Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 1171
    • Best 64
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    92
    Reputation
    20
    Profile views
    1171
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Ford Puma 2019

      @dublin said in Ford Puma 2019:

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/MEGA-TEST-Ola-ta-B-SUV-sto-test-apofyghs-kindynoy-toy-AutoTrith_226597.asp

      To έβαλα και στου 2008, αλλά αξίζει να μπει και στου Puma που βγήκε πρώτο. Τελευταίο το Vitara να σημειώσουμε επίσης.

      Όλοι ξέρουμε ότι το puma έχει καλή συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα το αυτοτριτη είναι επιεικώς απαράδεκτο και δεν θα λάμβανα σε καμία περίπτωση υπόψιν μου οτιδήποτε πει. Συνεχίζει άραγε εκεινη την επίθεση στο xc40 λόγω βάρους;;;

      Επίσης ακατανόητο γιατί έχασε 1,5 βαθμούς το taigo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @vene24 said in FORD FORUM:

      Αν έπαιρνα ένα τιμόνι που έχει ήδη αυτόματο πιλότο πάνω σαν επιλογή και το έβαζα σε fiesta 14 τι άλλες διαδικασίες θα έπρεπε να κάνω για να δουλέψει;

      Επειδή διαβάζω τις ερωτήσεις που κάνεις θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να βρεις ένα αμάξι που να έχει από το εργοστάσιο τον εξοπλισμό που θες και να μην προσπαθείς να τον βάλεις εκ των υστέρων... Πας γυρεύοντας για μπελάδες..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      Στην δική μου περίπτωση για σύστημα 5.18kw, στον χρόνο παρήγαγε 8.000 kwh. Η κατανάλωση του σπιτιού ήταν επίσης 8.000 οπότε στον εκκαθαριστικό (που βγαίνει κάθε έτος υπόψιν) πλήρωσα 790 ευρώ. Από αυτά τα 400 περίπου ήταν δημοτικά τέλη και άλλα 40 - 50 ερτ κτλ. Συνεπώς πλήρωσα περίπου 350 ευρώ για ΔΕΗ. Πιστεύω πολύ ικανοποιητικα. Η εγκατάσταση κόστισε 7.500 ευρώ πέρσι το καλοκαίρι.

      Σημαντικό είναι ο ταυτοχρονισμος (πότε παράγει, πότε καταναλώνει). Επίσης δεν ξέρω πλέον αν είναι σίγουρο ότι ο δεδδηε θα δεχθεί την αίτηση δεδομένο ότι ίσως έχει κορεστει το δίκτυο.

      Τέλος θα πρέπει να συν υπολογιστουν διάφορα άλλα κόστη (ασφάλιση, πιθανή βλάβη inverter, το έξτρα άγχος, ότι καταλαμβάνει χώρο στην ταράτσα, ακόμα και το πρόβλημα με περιστέρια σε στέγες). Αλλά σε γενικές γραμμές συμφέρει. Επίσης όσο μεγαλύτερο το σύστημα τόσο πιο σύντομη η απόσβεση. Σε συνδιασμο με αντλία θερμότητας και ηλεκτρικό αυτοκίνητο μιλάμε για τον τέλειο συνδιασμο. Εγώ το έχω φτάσει μέχρι αντλία...

      posted in Αντίλογος
      N
      nascar1
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @nascar1 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      Σημερα το παρέλαβα που μπήκε PPF και στα φανάρια τα οποία ήταν το μόνο σημείο μπροστά που δεν είχε.

      Μάλιστα το δεξί είχα κάνει και γρατζουνιά σε θάμνο που δεν διωρθώνεται αλλά έκαναν ότι μπορούσαν και τώρα φαίνεται απειροελάχιστα.

      Τωρα με αυτή δεν θα κιτρινίσουν θαμπώσουν για τουλάχιστον 10 χρόνια τα φανάρια χώρια που προστατεύονται από γρατζουνιές και εισερχόμενες πέτρες στα ταξίδια. BONUS τα μιγάκια και λοιπά έντομα φεύγουν πολύ πιο εύκολα μετά από ταξίδι και έχουν υδροφοβία όπως το υπολοιπο αυτοκίνητο με κεραμική

      Το είχα αφήσει 2 μέρες και τώρα το πήραμε πίσω.

      IMG_20210924_153920.jpg IMG_20210924_153913.jpg

      Η μεβρανη ...xpel να υποθεσω?

      Κοστος?

      Οχι Ceramic pro νομίζω σε άλλον την έκανα. Τα φανάρια του PUMA είναι πολύ ιδιαίτερα και κάνουν 3 κούρμπες που δεν μπορει η XPEL να πιάσει (μεχρι 2 είναι εκείνη). Γιαυτό δεν τα είχα κάνει πιο πριν, δεν γινόταν. Ενώ αυτή είναι ελάχιστα πιο ελαστικη και μπορεί να κάνει τις 3 κουρμπες που κάνει το φανάρι. Βεβαια και αυτός που το έκανε μου είπε αυτό είναι από τα πιο δύσκολα φανάρια σε αυτοκίνητα για την PPF

      Μεσω του Puma Club είχα μια εκπτωση και τις έβαλα με 100 ευρώ.

      Χάνει καθόλου σε ένταση φωτεινότητας;;;

      Κατηγορηματικά ΟΧΙ. Ειναι εντελως διάφανη

      Αφού όπως λες δεν χάνει τότε είναι φοβερή παρέμβαση!!! Να το χαίρεσαι το εργαλείο. Πραγματικά φαίνεται η αγάπη σου για την αυτοκίνηση και το μεράκι σου για το Puma!!

      Δυστυχώς στις μέρες μας έχει χαθεί το συναίσθημα και όλοι αγοράζουν με βάση το πορτοφόλι (δεν τους κατηγορώ και εγώ το έχω κάνει)...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Μπήκε η επιδότηση στο diesel ?

      Ναι . Απο χθες τα διυλιστηρια δινουν το diesel κινησης , περιπου 0,15€/λτ φθηνοτερα (μετα ΦΠΑ)

      Έχει παίξει μεγάλη κομπίνα. Μια δυο μέρες πριν ανέβασαν το Diesel στα 5 λεπτά διαφορά με την αμόλυβδη. Έτσι με άλλα 15 λεπτά επιδότηση έφεραν την διαφορά εκεί που ήταν προ επιδότησης... Να θυμηθούμε ότι μέχρι το μπαράζ των αυξήσεων είχαν διαφορά από 25 έως 30 λεπτά. Τώρα παρά την επιδότηση 20... Δούλεμα που τρώμε ρεεεε....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @panormus772 said in Toyota Yaris Cross:

      Φρεσκότατο...

      Youtube Video

      Για το ύψος του νομίζω ότι τα πήγε εξαιρετικά καλά. Ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από 80 χλμ μπορεί να ρίχνει την κορινα αλλά παρουσιάζει πολύ προοδευτική συμπεριφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208

      Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Μεταχειρισμενο κιτ δεν μπορεί να γίνει εγκατάσταση νόμιμα.. Οπότε μόνο για ανταλλακτικά. Οπότε για ένα κομμάτι ψωμί και αν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nascar1
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @tsek said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Το ερώτημα όμως είναι το εξής:
      Γίνεται εσκεμένα αυτό το πράγμα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να προωθηθεί το after sales και τα εργατικά (θεωρία συνωμοσίας) ή κατασκευαστικά είναι αδύνατο/ασύμφωρο να φτιαχτεί έτσι ώστε να έχει πρόσβαση το συνεργείο πιο εύκολα?
      Δε μπορεί εκατονταδες μηχανικοί με διδακτορικά να μην έχουν σκεφτεί και σχεδιάσει μια πιο απλή λύση.

      Απλά δεν τους ενδιαφέρει να επενδύσουν προκαταβολικά για συμφέρον του αγοραστή. Κοινώς στα παπάκια τους. Άλλωστε δεν υπάρχει κανένα τεστ που να τα υπολογίζει αυτά και να τα λαμβάνει υπόψιν.. Όποιος αγόρασε απλά κλείδωσε...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      Την προηγούμενη εβδομάδα ήρθε το elm που είναι συμβατό με το focus (αυτό με τον διακόπτη) και έκανα εγκατάσταση και το Forscan. Απίστευτο πρόγραμμα με άπειρες δυνατότητες.

      Τώρα είμαι σε φάση που αρχίζω τις δοκιμές. Πληροφοριακά κάνει αναγέννηση περίπου κάθε 650 χιλιόμετρα. Συνεπώς ο ισχυρισμός μου ότι όσο πιο χαλαρά πηγαίνεις τόσο πιο αραιά κάνει αναγέννηση δείχνει να επαληθεύεται..

      Θα προσπαθήσω να εμφανίσω το ποσοστό βουλωματος του dpf στο μενού του αυτοκινήτου. Έτσι χοντρικά ξέρεις πότε να αναμένεις αναγέννηση και συνεπώς να είσαι υποψιασμένος. Επίσης θα είναι ωραίο να βλέπεις να πέφτει το ποσοστό κατά την διάρκεια που λαμβάνει χώρα η αναγέννηση.

      Κάτι σαν αυτό...

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: Τα φώτα σας για κλήση

      Εγώ λέω ότι αν δεν ήσουν γυναίκα θα είχες ήδη την κλήση στην κατοχή σου...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: HYUNDAI FORUM

      @alan-boy-0 said in HYUNDAI FORUM:

      Καλημέρα
      Έχω ένα HYUNDAI i 30 του 2009

      Ανάβει το λαμπάκι του esp και μαζί δεν δουλεύει το στροφόμετρο. Επίσης για να πάρει μπρος θέλει να πατήσω μίζα τουλάχιστον 3φορες

      Έχω την εντύπωση ότι όταν πατάω γκάζι μπερδεύει και λίγο (ρεταρει)

      Μόλις σβήσω τη μηχανή βγάλω εντελώς το κλειδί και το ξαναβάλω λειτουργει κανονικά.

      Όμως τωρα ακόμα και να βγάλω το κλειδί και να το ξαναβάλω μπρος κάνει το πρόβλημα. Ευτυχώς δε σβήνει (ακόμα) και Θα προλάβω να το πάω σε κάποιο συνεργείο

      Έτυχε και σε κάποιον άλλο

      Μπαταρία; κεραία immo; κολώνα τιμονιού;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @pashalisg said in Toyota Corolla 2019:

      Βλέπω πολλούς που δυσανασχετούν με την απόδοση του 1.8L και απορώ γιατί μόνο ασφάλεια δε νιώθω στο 90% των δρόμων στη χώρα μας για να "τρέξω" ένα αυτοκίνητο. Οι μόνες φορές που νιώθω οτι θα ήθελα παραπάνω ενέργεια είναι όταν είμαι σε κατάσταση όπου η μπαταρία έχει αδειάσει και χρειάζομαι επιτάχυνση μέσα στην πόλη, αλλά και πάλι...

      Υποτίθεται ότι στο corolla δεν τελειώνει ποτέ η μπαταρία και το αμάξι φροντίζει να την έχει πάντα σε ένα ελάχιστο όριο. Δηλαδή εσύ βλέπεις διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας; Νομίζω είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάτι τέτοιο. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και μου έχει διαφύγει..

      Κάτι άσχετο. Επειδή είμαι βέβαιος πως ακυρώσεις θα προκύψουν πολλές αν πάω με ένα μέλος στην αντιπροσωπεία που έχει κάνει ήδη παραγγελία μπορώ αν ακυρώσει να πάρω το δικό του με την τότε τιμή κλεισίματος;

      Όπως έχω πει πολλές φορές σκέφτομαι να αφήσω το φοκους για χάρη της υβριδικής corolla και δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερη ευκαιρία από κάποια ακύρωση. Γιατί από όσο βλέπω στο car είναι και η ιδανική στιγμή να σπρωξω το φοκους. Τα διαθέσιμα αυτοκίνητα είναι ελάχιστα πλέον και οι τιμές στην κορυφή τους...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Net Metering

      @yem said in Net Metering:

      Και εγώ έχω απορία με το ν.4 , δηλαδή -πραγματικό παράδειγμα - στον τρέχων λογαριασμό είχα 2330kwh μέρας και 675kwh Νύχτας , Τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση ? ας πούμε ότι έχω παραγάγει 3000kwh τότε οι 2330 μέρας μηδενίζουν εντελώς και για τις 675 επιβαρύνομαι με τα λοιπά κερατιάτικα πλην της καθαρής αξίας του ρεύματος? Και τι γίνεται με ρήτρες αναπροσαρμογής ?

      Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα. Σίγουρα για ρεύμα δεν θα πληρώσεις αφού ότι παρήγαγε το κατανάλωσε. Σίγουρα όμως κάποιο κόστος μεταφοράς θα πληρωθεί. Ρήτρα δεν έχω ιδέα. Ο επόμενος εκκαθαριστικός θα έρθει Σεπτέμβρη που θα περιλαμβάνει ρήτρα. Θεωρώ πως αν υπάρχει διαφορά θα χρεωθεί σε αυτήν ρήτρα. Πχ παρήγαγε 8500, κατανάλωσε 10.000 άρα ρήτρα για τα 1500. Αυτό με κάθε επιφύλαξη

      posted in Αντίλογος
      N
      nascar1
    • RE: Net Metering

      @dstou said in Net Metering:

      Θα σου απαντήσω για το 4 με ένα ακραίο παράδειγμα.
      Αν παράξεις 1000 kWh κατά τις ώρες ηλιοφάνειας, αλλά καταναλώσεις 800 τη νύχτα γιατί πχ τη μέρα λείπεις, τότε θα χρεωθείς για τις 800 τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, ήτοι αδμηε,δεδηε,κοκ. Οι χρεώσεις αυτές είναι περίπου το 30% του κόστους της kwh.
      Γενικά το ΝΕΤ μέτερινγκ για να συμφέρει πρέπει να έχεις σοβαρή κατανάλωση κατά τη διάρκεια της μέρας, ήγουν να καταναλώνεις εκείνη τη στιγμή τα kwh που παράγεις. Αλλιώς στρίψε.
      Έδιτ
      Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να ενημερώσεις το νήμα με τα ευρήματά σου από την αναπόφευκτη έρευνα αγοράς, γιατί το θέμα ενδιαφέρει πολλούς.

      Επειδή έχω νομίζω ότι υπερβάλεις στο θέμα ταυτόχρονισμου. Συμφέρει σαν επένδυση 1000% ανεξαρτήτως πότε παράγεις και καταναλώνεις.

      Βέβαια σίγουρα βάζεις ένα βάρος στο κεφάλι σου, στην 10 ετια θα χρειαστείς inverter, ασφάλεια...

      posted in Αντίλογος
      N
      nascar1
    • RE: Net Metering

      @liakos1979 said in Net Metering:

      Καλησπερα σας, θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις που ισως για καποιους ειναι "χαζες", απλα και εγω τωρα μαθαινω. Αυτη τη στιγμη ειμαι σε ιδιωτη παροχο και οχι στην ΔΕΗ και ενδιαφερομαι να βαλω net metering, εχω ομως καποιες αποριες.

      1. Θα πρεπει να γυρισω παλι στη ΔΕΗ ή μπορω να παραμεινω στον παροχο που ειμαι;
      2. Καθε μηνα δινω τις μετρησεις στον ιδιωτη παροχο και ετσι εχω τον εκκαθαριστικο λογαριασμο και οχι εναντι, πως θα ξερουν ποσο εχω παραξει; Θα τους το λεω ή θα το βλεπουν απο καπου;
      3. Σπιτι ερχετε ενας λογαριασμος ή 2 λογαριασμοι; Ενας με αυτο που εχω παραξει και ενας με αυτο που εχω καταναλωσει;
      4. Ας υποθεσουμε πως τον μηνα Ιανουαριο παραγω 1000kwh και καταναλωνω 800 kwh, θα ερθει ενας λογαριασμος με 0 kwh;
      5. Αν το μηνα Φεβρουαριο παραξω 800kwh και καταναλωσω 1000kwh, οι 200kwh απο τον προηγουμενο μηνα θα συμψιφιστουν και αυτες με αποτελεσμα να εχω 0kwh ή χανονται;
      6. Εχει καποιος λογαριασμο απο net metering για να μου πει συνολικα τι ποσοστο γλιτωνει; Εννοω απο ρευμα, ρυθμιζομενες χρεωσεις, κ.τ.λ.

      Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

      Όλα αυτά θα στα απαντήσει κάποιος ειδικός. Από την δική μου εμπειρία. Θεωρώ πολύ δύσκολο πάροχος εκτός ΔΕΗ να μπει στην διαδικασία. Επίσης στην ΔΕΗ βγαίνει εκκαθαριστικός κάθε χρόνο. Συμψηφισμός γίνεται στο έτος. Το τι γλιτώνεις είναι συνάρτηση πολλών παραμέτρων. Γλιτώνεις την τιμή για τις kwh που έχεις παράξει και μέρος της τιμής μεταφοράς (ανάλογα με τον ταυτοχρονισμο). Είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις μεχρι 15.000 θεωρώ.

      posted in Αντίλογος
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @teo-mak said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Πάντως όπως και να το κάνουμε τα Ford δεν είναι πλέον καθόλου αξιόπιστα. Σε 6 μήνες μέσα, σε καινούργιο (2019 μοντέλο) focus όλη την ώρα κάνει βλακειες. Δύο φορές το παράθυρο που ήθελε επανα προγραμματισμό, μια φορά που δεν γύρισε σε ζεστό, μια προχθές που άναψε το λαμπάκι για το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας. Η πλάκα είναι πως τα δύο τελευταία τα έκανε μια φορά και στην αντιπροσωπεία λένε (είναι εντός εγγύησης) να το φέρεις όταν το κάνει.. Χαιρετίσματα δηλαδή..

      Προσωπικά ποτέ ξανά Ford...

      Πταίσματα. Πες ότι αγόρασες vag 😆
      Έχοντας περάσει από όλες της σχολές της αυτοκίνησης (Γερμανική, γαλλική, ιταλική -ιαπωνια) μπορώ να πω πως τις λιγότερες "χαζές" βλάβες τις έχουν τα ιαπωνικά.

      Μόνο πταίσματα δεν τα λες αλλά καταλαβαίνω το χιούμορ σου. Βέβαια όταν κάθε τρεις και λίγο μπαίνεις στην διαδικασία να ψάξεις τι σκ@τα σφάλμα έχει βγάλει τώρα ξενερώνω απίστευτα. Παρόλο που είναι πολύ ωραίο σαν αμάξι (κλασεις ανώτερο από corolla του 2016)...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      Πάντως όπως και να το κάνουμε τα Ford δεν είναι πλέον καθόλου αξιόπιστα. Σε 6 μήνες μέσα, σε καινούργιο (2019 μοντέλο) focus όλη την ώρα κάνει βλακειες. Δύο φορές το παράθυρο που ήθελε επανα προγραμματισμό, μια φορά που δεν γύρισε σε ζεστό, μια προχθές που άναψε το λαμπάκι για το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας. Η πλάκα είναι πως τα δύο τελευταία τα έκανε μια φορά και στην αντιπροσωπεία λένε (είναι εντός εγγύησης) να το φέρεις όταν το κάνει.. Χαιρετίσματα δηλαδή..

      Προσωπικά ποτέ ξανά Ford...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      @alexandros-k said in Νέο Ford Focus MK4:

      Νομιζω αν σβηστο ειναι πχ 12,5V , αναμμενο θα πρεπει να ειναι 13,5V και πανω . Κατι τετοιο, αλλά δεν ειμαι σιγουρος

      Σβηστό 12,5 αναμμένο 14,35. Οπότε κάποιος αισθητήρας την κάνει την μ@λακία. Έκανα και ένα reset το BMS και θα δω στην επιστροφή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      @alexandros-k said in Νέο Ford Focus MK4:

      Δοκιμασες να πατησεις γκαζι , να ανεβουν οι στροφες , για να δεις αν σβηνει στιγμιαια το λαμπακι?

      Ναι το σανίδωσα αλλά δεν έσβησε. Τώρα ψάχνω ένα πολύμετρο να δω αν το δυναμό φορτίζει κανονικά. Πόσο περίπου πρέπει να δω? 14,1 volts?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr