Μετά από 2 επισκέψεις σε αντιπροσωπείες με αντίστοιχα test drive και εν γνώση ότι είναι σχετικά ακριβό για ό,τι προσφέρει μηχανολογικά στα 130PS, σε περίπου 10 μέρες θα είμαι κάτοχος της Tonale.
Δεν είναι μια ορθολογική αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά περισσότερο μια αγορά που θα μου χαρίσει χαμόγελο μετά από μια δύσκολη περίοδο και ελπίζω για αρκετά χρόνια.
Χρώμα Rosso Alfa και έκδοση super ετοιμοπαράδοτο με εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος και camera. Ωραία η Speciale αλλά με τίποτα 20αρες ζάντες.
Από τα test drive μου άρεσε πάρα πολύ ο συνδυασμός ανάρτησης/τιμονιού (δεν γέρνει όπως τα περισσότερα suv), και η υβριδικότητα της που ειναι κάτι μεταξύ mild hubrid και full hybrid αφού υπήρχε περίοδος όπου κινήθηκα τελείως ev μέχρι 40km/h σε μποτιλιάρισμα.
Έχει επίσης εξαιρετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα και πολύ όμορφη εικόνα μπροστά από τον οδηγό με τις 2 ψηφιακές οθόνες (το infotainment έχει την καλύτερη απόκριση touch οθόνης που έχω δει σε αυτοκίνητο- ο πωλητής μου είπε ότι είναι το ίδιο u-connect 5 της Tonale με της Maserati Grecale- δεν ξέρω αν μου έλεγε μπούρδες ή αν ισχύει).
Δεν μου άρεσε α) η έλλειψη περισσότερης δύναμης του κινητήρα αλλά είχα όριο τα 35-37000 τα οποία ήδη ξεπέρασα στην βασική των 130 (συν ότι έχω άλλο αυτοκίνητο για γκάζι) β)η εγγύηση που από 5 χρόνια έγινε 4, γ)το σαλόνι της βασικής έκδοσης που δεν έχει 3ο προσκέφαλο πίσω δ) η έλλειψη ρεζέρβας.
Περισσότερα για την Tonale όταν την οδηγήσω εκτενέστερα ως ιδιοκτήτης πλέον..
Best posts made by sgl
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Είχα την ευκαιρία για ένα long test drive Παρασκευή απόγευμα- Δευτέρα πρωί το νέο BYD Seal Excellence 4wd , 530 άλογα και 670ΝΜ ροπή, 3.8sec 0-100. Το κοιτάζω ως αλλαγή του Passat GTE για το βήμα στην ηλεκτροκίνηση (μαζί με το Μ3 Highland φυσικά).
Σαν στοιχεία στο χαρτί είναι εντυπωσιακά. Στην πράξη είναι λίγο πιο στρωτά τα πράγματα. Υπάρχει το ECO και Normal όπου το αυτοκίνητο μου είπαν λειτουργεί με τα 310 άλογα της εκδοσης με τον ένα κινητήρα και στο sport γίνεται ένα υπερόπλο, ωστόσο είναι εντυπωσιακή η γραμμικότητα της επιτάχυνσης!
Ξεκινώντας από την εμφάνιση το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό (ειδικά τη νύχτα με τα φώτα), το εμπρός είναι έτσι και έτσι για τα γούστα μου αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Ήταν ολοκαίνουργιο με 77κμ στο οδόμετρο.
Το εσωτερικό είναι πολύ εντυπωσιακό με άψογα υλικά σε ποιότητα και σε εξοπλισμό έχει ελάχιστες ελλείψεις.
Θετικά:- κινητήρας, κιβώτιο μιας σχέσης, ροπή , επιδόσεις - απλά Α Ψ Ο Γ Ο
- κατανάλωση και αυτονομία, έκανα γύρω στα 500χλμ όλα εντός Αττικής και είχα σχεδόν 18ΚW μέση καταναλωση/100χλμ. Η μπαταρία του είναι 83KW οποτε αστικά βγάζει σχεδόν 500χλμ.
- τιμόνι κάτι μεταξύ BMW και Alfa Romeo, χοντρή στεφάνη, μικρή διαμετρος και γρήγορο από άκρη σε άκρη.
- εξοπλισμός και υλικά κατασκευής (πόρτες, καθίσματα, ταμπλώ, οροφη),
- design (υποκειμενικό αλλά σε όσους το έδειξα μόνο θετικά σχόλια απέσπασε και όλοι μου είπαν ότι θα το προτιμούσαν από το Tesla M3, καθώς είναι πιο κοντά στην έννοια του αυτοκινήτου από ότι τα Tesla που για να δεις την ταχύτητα που κινείσαι ούτε οθόνη μπροστά στον οδηγό υπάρχει αλλά ούτε και HUD, ενώ στο Seal υπάρχουν και τα 2 και με εξαιρετική υλοποίηση)
- χώροι επιβατών και αποσκευών δεδομένου και της κατάληψης χώρου από την μπαταρία
Ικανοποητικά:
- Ταχύτητες φόρτισης μπαταρίας (πιο αργό από Tesla)
- Φώτα led, θα προτιμούσα να υπάρχει και η δυνατότητα Matrix Led και όχι απλή εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας καθώς με το Passat έχω καλομάθει στα matrix!!
- Ηχοσύστημα περίμενα κάτι παραπάνω λόγω προδιαγραφών αλλά είναι οκ ικανοποιητικό χωρίς κάτι ιδιαίτερο.
- φρένα ικανοποιητικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ αλλά δεν το πίεσα πολύ γιατί ήταν άστρωτο και ξέρω ότι τα πρώτα 500χλμ ενός αυτοκινητου ανεξαρτήτως κινητήρα πρέπει να είσαι προσεκτικός με φρενα/ελαστικά. Ενδεχομένως να κάνω λάθος και να είναι πολύ καλά γιατί βάση προδιαγραφών έχει μεγάλης διάστασης δισκόφρενα (τα εμπρός διάτρητα)
Αρνητικά:
- Η ανάρτηση ακόμα και στην sport ρύθμιση όταν είχες αρκετά χλμ εμφάνιζε τάσεις πλεύσης σε οδόστρωμα που είχε βυθίσεις/εξογκώματα - θα προτιμούσα σαν το Passat GTE να έχει τη δυνατότητα ακόμα σκληρότερης ρύθμισης καθώς είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση.Το Μ3 έχει καλύτερη ανάρτηση για τα γούστα μου.
- Δεν έχει ασύρματο carplay και δουλεύει μόνο με καλώδιο
-Δεν έχει υποστήριξη μέσης ούτε καν χειροκίνητα - η επιλογή στην πλοήγηση για ανεύρεση φορτιστών κοντά στο αυτοκίνητο δεν δουλευει καλά καθώςδεν εμφανίζει κάνεναν από τους φορτιστές DEI Blue στην περιοχή που κινήθηκα.
- το AutoHold δούλευει πολύ παράξενα- απεμπλέκεται όποτε θέλει και χρειάζεται να το επιλέξεις ξανά, ενώ σε μποτιλιάρισμα αν μείνεις αρκετά ακινητοποιημένος μπαίνει μόνο του το αυτοκίνητο σε P. Δεν κατάλαβα την πρώτη φορά ότι μπήκε μόνο του από D σε P και έπρεπε να επιλέξω ξανά D με τον μοχλό του κιβωτίου για να ξεκινήσω.
- ελειψη ελληνικών σε φωνητικές εντολές / μενού πλοήγησης εκτός αν ήθελε ρύθμιση και δεν την βρήκα.
- ελλειψη sentry mode όπως η tesla - δεν έχει one pedal drive που να ακινητοποιεί το αυτοκίνητο όπως το άψογο σύστημα της Tesla.
Eχοντας κάνει το 45λεπτο test drive του Model 3 κρίνω ότι το Tesla είναι καλύτερο ηλεκτρικό όχημα (μπαταρία, φόρτιση, one pedal drive, ανάρτηση) αλλά το BYD Seal είναι πολύ κοντά έχοντας προβάδισμα στην αίσθηση του εσωτερικού και αυτό από μόνο του λέει πολλά για το επίπεδο των Κινέζων.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Παρέλαβα σήμερα το απόγευμα….έκανα γύρω στα 50κμ και είμαι υπερευχαριστημένος με την επιλογή μου.Το dna μόνιμα στο d, το καντράν στο ψηφιακό ρετρό στροφόμετρο girix100 και επιστροφή σπίτι από Διονυσο.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βόλτα στο mall χθες (τρομερή εντύπωση πόσο λίγο κόσμο είχε σε σχέση με το παρελθόν) μέσω Μαραθώνος και Αττικής οδού.
Το αυτοκίνητο ψοφάει για ταξίδι. Δυο ανοίγματα στα 140-150 και οι εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Πλήρης ησυχία, καμία μα καμία ενόχληση από πλευρικούς ανέμους (και χθες είχε αρκετό αέρα), το αυτοκίνητο ήταν πολύ στιβαρό. Ούτε θόρυβος από τους καθρέπτες ( που δεν είναι μικροί). Η μπαταρία όντας φορτισμένη εμπλέκεται ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από τα 100km/h επιτρέποντας coasting για 1’-2’ πλήρως ηλεκτρικά. Είμαι εντυπωσιασμένος από το σύστημα που έχουν φτιάξει. -
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ευχαριστώ κι εγώ.
100κμ έχω κάνει σε 1 ημέρα και φυσικά είναι σε φάση στρωσίματος. Όταν θα έχω εικόνα μετά τα 1000-1500κμ που θα αρχίσω να το πιέζω εννοείται θα γράψω εντυπώσεις.
Ως τώρα οι περιορισμένης χρήσης εντυπώσεις που έχω αποκομίσει είναι:
Αρχικά εργονομικά1)εξαιρετική θέση οδήγησης όσον αφορά το κάθισμα τύπου μπακετ που για τον σωματότυπο μου το βρήκα ιδανικό (183-92κιλα) και την ορατότητα εμπρός/πλαγιά. Πίσω η έκδοση μου δεν έχει 3ο προσκέφαλο στη μέση γεγονός που διευκολύνει πάρα πολύ την ορατότητα.έχει μεγάλο πίσω τζαμί.
2)εξαιρετικά εύκολο infotainment και φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό
3)μεγάλα παράθυρα για πίσω επιβάτες (σχόλιο του μικρού που του άρεσε ότι βλέπει εύκολα έξω).
4)τεράστιο πορτμπαγκάζ με διπλό πάτωμα
5)καπώ με αμορτισέρ και όχι βέργα (ευχάριστη έκπληξη)
6)αρκετά καλός ήχος βασικού ηχοσυστήματος με 6 ηχεία, equalizer, sound mapping
7)διακόπτης φλας χωρίς αντίσταση (τύπου bmwx2 που είχα κάνει test drive και το θυμήθηκα)
δεν μου άρεσε η τεχνητή δερματίνη του τιμονιού της έκδοσης καθώς φαίνεται και αισθάνεσαι ότι δεν είναι δέρμα.
9)άψογος και παραμετροποιησιμος ο πίνακας οργάνων με πολύ όμορφα γραφικά. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών όπως και κάποια πιο σπάνια πχ πυξίδα, θερμοκρασίας λαδιού, ροπής, τάσης V μπαταρίας σε αληθινό χρόνο στο infotainment.
10)ρεζερβουάρ 55 λιτρα- γεμάτο έβγαλε ένδειξη για 785χλμ(ιδωμεν).
11)φώτα led βασικής πολύ καλά και led και στην μεγάλη σκάλα.
Οδηγικά τώρα:
1)πάρα πάρα πάρα πολύ ελαφρύ τιμόνι που ξενίζει για τον όγκο του αυτοκινήτου. Μόνο στο d του dna βαραίνει αλλά όχι όσο θα ήθελα ή περίμενε κανείς. Θέλω χρόνο να το δοκιμάσω και να επανέλθω με πιο κατασταλαγμένη άποψη.
2)η καλύτερη ανάρτηση σε suv αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Ειλικρινά οι κλίσεις στο Διονυσο προχθές που το έφερα ήταν ανύπαρκτες- οκ δεν το πίεσα αλλά σε κλειστές εναλλάξ στροφές καταλαβαίνει κανείς ότι έχει πολύ καλή συμπεριφορά και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο. Σε λακούβες επίσης δεν καταλαβαίνεις τίποτα- 2 επίπεδα καλύτερη επιλογή η έκδοση με τις 18αρες από την Speciale που είχα κάνει test drive. Για χώμα δεν ξέρω ούτε πρόκειται ποτέ να το πάω. Μου φαίνεται σαν αίσθηση ότι έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από την speciale- δεν ξέρω αν ισχυει.
3)κινητήρας και απόκριση στο γκάζι αναιμικός στα a/n.πέραν του τεστ που έκανα χθες θα οδηγείται μόνιμα στο d γιατί είναι άλλο αυτοκίνητο. Στα a/n νιώθεις ότι οδηγείς φιμωμένα 100 άλογα ενώ στο d νιώθεις ότι έχεις 35-40% περισσότερη δύναμη κάτω από το pedal. Θα γράψω και κατανάλωση στο d για να έχετε πλήρη εικόνα.
4)κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πολύ καλό, χωρίς κομπιασματα η χαζές καθυστερήσεις που δεν ξέρει τι θέλω να κάνω αλλά αδικείται από τον κινητήρα -το αυτοκίνητο είναι για παραπάνω άλογα σαφώς!!
ηχομόνωση πολύ καλή - μόνο λίγος θόρυβος από τα ελαστικά που είναι Goodyear f1 eagle και ισως είναι λίγο σκληρά (δεν τα ξέρω δεν είχα ξανά στο παρελθόν).
5)Φρένα χωρίς να τα έχω πιέσει φυσικά μου δίνουν αρκετή αυτοπεποίθηση και δεν έχουν καθόλου νεκρή διαδρομή -δαγκώνουν προοδευτικά αλλά έχεις αίσθηση όσο πατάς ποσο επιβραδύνει.
Θα τολμήσω να γράψω σαν πρώτη εντύπωση ότι μου θύμισε μια πολύ αναβαθμισμένη οδηγικά συνολική αίσθηση από το ford kuga st line του 17 που είχα για 4 χρόνια ( με εξαίρεση και επιφύλαξη για το τιμόνι στο d το οποίο θελω χρόνο). -
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!
Κατέβηκα πρωί πρωί να φτιάξω το profile οδηγού, να συνδέσω το NFT πιστοποιητικό ως ιδιοκτήτης και να ρυθμίσω τα περί widgets κλπ....
Ελπίζω να είναι ορατές
-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το έγραψα και στο τοπικό του μοντέλου- Οδήγησα προχθές το Ioniq 5 με την μεγάλη μπαταρία και πίσω κίνηση.
Πάρα πολύ καλή υλοποίηση ηλεκτρικού κυρίως γιατί έχει άμεσα ρυθμιζόμενη αναγέννηση μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι και άψογο one-pedal (i-pedal το λέει η Hyundai). Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει ηλεκτρικό χωρίς one pedal drive.
Έχει τρία modes για τον κινητήρα 1)eco,( κόβει πολύ την αίσθηση του γκαζιού αλλά δεν είναι τελείως ψόφιο, κυρίως για μποτιλιάρισμα στην Αθήνα), 2) normal (δεν λείπει η δύναμη και είναι τέλειο για καθημερινή οδήγηση) 3) sport(ακαριαία απόκριση στο γκάζι).
Πάρα το χαμηλό ύψος του και τις ικανοποιητικές επιδόσεις το μειονέκτημα του είναι πώς πρόκειται για βαρύ όχημα και το νιώθεις.
Κυρίως σε εναλλαγές κατεύθυνσης σε ορεινή διαδρομή πχ σε συνεχόμενα s το βάρος είναι αμείλικτο και σύντομα σου κόβεται η όρεξη για sport οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ούτε μαλακή ούτε σκληρή και πιο πολύ προσανατολισμένη στην άνεση.
Οι 19 ιντσών τροχοί δεν κοπανάνε σε λακούβες (δεν συγκράτησα διαστάσεις) και η κύλιση λόγω και του ηλεκτρισμού θυμίζει λιμουζίνα - έχει ηχομονωτικό παρμπρίζ standard.
Το τιμόνι δυστυχώς αρκετά μαλακό (αλλά όχι ασαφές) που μαζί με το θέμα του βάρους όπως προείπα δεν σε εμπνέει για γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης.
Σαν οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους καμπίνας, ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ στα 530l, άψογη περιμετρική ορατότητα και αυτονομία στα 520-540χλμ, πολύ γρήγορη φόρτιση σε ταχύ φορτιστή που εξομαλύνει την καθυστέρηση φόρτισης σε ταξίδι, είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση από τους Κορεάτες αλλά όχι για οδηγούς που θέλουν το έστω κάτι παραπάνω οδηγικά.
Ίσως το αδελφάκι Kia EV6 να είναι καλύτερο οδηγικά (δεν το έχω οδηγήσει) αλλά να χάνει σε πρακτικότητα.
Σε σχέση πάντως με το Atto3 που επίσης έχω οδηγήσει είναι πολύ καλύτερη υλοποίηση το Ioniq 5 καθαρά σαν ηλεκτρικό όχημα.
Αν ήταν ίσως 5-6.000€ πιο φθηνό θα το έβαζα αντίπαλο στην Tesla κυρίως για όσους δεν αντέχουν το minimal one screen εσωτερικό και επιθυμούν μια κλασική υλοποίηση με καντράν μπροστά στον οδηγό. Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος -
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πρώτο σοβαρό μακρινό ταξίδι-αστραπή μέχρι Μεσολόγγι χθες και επιστροφή απόψε.
Χθες επέλεξα να πάμε από Λειβαδιά-Αράχωβα-Δελφούς-Ιτέα-Γαλαξίδι-Ναυπακτο κυρίως για να δοκιμάσω τιμόνι, αναρτήσεις, φρένα σε στροφές που γνωρίζω καλά.
Δύο σημαντικά συμπεράσματα:- Το στήσιμο του είναι φανταστικό σε τιμόνι, ανάρτηση σε d (dna) mode και τα φρένα πραγματικά ακούραστα. Είχα μόνιμα ένα χαμόγελο που με έκανε να πω χαλάλι τα χρήματα που ξόδεψα για να το αποκτήσω και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
- λείπει δυστυχώς η δύναμη. Τα 130 είναι πολύ λίγα άλογα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όχι πως βαρέθηκα αλλά να πάρει έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με το GTE πριν 3 μήνες μου έλειπε η δύναμη….μου έλειπε πολύ….
Σήμερα επιστρέφοντας από γέφυρα κανονικά και Πατρών Αθηνών διαπίστωσα ότι είναι απόλυτα αγχολυτικό στον αυτοκινητόδρομο. Φοβερό πάτημα, έλλειψη θορύβου (οκ είχα και μουσική να παίζει αλλά χαμηλά), ακλόνητο σε ανέμους (και φυσούσε αρκετά σε κάποια σημεία), πολύ καλά φώτα, καλές σχετικά ρεπριζ μεταξύ 100-160 για προσπεράσεις.
Αφήνοντας τελευταία τα τυπικά περί κατανάλωσης είχα ένα 6,5l/100km χθες με μέση ωριαία στα 80km/h ενώ σήμερα χωρίς καθόλου cruise control γιατί ήθελα να μην έχει σταθερές στροφές ο κινητήρας είχα 7.1 με 111km/h -
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μια ενημέρωση για το Customer Service της Alfa Romeo. Για όποιον δεν γνωρίζει (όπως δεν γνώριζα κι εγώ) δεν υπάρχει στην Ελλάδα - το τηλέφωνο που υπάρχει στο επίσημο site συνδέεται με Ελληνόφωνο εκπρόσωπο στην Ιταλία. Πήρα λοιπόν και μίλησα στα ελληνικά με μια κυρία να της θέσω το κάτωθι θέμα: κατά την έρευνα αγοράς μου που ξεκίνησε τον Νοέμβριο σε όλα τα έντυπα, τις διαφημίσεις, τις αγγελίες αντιπροσώπων στο car αλλά και στις προσφορές που είχα η εγγύηση της Tonale ήταν 5 χρόνια/200.000κμ.
Τόσο στην προσφορά όσο και στο δελτίο παραγγελίας που μου έστειλε ο αντιπρόσωπος που κατέληξα λόγω καλύτερης προσφοράς στις 03/01 δεν υπάρχει καμία αναφορά περί εγγύησης. Τον συγκεκριμένο εκπρόσωπο δεν τον ρώτησα προφορικά περί εγγύησης γιατί έχοντας ήδη 3 άλλες προσφορές με την 5ετη εγγύηση θεώρησα ότι ισχύει. Αφού υπέγραψα τον ρώτησα την επόμενη που το θυμήθηκα και μου είπε ότι από 01/01 είναι 4 χρόνια/160.000κμ. Ζήτησα λοιπόν από το Customer Service (δεν έχω παραλάβει ακόμα) αν μπορούν να μου δώσουν την 5ετη εγγύηση διότι δεν ενημερώθηκα για την αλλαγή αυτή πριν υπογράψω την παραγγελία και δεν φαίνεται πουθενά ούτε στην προσφορά ούτε στο δελτίο παραγγελίας. Σήμερα αφού μίλησαν με τον αντιπρόσωπο με πήραν από Ιταλία να μου πουν ότι δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το αίτημά μου.Έχω σπαστεί λίγο με την όλη αντιμετώπιση αλλά θα προσπαθήσω να το ξεχάσω μιας και δεν γίνεται κάτι. Το κόστος της επέκτασης στα 5 χρόνια από 4 είναι 400€ και μπορεί να γίνει ανα πάσα στιγμή της εγγύησης- δεν είναι τόσο το ποσό αλλά για 2 ημέρες να αλλάζει η εγγύηση και να μην στο λένε είναι κάπως.Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπατήσω για service στον αντιπρόσωπο μετά την παραλαβή.
Σορρυ για το σεντόνι…
Latest posts made by sgl
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Λογικά θα το τσίμπησε 40 το quicksilver … σενια τιμή. Καλοτάξιδο !
Με τη νέα μπαταρία πόσο του δείχνει στο 100% είδε ;
Κρίμα που για λίγο δεν πρόλαβε το refresh…40470€ βγήκε τελική τιμή.
459km του βγάζει στο 100% της μπαταρίας από ό,τι μου είπε.
Τον ενδιέφερε περισσότερο να προλάβει και τα 3000€ της επιδότησης παρά να καθυστερήσει για να έχει τον μοχλό φλας και την εμπρός camera.
Δεν πρόλαβε για λίγο 2-3 αυτοκίνητα που τα είχαν αυτά αλλά εξαφανίστηκαν γρήγορα από το απόθεμα πριν πάρει την τελική απόφαση. -
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω παραλάβει πάνω από 15 αυτοκίνητα και premium και μη και ο φίλος μου σχεδόν άλλα τόσα. Το σχόλιο περί του αν είχαμε καταλάβει τι αυτοκίνητο πήγαμε να παραλάβουμε το προσπερνώ. Αυτό που ξεκίνησα να λέω στο αρχικό post είναι ότι η παράδοση από την Tesla είναι στο άλλο άκρο από τα συνηθισμένα. Το να μου εξηγεί ο πωλητής τα πάντα όπως πχ μου έχει τύχει σε Toyota είναι στο άλλο άκρο. Το νόημα λοιπόν είναι θα θέλαμε μια παράδοση με στοιχεία του μέτρου, ούτε όπως έγινε/γίνεται από την Tesla ούτε να χάνουμε και εμείς και ο πωλητής τον χρόνο μας.
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ούτε το ένα ούτε το άλλο, και τα δύο είναι γελοιότητες για μένα
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@sgl said in TESLA FORUM:
τοποθέτησε τις πινακίδες, συνέδεσε το κινητό με το αυτοκίνητο και τα υπόλοιπα λέει διαβάστε το εγχειρίδιο και τα δείτε τα βίντεο στο site. Μείναμε και οι 2!!!
Τι άλλο να κάνει δηλαδή? Εγώ σιχαίνομαι την διαδικασία να μου δείχνουν το αυτοκίνητο, ποτέ δεν το έχω δεχτεί. Πριν παραλάβω έχω ήδη διαβάσει το manual και επίσης δεν έχουν να σου δείξουν κάτι. Ειδικά σε ένα Τέσλα, τα έχεις δει όλα στο test drive, ειναι πανεύκολο. Και υπάρχουν απειρα βιντεο - χαμένος χρόνος να σοτ δείξει ο υπάλληλος.
Προσωπικά δεν συμφωνώ καθώς υπάρχουν πράγματα που δεν είναι στα απλά tutorial. Μην κοιτάς που εμείς είμαστε σε ένα forum που αφορά αυτοκίνητα και γουστάρουμε να ψαχνόμαστε. Τουλάχιστον κάποια θέματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια ή την ορθή χρήση του αυτοκινήτου.
Πχ το ότι οι εμπρός πόρτες δεν θα πρέπει να ανοίγουν από τον μηχανικό μοχλό για να μην φθαρεί ο μηχανισμός που ανοίγει το τζάμι ή το πως ανοίγουν πίσω με το κορδόνι σε περίπτωση ανάγκης, ή το ότι το αυτοκίνητο έχει usb μέσα στο ντουλαπάκι που καταγράφει είτε sentry mode ή dash cam και μπορείς να αποθηκεύσεις τα βίντεο στην εφαρμογή, ή αν από κάποια αστοχία μαυρίσει η οθόνη για Χ,ψ λόγους μπορείς να επιλέξεις σχέση από την οροφή, ότι δεν έχει ούτε κιτ αέρα για τα λάστιχα ούτε καν γρύλο, αυτά πιστεύω ότι θα έπρεπε να τα επιδεικνύουν ακόμα και ας τα ξέρει ο αγοραστής. Αφού ούτε στο test drive στα λένε θεωρούν ότι θα πας τόσο διαβασμένος πια; -
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@sgl said in TESLA FORUM:
Θα υπάρξει email και προς την εταιρεία και ανάλογη επιβράβευση στο survey που του ήρθε σήμερα στο κινητό για την εμπειρία της παραλαβής!!!!
Θέλω να πιστεύω πως δεν εννοείτε πως φταίει σε κάτι ο υπάλληλος που έτρεχε σαν το Βέγγο για να τα προλάβει όλα και το κράξιμο θα πέσει στην εταιρεία, σωστά;
Εννοείται το κράξιμο θα είναι προς την εταιρεία, το παιδί εκεί ο,τι του ζητά η εταιρεία κάνει….δεν νομίζω να δρα αυτοβούλως…
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@sgl said in TESLA FORUM:
Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.Πήγαμε μαζί χθες με τον φίλο στον Ασπρόπυργο για την παραλαβή του νέου Model 3 SR από το απόθεμα σε χρώμα Quicksilver (φοβερό χρώμα από κοντά!!) και ευχαριστεί όσους του ξεκαθάρισαν την αμφιβολία/φοβία του για το ground clearance.
Η αγορά ενός Tesla τελικά έχει 2 όψεις από ό,τι μου είπε: την πολύ εύκολη διαδικασία test drive, παραγγελίας, έγκρισης δανείου, εκταμίευσης, πληρωμής, ραντεβού για την παραλαβή - όλα έγιναν μέσα σε 3 ημέρες!!!
Και πάμε στο τραγικό κεφάλαιο της παραλαβής: ενώ είχε κλείσει ραντεβού κανονικά του έστειλε ο υπάλληλος παραλαβών να μην αργήσει γιατί θα έχει μόνο 15’ στη διάθεση του να παραδώσει το αυτοκίνητο λόγω meeting στην εταιρεία και έπρεπε να φύγει. Οκ του απαντά ο φίλος θα είμαι εκεί μισή ώρα νωρίτερα για να έχουμε χρόνο και λαμβάνει απάντηση από τον υπάλληλο της Tesla αφού τον ευχαρίστησε ότι θα φροντίσει να είναι και εκείνος εκεί στην ώρα του. Ο τύπος από την Tesla αφού άργησε τελικά 10’ να εμφανιστεί από την προκαθορισμένη και συμφωνημένη ώρα είχε άλλα 2 αυτοκίνητα να παραδώσει την ίδια ώρα, τοποθέτησε τις πινακίδες, συνέδεσε το κινητό με το αυτοκίνητο και τα υπόλοιπα λέει διαβάστε το εγχειρίδιο και τα δείτε τα βίντεο στο site. Μείναμε και οι 2!!! Θα υπάρξει email και προς την εταιρεία και ανάλογη επιβράβευση στο survey που του ήρθε σήμερα στο κινητό για την εμπειρία της παραλαβής!!!!
Στα πιο σημαντικά τώρα το αυτοκίνητο είναι παρὰ πολύ ποιοτικό μέσα- δεν ακούγεται τριγμός σε λακούβες και μπαλώματα ούτε για αστείο!!
Το οδήγησα κι εγώ για λίγο και με δυσκόλεψε πολύ το θέμα και με τα φλας στο τιμόνι (αγόρασε από το απόθεμα αυτοκίνητο με τη νέα μπαταρία SR αλλά χωρίς τον μοχλό των φλας και την εμπρός camera καθώς μάλλον είχε παραχθεί στο ενδιάμεσο των αλλαγών αυτών), και της μη ύπαρξης της ταχύτητας στο οπτικό πεδίο μου. Σίγουρα είναι θέμα συνήθειας και μετά από λίγο το ξεχνάς αλλά ως πρώτη επαφή με ξένισε και με δυσκόλεψε. -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
20κ χιλιόμετρα και μπαταρία 100%;;; Νομίζω πως απλά δεν έλεγξαν τίποτα... Παρόλαυτα μια χαρά... Το αμάξι είναι ούτως ή άλλως υπέροχο
Δεν είναι απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο. Προχθές πήγε γνωστός μου που έχει Ioniq 5 του 03/2024 πισωκίνητο με την 77Kwh μπαταρία να κάνει έλεγχο με υποψήφιο αγοραστή σε εξουσιοδοτημένο της Hyundai να δουν το SoH της στα 15.100km.
Αποτέλεσμα εγγράφως 100% το οποίο μου το έδειξε από την εκτύπωση του διαγνωστικού της Hyundai. Ο μεν αγοραστής το έκλεισε αμέσως, ο δε φίλος που το πούλησε γιατί πήρε εταιρικό ηλεκτρικό,δεν έχασε σχεδόν καθόλου χρήματα λόγω της καλής τιμής που πέτυχε με τα λίγα χλμ και την υγεία της μπαταρίας. -
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εχω την εμπειρία 4 ετών με το Passat GTE που έχει επίσης μεγάλο μεταξόνιο και δεν αντιμετώπισα ποτέ θέμα. Απλώς χωρίς να έχω τα στοιχεία από τους κατασκευαστές μου φαίνεται πιο χαμηλό το Model 3 από το Passat και συζητώντας με τον φίλο μου και οι δύο είχαμε την εντύπωση ότι θα έχει θέμα το Μ3. Αν με λίγη προσοχή κυρίως σε ράμπες δεν έχει θέμα θα είναι ΟΚ πιστεύω σύμφωνα με τις μαρτυρίες.
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος. -
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Στενός φίλος έχει αποφασίσει να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση και έχει καταλήξει σε Tesla.
Το budget είναι στα 40K και είναι μεταξύ του model 3 highland rwd και του model y standard.
Θέλει τον εξοπλισμό του highland αλλά τους χώρους και κυρίως την απόσταση από το έδαφος του y. Μου είπε ότι έχει πολύ μεγάλες ελλείψεις το νέο y και δεν αξιζει τα χρήματα που ζητάει για αυτό μάλλον κατά 90% θα πάει για το 3αρι. Ο φόβος του είναι για την απόσταση από το εδαφος αφού ως πολύ χαμηλό και θα βρίσκει εύκολα σε ράμπες, λακούβες, σαμαράκια. Όσοι έχετε το 3αρι έχετε συχνά πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος ή δεν είναι τόσο μεγάλο το θέμα τελικά;
