Μετά από 2 επισκέψεις σε αντιπροσωπείες με αντίστοιχα test drive και εν γνώση ότι είναι σχετικά ακριβό για ό,τι προσφέρει μηχανολογικά στα 130PS, σε περίπου 10 μέρες θα είμαι κάτοχος της Tonale.
Δεν είναι μια ορθολογική αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά περισσότερο μια αγορά που θα μου χαρίσει χαμόγελο μετά από μια δύσκολη περίοδο και ελπίζω για αρκετά χρόνια.
Χρώμα Rosso Alfa και έκδοση super ετοιμοπαράδοτο με εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος και camera. Ωραία η Speciale αλλά με τίποτα 20αρες ζάντες.
Από τα test drive μου άρεσε πάρα πολύ ο συνδυασμός ανάρτησης/τιμονιού (δεν γέρνει όπως τα περισσότερα suv), και η υβριδικότητα της που ειναι κάτι μεταξύ mild hubrid και full hybrid αφού υπήρχε περίοδος όπου κινήθηκα τελείως ev μέχρι 40km/h σε μποτιλιάρισμα.
Έχει επίσης εξαιρετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα και πολύ όμορφη εικόνα μπροστά από τον οδηγό με τις 2 ψηφιακές οθόνες (το infotainment έχει την καλύτερη απόκριση touch οθόνης που έχω δει σε αυτοκίνητο- ο πωλητής μου είπε ότι είναι το ίδιο u-connect 5 της Tonale με της Maserati Grecale- δεν ξέρω αν μου έλεγε μπούρδες ή αν ισχύει).
Δεν μου άρεσε α) η έλλειψη περισσότερης δύναμης του κινητήρα αλλά είχα όριο τα 35-37000 τα οποία ήδη ξεπέρασα στην βασική των 130 (συν ότι έχω άλλο αυτοκίνητο για γκάζι) β)η εγγύηση που από 5 χρόνια έγινε 4, γ)το σαλόνι της βασικής έκδοσης που δεν έχει 3ο προσκέφαλο πίσω δ) η έλλειψη ρεζέρβας.
Περισσότερα για την Tonale όταν την οδηγήσω εκτενέστερα ως ιδιοκτήτης πλέον..
Best posts made by sgl
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: BYD forum
Είχα την ευκαιρία για ένα long test drive Παρασκευή απόγευμα- Δευτέρα πρωί το νέο BYD Seal Excellence 4wd , 530 άλογα και 670ΝΜ ροπή, 3.8sec 0-100. Το κοιτάζω ως αλλαγή του Passat GTE για το βήμα στην ηλεκτροκίνηση (μαζί με το Μ3 Highland φυσικά).
Σαν στοιχεία στο χαρτί είναι εντυπωσιακά. Στην πράξη είναι λίγο πιο στρωτά τα πράγματα. Υπάρχει το ECO και Normal όπου το αυτοκίνητο μου είπαν λειτουργεί με τα 310 άλογα της εκδοσης με τον ένα κινητήρα και στο sport γίνεται ένα υπερόπλο, ωστόσο είναι εντυπωσιακή η γραμμικότητα της επιτάχυνσης!
Ξεκινώντας από την εμφάνιση το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό (ειδικά τη νύχτα με τα φώτα), το εμπρός είναι έτσι και έτσι για τα γούστα μου αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Ήταν ολοκαίνουργιο με 77κμ στο οδόμετρο.
Το εσωτερικό είναι πολύ εντυπωσιακό με άψογα υλικά σε ποιότητα και σε εξοπλισμό έχει ελάχιστες ελλείψεις.
Θετικά:- κινητήρας, κιβώτιο μιας σχέσης, ροπή , επιδόσεις - απλά Α Ψ Ο Γ Ο
- κατανάλωση και αυτονομία, έκανα γύρω στα 500χλμ όλα εντός Αττικής και είχα σχεδόν 18ΚW μέση καταναλωση/100χλμ. Η μπαταρία του είναι 83KW οποτε αστικά βγάζει σχεδόν 500χλμ.
- τιμόνι κάτι μεταξύ BMW και Alfa Romeo, χοντρή στεφάνη, μικρή διαμετρος και γρήγορο από άκρη σε άκρη.
- εξοπλισμός και υλικά κατασκευής (πόρτες, καθίσματα, ταμπλώ, οροφη),
- design (υποκειμενικό αλλά σε όσους το έδειξα μόνο θετικά σχόλια απέσπασε και όλοι μου είπαν ότι θα το προτιμούσαν από το Tesla M3, καθώς είναι πιο κοντά στην έννοια του αυτοκινήτου από ότι τα Tesla που για να δεις την ταχύτητα που κινείσαι ούτε οθόνη μπροστά στον οδηγό υπάρχει αλλά ούτε και HUD, ενώ στο Seal υπάρχουν και τα 2 και με εξαιρετική υλοποίηση)
- χώροι επιβατών και αποσκευών δεδομένου και της κατάληψης χώρου από την μπαταρία
Ικανοποητικά:
- Ταχύτητες φόρτισης μπαταρίας (πιο αργό από Tesla)
- Φώτα led, θα προτιμούσα να υπάρχει και η δυνατότητα Matrix Led και όχι απλή εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας καθώς με το Passat έχω καλομάθει στα matrix!!
- Ηχοσύστημα περίμενα κάτι παραπάνω λόγω προδιαγραφών αλλά είναι οκ ικανοποιητικό χωρίς κάτι ιδιαίτερο.
- φρένα ικανοποιητικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ αλλά δεν το πίεσα πολύ γιατί ήταν άστρωτο και ξέρω ότι τα πρώτα 500χλμ ενός αυτοκινητου ανεξαρτήτως κινητήρα πρέπει να είσαι προσεκτικός με φρενα/ελαστικά. Ενδεχομένως να κάνω λάθος και να είναι πολύ καλά γιατί βάση προδιαγραφών έχει μεγάλης διάστασης δισκόφρενα (τα εμπρός διάτρητα)
Αρνητικά:
- Η ανάρτηση ακόμα και στην sport ρύθμιση όταν είχες αρκετά χλμ εμφάνιζε τάσεις πλεύσης σε οδόστρωμα που είχε βυθίσεις/εξογκώματα - θα προτιμούσα σαν το Passat GTE να έχει τη δυνατότητα ακόμα σκληρότερης ρύθμισης καθώς είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση.Το Μ3 έχει καλύτερη ανάρτηση για τα γούστα μου.
- Δεν έχει ασύρματο carplay και δουλεύει μόνο με καλώδιο
-Δεν έχει υποστήριξη μέσης ούτε καν χειροκίνητα - η επιλογή στην πλοήγηση για ανεύρεση φορτιστών κοντά στο αυτοκίνητο δεν δουλευει καλά καθώςδεν εμφανίζει κάνεναν από τους φορτιστές DEI Blue στην περιοχή που κινήθηκα.
- το AutoHold δούλευει πολύ παράξενα- απεμπλέκεται όποτε θέλει και χρειάζεται να το επιλέξεις ξανά, ενώ σε μποτιλιάρισμα αν μείνεις αρκετά ακινητοποιημένος μπαίνει μόνο του το αυτοκίνητο σε P. Δεν κατάλαβα την πρώτη φορά ότι μπήκε μόνο του από D σε P και έπρεπε να επιλέξω ξανά D με τον μοχλό του κιβωτίου για να ξεκινήσω.
- ελειψη ελληνικών σε φωνητικές εντολές / μενού πλοήγησης εκτός αν ήθελε ρύθμιση και δεν την βρήκα.
- ελλειψη sentry mode όπως η tesla - δεν έχει one pedal drive που να ακινητοποιεί το αυτοκίνητο όπως το άψογο σύστημα της Tesla.
Eχοντας κάνει το 45λεπτο test drive του Model 3 κρίνω ότι το Tesla είναι καλύτερο ηλεκτρικό όχημα (μπαταρία, φόρτιση, one pedal drive, ανάρτηση) αλλά το BYD Seal είναι πολύ κοντά έχοντας προβάδισμα στην αίσθηση του εσωτερικού και αυτό από μόνο του λέει πολλά για το επίπεδο των Κινέζων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Παρέλαβα σήμερα το απόγευμα….έκανα γύρω στα 50κμ και είμαι υπερευχαριστημένος με την επιλογή μου.Το dna μόνιμα στο d, το καντράν στο ψηφιακό ρετρό στροφόμετρο girix100 και επιστροφή σπίτι από Διονυσο.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Βόλτα στο mall χθες (τρομερή εντύπωση πόσο λίγο κόσμο είχε σε σχέση με το παρελθόν) μέσω Μαραθώνος και Αττικής οδού.
Το αυτοκίνητο ψοφάει για ταξίδι. Δυο ανοίγματα στα 140-150 και οι εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Πλήρης ησυχία, καμία μα καμία ενόχληση από πλευρικούς ανέμους (και χθες είχε αρκετό αέρα), το αυτοκίνητο ήταν πολύ στιβαρό. Ούτε θόρυβος από τους καθρέπτες ( που δεν είναι μικροί). Η μπαταρία όντας φορτισμένη εμπλέκεται ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από τα 100km/h επιτρέποντας coasting για 1’-2’ πλήρως ηλεκτρικά. Είμαι εντυπωσιασμένος από το σύστημα που έχουν φτιάξει. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Ευχαριστώ κι εγώ.
100κμ έχω κάνει σε 1 ημέρα και φυσικά είναι σε φάση στρωσίματος. Όταν θα έχω εικόνα μετά τα 1000-1500κμ που θα αρχίσω να το πιέζω εννοείται θα γράψω εντυπώσεις.
Ως τώρα οι περιορισμένης χρήσης εντυπώσεις που έχω αποκομίσει είναι:
Αρχικά εργονομικά1)εξαιρετική θέση οδήγησης όσον αφορά το κάθισμα τύπου μπακετ που για τον σωματότυπο μου το βρήκα ιδανικό (183-92κιλα) και την ορατότητα εμπρός/πλαγιά. Πίσω η έκδοση μου δεν έχει 3ο προσκέφαλο στη μέση γεγονός που διευκολύνει πάρα πολύ την ορατότητα.έχει μεγάλο πίσω τζαμί.
2)εξαιρετικά εύκολο infotainment και φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό
3)μεγάλα παράθυρα για πίσω επιβάτες (σχόλιο του μικρού που του άρεσε ότι βλέπει εύκολα έξω).
4)τεράστιο πορτμπαγκάζ με διπλό πάτωμα
5)καπώ με αμορτισέρ και όχι βέργα (ευχάριστη έκπληξη)
6)αρκετά καλός ήχος βασικού ηχοσυστήματος με 6 ηχεία, equalizer, sound mapping
7)διακόπτης φλας χωρίς αντίσταση (τύπου bmwx2 που είχα κάνει test drive και το θυμήθηκα)
δεν μου άρεσε η τεχνητή δερματίνη του τιμονιού της έκδοσης καθώς φαίνεται και αισθάνεσαι ότι δεν είναι δέρμα.
9)άψογος και παραμετροποιησιμος ο πίνακας οργάνων με πολύ όμορφα γραφικά. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών όπως και κάποια πιο σπάνια πχ πυξίδα, θερμοκρασίας λαδιού, ροπής, τάσης V μπαταρίας σε αληθινό χρόνο στο infotainment.
10)ρεζερβουάρ 55 λιτρα- γεμάτο έβγαλε ένδειξη για 785χλμ(ιδωμεν).
11)φώτα led βασικής πολύ καλά και led και στην μεγάλη σκάλα.
Οδηγικά τώρα:
1)πάρα πάρα πάρα πολύ ελαφρύ τιμόνι που ξενίζει για τον όγκο του αυτοκινήτου. Μόνο στο d του dna βαραίνει αλλά όχι όσο θα ήθελα ή περίμενε κανείς. Θέλω χρόνο να το δοκιμάσω και να επανέλθω με πιο κατασταλαγμένη άποψη.
2)η καλύτερη ανάρτηση σε suv αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Ειλικρινά οι κλίσεις στο Διονυσο προχθές που το έφερα ήταν ανύπαρκτες- οκ δεν το πίεσα αλλά σε κλειστές εναλλάξ στροφές καταλαβαίνει κανείς ότι έχει πολύ καλή συμπεριφορά και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο. Σε λακούβες επίσης δεν καταλαβαίνεις τίποτα- 2 επίπεδα καλύτερη επιλογή η έκδοση με τις 18αρες από την Speciale που είχα κάνει test drive. Για χώμα δεν ξέρω ούτε πρόκειται ποτέ να το πάω. Μου φαίνεται σαν αίσθηση ότι έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από την speciale- δεν ξέρω αν ισχυει.
3)κινητήρας και απόκριση στο γκάζι αναιμικός στα a/n.πέραν του τεστ που έκανα χθες θα οδηγείται μόνιμα στο d γιατί είναι άλλο αυτοκίνητο. Στα a/n νιώθεις ότι οδηγείς φιμωμένα 100 άλογα ενώ στο d νιώθεις ότι έχεις 35-40% περισσότερη δύναμη κάτω από το pedal. Θα γράψω και κατανάλωση στο d για να έχετε πλήρη εικόνα.
4)κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πολύ καλό, χωρίς κομπιασματα η χαζές καθυστερήσεις που δεν ξέρει τι θέλω να κάνω αλλά αδικείται από τον κινητήρα -το αυτοκίνητο είναι για παραπάνω άλογα σαφώς!!
ηχομόνωση πολύ καλή - μόνο λίγος θόρυβος από τα ελαστικά που είναι Goodyear f1 eagle και ισως είναι λίγο σκληρά (δεν τα ξέρω δεν είχα ξανά στο παρελθόν).
5)Φρένα χωρίς να τα έχω πιέσει φυσικά μου δίνουν αρκετή αυτοπεποίθηση και δεν έχουν καθόλου νεκρή διαδρομή -δαγκώνουν προοδευτικά αλλά έχεις αίσθηση όσο πατάς ποσο επιβραδύνει.
Θα τολμήσω να γράψω σαν πρώτη εντύπωση ότι μου θύμισε μια πολύ αναβαθμισμένη οδηγικά συνολική αίσθηση από το ford kuga st line του 17 που είχα για 4 χρόνια ( με εξαίρεση και επιφύλαξη για το τιμόνι στο d το οποίο θελω χρόνο). -
RE: Alfa Romeo Tonale
Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!
Κατέβηκα πρωί πρωί να φτιάξω το profile οδηγού, να συνδέσω το NFT πιστοποιητικό ως ιδιοκτήτης και να ρυθμίσω τα περί widgets κλπ....
Ελπίζω να είναι ορατές
-
RE: Οδήγησα....
Το έγραψα και στο τοπικό του μοντέλου- Οδήγησα προχθές το Ioniq 5 με την μεγάλη μπαταρία και πίσω κίνηση.
Πάρα πολύ καλή υλοποίηση ηλεκτρικού κυρίως γιατί έχει άμεσα ρυθμιζόμενη αναγέννηση μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι και άψογο one-pedal (i-pedal το λέει η Hyundai). Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει ηλεκτρικό χωρίς one pedal drive.
Έχει τρία modes για τον κινητήρα 1)eco,( κόβει πολύ την αίσθηση του γκαζιού αλλά δεν είναι τελείως ψόφιο, κυρίως για μποτιλιάρισμα στην Αθήνα), 2) normal (δεν λείπει η δύναμη και είναι τέλειο για καθημερινή οδήγηση) 3) sport(ακαριαία απόκριση στο γκάζι).
Πάρα το χαμηλό ύψος του και τις ικανοποιητικές επιδόσεις το μειονέκτημα του είναι πώς πρόκειται για βαρύ όχημα και το νιώθεις.
Κυρίως σε εναλλαγές κατεύθυνσης σε ορεινή διαδρομή πχ σε συνεχόμενα s το βάρος είναι αμείλικτο και σύντομα σου κόβεται η όρεξη για sport οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ούτε μαλακή ούτε σκληρή και πιο πολύ προσανατολισμένη στην άνεση.
Οι 19 ιντσών τροχοί δεν κοπανάνε σε λακούβες (δεν συγκράτησα διαστάσεις) και η κύλιση λόγω και του ηλεκτρισμού θυμίζει λιμουζίνα - έχει ηχομονωτικό παρμπρίζ standard.
Το τιμόνι δυστυχώς αρκετά μαλακό (αλλά όχι ασαφές) που μαζί με το θέμα του βάρους όπως προείπα δεν σε εμπνέει για γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης.
Σαν οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους καμπίνας, ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ στα 530l, άψογη περιμετρική ορατότητα και αυτονομία στα 520-540χλμ, πολύ γρήγορη φόρτιση σε ταχύ φορτιστή που εξομαλύνει την καθυστέρηση φόρτισης σε ταξίδι, είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση από τους Κορεάτες αλλά όχι για οδηγούς που θέλουν το έστω κάτι παραπάνω οδηγικά.
Ίσως το αδελφάκι Kia EV6 να είναι καλύτερο οδηγικά (δεν το έχω οδηγήσει) αλλά να χάνει σε πρακτικότητα.
Σε σχέση πάντως με το Atto3 που επίσης έχω οδηγήσει είναι πολύ καλύτερη υλοποίηση το Ioniq 5 καθαρά σαν ηλεκτρικό όχημα.
Αν ήταν ίσως 5-6.000€ πιο φθηνό θα το έβαζα αντίπαλο στην Tesla κυρίως για όσους δεν αντέχουν το minimal one screen εσωτερικό και επιθυμούν μια κλασική υλοποίηση με καντράν μπροστά στον οδηγό. Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος -
RE: Alfa Romeo Tonale
Πρώτο σοβαρό μακρινό ταξίδι-αστραπή μέχρι Μεσολόγγι χθες και επιστροφή απόψε.
Χθες επέλεξα να πάμε από Λειβαδιά-Αράχωβα-Δελφούς-Ιτέα-Γαλαξίδι-Ναυπακτο κυρίως για να δοκιμάσω τιμόνι, αναρτήσεις, φρένα σε στροφές που γνωρίζω καλά.
Δύο σημαντικά συμπεράσματα:- Το στήσιμο του είναι φανταστικό σε τιμόνι, ανάρτηση σε d (dna) mode και τα φρένα πραγματικά ακούραστα. Είχα μόνιμα ένα χαμόγελο που με έκανε να πω χαλάλι τα χρήματα που ξόδεψα για να το αποκτήσω και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
- λείπει δυστυχώς η δύναμη. Τα 130 είναι πολύ λίγα άλογα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όχι πως βαρέθηκα αλλά να πάρει έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με το GTE πριν 3 μήνες μου έλειπε η δύναμη….μου έλειπε πολύ….
Σήμερα επιστρέφοντας από γέφυρα κανονικά και Πατρών Αθηνών διαπίστωσα ότι είναι απόλυτα αγχολυτικό στον αυτοκινητόδρομο. Φοβερό πάτημα, έλλειψη θορύβου (οκ είχα και μουσική να παίζει αλλά χαμηλά), ακλόνητο σε ανέμους (και φυσούσε αρκετά σε κάποια σημεία), πολύ καλά φώτα, καλές σχετικά ρεπριζ μεταξύ 100-160 για προσπεράσεις.
Αφήνοντας τελευταία τα τυπικά περί κατανάλωσης είχα ένα 6,5l/100km χθες με μέση ωριαία στα 80km/h ενώ σήμερα χωρίς καθόλου cruise control γιατί ήθελα να μην έχει σταθερές στροφές ο κινητήρας είχα 7.1 με 111km/h -
RE: Alfa Romeo Tonale
Μια ενημέρωση για το Customer Service της Alfa Romeo. Για όποιον δεν γνωρίζει (όπως δεν γνώριζα κι εγώ) δεν υπάρχει στην Ελλάδα - το τηλέφωνο που υπάρχει στο επίσημο site συνδέεται με Ελληνόφωνο εκπρόσωπο στην Ιταλία. Πήρα λοιπόν και μίλησα στα ελληνικά με μια κυρία να της θέσω το κάτωθι θέμα: κατά την έρευνα αγοράς μου που ξεκίνησε τον Νοέμβριο σε όλα τα έντυπα, τις διαφημίσεις, τις αγγελίες αντιπροσώπων στο car αλλά και στις προσφορές που είχα η εγγύηση της Tonale ήταν 5 χρόνια/200.000κμ.
Τόσο στην προσφορά όσο και στο δελτίο παραγγελίας που μου έστειλε ο αντιπρόσωπος που κατέληξα λόγω καλύτερης προσφοράς στις 03/01 δεν υπάρχει καμία αναφορά περί εγγύησης. Τον συγκεκριμένο εκπρόσωπο δεν τον ρώτησα προφορικά περί εγγύησης γιατί έχοντας ήδη 3 άλλες προσφορές με την 5ετη εγγύηση θεώρησα ότι ισχύει. Αφού υπέγραψα τον ρώτησα την επόμενη που το θυμήθηκα και μου είπε ότι από 01/01 είναι 4 χρόνια/160.000κμ. Ζήτησα λοιπόν από το Customer Service (δεν έχω παραλάβει ακόμα) αν μπορούν να μου δώσουν την 5ετη εγγύηση διότι δεν ενημερώθηκα για την αλλαγή αυτή πριν υπογράψω την παραγγελία και δεν φαίνεται πουθενά ούτε στην προσφορά ούτε στο δελτίο παραγγελίας. Σήμερα αφού μίλησαν με τον αντιπρόσωπο με πήραν από Ιταλία να μου πουν ότι δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το αίτημά μου.Έχω σπαστεί λίγο με την όλη αντιμετώπιση αλλά θα προσπαθήσω να το ξεχάσω μιας και δεν γίνεται κάτι. Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια από 4 είναι 400€ και μπορεί να γίνει ανα πάσα στιγμή της εγγύησης- δεν είναι τόσο το ποσό αλλά για 2 ημέρες να αλλάζει η εγγύηση και να μην στο λένε είναι κάπως.Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπατήσω για service στον αντιπρόσωπο μετά την παραλαβή.
Σορρυ για το σεντόνι… -
RE: Alfa Romeo Tonale
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Μιλάμε για αυτοκίνητο που (αν μιλάμε για την έκδοση Super) δεν έχει καν αισθητήρες παρκαρίσματος ή κάμερα, δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες(!!!), δεν έχει τα "καλά" matrix φανάρια που αλλάζουν όλη τη μούρη κτλ κτλ.
Για adaptive CC, ambient φωτισμούς, keyless entry ούτε λόγος φυσικά. Ε αυτά είναι ελλείψεις στα 38Κ.
Η συγκεκριμένη super έχει extra εργοστασιακούς αισθητήρες πίσω με ένδειξη στην οθόνη και έχω προγραμματίσει να μπει και η εργοστασιακή camera η οποία έχει γίνει παραγγελία.
Tα φώτα είναι τα Bi-led της Giulia/Stelvio αν δεν κάνω λάθος τα οποία είναι πολύ καλά λειτουργικά, προσωπικά όμορφα στο μάτι αλλά φυσικά δεν φτάνουν τις δυνατότητες/ομορφιά των matrix led.
Ambient φωτισμό έχει στα πόδια και στην κονσόλα αλλά όχι στο ταμπλό που αλλάζει χρώματα και είναι εξαιρετικός (έχω ρωτήσει αν υπάρχει προ εγκατάσταση μήπως μπορέσω να το βάλω αργότερα και περιμένω απάντηση.)
Την Sprint δεν θα την κοιτούσα γιατί με 3.500-4000 προσθέτει μόνο διαφορετικά καθίσματα, acc,ηλεκτρικούς καθρέπτες, keyless entry και εμπρός αισθητήρες.
Προσωπικά είναι οριακά αποδεκτή εξοπλιστικά για αυτό και προχώρησα -συν ότι υπήρχε ετοιμοπαράδοτο καθώς δεν είχα την πολυτέλεια να περιμένω ούτε 1-2 μήνες. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Ένα μικρό update μετά από 10 μέρες κατοχής.
Θα του πάρω ένα ματάκι γιατί νιώθω συνεχώς ότι το κοιτάζουν όπου βρεθώ σε φανάρι η σε μποτιλιάρισμα…επειδή ωστόσο δεν έχω κάποιο κόμπλεξ ή ανάγκη στήριξης της επιλογής μου θα πω κάποια αρνητικά και κάποια θετικά από την συμβίωση μαζί του.
Το τιμόνι όσο εύκολο και βολικό είναι στην πόλη στο normal κρύβοντας ουσιαστικά τον όγκο του, άλλο τόσο δεν παλεύεται σε στροφιλίκια ή Αττική/εθνική οδό. Μόνο dynamique εκεί για να νιώσεις ότι οδηγείς και γενικά σου εμπνέει ασφάλεια και ότι δεν μπορείς να ξεφυγεις από τα όρια του.Επίσης παρά τον μικρό αριθμό στροφών του τιμονιού από άκρη σε άκρη ο κύκλος στροφής του αυτοκινήτου είναι μέτριος - έχω ένα σημείο που κάνω επιτρεπόμενη αναστροφή και η Tonale χρειάζεται αρκετή διόρθωση με όπισθεν για να μην βρω απέναντι.
Η καλύτερη ανάρτηση που έχω οδηγήσει σε SUV. Τελεία.
Κιβώτιο καλό εφόσον ομως έχεις φύγει πάνω από τα 35-40κμ/ω. Μέχρι τα 30-35 ώρες ώρες νιώθεις ότι δεν μπορεί να αποφασίσει αν θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά ή αν θα εμπλέξει το κινητήρα με αποτέλεσμα κάποια χαζεματα ή/και ελαφρύ κλώτσημα όταν παίρνει μπρος η μηχανή.
Χειροκίνητη λειτουργία μόνο από το λεβιέ έχει νόημα μόνο στο d του dna. Σε κατηφόρα ή ανηφόρα είναι απόλαυση.
Ορατότητα πίσω καλή σε κίνηση -δύσκολη σε παρκάρισμα λόγω έλλειψης camera- έχω ρωτήσει για την camera η οποία μπαίνει εργοστασιακή με γύρω στα 650€, μάλλον θα την βάλω τελικά.
Κατανάλωση στα πρώτα 570κμ ένα στρογγυλό 6.0 πάρα πολύ καλό για τον όγκο του. Διάβασα και την δοκιμή της Φαμπιατου που δεν την είχα δει πριν το κλείσω αλλά θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα μαζί της. Είδα ότι και αυτή σε περίπου 750κμ είχε 5.9 κατανάλωση οπότε ένα 6-6.5 είναι μια αναμενόμενη και καλή τελική κατανάλωση για mh.
Τέλος παρατήρησα κάτι παράξενο. Σε μεγάλη κατηφόρα όταν φορτίσει γρήγορα η μπαταρία παύει να κινείται ηλεκτρικα και εμπλέκεται ο κινητήρας. Όλα καλά μέχρι εδώ καθώς μάλλον γίνεται για προστασίας της μπαταρίας αφού στην σχετική ένδειξη είναι 100%. Θα περίμενε κανείς όμως η κατανάλωση όπως σε κάθε αυτοκίνητο που κινείται σε κατηφόρα χωρίς γκάζι με ταχύτητα D (όχι N) να έχει στιγμιαία κατανάλωση 0. Εδώ είδα πάντα να έχει στιγμιαία κατανάλωση 2.0 το οποίο δεν το καταλαβαίνω γιατί γίνεται αφού ούτε η μηχανή φορτίζει την μπαταρία ούτε κινεί το αυτοκίνητο παράγοντας έργο αφού μόνο φρενάρει λόγω κατηφόρας. Αυτό όμως το σενάριο σε όλα τα αυτοκίνητα δεν δίνει στιγμιαία κατανάλωση 0 με ταχύτητα στο κιβώτιο; -
RE: Alfa Romeo Tonale
Αισίως 2000ΚΜ!
Παρήγγειλα ένα σωρό βλακειούλες από Ali/Wish έτσι για να περνάει η ώρα….
Στα του αυτοκινήτου ακόμα ψάχνομαι με 2 επαγγελματίες για camera οπισθοπορείας γιατί ενώ βρίσκουμε camera το πρόβλημα είναι το Interface - τώρα βγήκε σε παραγωγή ο Uconnect 2021 > αλλά η Tonale έχει κάποια διαφορετική διαμόρφωση η οθόνη !!!οπότε περιμένουμε Απρίλιο για νεότερα.
Λίαν συντόμως τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών Llumar. -
RE: TESLA FORUM
Εχω οδηγήσει Tesla M3 SR 2024, MY SR 2024, BYD Seal και Αtto3, Hyundai Ioniq 5 & 6, Kia Kona, VW Id3, Id4, Audi Q4, Skoda Enyaq, BMWi3, ΜG4,
Η καλύτερη υλοποίηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυτή την στιγμή από όσα έχω οδηγήσει είναι τα Tesla και πολύ κοντά τα Ioniq 5 & 6 κυρίως λόγω one pedal και γρήγορης φόρτισης. Αν είχα τα χρήματα θα σκεφτόμουν σοβαρά το Ioniq 5N που θέλω οπωσδήποτε να οδηγήσω αλλά δεν…. -
RE: Toyota Corolla Cross
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Για να μη χαλάμε τη ζαχαριένια μας, αυτό εδώ τους καλύπτει όλους όπως πρέπει. Δε μπορούμε να κάνουμε τι-πο-τα.
Σημειώνεται ότι παρόλο που το σύστημα έλεγε 5/1, αυτό το έχουμε ακούσει μόνο προφορικά. Στην υπογεγραμμένη προσφορά λέει 1ος/2023 που σημαίνει ότι και με 31/1 συν τις 12 μέρες είναι απολύτως καλυμμένοι.
Εδω δεν γράφουν πουθενα τα 11 χρονια της μπαταρίας ...
Το έχουν αναγάγει σε επιστήμη!Λίαν προσφάτως παθός μαθός μιας και ούτε στην προσφορά ούτε στην παραγγελία που έγιναν στις 03/01 υπήρχε γραπτή ενημέρωση περί της αλλαγής της εγγύησης της Alfa Romeo από 5 σε 4 χρόνια και μου το είπαν προφορικά αφού είχα υπογράψει.... Εκανα φασαρία με το customer service της AR εξηγώντας τους ότι είχα προσφορές Δεκεμβρίου με 5 χρόνια και στο site τους αναγράφονταν ακόμα τα 5 χρόνια εγγύηση ζητώντας να την αποκτήσω κι εγώ και απλώς μου ζήτησαν συγνώμη για την καθυστέρηση ενημέρωσης του site της Αlfa Romeo. Να ζητάτε ΠΑΝΤΑ να αναγράφεται η εγγύηση που ισχύει ΚΑΙ στην προσφορά ΚΑΙ στο δελτίο παραγγελίας που υπογράφετε.....
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ -
RE: 2008, Mokka ή κάτι άλλο?
Καλοτάξιδα με το καλό τα νέα σας αποκτήματα!!
Μετά από σχεδόν 2.000Κμ οδήγησης από την σύζυγο κατανάλωση στα 6,2 λ/100κμ -manual 100hp.
Το πηρα προχθές και αφαίρεσα αέρα από τα λάστιχα γιατί μου φαινόταν πολύ σφιχτό - την ρώτησα αν έβαλε ποτε αέρα και μου είπε ότι είχε ζητήσει να της τσεκάρουν τον αέρα πριν 2 εβδομάδες….της είχαν βάλει 38 σε όλα και το πηγα 32-33 ….έκανε διαφορά αν και είναι ήδη αρκετά σφιχτό σαν ανάρτηση.
Κατάφερα και χώρεσα και ένα σπαστό mountain bike 26αρι του μικρού ρίχνοντας το μισό πίσω κάθισμα και ήταν μια χαρά….Δεν περίμενα να χωρέσει να πω την αλήθεια αλλά δεν ζορίστηκα. -
RE: Alfa Romeo Tonale
@gtsartsal said in Alfa Romeo Tonale:
Νομίζω ότι ο φίλος αδικεί το αυτοκίνητο του.
Η τοναλε είναι από τα πολύ όμορφα suv ( κάτι με ενοχλεί στο πίσω μέρος αλλά είναι υποκειμενικό αυτο), και θα περίμενα στις πρώτες εντυπώσεις να αναφερθεί σε τιμόνι, στήσιμο, αναρτήσεις, απουσία θορύβων και όχι σε καταναλώσεις.
Βέβαια οποία δοκιμή είδα και διάβασα σε καμιά η κατανάλωση δεν ήταν κάτω από 7.5.
Αλλά ας μιλήσουμε και για κάτι άλλο πέρα από καταναλώσεις....
Και στην τελική ας φτιάξουμε κανένα καφέ στο σπίτι και θα γλιτώσουμε τη διαφορά της κατανάλωσης.
Θα ακολουθήσει ανάλυση μετά από κάποιες ημέρες χρήσης και ένα ταξίδι.24 ώρες το έχω χαχαχα!!!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Ναι ακριβώς με τα 130 την βασική έκδοση με 18αρες ζάντες.
Χθες έχοντας άδεια και εκμεταλλευόμενος τον ωραίο καιρό ξεκίνησα από Νέα Μάκρη και έκανα μόνος μου μια μεγάλη και όμορφη βόλτα μέχρι το Σούνιο. Πήγα από Μαραθωνος-Μεσογειων- κέντρο-Συγγρου-παραλιακή και γύρισα από παραλιακή-Βουλιαγμένης-περιφερειακό Καρέα—401-Μεσογειων-Μαραθωνος.
Σχεδόν χωρίς κινηση το κέντρο εκτός από λίγα φανάρια και αρκετά ανοίγματα μετά την Γλυφάδα.
Ένα χαμόγελο όταν έσβησα τον κινητήρα επιστρέφοντας σπίτι.Όλα αυτά με συν μια καλή κατανάλωση