Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 1
    • Groups 0

    ChronisM

    @chronis-marinis-gmail-com

    Please enter occupation - Please enter your interests

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chronis-marinis-gmail-com Unfollow Follow

    Best posts made by chronis-marinis-gmail-com

    • RE: TESLA FORUM

      BTW έκανα σημερα test drive για μια ωρα το λευκό LR με τις 19αρες Ζαντες.
      Πολύ καλη διαχείριση του βάρους, πολύ στιβαρό, κοφτερό μπροστινο, αίσθηση σπορ χαμηλού αυτοκινήτου, φοβερα τα Michelin pilot sport, αλλα με το chill mode δεν βλέπεις τις δυνατότητες του πλαισιου. Οπότε στην διαδρομη εξοικιωθηκα με την οδηγηση με ενα πέταλ και απόλαυσα την chill εμπειρία.

      Στα αρνητικά θα εβαζα το πέταλ του γκαζιού που θέλει αρκετή πίεση για να πατηθεί σε σχέση με το συνηθισμένο, αλλα και ενα τρίξιμο που ακουγοταν στο αφημα και πάτημα που πιστεύω είχε να κάνει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
      Ενα δεύτερο αρνητικό εχει να κάνει με το πολύ μικρό άνοιγμα του πορτ παγκαζ. Δυσκολα να φορτωθεί το καρότσι τιυ μωρού.
      Όσον αφορα τους χώρους άνετο είναι, το πάτωμα πιο ψηλά από το κανονικό λογω μπαταρίας, αλλα ακομα ψαχνω στο διαδίκτυο να μαθω έγκυρες μετρήσεις λίτρων του χώρου αποσκευών, με και χωρίς την καταπακτη, αλλα και τα λίτρα του frunk. Στο site αναφέρει συνολικά μόνο ενα νούμερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com

    Latest posts made by chronis-marinis-gmail-com

    • RE: TESLA FORUM

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      Το LR έχω, σαν αυτό που οδήγησες αλλά με τις 18ρες. Και εγώ με one pedal το έχω τώρα και chill mode μέχρι να το συνηθίσω λίγο.

      Δεν έχω κάποιο τρίξιμο για την ώρα πουθενά, η απόκριση του πεντάλ μου φαίνεται οκ, αλλά ίσως στο συνδυασμό αυτο να είναι πιο σκληρό;

      Δεν νομίζω να έχεις θέμα με καρότσι, παίζει να το παίρνει κάθετα γιατί είναι βαθύ. Αλλά σε κάθε περίπτωση το δοκιμάζεις στην αντιπροσωπεία. Σίγουρα το Υ είναι πιο βολικό σε αυτό τον τομέα. Αλλά και πιο ακριβό.

      Για αυτονομία δεν έχω να πω κάτι ακόμα, απλά να αναφέρω ότι τα ηλεκτρικά χάνουν κάθε μέρα κοντά στο 1% χωρίς να κάνεις κάτι!

      Οπότε αν κάθεται στο πάρκινγκ για καμιά βδομάδα, δεν θα το βρεις όπως το άφησες, θα έχει χάσει 5-6%...

      Τι φορτιστή έχεις αποφασίσει να βάλεις?
      Έχεις να μας δώσει κάποια εικόνα απο κόστη?
      Για πρέπει και αυτό να υπολογίζεται σαν κόστος πέρα αοο την αγορά του αυτοκινήτου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com
    • RE: TESLA FORUM

      BTW έκανα σημερα test drive για μια ωρα το λευκό LR με τις 19αρες Ζαντες.
      Πολύ καλη διαχείριση του βάρους, πολύ στιβαρό, κοφτερό μπροστινο, αίσθηση σπορ χαμηλού αυτοκινήτου, φοβερα τα Michelin pilot sport, αλλα με το chill mode δεν βλέπεις τις δυνατότητες του πλαισιου. Οπότε στην διαδρομη εξοικιωθηκα με την οδηγηση με ενα πέταλ και απόλαυσα την chill εμπειρία.

      Στα αρνητικά θα εβαζα το πέταλ του γκαζιού που θέλει αρκετή πίεση για να πατηθεί σε σχέση με το συνηθισμένο, αλλα και ενα τρίξιμο που ακουγοταν στο αφημα και πάτημα που πιστεύω είχε να κάνει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
      Ενα δεύτερο αρνητικό εχει να κάνει με το πολύ μικρό άνοιγμα του πορτ παγκαζ. Δυσκολα να φορτωθεί το καρότσι τιυ μωρού.
      Όσον αφορα τους χώρους άνετο είναι, το πάτωμα πιο ψηλά από το κανονικό λογω μπαταρίας, αλλα ακομα ψαχνω στο διαδίκτυο να μαθω έγκυρες μετρήσεις λίτρων του χώρου αποσκευών, με και χωρίς την καταπακτη, αλλα και τα λίτρα του frunk. Στο site αναφέρει συνολικά μόνο ενα νούμερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com
    • RE: TESLA FORUM

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
      Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.

      Χαχα θεός!!!

      Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
      Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.

      Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.

      Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.

      Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.

      Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
      Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.

      Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.

      Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.

      Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.

      Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.

      Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.

      Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.

      Το standard range έχεις?
      Πως φαίνεται η αυτονομία? Εχεις ακη εικόνα? Αυτό με ενδιαφέρει κ εμένα αλλα με απασχολεί η αυτονομία στγν επαρχία αλλα και το τι γίνεται με φορτιστή στην πυλωτή πολυκατοικίας. Εχω περίεργους γείτονες και φοβάμαι θα υπάρχει θέμα σε μελλοντική εγκατάσταση φορτιστή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com
    • RE: Ford Focus MK4

      Με ενδιαφέρει το st line x αλλά δεν βρίσκω πουθενά έντυπο με τον νέο εξοπλισμό. Τον έχει κάποιος?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Γνωριζει κανεις τι περιλαμβανει τελικα το launch pack για την εκδοση Allure?

      Ενδιαφερομαι για το 1,2 ΑΤ8 που απο οτι καταλαβαινω θα ειναι διαθεσιμο απο τον Φεβρουαριο και μετα.

      Θα ισχυουν αραγε τοτε αυτα τα πακετα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chronis-marinis-gmail-com
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr