Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το 2021 μέχρι τον Μάιο η Toyota είχε πουλήσει 250 000 αμάξια στην Ευρώπη. Η Honda ... 16 000.
Best posts made by vagnar
-
RE: Honda HR-V 2021
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή η Ευρώπη απαγορεύει τα θερμικά το 2035 (που από μόνο του είναι γελοίο) και έρχεται η γιδοστρούγκα με τους "άριστους" να αποφασίσει οτι γιόλο, λεφτά έχουμε, υποδομές σούπερ, πάμε 2030 μόνο ηλεκτρικά για να πουλήσουμε λίγο πράσινο σανό στα ζούδια που νομίζουν οτι θα σώσουν τον πλανήτη. Ελλαδάρα αθάνατη!
Θεώρησε το άρθρο ή "άρθρο" σαν τις τυπικές πίπες που γράφουν τα sites όταν δεν έχουν τι να γράψουν.
Με σημερινή ημερομηνία ( 16 Σεπτεμβρίου 2023 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΛΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ) αναφέρεται στον κλιματικό νόμο που κυκλοφόρησε στις 27 Μαΐου 2022 (Ν. 4936/2022 (ΦΕΚ 105/Α` 27.5.2022)), τώρα το ανακάλυψε ο μάστορας φαίνεται και μέσα γράφει και αυτό
- Από την 1η Ιανουαρίου 2030 ή, εφόσον προβλέπεται διαφορετική ημερομηνία, από την ημερομηνία αναφοράς που προβλέπεται στο ενωσιακό δίκαιο, νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται είναι μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών.
Η ημερομηνία αναφοράς στο ενωσιακό δίκαιο είναι το 2035.
Και νομίζω το είπαν τελικά και στην Ελλάδα ότι ναι θα πάμε το 2035, αλλά οι κλασσικά γελοίοι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα είπαν να βγάλουν είδηση σήμερα με κάτι που έγινε πριν 15 μήνες και έχει συζητηθεί αρκετές φορές.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Δεν χαλάμε χατήρια παιδια μην στεναχωριέστε
καλύτερο σε όλα το yaris cross από το puma. ημιακαμπτο και ταμπούρα έχει, χαζομάρα θα είναι
του 80 και 20ρικο στην τσέπη και έχεις πανω κάτω το ίδιο αμάξι!!! δεν μπορώ να κάνω αντιπαράθεση σε αυτό
Παρόλα αυτά εγώ δεν εκανα σύγκριση το puma πιο πάνω απλά ανέφερα γενικά ότι η τετρακίνηση αν δεν την χρειάζεσαι πραγματικά είναι αχρηστη για μένα. Πάρτε την εσεις που την χρειάζεστε
Εγω αν ήθελα 4κίνητο πάντως θα έπαιρνα κάποιο σοβαρο τετρακίνητο. Ομως δεν την χρειάζομαι και από ότι φαίνεται πιάστηκα κότσος. Δεν πειραζει καλή καρδιά
Καλά , κότσος πιάστηκες και μόνο που δεν πήρες Toyota γενικά , Cross ειδικά, αν κάποιος που δεν έχει ιδέα από αυτά μπει τυχαία εδώ πέρα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τελος, οι περισσότερες αγορές της Ευρώπης κατέγραψαν άνοδο στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Κύπρος (490%), η Λετονία (231,8%), η Ρουμανία (213,4%) και η Βουλγαρία (101,7%) κατέγραψαν τριψήφια ποσοστά, ενώ μόνο στις αγορές της Δανίας και της Ιταλίας τα ηλεκτρικά σημείωσαν μείωση.
Για να καταλάβουμε ότι γενικά στα φορουμς γράφουμε απλά για δείξουμε ότι την έχουμε μεγαλύτερη (την γνώση) και ακόμα και εδώ λειτουργούμε με οπαδικά κριτήρια (εμείς με ηλεκτρικά, εσείς με τα άλλα), τα ποσοστά αυτά αναφέρονται στις πωλήσεις Ιουλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος 2022 σε σχέση με τους ίδιους μήνες το 2021.
Λοιπόν,
Λετονία από 88 πέρσι, σε 292 φέτος (231,8%)
Κύπρος από 20 σε 118 (490%)
Βουλγαρία από 120 σε 242 (101,7%)
Ρουμανία από 1040 σε 3259 (213,4%)Στην Ελλάδα πουλήθηκαν περισσότερα ηλεκτρικά στο ίδιο διάστημα (707) σε σχέση με Λετονία+Κύπρο+Βουλγαρία (652).
Επειδή όμως το από 20 σε 120 δεν είναι κάτι σπουδαίο, οι «δημοσιογράφοι» που γράφουν τις ειδήσεις προφανώς θα πούνε 500 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ.
Εδώ να πούμε ένα άλλο ενδιαφέρον νούμερο, η Bentley στην Ελλάδα είχε το 2022, 300 % αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2021.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει 25 σεντς το Υγραέριο;
Υγραέριο σε υβριδικό Toyota. Στην επόμενη έκδοση θα παράγουν και καύσιμο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@ggab said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Λάθος, η Μύκονος από τα τέλη του 60 και αρχές του 70 ξεκίνησε να είναι το νησί του διεθνούς τζετ σετ και των πλουσίων. Την αρχή είχε κάνει νομίζω ο Ωνάσης κτλ
Η Μύκονος ξεκίνησε να γίνεται γνωστή στους κύκλους των πλουσίων,την δεκαετία του 50 όταν εκεί οργάνωσε πάρτυ,ο Elton John με τους άντρες του. Κανείς δεν το ήξερε το νησί και φυσικά ουδείς τους ενόχλησε.
Ο Elton John γεννήθηκε το 1947, πότε πρόλαβε να οργανώσει τρελά πάρτυ στην Μύκονο σε ηλικία 3-13 χρονών μόνο αυτός το ξέρει.
-
RE: TESLA FORUM
Με το Model T πήγαμε από αυτό,
και αυτό,
σε αυτό.
Και το συγκρίνετε με το να πας από αυτό,
σε αυτό.
Ο τρόπος μετακίνησης παραμένει ίδιος νομίζω (αυτοκίνητο που δεν είναι καν αυτόνομο να πεις). Το "καύσιμο" αλλάζει.
Δεν βλέπω πως κάνεις την δουλειά σου πιο γρήγορα,πιο άνετα(άντε βάζω θα την κάνεις πιο άνετα λόγο λιγότερων κραδασμών και μη-ταχυτήτων), πιο ασφαλή (σήμερα) με το ηλεκτρικό. Αντίθετα το έβλεπα πως το κάνεις με το T αντί για άλογα και καρβουνιάρη. -
RE: Alfa Romeo 75
Ξέθαμα θέματος μετά από 18 χρόνια. Εντυπωσιακό.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδω τωρα μιλαμε για ενα σχεδιο που δεν θα εχει διοδια φυσικα ( φαντασου τα μποτιλιαρισματα καθε πρωι στις κεντρικες αρτηριες για να πληρωσουν, παρουν ρεστα, αποδειξη ) αλλα αναγνωριση μεσω καμερων των ΙΧ και αυτοματης χρεωσης του διοδιου στον λογαριασμο του κατοχου, οπως Λονδινο.
Ενα συστημα πανακριβο στην εγκατασταση, στησιμο, εφαρμογη, συντηρηση, το οποιο θα αναλαβει ποιος;
Φυσικα και την ταυτοποιηση ολων των αυτοκινητων της χωρας μιας και ολοι μπορει να βρεθουν καποιια στιγμη στην πολη.Τι εννοείς ποιος;
Η εταιρία που θα δώσει την μεγαλύτερη μίζα στον εκάστοτε υπουργό και θα υπερκοστολογισει το σύστημα για να βγάλει αλλά τόσα από τα διόδια. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Πως ξεκίνησε,
Ναι βγαίνεις για το μεροκάματο και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις σπίτι σου αφού έχεις σπρώξει άτομο στον πνιγμό του.
Πως συνεχίζει (αφού του είπαν τι να πει)
Latest posts made by vagnar
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Το διπλανό Μαρούσι πως πάει από ποιότητα αέρα; ή εκεί δεν έχει γειτνίαση με Αττική οδό;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ μέσα μένουν όλοι Εκάλη και βουλιαγμένη. Κάτω πατησια, περιστέρι και Παγκράτι μένουν άλλοι, δεν τους ξέρεις εσυ, είναι απο το χωριό
Για να εχει καποιος ελευθερο χρονο να γραφει σε φορουμ για ενα πανακριβο χομπυ, μαλλον θα εχει παραπανω απο 5 ευρω στην ακρη και δε θα δουλευει στα Mcdonalds μενοντας πατησια.
Κάνεις λάθος σε αυτό!!!
Το ότι σου αρέσει ενα προϊον κλπ δεν σημαίνει ότι έχεις την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσεις!!!Το παρεάκι της ηλεκτροκινησης δεν κάνει ποτέ λάθος.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@megane98hp said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δυστυχώς βαδίζουμε με μαθηματική ακρίβια στην ισοπέδωση. Ήδη τόσες και τόσες χώρες υπάρχει υιοθέτηση παιδιών, παρένθετες μητέρες κλπ από ομόφυλλα ζευγάρια. Είτε μας αρέσει είτε όχι θα γίνει κι εδώ. Είναι το πότε όχι το αν.
Θα πάψω να λέγομαι μπαμπάς. Θα λέγομαι γονέας 1 για να μην θίξω τα δικαιώματα άλλων...Μια επανάσταση χρειάζεται να σώσει την χώρα από την παρακμή αλλά που...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Έχω πει πολλές φορές ειρωνικά πως γίναμε Κολομβία...
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους Κολομβιανούς.Ώπ ωπ ωπ , τι ανακρίβειες είναι αυτές. Ο ΣΚΑΙ άλλα λέει τουλάχιστον 99,9 % είναι.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε η φασουλα είναι ότι αυτό το 1/10 είναι εδώ , αλλά είναι το 9/10 και θεωρεί το πιο εύκολο πράμα να σπρώξεις 30-40 k € για νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό.
αγγιζουμε κοινωνικο-οικονομικα θεματα, αλλα αν κρινω απο τις δαπανες που βλεπω γυρω μου, τα χειμερινα θερετρα που ειναι κλεισμενα για χριστουγεννα, τα σπιτια που πωλουνται πριν χτιστουν και τα αυτοκινητα των 50+ χιλιαρων που κυκλοφορουν γυρω μας, υπαρχει αρκετος κοσμος που εχει την οικονομικη δυνατοτητα. Απο εκει και περα ειναι θεμα καθαρα επιλογης που θα διαθεσει ο καθενας τα χρηματα του και τι θα επιλεξει να αγορασει.
Τι να σου πω, και μόνο 1% να έχει αυτή την δυνατότητα που λες, αμέσως έχουμε 104000 άτομα στην Ελλάδα, αρκετά για να γεμίσουν όλα τα χειμερινά θέρετρα και να αγοράσουν όλα αυτά που λες. Αλλά ναι , όλοι στην Ελλάδα τρώνε με χρυσά κουτάλια, φαίνεται και στις καθημερινές ειδήσεις.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εμένα το αβίαστο συμπέρασμα είνσι ότι με τα ηλεκτρικά η τσέπη μας θα άδειάζει το ίδιο με τα θερμικά, ίσως και χειρότερα, θα αλλάξει απλώς ο τρόπος.
Παλιά, πχ έως τα έιτις, το ζήτημα ήταν να αγοράσεις ένα ιχ, μετά τα έξοδα χρήσης αντιμετωπιζόταν σχετικά.
Μετά απόσυρσης, και με την έξαρση των χρηματοδοτήσεων το κύριο ζήτημα ήταν τα τρέχοντα κόστη χρήσης.
Με τα ηλεκτρικά το ζήτημα θα είναι ότι κάθε 10-12-15 χρόνια θα πρέπει υποχρεωτικά να περνάς από το ταμείο για αλλαγή αυτοκινήτου, όχι μπαταριών.
Σήμερα οι μπαταρίες έχουν χονδρικά 100 ευρώ το kwh εργοστασιακό κόστος. Άρα λιανική 150 τουλάχιστον (κέρδος εργοστασίου και εμπόρου, φόροι, μεταφορικά). Άρα σαν ανταλλάκτικό θα πάει πχ 300 ευρώ. Για να αλλάξεις δηλαδή μια 100άρα μπαταρία θα θες 30 χήνες. Ποιός θα δώσει ένα τσουβάλι λεφτά για ιχ 15ετίας; μοιραία θα αγοράσει καινούργιο δίνοντας όσο-όσο το παλιό. Την έκφραση 'δεν αξίζει να του ρίξω λεφτά, είναι παλιό' πόσες εκατοντάδες φορές την έχετε ακούσει στον περίγυρό σας; τώρα θα την ακούτε ΣΥΝΕΧΩΣ.Όπως γράφτηκε αλλού, σε άλλο φόρουμ,
...9/10 τόπικ είναι "πώς μπαλώνω το αμάξι 30 ετών μου/ γιατί πληρώνω 6,70 και όχι 5,60 στα κοινόχρηστα/ πώς θα κόψω 3ε το μήνα από το ρεύμα / ποια σόμπα που καίει 2κβ την ώρα να πάρω" , αλλά υπάρχει και 1/10 τόπικ που είναι "αξίζει αυτή η περιοχή για να χτίσω/ ποιο τέσλα να προτιμήσω". ...
Ε η φασουλα είναι ότι αυτό το 1/10 είναι εδώ , αλλά είναι το 9/10 και θεωρεί το πιο εύκολο πράμα να σπρώξεις 30-40 k € για νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Βλάκες οι Ιάπωνες με τα kei cars που είναι turbo. Πιθανόν να μην είναι για την πόλη αλλά για την Suzuka.
-
RE: Pass για διόδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Για να καταναλώσει ο νέος πρέπει να του περισσέψει και κάτι. Με μισό βασικό ή βασικό δεν νομίζω να έχει και πολλά αν δεν μένει με τους γονείς του.