Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 615
    • Best 144
    • Groups 0

    Best posts made by vagnar

    • RE: Honda HR-V 2021

      Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το 2021 μέχρι τον Μάιο η Toyota είχε πουλήσει 250 000 αμάξια στην Ευρώπη. Η Honda ... 16 000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή η Ευρώπη απαγορεύει τα θερμικά το 2035 (που από μόνο του είναι γελοίο) και έρχεται η γιδοστρούγκα με τους "άριστους" να αποφασίσει οτι γιόλο, λεφτά έχουμε, υποδομές σούπερ, πάμε 2030 μόνο ηλεκτρικά για να πουλήσουμε λίγο πράσινο σανό στα ζούδια που νομίζουν οτι θα σώσουν τον πλανήτη. Ελλαδάρα αθάνατη!

      Θεώρησε το άρθρο ή "άρθρο" σαν τις τυπικές πίπες που γράφουν τα sites όταν δεν έχουν τι να γράψουν.

      Με σημερινή ημερομηνία ( 16 Σεπτεμβρίου 2023 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΛΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ) αναφέρεται στον κλιματικό νόμο που κυκλοφόρησε στις 27 Μαΐου 2022 (Ν. 4936/2022 (ΦΕΚ 105/Α` 27.5.2022)), τώρα το ανακάλυψε ο μάστορας φαίνεται και μέσα γράφει και αυτό

      1. Από την 1η Ιανουαρίου 2030 ή, εφόσον προβλέπεται διαφορετική ημερομηνία, από την ημερομηνία αναφοράς που προβλέπεται στο ενωσιακό δίκαιο, νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται είναι μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών.

      Η ημερομηνία αναφοράς στο ενωσιακό δίκαιο είναι το 2035.

      Και νομίζω το είπαν τελικά και στην Ελλάδα ότι ναι θα πάμε το 2035, αλλά οι κλασσικά γελοίοι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα είπαν να βγάλουν είδηση σήμερα με κάτι που έγινε πριν 15 μήνες και έχει συζητηθεί αρκετές φορές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      Δεν χαλάμε χατήρια παιδια μην στεναχωριέστε 🙂

      καλύτερο σε όλα το yaris cross από το puma. ημιακαμπτο και ταμπούρα έχει, χαζομάρα θα είναι

      του 80 και 20ρικο στην τσέπη και έχεις πανω κάτω το ίδιο αμάξι!!! δεν μπορώ να κάνω αντιπαράθεση σε αυτό 🙂

      Παρόλα αυτά εγώ δεν εκανα σύγκριση το puma πιο πάνω απλά ανέφερα γενικά ότι η τετρακίνηση αν δεν την χρειάζεσαι πραγματικά είναι αχρηστη για μένα. Πάρτε την εσεις που την χρειάζεστε

      Εγω αν ήθελα 4κίνητο πάντως θα έπαιρνα κάποιο σοβαρο τετρακίνητο. Ομως δεν την χρειάζομαι και από ότι φαίνεται πιάστηκα κότσος. Δεν πειραζει καλή καρδιά 🙂

      Καλά , κότσος πιάστηκες και μόνο που δεν πήρες Toyota γενικά , Cross ειδικά, αν κάποιος που δεν έχει ιδέα από αυτά μπει τυχαία εδώ πέρα. 😢

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Έχει 25 σεντς το Υγραέριο;

      Υγραέριο σε υβριδικό Toyota. Στην επόμενη έκδοση θα παράγουν και καύσιμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @ggab said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Λάθος, η Μύκονος από τα τέλη του 60 και αρχές του 70 ξεκίνησε να είναι το νησί του διεθνούς τζετ σετ και των πλουσίων. Την αρχή είχε κάνει νομίζω ο Ωνάσης κτλ

      Η Μύκονος ξεκίνησε να γίνεται γνωστή στους κύκλους των πλουσίων,την δεκαετία του 50 όταν εκεί οργάνωσε πάρτυ,ο Elton John με τους άντρες του. Κανείς δεν το ήξερε το νησί και φυσικά ουδείς τους ενόχλησε.

      Ο Elton John γεννήθηκε το 1947, πότε πρόλαβε να οργανώσει τρελά πάρτυ στην Μύκονο σε ηλικία 3-13 χρονών μόνο αυτός το ξέρει.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: Alfa Romeo 75

      Ξέθαμα θέματος μετά από 18 χρόνια. Εντυπωσιακό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vagnar
    • RE: TESLA FORUM

      Με το Model T πήγαμε από αυτό,
      alt text
      και αυτό,
      alt text
      σε αυτό.
      alt text

      Και το συγκρίνετε με το να πας από αυτό,
      alt text
      σε αυτό.
      alt text

      Ο τρόπος μετακίνησης παραμένει ίδιος νομίζω (αυτοκίνητο που δεν είναι καν αυτόνομο να πεις). Το "καύσιμο" αλλάζει.
      Δεν βλέπω πως κάνεις την δουλειά σου πιο γρήγορα, πιο άνετα(άντε βάζω θα την κάνεις πιο άνετα λόγο λιγότερων κραδασμών και μη-ταχυτήτων), πιο ασφαλή (σήμερα) με το ηλεκτρικό. Αντίθετα το έβλεπα πως το κάνεις με το T αντί για άλογα και καρβουνιάρη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τελος, οι περισσότερες αγορές της Ευρώπης κατέγραψαν άνοδο στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Κύπρος (490%), η Λετονία (231,8%), η Ρουμανία (213,4%) και η Βουλγαρία (101,7%) κατέγραψαν τριψήφια ποσοστά, ενώ μόνο στις αγορές της Δανίας και της Ιταλίας τα ηλεκτρικά σημείωσαν μείωση.

      Για να καταλάβουμε ότι γενικά στα φορουμς γράφουμε απλά για δείξουμε ότι την έχουμε μεγαλύτερη (την γνώση) και ακόμα και εδώ λειτουργούμε με οπαδικά κριτήρια (εμείς με ηλεκτρικά, εσείς με τα άλλα), τα ποσοστά αυτά αναφέρονται στις πωλήσεις Ιουλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος 2022 σε σχέση με τους ίδιους μήνες το 2021.

      Λοιπόν,
      Λετονία από 88 πέρσι, σε 292 φέτος (231,8%)
      Κύπρος από 20 σε 118 (490%)
      Βουλγαρία από 120 σε 242 (101,7%)
      Ρουμανία από 1040 σε 3259 (213,4%)

      Στην Ελλάδα πουλήθηκαν περισσότερα ηλεκτρικά στο ίδιο διάστημα (707) σε σχέση με Λετονία+Κύπρο+Βουλγαρία (652).

      Επειδή όμως το από 20 σε 120 δεν είναι κάτι σπουδαίο, οι «δημοσιογράφοι» που γράφουν τις ειδήσεις προφανώς θα πούνε 500 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ.


      Εδώ να πούμε ένα άλλο ενδιαφέρον νούμερο, η Bentley στην Ελλάδα είχε το 2022, 300 % αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2021.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Πως ξεκίνησε,

      Ναι βγαίνεις για το μεροκάματο και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις σπίτι σου αφού έχεις σπρώξει άτομο στον πνιγμό του.

      alt text

      Πως συνεχίζει (αφού του είπαν τι να πει)

      alt text

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

      @stefan147 said in Toyota Yaris Cross:

      Υπαρχει ευκολη απαντηση σ αυτο και ειναι το κοστος. Τιποτα αλλο.

      Κι εγω οταν εψαχνα αμαξι δε βρηκα αλλο 4κινητο με 200 αλογα στα 40Κ απ το ΨΨ οποτε το πηρα. Αυτο δε σημαινει οτι θα το προσκυναω ή οτι δε βλεπω τις γυφτιες και αστοχιες του.

      Δεν προσκυναει κανεις το αυτοκινητο του.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδω τωρα μιλαμε για ενα σχεδιο που δεν θα εχει διοδια φυσικα ( φαντασου τα μποτιλιαρισματα καθε πρωι στις κεντρικες αρτηριες για να πληρωσουν, παρουν ρεστα, αποδειξη ) αλλα αναγνωριση μεσω καμερων των ΙΧ και αυτοματης χρεωσης του διοδιου στον λογαριασμο του κατοχου, οπως Λονδινο.
      Ενα συστημα πανακριβο στην εγκατασταση, στησιμο, εφαρμογη, συντηρηση, το οποιο θα αναλαβει ποιος;
      Φυσικα και την ταυτοποιηση ολων των αυτοκινητων της χωρας μιας και ολοι μπορει να βρεθουν καποιια στιγμη στην πολη.

      Τι εννοείς ποιος; 🤔
      Η εταιρία που θα δώσει την μεγαλύτερη μίζα στον εκάστοτε υπουργό και θα υπερκοστολογισει το σύστημα για να βγάλει αλλά τόσα από τα διόδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      ...

      Δηλαδή ο Andy και άλλα μέλη της ίδιας ας το πω φιλοσοφίας δεν είναι μόνιμα προκλητικά σε γραπτά προς τον @diego1960 ή τον @piliourits ή και εμένα αρκετές φορές , πρέπει δηλαδή να αρχίσουμε όλοι να κατεβάζουμε γαμωσταρίδια.
      ..

      Θα προτιμούσαν να μετακομίσετε στην Μακρόνησο για να μην ενοχλείτε ..

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: VW T-Roc

      @iceman7 said in VW T-Roc:

      @andya3 said in VW T-Roc:

      Η παρακάτω εικόνα απεικονίζει την κατανάλωση σε διαδρομή εντός πόλεως. Με αρκετή έως πολλή κίνηση και πολλά φανάρια.
      Για όποιον τυχαίνει να γνωρίζει, από Βύρωνα στην έξοδο της Κατεχάκη, μέχρι κάποιο σημείο του Ν. Κόσμου. Περιλαμβάνει δηλαδή αρκετά κατηφορικά κομμάτια.

      9f19b176-e95c-473f-9105-8bbb5fa2f511-image.png

      Εφάρμοσα όσο πιο πολύ μπορούσα την τεχνική του "sailing". Δηλαδή να κινούμαι στα κατηφορικά κομμάτια χωρίς να πατάω το γκάζι, αλλά με ταχύτητα στο κιβώτιο για να μηδενίζει η κατανάλωση.Το αποτέλεσμα είναι να βγει μια μέση κατανάλωση 6,9lt.

      Στην ίδια διαδρομή, με αντίστοιχη μέση ταχύτητα 16km/h, όταν δεν ήξερα ακόμα το περιβόητο sailing, η κατανάλωση δεν έπεφτε με τίποτα κάτω από 9lt.

      Μιλάμε για μια εξοικονόμηση 2lt. Καθόλου ευκαταφρόνητο νούμερο με τη βενζίνη στα 2€.

      Monman mode on

      Στην αντίστοιχη διαδρομή το YC θα έκαιγε 2lt/100km

      2lt/100km καίνε τα YC που έχουν άτομα εκτός του forum. Τα YC εδώ μέσα θα καίγαν 1,49 lt/100km στην χειρότερη περίπτωση για αυτή την διαδρομή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το ότι ο Κούλης εξυπηρετεί συμφέροντα λίγων το ξέρουμε!!!

      Οντως, για αυτό πήρε αυτά τα μικρά ποσοστά στις εκλογές!!! Μα μου αρέσει...

      Τι διαβάζουμε πρωινιατικο

      Ότι το μέρος εδώ είναι για αρχόντους, όχι για την πλεμπαρια που δεν μπορεί να πάρει ηλεκτρικά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ε η φασουλα είναι ότι αυτό το 1/10 είναι εδώ , αλλά είναι το 9/10 και θεωρεί το πιο εύκολο πράμα να σπρώξεις 30-40 k € για νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

      αγγιζουμε κοινωνικο-οικονομικα θεματα, αλλα αν κρινω απο τις δαπανες που βλεπω γυρω μου, τα χειμερινα θερετρα που ειναι κλεισμενα για χριστουγεννα, τα σπιτια που πωλουνται πριν χτιστουν και τα αυτοκινητα των 50+ χιλιαρων που κυκλοφορουν γυρω μας, υπαρχει αρκετος κοσμος που εχει την οικονομικη δυνατοτητα. Απο εκει και περα ειναι θεμα καθαρα επιλογης που θα διαθεσει ο καθενας τα χρηματα του και τι θα επιλεξει να αγορασει.

      Τι να σου πω, και μόνο 1% να έχει αυτή την δυνατότητα που λες, αμέσως έχουμε 104000 άτομα στην Ελλάδα, αρκετά για να γεμίσουν όλα τα χειμερινά θέρετρα και να αγοράσουν όλα αυτά που λες. Αλλά ναι , όλοι στην Ελλάδα τρώνε με χρυσά κουτάλια, φαίνεται και στις καθημερινές ειδήσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      🤔

      alt text

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

      @dublin said in PEUGEOT FORUM:

      Τι λες βρε γείτονα! 562.000 με 558.000 είναι οι πωλήσεις Toyota vs Peugeot (Q3 που είχα δεί, δεν έχω δει τελικά για το 2021 ακόμη)! Αν βάλεις μαζί και τον παλιό PSA πάνε εξαιρετικά, και Ελλάδα είναι πρώτοι με διαφορά.

      Μα δεν μίλησα για πωλήσεις! Είπα ότι έχει μείνει πίσω σε τεχνολογία κινητήρων, οπότε το πρόστιμο που τρώει το μετακυλίει (όπως ΟΛΟΙ) στον αγοραστή και άρα στην τελική τιμή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πουλάει (κάτι το οποίο μας είναι παντελώς αδιάφορο για όλους τους κατασκευαστές εκτός εαν έχουμε μετοχές).

      .
      alt text

      Among the larger manufacturers, Toyota achieved the best CO2 performance, with average specific emissions of 108 g CO2/km, being closest to its 2020 objective. This performance was closely followed by those of Automobile Citroen and Peugeot, with average CO2 emissions of around 110 g CO2/km.

      https://www.eea.europa.eu/ims/co2-performance-of-new-passenger

      alt text

      Between January and October 2020, PSA registered sales-weighted emissions of 97.9 g/km. This was the best result among 11 different pools** – achieved without supercredits or phase-in benefits.

      https://www.jato.com/jato-dynamics-analysis-of-eu-co2-emissions-in-2020/

      Φαντάσου να είχαν και καλή τεχνολογία κινητήρων στην PSA.


      Υ.Γ. δεν έχω PSA.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ενδιαφέρουσες οι αναλύσεις στις τελευταίες 1000 σελίδες για τα καύσιμα, αλλά πραγματικά έχουν ακριβώς μηδέν (0) αξία έξω από εδώ, εκτός και αν κάποιος από εδώ μπορεί να επηρεάσει το εκάστοτε υπουργείο και να κάνει τις αλλαγές που θέλετε. Βέβαια υπάρχει πάντα η ευχαρίστηση ποιος την έχει πιο μεγάλη (την γνώση στο συγκεκριμένο θέμα).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagnar
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @elteo said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Οπότε όπως καταλάβετε, τέλος τα θερμικά αυτοκίνητα. Όποιος δεν συμφωνεί απλά θα μείνει χωρίς αυτοκίνητο. Οι προτεραιότητες της ανθρωπότητας είναι συγκεκριμένες. Το μέλλον που πρέπει να μας απασχολεί είναι το πώς θα μειωθούν τα αέρια που συμβάλουν στην αύξηση της θερμοκρασίας.

      Ένα μέρος είναι φυσικό φαινόμενο και ένα σημαντικό είναι ανθρωπογενές.

      Τα εργοστάσια και οι βιομηχανίες? Τα πλοία που καίνε τον άμπακο? Τα φορτηγά? Τα αυτοκίνητα μόνο? Σαν τα πλαστικά καλαμάκια φάση πάλι που γελάνε και οι χελώνες μετά τα τελευταία που λένε ότι βλάπτουν πιο πολύ τα χάρτινα....

      Αν δεν βάλει πλάτες για να σωθούμε το 9,6 % του παγκόσμιου CO2 ποιος θα βάλει;

      Το αστείο είναι που νομίζουμε ότι η Ευρώπη μπορεί να επιβάλει κιόλας σε άλλες χώρες τι να κάνουν.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagnar
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 2016:

      @vagnar said in Peugeot 3008 2016:

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 2016:
      ...

      Κουβεντα να γινεται . Λες και θα κερδισουμε κατι αν ειναι πρωτη ή τελευταια η Peugeot και η καθε Peugeot

      Μα η φασούλα εδώ είναι,
      «Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω η Toyota να κερδάνε και οι άλλοι να παν να…»

      Ας κερδαν.....Εμεις τι κερδαμε? Τα @@ μας

      Γενικά σε όλα αυτά τα οπαδικά τι κερδάμε; Επιβεβαίωση ότι η επιλογή μας ήταν η σωστή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagnar
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr