-
Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.
Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.
Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.
-
Πάντως η αδερφή μου με το 208 πετρέλαιο αγορασμένο κούτα το 2016, που κινείται κυρίως πόλη, δεν έχει δει κανένα πρόβλημα. Πρέπει πλέον να έχει φτάσει πάνω από κατοστάρα τα χιλιόμετρα.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.
Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.
Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.
Βλακείες. Συγκρίνεις μια παντόφλα με ένα αυτοκίνητο.
Μιλάμε για πριμιουμ σενταν με 350-400 αλόγα
-
@lap said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Είπαμε αγορά Τέσλα και φόρτιση στο σπίτι σημαίνει κόστος 50000.
Όταν πάρει κάποιος πίσω τα 8000 μειωμένα κατά το κόστος της χρηματοδότησης τους τότε η διαφορά από το 3008 θα είναι κάπου 11-12000 που σημαίνει 150000 χλμ διαδρομές του 3008.Ξαναλέω δεν είναι θέμα αν είμαι ευτυχισμένος. Η αγορά του ντίζελ έγινε συνειδητά, αφού είχα ήδη 45000 με το ντίζελ αιρκρος.
Το σχόλιο γίνεται σαν απάντηση της πραγματικότητας στα σχόλια προ 7 μηνών.
Ούτε περιέχει αιχμές για τους κατόχους Τέσλα.
Βλακείες. Συγκρίνεις μια παντόφλα με ένα αυτοκίνητο.
Μιλάμε για πριμιουμ σενταν με 350-400 αλόγα
μην αρχισετε την ιστορια με τα premium. Το 3008 εχει πανεμορφο σαλονι και θεωρω οτι στο ιδιο επιπεδο κινουνται και τα σαλονια των τεσλα. Το ds7 που εχω δει απο κοντα εχει ενα κλικ πανω σαλονι και απο τα δυο
-
Το Τέσλα οχι απλά δεν είναι premium αλλά έχει ένα από τα χειρότερα σαλόνια αυτή τη στιγμή ανεξαρτήτως budget. Προσβλητικά κακό δλδ, σε στυλ δε σέβομαι τον καταναλωτή και τα πετάω όλα σε ένα τάμπλετ στη μέση αλλά του πουλάω "μινιμαλιά" και "φουτουρισμό" και θα τσιμπησει. Να βρεις πλεονεκτήματα πολλά μπορείς σε αυτό το αυτοκίνητο από ταχύτητα, κόστος κίνησης κτλ, το σαλόνι του είναι μια τραγωδία δίχως τέλος. Το 3008 είναι κλάσεις ανώτερο μέσα. Τα DS είναι απλά σε άλλο σύμπαν, δε μπαίνουν σε καμία σύγκριση. Γενικότερα τα κουμπιά είναι πολύ καλύτερα από τις βλακείες τύπου slide της VW ή τη μανία με τις οθόνες της Τέσλα.
-
Από πού κλεινει; Σταμάτα πια! Τι οίστρος είναι αυτός;
Η μια χαζομάρα μετά την άλλη, υπάρχουν και όρια
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Το Τέσλα οχι απλά δεν είναι premium αλλά έχει ένα από τα χειρότερα σαλόνια αυτή τη στιγμή ανεξαρτήτως budget. Προσβλητικά κακό δλδ, σε στυλ δε σέβομαι τον καταναλωτή και τα πετάω όλα σε ένα τάμπλετ στη μέση αλλά του πουλάω "μινιμαλιά" και "φουτουρισμό" και θα τσιμπησει. Να βρεις πλεονεκτήματα πολλά μπορείς σε αυτό το αυτοκίνητο από ταχύτητα, κόστος κίνησης κτλ, το σαλόνι του είναι μια τραγωδία δίχως τέλος. Το 3008 είναι κλάσεις ανώτερο μέσα. Τα DS είναι απλά σε άλλο σύμπαν, δε μπαίνουν σε καμία σύγκριση. Γενικότερα τα κουμπιά είναι πολύ καλύτερα από τις βλακείες τύπου slide της VW ή τη μανία με τις οθόνες της Τέσλα.
μην μπερδευεις επιλογες του σχεδιαστη, οπως ειναι η συγκεντρωση των λειτουργιων σε μια οθονη, με την ποιοτητα του σαλονιου.
Ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα. Μπορει να το θεωρεις δυσλειτουργικο αυτο και δικαιωμα σου, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα κατασκευης και τα υλικα. -
Ούτε τα υλικά είναι premium, από τη στιγμή που μιλάμε για vegan leather και λοιπές ανοησίες της νέας εποχής, sorry αλλά αυτομάτως δεν είναι premium. Premium είναι η 3ρα και η 4ρα, καμία σχέση με τα Tesla. Εξάλλου είναι τεράστιο το κράξιμο που πέφτει για την ποιότητα γενικά των αυτοκινήτων αυτών, απο panel gaps σε σαλόνι.
-
Τι σχέση έχει ένα αυτοκίνητο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Τέσλα με ένα ομορφο μεν αλλά ημιπριμιουμ suv?
Καμία
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Ούτε τα υλικά είναι premium, από τη στιγμή που μιλάμε για vegan leather και λοιπές ανοησίες της νέας εποχής, sorry αλλά αυτομάτως δεν είναι premium. Premium είναι η 3ρα και η 4ρα, καμία σχέση με τα Tesla. Εξάλλου είναι τεράστιο το κράξιμο που πέφτει για την ποιότητα γενικά των αυτοκινήτων αυτών, απο panel gaps σε σαλόνι.
Καλη συνεχεια και καλο καλοκαιρι!
-
Το αγόρασες ε; Για να ξέρω και εσύ πόσο "αντικειμενικός" είσαι εφόσον το θεωρείς ποιοτικό ως σαλόνι. Καλό καλοκαίρι και καλό κυνήγι φορτιστών!
-
Το τροπάριο του Μαραντόνα. Ελέησον ημάς.
-
Η σχεδιαστική σχολη του Tesla είναι αυτή του Bauhaus, σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι
-
Baucar
-
Bauauto
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Η απάντηση στο παραπάνω είναι πολύ απλή, θα γίνει όπως στην Νορβηγία ή την Ολλανδία. Υπάρχουν δεκάδες χώροι στάθμευσης (εμπορικα κέντρα, πολυόροφα πάρκιν, οικόπεδα, κλπ) οι οποίοι αν συνδυαστούν με φόρτιση καλύπτουν μέρος της ανάγκης. Επιπλέον σε χώρους κανονικής στάθμευσης σε δρόμους μπορούν και εκεί να χωροθετηθουν σημεία φόρτισης.
Θα πηγαίνεις δηλαδή δύο φορές την βδομάδα σούπερμαρκετ κ θα φορτίζεις, ή θα το αφήνεις σε ένα πάρκιν στο κέντρο και θα στο δίνουν φορτισμένο.
Όταν η ταχύτητα φόρτισης ανέβει η διαδικασία θα είναι σχεδόν αντίστοιχη με την επίσκεψη στο βενζινάδικο.
To όραμα με το ρεαλισμό απέχουν πολύ. Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πότε έλυσε το Βερολίνο πχ το κυκλοφοριακό του πρόβλημα (αν υπήρξε ποτέ) και το κατά πόσο αυτό δεν ισχύει στις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Άρα για ποια Νορβηγία και Ολλανδία μιλάς όταν προβλήματα που έχουν εξαλείψει πριν πολλές 10ετίες εδώ δεν έχει αλλάξει κάτι.
Όσον αφορά τα εμπορικά πάρε εδώ φωτογραφία πριν 10 χρόνια, ακόμα έτσι είναι.http://wikimapia.org/1481340/el/Εμπορικό-κέντρο-Μακεδονία#/photo/3289240
Για τα πάρκινγκ, εσύ τι πιστεύεις, ότι θα πληρώσεις μια φόρτιση το ίδιο όπως στο σπίτι σου ή σε κάποιον άλλο δημόσιο φορτιστή; Ειδικά στα κεντρικά σημεία το δάγκωμα θα είναι μεγάλο.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αντικατασταθούν τα ΜΜΜ και ταξί με ηλεκτρικά για να ξεμπουκώσουν από το καυσαέριο οι πόλεις.
-
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αντικατασταθούν τα ΜΜΜ και ταξί με ηλεκτρικά για να ξεμπουκώσουν από το καυσαέριο οι πόλεις.
-
Πάντως η συλλογιστική βγάζω ενέργεια από ανανεώσιμες και με αυτή κινώ το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ειναι λάθος.
Η τρέχουσα υλοποίηση πάσχει ακόμη. Ακόμη και το 3 είναι ένα υπεραυτοκίνητο μεν με μικρή πρακτικότητα δε για τους πολλούς. Προφανώς σε διαχείριση ενέργειας, μπαταρίες και λογισμικό μπορεί να είναι 10 χρόνια πιο μπροστά από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές υλοποιήσεις.
Ακόμη κι έτσι όμως, ίσως το 2 που θα είναι μικρότερο και φτηνότερο να είναι πιο κατάλληλο για τις δικες μας αγορές και να ταιριάζει πιο πολύ στο μοντέλο της αστικής χρήσης (για όσους μπορούν να φορτίζουν στο σπίτι τους χωρίς πρόβλημα). Γενικότερα νομίζω οτι η λύση για τις πόλεις θα έρθει μέσα από κατηγορία mini με αυτονομίες π.χ. 250 χλμ και όχι από ηλεκτρικά supercars. Και βέβαια ηλεκτρικά οχήματα ΔΧ, λεωφορεία, ταξί κλπ.
-
Το νέο 600 και νέο C3 θα είναι αυτό ακριβώς.
-
Το κακό με την αλήθεια είναι ότι έχει την τάση να εμφανίζεται με καθυστέρηση στα μεινστριμ μιντια ...
Χθεσινό από το ρόιτερς:Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints
Σε περίπτωση που φανμποιζ, απολογητές και ναι-μεν-αλλά-δες ξεκινήσουν πάλι τις κωλοτούμπες απλά αναζητήστε τα πρωτότυπα άρθρα και δημοσιεύσεις τους επί τους ζητήματος.
TESLA FORUM