Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 864
    • Best 420
    • Groups 0

    Best posts made by netgeo

    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν αγαπητοί μου, στο σπίτι γενικά έχουμε αρκετές σκούπες και σκουπάκια.

      Η καθημερινή μας, μια stick, χάλασε μετά από 7 χρόνια και έπρεπε να την αντικαταστήσω.

      Τρίτη βράδυ την παρήγγειλα από τον κύριο Μπέζος.

      Το ίδιο βράδυ το έφερε η μοίρα να αγοράσω και αλλη μια (μεγάλη) σκούπα για το γκαράζ:

      20230330_192219.jpg

      Όπως και ο αδερφός του φίλτατου το πήρα με τετοια έκπτωση που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Βγήκε στα 46,500€ και αν καλώς εχόντων των πραγμάτων, πάρουμε και την επιδότηση πάμε στα 38,500€.

      Έβαλα την παραγγελία 29/03 00:01, πλήρωσα σήμερα πρωί 30/03, βγήκαν πινακίδες και αν δεν με κρέμαγε ο ασφαλιστής θα το είχα πάρει σπίτι.

      Περισσότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @lap said in TESLA FORUM:

      Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
      Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.

      Χαχα θεός!!!

      Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
      Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.

      Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.

      Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.

      Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.

      Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
      Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.

      Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.

      Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.

      Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.

      Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.

      Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.

      Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν λίγα λόγια από έναν άσχετο οδηγικά οπότε συμπαθάτε με.

      Το αμάξι είναι πολύ ευκολοδήγητο, έχει τέλεια ορατότητα και σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέπτες είναι σαν να βλέπεις 85" ΤV. Δεν θυμάμαι να είχα την ίδια αίσθηση στα QQ, Sportage και Tiguan που οδήγησα στο παρελθόν σαν TD. Κάθεσαι κλασικά ψηλά αλλά όχι σαν να οδηγείς τρακτέρ.

      Το τιμόνι κόβει μια χαρά, δεν με προβλημάτισε στα στενά του Αμαρουσίου επίσης δεν είχα το άγχος για το που τελειώνει το μπροστά όπως είχα στο TD του Formentor.

      Το πήρα με μέση 7.5lt και κάνοντας το μία βόλτα 40' γύρω γύρω στο Μαρούσι το γύρισα κάτω από 6lt. Ίσως το είχαν βγάλει ΑΟ αλλιώς δεν εξηγείται. Η μπαταρία ήταν στο μισό της φορτισμένη, την γύρισα φουλ.

      Ανάρτηση όπως τα είπε ο Φανης, το αμάξι σιδερώνει τα πάντα κάτω, δεν κατάλαβα τίποτα. Όχι πλαδαρό αλλά ξεκούραστο. Καμία σχέση με τα πηδηχτουλια Tiguan και Sportage.

      Επιτάχυνση; Τώρα καταλαβαίνω τις σηκωμάρες του Γάτου με την Γαλλίδα. Έφτασα τα 120 στην Κηφισίας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αβίαστα, μπήκε ο θερμικός βέβαια αλλά όχι με άσχημο θόρυβο. Εκεί εμφανίζεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέπτες.

      Συνέχισα την άνοδο της Κηφισίας με χαμηλότερη ταχύτητα, ήταν στιγμιαία τα 120. Να σημειώσω ότι οδηγούσα στο normal. Απ'οτι καταλαβαίνω στην πόλη ενδείκνυται το eco μιας και το αμάξι δίνει πολύ πόνο. Είχε βρέξει σήμερα και σε κάνα δυο σημεία σπινιαρα.

      Καθώς ανέβαινα διαπίστωσα ένα θόρυβο σε όλη την καμπίνα, ήταν το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 16.5 οπότε μάλλον δούλευε φουλ. Το κλείνω. Καλύτερα τώρα. Ακούω έναν συντονισμό. Είναι το πάνελ με τα φωτάκια κουμπάκια της ηλιοροφης. 680κλμ στο οδόμετρο και έχει τέτοια; Το ζουλιξα λίγο σταμάτησε και για να πω την αλήθεια δεν το ξανάκουσα. Όχι καλό σημάδι βέβαια...

      Γενικά η οδήγηση του δε με προβλημάτισε πουθενά. Δύο φορές έκανε μπιπ μπιπ το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης και ήταν σωστό. Οι εργοστασιακοί αισθητήρες μπρος πίσω μια χαρά.

      Αρκετό φως μέσα στην καμπίνα, άρεσε στην κόρη η ηλιοροφή, για εκείνη την θέλω άλλωστε 😊

      Τώρα το μέσα είναι λίγο... ΘΛΙΨΗ... τα πλαστικά, τα καθίσματα με αυτή την φανταστική επιλογή υφάσματος που συνδυάζεται με αυτή την ποιοτική δερματίνη. Όλα γενικά βρωμάνε πγιότητα. Το κάθισμα οδήγησης είναι απλά ΟΚ (το καλύτερο που είχα συναντήσει ήταν της DS4)... Άνοιξα έκλεισα παράθυρο ακουγόταν λίγο φτήνια.

      Για την χρήση που το θέλω το αμάξι δεν με νοιάζει και τόσο, αλλά πιστεύω ειλικρινά ότι με 500€ (;) ακόμα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά εκεί μέσα.

      Εργονομικά δεν βρήκα κάτι κακό, όλα εκεί που τα περίμενα και τα όργανα πολύ ωραία και η κεντρική οθόνη μια χαρά. Θέλει αβλεπεί AA για Google maps, το navi μου φάνηκε πολύ χάλια. Ήχος από τα ηχεία απλά ανεκτός.

      Χώροι πίσω, στο φάρδος, μάλλον σαν το Leon είναι, όχι όπως στο Sportage που ήταν πολύ άνετο. Τα έχουμε πει αυτά...

      Θόρυβο από τον θερμικό είχε σε πολλές φάσεις ίσως όχι τόσο κουραστικός, πιστεύω θέλει και λίγο συνήθεια η οδήγηση του και μάλλον θα βοηθούσε και το eco που δεν το έβαλα ποτέ επίτηδες.

      Η μόνη μου ανησυχία είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120, πως θα είναι δηλαδή στην ΕΟ με 150km/h... Ίσως το ξαναπάρω να το δω.

      Εν κατακλείδι όταν μπήκα στο Leon και το ξεκίνησα με έπιασαν τα γέλια, γελούσα μόνος μου για 2 λεπτά, έβαλα μέχρι και 5η στην Κηφισίας και το συμβατικό τουρμπάκι με τα 120 αλογα προσπαθούσε να προχωρήσει. Καμία σχέση η ηλεκτροκίνηση...

      Αυτά, τώρα θέλω να οδηγήσω και του Strom 😖 🤕

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Παράταση του κινούμαι ηλεκτρικά 2 μέχρι Απρίλιο του 2024.

      https://kinoumeilektrika2.gov.gr/files/Deltio-Typou-Paratasi-KH2.pdf

      Και για να είμαι και εντός νήματος ένα φθηνούλι Μ3 βγήκε στο στοκ:

      https://www.tesla.com/el_GR/inventory/new/m3?TRIM=LRAWD&arrangeby=plh&range=0

      SmartSelect_20231129_203333_Dolphin.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Δεν μιλάμε έτσι για τα TOYOTA εδώ 🤣 🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν φρέσκα κουλούρια, να σπάσω και λίγο τα περί κατανάλωσης 2ου δεκαδικού, τεκμηρίων και αλλα όμορφα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα μας...

      2ο τεστ δραιβ σήμερα, αυτή την φορά με τον απόλυτο άρχοντα... την γυναίκα μου...

      Το σετάπ μας είναι: κόρη πίσω σε μπούστερ κάθισμα και δίπλα η γυναίκα, για να τα λένε τα κορίτσια στη διαδρομή.

      1ο πρόβλημα, με το γκετ γκοου που λένε και στο χωριό μου:

      "Νιώθω σαν να είμαι πάνω στην ρόδα και να γυρίζει γύρω γύρω"...
      "Τι εννοείς;"
      "Στο Λεον δεν είναι έτσι, νιώθω να γυρίζει κάτι κάτω από το κάθισμα, δεν ειναι απο την ανάρτηση... Είναι πολύ κουραστικό..."

      2ο πρόβλημα, με το σεταπ που έχουμε, χώρος για 3ο άτομο πίσω, νο γουει χόζεϊ. Στο Λεον η φουκαριάρα η μάνα μου χωράει, εδώ με τίποτα, ούτε πλάγια.

      Εν συντομία ο απόλυτος άρχοντας αποφάσισε ακύρωση της παραγγελίας λόγω του 1ου θέματος το οποίο δεν ξέρω που οφείλεται... (το 2ο δεν την πολύ χαλάει).

      Είπαμε οι θολοι πίσω δεν έχουν μόνωση, επίσης μήπως λόγω των μπαταριών το σημείο κάτω από τα καθίσματα είναι αναγκαστικά γυμνό απο μόνωση και δημιουργεί ηχείο;

      Κατά τα άλλα, καλό τριήμερο σε όλους 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Κανονικά πίσω παράθυρα και χώρους... αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι το σκότος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      Ο καθένας έχει διαφορετικές εμπειρίες. Έχει οδηγήσει διαφορετικά αυτοκίνητα και υπό διαφορετικές συνθήκες.
      Άρα οι γνώμες μπορεί κάλλιστα να διαφέρουν.

      το αυτοκίνητο είναι ένα όσο και να διαφέρουν οι εκδόσεις. οι οδηγοί διαφέρουν, όχι τα αυτοκίνητα. μιλάμε για το CC.

      Δεν αντιλέγω σε αυτό απλά λέω ότι αλλιως θα αξιολογήσω την ηχομόνωση ή την ποιότητα κύλισης ή το πάτημα αν έχω συνηθίσει σε μεγαλύτερα αμάξια/πιο ποιοτικα σε σχέση με αμάξι μικρότερης κατηγορίας, ηλικιας κλπ.

      αυτό ναι, οκ. αλλά και πάλι τοοοσο αντιφατικά τα σχόλια;

      Λες και είσαι χθεσινός.

      Ο κυρ Σπύρος με το GLA του σου λέει ότι είναι διαστημοπλοιο, δεν ακούει κιχ, δε γέρνει, πατάει τέλεια, είναι φανταστικό.

      Και είναι... για αυτόν...

      Άλλοι λένε ότι το GLA είναι μέτριο, ότι έχει θόρυβο από κινητήρα, ότι ότι ότι...

      Αυτό είναι το φόρουμ.

      Το ψψ εχει πολλά καλά και κάποια αρνητικά, όπως όλα.

      Το βάρος αυτών το καθορίζει ο εκάστοτε χρήστης. Με άλλες εμπειρίες, άλλες αναγκες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Renault Austral

      "Featuring one of the best infotainment systems on the market and the world’s most efficient hybrid powertrain, [...]"

      2022, όταν το infotainment αναφέρεται πρώτο και μετά το κινητήριο σύνολο. Τηλεόραση με ρόδες πουλάνε δηλαδή... Πρόοδος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου

      @gatoz said in προβληματισμός για αντικατάσταση αυτοκινήτου:

      δεν θα μιλησω, δεν κανει....

      Νομίζω το:

      "Το peugeot είναι άριστο, απροβληματιστο, ένα εξαιρετικό σύνολο σε όλα."

      Σε γαργάλισε παντού...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Ταξίδι στα Γιάννενα, στατιστικά Μ3 LR 2023:

      Μαρούσι <-> Ψαθόπυργος 201km

      Προς Ψαθόπυργο Πέμπτη 21.03:
      Σε 95min, κατανάλωση 46kwh (SoC 90%->30%).
      Μέση ωριαία 127km/h κατανάλωση 23kwh/100km.
      Αττική οδό κοντά στα 130km/h λοιπό εθνικό δίκτυο 150-160km/h.
      Ηταν Πέμπτη και ο δρόμος άδειος.

      Προς Μαρούσι Δευτέρα 25.03:
      Σε 95min (εκτιμώμενη) κατανάλωση 43kwh (SoC 90%->35%).
      Κίνηση μετά τα διόδια Κορίνθου και λίγο πηξιμο στην κακία σκάλα. Δε ξέρω πως βγήκε στον ίδιο χρόνο με της ανόδου, μου έκανε εντύπωση...

      Ψαθόπυργος <-> Γιάννενα 218km

      Προς Γιάννενα Πέμπτη 21.03:
      Σε 120min κατανάλωση 55kwh (SoC 90%->20%).
      Μέση ωριαία 109km/h κατανάλωση 25kwh/100km.
      Η μέση είναι μη αντιπροσωπευτικη, μιας και τα τελευταία 15 λεπτά ήταν σε κίνηση μέσα στα Γιάννενα με φανάρια.
      Ο εθνικός δρόμος φανταστικός, άδειος, με όριο 100km/h τον ανέβηκα με 150-160+.

      Προς Ψαθόπυργο Δευτέρα 25.03:
      Σε 110min κατανάλωση 45kwh (SoC 90%->30%).
      Μέση ωριαία 119km/h κατανάλωση 20kwh/100km
      Χωρίς κίνηση ο δρόμος που σε βγάζει από τα Γιάννενα οπότε και γλυτώσαμε το 10λεπτο σε χρόνο.
      Σε ένα σημείο έφτασα ενα περιπολικό στην δεξιά, οπότε και πηγαίναμε μαζί για 5 ατελειωτα λεπτά με 120, άδειος ο δρόμος με όριο 100. Φτάσαμε μια νταλίκα, το περιπολικό έμεινε πίσω της και ξεκολλήσαμε εμείς.

      Και στις δύο περιπτώσεις στάση 35 λεπτών και φόρτιση στον supercharger που εδωσε 45~46kwh.
      Χωρίς ουσιαστικά να περιμένουμε επί τουτου για την φόρτιση. Ήταν ο χρόνος που χρειάστηκε για πιπί και μαμ.

      Αυτά 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @chronis-marinis-gmail-com said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      Το LR έχω, σαν αυτό που οδήγησες αλλά με τις 18ρες. Και εγώ με one pedal το έχω τώρα και chill mode μέχρι να το συνηθίσω λίγο.

      Δεν έχω κάποιο τρίξιμο για την ώρα πουθενά, η απόκριση του πεντάλ μου φαίνεται οκ, αλλά ίσως στο συνδυασμό αυτο να είναι πιο σκληρό;

      Δεν νομίζω να έχεις θέμα με καρότσι, παίζει να το παίρνει κάθετα γιατί είναι βαθύ. Αλλά σε κάθε περίπτωση το δοκιμάζεις στην αντιπροσωπεία. Σίγουρα το Υ είναι πιο βολικό σε αυτό τον τομέα. Αλλά και πιο ακριβό.

      Για αυτονομία δεν έχω να πω κάτι ακόμα, απλά να αναφέρω ότι τα ηλεκτρικά χάνουν κάθε μέρα κοντά στο 1% χωρίς να κάνεις κάτι!

      Οπότε αν κάθεται στο πάρκινγκ για καμιά βδομάδα, δεν θα το βρεις όπως το άφησες, θα έχει χάσει 5-6%...

      Τι φορτιστή έχεις αποφασίσει να βάλεις?
      Έχεις να μας δώσει κάποια εικόνα απο κόστη?
      Για πρέπει και αυτό να υπολογίζεται σαν κόστος πέρα αοο την αγορά του αυτοκινήτου

      Της Τέσλα προμηθεύτηκα, το συνεργείο που θα έρθει να τον εγκαταστήσει μου είπε πως στα χρήματά του είναι πολύ καλή επιλογή. Επίσης βαριόμουν να ασχοληθώ παραπάνω. Κοστίζει 500€ και τον αγοράζεις από το σέρβις της Τέσλα στην FMS. Πρέπει να έχεις το VIN για να στον πουλήσουν.

      Το κόστος της εγκατάστασης παίζει πολύ, λόγο της ιδιομορφίας του κάθε χώρου. Παίζει ρόλο που είναι το ρολόι σου και που η θέση που θα βάλεις τον φορτιστή. Πχ στην περίπτωση μου θέλουμε 45μ καλώδιο, που αυτό από μόνο του κοστίζει 380€.

      Επίσης πρέπει να γίνει καινούρια ΥΔΕ που κοστίζει 160€ ανάλογα τα τμ.
      Συνολικά θα δώσω 1,350€ για την εγκατάσταση.

      Σαν κόστος θα αποσβεστεί μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα:

      Αν υποθέσουμε ότι έξω κοστίζει 0.45€ η kwh και το νυχτερινό είναι πχ 0.15€, γλυτώνεις 0.30€ την kwh.

      Οπότε θα αποσβέσω μετά από 6,200 kwh (=1,850/0.30).

      Πες η μπαταρία είναι 75kwh άρα 82 γεμίσματα από 0% έως 100%.
      WLTP έχει 600klm συνεπώς χοντρικά 49,000klm.

      Βέβαια έχεις την ευκολία του σπιτιού σου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις συμβουλές σας.

      Γιαννικελης: πολύ ευγενικός, αλλά την οροφή του 3 δεν μπορεί να την κάνει, το καταλαβαίνω απόλυτα μιας και είναι δύσκολη.

      Τιντ Τάουν: το παιδί που μίλησα απίστευτο, μου εξήγησε ότι έχει κάνει ένα στο παρελθόν και οτι αυτή την Κυριακή θα δοκιμάσει να κάνει άλλο ένα.

      Είναι ο μόνος που βάζει το πίσω τζάμι όλο, στην SSL μου είπαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν, το κόβουν σε 2 μέρη γιατί είναι πολύ δύσκολο.

      Το παλικάρι φαίνεται να έχει πολύ μεράκι για αυτό που κάνει και αυτό πρέπει να ανταμείβεται.

      Κόστος ίδιο με την SSL αλλά με την αντίστοιχη μεμβράνη της XPEL.

      Θα μιλήσουμε την Δευτέρα μετά το πείραμα και αν όλα πάνε καλά θα του δώσω και το δικό μου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      netgeo
    • RE: DS4 2021

      Λοιπόν να γράψω δυο λόγια. Να ξεκινήσω με το ότι αυτό που οδηγώ τώρα είναι ένα Λεον mk3 του 2013 1.4 tsi. Κλείνω 9 χρόνια μαζί του και δεν έχω παράπονο.

      Το TD με την DS ήταν το 1.2 βενζίνη. Το αμάξι είναι άνετο στο δρόμο, έχει καλή απόσβεση στους καροδρομους του Αμαρουσίου. Το πήγα Κηφισίας και γύρω από τα στενά, κοντά στο σπίτι μου, που τα ξέρω.

      Πατάει ωραία στο δρόμο και δεν κοπανάει στις λακκούβες. Μαγικό χαλί δεν είναι. Έχω μπει σε XC40 και λες ότι είσαι στην Ελβετία.

      Το τιμόνι του ήταν οκ, οδήγησα και το QQ και είχε τιμόνι ηλεκτρονικού.

      Η θέση του οδηγού πολύ αναπαυτικη, δεν μπαίνεις στο πηγάδι όπως στο 308. Είμαι μικρόσωμος, ένας ψηλός και εύσωμος μπορεί να του φανεί λίγο στενούρα. Πχ το Sportage είχε πολύ άπλα και στις θέσεις και γενικά.

      Ακόμα και με τον 1.2 το όχημα κινείται ικανοποιητικά γρήγορα, μάλλον ο φίλος που το οδήγησε το είχε στο eco. Εκεί είναι βάρκα στο γυαλο...

      Τώρα στο sport ο τρικυλινδρος ακούγεται έντονα και άσχημα. Εκεί που είσαι δηλαδή 1η 2α 3η και το πατάς κάνει σαν μικρό κομπρεσέρ. Άρα από ηχομόνωση χωλαίνει λίγο δε ξέρω πως είναι στο 308.Αφού ρώτησα τον πωλητή αν όντως μου έδωσε το βενζίνη και όχι το diesel.

      Ελπίζω ο 1.6 να είναι πιο νορμάλ τετρακυλινδρος γαρ.

      Να τονίσω ότι με νορμάλ οδήγηση δεν ενοχλεί, αλλά οκ, αν θες και λίγο να το πατάς δε μπορεί να κάνει σαν τροκανι.

      Σαν γενική αίσθηση πάντως, μου κούμπωσε ωραία το αμάξι, δεν ήθελα να κατέβω.

      Οδήγησα και το Sportage, άλλη κατηγορία, και αυτό καλό αλλά κοπαναγε πολύ στις λακουβες. Επίσης ενώ το βλέπεις θηρίο, εχει 17εκ απόσταση, όταν το γύρισα πίσω από κει που το πήρα ανέβηκα πεζοδρόμιο και βρήκε κάτω.

      Αυτά τα ολίγα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @chris__7 said in Toyota Corolla Cross:

      Ναι αλλά κάτι δεν κολλάει.παραειναι φτηνό για αυτά που προσφέρει.Ξερουμε πότε θα ξανα αυξηθει η τιμή του?πότε θα γίνει ανατιμολογηση?και αν όχι μια πόσες?

      Το πιάνεις γρήγορα το νόημα 😂 😂 😂

      Είμαστε στην 71η σελίδα και τα λέμε από την 1η:

      Ντενεκές Τουότα
      Υπερυψωμένη κορολίτσα
      Είναι 2λιτρο
      Σε 10 χρόνια θα το πουλάμε 9,000€ και κανείς δε θα το πέρνει
      Γκόμενά δε βγάζει
      Χώρους δεν έχει
      Σχεδίαση αδιάφορη
      Πλαστικά χάλια
      Ψηλό δεν το λες
      4κινηση ΓΤΠ

      Ε ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:

      Πάντως αυτό που βλέπω είναι ότι έχουν ξεκινήσει οι διάφοροι βελτιωτες να παρουσιάζουν πράγματα για το αμάξι.

      Ένα ζευγάρι ωτοασπίδες και όλα κομπλέ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΎΓΕΤΑΙ ΚΙΧ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      Πλέον πάμε για Ιούνιο - Ιούλιο για το cc.

      Εεε ναι αναμενόμενο ήταν. Ήδη ο Ιανουάριος είχε τελειώσει πριν 1 εβδομάδα και έκλεινε και ο Μάρτιος γρήγορα. Κάθε 2 μήνες περίπου έχει καραβιά. Και μέχρι τέλος του έτους θα μιλάμε και εδώ για 12+ μήνες παράδοση!

      Για αυτό εαν η Κορόλα ΦΛ βγει σε καλή τιμή (για εμένα) θα την παραγγείλων πριν την οδηγήσω, δεν θα κάτσω να περιμένω!

      Στο δρόμο που χάραξε ο alex-mix, πρώτα παραγγέλνεις και μετά αποφασίζεις! Σοφός!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      2,850κλμ εως τώρα, έχω μέση κατανάλωση 18.5kWh.

      Αναλογία φόρτισης 75% σπίτι με 0.22€/kWh και 25% έξω με 0.55€/kWh.

      Κόστος 158€ ή με 1.9€/lt βενζίνη μας κάνει 3λτ τα 100κλμ.

      Το Λεον 1.400cc με ανάλογη χρήση καίει 7.5λτ/100 στην καλύτερη περίπτωση. Με ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω σε εθνική και ίδια χρήση στην πόλη.

      θυμαμαι οτι εχεις το Μ3 (βρισκομαστε στο νημα των τεσλα οποτε γραφοντας Μ3 ξερουμε ολοι για τι μιλαμε 🙂 ΟΧΙ για bmw παντως).
      Περαν της καταναλωσης, αλλες εντυπωσεις που θα ηθελες να μοιραστεις μαζι μας. Κατι που ηταν καλυτερο ή χειροτερο απο οτι περιμενες. Κατι που σε εξεπληξε δυσαρεστα ή ευχαριστα. Κατι που θα πρεπει να προσεξει υποψηφιος αγοραστης και ισως δεν το ηξερες πριν αγορασεις;

      Μ3 LR έχω, θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου σε λίγο καιρό.
      Θέλω να το δουλέψω λίγο ακόμα.

      Μην νομίζεις ότι το φιλοσόφησα και πολύ, απλά το βρήκα σε καλή τιμή και για δοκιμή το πήρα.

      Θα το ξαναπώ... τα EV ακόμα τα θεωρώ ειδικού σκοπού.

      Δεν το μετανιώνω πάντως 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Επιβεβαιώνω αυξημένη κατανάλωση τώρα που είμαστε διακοπές, από το μέσο 18.5 που έχω, έχει ανέβει στα 26kwh/100km στις σύντομες διαδρομές που κάνουμε καθημερινά.

      Το έχω έξω στον ηλιο και κάνουμε πέρα δώθε, παραλία ξενοδοχείο. Κλιματισμός στους 23.

      Φόρτιση στο ξενοδοχείο απροβληματιστη, σε απλή σούκο πρίζα με τον παρεχόμενο φορητό φορτιστή. Έχω τραβήξει 50kwh χωρίς κανένα θέμα.

      Πάτησα και βίδα σήμερα και του έβαλα μακαρόνι, σωτήριο ενα κομπρεσερακι που αγορασα, φούσκωσα το λάστιχο και πήγαμε μέχρι το κοντινό βενζινάδικο.

      Καλές διακοπές σε όλους!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • RE: TESLA FORUM

      Έχουμε και λέμε, M3 AWD LR MY23 το τελευταίο πριν το highland.

      Χιλιόμετρα 17,948, το αμάξι λέει 3,124kwh κατανάλωση, δηλαδή μέση 17.41kwh τα 100km.

      Το charge stats λέει συνολικά 3,680kwh, το οποίο είναι και μετριοπαθές μιας και ειμαι σίγουρος οτι εχει ξοδευτεί παραπάνω ενέργεια.

      Αυτό μας δίνει μια μεση στα 20.50kwh τα 100km, ή 18% πιο υψηλή απο αυτή που παρουσιάζει το όχημα. 556kwh εχουν κάνει φουπ.

      Πραγματικά δεν έχει καμία σημασία, απλά τροφή για μπλα μπλα.

      Το έχω δύο χρόνια, δεν το έχω μετανιώσει στιγμή.
      Αστείο κόστος μετακίνησης σε κάθε περίπτωση.

      20250618_183341.jpg

      2023.jpg

      2024.jpg

      2025.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      netgeo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr