Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 8
    • Posts 1082
    • Best 604
    • Groups 0

    Best posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (και το εξαιρετικό post του συμφουρίτη @ats με το manual 2WD), διανύοντας 1.000+ χιλιόμετρα σε 15 μέρες σε επαρχιακούς και πολύ, μα πολύ, χώμα μπορώ να πω τα ακόλουθα:

      Οδηγικά (υπόψη, έχω την οικογένεια μέσα άρα μιλάμε για στρωτή οδήγηση με ελαφρά υψηλότερη μ.ω. από την πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών (πάντα με Normal στον επαρχιακό, Sport σε ενδεχόμενα προσπεράσματα):

      • Στον επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο είναι βιδωμένο κάτω παρόλο που τα CrossClimate 2 που φοράω δεν έχουν την πρόσφυση ενός καθαρόαιμου θερινού.
      • Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και νιώθω το ελάφρωμα του όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος μειώνεται ή η είσοδος είναι με περισσότερα χλμ από ότι θα έπρεπε. Φυσικά και δεν έχει την αίσθηση ενός N αλλά τον συμβιβασμό αυτό εγώ τον θεωρώ σημαντικό όταν κινείσαι και εκτός δρόμου.
      • Τα φρένα επαρκέστατα παντού, αν και δεν είμαι οπαδός του εν λόγω πεντάλ όταν πηγαίνω με νορμάλ ρυθμούς 😉 , που μας οδηγεί στο επόμενο εδάφιο (DCT)
      • Το DCT του είναι πραγματικά πολύ καλό και κυρίως σωστά ρυθμισμένο: κατεβαίνεις ένα κατηφορικό δρόμο με Normal profile και βρίσκεσαι πίσω από μια σειρά αυτοκινήτων που είναι όλοι "πάνω" στο φρένο, αριστερό "αυτί" λοιπόν και εμπλέκεις την ταχύτητα που δίνει επαρκές φρενάρισμα (η ένδειξη αλλάζει από πχ "D3" σε "3") και δεν αλλάζει παρά μόνο αν ξαναπατήσεις γκάζι για περίπου 15 δευτερόλεπτα (νομίζω). Στο Sport δεν αλλάζει και σε αφήνει να οδηγήσεις όπως εσύ θες!
      • Για τον κινητήρα, ροπάτος και σε συνδυασμό με το DCT στα προσπεράσματα απλά βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι και επικεντρώνεσαι μόνο στους ενδεχόμενους περιφερειακούς κινδύνους. Επίσης παρατήρησα ότι, επιλέγοντας την οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας, βλέπεις το MHEV να πριμοδοτεί την ροπή χαμηλά, ακόμα και στο βαθύ πάτημα του γκαζιού μειώνοντας έτσι το turbo lag.
      • Στο χώμα τώρα, αν έχετε επισκεφτεί την Άνδρο, θα ξέρετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από χωματόδρομο. Κάποιες με σχετικά καλούς και κάποιες με όχι. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, εξομαλύνοντας αισθητά τις ανωμαλίες. Η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος είναι μεν σχετικά μικρή, αλλά αν δεν πας να περάσεις κάποιο νεροφάγωμα κατά μέτωπο δεν θα έχεις πρόβλημα.
      • Η τετρακίνηση μου χρησίμευσε στην Άχλα (βλ. Παντζόπουλος-Μενεγάκη), όπου το ανέβασμα ειδικά σε ένα σημείο με τους δύο δεξιά πάνω σε μια πλάκα με ελάχιστη πρόσφυση και τους αριστερά σε σαθρό χώμα έκανε ένα σύντομο σπινιάρισμα και αμέσως μετά με ξεκόλλησε χωρίς κανένα θέμα.

      Χωροταξικά (Εγώ και οι τρεις γυναίκες):

      • Σας παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για το τι χώρεσε στο πορτπαγκάζ μόνο! Απόλυτα ευχαριστημένος αν και θα ήθελα το κάλυμμα του πορτπαγκάζ να ήταν τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά.

      IMG-0845 (1).jpg

      IMG-0838 (1).jpg

      Κατανάλωση:

      • Περίπου 9l/100, που δεδομένου της χρήσης (με τόσους ανηφορικούς χωματόδρομους με 2α το πολύ) μια χαρά.

      Θα ήθελα:

      • Οι προβολείς να φωτίζουν πιο μακριά.
      • Τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω (τα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται τόσο χώρο στα γόνατα).
      • Στην οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας να απεικονίζεται η στάθμη της 48V μπαταρίας.
      • H οθόνη του οδηγού να είναι πιο παραμετροποίησιμη ως προς τις πληροφορίες που παρέχει.

      Εν κατακλείδι:
      Ένα τεράστιο μπράβο στην Hyundai για την υλοποίηση, ελπίζω να μπορώ να το πω αυτό και μετά από χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία.

      IMG-0895 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @alex-mix said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εκει που ειστε δεν κανονιζετε και καμμια εκδρομη να μοιρασουμε ολοι τα χλμ να βρεθουμε ολοι😁😁😁.
      Να κοψουμε την πιτα βρε παιδι μου🤣🤣🤣

      (IMG_1750.jpeg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρές!

      Συνδυασμός Michelin CrossClimate 2 και τετρακίνησης σε δασικό με -2C: ασταμάτητο το Tucson!

      https://photos.app.goo.gl/anpriqPFR7FNrR6P8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      Πριν αρχίσω να αναλύω τις εντυπώσεις μου για το Swift Sport '19 θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή στο οδηγικό μου προφίλ καθώς και τους λόγους που το επέλεξα. Τα πρώτα 12 χρόνια της (νόμιμης) οδηγικής μου ζωής μοιράστηκαν μεταξύ Fiesta 1ης γενιάς και Civic 4ης και 5ης (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Τα υπόλοιπα 20 με MX-5 ΝΒ 1.6 και 1.8 (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Όπως καταλαβαίνετε έμαθα σε προσθιοκίνητα και συνέχισα σε πισωκίνητα. Όλα Ιαπωνικά (πλήν του Fiesta φυσικά) και ομολογουμένως τέρατα αξιοπιστίας, αν αναλογιστεί κανείς την χρήση (με Μέγαρα ενίοτε…). Με βαριά καρδιά έπρεπε να αποχωριστώ το 16-χρόνο MX-5 μου για χάρη των κορών μου και έχοντας υπόψη την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά και το "fun to drive" του προηγούμενου Swift Sport από τον Αγγλικό τύπο καθώς και τα διάφορα test του καινούριου που το εκθείαζαν ειδικά για το πόσο ευχάριστο είναι ακόμη και σε λογικές ταχύτητες (προφανώς λόγω χαμηλού βάρους όπως και το MX-5) πήρα την απόφαση ότι αυτό ήθελα. Το γεγονός φυσικά ότι το βρήκα με 16.000km, επταετή εγγύηση και 15.000€ με διευκόλυνε αρκετά!

      Θετικά:

      • 975kg/140PS=6,96 και 975kg/230Nm=4,2 οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους (ειδικά η αναλογία kg/Nm), υποκειμενικά το βρίσκω αρκετά πιο γρήγορο από το MX-5 - παντού!
      • Εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και αρκετά συμμετοχικό πίσω μέρος (λόγω κοντού μεταξονίου). Φυσικά και εξαρτάται από τον δρόμο: η έλλειψη διαφορικού και η ψηλή ροπή σε συνδυασμό με Ελληνική άσφαλτο-γυαλί θέλουν την δέουσα προσοχή αλλά με σωστή γραμμή και υπομονή στο γκάζι μπορείς να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα. Σε επαρχιακούς και βουνά όπου ο συντελεστής πρόσφυσης βελτιώνεται (πχ Πάρνηθα & Πεντέλη) εξαιρετικό.
      • Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP
      • Φρένα άγκυρες σε συνδυασμό με το βάρος και τα Conti Sport Contact 5 (εργοστασιακά).
      • Εξοπλισμός απίστευτος, τα πάντα όλα (ακόμα και θερμοκρασία λαδιού!).
      • Εσωτερικοί χώροι αδιανόητοι, αν αναλογιστείς το μήκος των 3,89m και επαρκέστατο πορτ παγκάζ.

      Αρνητικά:

      • Φεύγοντας από το υδραυλικό 2,5 στροφών τιμόνι του MX-5 το ηλεκτρικό των 2,8 με χαλάει κάπως ειδικά ως προς την πληροφόρηση.
      • Θα ήθελα λίγο πιο μικρές διαδρομές στο κιβώτιο (μπορεί να φταίει το MX-5 πάλι…)
      • Θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά από την άλλη θα ήθελα και πιο σπορ ήχο από την εξάτμιση...
      • Θόρυβος από τα ελαστικά σε κάποια είδη ασφάλτου (μπορεί να φταίνε τα Conti).
      • Σε εγκάρσιες ανωμαλίες είναι κάπως σφιχτό (σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά δεδομένου και του sport χαρακτήρα).
      • Το αυτόματο σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης, κάποιες φορές σε προειδοποιεί ενώ δεν χρειάζεται και κάποιες άλλες που περιμένεις να χτυπήσει όχι.

      Ευχαριστώ για την υπομονή και την προτροπή του Lap!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

      Ευχαριστημένος;

      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats μπορεί το Amazon Grey να είναι ένα με την φύση την άνοιξη, αλλά το Silky Bronze με την πέτρα των Κυκλάδων… IMG_0665.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

      Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
      https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

      Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

      Διαδικασία:

      1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
      2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
      3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
      4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
      5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
      6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
      7. Πατήστε το "Update".
      8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
      9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

      425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Τέλεια ήταν παιδιά, άντε και σε άλλα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drive_link&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

      4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Παρέλαβα και εγώ παιδιά (9μήνες και 11 μέρες). Είναι φυσικά πολύ νωρίς για να εκφράσω γνώμη. Η γυναίκα πάντως κατενθουσιασμένη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik
      καλημέρα,
      έχεις κάποιες πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο, να μας ενημερώσεις?

      Καλή εβδομάδα,

      Μιας και ακόμα το στρώνω, θα σχολιάσω για αυτά που μπορώ:

      • Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άνεση και ηχομόνωση.
      • Γενικώς η εικόνα του εσωτερικού (design) μου αρέσει πολύ και επίσης έχει εντυπωσιάσει όσους το έχουν δει. από κοντά. Όσον αφορά κάποια σκληρά πλαστικά, από την στιγμή που οπτικά δεν ενοχλούν, είμαι ΟΚ.
      • Η γενικότερη εργονομία είναι πάρα πολύ καλή, συμπεριλαμβανομένου του infotainment (έχω την 8άρα οθόνη).
      • Χώροι εξαιρετικοί αλλά θα ήθελα το πίσω κάθισμα να μετακινείται εμπρός-πίσω ώστε να αυξομειώνεται ο χώρος αποσκευών.
      • Το Smart Cruise Control (SCC) δουλεύει εξαιρετικά και προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο ειδικά ως ιδιαίτερα αγχολυτικό σε συνθήκες κίνησης.
      • Φώτα πολύ καλά, αν και δεν έχω ακόμη ταξιδέψει σε επαρχιακό.
      • Ο κινητήρας φαίνεται πολύ ροπάτος από πολύ χαμηλά, τo DCT πολύ ομαλό αν και όπως πρωτοείπα δεν έχει οδηγηθεί ακόμα γρήγορα.
      • Με παραξενεύει λίγο η λειτουργία του Auto Hold η οποία πρέπει να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα και δεν είναι αυτόματα ενεργοποιημένη.
      • Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το χειρόφρενο δεν ενεργοποιείται πάντα όταν βάζεις το κιβώτιο σε Park αλλά μόνο όταν έχει κλίση ο δρόμος.
      • Περίεργο που δεν εμφανίζεται το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία του 48V, ειδικά αν αναλογιστείτε ότι στο διάγραμμα κατανομής του AWD δείχνει πόσο στριμένοι είναι οι τροχοί!
      • Τώρα όσον αφορά την κατανάλωση, πλησιάζοντας τα 1.000km και έχοντας διαβάσει στο manual οτι θα στρώσει μέχρι τα 6.000km, είμαι αυτή την στιγμή ~12L/100 με χρήση πόλης και μόνο.

      Γενικώς είμαι πολύ ευχαριστημένος και αν αποδειχθεί και αξιόπιστο νομίζω ότι αποτελεί λίρα εκατό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Ποιος μπορεί να ενθουσιαστεί ρε παιδιά με αυτούς τους απρόσωπους ανθρωπομεταφορείς (=κουβάδες); Να ενθουσιαστείς για ένα Hyundai N, όχι για Tucson...

      Συγκρινεις Μήλα με Πορτοκάλια αγαπητέ.
      Κάτοχος του εν λόγω οχήματος σε πληροφορώ πως με εβγαλε ασπροπρόσωπο στις καλοκαιρινες διακοπες μου μεταφέροντας ολα τα υπάρχοντα μας συν αξεσουαρ παραλιας,ομπρέλες,καρέκλες,ψυγειο,κ.λ.π ενω εμεις φτάσαμε ατσαλακωτοι οπως και οι δυο γιοι μου που ειχαν αραξει (μη πω ξαπλώσει) στη ''σάλα'' ακριβως απο πισω.
      Κανω τα ταξιδια και τις βολτες μου με ασφαλεια αλλα και ανεση για ολους τους επιβατες.
      Θελω πικνικ στο βουνο? Καρεκλακια,τραπεζι,ψυγειο κ.λ.π τα βαζω ολα πισω.
      Θέλω παραλία? Μεσα οι καρεκλες και οι ομπρέλες,ψυγειαρες κ.λ.π.
      Αγορες απο ΙΚΕΑ και παρομοια καταστήματα ? Μέσα και αυτα με ριξιμο των καθισματων.

      Καίει (1.6 Mild Hybrid βενζίνη) σχεδόν οσο το δεύτερο όχημα της οικογένειας ,ενα SUZUKI SWIFΤ δεκαετιας περιπου ,παρά το βάρος και τον ογκο του κατι που μου προξενησε εντυπωση οταν το πηρα.
      Παράλληλα εχει ικανή ιπποδύναμη για ασφαλείς προσπεράσεις.

      Τωρα, αν βγει και αξιόπιστο οπως περιμενω απο τη φημη που η HYUNDAI εχει σε γενικες γραμμές ενω και το συγκεκριμένο μοντέλο (NX4) δεν εχει παρουσιάσει βλαβες τρανταχτες η σε συγκεκριμενα μηχανικα μερη τοτε η αγορα μου θα εχει ικανοποιήσει ολες τις αναγκες μου με τη καλυτερη σχεση τιμης-αποδοσης (value for money το λενε στο χωριό μου 😀 )

      Υπό το πρίσμα όλων τον προαναφερθέντων μπορώ να πω οτι είμαι ενθουσιασμένος ? Περιττό θα ειναι....
      Σίγουρα όμως θα μπορουσα να αισθάνομαι ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ απο την αγορα μου. (εφόσον επαληθευτώ για το ζήτημα της αξιοπιστιας).

      Υ.Γ: Το οχημα απευθυνεται κατα κυριο λογο σε οικογενειάρχες by the way....οι υπολοιποι...να πατε αλλου ! 🤗

      100% σύμφωνος!

      IMG_26361.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @yem said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      @npapanik said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εγώ μέσα (θα χώσω την γυναίκα για τις ταριφιές με τα παιδιά...).

      Σκληρός παίχτης.

      Θερμοσίφωνα να ανάψεις για τα πιάτα 😅

      Θα με βάλει να τα πλύνω με κρύο… που τέτοιες πολυτέλειες!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Για να ευθυμήσουμε λοιπόν να σας πω μία ιστορία για τον Σαρακάκη: είναι 1995 και ξαφνικά βλέπω το ταχύμετρο μου (Civic EG) να πέφτει στο μηδέν. Το κοιτάμε λοιπόν με το συνεργείο και βλέπουμε ότι ένα πλαστικό γρανάζι έχει φθαρεί και πρέπει να αλλαχτεί. Κατεβαίνω λοιπόν στον Σαρακάκη κάτω στην Αθηνών και στα παιδιά στα ανταλλακτικά που τα ήξερα κιόλας και τους λέω έτσι κι έτσι θέλω αυτό το ανταλλακτικό μου λένε φίλε ατύχησες έξι μήνες τουλάχιστον για να το φέρουμε… Ρε παιδιά είναι δυνατόν χωρίς ταχύμετρο και τα λοιπά και τα λοιπά μου λένε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι πήγαινε στον τάδε όροφο στον κύριο τάδε να παραγγείλεις το ανταλλακτικό. Ανεβαίνω λοιπόν πάνω μπαίνω σε ένα γραφείο - κανονικό γραφείο - όχι αποθήκη και του λέω ότι χρειάζομαι αυτό το ανταλλακτικό με αυτό το part number. Σκέφτεται ο τύπος λίγο και ξαφνικά μου λέει φίλε είσαι πολύ τυχερός ανοίγει ένα συρτάρι - στο γραφείο του τώρα μιλάμε - και βγάζει το γρανάζι!!!! Έχω μείνει κάγκελο και μου λέει φίλε πάρτο και φύγε και μην ρωτάς…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Kia Stonic

      @giannisa said in Kia Stonic:

      Χαιρετώ την κοινότητα. Έχω αποφασίσει να αγοράσω το kia Stonic GT Line 7dct όμως δεν γνωρίζω εάν αξίζει να δώσω 1500€ παραπάνω για την έκδοση με τα 120hp και τον ήπια υβριδικό κινητήρα. Να σημειώσω εδώ ότι έχω υπερβεί κατά πολύ το μπάτζετ για την αγορά αυτοκινήτου έτσι ώστε να μετράει και το κάθε ευρώ που θα δώσω παραπάνω. Θα γίνει απόσβεση αυτών των χρημάτων ή να πάω στην αγορά του απλού βενζινοκίνητου; Ευχαριστώ!

      Από την στιγμή που μιλάμε για ήπια υβριδικό κινητήρα, δεν θα ασποσβεστεί ποτέ. Χρησιμοποίησε το excel που έχω φτιάξει για επιβεβαίωση: link text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Kona 2023

      Νέο Kona

      Μου το έστειλε φίλος από την Κυψέλη...

      Νέο Kona Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: TOYOTA FORUM

      Εθεάθη το πρώτο στο εσάκι της Κηφισίας στο Μαρούσι:

      IMG_3928.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: TOYOTA FORUM

      766b4f0b-a462-4404-b84e-f967eb15760a-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
      Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.

      Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.

      Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.

      Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 30
    • 31
    • 1 / 31
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr