικρότερο του Tucson εσωτερικά με μέτρηση που μόνο εγώ και ο εύσωμος συνάδελφος κάνουμε.θα προτιμούσα ασυζητητί Tucson σε αυτή την κατηγορία)
KIA Γιάννενα alex είναι απαιχτος σαν άνθρωπος ο αντιπρόσωπος για αυτό θεωρώ πως έχεις τέτοια εντύπωση.νομιζω έχει και τις περισσότερες εταιρείες Γιάννενα αυτή την στιγμή
Υ.γ sabbas διαφωνώ πολύ στην λέξη κούβας για το φοκους.σε όλα όσα λες δίκιο έχεις αλλά όχι και κουβας νομίζω είναι υπερβολή -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Αν και νομίζω ότι δεν είναι αυτό το point θα σταθω στους δρόμους. Αλήθεια τώρα;έχουμε δρόμους που δεν σκοτωνόμαστε;Αλήθεια τώρα;
Ότι φτιάχτηκε χρυσόπληρωθηκε και συνεχίζει να χρυσοπληρωνεται.για πολλα χρονια χρυσοπληρωνο ταν και αυτό που δεν φτιάχτηκε(πατρα-αθηνα) -
RE: Toyota C-HR 2023
@nmsm2 said in Toyota C-HR 2023:
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
Υπάρχει και το kia niro full υβριδικό που πάνω κάτω κοστίζει όσο το chr και μέσα είναι πιο ποιοτικό,πιο άνετο ενώ οδηγικά αν και δεν το έχω οδηγήσει από μαρτυρίες γνωστών δεν κάνει αυτό το παρατεταμένο μαρσάρισμα των Τoyota,έχει καλύτερη απόσβεση στον δρόμο με λιγότερες κλίσεις στις στροφές.τελος έχεις επταετη εγγύηση και δωρεάν σερβις 5 χρόνια
Σίγουρα από την άλλη καίει λίγο παραπάνω και εξοπλιστικά πρέπει να πας στην μεσαία έκδοση να φτάσεις στα ίδια πράγματα, χωρίς όμως η βασική να χάνει πολύ,ίσα ίσα που οδηγικά λόγω ζάντας είναι καλύτερη σε επιταχύνσεις και ανάρτηση σύμφωνα με τον ειδικό τύπο.υ
Όλα αυτά τα λέω γιατί πάντα υπάρχει κι άλλη επιλογή(υβριδικοτητα έχει κι η Ρενώ σε κοντινές τιμές)όμως καμία φορά ρόλο παίζει και η προκατάληψη για το τι θα συναντήσει κάποιος από μια άλλη εταιρεία σε σύγκριση με την Toyota.το δεν σπάει δεν χαλάει είναι μοτο που έχει καθιερωθεί στην συνείδηση του Έλληνα -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Λοιπόν criuser ειμαι υδραυλικός.πριν 4 χρόνια μπήκα μέσω ΑΣΕΠ με την 9η μεγαλύτερη μοριοδοτηση ανάμεσα από 800 αιτήσεις στην ΕΥΑΘ με αορίστου χρόνου ιδιωτικου δικαίου συμβαση. Το 9η το λέω γιατί οι προσληψεις δεν γίνονται όπως πριν μια 20ετια,δεν παρακαλας το πρασινο βυσμα σου να σε χώσει καπου,ενώ είναι ανοιχτές σε όλη την επικράτεια
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το ζήτημα άφησε μια οικοδομή χωρίς νερό η ΕΥΔΑΠ 8 μήνες το ξερω
και από την δουλειά μου προ ΕΥΑΘ
Ουτε στα Γιάννενα,ουτε στα χωριά των Ιωαννίνων, ουτε στην Θεσσαλονίκη δεν έχει συμβεί τόση καθυστέρηση εκτός από μια περιπτωση, να μην περναει δίκτυο από εκεί και να πρεπει να γίνει επέκταση δικτυου.και παλι 8 μήνες είναι τεράστιο διάστημα εκτός κι αν έγινε κάποια παρατυπια από μεριά σας που καθυστέρησε γραφειοκρατικα την διαδικασία.Επίσης νερό στην Θεσσαλονίκη αλλά και στα Γιάννενα δίνοταν από την θεμελίωση προσωρινα και μετά γίνονται οι διαδικασίες για τα οριστικά. Το 8 μήνες γίνεται τουλάχιστον 24 δλδ αν δεν είχες ποτε νερό. Μήπως κάτι δεν λες σωστά;Προσωπικά ξερω οτι αν γίνει ιδιωτική η εταιρεία θα εχω(δεν βάζω πληθυντικο ειμαι μιζερος) την μοίρα των σημερινών τραπεζουπαλληλων που τους εξαναγκάζουν σε εθελουσία γυρω στα 50 τους.
Αυτό για τα νούμερα των εταιρειών ίσως ναναι ανάπτυξη γτ η δουλειά βγαίνει με λιγότερους, αλλά αν μπει κάποιος νοητά στην θέση των υπαλλήλων μεχρι και κρίση πανικου βαράει. Τι ακριβώς να κάνω στα 50 μου όταν στην ουσία βγαίνω ανειδικευτος στην αγορά εργασίας;αδιαφορο όμως για όποιον ειναι καβατζωμενος σημερα.αν αυριο βρεθεί στην ίδια μοίρα παιζει και να ουρλιάζει για όλα εκτός από τους πραγματικους υπαίτιους...
το οργανόγραμμα της ΕΥΑΘ αναφέρει για μίνιμουμ 600 εργαζόμενους όμως σημερα εργάζονται οι μισοί.επίσης η ΕΥΑΘ σε πολυ μεγάλο κομμάτι της είναι ήδη ιδιωτική
Η δουλειά μας είναι απαιτητική γιατί το νερό και οι διαρροές του δεν σταματάνε ποτε, ουτε το βράδυ,ουτε τα Χριστούγεννα ουτε όταν εχεις κανονίσει ραντεβού με τον γιατρό για να δει το παιδι σου
Τέλος πολλές φορές έρχεσαι αντιμέτωπος με αγανακτισμένο κόσμο ο οποίος δικαιολογημένα όταν δεν έχει νερό στην βρυση του ουρλιάζει. Και ακόμα κι αν νευριάζεις ξέρεις ότι έχει δίκιο γιατί το νερό είναι το πολυτιμοτερο αγαθο.εξ ου και δεν το κόβουμε ποτε(τουλαχιστον στον τομέα που δουλευω εγω) σε αντίθεση με το ρεύμα που οι αναθέσεις σε ιδιώτες εργολάβους σε κάποια φάση το κάνανε απαγορευμένο σε όσους δεν πληρωσαν δυο λογαριασμόυς. Το κόβουμε όταν μιλαμε για χρέη 5 και χιλιάδων ευρώ και αυτό συνήθως το συναντάμε σε (guess who)επιχειρήσεις.ο κακοπληρωτης έχει και τους υπαλλήλους απλήρωτους,μιας και μιλάγαμε για αφεντικά
Δεν είναι απλα ζητήματα οι ιδιωτικοποιήσεις σε κοινωνικά αγαθά και γι αυτό οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι σταμάτησαν να τις κανουν και προσπαθουν(άλλοτε πετυχαινουν, άλλοτε όχι) την κρατικοποίηση τους -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Πάντως για να επανέλθουμε στο θέμα τα σπίτια σημερα από τα θεμέλια σε μέτρα που θα χωρέσει μια τετραμελής οικογένεια πουλιουνται σε τιμές που ο μέσος Έλληνας για να τις πιασει πρεπει να πιστευει μέσα του ότι μπορεί να πιασει και το τζόκερ. Φοβερό για μένα ότι πουλιουνται κιολας
Latest posts made by argosxolos
-
RE: Toyota C-HR 2023
Το οποίο λέει ότι τα υβριδικά είναι πιο αξιόπιστα από οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και ότι η Toyota καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μερίδιο της πιτας
Εγώ είπα απλά ότι υπάρχουν κι άλλες επιλογές.κατι και που το άρθρο αυτό το λέει
Η προκατάληψη του δεν σπάει δεν χαλάει υπάρχει.σιγουρα για κάποιον λόγο άρα κάτι κάνει καλά η Toyota.δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κι άλλες επιλογές όμως.αυτο σχολίασα.τωρα γιατί το παίρνεις διαφορετικά δεν ξέρω -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Το cupra leon έχει πολλαπλούς και θεωρητικά σύμφωνα με την λογική αυτή είναι ανώτερο
Παρόλαυτα προσωπικά θα έβαζα πιο ψηλά το focus.τον άσσο και το mazda δεν τα έχω οδηγήσει -
RE: Toyota C-HR 2023
@nmsm2 said in Toyota C-HR 2023:
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
Υπάρχει και το kia niro full υβριδικό που πάνω κάτω κοστίζει όσο το chr και μέσα είναι πιο ποιοτικό,πιο άνετο ενώ οδηγικά αν και δεν το έχω οδηγήσει από μαρτυρίες γνωστών δεν κάνει αυτό το παρατεταμένο μαρσάρισμα των Τoyota,έχει καλύτερη απόσβεση στον δρόμο με λιγότερες κλίσεις στις στροφές.τελος έχεις επταετη εγγύηση και δωρεάν σερβις 5 χρόνια
Σίγουρα από την άλλη καίει λίγο παραπάνω και εξοπλιστικά πρέπει να πας στην μεσαία έκδοση να φτάσεις στα ίδια πράγματα, χωρίς όμως η βασική να χάνει πολύ,ίσα ίσα που οδηγικά λόγω ζάντας είναι καλύτερη σε επιταχύνσεις και ανάρτηση σύμφωνα με τον ειδικό τύπο.υ
Όλα αυτά τα λέω γιατί πάντα υπάρχει κι άλλη επιλογή(υβριδικοτητα έχει κι η Ρενώ σε κοντινές τιμές)όμως καμία φορά ρόλο παίζει και η προκατάληψη για το τι θα συναντήσει κάποιος από μια άλλη εταιρεία σε σύγκριση με την Toyota.το δεν σπάει δεν χαλάει είναι μοτο που έχει καθιερωθεί στην συνείδηση του Έλληνα -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όχι
Όλοι έξω είναι.guess what
Και της ΧΑ..α και επειδή το λες διαρκώς συγκρινοντας.πρωτον η ΧΑ δεν δολοφόνησε μόνο τον Φύσσα.δολοφονησε και τον λουκμαν
Δεύτερον.πογκρομ στις γειτονιές του κέντρου της Αθήνας καμία αριστερή οργάνωση δεν έκανε ποτέ...η εξίσωση των δύο άκρων είναι πολύ βολική μερικές φορές
Περίεργα είναι αυτά που λες εσύ τώρα γιατί το παίζεις τρελιτσα και πετάς αλλού την μπάλα ο (α)Θεός και η ψυχή σου -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Ανέκδοτο τόσοι άνθρωποι;και μετά συζητάς σοβαρά εδώ για την απώλεια ανθρώπινης ζωής;
Ανέκδοτο ο Τεμπονέρας;ο Γρηγορόπουλος;ο Μαρίνος;ο Φραγκούλης των 20 ευρώ;
Βαριέμαι να νευριαζω αλλά αυτό που έγραψες είναι προσβολή στην ανθρώπινη ιδιότητα και οτιδήποτε άλλο έχεις πει στα μάτια μου ακυρώνεται
Πρεμουρα με την λέξη ναζί έχεις όχι κάτι άλλο....
Υ.γ Η αστυνομία απέχει όπου της πούνε να απέχει και συμμετέχει όπου της πούνε να συμμετέχει
Εγώ με την οποία εμπειρία μου σε γήπεδα έχω δει και τις δύο φάσεις
Αυτή που μας αφήνουν ελεύθερους και αυτή που δεν μπορούμε να πάμε ούτε για κατούρημα
Το συγκεκριμένο συμβάν με τα όσα έχω μάθει στην ζωή μου ηθελημένα αφήνεται να συμβεί
Το γιατί δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί εμπλέκεται και η αστική δημοκρατία -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Χιονι έχω να δω από το 17 και πιο πριν είχα δει το 10
Για αυτό και μιλάω για θερινα
Ο συλλογισμός σου όμως είναι σωστος σε βαθμό που μπορεί και να με κάνεις να το σκεφτώ -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Θύματα έχουμε και από την αστική δημοκρατία που επικαλείσαι πολλά περισσότερα από ολα τα υπόλοιπα μέσω της αστυνομικής ασυδοσίας
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Αυτοί που σκότωσαν τον Αλκη τι ήταν ?
Παιδάκια 18χρονα που πλακωνοταν 3 χρόνια σε όλη την πόλη με τσεκούρια μαχαίρια και πιστολια έχοντας ήδη χάσει την αθωότητα τους και την σωματική τους ακεραιότητα γιατί μεγάλωσαν στην ανέχεια,την σαπιλα και το μίσος σε έναν αόρατο εχθρό που μένει 500 μέτρα παραπέρα από το σπίτι τους
Παιδάκια που η οικογένειά το σχολείο οι συναναστροφές τους και η κοινωνία δεν τους εμαθε ότι η ζωή είναι το μεγαλύτερο προνόμιο όλων των υπολοίπων και δεν έχει κανένας δικαίωμα να το αφαιρει.
Χωρίς να είμαι κομμουνιστής και χωρίς να τον έχω ψηφίσει τον Κουτσούμπα με αφορμή την σύγκρουση των τρένων είπε την μεγαλύτερη αλήθεια της εποχής μας.συνηθισαμε στον θάνατο.
Εμείς απλά γυρνάμε το κεφάλι από την άλλη οσο δεν μας παίρνουν τα σκάγια
Δεν μας ενδιαφέρει αν ο γείτονας δεν έχει να φάει
Ζηλεύουμε αν έχει περισσότερα
Χαιρόμαστε αν τον βρει κακό και ατυχία
Δεν είναι καθάρματα τα παιδιά διαφωνώ με τον Δία
Θύματα και θύτες ταυτόχρονα είναι.στα προηγούμενα σκηνικά παραλίγο να ήταν αυτοί ο Άλκης...
Κι αυτοί κι οι άλλοι
Κι αυτό δεν έχει πολιτική υπόσταση ούτε φταίει η Χ ομάδα η ο Χ σύνδεσμος.σε αυτό φταίμε όλοι αλλά δυσκολευόμαστε να το καταλάβουμε
Οι Κροάτες των BBB δεν έχουν καμία σχέση με αυτό το συμβάν σε άλλη κοινωνία μεγάλωσαν με άλλα ιδανικά και είναι όλοι από πάππου προς πάππου ναζιστές.μην τα συγχέουμε τα γεγονότα είναι λάθος για μένα
Στην τελική ας περιμένουμε να δούμε την αλήθεια στο γεγονός της δολοφονίας του Μιχάλη.αν ποτέ την μάθουμε όπως ακριβώς έχει... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Απλά για ενημέρωση κάποιοι όντως έχουν κλειστούς συνδέσμους
Δε νομίζω ότι σταματάει η βία με αυτό το μέτρο
Όπως δεν σταματά και με την απαγόρευση μετακίνησης.και τον επαγγελματικό αθλητισμό να καταργουσαμε αύριο πάλι βία θα υπήρχε
Η βία γενικά δεν σταματάει.το τι την γεννάει είναι άλλη κουβέντα -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Θερινα.κι εγώ θερινα θέλω δεν υπάρχει για όσα αντιμετωπίζω στον δρόμο η επιλογή 4seasons