Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 157
    • 158
    • 109 / 158
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    3141
    146248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @lap last edited by

      @lap said in VW T-Roc:

      Λέγε καταναλωσεις andya3. Δεν είναι κακό το t roc

      Δε σε ξέχασα Γύρε.

      Γενικά δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα σε δρόμους με πολύ μεγάλη κίνηση μέσα στην πόλη. Για τις μετακινήσεις εντός και πέριξ του κέντρου προτιμώ το μετρό ή εναλλακτικά ταξί.

      Με βάση την ως τώρα εμπειρία μου, για μετακινήσεις εντός πόλης με μέση ωριαία ταχύτητα 20-30Km/h καίει 6-7lt. Αν σέρνεσαι στην πόλη, σταμάτα-ξεκίνα όλη την ώρα, γράφει και 9 και 10lt.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        Cook last edited by

        Καλησπέρα. Είναι κανένας μέλος του γκρουπ στο fb? Έκανα αίτηση και εκρεμή εδώ και μέρες. Μήπως μπορείτε να πείτε κάτι στον διαχειριστή;

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @Cook last edited by

          @cook said in VW T-Roc:

          Καλησπέρα. Είναι κανένας μέλος του γκρουπ στο fb? Έκανα αίτηση και εκρεμή εδώ και μέρες. Μήπως μπορείτε να πείτε κάτι στον διαχειριστή;

          Σώθηκες. Εγώ έχω κάνει από 2 προφίλ και αναμένω 10 μερες +
          Μαλλον δεν ασχολούνται.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in VW T-Roc:

            Σώθηκες. Εγώ έχω κάνει από 2 προφίλ και αναμένω 10 μερες +
            Μαλλον δεν ασχολούνται.

            Μάλλον θα τον χειρίζεται η Καρέντα τον λογαριασμό και ασχολείται όσο και με τους πελάτες της....χαχαχαχα!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              iceman7 @fanis75 last edited by iceman7

              @fanis75 said in VW T-Roc:

              @iceman7 said in VW T-Roc:

              Σώθηκες. Εγώ έχω κάνει από 2 προφίλ και αναμένω 10 μερες +
              Μαλλον δεν ασχολούνται.

              Μάλλον θα τον χειρίζεται η Καρέντα τον λογαριασμό και ασχολείται όσο και με τους πελάτες της....χαχαχαχα!!

              Xαχαχαχα.. μπορεί αν και οπως εχουμε πει στην ΚΑΡΕΝΤΑ στο Μαρουσι είναι ο πολυ εξυπηρετικός Ανδρέας, ενώ τα τεστ γίνονται μόνο επί 30 λεπτά περίπου!
              Στο Φιλοσίδη που επίσης πήγα εμπαινε πωλητής μαζί αλλά ήταν εξυπηρετικότατος και φιλικότατος!

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                @iceman7 said in VW T-Roc:

                Xαχαχαχα.. μπορεί αν και οπως εχουμε πει στην ΚΑΡΕΝΤΑ στο Μαρουσι είναι ο πολυ εξυπηρετικός Ανδρέας, ενώ τα τεστ γίνονται μόνο επί 30 λεπτά περίπου!
                Στο Φιλοσίδη που επίσης πήγα εμεπινε πωλητής μαζί αλλά ήταν εξυπηρετικότατος και φιλικότατος!

                Γιατί όμως είναι εξυπηρετικός ο Άνδρεας? Μα γιατί προέρχεται από την ΤΟΓΙΟΤΑ, άρα είχε καλή εκπαίδευση. Φιλοσίδης κορυφή για VW.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • antonakis
                  antonakis last edited by

                  Αυτοκίνητα του λαού ...

                  https://www.newsauto.gr/news/ti-aftokinito-echi-o-stefanos-kasselakis/

                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Βρε τον Κασσελάκη.
                    Μπορεί με τις γυναίκες να μην τα πάει καλά, αλλά τουλάχιστον έχει γούστο στ' αυτοκίνητα.
                    Κάτι είναι κι αυτό. 🙂

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Συνεχίζω εδώ τη συζήτηση για τη συμπεριφορά του 3κύλινδρου T-Roc στις κατηφόρες, για να μη γίνεται σύγχυση με το mild hybrid του Golf.

                      Αν σε δρόμο με κατηφορική κλίση αφήσεις το γκάζι, το αυτοκίνητο δεν κόβει καθόλου. Διατηρεί την ταχύτητά του ή επιταχύνει κιόλας, ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η κατηφορική κλίση. Το βασικό είναι ότι κινείται με μηδενική κατανάλωση.

                      Χθεσινό πείραμα. Κατεβαίνω τη Φρατζή κινούμενος προς Συγγρού. Ο δρόμος έχει μικρή κατηφορική κλίση και βάζω νεκρά. Η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης με νεκρά κοντά στα 5lt.

                      Εν κινήσει αλλάζω σε 2α, συνεχίζοντας να μην πατάω γκάζι. Το αυτοκίνητο με τη 2α επιταχύνει και κινείται πιο γρήγορα απ' ότι με τη νεκρά!! Ταυτόχρονα μηδενίζει και η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης!

                      Αν δεν μ' έκοβαν τα φανάρια, θα μπορούσα να κατέβω όλη τη Φρατζή με μηδενική κατανάλωση.

                      Μήπως μου έδωσαν χαλασμένο αυτοκίνητο? Δεν πειράζει, θα το κρατήσω 😀

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @andya3 last edited by

                        @andya3 said in VW T-Roc:

                        Αν σε δρόμο με κατηφορική κλίση αφήσεις το γκάζι, το αυτοκίνητο δεν κόβει καθόλου. Διατηρεί την ταχύτητά του ή επιταχύνει κιόλας, ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η κατηφορική κλίση. Το βασικό είναι ότι κινείται με μηδενική κατανάλωση.

                        ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έτσι συμπεριφέρονται εδώ και 20 χρόνια περίπου, είναι το λεγόμενο fuel cut off για την προστασία του καταλύτη. Ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα στο κιβώτιο, όταν ρολάρει έχει μηδενική κατανάλωση. Τώρα το πόσο θα ρολάρει, εαν θα φρενάρει πολύ ή λίγο ή καθόλου κλπ. έχουν σχέση με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, την μάζα του βολάν και αρκετούς ακόμα παράγοντες.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          andya3 @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in VW T-Roc:

                          @andya3 said in VW T-Roc:

                          Αν σε δρόμο με κατηφορική κλίση αφήσεις το γκάζι, το αυτοκίνητο δεν κόβει καθόλου. Διατηρεί την ταχύτητά του ή επιταχύνει κιόλας, ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η κατηφορική κλίση. Το βασικό είναι ότι κινείται με μηδενική κατανάλωση.

                          ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έτσι συμπεριφέρονται εδώ και 20 χρόνια περίπου, είναι το λεγόμενο fuel cut off για την προστασία του καταλύτη. Ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα στο κιβώτιο, όταν ρολάρει έχει μηδενική κατανάλωση. Τώρα το πόσο θα ρολάρει, εαν θα φρενάρει πολύ ή λίγο ή καθόλου κλπ. έχουν σχέση με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, την μάζα του βολάν και αρκετούς ακόμα παράγοντες.

                          Φυσικά και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνται με μηδενική κατανάλωση όταν αφήνεις το γκάζι. Δεν είναι σε όλα όμως αξιοποιήσιμο αυτό.

                          Το α3 ας πούμε ήταν βαρύ αυτοκίνητο, γαιδούρι. Αν άφηνες το γκάζι, έκοβε ταχύτητα άμεσα.

                          Στο T-Roc αφήνεις το γκάζι και όχι μόνο δεν κόβει ταχύτητα, αλλά είναι σα να σε σπρώχνει κάποιος από πίσω!

                          Το μεγάλο ενδιαφέρον βέβαια δεν είναι τα λίγα δευτερόλεπτα που μπορεί να συναντήσεις μια κατηφόρα στην πόλη. Αλλά το πως μπορεί να αξιοποιηθεί σε μια μεγάλη διαδρομή. Σε μεγάλα ελαφρώς κατηφορικά τμήματα της Εθνικής, ή όταν κατεβαίνεις από βουνίσια διαδρομή κλπ.

                          Ίδωμεν, περισσότερες δοκιμές στο μέλλον...

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nmsm2 last edited by nmsm2

                            Η 1η και η 2α όταν αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού σε δρόμο με ελαφρά κατωφέρεια ή ίσιο κινεί το αυτοκίνητο, στο golf λ.χ. όταν είμαι κουρασμένος και έχει συνεχή ροή ο δρόμος, εφόσον κινούμαι με μικρή ταχύτητα κουμπώνω πρώτη και κινείται χωρίς να αγγίζω το πεντάλ με σταθερή ταχύτητα λ.χ. 10 χλμ. είτε βάζω 2α και αφήνω το γκάζι και κινείται σταθερά με ταχύτητα λ.χ. 20 -30 χλμ χωρίς να αγγίζω το γκάζι μόνο με τη ταχύτητα. Όλα τα αυτοκίνητα έτσι λειτουργούν δεν είναι πατέντα της vw. Το περίεργο θα ήταν να κουμπώσεις 5 ή 6η και να κινεί το αυτοκίνητο χωρίς γκάζι σε ίσιο δρόμο.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @nmsm2 last edited by

                              @nmsm2 said in VW T-Roc:

                              Η 1η και η 2α όταν αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού σε δρόμο με ελαφρά κατωφέρεια ή ίσιο κινεί το αυτοκίνητο, στο golf λ.χ. όταν είμαι κουρασμένος και έχει συνεχή ροή ο δρόμος, εφόσον κινούμαι με μικρή ταχύτητα κουμπώνω πρώτη και κινείται χωρίς να αγγίζω το πεντάλ με σταθερή ταχύτητα λ.χ. 10 χλμ. είτε βάζω 2α και αφήνω το γκάζι και κινείται σταθερά με ταχύτητα λ.χ. 20 -30 χλμ χωρίς να αγγίζω το γκάζι μόνο με τη ταχύτητα. Όλα τα αυτοκίνητα έτσι λειτουργούν δεν είναι πατέντα της vw. Το περίεργο θα ήταν να κουμπώσεις 5 ή 6η και να κινεί το αυτοκίνητο χωρίς γκάζι σε ίσιο δρόμο.

                              Μάλλον κάτι άλλο εννοείς απ' αυτό που γράφω εγώ.
                              Μιλάω για κίνηση σε κατηφορική διαδρομή με οποιαδήποτε ταχύτητα και κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο.
                              Έχω δοκιμάσει μέχρι 4η και 50 km/h περίπου.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Το έχεις αλλάξει. Στην αρχή έλεγες και για ευθεία.

                                Σε κατηφορική διαδρομή όλα τα αυτοκίνητα, εφόσον η μάζα του οχήματος και η ορμή είναι μεγαλύτερη από την τριβή κινούνται με μηδενική κατανάλωση

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 @lap last edited by

                                  @lap said in VW T-Roc:

                                  Το έχεις αλλάξει. Στην αρχή έλεγες και για ευθεία.

                                  Σε κατηφορική διαδρομή όλα τα αυτοκίνητα, εφόσον η μάζα του οχήματος είναι μεγαλύτερη από την τριβή κινούνται με μηδενική κατανάλωση

                                  Για σένα ειδικά, επιταχύνει και στην ανηφόρα χωρίς γκάζι 😛

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Ε αυτό το πράγμα είναι τουλάχιστον επικίνδυνο σε μια κατάβαση σε βουνό και επίσης αποτρέπει την παραμικρή διάθεση για σπορ οδήγηση.

                                    Αφήστε που τα τακάκια θα πρέπει να αλλάζουν κάθε 10.000 .

                                    Με δεύτερη ταχύτητα με την δική μου εμπειρία αυτοκίνητο θα επιτάχυνε μόνο σε αυτή την Φραντζή
                                    😂😂😂😂

                                    alt text

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Και τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο κάπως έτσι συμπεριφέρονται στην κατηφόρα. Πρέπει να χρησιμοποιείς το φρένο πιο συχνά.
                                      Έχεις μείνει λόγο πίσω τεχνολογικά...😊

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in VW T-Roc:

                                        Και τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο κάπως έτσι συμπεριφέρονται στην κατηφόρα. Πρέπει να χρησιμοποιείς το φρένο πιο συχνά.
                                        Έχεις μείνει λόγο πίσω τεχνολογικά...😊

                                        Όχι πια. Τα πιο καινούργια καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για κατηφόρα και υποβιβάζουν σχέση για να βοηθήσουν στο φρενάρισμα. Στα πιο παλιά μπορείς να κατεβάσεις σχέση χειροκίνητα και στα ακόμα πιο παλιά να βάλεις "L", "2" κλπ.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Η παρακάτω εικόνα απεικονίζει την κατανάλωση σε διαδρομή εντός πόλεως. Με αρκετή έως πολλή κίνηση και πολλά φανάρια.
                                          Για όποιον τυχαίνει να γνωρίζει, από Βύρωνα στην έξοδο της Κατεχάκη, μέχρι κάποιο σημείο του Ν. Κόσμου. Περιλαμβάνει δηλαδή αρκετά κατηφορικά κομμάτια.

                                          9f19b176-e95c-473f-9105-8bbb5fa2f511-image.png

                                          Εφάρμοσα όσο πιο πολύ μπορούσα την τεχνική του "sailing". Δηλαδή να κινούμαι στα κατηφορικά κομμάτια χωρίς να πατάω το γκάζι, αλλά με ταχύτητα στο κιβώτιο για να μηδενίζει η κατανάλωση.Το αποτέλεσμα είναι να βγει μια μέση κατανάλωση 6,9lt.

                                          Στην ίδια διαδρομή, με αντίστοιχη μέση ταχύτητα 16km/h, όταν δεν ήξερα ακόμα το περιβόητο sailing, η κατανάλωση δεν έπεφτε με τίποτα κάτω από 9lt.

                                          Μιλάμε για μια εξοικονόμηση 2lt. Καθόλου ευκαταφρόνητο νούμερο με τη βενζίνη στα 2€.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            iceman7 @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            Η παρακάτω εικόνα απεικονίζει την κατανάλωση σε διαδρομή εντός πόλεως. Με αρκετή έως πολλή κίνηση και πολλά φανάρια.
                                            Για όποιον τυχαίνει να γνωρίζει, από Βύρωνα στην έξοδο της Κατεχάκη, μέχρι κάποιο σημείο του Ν. Κόσμου. Περιλαμβάνει δηλαδή αρκετά κατηφορικά κομμάτια.

                                            9f19b176-e95c-473f-9105-8bbb5fa2f511-image.png

                                            Εφάρμοσα όσο πιο πολύ μπορούσα την τεχνική του "sailing". Δηλαδή να κινούμαι στα κατηφορικά κομμάτια χωρίς να πατάω το γκάζι, αλλά με ταχύτητα στο κιβώτιο για να μηδενίζει η κατανάλωση.Το αποτέλεσμα είναι να βγει μια μέση κατανάλωση 6,9lt.

                                            Στην ίδια διαδρομή, με αντίστοιχη μέση ταχύτητα 16km/h, όταν δεν ήξερα ακόμα το περιβόητο sailing, η κατανάλωση δεν έπεφτε με τίποτα κάτω από 9lt.

                                            Μιλάμε για μια εξοικονόμηση 2lt. Καθόλου ευκαταφρόνητο νούμερο με τη βενζίνη στα 2€.

                                            Monman mode on

                                            Στην αντίστοιχη διαδρομή το YC θα έκαιγε 2lt/100km

                                            A V 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 109 / 158
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr