Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 496
    • 497
    • 94 / 497
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9928
    288469
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
      Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.

      Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.

      Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.

      Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • diego1960
        diego1960 last edited by

        Πάντως η αδερφή μου με το 208 πετρέλαιο αγορασμένο κούτα το 2016, που κινείται κυρίως πόλη, δεν έχει δει κανένα πρόβλημα. Πρέπει πλέον να έχει φτάσει πάνω από κατοστάρα τα χιλιόμετρα.

        Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @criuser last edited by lap

          @criuser said in TESLA FORUM:

          Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
          Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.

          Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.

          Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.

          Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.

          Βλακείες. Συγκρίνεις μια παντόφλα με ένα αυτοκίνητο.

          Μιλάμε για πριμιουμ σενταν με 350-400 αλόγα

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @lap last edited by

            @lap said in TESLA FORUM:

            @criuser said in TESLA FORUM:

            Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
            Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.

            Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.

            Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.

            Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.

            Βλακείες. Συγκρίνεις μια παντόφλα με ένα αυτοκίνητο.

            Μιλάμε για πριμιουμ σενταν με 350-400 αλόγα

            μην αρχισετε την ιστορια με τα premium. Το 3008 εχει πανεμορφο σαλονι και θεωρω οτι στο ιδιο επιπεδο κινουνται και τα σαλονια των τεσλα. Το ds7 που εχω δει απο κοντα εχει ενα κλικ πανω σαλονι και απο τα δυο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • diego1960
              diego1960 last edited by diego1960

              Το Τέσλα οχι απλά δεν είναι premium αλλά έχει ένα από τα χειρότερα σαλόνια αυτή τη στιγμή ανεξαρτήτως budget. Προσβλητικά κακό δλδ, σε στυλ δε σέβομαι τον καταναλωτή και τα πετάω όλα σε ένα τάμπλετ στη μέση αλλά του πουλάω "μινιμαλιά" και "φουτουρισμό" και θα τσιμπησει. Να βρεις πλεονεκτήματα πολλά μπορείς σε αυτό το αυτοκίνητο από ταχύτητα, κόστος κίνησης κτλ, το σαλόνι του είναι μια τραγωδία δίχως τέλος. Το 3008 είναι κλάσεις ανώτερο μέσα. Τα DS είναι απλά σε άλλο σύμπαν, δε μπαίνουν σε καμία σύγκριση. Γενικότερα τα κουμπιά είναι πολύ καλύτερα από τις βλακείες τύπου slide της VW ή τη μανία με τις οθόνες της Τέσλα.

              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Από πού κλεινει; Σταμάτα πια! Τι οίστρος είναι αυτός;

                Η μια χαζομάρα μετά την άλλη, υπάρχουν και όρια

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @diego1960 last edited by

                  @diego1960 said in TESLA FORUM:

                  Το Τέσλα οχι απλά δεν είναι premium αλλά έχει ένα από τα χειρότερα σαλόνια αυτή τη στιγμή ανεξαρτήτως budget. Προσβλητικά κακό δλδ, σε στυλ δε σέβομαι τον καταναλωτή και τα πετάω όλα σε ένα τάμπλετ στη μέση αλλά του πουλάω "μινιμαλιά" και "φουτουρισμό" και θα τσιμπησει. Να βρεις πλεονεκτήματα πολλά μπορείς σε αυτό το αυτοκίνητο από ταχύτητα, κόστος κίνησης κτλ, το σαλόνι του είναι μια τραγωδία δίχως τέλος. Το 3008 είναι κλάσεις ανώτερο μέσα. Τα DS είναι απλά σε άλλο σύμπαν, δε μπαίνουν σε καμία σύγκριση. Γενικότερα τα κουμπιά είναι πολύ καλύτερα από τις βλακείες τύπου slide της VW ή τη μανία με τις οθόνες της Τέσλα.

                  μην μπερδευεις επιλογες του σχεδιαστη, οπως ειναι η συγκεντρωση των λειτουργιων σε μια οθονη, με την ποιοτητα του σαλονιου.
                  Ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα. Μπορει να το θεωρεις δυσλειτουργικο αυτο και δικαιωμα σου, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα κατασκευης και τα υλικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • diego1960
                    diego1960 last edited by

                    Ούτε τα υλικά είναι premium, από τη στιγμή που μιλάμε για vegan leather και λοιπές ανοησίες της νέας εποχής, sorry αλλά αυτομάτως δεν είναι premium. Premium είναι η 3ρα και η 4ρα, καμία σχέση με τα Tesla. Εξάλλου είναι τεράστιο το κράξιμο που πέφτει για την ποιότητα γενικά των αυτοκινήτων αυτών, απο panel gaps σε σαλόνι.

                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τι σχέση έχει ένα αυτοκίνητο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Τέσλα με ένα ομορφο μεν αλλά ημιπριμιουμ suv?

                      Καμία

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @diego1960 last edited by dettol

                        @diego1960 said in TESLA FORUM:

                        Ούτε τα υλικά είναι premium, από τη στιγμή που μιλάμε για vegan leather και λοιπές ανοησίες της νέας εποχής, sorry αλλά αυτομάτως δεν είναι premium. Premium είναι η 3ρα και η 4ρα, καμία σχέση με τα Tesla. Εξάλλου είναι τεράστιο το κράξιμο που πέφτει για την ποιότητα γενικά των αυτοκινήτων αυτών, απο panel gaps σε σαλόνι.

                        Καλη συνεχεια και καλο καλοκαιρι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • diego1960
                          diego1960 last edited by diego1960

                          Το αγόρασες ε; Για να ξέρω και εσύ πόσο "αντικειμενικός" είσαι εφόσον το θεωρείς ποιοτικό ως σαλόνι. Καλό καλοκαίρι και καλό κυνήγι φορτιστών!

                          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Το τροπάριο του Μαραντόνα. Ελέησον ημάς.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster Banned last edited by

                              Η σχεδιαστική σχολη του Tesla είναι αυτή του Bauhaus, σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Baucar

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Bauauto

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 @ataim last edited by

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    Η απάντηση στο παραπάνω είναι πολύ απλή, θα γίνει όπως στην Νορβηγία ή την Ολλανδία. Υπάρχουν δεκάδες χώροι στάθμευσης (εμπορικα κέντρα, πολυόροφα πάρκιν, οικόπεδα, κλπ) οι οποίοι αν συνδυαστούν με φόρτιση καλύπτουν μέρος της ανάγκης. Επιπλέον σε χώρους κανονικής στάθμευσης σε δρόμους μπορούν και εκεί να χωροθετηθουν σημεία φόρτισης.

                                    Θα πηγαίνεις δηλαδή δύο φορές την βδομάδα σούπερμαρκετ κ θα φορτίζεις, ή θα το αφήνεις σε ένα πάρκιν στο κέντρο και θα στο δίνουν φορτισμένο.

                                    Όταν η ταχύτητα φόρτισης ανέβει η διαδικασία θα είναι σχεδόν αντίστοιχη με την επίσκεψη στο βενζινάδικο.

                                    To όραμα με το ρεαλισμό απέχουν πολύ. Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πότε έλυσε το Βερολίνο πχ το κυκλοφοριακό του πρόβλημα (αν υπήρξε ποτέ) και το κατά πόσο αυτό δεν ισχύει στις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Άρα για ποια Νορβηγία και Ολλανδία μιλάς όταν προβλήματα που έχουν εξαλείψει πριν πολλές 10ετίες εδώ δεν έχει αλλάξει κάτι.
                                    Όσον αφορά τα εμπορικά πάρε εδώ φωτογραφία πριν 10 χρόνια, ακόμα έτσι είναι.

                                    http://wikimapia.org/1481340/el/Εμπορικό-κέντρο-Μακεδονία#/photo/3289240

                                    Για τα πάρκινγκ, εσύ τι πιστεύεις, ότι θα πληρώσεις μια φόρτιση το ίδιο όπως στο σπίτι σου ή σε κάποιον άλλο δημόσιο φορτιστή; Ειδικά στα κεντρικά σημεία το δάγκωμα θα είναι μεγάλο.

                                    Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αντικατασταθούν τα ΜΜΜ και ταξί με ηλεκτρικά για να ξεμπουκώσουν από το καυσαέριο οι πόλεις.

                                    elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo @panos2171 last edited by

                                      @panos2171 said in TESLA FORUM:

                                      Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αντικατασταθούν τα ΜΜΜ και ταξί με ηλεκτρικά για να ξεμπουκώσουν από το καυσαέριο οι πόλεις.

                                      👍👍👍

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fiverg last edited by

                                        Πάντως η συλλογιστική βγάζω ενέργεια από ανανεώσιμες και με αυτή κινώ το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ειναι λάθος.

                                        Η τρέχουσα υλοποίηση πάσχει ακόμη. Ακόμη και το 3 είναι ένα υπεραυτοκίνητο μεν με μικρή πρακτικότητα δε για τους πολλούς. Προφανώς σε διαχείριση ενέργειας, μπαταρίες και λογισμικό μπορεί να είναι 10 χρόνια πιο μπροστά από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές υλοποιήσεις.

                                        Ακόμη κι έτσι όμως, ίσως το 2 που θα είναι μικρότερο και φτηνότερο να είναι πιο κατάλληλο για τις δικες μας αγορές και να ταιριάζει πιο πολύ στο μοντέλο της αστικής χρήσης (για όσους μπορούν να φορτίζουν στο σπίτι τους χωρίς πρόβλημα). Γενικότερα νομίζω οτι η λύση για τις πόλεις θα έρθει μέσα από κατηγορία mini με αυτονομίες π.χ. 250 χλμ και όχι από ηλεκτρικά supercars. Και βέβαια ηλεκτρικά οχήματα ΔΧ, λεωφορεία, ταξί κλπ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Το νέο 600 και νέο C3 θα είναι αυτό ακριβώς.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • argyn
                                            argyn last edited by argyn

                                            Το κακό με την αλήθεια είναι ότι έχει την τάση να εμφανίζεται με καθυστέρηση στα μεινστριμ μιντια ...
                                            Χθεσινό από το ρόιτερς:

                                            Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints

                                            Σε περίπτωση που φανμποιζ, απολογητές και ναι-μεν-αλλά-δες ξεκινήσουν πάλι τις κωλοτούμπες απλά αναζητήστε τα πρωτότυπα άρθρα και δημοσιεύσεις τους επί τους ζητήματος.

                                            D ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 94 / 497
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr