-
@axel12p said in TESLA FORUM:
Κάποιες από τις μεγάλες κινέζικες ήταν για χρόνια σε κοινοπραξίες με ευρωπαίους κατασκευαστές, οπότε πιθανότατα να έχουν αποκτήσει τεχνογνωσία μέσω αυτών.
Βγάλε το πιθανότατα!
-
Σε αρνητικό mode μου είστε σήμερα οι τεσλαδες.
Ένα πράγμα είναι αρνητικό στα τεσλα.
Το μέγεθος.
Τα υπόλοιπα είναι μόνο τέλεια.
Και πρακτικά χεστηκαμε για το ΑΡ και το acc.
Στα παπαρια μας.
Οι πραγματικοί άνδρες και οδηγοί πάνε χωρίς βοηθήματα στο δρόμο.
Σιγά μην εμπιστευτω τους υπολογιστές και στις κάμερες …. Που πάντα θα κάψουν και περισσότερο…. -
Να βγάλουμε τότε αερόσακους και abs για να πεθαίνουμε σαν πραγματικοί άνδρες.

-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τον stefan συμφωνώ απόλυτα με το acc. Το ταπεινό iD.3 ήταν απείρως καλύτερο. Το έχω κάνει και θέμα στην ομάδα tesla fans greece. Το δε stop and go τραγικό. Μόνο αν θες να φτιάξεις φραπέ κάνει.
Μονό παρήγορο ότι τα περισσότερα είναι software related οπότε ίσως στο μέλλον φτιαχτούν.. Ή τουλάχιστον η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
Πάντως πράγματι σε μερικά σημεία νομίζω καταλαβαίνεις ότι η εταιρία έχει ιστορία λίγων ετών και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μάρκες με ιστορία πολλών 10 ετιών βλέπε BMW, audi κτλ. Είναι κορυφή σε θέματα efficiency, μπαταριών κτλ αλλά την δεμένη αίσθηση ενός Α4 πχ δεν την έχει... Πιστεύω κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και με κινεζικές μάρκες που πρόσφατα ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα. Σίγουρα όμως προσφέρει περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή...
Εγώ θεωρώ ότι τα αουντι της κατηγορία τα κατουράει κανονικά σε ότι έχει να κάνει με οδική συμπεριφορά και αίσθηση και μόνο η σειρά 4 είναι καλύτερη ή στα ίδια .
Οτι κινέζικο έχω οδηγήσει έχει θεμα στο τελικό πάντρεμα, είναι αναλογικά απότομα και άγαρμπα -
@kkostask said in TESLA FORUM:
Να βγάλουμε τότε αερόσακους και abs για να πεθαίνουμε σαν πραγματικοί άνδρες.

Άλλο τα μέσα ασφαλείας και άλλο τα ευκολίας και τεμπελιάς
Δηλαδή οδηγάς … για ποιο λόγο θες να οδηγεί άλλος και να μην συμμετέχεις; Σκοπεύεις να κάνεις κάτι άλλο ενώ υποτίθεται οδηγείς ;
Θες να ξεμουδιασεις το πόδι ; Βάλε το λίγο να ανασηκωθείς και κουνήσεις το δεξί και ξαναπάρε τον έλεγχο. -
Μαζί σου, το παρακάνανε με το play station….γίναμε απλά επιβάτες στα αυτοκίνητα μας.
-
Από το «γίναμε επιβάτες στα ίδια μας τα αυτοκίνητα» έως το «το πολυδιαφημισμένο σύστημα της Tesla είναι σαφώς υποδεέστερο του ανταγωνισμού». Κι ενώ η εταιρεία το προβάλλει ως selling point (τουλάχιστον για τους πολλούς), υπάρχει μια διαφορά, δεν νομίζετε;
-
Ολη αυτη η γκρινια μου θυμιζει την διαφήμιση του seat(;) αν θυμαμαι καλα που ελεγε ο υποψηφιος αγοραστης οτι δεν του αρεσει το αυτοκινητο γιατι η ζωνη του τσαλακώνει τον γιακα απο το πουκαμισο.

-
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά; -
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Πες του φιλου σου οτι τις ραμπες τις ξεχναει…..
Το χαμηλο υψος και το μακρυ μεταξονιο δεν βοηθα.
Βρισκει κατω με την σκεψη. -
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Γιατι δεν βλεπει προς μεταχειρισμενο Υ; παιρνει ανετα awd, ακομα και performance και θα του μεινουν και (μπολικα) ρεστα
-
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Έχω λίγο καιρό το Μ3 για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Παρόλαυτα νομίζω ότι στην θέση του θα πήγαινα για Υ ξεκάθαρα... Το ύψος, η πρακτικότητα της 5ης πόρτας, η λίγο μεγαλύτερη μπαταρία (ας βγάζει ίδια αυτονομία) και η SUV σιλουέτα του το καθιστούν πιο ολοκληρωμένη αγορά. Αν θέλει οποσδήποτε χαμηλό, καλύτερο εξοπλισμό και συμπεριφορά, αλλά και πιο γρήγορο ας πάει στο 3
Οτι και να πάρει θα το χαρεί σίγουρα -
@dettol said in TESLA FORUM:
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Γιατι δεν βλεπει προς μεταχειρισμενο Υ; παιρνει ανετα awd, ακομα και performance και θα του μεινουν και (μπολικα) ρεστα
Εγώ περιμένω να γράψει ο φίλος μου ο @iceman7 , εσάς δεν σας πιστεύω




-
Θέλει προσοχή σε ράμπες και off road.
Αλλα οκ εγώ προσέχω πολύ, αρκετά πολύ για να κυκλοφορώ και συνέχεια σε επικίνδυνα μέρη

Το νεο Υ (juniper) είναι τέλειο αλλά ακόμα μεγαλύτερο και φαρδύτερο και πια πολύ πιο ακριβό.
Από τη standard πας στην premium rwd με επιπλεον 10000 ευρώ !!!
Η standard είναι γυμνή μεν σε σχέση με την premium αλλά και πάλι δεν του λείπει τίποτα ουσιαστικό.
Αυτή τη στιγμή πάντως παίρνει με έκπτωση -2500 ευρώ το rwd highland από το απόθεμα (μοντέλο 2026 με την κάμερα μπροστά, 64αρα μπαταρία και stalk) με αφίξεις αρχές Δεκεμβρίου οπότε ίσως τσιμπήσει και την επιδότηση.Μην ξεχάσει το referral !
https://ts.la/stefanos942439 -
Πόσο πιο ψηλό είναι το Υ απ το 3 ?
Και τα δύο μου φαίνονται υπερβολικά χαμηλά, ακόμη και το Υ πιστεύω θα έχει θέμα σε ράμπες και το μπάχαλο των ελληνικών συνοικιών, στα σημεία της ελάχιστης απόστασης. -
H επιστροφή στην Αθήνα με το Tesla Model y Long Range RWD περιλάμβανε έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο, και μια βόλτα στους πρόποδες του Ολύμπου. Με φόρτιση στη Θεσσαλονίκη, και αρκετή μπαταρία για να φτάσουμε από την Λεπτοκαρυά, στον Όλυμπο. Από εκεί στην Ελασσώνα και την Λάρισα για φόρτιση και πίσω στην Αταλάντη πριν την Αθήνα.
Μια διαδρομή με επαρχιακό δρόμο και απολαυστική οδήγηση με το Tesla Model Y Long Range RWD, πολλά χιλιόμετρα και αρκετές ώρες στο δρόμο. Με φαγητό, συζήτηση και γκρίνια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την αυτονομία τους.
-
@bekiaris mode on

βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις
-
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Εγώ οταν το αγοραζα, με αυτά που διάβαζα έλεγα ότι επερνα σαύρα, δεν είχα δοκιμάσει καν αν μπαίνω στο γκαράζ μου.
Τελικά μετά από 2.5 χρόνια στο μονο πάρκινγκ που είχα θέμα είναι στου Κοτσου στην Αγία Παρασκευή, και αυτό λόγο μεταξονίου και όχι απόστασης από το έδαφος, και προφανώς της ότι ναναι κατασκευής της ράμπας εκεί.
Όπου έχω πάει με το Σεατακι μου έχω πάει και με το 3αρι.
-
Ούτε εγώ έχω ιδιαίτερο πρόβλημα
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@sgl said in TESLA FORUM:
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;Εγώ οταν το αγοραζα, με αυτά που διάβαζα έλεγα ότι επερνα σαύρα, δεν είχα δοκιμάσει καν αν μπαίνω στο γκαράζ μου.
Τελικά μετά από 2.5 χρόνια στο μονο πάρκινγκ που είχα θέμα είναι στου Κοτσου στην Αγία Παρασκευή, και αυτό λόγο μεταξονίου και όχι απόστασης από το έδαφος, και προφανώς της ότι ναναι κατασκευής της ράμπας εκεί.
Όπου έχω πάει με το Σεατακι μου έχω πάει και με το 3αρι.
Και εγώ το ίδιο. Φοβόμουν μην βρω στο πάρκινγκ μου.
Τελικά οκ ! Θα το προτιμούσα πάντως πιο μικρό.
TESLA FORUM