-
@argyn said in TESLA FORUM:
Το κακό με την αλήθεια είναι ότι έχει την τάση να εμφανίζεται με καθυστέρηση στα μεινστριμ μιντια ...
Χθεσινό από το ρόιτερς:Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints
Σε περίπτωση που φανμποιζ, απολογητές και ναι-μεν-αλλά-δες ξεκινήσουν πάλι τις κωλοτούμπες απλά αναζητήστε τα πρωτότυπα άρθρα και δημοσιεύσεις τους επί τους ζητήματος.
το ξερω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να αποδεχτεις και να κατανοησεις ο,τι θα γραψω, αλλα τα λεω περισσοτερo για καποιον αλλον που θα διαβασει το νημα.
α ειναι καταπτυστο απο οποιονδηποτε προσπαθει να κοροϊδεψει τους πελατες/χρηστες.
β. τα trip computer ολων των αυτοκινητων (θερμικων ή ηλεκτρικων) μαντευουν την εμβελεια βασει της μεχρι στιγμης καταναλωσης των προηγουμενων Χ χιλιομετρων. Η πραγματικα εμβελεια ομως εξαρταται απο την καταναλωση καθε ξεχωριστου ταξιδιου, οπως και τις συνθηκες αυτου (αυξομειωση υψομετρου, θερμοκρασια, αερας κτλπ).
γ. και στη συγκεκριμενη κουβεντα σημαντικοτερο. Στην αμερικη χρησιμοποιουν το EPA range, δηλαδη εχουν δικο τους τροπο μετρησης και δεν συμμορφωνονται με το πρωτοκολλο wltp. Αν δειτε πχ το MY rwd εχει με επιλεγμενη χωρα την αμερικη εμβελεια 330 μιλια (βασει EPA) = 528 χλμ. Το ιδιο αυτοκινητο στο "ελληνικο" σαιτ, εχει 455χλμ διοτι ειναι μετρηση wltp. Ο κυκλος wltp θεωρειται πιο ακριβης απο τους παλαιοτερους τροπους μετρησης, αλλα το ξερουμε πολυ καλα και απο τα θερμικα αυτοκινητα, οτι και αυτος ειναι αισιοδοξος.
Οποιος θελει να βρει πραγματικη εμβελεια για οποιοδηποτε ηλεκτρικο αυτοκινητο, να 'ναι καλα πολλοι youtubers που εχουν κανει ενα σωρο συγκριτικα.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Το κακό με την αλήθεια είναι ότι έχει την τάση να εμφανίζεται με καθυστέρηση στα μεινστριμ μιντια ...
Χθεσινό από το ρόιτερς:Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints
Σε περίπτωση που φανμποιζ, απολογητές και ναι-μεν-αλλά-δες ξεκινήσουν πάλι τις κωλοτούμπες απλά αναζητήστε τα πρωτότυπα άρθρα και δημοσιεύσεις τους επί τους ζητήματος.
Εντωμεταξύ τα Tesla πάντα υπεραποδίδουν στο θέμα range, φαντάσου τι γίνεται με τα υπόλοιπα.
Πάντως ένα σωρό άρθρα για το πως αυξάνεται η κατανάλωση και μειώνεται βέβαια η αυτονομία σε άσχημες συνθήκες ζέστης ή κρύου είναι πραγματικά αστεία καθώς ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στα θερμικά. Αν δουλέψεις aircon θα χάσεις ενέργεια όπως και να χει.
-
Επιβεβαιώνω αυξημένη κατανάλωση τώρα που είμαστε διακοπές, από το μέσο 18.5 που έχω, έχει ανέβει στα 26kwh/100km στις σύντομες διαδρομές που κάνουμε καθημερινά.
Το έχω έξω στον ηλιο και κάνουμε πέρα δώθε, παραλία ξενοδοχείο. Κλιματισμός στους 23.
Φόρτιση στο ξενοδοχείο απροβληματιστη, σε απλή σούκο πρίζα με τον παρεχόμενο φορητό φορτιστή. Έχω τραβήξει 50kwh χωρίς κανένα θέμα.
Πάτησα και βίδα σήμερα και του έβαλα μακαρόνι, σωτήριο ενα κομπρεσερακι που αγορασα, φούσκωσα το λάστιχο και πήγαμε μέχρι το κοντινό βενζινάδικο.
Καλές διακοπές σε όλους!
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Επιβεβαιώνω αυξημένη κατανάλωση τώρα που είμαστε διακοπές, από το μέσο 18.5 που έχω, έχει ανέβει στα 26kwh/100km στις σύντομες διαδρομές που κάνουμε καθημερινά.
Το έχω έξω στον ηλιο και κάνουμε πέρα δώθε, παραλία ξενοδοχείο. Κλιματισμός στους 23.
Φόρτιση στο ξενοδοχείο απροβληματιστη, σε απλή σούκο πρίζα με τον παρεχόμενο φορητό φορτιστή. Έχω τραβήξει 50kwh χωρίς κανένα θέμα.
Πάτησα και βίδα σήμερα και του έβαλα μακαρόνι, σωτήριο ενα κομπρεσερακι που αγορασα, φούσκωσα το λάστιχο και πήγαμε μέχρι το κοντινό βενζινάδικο.
Καλές διακοπές σε όλους!
Αύξηση 40-41%, τεράστια αύξηση. καμία σχέση με την αύξηση στα θερμικά λόγω κλιματισμού και συνθηκών καύσωνα
-
ρισπεκτ @netgeo , ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοιοι ακομπλεξάριστοι ιδιοκτήτες.
@dettol ... Και κάπως έτσι τα ονομαστικά 600+ κατά WLTP του Model 3 Long Range, όχι απλά διαψεύδονται αλλά καταρρέουν παταγωδώς, αφού ο άνθρωπος αναφέρει πραγματική συνήθη αυτονομία γύρω στα 400χλμ (18.5kWh/100χλμ) με ελάχιστη καταμετρημένη τα 290χλμ (26kWh/100χαω) μέχρι μηδενισμού της μπαταρίας των 75kWh.
Βεβαίως οι μυρωδιάδες κατ όνομα δημοσιογράφοι ινφλουένσερες και τα γραφικά φανμποιζ εξακολουθούν να γράφουν για μέσες καταναλώσεις ΔΟΚΙΜΗΣ 16kWh επιμένοντας να πουλάνε καθρεφτάκια στους ιθαγενείς - διανθίζουν δε συχνά τις δημοσιεύσεις τους με μια ολίγη από φρασεολογία γκαζόκαβλου για να τσιμπήσει το ανήσυχο οδηγικά πόπολο ... Λίγη τσίπα δεν θα έβλαπτε ...
Έχω ξαναγράψει ότι αποτελεί αλητεία η αναφορά επιδόσεων χωρίς να υπάρχει ρητή αναφορά στις καταναλώσεις που αυτές προϋποθέτουν και ότι οι κατά WLTP αποκλίσεις μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών ΔΕΝ είναι συγκρίσιμες διότι πολύ απλά λόγω ανεπαρκούς δικτύου φορτιστών και αυξημένων χρόνων φόρτισης στην περίπτωση των ηλεκτρικών οι αυξημένες καταναλώσεις επηρεάζουν άμεσα ΚΑΙ την ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ του οχήματος (επιπροσθέτως των οικονομικών επιβαρύνσεων) και άρα αποτελούν καθοριστικό κριτήριο αγοράς του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της οικονομικής παραμέτρου.
-
Ρε παιδιά σκέφτεστε όταν μιλάτε ή μάλλον όχι;
Το model 3 όπως και άλλα ev έχουν τεράστιες γυάλινες επιφάνειες για να ανταπεξέλθουν στην χρήση θέρμανσης τους χειμερινούς μήνες. Αυτό σε χώρες με ηλιοφάνεια τους καλοκαιρινούς μήνες γονατίζει την ενεργειακή απόδοση, ειδικά αν παρκάρεις/κινείσαι στον ήλιο.
Δεν έχει να κάνει με το ότι είναι ev αλλά με το ότι είναι ένα κινούμενο θερμοκήπιο. Αν η κίνηση με χρήση ac γίνει νυχτερινές ώρες δηλαδή χωρίς ηλιοφάνεια ελάχιστα θα επηρεαστεί η κατανάλωση ή αν θέλετε και ένα θερμικό με 4 μέτρα τζαμαρία θα θέλει 5λ/100 για ψύξη.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
επιμένοντας να πουλάνε καθρεφτάκια στους ιθαγενείς - διανθίζουν δε συχνά τις δημοσιεύσεις τους με μια ολίγη από φρασεολογία γκαζόκαβλου για να τσιμπήσει το ανήσυχο οδηγικά πόπολο ... Λίγη τσίπα δεν θα έβλαπτε ...
Άρα εσύ που δεν πέφτεις στην παγίδα τους, δεν θα πάρεις Tesla.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Ρε παιδιά σκέφτεστε όταν μιλάτε ή μάλλον όχι;
Το model 3 όπως και άλλα ev έχουν τεράστιες γυάλινες επιφάνειες για να ανταπεξέλθουν στην χρήση θέρμανσης τους χειμερινούς μήνες. Αυτό σε χώρες με ηλιοφάνεια τους καλοκαιρινούς μήνες γονατίζει την ενεργειακή απόδοση, ειδικά αν παρκάρεις/κινείσαι στον ήλιο.
Δεν έχει να κάνει με το ότι είναι ev αλλά με το ότι είναι ένα κινούμενο θερμοκήπιο. Αν η κίνηση με χρήση ac γίνει νυχτερινές ώρες δηλαδή χωρίς ηλιοφάνεια ελάχιστα θα επηρεαστεί η κατανάλωση ή αν θέλετε και ένα θερμικό με 4 μέτρα τζαμαρία θα θέλει 5λ/100 για ψύξη.
Αρα τύπε μου μας λές ότι τα Τεσλα για να βγάλουν την σωστή αυτονομία ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ θα πρέπει να οδηγούνται νύχτα με δροσιά ώστε να μην ζορίζεται ο κλιματισμός? Ή μήπως ότι πρέπει να μασκάρουμε την ηλιοροφή με θερμομονωτικά για να μην αδικάμε το πουλέν ορισμένων στις μετρήσεις κατανάλωσης? (1800+ κιλά, "κατηγορίας φτερού" παρεμπιπτόντως όπως είχε γράψει μια ψυχή και γελάγανε και τα τσιμέντα).
Σπάγαμε πλάκα με τους τουρμπάτους πριν κάμποσα χρόνια που για να βάλουνε κόντρα πέρνανε πριν μετεωρολογικό δελτίο πίεσης/θερμοκρασίας και δεν δεχόντουσαν 2ο πάτημα επ ουδενί αλλά βλέπω πλέον ότι το φαινόμενο γενικεύεται.
-
@lap said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
επιμένοντας να πουλάνε καθρεφτάκια στους ιθαγενείς - διανθίζουν δε συχνά τις δημοσιεύσεις τους με μια ολίγη από φρασεολογία γκαζόκαβλου για να τσιμπήσει το ανήσυχο οδηγικά πόπολο ... Λίγη τσίπα δεν θα έβλαπτε ...
Άρα εσύ που δεν πέφτεις στην παγίδα τους, δεν θα πάρεις Tesla.
Με κόβω ένα χρόνο μαξ αφού βγεί το καινούργιο Model 3 Performance Highland να σου στέλνω φωτογραφία μου δίπλα σε φορτιστή - καλά να μαστε - αλλά αυτό είναι άσχετο με το συζητούμενο. Μέχρι τότε στείλε μου μια δικιά σου έστω και δίπλα σε πολύπριζο
-
Πολυπριζο και ανεμιστήρας στην πρίζα. Μέχρι εκεί με βλέπω προς το παρόν.
Performance ε; Για τις κόντρες;
-
Ψάξτε να δείτε τι έχουν κάνει με το οκτωβαλβ. Από τις πιο εντυπωσιακές μηχανολογικές λύσεις που έχω δει. Μια βαλβίδα δημιουργεί πάνω από 10 προγράμματα ανταλλαγής ενέργειας μεταξύ καμπίνας, περιβάλλοντος, κινητήρων και μπαταρίας. Όλα αυτά για τους legacy κατασκευαστές είναι επιστημονική φαντασία.
Οι άνθρωποι μπορεί να μην έχουν προέλθει από αυστηρά petrolhead χώρο, αλλά τα προϊόντα τους είναι ριζοσπαστικά. Στο κάτω κάτω από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές σπορ εφαρμογών έχουμε δει κάτι καλύτερο; Ούτε καν. Οι μόνοι που έχουν όντως παρουσιάσει καλύτερο οδηγικά σύνολο είναι οι της Λουσίντ με πολλαπλάσια όμως τιμή αγοράς.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Πολυπριζο και ανεμιστήρας στην πρίζα. Μέχρι εκεί με βλέπω προς το παρόν.
Performance ε; Για τις κόντρες;
Δεν τα έχουμε ξαναπεί ρε σύ? Με συνταγή γιατρού. Κάτι σαν βιάγκρα οδηγικής απόλαυσης για όλους εμάς του ξενέρωτους μπαρμπάδες που πλέον βαρεθήκαμε να ασχολούμαστε με μετατροπές σε θερμικά μοτόρια και μεταδόσεις. Τα γρήγορα τεσλα αποτελούν μακράν το φθηνότερο από στάση βρωμόγκαζο στην κατηγορία τιμής τους - άψυχα, φτηνιάρικα και μη συμμετοχικά αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικά.
-
Α, ναι κάτι θυμάμαι, μια χαρά συμμετοχικά θα ναι....απλα χωρίς κιβώτιο.
-
Λέω ότι η υψηλή κατανάλωση το καλοκαίρι δεν οφείλεται στην χρήση του κλιματισμού, αυτό ελάχιστα επηρεάζει την κατανάλωση, αλλά κυρίως στην γυάλινη επιφάνεια του 3. Αντίστοιχου μεγέθους ev, όπως πχ το ev6 δεν έχουν τέτοιο "πρόβλημα"
Ειδικά για τις ζεστές χώρες έχουν βγει σκιαστρα που κάνουν δουλειά. -
@argyn said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Ρε παιδιά σκέφτεστε όταν μιλάτε ή μάλλον όχι;
Το model 3 όπως και άλλα ev έχουν τεράστιες γυάλινες επιφάνειες για να ανταπεξέλθουν στην χρήση θέρμανσης τους χειμερινούς μήνες. Αυτό σε χώρες με ηλιοφάνεια τους καλοκαιρινούς μήνες γονατίζει την ενεργειακή απόδοση, ειδικά αν παρκάρεις/κινείσαι στον ήλιο.
Δεν έχει να κάνει με το ότι είναι ev αλλά με το ότι είναι ένα κινούμενο θερμοκήπιο. Αν η κίνηση με χρήση ac γίνει νυχτερινές ώρες δηλαδή χωρίς ηλιοφάνεια ελάχιστα θα επηρεαστεί η κατανάλωση ή αν θέλετε και ένα θερμικό με 4 μέτρα τζαμαρία θα θέλει 5λ/100 για ψύξη.
Αρα τύπε μου μας λές ότι τα Τεσλα για να βγάλουν την σωστή αυτονομία ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ θα πρέπει να οδηγούνται νύχτα με δροσιά ώστε να μην ζορίζεται ο κλιματισμός? Ή μήπως ότι πρέπει να μασκάρουμε την ηλιοροφή με θερμομονωτικά για να μην αδικάμε το πουλέν ορισμένων στις μετρήσεις κατανάλωσης? (1800+ κιλά, "κατηγορίας φτερού" παρεμπιπτόντως όπως είχε γράψει μια ψυχή και γελάγανε και τα τσιμέντα).
Σπάγαμε πλάκα με τους τουρμπάτους πριν κάμποσα χρόνια που για να βάλουνε κόντρα πέρνανε πριν μετεωρολογικό δελτίο πίεσης/θερμοκρασίας και δεν δεχόντουσαν 2ο πάτημα επ ουδενί αλλά βλέπω πλέον ότι το φαινόμενο γενικεύεται.
Το κλιματιστικό στα Tesla είναι τόσο διαφορετικό που λειτουργεί καλύτερα από τα κλασσικά κλιματιστικά. Είναι τεχνολογία από το χωριό, δεν την ξέρεις.
-
@vagnar said in TESLA FORUM:
Το κλιματιστικό στα Tesla είναι τόσο διαφορετικό που λειτουργεί καλύτερα από τα κλασσικά κλιματιστικά. Είναι τεχνολογία από το χωριό, δεν την ξέρεις.
Το "κλιματιστικό" της tesla από το χωριό:
-
Επιδη βλέπω ότι τρελαίνεστε, φίλος με Υ LR έχει μέση 26, ίσως γιατί είναι πιο ψιλό ίσως το πάει λίγο πιο γρήγορα.
Δεν είναι και πολύ...
Ανέφερα την ΜΕΣΗ μου κατανάλωση με 4,000κλμ, έχω κάνει και πολλά χιλιόμετρα με 0 καταναλωση γιατί ανεβοκατεβαινα οπότε με την αναγέννηση δεν έκαψε τίποτα.
Προφανώς και σε μια τυπική βόλτα μπορεί να κάψει μονο 16!!!
Επίσης τα ηλεκτρικά και που κάθονται χάνουν.
Αν το αφήσεις σε μια αλάνα για 1 μήνα θα έχει χάσει σημαντικό ποσοστό την μπαταρίας. Λένε για 1% την ημέρα...
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Βεβαίως οι μυρωδιάδες κατ όνομα δημοσιογράφοι ινφλουένσερες και τα γραφικά φανμποιζ εξακολουθούν να γράφουν για μέσες καταναλώσεις ΔΟΚΙΜΗΣ 16kWh επιμένοντας να πουλάνε καθρεφτάκια στους ιθαγενείς - διανθίζουν δε συχνά τις δημοσιεύσεις τους με μια ολίγη από φρασεολογία γκαζόκαβλου για να τσιμπήσει το ανήσυχο οδηγικά πόπολο ... Λίγη τσίπα δεν θα έβλαπτε ...
Πάνω σε αυτό, ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα δεν έχουμε παρα ελάχιστους δημοσιογράφους, και είναι εύκολο να υποθέσει κάποιος σε ποιούς πέφτει το παραδάκι από τον τρόπο που γράφουν γενικά για τα ηλεκτρικά, ειδικά σε ανταγωνιστική μεγάλη σελίδα. Και όχι, δεν έχουν τσίπα, καμία. Φαντάσουν αν κάνουν τέτοια χυδαία προπαγάνδα απλά για αυτοκίνητα, τι γίνεται στο πολιτικό ρεπορτάζ...
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Επιδη βλέπω ότι τρελαίνεστε, φίλος με Υ LR έχει μέση 26, ίσως γιατί είναι πιο ψιλό ίσως το πάει λίγο πιο γρήγορα.
Δεν είναι και πολύ...
Ανέφερα την ΜΕΣΗ μου κατανάλωση με 4,000κλμ, έχω κάνει και πολλά χιλιόμετρα με 0 καταναλωση γιατί ανεβοκατεβαινα οπότε με την αναγέννηση δεν έκαψε τίποτα.
Προφανώς και σε μια τυπική βόλτα μπορεί να κάψει μονο 16!!!
Επίσης τα ηλεκτρικά και που κάθονται χάνουν.
Αν το αφήσεις σε μια αλάνα για 1 μήνα θα έχει χάσει σημαντικό ποσοστό την μπαταρίας. Λένε για 1% την ημέρα...
Μια χαρά μπορεί να κάψει 16, κρατημένο και υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν κάποιοι, επαγγελματίες δήθεν δημοσιογράφοι τρομάρα τους, αναφέρουν μέση κατανάλωση ΔΟΚΙΜΗΣ 16kWh, έχοντας υπαινιχθεί στο άρθρο ότι το αμάξι το σκίζανε - κάτι εμφανώς ψευδές για όποιον νογάει στοιχειωδώς.
Όπως επίσης να σου αναφέρουνε πχ 15-16kWh στην εθνική εννοώντας (αλλά μη γράφοντας) μηδενικές υψομετρικές διαφορές, 110χαω σταθερή ταχύτητα, 26 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, συννεφιά, τουμπανιασμένα σε πιέσεις λάστιχα, με 1 άτομο χωρίς αποσκευές και τον κλιματισμό κλειστό - συνθήκες δηλαδή που δεν είναι αντιπροσωπευτικές πραγματικών συνθηκών χρήσης ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
-
Και χωρίς ραδιόφωνο ή αναμμένα φώτα.
TESLA FORUM