Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 117
    • Best 86
    • Groups 0

    ats

    @ats

    Architect - Runner - Dreamer

    277
    Reputation
    37
    Profile views
    117
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens, GR Age 53

    ats Unfollow Follow

    Best posts made by ats

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      IMG_20230805_191821.jpg

      Μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα διακοπών Αυγούστου με το Tucson, μπορώ πλέον να μιλήσω με σιγουριά για τα συν και τα πλην του αυτοκινήτου (1.6T 48V 180hp 2wd iMT6 Distinctive):

      • ΘΕΤΙΚΑ
      1. Δυνατό μοτέρ με επαρκή ισχύ και ροπή παντού, εφόσον έχει επιλεχθεί normal ή sport driving mode. Το eco δεν είναι τόσο κακό, αλλά σε χαμηλές στροφές από στάση φιμώνει τον κινητήρα επιδρώντας μάλλον αρνητικά στην κατανάλωση.
      2. Πολύ καλές επιταχύνσεις εν κινήσει. Ναι, και από στάση, αν έχει κάποια σημασία αυτό.
      3. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αρκεί να θυμάσαι τι οδηγείς. Δίνει την αίσθηση μικρότερου αυτοκινήτου σε ορεινές διαδρομές, μαζεύοντας χιλιόμετρα γρήγορα και στρίβοντας χωρίς δράματα.
      4. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. Δεν ακούστηκε ούτε τσικ στο εσωτερικό, παρά τους κακοτράχαλους δρόμους που κινηθήκαμε.
      5. Ωραίο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ιδίως μόλις συνηθίσαμε τον drive by wire συμπλέκτη που πιάνει κάπως ψηλά. Πολύ ευχάριστη αίσθηση, θετικό κούμπωμα, γρήγορες αλλαγές.
      6. Καλύτερη κατανάλωση από την αναμενόμενη. Σε ταξίδι 2500+ χλμ σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, με πλήρες φορτίο και μωτ περίπου 110kmh είδαμε συνολική μέση κατανάλωση 7.7lt/100km. Εννοείται ότι όσο εύκολα μπορεί η κατανάλωση να κρατηθεί σε λογικά πλαίσια άλλο τόσο εύκολα μπορεί να ξεφύγει προς τα πάνω. Είδαμε 5.1lt/100km σε χαλαρό ρολάρισμα με 120kmh στην ΕΟ, όπως είδαμε και 16.8lt/100km σε ένα γρήγορο ορεινό ανέβασμα 12χλμ με υψομετρική διαφορά 1000μ.
      7. Design με άποψη και χαρακτήρα, μέσα και κυρίως έξω. Αδιαφορώ αν διχάζει ή αν αρέσει στην πλειοψηφία. Εφόσον αρέσει σε μένα, end of story.
      • ΑΡΝΗΤΙΚΑ
      1. Η αίσθηση του τιμονιού θα μπορούσε να είναι καλύτερη, κρίνοντας από τα υπέροχα σε αίσθηση συστήματα διεύθυνσης των Hyundai N. Βελτιώνεται λίγο στο sport mode, αν και κάπως τεχνητά.
      2. Ο χώρος αποσκευών είναι μεν μεγάλος, αλλά κάπως ρηχός. Σηκώνοντας το κάλυμμα και βλέποντας όλο αυτό το χαμένο χώρο πέριξ της μπαταρίας 48V αναρωτιέται κανείς αν αυτό ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν σε επίπεδο χωροταξικής εκμετάλλευσης.
      3. Ακόμα και μετά το τελευταίο update, το navigation του Bluelink θέλει δουλειά σε επίπεδο ενημέρωσης χαρτών, αν και δεν μας δημιούργησε κάποιο μεγάλο πρόβλημα.
      4. Ο γνωστός και από άλλα μέλη του φόρουμ αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες στα 120-130 kmh είναι όντως υπαρκτός, αν και όχι τόσο ενοχλητικός.
      • ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
      1. Να φοράει ένα περισσότερο driver-oriented σετ ελαστικών από τα Continental Eco Contact 6. Νομίζω ότι θα βοηθούσε πολύ και στη βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού.
      2. Nα μην γεμίζει δαχτυλιές με τη σκέψη το piano black φινίρισμα και η οθόνη του infotainment.
      3. Και ναι, τα πίσω φλας θα μπορούσε θα έπρεπε να είναι τοποθετημένα ψηλότερα. Το κατάλαβα όταν ακολουθούσα ένα ίδιο Tucson σε μποτιλιάρισμα πόλης (άρα αργά και από κοντά). To πρόβλημα είναι λιγότερο έντονο εκτός πόλης (οπότε υπάρχουν αποστάσεις) ή το βράδυ, καθώς φαίνονται και τα φλας των καθρεπτών. Ωστόσο είναι υπαρκτό και καλό θα ήταν να διορθωθεί στο facelift, ιδανικά με τρόπο που θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως retrofit και στα προ-fl αυτοκίνητα.

      Συμπερασματικά, μόνο καλά λόγια έχω για το αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να μπει ο παράγοντας value for money στην εξίσωση για να χρυσώσει κάποιο χάπι. Αγοράστηκε ως compact station wagon με την απαίτηση να καλύπτει εύκολα και γρήγορα μεγάλες αποστάσεις και φαίνεται ότι εκπληρώνει το ρόλο του στο έπακρο. Ωστόσο, με πλήρη ειλικρίνεια πιστεύω ότι η βέλτιστη έκδοση του Tucson NX4 είναι η hybrid των 230 ίππων, η οποία συνδυάζει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις με σημαντικά μεγαλύτερη οικονομία χωρίς συνειδητή προσπάθεια εκ μέρους του οδηγού.

      Σε κάθε περίπτωση αξίζει μεγάλος σεβασμός στη Hyundai, καθώς με έργα και όχι φανφάρες κατάφερε να αναβαθμίσει πολλές κατηγορίες το status της μάρκας. Στα 80s-90s μπορεί να προκαλούσαν γέλιο - και σε μένα. Τώρα τα γέλια κόπηκαν οριστικά. Μπράβο τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

      IMG_7394.JPG
      IMG_20230501_193246.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      IMG_20230625_003015.jpg

      IMG_20230624_205416.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Σε μια κορυφαία στιγμή αυτοκινητιστικής αμπαλοσύνης και πάνω που θεωρούσα ότι έχω πάρει τον αέρα του drive-by-wire συμπλέκτη στο Tucson, κατάφερα χθες βράδυ να στολάρω (με άλλα λόγια: ναι, να μου σβήσει) ξεκινώντας πρώτος από φανάρι στην Λ. Κηφισίας. ΟΚ, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες (ίσως), αλλά το δράμα ξεκινάει αμέσως μετά.

      Μαθημένος από τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας, πάω να βάλω μπροστά τον κινητήρα πατώντας συμπλέκτη ενώ είχα ήδη στο κιβώτιο πρώτη ταχύτητα. Πατώ start engine, τίποτα. Μίνι στρατιωτική υβρεοπομπή. Ανάβω alarm. Θυμάμαι ότι για να βάλεις μπροστά πρέπει να πατάς συμπλέκτη και φρένο. Ξαναπατάω start engine, ξανά τίποτα. Ακολουθεί κι άλλη στρατιωτική υβρεοπομπή. Και τότε θυμάμαι ο φωστήρας 💡 ότι για λόγους ασφαλείας η διαδικασία για να βάλεις μπροστά το Tucson προβλέπει να πατάς και συμπλέκτη, και φρένο, και να έχεις νεκρά στο κιβώτιο. Το κάνω, συνθλίβω το start engine, αυτή τη φορά πήρε μπροστά, έφυγα κακήν-κακώς. Η καθυστέρηση δεν κράτησε πάνω από 10 δευτερόλεπτα, αλλά μου φάνηκαν 10 αιώνες. Στο μεταξύ εισέπραξα μερικά "βραβεία" ανοιχτής παλάμης με τις αντίστοιχες τιμητικές προσφωνήσεις για τη συλλογή μου, υπό τους ήχους φιλαρμονικής συμπλεγματικών γερμανοβρετανικών ενκόρνων, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να ευχαριστήσω το φιλοθεάμον κοινό μου, επηρεασμένος ίσως από τη συγκίνηση της στιγμής .

      Το νόημα αυτής της ανάρτησης δεν είναι φυσικά να εισπράξω μερικά ακόμα αντίστοιχα "βραβεία" από το φόρουμ, ούτε να ψάξω ψυχολογική υποστήριξη για το τραύμα μου - υπάρχουν ειδικοί για αυτό. Επίσης είναι προφανές ότι μετά από 3 μήνες και 5500χλμ με το αυτοκίνητο το λάθος ήταν δικό μου και μόνο. Σκεφτόμουν όμως ότι όλες αυτές οι δικλείδες ασφαλείας είναι καλοδεχούμενες όταν ξεκινά κανείς από στάθμευση, αλλά ίσως θα έπρεπε να απενεργοποιούνται όταν ζητήσεις να ξαναβάλεις μπροστά τον κινητήρα αμέσως μόλις τον σβήσεις - ή σου σβήσει, όπως μεγαλειωδώς μου συνέβη. Υποτίθεται ότι η διαδικασία εκκίνησης κινητήρα του Tucson είναι ένα πρόσθετο μέσο ασφάλειας, αλλά πέρα από την πλάκα μόνο ασφαλής δεν ήταν η κατάσταση που προέκυψε από το τίποτα χθες. Έχουν εξελιχθεί απίθανα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (με πολλά από τα οποία προσωπικά διαφωνώ, αλλά δεν είναι της παρούσης), θα μπορούσε να υπάρχει και ένα σύστημα ανίχνευσης στολαρίσματος. Διάολε, εδώ με κοιτάζει στα μάτια οδηγώντας και μου ζητάει να βγούμε για καφέ όταν νομίζει ότι κουράστηκα...

      Σε κάθε περίπτωση, αν αυτό το Σαββατοκύριακο στην άνοδο της Λ. Κηφισίας από δαχτυλίδι Αττικής Οδού μέχρι Κηφισιά πετύχετε ένα λαδοπράσινο (λέγε με και Amazon Grey) Tucson σαν το κάτωθι εικονιζόμενο να κάνει σβέλτες εκκινήσεις από στάση, εγώ θα είμαι που θα προσπαθώ να ξορκίσω το χθεσινό στολάρισμα. Μην το πάρετε προσωπικά, δείξτε κατανόηση, live long and prosper. 🖖

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @antonakis said in AUDI A2 Forum:

      Το παν στη φωτογραφία είναι το μάτι και όχι το μέσο ...

      @antonakis, είναι και το φως που παίζει το ρόλο του, εξ΄ου άλλωστε και η ετυμολογία της λέξης φωτογραφία.

      Να και το άλλο του προφίλ σε ασπρόμαυρο, που τεχνηέντως κρύβει πόσο λερωμένο ήταν το Α2 σε εκείνη τη λήψη.

      Αρκούσαν ελάχιστες νευρώσεις στο αμάξωμα για να φανούν οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές της σιλουέτας του. Αυτή η λιτότητα δεν έπαψε ποτέ να με εντυπωσιάζει.

      IMG_6085.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      Εγώ προχθές: Ανεβάζω το παραπάνω ποστ περιγράφοντας τους λόγους που το Tucson μου αρέσει κάθε μέρα περισσότερο.

      4T Forum: Tρελαίνεστε όλοι με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο για να κάνω debadge τα σήματα της αντιπροσωπείας. 'Ωρες-ώρες νιώθω σαν να μιλάω σε τοίχο (pun intended)... Πάντως έχω και σπάγγο και πετονιά και dental floss, μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω το χρέος μου και θα πάω να δοκιμάσω. 🙂 Μέχρι τότε σας επαναφέρω στην τάξη ανεβάζοντας άλλη μία φωτογραφία από προχθές στο ίδιο θέμα "ακμές / σκόνη / amazon grey".

      ΥΓ: Δείξτε κατανόηση, μέρα γενεθλίων σήμερα, παραδοσιακά μου κάθεται λίγο βαριά. 🎂🥂

      Tucson_20230624 - Copy.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3
      Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
      Το διάβασες το ποστ του φίλου?

      Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

      Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

      Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

      Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
      Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
      Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

      Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
      Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

      Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

      Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

      Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

      Αγαπητέ μου είσαι εκτός θέματος. Για μένα τέλος πάντων και για τη συζήτηση για το Α2. Αυτά.

      Ούτε εγώ θα συνεχίσω για να μην στο χαλάσω. Θα σε αφήσω να αποθεώνεις και το Α2.

      Βρε παιδιά, δεν χρειάζεται να τσακώνεστε, ιδίως για μια εμπειρία που δεν είχατε. Ναι, το Α2 ήταν πρωτοποριακό, δεν χωράει αμφιβολία. Ναι, επίσης είχε κατασκευαστικά θέματα, καθώς για να βγουν τα νούμερα (που τελικά δεν βγήκαν...) επιλέχθηκαν πολλά εξαρτήματα από το κάτω ράφι, καθώς και οι βασικοί κινητήρες του VAG. Παρά το χαμηλό βάρος, ένιωθες ότι ο 1.4 των 75hp δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων. Πήγαινε, αλλά ήθελε στίψιμο.

      Ειδικά για τους τριγμούς, δεν οφείλονται στο πλαίσιο αλουμινίου, που έχει πολύ μεγάλη στρεπτική ακαμψία, αλλά σε κακές συνδέσεις των πλαστικών μερών στο αμάξωμα. Όσες φορές ασχολήθηκα με αυτές σοβαρά (με σπρέι σιλικόνης κλπ) κόβονταν μαχαίρι, αλλά δεν μπορεί να γίνεται σε μόνιμη βάση αυτό, κάποια στιγμή λες "κάπου ώπα". Όσο για τον κινητήρα που κόντεψα να τον μαζεύω από το δρόμο, αυτό είχε να κάνει με το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών των εξουσιοδοτημένων συνεργείων και όχι με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

      Να κάνω εδώ και ένα προσωπικό disclaimer: η αυτοκινητιστική καρδιά μου γέρνει προς Ιταλία μεριά. Από εκεί και πέρα δεν είμαι λάτρης σχολών, αλλά αυτοκινήτων. Κάθε προέλευσης, είδους και ηλικίας με μόνο κριτήριο να πηγαίνουν την ιδέα της αυτοκίνησης παρακάτω κοιτώντας προς το μέλλον. Και ναι, το προσωπικό μου κουσούρι - μετά από 20 χρόνια - είναι ότι βρίσκω το Α2 πρωτοποριακό και σταθμό στο automotive design παρά τα προβλήματα που με κέρασε όλα αυτά τα χρόνια. A marvelous failure, την οποία είχα την τιμή να υποστηρίξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      Καλημέρα στο φόρουμ,

      Έγραψα ένα άρθρο στο Driven to Write σχετικά με το Αudi A2 και την πολυετή συμβίωσή μου με αυτό. Η δημοσίευση ανήκε σε μια ευρύτερη σειρά άρθρων για τα 10 χρόνια του Driven to Write, με τους συνεργάτες της σελίδας να γράφουν για το δικό τους ιδανικό "DTW Kind of Car". Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάποιο άλλο...

      Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το διαβάσει σε αυτό το link.

      Audi-A2-cartoon-e1710940000812.jpg
      (Εικονογράφηση: Richard Herriott)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

      γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

      Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

      Τα καλά ήταν συντριπτικά περισσότερα. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε ορεινούς δρόμους, με ένα σετ καλών ελαστικών. Πολύ χαμηλή κατανάλωση. Μεγάλοι και άνετοι εσωτερικοί χώροι για επιβάτες και επισκευές, που δεν ταιριάζουν με τα 3.82μ του μήκους του. Και πάνω απ΄ όλα η χαρά του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο που είναι καθαρό design statement για το ποιό δρόμο θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει η αυτοκίνηση.

      Θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Kαλημέρα...

      Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.

      Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια

      υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.

      Καλησπέρα @avg_tcs,

      Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι έχουμε μια διαφορά ηλικίας περίπου 10 ετών (είμαι του 1972). Ωστόσο δεν αισθάνομαι ότι είμαι κοντά στο επιστέγασμα ή το "σβήσιμο¨ της αυτοκινητιστικής μου περιπλάνησης, κάθε άλλο. Δεν τρέφω φυσικά αυταπάτες για το είδος του αυτοκινήτου που είναι το Tucson και γενικά συμφωνώ πολύ με τον τρόπο που το περιγράφεις.

      Καθώς έχω σκεφτεί αρκετά τι είναι αυτό που με προβληματίζει, νομίζω ότι είναι άδικο να εστιάζουμε στο Tucson. Η τάση περιορισμού της συμμετοχικότητας στην οδήγηση είναι το πραγματικό πρόβλημά μου και αποτελεί πρακτική των περισσότερων κατασκευαστών. Αδικώ το Tucson και το συγκεκριμένο topic επιμένοντας περισσότερο σε αυτό. Οφείλω όμως να πω ότι για μένα υπάρχουν πολλοί βαθμοί οδηγικής συμμετοχικότητας που δεν προϋποθέτουν απαραίτητα μοναχικές διαδρομές και διαδικασίες.

      Επιστρέφοντας στο Tucson, μπράβο για το HEV των 230 ίππων και σου εύχομαι πολλά και καλά χιλιόμετρα! Είναι νομίζω το καλύτερο της γκάμας του μοντέλου - με ΗTRAC ή χωρίς. Το θέλαμε κι εμείς, αλλά τελικά επιλέξαμε το mhev 180hp πρώτον γιατί επέμενα να έχω για μια τελευταία φορά χειροκίνητο κιβώτιο (ο καθένας με τα κολλήματά του...) και δεύτερον γιατί αγοράζοντας πρώτη φορά SUV δεν ήθελα να επενδύσω βαθύτερα σε μια κατηγορία που δεν ξέρω αν μου κάνει. Τηρουμένων των αναλογιών η περιγραφή σου για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ισχύει και για το δικό μου, με την εικόνα να είναι συνολικά πολύ θετική.

      Μου αρέσει αυτό που λες για το χρόνο που επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια. Φτάνει να μπορούμε να φέρουμε κι εμείς τα πράγματα στα μέτρα μας. Δεν είναι κακό homework για αυτό το καλοκαίρι.

      ΥΓ1: Ωραίο σεντόνι, με νόημα που δικαιολογεί το μέγεθός του. Kανένας λόγος να απολογείσαι.
      ΥΓ2: Φοβάμαι ότι αν από μια 320i μπεις σε ένα Q3 θα σε ξενερώσουν και άλλα πράγματα πριν την οδηγική εμπειρία. 🙂

      IMG_20230617_224422_2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats

    Latest posts made by ats

    • RE: AUDI A2 Forum

      Καλημέρα στο φόρουμ,

      Έγραψα ένα άρθρο στο Driven to Write σχετικά με το Αudi A2 και την πολυετή συμβίωσή μου με αυτό. Η δημοσίευση ανήκε σε μια ευρύτερη σειρά άρθρων για τα 10 χρόνια του Driven to Write, με τους συνεργάτες της σελίδας να γράφουν για το δικό τους ιδανικό "DTW Kind of Car". Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάποιο άλλο...

      Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το διαβάσει σε αυτό το link.

      Audi-A2-cartoon-e1710940000812.jpg
      (Εικονογράφηση: Richard Herriott)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @czio

      Καλορίζικο Χρήστο, έστω και λίγο καθυστερημένα. Είναι υπέροχο, να το χαίρεσαι! Κάθε μέρα θα βρίσκεις και κάτι που θα σου φτιάχνει τη διάθεση οδηγώντας το. Καλά χιλιόμετρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (...)

      IMG-0895 (1).jpg

      Mπράβο για το εξαιρετικά πλήρες review! Για το αυτοκίνητο και το χρώμα τα έχουμε πει, μην επαναλαμβανόμαστε... 😏

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nt_kostis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Κανείς που να έχει αγοράσει ημικουκούλα για το tucson? Να πιάνει όλα τα παράθυρα δηλαδή. Είδα μια guard με διαστασεις 390 - 156 αλλά δεν ξέρω αν το 156 αρκεί σε φάρδος.

      Καλημέρα Κωστή, καλορίζικο και από μένα! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.

      Στον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ της Hyundai για το Tucson NX4 υπάρχει ηλιοπροστασία παρμπρίζ και μπροστινών παραθύρων με κωδικό N7723ADE00. Η τιμή της είναι κάτι λιγότερο από 80 ευρώ, και όταν είχα ρωτήσει τον Ιούλιο ήθελε παραγγελία και περίπου 1 μήνα αναμονή.

      Μετάνιωσα που δεν την πήρα για το δικό μου και θα το δρομολογήσω άμεσα.

      N7723ADE00_IM_Icesunscreen_01_rgb_72.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να το χαρείς και εσύ και εσύ και απροβληματιστα και καλά χιλιόμετρα!

      Ναι, υποτίθεται ότι του δίνουν πιο σπορτιβικη οδήγηση, χωρίς να έχω οδηγήσει το Tucson. Πληροφορίες από reviews...

      Με ποιον κινητήρα είναι το Tucson;

      Το δικό μου έχει το μοτέρ των 180hp. Δες εδώ το συνοπτικό review μου, όπως το φιλοξένησε ο @dimsabas στο πάντα υπέροχο cartalk.gr.

      Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που πατάει στο δρόμο, το μόνο που θα άλλαζα είναι τα πρώτης τοποθέτησης Continental με ένα σετ driver oriented ελαστικών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Ο σοπρανος Q3 έδειξε χαρακτήρα, ειδικά αν ήταν μαύρο όσο η ψυχή του! 🤣

      Το σπορταζζζζζ με έχει βγάλει ασπροπροσωπο! Είναι τόσο ευχάριστο όσο δεν το περίμενα...
      Μια μικρή διαφορά που βρήκα είναι ότι το Tucson έχει λίγο πιο μαλακή ανάρτηση και στις κακοτροπιες-κακοδρομιες των πόλεων πηγαίνει πιο ομαλά χωρίς να νιώθεις ότι πηγές στον χωματόδρομο του βουνού.

      Κατά τα άλλα είναι απόλαυση για μένα και ας φαίνεται υπερβολή αυτό που γράφω

      Χαχαχα, όντως ήταν κατάμαυρο το Q3, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο!

      Πολύ χαίρομαι για το Sportage. Δεν ήξερα ότι είναι λίγο σκληρότερο από το Tucson. Πάντως δεν είναι καθόλου υπερβολή αυτό που γράφεις. Και εγώ απολαμβάνω το δικό μου, δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο, αν και το είχα οδηγήσει για τρεις μέρες πριν το παραγγείλω τον περασμένο Οκτώβριο. Καλά και όμορφα χιλιόμετρα εύχομαι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @cardio1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      Θεός! Προσκυνώ την περιγραφή! Respect στο «δράμα» που βίωσες. Ευτυχώς είμαι ´αυτόματος´ και δεν έχω τέτοια...

      @CARDIO1972 Οι περιγραφές μας βοηθάνε να ξεπερνάμε τα τραύματά μας. Όμως το χαιρέκακο βλέμμα του οδηγού ενός Q3 που είχα προσπεράσει λίγο πριν δεν θα το ξεχάσω εύκολα. Αυτός ήταν ο μαέστρος της φιλαρμονικής... Ευχαριστώ γιατρέ! 🙏

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μην ανησυχείς...δεν είσαι ο μόνος! Την πάτησα και εγώ με το ξαδερφάκι του KIA SPORTAGE 2022 1.6 MHV και την πρώτη φορά έγινε το ίδιο.
      Πατούσα συμπλέκτη και φρένο αλλά δεν έβγαλα την 1η σε νεκρά.
      Άκουσα και εγώ έναν αέρα με πολλές φωνές και κόρνες! 😁

      @polioan εκεί, θα μας παρέχουν προστασία και ασφάλεια με το ζόρι! Δεν ξέρουμε εμείς, αυτοί ξέρουν...😂
      Ελπίζω το Sportage να είναι τόσο καλό όσο το περίμενες. Η κοινή τους βάση πάντως είναι εξαιρετική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @spiros75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μου θύμησες τον πρώτο καιρό που πήρα το αυτόματο. Το ρημάδι το πόδι πήγαινε συνέχεια για συμπλέκτη. Ακόμα θυμάμαι που το κοκκάλωσα το αμάξι σε επαρχειακό δρόμο προς Πήλιο. Τον καημένο τον απο πίσω μου νομίζω τον ακούω ακόμα.
      "Στα καλά καθούμενα το κοκκαλώνει και δεν φεύγει και όλας " (έπρεπε να πάω τον μοχλό στο P και να ξαναβάλω μπροστά. μέχρι να καταλάβεις τι έγινε και τι πρέπει να κάνεις ... ΑΙΩΝΕΣ μιλάμε).

      Το έχω πάθει με αυτόματο (ευτυχώς με λίγα χιλιόμετρα), είναι όντως τρομακτικό. Κάποιοι προτείνουν δέσιμο του κορδονιού του αριστερού παπουτσιού στο κάθισμα... 😓 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Σε μια κορυφαία στιγμή αυτοκινητιστικής αμπαλοσύνης και πάνω που θεωρούσα ότι έχω πάρει τον αέρα του drive-by-wire συμπλέκτη στο Tucson, κατάφερα χθες βράδυ να στολάρω (με άλλα λόγια: ναι, να μου σβήσει) ξεκινώντας πρώτος από φανάρι στην Λ. Κηφισίας. ΟΚ, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες (ίσως), αλλά το δράμα ξεκινάει αμέσως μετά.

      Μαθημένος από τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας, πάω να βάλω μπροστά τον κινητήρα πατώντας συμπλέκτη ενώ είχα ήδη στο κιβώτιο πρώτη ταχύτητα. Πατώ start engine, τίποτα. Μίνι στρατιωτική υβρεοπομπή. Ανάβω alarm. Θυμάμαι ότι για να βάλεις μπροστά πρέπει να πατάς συμπλέκτη και φρένο. Ξαναπατάω start engine, ξανά τίποτα. Ακολουθεί κι άλλη στρατιωτική υβρεοπομπή. Και τότε θυμάμαι ο φωστήρας 💡 ότι για λόγους ασφαλείας η διαδικασία για να βάλεις μπροστά το Tucson προβλέπει να πατάς και συμπλέκτη, και φρένο, και να έχεις νεκρά στο κιβώτιο. Το κάνω, συνθλίβω το start engine, αυτή τη φορά πήρε μπροστά, έφυγα κακήν-κακώς. Η καθυστέρηση δεν κράτησε πάνω από 10 δευτερόλεπτα, αλλά μου φάνηκαν 10 αιώνες. Στο μεταξύ εισέπραξα μερικά "βραβεία" ανοιχτής παλάμης με τις αντίστοιχες τιμητικές προσφωνήσεις για τη συλλογή μου, υπό τους ήχους φιλαρμονικής συμπλεγματικών γερμανοβρετανικών ενκόρνων, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να ευχαριστήσω το φιλοθεάμον κοινό μου, επηρεασμένος ίσως από τη συγκίνηση της στιγμής .

      Το νόημα αυτής της ανάρτησης δεν είναι φυσικά να εισπράξω μερικά ακόμα αντίστοιχα "βραβεία" από το φόρουμ, ούτε να ψάξω ψυχολογική υποστήριξη για το τραύμα μου - υπάρχουν ειδικοί για αυτό. Επίσης είναι προφανές ότι μετά από 3 μήνες και 5500χλμ με το αυτοκίνητο το λάθος ήταν δικό μου και μόνο. Σκεφτόμουν όμως ότι όλες αυτές οι δικλείδες ασφαλείας είναι καλοδεχούμενες όταν ξεκινά κανείς από στάθμευση, αλλά ίσως θα έπρεπε να απενεργοποιούνται όταν ζητήσεις να ξαναβάλεις μπροστά τον κινητήρα αμέσως μόλις τον σβήσεις - ή σου σβήσει, όπως μεγαλειωδώς μου συνέβη. Υποτίθεται ότι η διαδικασία εκκίνησης κινητήρα του Tucson είναι ένα πρόσθετο μέσο ασφάλειας, αλλά πέρα από την πλάκα μόνο ασφαλής δεν ήταν η κατάσταση που προέκυψε από το τίποτα χθες. Έχουν εξελιχθεί απίθανα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (με πολλά από τα οποία προσωπικά διαφωνώ, αλλά δεν είναι της παρούσης), θα μπορούσε να υπάρχει και ένα σύστημα ανίχνευσης στολαρίσματος. Διάολε, εδώ με κοιτάζει στα μάτια οδηγώντας και μου ζητάει να βγούμε για καφέ όταν νομίζει ότι κουράστηκα...

      Σε κάθε περίπτωση, αν αυτό το Σαββατοκύριακο στην άνοδο της Λ. Κηφισίας από δαχτυλίδι Αττικής Οδού μέχρι Κηφισιά πετύχετε ένα λαδοπράσινο (λέγε με και Amazon Grey) Tucson σαν το κάτωθι εικονιζόμενο να κάνει σβέλτες εκκινήσεις από στάση, εγώ θα είμαι που θα προσπαθώ να ξορκίσω το χθεσινό στολάρισμα. Μην το πάρετε προσωπικά, δείξτε κατανόηση, live long and prosper. 🖖

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @vagkirk said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να φοράει ένα περισσότερο driver-oriented σετ ελαστικών από τα Continental Eco Contact 6. Νομίζω ότι θα βοηθούσε πολύ και στη βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού

      Εννοείται θα έχει διαφορά όχι μόνο στο τιμόνι αλλά στην γενικότερη οδηγική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες , σε κλειστές , μεσαίες , ΕΟ , καλύτερο πάτημα , φρενάρισμα , ασφάλεια , βροχή.

      Επειδή δείχνεις άνθρωπος που νιώθει αυτοκινητιστικά , αν δεν θα σου λείψουν 500-600€ κάνε την αλλαγή τώρα στα Premium Contact 7. (θα έλεγα και τα primacy αλλά νομίζω τα PC7 είναι overall το καλύτερο θερινό ελαστικό αυτή την στιγμή.)

      Ακόμη καλύτερα θα ήταν τα Sport Contact 7 / F1A6 Goodyear / PS5 Michelin , αλλά δεν ξέρω αν βγαίνουν στην διάσταση σου.

      @vagkirk ευχαριστώ για τις προτάσεις. Η αλήθεια είναι ότι το ψάχνω και σκοπεύω να προχωρήσω στην αλλαγή την άνοιξη. Δεν είναι κακά τα Eco Contact 6, απλώς είναι μια βασική και generic επιλογή που δεν αβαντάρει τις αρετές του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr