Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 117
    • Best 86
    • Groups 0

    Best posts made by ats

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      IMG_20230805_191821.jpg

      Μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα διακοπών Αυγούστου με το Tucson, μπορώ πλέον να μιλήσω με σιγουριά για τα συν και τα πλην του αυτοκινήτου (1.6T 48V 180hp 2wd iMT6 Distinctive):

      • ΘΕΤΙΚΑ
      1. Δυνατό μοτέρ με επαρκή ισχύ και ροπή παντού, εφόσον έχει επιλεχθεί normal ή sport driving mode. Το eco δεν είναι τόσο κακό, αλλά σε χαμηλές στροφές από στάση φιμώνει τον κινητήρα επιδρώντας μάλλον αρνητικά στην κατανάλωση.
      2. Πολύ καλές επιταχύνσεις εν κινήσει. Ναι, και από στάση, αν έχει κάποια σημασία αυτό.
      3. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αρκεί να θυμάσαι τι οδηγείς. Δίνει την αίσθηση μικρότερου αυτοκινήτου σε ορεινές διαδρομές, μαζεύοντας χιλιόμετρα γρήγορα και στρίβοντας χωρίς δράματα.
      4. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. Δεν ακούστηκε ούτε τσικ στο εσωτερικό, παρά τους κακοτράχαλους δρόμους που κινηθήκαμε.
      5. Ωραίο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ιδίως μόλις συνηθίσαμε τον drive by wire συμπλέκτη που πιάνει κάπως ψηλά. Πολύ ευχάριστη αίσθηση, θετικό κούμπωμα, γρήγορες αλλαγές.
      6. Καλύτερη κατανάλωση από την αναμενόμενη. Σε ταξίδι 2500+ χλμ σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, με πλήρες φορτίο και μωτ περίπου 110kmh είδαμε συνολική μέση κατανάλωση 7.7lt/100km. Εννοείται ότι όσο εύκολα μπορεί η κατανάλωση να κρατηθεί σε λογικά πλαίσια άλλο τόσο εύκολα μπορεί να ξεφύγει προς τα πάνω. Είδαμε 5.1lt/100km σε χαλαρό ρολάρισμα με 120kmh στην ΕΟ, όπως είδαμε και 16.8lt/100km σε ένα γρήγορο ορεινό ανέβασμα 12χλμ με υψομετρική διαφορά 1000μ.
      7. Design με άποψη και χαρακτήρα, μέσα και κυρίως έξω. Αδιαφορώ αν διχάζει ή αν αρέσει στην πλειοψηφία. Εφόσον αρέσει σε μένα, end of story.
      • ΑΡΝΗΤΙΚΑ
      1. Η αίσθηση του τιμονιού θα μπορούσε να είναι καλύτερη, κρίνοντας από τα υπέροχα σε αίσθηση συστήματα διεύθυνσης των Hyundai N. Βελτιώνεται λίγο στο sport mode, αν και κάπως τεχνητά.
      2. Ο χώρος αποσκευών είναι μεν μεγάλος, αλλά κάπως ρηχός. Σηκώνοντας το κάλυμμα και βλέποντας όλο αυτό το χαμένο χώρο πέριξ της μπαταρίας 48V αναρωτιέται κανείς αν αυτό ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν σε επίπεδο χωροταξικής εκμετάλλευσης.
      3. Ακόμα και μετά το τελευταίο update, το navigation του Bluelink θέλει δουλειά σε επίπεδο ενημέρωσης χαρτών, αν και δεν μας δημιούργησε κάποιο μεγάλο πρόβλημα.
      4. Ο γνωστός και από άλλα μέλη του φόρουμ αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες στα 120-130 kmh είναι όντως υπαρκτός, αν και όχι τόσο ενοχλητικός.
      • ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
      1. Να φοράει ένα περισσότερο driver-oriented σετ ελαστικών από τα Continental Eco Contact 6. Νομίζω ότι θα βοηθούσε πολύ και στη βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού.
      2. Nα μην γεμίζει δαχτυλιές με τη σκέψη το piano black φινίρισμα και η οθόνη του infotainment.
      3. Και ναι, τα πίσω φλας θα μπορούσε θα έπρεπε να είναι τοποθετημένα ψηλότερα. Το κατάλαβα όταν ακολουθούσα ένα ίδιο Tucson σε μποτιλιάρισμα πόλης (άρα αργά και από κοντά). To πρόβλημα είναι λιγότερο έντονο εκτός πόλης (οπότε υπάρχουν αποστάσεις) ή το βράδυ, καθώς φαίνονται και τα φλας των καθρεπτών. Ωστόσο είναι υπαρκτό και καλό θα ήταν να διορθωθεί στο facelift, ιδανικά με τρόπο που θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως retrofit και στα προ-fl αυτοκίνητα.

      Συμπερασματικά, μόνο καλά λόγια έχω για το αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να μπει ο παράγοντας value for money στην εξίσωση για να χρυσώσει κάποιο χάπι. Αγοράστηκε ως compact station wagon με την απαίτηση να καλύπτει εύκολα και γρήγορα μεγάλες αποστάσεις και φαίνεται ότι εκπληρώνει το ρόλο του στο έπακρο. Ωστόσο, με πλήρη ειλικρίνεια πιστεύω ότι η βέλτιστη έκδοση του Tucson NX4 είναι η hybrid των 230 ίππων, η οποία συνδυάζει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις με σημαντικά μεγαλύτερη οικονομία χωρίς συνειδητή προσπάθεια εκ μέρους του οδηγού.

      Σε κάθε περίπτωση αξίζει μεγάλος σεβασμός στη Hyundai, καθώς με έργα και όχι φανφάρες κατάφερε να αναβαθμίσει πολλές κατηγορίες το status της μάρκας. Στα 80s-90s μπορεί να προκαλούσαν γέλιο - και σε μένα. Τώρα τα γέλια κόπηκαν οριστικά. Μπράβο τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

      IMG_7394.JPG
      IMG_20230501_193246.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      IMG_20230625_003015.jpg

      IMG_20230624_205416.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Σε μια κορυφαία στιγμή αυτοκινητιστικής αμπαλοσύνης και πάνω που θεωρούσα ότι έχω πάρει τον αέρα του drive-by-wire συμπλέκτη στο Tucson, κατάφερα χθες βράδυ να στολάρω (με άλλα λόγια: ναι, να μου σβήσει) ξεκινώντας πρώτος από φανάρι στην Λ. Κηφισίας. ΟΚ, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες (ίσως), αλλά το δράμα ξεκινάει αμέσως μετά.

      Μαθημένος από τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας, πάω να βάλω μπροστά τον κινητήρα πατώντας συμπλέκτη ενώ είχα ήδη στο κιβώτιο πρώτη ταχύτητα. Πατώ start engine, τίποτα. Μίνι στρατιωτική υβρεοπομπή. Ανάβω alarm. Θυμάμαι ότι για να βάλεις μπροστά πρέπει να πατάς συμπλέκτη και φρένο. Ξαναπατάω start engine, ξανά τίποτα. Ακολουθεί κι άλλη στρατιωτική υβρεοπομπή. Και τότε θυμάμαι ο φωστήρας 💡 ότι για λόγους ασφαλείας η διαδικασία για να βάλεις μπροστά το Tucson προβλέπει να πατάς και συμπλέκτη, και φρένο, και να έχεις νεκρά στο κιβώτιο. Το κάνω, συνθλίβω το start engine, αυτή τη φορά πήρε μπροστά, έφυγα κακήν-κακώς. Η καθυστέρηση δεν κράτησε πάνω από 10 δευτερόλεπτα, αλλά μου φάνηκαν 10 αιώνες. Στο μεταξύ εισέπραξα μερικά "βραβεία" ανοιχτής παλάμης με τις αντίστοιχες τιμητικές προσφωνήσεις για τη συλλογή μου, υπό τους ήχους φιλαρμονικής συμπλεγματικών γερμανοβρετανικών ενκόρνων, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να ευχαριστήσω το φιλοθεάμον κοινό μου, επηρεασμένος ίσως από τη συγκίνηση της στιγμής .

      Το νόημα αυτής της ανάρτησης δεν είναι φυσικά να εισπράξω μερικά ακόμα αντίστοιχα "βραβεία" από το φόρουμ, ούτε να ψάξω ψυχολογική υποστήριξη για το τραύμα μου - υπάρχουν ειδικοί για αυτό. Επίσης είναι προφανές ότι μετά από 3 μήνες και 5500χλμ με το αυτοκίνητο το λάθος ήταν δικό μου και μόνο. Σκεφτόμουν όμως ότι όλες αυτές οι δικλείδες ασφαλείας είναι καλοδεχούμενες όταν ξεκινά κανείς από στάθμευση, αλλά ίσως θα έπρεπε να απενεργοποιούνται όταν ζητήσεις να ξαναβάλεις μπροστά τον κινητήρα αμέσως μόλις τον σβήσεις - ή σου σβήσει, όπως μεγαλειωδώς μου συνέβη. Υποτίθεται ότι η διαδικασία εκκίνησης κινητήρα του Tucson είναι ένα πρόσθετο μέσο ασφάλειας, αλλά πέρα από την πλάκα μόνο ασφαλής δεν ήταν η κατάσταση που προέκυψε από το τίποτα χθες. Έχουν εξελιχθεί απίθανα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (με πολλά από τα οποία προσωπικά διαφωνώ, αλλά δεν είναι της παρούσης), θα μπορούσε να υπάρχει και ένα σύστημα ανίχνευσης στολαρίσματος. Διάολε, εδώ με κοιτάζει στα μάτια οδηγώντας και μου ζητάει να βγούμε για καφέ όταν νομίζει ότι κουράστηκα...

      Σε κάθε περίπτωση, αν αυτό το Σαββατοκύριακο στην άνοδο της Λ. Κηφισίας από δαχτυλίδι Αττικής Οδού μέχρι Κηφισιά πετύχετε ένα λαδοπράσινο (λέγε με και Amazon Grey) Tucson σαν το κάτωθι εικονιζόμενο να κάνει σβέλτες εκκινήσεις από στάση, εγώ θα είμαι που θα προσπαθώ να ξορκίσω το χθεσινό στολάρισμα. Μην το πάρετε προσωπικά, δείξτε κατανόηση, live long and prosper. 🖖

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @antonakis said in AUDI A2 Forum:

      Το παν στη φωτογραφία είναι το μάτι και όχι το μέσο ...

      @antonakis, είναι και το φως που παίζει το ρόλο του, εξ΄ου άλλωστε και η ετυμολογία της λέξης φωτογραφία.

      Να και το άλλο του προφίλ σε ασπρόμαυρο, που τεχνηέντως κρύβει πόσο λερωμένο ήταν το Α2 σε εκείνη τη λήψη.

      Αρκούσαν ελάχιστες νευρώσεις στο αμάξωμα για να φανούν οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές της σιλουέτας του. Αυτή η λιτότητα δεν έπαψε ποτέ να με εντυπωσιάζει.

      IMG_6085.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      Εγώ προχθές: Ανεβάζω το παραπάνω ποστ περιγράφοντας τους λόγους που το Tucson μου αρέσει κάθε μέρα περισσότερο.

      4T Forum: Tρελαίνεστε όλοι με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο για να κάνω debadge τα σήματα της αντιπροσωπείας. 'Ωρες-ώρες νιώθω σαν να μιλάω σε τοίχο (pun intended)... Πάντως έχω και σπάγγο και πετονιά και dental floss, μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω το χρέος μου και θα πάω να δοκιμάσω. 🙂 Μέχρι τότε σας επαναφέρω στην τάξη ανεβάζοντας άλλη μία φωτογραφία από προχθές στο ίδιο θέμα "ακμές / σκόνη / amazon grey".

      ΥΓ: Δείξτε κατανόηση, μέρα γενεθλίων σήμερα, παραδοσιακά μου κάθεται λίγο βαριά. 🎂🥂

      Tucson_20230624 - Copy.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

      @andya3
      Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
      Το διάβασες το ποστ του φίλου?

      Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

      Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

      Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

      Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
      Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
      Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

      Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
      Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

      Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

      Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

      Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

      Αγαπητέ μου είσαι εκτός θέματος. Για μένα τέλος πάντων και για τη συζήτηση για το Α2. Αυτά.

      Ούτε εγώ θα συνεχίσω για να μην στο χαλάσω. Θα σε αφήσω να αποθεώνεις και το Α2.

      Βρε παιδιά, δεν χρειάζεται να τσακώνεστε, ιδίως για μια εμπειρία που δεν είχατε. Ναι, το Α2 ήταν πρωτοποριακό, δεν χωράει αμφιβολία. Ναι, επίσης είχε κατασκευαστικά θέματα, καθώς για να βγουν τα νούμερα (που τελικά δεν βγήκαν...) επιλέχθηκαν πολλά εξαρτήματα από το κάτω ράφι, καθώς και οι βασικοί κινητήρες του VAG. Παρά το χαμηλό βάρος, ένιωθες ότι ο 1.4 των 75hp δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων. Πήγαινε, αλλά ήθελε στίψιμο.

      Ειδικά για τους τριγμούς, δεν οφείλονται στο πλαίσιο αλουμινίου, που έχει πολύ μεγάλη στρεπτική ακαμψία, αλλά σε κακές συνδέσεις των πλαστικών μερών στο αμάξωμα. Όσες φορές ασχολήθηκα με αυτές σοβαρά (με σπρέι σιλικόνης κλπ) κόβονταν μαχαίρι, αλλά δεν μπορεί να γίνεται σε μόνιμη βάση αυτό, κάποια στιγμή λες "κάπου ώπα". Όσο για τον κινητήρα που κόντεψα να τον μαζεύω από το δρόμο, αυτό είχε να κάνει με το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών των εξουσιοδοτημένων συνεργείων και όχι με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

      Να κάνω εδώ και ένα προσωπικό disclaimer: η αυτοκινητιστική καρδιά μου γέρνει προς Ιταλία μεριά. Από εκεί και πέρα δεν είμαι λάτρης σχολών, αλλά αυτοκινήτων. Κάθε προέλευσης, είδους και ηλικίας με μόνο κριτήριο να πηγαίνουν την ιδέα της αυτοκίνησης παρακάτω κοιτώντας προς το μέλλον. Και ναι, το προσωπικό μου κουσούρι - μετά από 20 χρόνια - είναι ότι βρίσκω το Α2 πρωτοποριακό και σταθμό στο automotive design παρά τα προβλήματα που με κέρασε όλα αυτά τα χρόνια. A marvelous failure, την οποία είχα την τιμή να υποστηρίξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      Καλημέρα στο φόρουμ,

      Έγραψα ένα άρθρο στο Driven to Write σχετικά με το Αudi A2 και την πολυετή συμβίωσή μου με αυτό. Η δημοσίευση ανήκε σε μια ευρύτερη σειρά άρθρων για τα 10 χρόνια του Driven to Write, με τους συνεργάτες της σελίδας να γράφουν για το δικό τους ιδανικό "DTW Kind of Car". Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάποιο άλλο...

      Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το διαβάσει σε αυτό το link.

      Audi-A2-cartoon-e1710940000812.jpg
      (Εικονογράφηση: Richard Herriott)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

      γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

      Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

      Τα καλά ήταν συντριπτικά περισσότερα. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε ορεινούς δρόμους, με ένα σετ καλών ελαστικών. Πολύ χαμηλή κατανάλωση. Μεγάλοι και άνετοι εσωτερικοί χώροι για επιβάτες και επισκευές, που δεν ταιριάζουν με τα 3.82μ του μήκους του. Και πάνω απ΄ όλα η χαρά του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο που είναι καθαρό design statement για το ποιό δρόμο θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει η αυτοκίνηση.

      Θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Kαλημέρα...

      Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.

      Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια

      υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.

      Καλησπέρα @avg_tcs,

      Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι έχουμε μια διαφορά ηλικίας περίπου 10 ετών (είμαι του 1972). Ωστόσο δεν αισθάνομαι ότι είμαι κοντά στο επιστέγασμα ή το "σβήσιμο¨ της αυτοκινητιστικής μου περιπλάνησης, κάθε άλλο. Δεν τρέφω φυσικά αυταπάτες για το είδος του αυτοκινήτου που είναι το Tucson και γενικά συμφωνώ πολύ με τον τρόπο που το περιγράφεις.

      Καθώς έχω σκεφτεί αρκετά τι είναι αυτό που με προβληματίζει, νομίζω ότι είναι άδικο να εστιάζουμε στο Tucson. Η τάση περιορισμού της συμμετοχικότητας στην οδήγηση είναι το πραγματικό πρόβλημά μου και αποτελεί πρακτική των περισσότερων κατασκευαστών. Αδικώ το Tucson και το συγκεκριμένο topic επιμένοντας περισσότερο σε αυτό. Οφείλω όμως να πω ότι για μένα υπάρχουν πολλοί βαθμοί οδηγικής συμμετοχικότητας που δεν προϋποθέτουν απαραίτητα μοναχικές διαδρομές και διαδικασίες.

      Επιστρέφοντας στο Tucson, μπράβο για το HEV των 230 ίππων και σου εύχομαι πολλά και καλά χιλιόμετρα! Είναι νομίζω το καλύτερο της γκάμας του μοντέλου - με ΗTRAC ή χωρίς. Το θέλαμε κι εμείς, αλλά τελικά επιλέξαμε το mhev 180hp πρώτον γιατί επέμενα να έχω για μια τελευταία φορά χειροκίνητο κιβώτιο (ο καθένας με τα κολλήματά του...) και δεύτερον γιατί αγοράζοντας πρώτη φορά SUV δεν ήθελα να επενδύσω βαθύτερα σε μια κατηγορία που δεν ξέρω αν μου κάνει. Τηρουμένων των αναλογιών η περιγραφή σου για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ισχύει και για το δικό μου, με την εικόνα να είναι συνολικά πολύ θετική.

      Μου αρέσει αυτό που λες για το χρόνο που επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια. Φτάνει να μπορούμε να φέρουμε κι εμείς τα πράγματα στα μέτρα μας. Δεν είναι κακό homework για αυτό το καλοκαίρι.

      ΥΓ1: Ωραίο σεντόνι, με νόημα που δικαιολογεί το μέγεθός του. Kανένας λόγος να απολογείσαι.
      ΥΓ2: Φοβάμαι ότι αν από μια 320i μπεις σε ένα Q3 θα σε ξενερώσουν και άλλα πράγματα πριν την οδηγική εμπειρία. 🙂

      IMG_20230617_224422_2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο

      Η επίσημη παρουσίαση της Lancia Pu+Ra HPE στις 15 Απριλίου 2023 με γέμισε χαρά σαν λάτρη της αυτοκίνησης και σαν αρχιτέκτονα. Είναι σπουδαίο να βλέπεις μια ιστορική ιταλική μάρκα να αναγεννάται, ορίζοντας με προσεκτικά βήματα τις αξίες της στο νέο αυτοκινητιστικό τοπίο, χωρίς να αποκηρύσσει τίποτα από το παρελθόν της. Δεν αμφιβάλλω ότι θα δούμε ξανά εξαιρετικές Lancia στους δρόμους.

      2156976-nysm7dmji4_comp.jpg

      Lancia-PuRa-HPE-1.jpg

      2156850-l6xhr9yav1_comp.jpg

      2156973-v842nieu1l_comp.jpg

      Ακόμα περισσότερο χάρηκα το video που ανέβηκε χθες, με τον CEO Luca Napolitano στο τιμόνι της Pu+Ra HPE. Η γεωμετρία του πρωτοτύπου εν κινήσει δείχνει πειστική και πλήρης νοήματος, ακόμα και αν σε διάφορα σημεία είναι προφανές ότι μιλάμε για ένα αυτοκινούμενο μανιφέστο και όχι για ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

      Youtube Video

      Πέρα από τη σημασία της επανίδρυσης της Lancia ως ιστορικής φίρμας, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε στην παρουσίαση ενός τόσο σημαντικού σχεδιαστικού μανιφέστου να αναφέρονται άμεσα έννοιες και πρακτικές από την αρχιτεκτονική και το interior design. Η συνεργασία με την Cassina δεν γίνεται μόνο για λόγους εταιρικού marketing, αλλά για να τονίσει ότι η Lancia στην επανίδρυσή της επιδιώκει να συνθέσει όλες τις παραμέτρους της "Eleganza Italiana" και να συστήσει τον εαυτό της ως ένα ακόμα powerhouse του ιταλικού design. Η Lancia δείχνει έμπρακτα ότι αντιλαμβάνεται την καθολικότητα του design, χωρίς στεγανά, καθώς και τη διαφορά του από ένα επιδερμικό, ανούσιο styling.

      2157282-g7yaf1lghn_comp.jpg

      2156820-gk1xipnipk_comp.jpg

      Όπως λέει και ο Napolitano στο video, "We are passionate about our history, but we also look to the future with huge ambition." Μέσα σε όλα τα αρνητικά που προσάπτονται στην αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια, αυτό το μικρό πρωτότυπο της Lancia αφήνει ένα μεγάλο αποτύπωμα ελπίδας για το μέλλον.

      Προσωπικά ανυπομονώ για αυτό το μέλλον της Lancia: συγκρατημένα για την Ypsilon του 2024 και την Ypsilon HF του 2025, με ενθουσιασμό περιμένοντας την Gamma του 2026.

      Luca_Napolitano_1.jpg

      Luca_Napolitano_2.jpg

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο

      (Έγραψα το παρακάτω κείμενο σε άλλη πλατφόρμα λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της Pu+Ra HPE. Πάντα μου άρεσε η Lancia και ομολογώ ότι η προοπτική της αναβίωσής της με έχει συγκινήσει.)

      Το απωθημένο

      Την πρωτοείδα Οκτώβριο του 1981. Ήταν μια Lancia Beta Coupe 1600 σε μπεζ σαμπανιζέ χρώμα - ή μήπως ήταν κόκκινη; Μεταχειρισμένη με λίγα χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης της ήθελε να την ξεφορτωθεί, γνώριζε τον πατέρα μου και κανόνισαν συνάντηση μήπως συμφωνήσουν να την αγοράσει.

      Ήμουν 9 χρόνων αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ τις αντανακλάσεις του ήλιου πάνω της. Ούτε το κροτάλισμα του κινητήρα της όταν την έβαλε μπροστά ο ιδιοκτήτης της. Ούτε το πώς έστριψε εκεί στα Τουρκοβούνια, μπαίνοντας προς Ψυχικό.

      Δεν ξέρω που χάλασε η συμφωνία. Κάτι θυμάμαι να λέει ο πατέρας μου για σκουριές, κάτι η μητέρα μου για λίγους χώρους, εν τέλει δεν την πήραμε πότε. Από τότε έχει μείνει το απωθημένο της γρήγορης Lancia να με τρώει κάθε φορά που βλέπω μια Delta, μια Thema, πιο σπάνια μια Beta στο δρόμο.

      Γι'αυτό χάρηκα όταν είδα επιτέλους την προβλεπόμενη επαναφορά της Lancia στη ζωή πριν λίγες μέρες. Ανυπομονώ να ξαναδώ στο δρόμο κάτι τόσο όμορφο και θελκτικό όσο εκείνη η Lancia που δεν ήρθε ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει το σύστημα πρόωσης. Ούτε τα κοινά μηχανικά μέρη με άλλα αυτοκίνητα του ομίλου, και παλιά έτσι γινόταν. Άλλωστε οι Lancia πάντα ήταν ανώτερες από το άθροισμα των μερών τους.

      Σε περιμένω με αγωνία το 2026, Lancia Gamma.

      342034873_174540925496232_8287432305511000795_n.jpg

      2156976-nysm7dmji4_comp_2.jpg

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Δεν είχα ποτέ μου SUV στο παρελθόν. Αν και είχα οδηγήσει περιστασιακά κάποια καλά παραδείγματα του είδους, δεν είχα μπει ποτέ στη διαδικασία να προσαρμόσω το στυλ της οδήγησής μου στα δεδομένα οδήγησης ενός SUV. Πρέπει άραγε να το κάνω; Αυτή ήταν η κυριότερη σκέψη μου επιστρέφοντας χθες από το πρώτο αυθημερόν ταξίδι με το Tucson .

      Καθώς το αυτοκίνητο είναι σε περίοδο άτυπου στρωσίματος, οι εντυπώσεις μου έχουν να κάνουν με όσα κατάλαβα μετά από σχεδόν 700χλμ χαλαρής οδήγησης σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο.

      Το πάτημά του στο δρόμο αποδείχθηκε εξαιρετικά ασφαλές και άνετο. Παρά την κατά τόπους καταρρακτώδη βροχή, η αίσθηση ασφάλειας έμεινε σταθερά ανεπηρέαστη. Ο κινητήρας των 180 ίππων ήταν πάντα πρόθυμος, ομολογώ ότι με δυσκολία συγκρατήθηκα να μην διακόψω το στρώσιμο. Το iMT 6αρι κιβώτιο πολύ θετικό στον τρόπο λειτουργίας του, όταν βρέθηκε το sweet spot του συμπλέκτη. Η κατανάλωση λογική στα 8,5lt/100km με μέση ωριαία ταχύτητα λίγο πάνω από τα 100km/h για όλο το ταξίδι. Κι ομως σε αυτό το πρώτο αναγνωριστικό ταξίδι το Tucson κι εγώ δεν καταφέραμε να κάνουμε "επαφή".

      Δεν νομίζω ότι φταίει κάτι συγκεκριμένο στο αυτοκίνητο. Δεν έκανε κάτι "λάθος". Ωστόσο έδινε μια ελαφρώς αποκομμένη αίσθηση όσων γίνονταν στο δρόμο. Σαν να έλεγε ότι τα έχει όλα υπό έλεγχο και ότι δεν χρειάζεται να ξέρω περισσότερα. Ακόμα και όταν απενεργοποίησα όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (εκτός από το traction control) και έβαλα το πρόγραμμα sport με το βαρύτερο τιμόνι και την αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, τα πράγματα μπορεί να βελτιώθηκαν κάπως, αλλά τα ερεθίσματα που έφταναν στη βάση του καθίσματός μου εξακολουθούσαν να είναι πολύ φιλτραρισμένα για τα γούστα μου.

      Γνωρίζω ότι δεν αγόρασα driver's car, δεν ήταν αυτός ο στόχος με το Tucson. Είμαι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο θα καλύψει πολύ ικανοποιητικά τις ανάγκες για τις οποίες αγοράστηκε. Αναγνωρίζω την ποιότητά του, όπως και την πρόοδο της Hyundai και τη δίκαιη άνοδο της στο πάνω ράφι επιλογών κάθε κατηγορίας. Όμως περίμενα λίγο περισσότερη συμμετοχικότητα στην οδήγηση. Λίγο περισσότερα "χαμόγελα ανά χιλιόμετρο". Ελπίζω ότι έφταιγε η επιφυλακτική οδήγηση του πρώτου ταξιδιού. Θα επανέλθω σε εύθετο χρόνο.

      IMG_20230617_224708.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      δηλ κάποτε που είχαμε τα πολυμορφικά δεν σας κάλυπταν οι χώροι?
      ή θα πάτε στα βουνά με τα κατά πλειοψηφία 2κινητα SUV ?

      @elteo,

      Μου άρεσαν πολύ τα πολυμορφικά σαν ιδέα - και κάποια λίγα από αυτά μου άρεσαν και σαν αυτοκίνητα. Όπως έχω γράψει αλλού, ανέκαθεν ήμουν λάτρης των Renault Espace, ως ένα αυτοκίνητο που εγκαινίασε μια νέα ιδέα αυτοκίνησης όταν πρωτοεμφανίστηκε το 1984. Ξεχωρίζω ως κορυφαία του υλοποίηση το Espace 5 του 2015, το οποίο είχε ένα γλυπτικό αμάξωμα με εξαιρετικές αναλογίες που φώναζε μέλλον. Παράλληλα απέφευγε έντεχνα τον SUV συρμό της εποχής, προβάλλοντας έναν ήπιο crossover χαρακτήρα.

      344805358_2391261717711263_1802663529635515254_n.jpg

      Ειλικρινά δεν ξέρω τι ήταν αυτό που σκότωσε τα πολυμορφικά ως είδος. Ίσως φταίει το ότι η συντριπτική πλειοψηφία από αυτά ήταν αντικειμενικά άσχημα αυτοκίνητα (η Citroen Grand Picasso είναι προφανώς μία από τις εξαιρέσεις). Ξέρω όμως ότι είμαστε σε φάση μεγάλων αλλαγών στην αυτοκίνηση και δεν έχει βρεθεί ακόμα ο νέος "τύπος" που θα ενσωματώσει με αρμονία σε ένα όχημα όλα όσα συμβαίνουν και όλα όσα ζητάμε. Ίσως να μη βρεθεί ποτέ.

      Και επειδή το ρωτάς, στην πραγματικότητα δεν θα πάμε στα βουνά ούτε με τα 4-κίνητα SUV. Ο περισσότερος κόσμος (κι εγώ μαζί με το 2-κίνητο Tucson) θα πατήσουμε το πολύ κάποιους κακοτράχαλους χωματόδρομους και ως εκεί. Oι περισσότερο σκληροπυρηνικοί με το off roading ούτως ή άλλως κοιτάνε αλλού. Προσωπικά πάντως αν συνέχιζε να παράγεται το Espace 5 θα το αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη, ιδανικά σε έκδοση Quadra. Γιατί αυτό το αυτοκίνητο - που πλέον δεν υπάρχει διαθέσιμο - θα έκανε "τικ" σε όλα τα κουτάκια μου με τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα μεγάλο ταξιδιάρικο οικογενειακό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @cirus said in AUDI A2 Forum:

      αυτό και το tt ηταν τα μόνα μοντέλα που δεν ήταν συντηρητικά σε σχεδιασμο

      ΜΟΝΟ ενα αυτοκίνητο μπορεί να παραμένει ιδιο στον χρόνο και να είναι πανέμορφο και να χρειάζεται ελεχιστες μικροαλλαγες
      η PORCHE 911 γιατι απλά είναι το τέλειο σχέδιο. τα άλλα πρέπει να αλλάζουν

      Υπήρξαν 4 αυτοκίνητα που άλλαξαν τη σύγχρονη σχεδιαστική πορεία της Audi:

      • το Α6 του 1997 (C5 Τype 4b, 1997-2004)
      • το ΤΤ Mk1 του 1998 (Type 8N, 1998-2006)
      • το Α2 του 1999 (Type 8Z, 2000-2005)
      • το Α4 του 2000 (Β6 Type 8Ε/8Η, 2000-2004)

      Audi-A6-1999-1600-08.jpg

      22225-AudiTTCoupquattro225PS-1999.jpg

      Audi-A2-2003-1600-1a.jpg

      Audi-A4-2000-1600-0c.jpg

      Με αυτή την ομοβροντία των 4 μοντέλων, ο διευθυντής σχεδιασμού της Audi Peter Schreyer παρέλαβε την κομψή αλλά συντηρητική σχεδιαστική ταυτότητα της Audi μέχρι το 1997 και την ανανέωσε αφαιρώντας από το σχεδιασμό κάθε τι περιττό. Για λόγους marketing απέδωσαν τις ρίζες αυτού του σχεδιαστικού μινιμαλισμού στη διάσημη σχολή Bauhaus που καθόρισε το industrial design παγκοσμίως μέχρι το Β'ΠΠ. Δεν ισχύει ακριβώς αυτή η αναφορά, αλλά ήταν ένας ωραίος τρόπος να δείξουν τη διαφορά της νέας σχεδιαστικής κουλτούρας της Audi.

      Δυστυχώς μετά το A4 του 2000, η Audi άρχισε να αναπαράγει αυτή τη νέα σχεδιαστική γλώσσα χωρίς να την εξελίσσει, με αποτέλεσμα να βλέπει κανείς τα τελευταία Α4 και να δυσκολεύεται να διακρίνει αν είναι ή όχι το τελευταίο μοντέλο.

      Όσο για την Porsche 911 μπορούμε να πούμε πολλά, σε άλλο topic. Θα πω μόνο ότι τη θεωρώ ένα παράδειγμα θριάμβου της μηχανικής, η οποία σταδιακά εξελίξε σε πηγή οδηγικής απόλαυσης ένα αυτοκίνητο τόσο θεμελιωδώς λάθος που κανονικά θα έπρεπε να έχει χαθεί στη λήθη.

      (Φωτογραφίες από Netcarshow και Hagerty.)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο

      Συμμερίζομαι την αισιοδοξία του @dublin. Η Lancia Pu+Ra HPE είναι ένα πρωτότυπο που ενσωματώνει όλες τις σχεδιαστικές προθέσεις της αναγέννησης της Lancia για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον. Ως τέτοιο χαρακτηρίζεται από μεγάλη δόση σχεδιαστικού πειραματισμού, καθώς η ίδια η φίρμα ακόμα προσπαθεί να εξελίξει το λεξιλόγιό της. Βλέποντάς την με αυτό το μάτι, για μένα είναι ένα πειστικό δείγμα για τη συνέχεια.

      Δεν ξέρω @yem πόσα από τα στοιχεία που βλέπουμε εδώ θα περάσουν στα αυτοκίνητα παραγωγής της Lancia που θα ακολουθήσουν. Το ζητούμενο είναι να αναγεννηθεί και πάψει να βγάζει ένα αυτοκίνητο τη δεκαετία. Αρχής γενομένης από το 2024 έχουν σκοπό να βγάλουν τουλάχιστον 4 νέα μοντέλα μέχρι το 2030.

      Όπως λέει και ο @cirus, θα ξεκινήσουν το λανσάρισμα της μάρκας το 2024 με το Ypsilon, δηλαδή με ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής με σκοπό να μπει δυναμικά στην αγορά. Όμως θα ακολουθήσει και έκδοση Ypsilon HF το 2025, οπότε θα προσπαθήσει να κερδίσει πίσω και τους ενθουσιώδεις φίλους της. Για μένα όμως, η σημαντικότερη ένδειξη ότι η Lancia δεν ξεχνάει το παρελθόν της είναι ότι επέλεξε για την Pu+Ra μια φόρμα που παραπέμπει ευθέως σε Lancia Stratos, αντί για την εύκολη λύση ενός SUV ή crossover. Και αυτό νομίζω λέει πολλά για το τι να περιμένουμε μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

      @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

      @ats said in AUDI A2 Forum:

      Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

      IMG_7394.JPG
      IMG_20230501_193246.jpg

      γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

      μάλλον θα ξαναεμφανιστει σε 20 χρόνια πάλι, να ποσταρει...

      Ελάτε τώρα, πριν έκανα 20 χρόνια, τώρα επανήλθα σε 14 ώρες. Είναι μια κάποια πρόοδος. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      @antonakis said in AUDI A2 Forum:

      @ats said in AUDI A2 Forum:

      Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα

      Και τελικά η φανοποιεία ήταν ακριβή όπως έλεγαν παλιότερα ή δεν χρειάστηκες ποτέ;

      Δυστυχώς τη χρειάστηκα τρεις φορές μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια. Δύο παραβιάσεις stop με τους υπαίτιους να καταλήγουν στην πόρτα του οδηγού. Και μία φορά σε ένα μποτιλιάρισμα με βροχή έπεσε πίσω μου υδρολισθαίνοντας ένα Toyota Prius. Και στις τρεις περιπτώσεις φοβήθηκα το κόστος επισκευής, αλλά κρατήθηκε σε λογικά επίπεδα. Και η αντοχή του ASF (Audi Space Frame) ήταν παροιμιώδης, καθώς δεν είχε πάθει το παραμικρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: AUDI A2 Forum

      Πάντως, να ξέρεις ότι πολύς κόσμος από εδώ μέσα έκανε ένα πέρασμα από το car.gr εξαιτίας σου.

      Σε συνέχεια του παραπάνω σχόλιου από τον @dimsabas λίγες μέρες πριν, ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσo θετική αντιμετώπιση για το Audi A2. Έχοντας γράψει κατά καιρούς σε άλλες πλατφόρμες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οι αναρτήσεις μου αντιμετωπίστηκαν με αρκετή αντιπάθεια και ειρωνία προς αυτό, σχεδόν σαν να μην αξίζει να φέρει το σήμα της Audi. Νεκρανασταίνοντας αυτό το post περίμενα κάτι αντίστοιχο - και διαψεύδομαι ευχάριστα.

      Καταλαβαίνω ότι όλοι μας έχουμε τις προτιμήσεις μας, πράγματα που μας αρέσουν και άλλα που απεχθανόμαστε και αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Αλίμονο σε μια κοινωνία που όλοι συμφωνούν παντού. Ωστόσο μου φαίνεται ενδιαφέρον και αισιόδοξο ότι παρά την προφανή εμπορική αποτυχία του, το Α2 πέρασε κάποια μηνύματα όταν εμφανίστηκε το 1999 που εξακολουθούν να έχουν απήχηση και σήμερα.

      61228b26b0f506b3492abf34feee45f7.jpg

      (πηγή εικόνας: Car Design News)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Πρώτα ο Θεός, Σάββατο βράδυ. Αλλά τι να διαβάσετε; Εσείς αγοράσατε τώρα. Μετά την απομάκρυνση, ουδέν λάθος και τα λοιπά. Αστειεύομαι, το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.

      Μα δεν διαβάζουμε για να αγοράσουμε, αγοράζουμε πρώτα και μετά διαβάζουμε για να επιβεβαιωθούμε! 😉
      (Προφανώς κάνω πλάκα, διαβάζουμε για να μετέχουμε της petrolhead παιδείας!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ats
      ats
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr