Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 8
    • Posts 1065
    • Best 594
    • Groups 0

    npapanik

    @npapanik

    1250
    Reputation
    108
    Profile views
    1065
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    npapanik Unfollow Follow

    Best posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (και το εξαιρετικό post του συμφουρίτη @ats με το manual 2WD), διανύοντας 1.000+ χιλιόμετρα σε 15 μέρες σε επαρχιακούς και πολύ, μα πολύ, χώμα μπορώ να πω τα ακόλουθα:

      Οδηγικά (υπόψη, έχω την οικογένεια μέσα άρα μιλάμε για στρωτή οδήγηση με ελαφρά υψηλότερη μ.ω. από την πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών (πάντα με Normal στον επαρχιακό, Sport σε ενδεχόμενα προσπεράσματα):

      • Στον επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο είναι βιδωμένο κάτω παρόλο που τα CrossClimate 2 που φοράω δεν έχουν την πρόσφυση ενός καθαρόαιμου θερινού.
      • Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και νιώθω το ελάφρωμα του όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος μειώνεται ή η είσοδος είναι με περισσότερα χλμ από ότι θα έπρεπε. Φυσικά και δεν έχει την αίσθηση ενός N αλλά τον συμβιβασμό αυτό εγώ τον θεωρώ σημαντικό όταν κινείσαι και εκτός δρόμου.
      • Τα φρένα επαρκέστατα παντού, αν και δεν είμαι οπαδός του εν λόγω πεντάλ όταν πηγαίνω με νορμάλ ρυθμούς 😉 , που μας οδηγεί στο επόμενο εδάφιο (DCT)
      • Το DCT του είναι πραγματικά πολύ καλό και κυρίως σωστά ρυθμισμένο: κατεβαίνεις ένα κατηφορικό δρόμο με Normal profile και βρίσκεσαι πίσω από μια σειρά αυτοκινήτων που είναι όλοι "πάνω" στο φρένο, αριστερό "αυτί" λοιπόν και εμπλέκεις την ταχύτητα που δίνει επαρκές φρενάρισμα (η ένδειξη αλλάζει από πχ "D3" σε "3") και δεν αλλάζει παρά μόνο αν ξαναπατήσεις γκάζι για περίπου 15 δευτερόλεπτα (νομίζω). Στο Sport δεν αλλάζει και σε αφήνει να οδηγήσεις όπως εσύ θες!
      • Για τον κινητήρα, ροπάτος και σε συνδυασμό με το DCT στα προσπεράσματα απλά βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι και επικεντρώνεσαι μόνο στους ενδεχόμενους περιφερειακούς κινδύνους. Επίσης παρατήρησα ότι, επιλέγοντας την οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας, βλέπεις το MHEV να πριμοδοτεί την ροπή χαμηλά, ακόμα και στο βαθύ πάτημα του γκαζιού μειώνοντας έτσι το turbo lag.
      • Στο χώμα τώρα, αν έχετε επισκεφτεί την Άνδρο, θα ξέρετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από χωματόδρομο. Κάποιες με σχετικά καλούς και κάποιες με όχι. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, εξομαλύνοντας αισθητά τις ανωμαλίες. Η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος είναι μεν σχετικά μικρή, αλλά αν δεν πας να περάσεις κάποιο νεροφάγωμα κατά μέτωπο δεν θα έχεις πρόβλημα.
      • Η τετρακίνηση μου χρησίμευσε στην Άχλα (βλ. Παντζόπουλος-Μενεγάκη), όπου το ανέβασμα ειδικά σε ένα σημείο με τους δύο δεξιά πάνω σε μια πλάκα με ελάχιστη πρόσφυση και τους αριστερά σε σαθρό χώμα έκανε ένα σύντομο σπινιάρισμα και αμέσως μετά με ξεκόλλησε χωρίς κανένα θέμα.

      Χωροταξικά (Εγώ και οι τρεις γυναίκες):

      • Σας παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για το τι χώρεσε στο πορτπαγκάζ μόνο! Απόλυτα ευχαριστημένος αν και θα ήθελα το κάλυμμα του πορτπαγκάζ να ήταν τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά.

      IMG-0845 (1).jpg

      IMG-0838 (1).jpg

      Κατανάλωση:

      • Περίπου 9l/100, που δεδομένου της χρήσης (με τόσους ανηφορικούς χωματόδρομους με 2α το πολύ) μια χαρά.

      Θα ήθελα:

      • Οι προβολείς να φωτίζουν πιο μακριά.
      • Τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω (τα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται τόσο χώρο στα γόνατα).
      • Στην οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας να απεικονίζεται η στάθμη της 48V μπαταρίας.
      • H οθόνη του οδηγού να είναι πιο παραμετροποίησιμη ως προς τις πληροφορίες που παρέχει.

      Εν κατακλείδι:
      Ένα τεράστιο μπράβο στην Hyundai για την υλοποίηση, ελπίζω να μπορώ να το πω αυτό και μετά από χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία.

      IMG-0895 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @alex-mix said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εκει που ειστε δεν κανονιζετε και καμμια εκδρομη να μοιρασουμε ολοι τα χλμ να βρεθουμε ολοι😁😁😁.
      Να κοψουμε την πιτα βρε παιδι μου🤣🤣🤣

      (IMG_1750.jpeg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρές!

      Συνδυασμός Michelin CrossClimate 2 και τετρακίνησης σε δασικό με -2C: ασταμάτητο το Tucson!

      https://photos.app.goo.gl/anpriqPFR7FNrR6P8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      Πριν αρχίσω να αναλύω τις εντυπώσεις μου για το Swift Sport '19 θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή στο οδηγικό μου προφίλ καθώς και τους λόγους που το επέλεξα. Τα πρώτα 12 χρόνια της (νόμιμης) οδηγικής μου ζωής μοιράστηκαν μεταξύ Fiesta 1ης γενιάς και Civic 4ης και 5ης (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Τα υπόλοιπα 20 με MX-5 ΝΒ 1.6 και 1.8 (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Όπως καταλαβαίνετε έμαθα σε προσθιοκίνητα και συνέχισα σε πισωκίνητα. Όλα Ιαπωνικά (πλήν του Fiesta φυσικά) και ομολογουμένως τέρατα αξιοπιστίας, αν αναλογιστεί κανείς την χρήση (με Μέγαρα ενίοτε…). Με βαριά καρδιά έπρεπε να αποχωριστώ το 16-χρόνο MX-5 μου για χάρη των κορών μου και έχοντας υπόψη την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά και το "fun to drive" του προηγούμενου Swift Sport από τον Αγγλικό τύπο καθώς και τα διάφορα test του καινούριου που το εκθείαζαν ειδικά για το πόσο ευχάριστο είναι ακόμη και σε λογικές ταχύτητες (προφανώς λόγω χαμηλού βάρους όπως και το MX-5) πήρα την απόφαση ότι αυτό ήθελα. Το γεγονός φυσικά ότι το βρήκα με 16.000km, επταετή εγγύηση και 15.000€ με διευκόλυνε αρκετά!

      Θετικά:

      • 975kg/140PS=6,96 και 975kg/230Nm=4,2 οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους (ειδικά η αναλογία kg/Nm), υποκειμενικά το βρίσκω αρκετά πιο γρήγορο από το MX-5 - παντού!
      • Εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και αρκετά συμμετοχικό πίσω μέρος (λόγω κοντού μεταξονίου). Φυσικά και εξαρτάται από τον δρόμο: η έλλειψη διαφορικού και η ψηλή ροπή σε συνδυασμό με Ελληνική άσφαλτο-γυαλί θέλουν την δέουσα προσοχή αλλά με σωστή γραμμή και υπομονή στο γκάζι μπορείς να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα. Σε επαρχιακούς και βουνά όπου ο συντελεστής πρόσφυσης βελτιώνεται (πχ Πάρνηθα & Πεντέλη) εξαιρετικό.
      • Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP
      • Φρένα άγκυρες σε συνδυασμό με το βάρος και τα Conti Sport Contact 5 (εργοστασιακά).
      • Εξοπλισμός απίστευτος, τα πάντα όλα (ακόμα και θερμοκρασία λαδιού!).
      • Εσωτερικοί χώροι αδιανόητοι, αν αναλογιστείς το μήκος των 3,89m και επαρκέστατο πορτ παγκάζ.

      Αρνητικά:

      • Φεύγοντας από το υδραυλικό 2,5 στροφών τιμόνι του MX-5 το ηλεκτρικό των 2,8 με χαλάει κάπως ειδικά ως προς την πληροφόρηση.
      • Θα ήθελα λίγο πιο μικρές διαδρομές στο κιβώτιο (μπορεί να φταίει το MX-5 πάλι…)
      • Θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά από την άλλη θα ήθελα και πιο σπορ ήχο από την εξάτμιση...
      • Θόρυβος από τα ελαστικά σε κάποια είδη ασφάλτου (μπορεί να φταίνε τα Conti).
      • Σε εγκάρσιες ανωμαλίες είναι κάπως σφιχτό (σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά δεδομένου και του sport χαρακτήρα).
      • Το αυτόματο σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης, κάποιες φορές σε προειδοποιεί ενώ δεν χρειάζεται και κάποιες άλλες που περιμένεις να χτυπήσει όχι.

      Ευχαριστώ για την υπομονή και την προτροπή του Lap!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

      Ευχαριστημένος;

      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats μπορεί το Amazon Grey να είναι ένα με την φύση την άνοιξη, αλλά το Silky Bronze με την πέτρα των Κυκλάδων… IMG_0665.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

      Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
      https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

      Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

      Διαδικασία:

      1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
      2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
      3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
      4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
      5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
      6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
      7. Πατήστε το "Update".
      8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
      9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

      425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Τέλεια ήταν παιδιά, άντε και σε άλλα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drive_link&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

      4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik

    Latest posts made by npapanik

    • RE: HONDA FORUM

      @dstou said in HONDA FORUM:

      Αυτό το συνεργείο βρίσκεται εκεί εδώ και 39 χρόνια. Είχε και αντιπροσωπεία μέχρι πριν 8-10 Χρόνια στο απέναντι μαγαζί, και γενικά θεωρείται γκουρούς της Χόντα. Λογικό είναι να έχει πάντα πελατεία. Μέσα είναι όντως συνοικιακό.

      Ναι τους θυμάμαι πολύ καλά αυτούς: το 1990 σε Accord του πατέρα μου του έβαλαν τα Koni που τους είχα πάει και ξέχασαν (!!!) να βάλουν τις ροδέλες ασφαλείας. Αποτέλεσμα; Στο εσάκι της Κηφισίας στο Μαρούσι πετάχτηκαν και τα τέσσερα έμβολα, τα μπροστά χτύπησαν το καπώ εσωτερικά και τα πίσω πέταξαν τα πλαστικά καπάκια των πίσω θόλων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      @groover1972 said in SUZUKI FORUM:

      @npapanik said in SUZUKI FORUM:

      @antonakis said in SUZUKI FORUM:

      Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

      Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

      CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

      Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

      Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

      Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια

      Αυτή είναι διαθέσιμη στις 1500σαλ, σε συνδυασμό με την μείωση της ιπποδύναμης, το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο αργό στις ρεπρίζ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      @antonakis said in SUZUKI FORUM:

      Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

      Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

      CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

      Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

      Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: HONDA FORUM

      @vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:

      @npapanik said in HONDA FORUM:

      Δυστυχώς η φήμη του Σ μεταδίδεται από γενιά σε γενιά ενώ είναι προφανές ότι η καινούρια γενιά της οικογένειας Σ είναι διαφορετική.

      Βλέπω συνέχεια σχόλια περί των ακριβών Honda λόγω Σ και μπαίνοντας τώρα βλέπω το ZR-V στην Elegance να κάνει 34.990 και στην Γερμανία (που έχουμε τις ίδιες ακριβώς εκδόσεις), να κάνει 42.900. Υπολογίστε ότι η Γερμανία δεν έχει ΕΦΚ!

      Αυτό που σίγουρα έχω να του καταλογίσω, είναι ότι παρότι η Honda έχει ανέβει τιμολογιακά σαν εταιρία, τα περισσότερα συνεργεία της είναι σαν συνοικιακά. Γενικώς το τμήμα marketing του Σ υπολείπεται του ανταγωνισμού και ειδικά των μαρκών που ανταγωνίζεται σε τιμολογιακό επίπεδο.

      Το "σαν συνοικιακά" το αναφέρεις με αρνητικό πρόσημο; Ήε την έννοια ότι έχουν πιο νορμάλ τιμές;

      Το πρώτο δυστυχώς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: HONDA FORUM

      Δυστυχώς η φήμη του Σ μεταδίδεται από γενιά σε γενιά ενώ είναι προφανές ότι η καινούρια γενιά της οικογένειας Σ είναι διαφορετική.

      Βλέπω συνέχεια σχόλια περί των ακριβών Honda λόγω Σ και μπαίνοντας τώρα βλέπω το ZR-V στην Elegance να κάνει 34.990 και στην Γερμανία (που έχουμε τις ίδιες ακριβώς εκδόσεις), να κάνει 42.900. Υπολογίστε ότι η Γερμανία δεν έχει ΕΦΚ!

      Αυτό που σίγουρα έχω να του καταλογίσω, είναι ότι παρότι η Honda έχει ανέβει τιμολογιακά σαν εταιρία, τα περισσότερα συνεργεία της είναι σαν συνοικιακά. Γενικώς το τμήμα marketing του Σ υπολείπεται του ανταγωνισμού και ειδικά των μαρκών που ανταγωνίζεται σε τιμολογιακό επίπεδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια

      Δύσκολο το βλέπω να πάρει κάποιο από τα δύο τον καινούριο κινητήρα. Στην επόμενη γενιά τους.

      Ναι αλλά το νέο σπορτατζ εμφανίζεται με 239 ίππους όταν το fl tucson έχει πέσει στα 210...τι παίζει με αυτό;

      Μήπως αυτό;

      f6875aa8-c43a-41de-b79b-dbcf05d2ed13-image.png

      https://www.press-eu.kia.com/d/RCR5enVsPVWn/library/show/eyJpZCI6MTQ5NDQyLCJzY29wZSI6ImFzc2V0OnZpZXciLCJ0aW1lc3RhbXAiOiIxNzQ5NTYzODc3In0:kia:6AApmglCKcnkDToMpjRE-IV1nTOZ4Ic34gxISq9M07A

      Δεν έχω διαβάσει το ακόμα αυτά που γράφει στο link. Αλλά δεν μου ακούγεται πλ λογικό να πήρε το νέο transmission και όχι τον ανανεωμένο κινητήρα…

      Δεν ξέρω, δεν θα έλεγαν για καινούριο κινητήρα στο press kit;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια

      Δύσκολο το βλέπω να πάρει κάποιο από τα δύο τον καινούριο κινητήρα. Στην επόμενη γενιά τους.

      Ναι αλλά το νέο σπορτατζ εμφανίζεται με 239 ίππους όταν το fl tucson έχει πέσει στα 210...τι παίζει με αυτό;

      Μήπως αυτό;

      f6875aa8-c43a-41de-b79b-dbcf05d2ed13-image.png

      https://www.press-eu.kia.com/d/RCR5enVsPVWn/library/show/eyJpZCI6MTQ5NDQyLCJzY29wZSI6ImFzc2V0OnZpZXciLCJ0aW1lc3RhbXAiOiIxNzQ5NTYzODc3In0:kia:6AApmglCKcnkDToMpjRE-IV1nTOZ4Ic34gxISq9M07A

      Επειδή δεν μπορώ να τα δω καλά από κινητό αυτά αφορούν το fl Sportage που αναμένεται στην χρόνια ή το νέο μοντέλο ;

      Ναι στο FL αναφέρεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια

      Δύσκολο το βλέπω να πάρει κάποιο από τα δύο τον καινούριο κινητήρα. Στην επόμενη γενιά τους.

      Ναι αλλά το νέο σπορτατζ εμφανίζεται με 239 ίππους όταν το fl tucson έχει πέσει στα 210...τι παίζει με αυτό;

      Μήπως αυτό;

      f6875aa8-c43a-41de-b79b-dbcf05d2ed13-image.png

      https://www.press-eu.kia.com/d/RCR5enVsPVWn/library/show/eyJpZCI6MTQ5NDQyLCJzY29wZSI6ImFzc2V0OnZpZXciLCJ0aW1lc3RhbXAiOiIxNzQ5NTYzODc3In0:kia:6AApmglCKcnkDToMpjRE-IV1nTOZ4Ic34gxISq9M07A

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια

      Δύσκολο το βλέπω να πάρει κάποιο από τα δύο τον καινούριο κινητήρα. Στην επόμενη γενιά τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
      Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
      Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
      Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

      Όχι μόνο:
      The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.

      Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.

      https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/hyundai-unveils-next-generation-hybrid-system.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr