Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 1335
    • Best 154
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    321
    Reputation
    48
    Profile views
    1335
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      Τα ίδια λέγονταν κάποτε και για τα πρώτα καταλυτικά! Ο καταλύτης θα χαλάει, θα χρειάζεται αλλαγή κάθε 50.000χλμ και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες. Ας κάνουμε μια σύγκριση του νέφους της Αθήνας τότε και τώρα! Κάτι αντίστοιχο είναι και τα ηλεκτρικά αλλά εμείς ακόμα θέλουμε μαζούτ ακριβώς για την μία παραπάνω στάση... Συν το γεγονός ότι το μαζούτ το εισάγουμε ενώ στο ρεύμα είμαστε παραγωγοί (σαν χώρα μιλάω και όχι για τους κατόχους φβ για να μην πεταχτεί κανένας Βασιλάκης Καΐλας του φόρουμ και μιλήσει για τίποτα ταξικές διάφορες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όλοι οι πολεμιοι των ηλεκτρικών αναφέρονται διαρκώς στο θέμα φόρτισης. Στο θέμα ποιότητας λειτουργίας, οδήγησης, στα μειωμένα κόστη συντήρησης και στην γενικότερη ευχαριστηση που προσφέρουν δεν αναφέρονται ποτέ. Πχ να πρέπει να πας και να φέρεις σε μια μέρα τα παιδιά από και προς τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες. Να σε πιάνει κίνηση και να μην βρίζεις. Να έχεις μειωμένο κόστος χρήσης (αν φορτίζεις σπίτι), να έχεις πολύ λιγότερο περίπλοκη τεχνολογία, να έχεις ελάχιστη φθορά φρένων. Επίσης η απουσία εξάτμισης και θορύβου. Στο ότι αν μπορείς παράγεις εσύ το καύσιμο. Ξέρω ότι έχουν πολλά ελαττώματα, ξέρω ότι δεν κάνουν για όλους. Αλλά δεν έβαλε κανείς και το μαχαίρι στον λαιμό κανενός να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί τόσο μίσος; Ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν έχουν καν οδηγήσει ένα τέτοιο...

      Τέλος ας δουν λίγο πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πόλεις του εξωτερικού που έχουν μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά να κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων. Πόσο έχει μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος. Πόσο πιο οικονομικές και ευχάριστες είναι οι μετακινήσεις. Πήγα πρόσφατα Παρίσι μετά από 14 χρόνια και έπαθα πλάκα. Πολιτισμός είναι η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Εμείς θέλουμε μηχανάκια με εξατμίσεις, λεωφορεία 20ετιας που καίνε πετρέλαιο και φορτηγά δημόσιας χρήσης που βγάζουν καρκίνο... Αυτό θέλουμε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @antonakis said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Αν διαβάσετε το γερμανικό άρθρο θα δείτε ότι είναι αρκετά πιο σοβαρό από μια απλή ανάκληση. Ουσιαστικά άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εκπομπών μικροσωματιδίων στην Γερμανία και τα ford απέτυχαν. Βλέπω αλλαγή και φοβάμαι μήπως φιμώσουν και το αμάξι με κανένα νέο software!

      Eντώ ελλάδα τα ξηλώνουμε τα dpf μόνοι μας.

      Πότε θα αρχίσουν τα πέφτουν μαμήσια σε κάθε εξυπνάκια που μας γεμίζει καρκίνο.... Εμείς είμαστε μ@λάκες που δεν τα βγάζουμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @yem said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Επωλήθη ,
      δεν είναι station στο στυλ της νεκροφόρας είναι πολύ μαζεμένο για πόλη , αντί να πάρεις ένα BSUV παίρνεις το mini b station .

      Δεν έχω μιλήσει με την φίλη μου αλλά κατά 99% αυτή το πήρε. Θα επανέλθω με εντυπώσεις όταν πάω την πρώτη βόλτα... Εγώ προσπάθησα να την μεταπείσω αλλά γυναίκα δύσκολα αλλάζει γνώμη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

      Στο focus με την 6η στα 130 δεν ακούς τίποτα από τον κινητήρα. Όπως ειπώθηκε τα diesel είναι στο στοιχείο τους στις εθνικές οδούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      Τα ίδια λέγονταν κάποτε και για τα πρώτα καταλυτικά! Ο καταλύτης θα χαλάει, θα χρειάζεται αλλαγή κάθε 50.000χλμ και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες. Ας κάνουμε μια σύγκριση του νέφους της Αθήνας τότε και τώρα! Κάτι αντίστοιχο είναι και τα ηλεκτρικά αλλά εμείς ακόμα θέλουμε μαζούτ ακριβώς για την μία παραπάνω στάση... Συν το γεγονός ότι το μαζούτ το εισάγουμε ενώ στο ρεύμα είμαστε παραγωγοί (σαν χώρα μιλάω και όχι για τους κατόχους φβ για να μην πεταχτεί κανένας Βασιλάκης Καΐλας του φόρουμ και μιλήσει για τίποτα ταξικές διάφορες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το όνομα του topic είναι η ηλεκτροκίνηση. Εφόσον κάποιοι είναι πολεμιοι της ηλεκτροκίνησης και δεν τους ενδιαφέρει γιατί συμμετέχουν; Σας έπιασε ο πόνος μήπως πειστεί κανένας θερμικός και το πουλήσει για να αγοράσει ηλεκτρικό; Εφόσον προσωπικά ένα θέμα με αφήνει αδιάφορο απλά δεν συμμετέχω. Δηλαδή να μπαίνω σε κάθε άσχετο θέμα να το κάνω μπο@εδελο; Δεν γουστάρετε ηλεκτρικά; Μαγκιά σας. Κανένας δεν ενδιαφέρεται και κανένας δεν έχει σκοπό να σας πείσει. Εγώ θεωρώ ότι έπραξα σωστά και αγόρασα ηλεκτρικό. Γιατί έχω φβ, γιατί μπορώ να φορτίζω σε λιντλ δωρεάν, γιατί γουστάρω οτιδήποτε νέο γιατί έχω λεφτά για πέταμα. Εσείς τι πρόβλημα έχετε;

      Μαλλον εσυ εχεις. Οταν μπορείς να παρεις οτι θελεις, δε σημαινει οτι αυτο που πηρες ειναι οτι καλυτερο για ολους. Να τα χαιρεσαι φιλε μου. Κι εγω εχω Φ/Β . Επιχειρημα σοβαρο να παω σε ηλεκτρικο δεν βρηκα ακομη. Με τα lid δεν εχω τπτ. Τα Parkside προϊόντα δεν είναι κι ασχημα. Ειναι και πολυ vfm θα ελεγα.

      Πίστεψε με προσωπικά κανένα πρόβλημα δεν έχω ούτε με σένα, ούτε με τα diesel που τόσο υπερασπιζεσαι ούτε με τίποτα. Ότι έχω το χαίρομαι και σε ευχαριστώ. Δεν είπε κανένας ότι το ηλεκτρικό είναι καλύτερο για όλους. Βρες μου μία τέτοια ανάρτηση. Επιχείρημα να πας σε ηλεκτρικό... Το να παράγεις μόνος σου το καύσιμο, να κινείσαι με ελάχιστο κόστος και να μην κάνεις σέρβις κάθε 15.000 χλμ; Το να έχεις μεγάλη ροπή; Το να μην έχεις ταχύτητες και δίσκους; Το να σου κοστίζει η μετακίνηση φθηνότερα; Αν δεν σου κάνουν, αν κάνεις ταξίδια μην το παίρνεις ρε αδερφέ. Καλύτερα για όλους μας. Κάτσε στο diesel σου και όλοι ικανοποιημένοι. Αν φοράς και το dpf ακόμα καλύτερα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το όνομα του topic είναι η ηλεκτροκίνηση. Εφόσον κάποιοι είναι πολεμιοι της ηλεκτροκίνησης και δεν τους ενδιαφέρει γιατί συμμετέχουν; Σας έπιασε ο πόνος μήπως πειστεί κανένας θερμικός και το πουλήσει για να αγοράσει ηλεκτρικό; Εφόσον προσωπικά ένα θέμα με αφήνει αδιάφορο απλά δεν συμμετέχω. Δηλαδή να μπαίνω σε κάθε άσχετο θέμα να το κάνω μπο@εδελο; Δεν γουστάρετε ηλεκτρικά; Μαγκιά σας. Κανένας δεν ενδιαφέρεται και κανένας δεν έχει σκοπό να σας πείσει. Εγώ θεωρώ ότι έπραξα σωστά και αγόρασα ηλεκτρικό. Γιατί έχω φβ, γιατί μπορώ να φορτίζω σε λιντλ δωρεάν, γιατί γουστάρω οτιδήποτε νέο γιατί έχω λεφτά για πέταμα. Εσείς τι πρόβλημα έχετε;

      Ναι για αυτο συζητάμε και για τα προβλήματα και αν υπάρχει καποια λυση ή όχι στον οριζοντα ή αν κανουμε εμεις κατι στραβο. Θα μπορουσε πχ να υπαρχει εφαρμογή που συνδυάζει ολες τις μαρκες φορτιστών (όπως τα διόδια) και να εχεις μια με μια καρτα περασμενη και οπου σταματήσεις να χρεώνεσαι, όπως τα διόδια και να σου λεει και επόμενος φορτιστής στα Χ km (ελεύθερος κτλ).

      Και εγω σε λιγες μερες θα εχω ενα surf στα χέρια μου και προσπαθω μεταξύ των άλλων να καταλάβω πως/αν κανεις ταξιδι (έστω και μικρό με 1-2 φορτίσεις ή όχι).

      Για τα προβλήματα φυσικά να συζητάμε. Αλλά συνεχώς οι συζητήσεις παρεκτρεπονται και καταλήγουν στο ποιος την έχει πιο μεγάλη... την αυτονομία... Φυσικά θα ήταν ευχής έργο ένας ενιαίος τρόπος φόρτισης. Αλλά αυτό συζητάμε πιστεύεις;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Το όνομα του topic είναι η ηλεκτροκίνηση. Εφόσον κάποιοι είναι πολεμιοι της ηλεκτροκίνησης και δεν τους ενδιαφέρει γιατί συμμετέχουν; Σας έπιασε ο πόνος μήπως πειστεί κανένας θερμικός και το πουλήσει για να αγοράσει ηλεκτρικό; Εφόσον προσωπικά ένα θέμα με αφήνει αδιάφορο απλά δεν συμμετέχω. Δηλαδή να μπαίνω σε κάθε άσχετο θέμα να το κάνω μπο@εδελο; Δεν γουστάρετε ηλεκτρικά; Μαγκιά σας. Κανένας δεν ενδιαφέρεται και κανένας δεν έχει σκοπό να σας πείσει. Εγώ θεωρώ ότι έπραξα σωστά και αγόρασα ηλεκτρικό. Γιατί έχω φβ, γιατί μπορώ να φορτίζω σε λιντλ δωρεάν, γιατί γουστάρω οτιδήποτε νέο γιατί έχω λεφτά για πέταμα. Εσείς τι πρόβλημα έχετε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @kapelis said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      Θα έχει πανηγύρια στην Αχαΐα απόψε.

      Τι εννοείς; Είμαι από Πάτρα και μένω στα Συχαινά που έχουν ακουστεί τόσο πολύ αυτές τις μέρες. Χωρίς νερό και ρεύμα 2 μέρες. Χωρίς κανένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα. Ζούμε σε εποχές 1960!!!Να κουβαλάω νερό με μπιτόνια... Για δύο κωλοπαιδα που προφανώς κάποιος τα έβαλε να κάψουν περιουσίες.. Γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση για την πράξη τους

      posted in Αντίλογος
      N
      nascar1
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Βρωμα για λίγα ευρώ κέρδος.

      Μειώστε φόρους στην Βενζίνη και δεν θα ασχοληθεί κανείς πια με τα ντιζελ.

      Τράκα τρουκα την εποχή των ηλεκτρικών μοτέρ.... 🤒

      Επίσης να γίνει μια συντονισμένη προσπάθεια για μείωση τιμής και στο ηλεκτρικό ρεύμα και στις dc φορτίσεις γιατί θα βοηθήσει πολύ. Ήδη χθες πετάξαμε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες kwh ενώ θα μπορούσαν να πουν όσοι έχετε ηλεκτρικά βάλτε τα να απορροφήσουν την πλεονάζουσα παραγωγή... Αλλά που μυαλό και οργάνωση στην Ελλαδίτσα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ιδανικά θα ήθελα να υποστηρίζει το πρωτόκολλο για να ρυθμίζεται αυτόματα το ρεύμα που δίνει ώστε να εκμεταλλεύομαι τον ταυτοχρονισμό και το πλεόνασμα ενέργειας αλλά μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά....

      Αν το φβ σου εχει μπαταρια, δεν ειναι τοσο σημαντικο αυτο.
      Παντως να κατι ακομα που θα μπορεις ευκολα να κανεις σε τεσλα, μεσω του charge hq 😉

      Δυστυχώς δεν έχει μπαταρία. Βέβαια επειδή είναι 5αρι σύστημα και διαθέτω και αντλία θερμότητας (οπότε το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής το καταναλώνω μέσα στο έτος) είμαι σε σκέψη να στήσω παράλληλα ένα αυτόνομο φβ σύστημα με μπαταρία 15kwh ώστε να φορτίζω αποκλειστικά το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο.

      Η αγγελία πώλησης του ID.3 έχει ήδη ανέβει οπότε όταν με το καλό βρεθεί ο αγοραστής θα κάνω την πολυπόθητη μετάβαση σε tesla όπως έχω ήδη πει!!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Όποιος θέλει να φορτίζει σπίτι χωρίς περιορισμούς θα πρέπει να πάει σε 3φασικό ρεύμα και αντίστοιχα 3φασικό φορτιστή (σε κόκκινη πρίζα αν είναι φορητός). Έτσι είναι και καλυμμένος όσον αφορά τα φορτία και μπορεί να φορτίζει όσο πιο γρήγορα γίνεται όταν το χρειάζεται.

      Ξέρω ότι αυτό δεν είναι εύκολο σε υπάρχουσες οικοδομές αλλά όποιος είναι σε φάση αγοράς/ανέγερσης/ανακαίνισης κατοικίας να τα λάβει υπόψιν του. Αργά ή γρήγορα τα ηλεκτρικά θα αυξάνονται οπότε οι υποδομές που φτιάχνονται μία φορά καλό είναι να είναι future proof.

      Εγώ έχω πάρει τον φορητό 3φασικό της feyree με τα 3 κουμπιά (άρα υποστηρίζει και app προσοχή δεν το κάνουν όλοι) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Με 175 ευρώ που κοστίζει κάνω την δουλειά μου άψογα.

      Ιδανικά θα ήθελα να υποστηρίζει το πρωτόκολλο για να ρυθμίζεται αυτόματα το ρεύμα που δίνει ώστε να εκμεταλλεύομαι τον ταυτοχρονισμό και το πλεόνασμα ενέργειας αλλά μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: VW FORUM

      @a-d-p said in VW FORUM:

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Άντε να ρωτήσω και αυτό. Σε Tiguan μόλις ξεκλειδώσω και ανοίξω πόρτα το πεντάλ του φρένου μαζεύει κάνα δύο πόντους και επανέρχεται. Τι φάση; Είναι κάποια υδραυλική συμπίεση/αποσυμπίεση; Ρωτάω εδώ μήπως γενικά συσχετίζεται με το mh ή το dsg.

      Στο δικό μου μόλις ανοίξω πόρτα μπαίνει το ηλεκτρικό χειρόφρενο

      Νομίζω ότι μιλάει για την είσοδο στο αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: VW FORUM

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Άντε να ρωτήσω και αυτό. Σε Tiguan μόλις ξεκλειδώσω και ανοίξω πόρτα το πεντάλ του φρένου μαζεύει κάνα δύο πόντους και επανέρχεται. Τι φάση; Είναι κάποια υδραυλική συμπίεση/αποσυμπίεση; Ρωτάω εδώ μήπως γενικά συσχετίζεται με το mh ή το dsg.

      Στο ηλεκτρικό ID.3 κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα μόλις ανοίγω την πόρτα... Προφανώς είναι κάτι φυσιολογικό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr