Μετά από 2 επισκέψεις σε αντιπροσωπείες με αντίστοιχα test drive και εν γνώση ότι είναι σχετικά ακριβό για ό,τι προσφέρει μηχανολογικά στα 130PS, σε περίπου 10 μέρες θα είμαι κάτοχος της Tonale.
Δεν είναι μια ορθολογική αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά περισσότερο μια αγορά που θα μου χαρίσει χαμόγελο μετά από μια δύσκολη περίοδο και ελπίζω για αρκετά χρόνια.
Χρώμα Rosso Alfa και έκδοση super ετοιμοπαράδοτο με εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος και camera. Ωραία η Speciale αλλά με τίποτα 20αρες ζάντες.
Από τα test drive μου άρεσε πάρα πολύ ο συνδυασμός ανάρτησης/τιμονιού (δεν γέρνει όπως τα περισσότερα suv), και η υβριδικότητα της που ειναι κάτι μεταξύ mild hubrid και full hybrid αφού υπήρχε περίοδος όπου κινήθηκα τελείως ev μέχρι 40km/h σε μποτιλιάρισμα.
Έχει επίσης εξαιρετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα και πολύ όμορφη εικόνα μπροστά από τον οδηγό με τις 2 ψηφιακές οθόνες (το infotainment έχει την καλύτερη απόκριση touch οθόνης που έχω δει σε αυτοκίνητο- ο πωλητής μου είπε ότι είναι το ίδιο u-connect 5 της Tonale με της Maserati Grecale- δεν ξέρω αν μου έλεγε μπούρδες ή αν ισχύει).
Δεν μου άρεσε α) η έλλειψη περισσότερης δύναμης του κινητήρα αλλά είχα όριο τα 35-37000 τα οποία ήδη ξεπέρασα στην βασική των 130 (συν ότι έχω άλλο αυτοκίνητο για γκάζι) β)η εγγύηση που από 5 χρόνια έγινε 4, γ)το σαλόνι της βασικής έκδοσης που δεν έχει 3ο προσκέφαλο πίσω δ) η έλλειψη ρεζέρβας.
Περισσότερα για την Tonale όταν την οδηγήσω εκτενέστερα ως ιδιοκτήτης πλέον..
Best posts made by sgl
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Παρέλαβα σήμερα το απόγευμα….έκανα γύρω στα 50κμ και είμαι υπερευχαριστημένος με την επιλογή μου.Το dna μόνιμα στο d, το καντράν στο ψηφιακό ρετρό στροφόμετρο girix100 και επιστροφή σπίτι από Διονυσο.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Βόλτα στο mall χθες (τρομερή εντύπωση πόσο λίγο κόσμο είχε σε σχέση με το παρελθόν) μέσω Μαραθώνος και Αττικής οδού.
Το αυτοκίνητο ψοφάει για ταξίδι. Δυο ανοίγματα στα 140-150 και οι εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Πλήρης ησυχία, καμία μα καμία ενόχληση από πλευρικούς ανέμους (και χθες είχε αρκετό αέρα), το αυτοκίνητο ήταν πολύ στιβαρό. Ούτε θόρυβος από τους καθρέπτες ( που δεν είναι μικροί). Η μπαταρία όντας φορτισμένη εμπλέκεται ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από τα 100km/h επιτρέποντας coasting για 1’-2’ πλήρως ηλεκτρικά. Είμαι εντυπωσιασμένος από το σύστημα που έχουν φτιάξει. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Ευχαριστώ κι εγώ.
100κμ έχω κάνει σε 1 ημέρα και φυσικά είναι σε φάση στρωσίματος. Όταν θα έχω εικόνα μετά τα 1000-1500κμ που θα αρχίσω να το πιέζω εννοείται θα γράψω εντυπώσεις.
Ως τώρα οι περιορισμένης χρήσης εντυπώσεις που έχω αποκομίσει είναι:
Αρχικά εργονομικά1)εξαιρετική θέση οδήγησης όσον αφορά το κάθισμα τύπου μπακετ που για τον σωματότυπο μου το βρήκα ιδανικό (183-92κιλα) και την ορατότητα εμπρός/πλαγιά. Πίσω η έκδοση μου δεν έχει 3ο προσκέφαλο στη μέση γεγονός που διευκολύνει πάρα πολύ την ορατότητα.έχει μεγάλο πίσω τζαμί.
2)εξαιρετικά εύκολο infotainment και φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό
3)μεγάλα παράθυρα για πίσω επιβάτες (σχόλιο του μικρού που του άρεσε ότι βλέπει εύκολα έξω).
4)τεράστιο πορτμπαγκάζ με διπλό πάτωμα
5)καπώ με αμορτισέρ και όχι βέργα (ευχάριστη έκπληξη)
6)αρκετά καλός ήχος βασικού ηχοσυστήματος με 6 ηχεία, equalizer, sound mapping
7)διακόπτης φλας χωρίς αντίσταση (τύπου bmwx2 που είχα κάνει test drive και το θυμήθηκα)
δεν μου άρεσε η τεχνητή δερματίνη του τιμονιού της έκδοσης καθώς φαίνεται και αισθάνεσαι ότι δεν είναι δέρμα.
9)άψογος και παραμετροποιησιμος ο πίνακας οργάνων με πολύ όμορφα γραφικά. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών όπως και κάποια πιο σπάνια πχ πυξίδα, θερμοκρασίας λαδιού, ροπής, τάσης V μπαταρίας σε αληθινό χρόνο στο infotainment.
10)ρεζερβουάρ 55 λιτρα- γεμάτο έβγαλε ένδειξη για 785χλμ(ιδωμεν).
11)φώτα led βασικής πολύ καλά και led και στην μεγάλη σκάλα.
Οδηγικά τώρα:
1)πάρα πάρα πάρα πολύ ελαφρύ τιμόνι που ξενίζει για τον όγκο του αυτοκινήτου. Μόνο στο d του dna βαραίνει αλλά όχι όσο θα ήθελα ή περίμενε κανείς. Θέλω χρόνο να το δοκιμάσω και να επανέλθω με πιο κατασταλαγμένη άποψη.
2)η καλύτερη ανάρτηση σε suv αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Ειλικρινά οι κλίσεις στο Διονυσο προχθές που το έφερα ήταν ανύπαρκτες- οκ δεν το πίεσα αλλά σε κλειστές εναλλάξ στροφές καταλαβαίνει κανείς ότι έχει πολύ καλή συμπεριφορά και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο. Σε λακούβες επίσης δεν καταλαβαίνεις τίποτα- 2 επίπεδα καλύτερη επιλογή η έκδοση με τις 18αρες από την Speciale που είχα κάνει test drive. Για χώμα δεν ξέρω ούτε πρόκειται ποτέ να το πάω. Μου φαίνεται σαν αίσθηση ότι έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από την speciale- δεν ξέρω αν ισχυει.
3)κινητήρας και απόκριση στο γκάζι αναιμικός στα a/n.πέραν του τεστ που έκανα χθες θα οδηγείται μόνιμα στο d γιατί είναι άλλο αυτοκίνητο. Στα a/n νιώθεις ότι οδηγείς φιμωμένα 100 άλογα ενώ στο d νιώθεις ότι έχεις 35-40% περισσότερη δύναμη κάτω από το pedal. Θα γράψω και κατανάλωση στο d για να έχετε πλήρη εικόνα.
4)κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πολύ καλό, χωρίς κομπιασματα η χαζές καθυστερήσεις που δεν ξέρει τι θέλω να κάνω αλλά αδικείται από τον κινητήρα -το αυτοκίνητο είναι για παραπάνω άλογα σαφώς!!
ηχομόνωση πολύ καλή - μόνο λίγος θόρυβος από τα ελαστικά που είναι Goodyear f1 eagle και ισως είναι λίγο σκληρά (δεν τα ξέρω δεν είχα ξανά στο παρελθόν).
5)Φρένα χωρίς να τα έχω πιέσει φυσικά μου δίνουν αρκετή αυτοπεποίθηση και δεν έχουν καθόλου νεκρή διαδρομή -δαγκώνουν προοδευτικά αλλά έχεις αίσθηση όσο πατάς ποσο επιβραδύνει.
Θα τολμήσω να γράψω σαν πρώτη εντύπωση ότι μου θύμισε μια πολύ αναβαθμισμένη οδηγικά συνολική αίσθηση από το ford kuga st line του 17 που είχα για 4 χρόνια ( με εξαίρεση και επιφύλαξη για το τιμόνι στο d το οποίο θελω χρόνο). -
RE: Alfa Romeo Tonale
Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!
Κατέβηκα πρωί πρωί να φτιάξω το profile οδηγού, να συνδέσω το NFT πιστοποιητικό ως ιδιοκτήτης και να ρυθμίσω τα περί widgets κλπ....
Ελπίζω να είναι ορατές
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Πρώτο σοβαρό μακρινό ταξίδι-αστραπή μέχρι Μεσολόγγι χθες και επιστροφή απόψε.
Χθες επέλεξα να πάμε από Λειβαδιά-Αράχωβα-Δελφούς-Ιτέα-Γαλαξίδι-Ναυπακτο κυρίως για να δοκιμάσω τιμόνι, αναρτήσεις, φρένα σε στροφές που γνωρίζω καλά.
Δύο σημαντικά συμπεράσματα:- Το στήσιμο του είναι φανταστικό σε τιμόνι, ανάρτηση σε d (dna) mode και τα φρένα πραγματικά ακούραστα. Είχα μόνιμα ένα χαμόγελο που με έκανε να πω χαλάλι τα χρήματα που ξόδεψα για να το αποκτήσω και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
- λείπει δυστυχώς η δύναμη. Τα 130 είναι πολύ λίγα άλογα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όχι πως βαρέθηκα αλλά να πάρει έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με το GTE πριν 3 μήνες μου έλειπε η δύναμη….μου έλειπε πολύ….
Σήμερα επιστρέφοντας από γέφυρα κανονικά και Πατρών Αθηνών διαπίστωσα ότι είναι απόλυτα αγχολυτικό στον αυτοκινητόδρομο. Φοβερό πάτημα, έλλειψη θορύβου (οκ είχα και μουσική να παίζει αλλά χαμηλά), ακλόνητο σε ανέμους (και φυσούσε αρκετά σε κάποια σημεία), πολύ καλά φώτα, καλές σχετικά ρεπριζ μεταξύ 100-160 για προσπεράσεις.
Αφήνοντας τελευταία τα τυπικά περί κατανάλωσης είχα ένα 6,5l/100km χθες με μέση ωριαία στα 80km/h ενώ σήμερα χωρίς καθόλου cruise control γιατί ήθελα να μην έχει σταθερές στροφές ο κινητήρας είχα 7.1 με 111km/h -
RE: Alfa Romeo Tonale
Μια ενημέρωση για το Customer Service της Alfa Romeo. Για όποιον δεν γνωρίζει (όπως δεν γνώριζα κι εγώ) δεν υπάρχει στην Ελλάδα - το τηλέφωνο που υπάρχει στο επίσημο site συνδέεται με Ελληνόφωνο εκπρόσωπο στην Ιταλία. Πήρα λοιπόν και μίλησα στα ελληνικά με μια κυρία να της θέσω το κάτωθι θέμα: κατά την έρευνα αγοράς μου που ξεκίνησε τον Νοέμβριο σε όλα τα έντυπα, τις διαφημίσεις, τις αγγελίες αντιπροσώπων στο car αλλά και στις προσφορές που είχα η εγγύηση της Tonale ήταν 5 χρόνια/200.000κμ.
Τόσο στην προσφορά όσο και στο δελτίο παραγγελίας που μου έστειλε ο αντιπρόσωπος που κατέληξα λόγω καλύτερης προσφοράς στις 03/01 δεν υπάρχει καμία αναφορά περί εγγύησης. Τον συγκεκριμένο εκπρόσωπο δεν τον ρώτησα προφορικά περί εγγύησης γιατί έχοντας ήδη 3 άλλες προσφορές με την 5ετη εγγύηση θεώρησα ότι ισχύει. Αφού υπέγραψα τον ρώτησα την επόμενη που το θυμήθηκα και μου είπε ότι από 01/01 είναι 4 χρόνια/160.000κμ. Ζήτησα λοιπόν από το Customer Service (δεν έχω παραλάβει ακόμα) αν μπορούν να μου δώσουν την 5ετη εγγύηση διότι δεν ενημερώθηκα για την αλλαγή αυτή πριν υπογράψω την παραγγελία και δεν φαίνεται πουθενά ούτε στην προσφορά ούτε στο δελτίο παραγγελίας. Σήμερα αφού μίλησαν με τον αντιπρόσωπο με πήραν από Ιταλία να μου πουν ότι δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το αίτημά μου.Έχω σπαστεί λίγο με την όλη αντιμετώπιση αλλά θα προσπαθήσω να το ξεχάσω μιας και δεν γίνεται κάτι. Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια από 4 είναι 400€ και μπορεί να γίνει ανα πάσα στιγμή της εγγύησης- δεν είναι τόσο το ποσό αλλά για 2 ημέρες να αλλάζει η εγγύηση και να μην στο λένε είναι κάπως.Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπατήσω για service στον αντιπρόσωπο μετά την παραλαβή.
Σορρυ για το σεντόνι… -
RE: Alfa Romeo Tonale
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Μιλάμε για αυτοκίνητο που (αν μιλάμε για την έκδοση Super) δεν έχει καν αισθητήρες παρκαρίσματος ή κάμερα, δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες(!!!), δεν έχει τα "καλά" matrix φανάρια που αλλάζουν όλη τη μούρη κτλ κτλ.
Για adaptive CC, ambient φωτισμούς, keyless entry ούτε λόγος φυσικά. Ε αυτά είναι ελλείψεις στα 38Κ.
Η συγκεκριμένη super έχει extra εργοστασιακούς αισθητήρες πίσω με ένδειξη στην οθόνη και έχω προγραμματίσει να μπει και η εργοστασιακή camera η οποία έχει γίνει παραγγελία.
Tα φώτα είναι τα Bi-led της Giulia/Stelvio αν δεν κάνω λάθος τα οποία είναι πολύ καλά λειτουργικά, προσωπικά όμορφα στο μάτι αλλά φυσικά δεν φτάνουν τις δυνατότητες/ομορφιά των matrix led.
Ambient φωτισμό έχει στα πόδια και στην κονσόλα αλλά όχι στο ταμπλό που αλλάζει χρώματα και είναι εξαιρετικός (έχω ρωτήσει αν υπάρχει προ εγκατάσταση μήπως μπορέσω να το βάλω αργότερα και περιμένω απάντηση.)
Την Sprint δεν θα την κοιτούσα γιατί με 3.500-4000 προσθέτει μόνο διαφορετικά καθίσματα, acc,ηλεκτρικούς καθρέπτες, keyless entry και εμπρός αισθητήρες.
Προσωπικά είναι οριακά αποδεκτή εξοπλιστικά για αυτό και προχώρησα -συν ότι υπήρχε ετοιμοπαράδοτο καθώς δεν είχα την πολυτέλεια να περιμένω ούτε 1-2 μήνες. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Ένα μικρό update μετά από 10 μέρες κατοχής.
Θα του πάρω ένα ματάκι γιατί νιώθω συνεχώς ότι το κοιτάζουν όπου βρεθώ σε φανάρι η σε μποτιλιάρισμα…επειδή ωστόσο δεν έχω κάποιο κόμπλεξ ή ανάγκη στήριξης της επιλογής μου θα πω κάποια αρνητικά και κάποια θετικά από την συμβίωση μαζί του.
Το τιμόνι όσο εύκολο και βολικό είναι στην πόλη στο normal κρύβοντας ουσιαστικά τον όγκο του, άλλο τόσο δεν παλεύεται σε στροφιλίκια ή Αττική/εθνική οδό. Μόνο dynamique εκεί για να νιώσεις ότι οδηγείς και γενικά σου εμπνέει ασφάλεια και ότι δεν μπορείς να ξεφυγεις από τα όρια του.Επίσης παρά τον μικρό αριθμό στροφών του τιμονιού από άκρη σε άκρη ο κύκλος στροφής του αυτοκινήτου είναι μέτριος - έχω ένα σημείο που κάνω επιτρεπόμενη αναστροφή και η Tonale χρειάζεται αρκετή διόρθωση με όπισθεν για να μην βρω απέναντι.
Η καλύτερη ανάρτηση που έχω οδηγήσει σε SUV. Τελεία.
Κιβώτιο καλό εφόσον ομως έχεις φύγει πάνω από τα 35-40κμ/ω. Μέχρι τα 30-35 ώρες ώρες νιώθεις ότι δεν μπορεί να αποφασίσει αν θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά ή αν θα εμπλέξει το κινητήρα με αποτέλεσμα κάποια χαζεματα ή/και ελαφρύ κλώτσημα όταν παίρνει μπρος η μηχανή.
Χειροκίνητη λειτουργία μόνο από το λεβιέ έχει νόημα μόνο στο d του dna. Σε κατηφόρα ή ανηφόρα είναι απόλαυση.
Ορατότητα πίσω καλή σε κίνηση -δύσκολη σε παρκάρισμα λόγω έλλειψης camera- έχω ρωτήσει για την camera η οποία μπαίνει εργοστασιακή με γύρω στα 650€, μάλλον θα την βάλω τελικά.
Κατανάλωση στα πρώτα 570κμ ένα στρογγυλό 6.0 πάρα πολύ καλό για τον όγκο του. Διάβασα και την δοκιμή της Φαμπιατου που δεν την είχα δει πριν το κλείσω αλλά θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα μαζί της. Είδα ότι και αυτή σε περίπου 750κμ είχε 5.9 κατανάλωση οπότε ένα 6-6.5 είναι μια αναμενόμενη και καλή τελική κατανάλωση για mh.
Τέλος παρατήρησα κάτι παράξενο. Σε μεγάλη κατηφόρα όταν φορτίσει γρήγορα η μπαταρία παύει να κινείται ηλεκτρικα και εμπλέκεται ο κινητήρας. Όλα καλά μέχρι εδώ καθώς μάλλον γίνεται για προστασίας της μπαταρίας αφού στην σχετική ένδειξη είναι 100%. Θα περίμενε κανείς όμως η κατανάλωση όπως σε κάθε αυτοκίνητο που κινείται σε κατηφόρα χωρίς γκάζι με ταχύτητα D (όχι N) να έχει στιγμιαία κατανάλωση 0. Εδώ είδα πάντα να έχει στιγμιαία κατανάλωση 2.0 το οποίο δεν το καταλαβαίνω γιατί γίνεται αφού ούτε η μηχανή φορτίζει την μπαταρία ούτε κινεί το αυτοκίνητο παράγοντας έργο αφού μόνο φρενάρει λόγω κατηφόρας. Αυτό όμως το σενάριο σε όλα τα αυτοκίνητα δεν δίνει στιγμιαία κατανάλωση 0 με ταχύτητα στο κιβώτιο;
Latest posts made by sgl
-
RE: Opel Mokka 2021
To νέο τρικύλινδρο βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, καδένα και 136 άλογα. Το αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται μόνο με τον παλιό τρικύλινδρο με τα 130 άλογα και τον ιμάντα.
-
RE: Opel Mokka 2021
@dimsabas said in Opel Mokka 2021:
Άραγε θα κάνει λιγότερη βαβούρα τώρα ο 1.2; Λογικά όχι.
Διαβάζω για 2 σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση α) την αντικατάσταση του προβληματικού ιμάντα εμβαπτισμένου σε λάδι, από καδένα για καλύτερη αξιοπιστία και διάρκεια ζωής και β) για turbocharger μεταβλητής γεωμετρίας ακολουθώντας κύκλο Miller όμοιο με αυτό που θα μπαίνει στα επερχόμενα mild υβριδικά 3008 με τη διαφορά ότι στο Mokka δεν έχει την μπαταρία. Ενδιαφέρουσες αλλαγές…
https://sasatimes.com/1-2-puretech-engine-chain-the-new-3-cylinder-generation-is-shown-for-the-first-time-in-the-opel-mokka/ -
RE: Opel Mokka 2021
@lap said in Opel Mokka 2021:
Αρχίζουν και πέφτουν οι τιμές..... Λίγο λίγο πέφτουν.
Told ya
Ναι η έκπτωση ήταν κάτι λιγότερο από 4000€
-
RE: Opel Mokka 2021
Έψαχνε η κολλητή της γυναίκας μου ετοιμοπαράδοτο b-suv βενζίνη μέχρι 25Κ και πέρασε από την Opel να δει το Mokka. Με ένα προωθητικό πρόγραμμα που τρέχει για ετοιμοπαράδοτα έκλεισε ένα χειροκίνητο 1.2 (με 136 άλογα πλέον) σε μια νεα έκδοση black (μεταξύ GS- Ultimate) που έχει αρκετά πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό (blind spot, pure panel 12”&10” οθόνες, διχρωμία οροφής, 18αρες ζάντες ειδικές μόνο της έκδοσης σε black gloss, camera 180, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, καθίσματα ύφασμα/δέρμα, led φώτα, keyless πόρτες/ έναρξη κινητήρα, μοναδικό μεταλλικό χρώμα γκρι που δεν διατίθεται σε άλλες εκδόσεις) στα 25800€.
Ξεπέρασε κατά λίγο το αρχικό της budget αλλά μου φαίνεται πολύ τίμια πρόταση για όσα προσφέρει. Έχει 1 παιδί 11 ετών οπότε λογικά οι χώροι που είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου δεν την απασχολούν ιδιαίτερα. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Έχει κανείς εμπειρία/άποψη για Gelisound?
Από μια πρώτη επαφή πολύ εξυπηρετικοί μιας και μου είπαν ότι περιμένουν να φτιάξουν Ολλανδία που συνεργάζονται το λογισμικό για την τελευταία έκδοση U-Connect για την 10αρα οθόνη που έχει η Tonale (μετά από επιτυχή εφαρμογή σε 500Χ που έχει 7αρα οθόνη πριν λίγες μέρες) για να βάλουμε επιτέλους την camera οπισθοπορείας. -
RE: Tonale 130 vs Q3 tfsi 35 auto vs X1 (2023) vs qashqai xtronic 158 awd
Ας πάει να τα οδηγήσει ο ενδιαφερόμενος και σε συνδυασμό με το budget καθώς και τις προτεραιότητες του (πχ σχεδιασμός, χώροι, κατανάλωση, στήσιμο, επιδόσεις, μεταπωλητική αξία, εγγύηση, κόστος service, πουλμουρ κλπ)ας αποφασίσει.
Ως κάτοχος της αναιμικής πρώτης έκδοσης της Tonale θα την πρότεινα μόνο αν δεν τον νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις. Σε τιμόνι/αναρτήσεις καθώς και σε οικονομία/κατανάλωση με το υβριδικό σύστημα είναι στις τοπ 3-5 επιλογές της κατηγορίας. Ανάμεσα στα αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση Χ1. Ο,τι και να αποφασίσει καλοτάξιδο!! -
RE: Peugeot 3008 2016
@dimitrioskosmas said in [Peugeot 3008 2016]
Les Fleurs du Mal
Sorry για το off-topic αλλά έχοντας χρόνια σχέση λατρείας οφείλω να ρωτήσω: Therion?
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Έβαλα πριν 5 ημέρες με προγραμματισμένο ραντεβού nano ceramic 55 σε όλο το αυτοκίνητο εκτος από το παρμπρίζ στον Γιαννικελη. Πολύ αναλυτικός ο κύριος Κώστας με δοκιμή σε λάμπα IR της κάθε μιας μεμβράνης και με μέτρηση απορρόφησης UV και διαπερατότητας φωτός με ειδικά εργαλεία που πιστοποιούν ότι όσα αναγράφονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή μεμβρανών ισχύουν. Άψογη τοποθέτηση και λογική τιμή τα 260€ σε σχέση με την αγορά (256€ η car glass με προσφορά και 268€ η Llumar με προσφορά).