Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 615
    • Best 144
    • Groups 0

    vagnar

    @vagnar

    248
    Reputation
    35
    Profile views
    615
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vagnar Unfollow Follow

    Best posts made by vagnar

    • RE: Honda HR-V 2021

      Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το 2021 μέχρι τον Μάιο η Toyota είχε πουλήσει 250 000 αμάξια στην Ευρώπη. Η Honda ... 16 000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή η Ευρώπη απαγορεύει τα θερμικά το 2035 (που από μόνο του είναι γελοίο) και έρχεται η γιδοστρούγκα με τους "άριστους" να αποφασίσει οτι γιόλο, λεφτά έχουμε, υποδομές σούπερ, πάμε 2030 μόνο ηλεκτρικά για να πουλήσουμε λίγο πράσινο σανό στα ζούδια που νομίζουν οτι θα σώσουν τον πλανήτη. Ελλαδάρα αθάνατη!

      Θεώρησε το άρθρο ή "άρθρο" σαν τις τυπικές πίπες που γράφουν τα sites όταν δεν έχουν τι να γράψουν.

      Με σημερινή ημερομηνία ( 16 Σεπτεμβρίου 2023 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΛΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ) αναφέρεται στον κλιματικό νόμο που κυκλοφόρησε στις 27 Μαΐου 2022 (Ν. 4936/2022 (ΦΕΚ 105/Α` 27.5.2022)), τώρα το ανακάλυψε ο μάστορας φαίνεται και μέσα γράφει και αυτό

      1. Από την 1η Ιανουαρίου 2030 ή, εφόσον προβλέπεται διαφορετική ημερομηνία, από την ημερομηνία αναφοράς που προβλέπεται στο ενωσιακό δίκαιο, νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται είναι μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών.

      Η ημερομηνία αναφοράς στο ενωσιακό δίκαιο είναι το 2035.

      Και νομίζω το είπαν τελικά και στην Ελλάδα ότι ναι θα πάμε το 2035, αλλά οι κλασσικά γελοίοι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα είπαν να βγάλουν είδηση σήμερα με κάτι που έγινε πριν 15 μήνες και έχει συζητηθεί αρκετές φορές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      Δεν χαλάμε χατήρια παιδια μην στεναχωριέστε 🙂

      καλύτερο σε όλα το yaris cross από το puma. ημιακαμπτο και ταμπούρα έχει, χαζομάρα θα είναι

      του 80 και 20ρικο στην τσέπη και έχεις πανω κάτω το ίδιο αμάξι!!! δεν μπορώ να κάνω αντιπαράθεση σε αυτό 🙂

      Παρόλα αυτά εγώ δεν εκανα σύγκριση το puma πιο πάνω απλά ανέφερα γενικά ότι η τετρακίνηση αν δεν την χρειάζεσαι πραγματικά είναι αχρηστη για μένα. Πάρτε την εσεις που την χρειάζεστε

      Εγω αν ήθελα 4κίνητο πάντως θα έπαιρνα κάποιο σοβαρο τετρακίνητο. Ομως δεν την χρειάζομαι και από ότι φαίνεται πιάστηκα κότσος. Δεν πειραζει καλή καρδιά 🙂

      Καλά , κότσος πιάστηκες και μόνο που δεν πήρες Toyota γενικά , Cross ειδικά, αν κάποιος που δεν έχει ιδέα από αυτά μπει τυχαία εδώ πέρα. 😢

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τελος, οι περισσότερες αγορές της Ευρώπης κατέγραψαν άνοδο στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Κύπρος (490%), η Λετονία (231,8%), η Ρουμανία (213,4%) και η Βουλγαρία (101,7%) κατέγραψαν τριψήφια ποσοστά, ενώ μόνο στις αγορές της Δανίας και της Ιταλίας τα ηλεκτρικά σημείωσαν μείωση.

      Για να καταλάβουμε ότι γενικά στα φορουμς γράφουμε απλά για δείξουμε ότι την έχουμε μεγαλύτερη (την γνώση) και ακόμα και εδώ λειτουργούμε με οπαδικά κριτήρια (εμείς με ηλεκτρικά, εσείς με τα άλλα), τα ποσοστά αυτά αναφέρονται στις πωλήσεις Ιουλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος 2022 σε σχέση με τους ίδιους μήνες το 2021.

      Λοιπόν,
      Λετονία από 88 πέρσι, σε 292 φέτος (231,8%)
      Κύπρος από 20 σε 118 (490%)
      Βουλγαρία από 120 σε 242 (101,7%)
      Ρουμανία από 1040 σε 3259 (213,4%)

      Στην Ελλάδα πουλήθηκαν περισσότερα ηλεκτρικά στο ίδιο διάστημα (707) σε σχέση με Λετονία+Κύπρο+Βουλγαρία (652).

      Επειδή όμως το από 20 σε 120 δεν είναι κάτι σπουδαίο, οι «δημοσιογράφοι» που γράφουν τις ειδήσεις προφανώς θα πούνε 500 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ.


      Εδώ να πούμε ένα άλλο ενδιαφέρον νούμερο, η Bentley στην Ελλάδα είχε το 2022, 300 % αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2021.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Έχει 25 σεντς το Υγραέριο;

      Υγραέριο σε υβριδικό Toyota. Στην επόμενη έκδοση θα παράγουν και καύσιμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @ggab said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Λάθος, η Μύκονος από τα τέλη του 60 και αρχές του 70 ξεκίνησε να είναι το νησί του διεθνούς τζετ σετ και των πλουσίων. Την αρχή είχε κάνει νομίζω ο Ωνάσης κτλ

      Η Μύκονος ξεκίνησε να γίνεται γνωστή στους κύκλους των πλουσίων,την δεκαετία του 50 όταν εκεί οργάνωσε πάρτυ,ο Elton John με τους άντρες του. Κανείς δεν το ήξερε το νησί και φυσικά ουδείς τους ενόχλησε.

      Ο Elton John γεννήθηκε το 1947, πότε πρόλαβε να οργανώσει τρελά πάρτυ στην Μύκονο σε ηλικία 3-13 χρονών μόνο αυτός το ξέρει.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: TESLA FORUM

      Με το Model T πήγαμε από αυτό,
      alt text
      και αυτό,
      alt text
      σε αυτό.
      alt text

      Και το συγκρίνετε με το να πας από αυτό,
      alt text
      σε αυτό.
      alt text

      Ο τρόπος μετακίνησης παραμένει ίδιος νομίζω (αυτοκίνητο που δεν είναι καν αυτόνομο να πεις). Το "καύσιμο" αλλάζει.
      Δεν βλέπω πως κάνεις την δουλειά σου πιο γρήγορα, πιο άνετα(άντε βάζω θα την κάνεις πιο άνετα λόγο λιγότερων κραδασμών και μη-ταχυτήτων), πιο ασφαλή (σήμερα) με το ηλεκτρικό. Αντίθετα το έβλεπα πως το κάνεις με το T αντί για άλογα και καρβουνιάρη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Alfa Romeo 75

      Ξέθαμα θέματος μετά από 18 χρόνια. Εντυπωσιακό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδω τωρα μιλαμε για ενα σχεδιο που δεν θα εχει διοδια φυσικα ( φαντασου τα μποτιλιαρισματα καθε πρωι στις κεντρικες αρτηριες για να πληρωσουν, παρουν ρεστα, αποδειξη ) αλλα αναγνωριση μεσω καμερων των ΙΧ και αυτοματης χρεωσης του διοδιου στον λογαριασμο του κατοχου, οπως Λονδινο.
      Ενα συστημα πανακριβο στην εγκατασταση, στησιμο, εφαρμογη, συντηρηση, το οποιο θα αναλαβει ποιος;
      Φυσικα και την ταυτοποιηση ολων των αυτοκινητων της χωρας μιας και ολοι μπορει να βρεθουν καποιια στιγμη στην πολη.

      Τι εννοείς ποιος; 🤔
      Η εταιρία που θα δώσει την μεγαλύτερη μίζα στον εκάστοτε υπουργό και θα υπερκοστολογισει το σύστημα για να βγάλει αλλά τόσα από τα διόδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Πως ξεκίνησε,

      Ναι βγαίνεις για το μεροκάματο και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις σπίτι σου αφού έχεις σπρώξει άτομο στον πνιγμό του.

      alt text

      Πως συνεχίζει (αφού του είπαν τι να πει)

      alt text

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar

    Latest posts made by vagnar

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Τόσα λόγια και ούτε ένα πραξικόπημα.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Το διπλανό Μαρούσι πως πάει από ποιότητα αέρα; ή εκεί δεν έχει γειτνίαση με Αττική οδό;

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδώ μέσα μένουν όλοι Εκάλη και βουλιαγμένη. Κάτω πατησια, περιστέρι και Παγκράτι μένουν άλλοι, δεν τους ξέρεις εσυ, είναι απο το χωριό

      Για να εχει καποιος ελευθερο χρονο να γραφει σε φορουμ για ενα πανακριβο χομπυ, μαλλον θα εχει παραπανω απο 5 ευρω στην ακρη και δε θα δουλευει στα Mcdonalds μενοντας πατησια.

      Κάνεις λάθος σε αυτό!!!
      Το ότι σου αρέσει ενα προϊον κλπ δεν σημαίνει ότι έχεις την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσεις!!!

      Το παρεάκι της ηλεκτροκινησης δεν κάνει ποτέ λάθος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @megane98hp said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Δυστυχώς βαδίζουμε με μαθηματική ακρίβια στην ισοπέδωση. Ήδη τόσες και τόσες χώρες υπάρχει υιοθέτηση παιδιών, παρένθετες μητέρες κλπ από ομόφυλλα ζευγάρια. Είτε μας αρέσει είτε όχι θα γίνει κι εδώ. Είναι το πότε όχι το αν.
      Θα πάψω να λέγομαι μπαμπάς. Θα λέγομαι γονέας 1 για να μην θίξω τα δικαιώματα άλλων...

      Μια επανάσταση χρειάζεται να σώσει την χώρα από την παρακμή αλλά που...

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Έχω πει πολλές φορές ειρωνικά πως γίναμε Κολομβία...
      Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους Κολομβιανούς.

      alt text

      Ώπ ωπ ωπ , τι ανακρίβειες είναι αυτές. Ο ΣΚΑΙ άλλα λέει τουλάχιστον 99,9 % είναι.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ε η φασουλα είναι ότι αυτό το 1/10 είναι εδώ , αλλά είναι το 9/10 και θεωρεί το πιο εύκολο πράμα να σπρώξεις 30-40 k € για νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

      αγγιζουμε κοινωνικο-οικονομικα θεματα, αλλα αν κρινω απο τις δαπανες που βλεπω γυρω μου, τα χειμερινα θερετρα που ειναι κλεισμενα για χριστουγεννα, τα σπιτια που πωλουνται πριν χτιστουν και τα αυτοκινητα των 50+ χιλιαρων που κυκλοφορουν γυρω μας, υπαρχει αρκετος κοσμος που εχει την οικονομικη δυνατοτητα. Απο εκει και περα ειναι θεμα καθαρα επιλογης που θα διαθεσει ο καθενας τα χρηματα του και τι θα επιλεξει να αγορασει.

      Τι να σου πω, και μόνο 1% να έχει αυτή την δυνατότητα που λες, αμέσως έχουμε 104000 άτομα στην Ελλάδα, αρκετά για να γεμίσουν όλα τα χειμερινά θέρετρα και να αγοράσουν όλα αυτά που λες. Αλλά ναι , όλοι στην Ελλάδα τρώνε με χρυσά κουτάλια, φαίνεται και στις καθημερινές ειδήσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εμένα το αβίαστο συμπέρασμα είνσι ότι με τα ηλεκτρικά η τσέπη μας θα άδειάζει το ίδιο με τα θερμικά, ίσως και χειρότερα, θα αλλάξει απλώς ο τρόπος.
      Παλιά, πχ έως τα έιτις, το ζήτημα ήταν να αγοράσεις ένα ιχ, μετά τα έξοδα χρήσης αντιμετωπιζόταν σχετικά.
      Μετά απόσυρσης, και με την έξαρση των χρηματοδοτήσεων το κύριο ζήτημα ήταν τα τρέχοντα κόστη χρήσης.
      Με τα ηλεκτρικά το ζήτημα θα είναι ότι κάθε 10-12-15 χρόνια θα πρέπει υποχρεωτικά να περνάς από το ταμείο για αλλαγή αυτοκινήτου, όχι μπαταριών.
      Σήμερα οι μπαταρίες έχουν χονδρικά 100 ευρώ το kwh εργοστασιακό κόστος. Άρα λιανική 150 τουλάχιστον (κέρδος εργοστασίου και εμπόρου, φόροι, μεταφορικά). Άρα σαν ανταλλάκτικό θα πάει πχ 300 ευρώ. Για να αλλάξεις δηλαδή μια 100άρα μπαταρία θα θες 30 χήνες. Ποιός θα δώσει ένα τσουβάλι λεφτά για ιχ 15ετίας; μοιραία θα αγοράσει καινούργιο δίνοντας όσο-όσο το παλιό. Την έκφραση 'δεν αξίζει να του ρίξω λεφτά, είναι παλιό' πόσες εκατοντάδες φορές την έχετε ακούσει στον περίγυρό σας; τώρα θα την ακούτε ΣΥΝΕΧΩΣ.

      Όπως γράφτηκε αλλού, σε άλλο φόρουμ,

      ...9/10 τόπικ είναι "πώς μπαλώνω το αμάξι 30 ετών μου/ γιατί πληρώνω 6,70 και όχι 5,60 στα κοινόχρηστα/ πώς θα κόψω 3ε το μήνα από το ρεύμα / ποια σόμπα που καίει 2κβ την ώρα να πάρω" , αλλά υπάρχει και 1/10 τόπικ που είναι "αξίζει αυτή η περιοχή για να χτίσω/ ποιο τέσλα να προτιμήσω". ...

      Ε η φασουλα είναι ότι αυτό το 1/10 είναι εδώ , αλλά είναι το 9/10 και θεωρεί το πιο εύκολο πράμα να σπρώξεις 30-40 k € για νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Βλάκες οι Ιάπωνες με τα kei cars που είναι turbo. Πιθανόν να μην είναι για την πόλη αλλά για την Suzuka.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Pass για διόδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη

      Για να καταναλώσει ο νέος πρέπει να του περισσέψει και κάτι. Με μισό βασικό ή βασικό δεν νομίζω να έχει και πολλά αν δεν μένει με τους γονείς του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr