Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 258
    • Best 120
    • Groups 0

    supergeorge

    @supergeorge

    Μπάσκετ, Παναθηναϊκός, F1!!

    234
    Reputation
    23
    Profile views
    258
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    supergeorge Unfollow Follow

    Best posts made by supergeorge

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Το έκανα σήμερα test drive, έκδοση advance (η μεγαλύτερη).

      Ενθουσιάστηκα με το σύνολο.

      Χώροι εξαιρετικοί, καθίσματα το ίδιο, βγήκα μετά από 40 λεπτά ατσαλάκωτος.

      Αυτό που με ενθουσίασε είναι ότι μπορείς να το ευχαριστηθείς και μέσα στην κίνηση κινούμενος άνετα, αναπαυτικά και με μηδενική κατανάλωση, αλλά αν θελήσεις μπορείς να το "πατήσεις" και να έχεις ένα άλλο πρακτικά αυτοκίνητο.

      Το τιμόνι το περίμενα ελαφρύτερο, όπως και την ανάρτηση λιγότερο σφιχτή. Φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο για το ζορίσεις.

      Ο ψεύτικος ήχος και οι αλλαγές ταχυτήτων ακούγονται απόλυτα αληθινά, μου άρεσαν αν και ήξερα ότι βγαίνουν από τα ηχεία.

      Η σύζυγος ενθουσιάστηκε.

      Το μόνο που με δυσκόλεψε μέσα στα στενά είναι το πλάτος του αυτοκινήτου, αλλά με τόσους αισθητήρες περιμετρικά νομίζω δεν αποτελεί πρόβλημα (το τυχαίο πάρκινγκ βέβαια είναι πρόβλημα).

      Είχα επισκεφτεί την έκθεση και το Σάββατο, όπου μας είχε εξυπηρετήσει ένας αγενέστατος και απρόθυμος κύριος. Σήμερα ομολογώ ότι η αντιμετώπιση ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη. Εξαιρετικός ο πωλητής (αν και εγώ ήξερα περισσότερα για το αυτοκίνητο 😊 )

      Την άλλη εβδομάδα θα κάνω test drive και το ZRV, στο οποίο μάλλον θα καταλήξουμε αν πάμε σε Honda (αν και καρδιά μου λέει Civic).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Το έκανα test drive την Πέμπτη που μας πέρασε.

      Μου φάνηκε να ζορίζεται αρκετά ο κινητήρας, αλλά όχι όσο περίμενα σε σχέση με το αυξημένο βάρος του. Το κιβώτιο επίσης λίγο απρόθυμο θα έλεγα.

      Δεν μπόρεσα να κάνω ανοίγματα, γιατί το οδήγησα στη γεμάτη με αυτοκίνητα Μουδανιών, οπότε δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα.

      Ποιοτικά εξαιρετικό θα έλεγα, ορατότητα πίσω από το τιμόνι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το 208 που υπάρχει στην οικογένεια.

      37938,62€ η Allure με μόνη προσθήκη το χρώμα και 41938,62 η GT με extra χρώμα και πάλι.
      Τραγικό vfm θα έλεγα. Αν έκανε 5K λιγότερα ίσως το σκεφτόμουν ακόμη και με αυτόν τον απαράδεκτο κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Στην Toyota καταφέρνουν πολύ μεγάλα αμαξώματα να τα κάνουν μικρά μέσα, είναι feature.

      Και εγώ το έχω απορία αυτό.

      Βλέπεις το chr και λες αυτό θα έχει κανένα τέρας πορτ μπαγκαζ, το ανοίγεις και λες που είναι το υπόλοιπο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: HONDA ZR-V

      Το έκανα σήμερα test drive.

      Εξαιρετικό, όπως και το Civic για το οποίο έγραψα στο αντίστοιχο θέμα, καμία σχέση όμως οδηγικά με το Civic, η φυσική είναι φυσική και δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

      Είμαι πολύ κοντά στο να το κλείσω, δε βλέπω κάτι παρόμοιο σε αυτά τα χρήματα από καμία άλλη μάρκα με τέτοιο κινητήρα και εξοπλισμό. Το μόνο που προσωπικά θα ήθελα και λείπει από την εισαγωγική έκδοση είναι τα ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά δε θεωρώ ότι αξίζει η Sport έκδοση 4k παραπάνω και δεν είμαι διατεθιμένος να τα δώσω.

      Από συζήτηση που είχα με αντιπροσωπεία εκτός Θεσσαλονίκης μου ανέφεραν ότι έχουν πουλήσει σε μια εβδομάδα παραπάνω αυτοκίνητα από ότι σε ένα χρόνο μαζί. Θετικό αυτό, θα δούμε βέβαια αν ισχύει και στα νούμερα του Μαρτίου.

      Υπάρχει κάποιος που να το έχει εδώ μέσα;

      Εδιτ: Επίσης έχει blind spot warning σε όλες τις εκδόσεις πια και όχι μόνο στην advance. Το έχουν προσθέσει και δεν το αναφέρει στο site και στα φυλλάδιά τους. Υπήρχε και αυτοκίνητο στην έκθεση στην εισαγωγική έκδοση που το είχε στους καθρέπτες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Ας γράψω και εγώ τη δική μου απόψη (copy paste από αλλού)

      Είδαμε το CHR και μου φάνηκε πάρα πολύ καλό και όμορφο.

      • Στις φώτο χάνει αρκετά θεωρώ, από κοντά οι γραμμές του είναι εντυπωσιακές και το σχέδιο σαν σύνολο πολύ όμορφο.

      • Το εσωτερικό επιτέλους μοιάζει με αυτοκίνητο του 2023 και όχι του 1990, όπως όλα τα υπόλοιπα μέσα στην αντιπροσωπεία. Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο ποστ, έχει κάτι από Lexus το εσωτερικό.

      • Μπροστά τα υλικά του είναι μαλακά και ποιοτικά, στις πίσω θέσεις είναι σαν να μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Η κεντρική οθόνη πλαισιωμένη όμορφα, δεν πετάγεται σαν ένα άσχετο tablet.

      • Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός, με καλό σχήμα, τα περίμενα χειρότερα.

      • Ο χώρος για τους πίσω επίσης εντυπωσιακά καλός, είμαι 188 cm και με τη θέση του οδηγού ρυθμισμένη στα μέτρα μου, στην πίσω θέση είχα τουλάχιστον 10 πόντους απόσταση από το κάθισμα.

      • Το πίσω παράθυρο και η ορατότητα απλά τραγική. Το μεγαλύτερό του μειονέκτημα.

      • Παράδοση 2-3 μήνες (τρομερό για Toyota).

      Ρώτησα και για το Corolla Cross και μου είπαν παράδοση σε τουλάχιστον 12 μήνες 😂 .

      Επίσης ρώτησα για την πίσω ανάρτηση, προφανώς δεν ήξερε να μου απαντήσει, ρώτησε έναν "ειδικό" εκεί μέσα και μας είπε ότι έχει ημιάκαμπτο. Έσκυψα εκείνη την ώρα και είδα ανεξάρτητη. Δεν είπα τίποτα. Στο site βλέπω double wishbone.

      Συμπεριφορά οριακά αγενής, εκτός από μια κυρία που ήταν εξαιρετική.

      • Προσθήκη κάτι που παρατήρησα και εγώ, αλλά το θυμήθηκα μετά το διάβασμα των μηνυμάτων εδώ. Η θέση του συνοδηγού χάνει πάρα πολύ χώρο εξαιτίας του ταμπλό που πετάγεται στα γόνατά σου.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Τα bezels των οθονών φαίνονται τραγικά.

      Η τιμολόγηση ειδικά, αλλά και όλα τα υπόλοιπα είναι εξαιρετικά. Θα σαρώσει στις πωλήσεις σίγουρα.

      Πρακτικά κάνει όσο κοστίζει ένα corolla hatch.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      @green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Καλοτάξιδο και να το χαρείς με Υγεία!! Το καλύτερο hatch με διαφορά από ό,τιδήποτε άλλο κυκλοφορεί.
      ΥΓ: αναμένουμε και φωτογραφίες!!

      Είναι πραγματικά ότι καλύτερο στην κατηγορία από όλες τις απόψεις!

      Για τις φωτό, work in progress...

      Πήγα σήμερα και το είδα. Πραγματικά εξαιρετικό. Οι χώροι για τους πίσω επαρκέστατοι.

      188 cm και πίσω καθόμουν υπεράνετα με τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου.
      Τα μπροστά καθίσματα απίστευτα για τα λεφτά που δίνεις.
      Και το μπλε πανέμορφο, του πάει απίστευτα.

      Γενικά, εκτός από τον χώρο αποσκευών, δε βρήκα κάτι αρνητικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: MG ZS

      @mariolas said in MG ZS:

      Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??

      Ναι, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.

      • Ήταν η μεσαία έκδοση σε μαύρο χρώμα, οπότε έχανε εξωτερικά, δεν φαινόντουσαν οι ακμές και οι λεπτομέρειες του σχεδιασμού του.

      • Ο κινητήρας δυνατός στις επιταχύνσεις.

      • Tο hybrid του ήταν εξαιρετικά ομαλό, μου θύμισε Toyota, καμία σχέση με κραδασμούς κτλ που διαβάζω για τα Renault.

      • Την ανάρτηση την περίμενα καλύτερη, δεν έσβηνε τις λακούβες όπως θα ήθελα.

      • Ηχομόνωση ικανοποιητική. Βέβαια έφτασα μέχρι τα 100 km/h, ίσως παραπάνω να ήταν χειρότερα τα πράγματα.

      • Δυστυχώς ήταν μικρό το test drive και δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για το "bug" - feature που έχουν αναφέρει στο mg3, με την πτώση της ισχύος του κινητήρα.

      • Εσωτερικό μπροστά πολύ ωραίο, δυστυχώς δεν είχε τα ¨καλά" καθίσματα της Luxury. Πίσω αισθητή η διαφορά στην ποιότητα και στα πλαστικά. Μου έκανε εντύπωση που είχε μόνο μια usba και όχι C (πίσω).

      • Χώροι πίσω άψογοι, όπως και ο χώρος αποσκευών.

      • Ωραίο το κουμπί συντόμευσης στο τιμόνι που μπορείς να βάλεις τον χειρισμό του κλιματισμού (είδα σε ένα review ότι δε δουλεύει όταν είσαι μέσα σε Carplay/Android Auto, ελπίζω να το φτιάξουν με software update).

      • To Carplay/Android Auto δεν είναι ασύρματο. Το infotainment του πήγαινε σφαίρα, κανένα lag.

      • Αν έκανε 2k λιγότερα θα το έκλεινα εκείνη τη στιγμή. Στα 29 θα το τριπλοσκεφτώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025

      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

      Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

      Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

      Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.

      Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.

      Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.

      Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
      Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota.

      Κορολα κρος vs ποιο αμάξι ;

      Ξέχασα να το γράψω, Μ3 RWD LR .

      Αλλο στυλ και είδος.
      Αλλά όντως με την μεγάλη επιδότηση τα έπαιρνες χονδρικά στην ίδια τιμή

      Δεν έχω θέμα με το στυλ του αμαξιού, αν και προτιμώ sedan, coupe. Η πρώτη μου επιλογή ήταν το Civic, παρήγγειλα τελικά το ZRV και κατέληξα στο Corolla Cross Facelift.

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οταν είχα εξοφλήσει chr με ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με το Μ3 και 140 άλογα στα 38 λες να μην είχα αγοράσει το μοντελ 3 στα ίδια λεφτά ;
      Το Μ3 σε σχέση με το θερμικό ανταγωνισμό αξίζει και τα 41 της κανονικής του τιμής μέχρι τελευταίου σεντ.
      Εμένα δεν μου κάνει λόγω μεγέθους και των κολλημάτων μου.
      Το ότι μπορούσε να το πάρεις και τελικά να σου κόστισε 32 ηταν κλοπή ….
      Και με 37-38 πάλι προσφορά είναι.

      Προφανώς και το M3 είναι VFM σε οποιαδήποτε τιμή κάτω από 45k, αλλά αυτό που γράφουν πολλοί στο θέμα είναι ότι τα 3k δε θα σου αλλάξουν απόφαση αν έχεις "περιορισμένο" budget.

      Πχ εγώ ξεκίνησα από τα 35 (και λιγότερα) και τελικά έφτασα στα 37,5. Δεν μπορώ να δώσω άλλα 3-4k και ας ξέρω ότι μόνο με 3k παραπάνω θα πάρω πολύ παραπάνω αυτοκίνητο. Αν έδιναν 8-9k και έβγαινε στην ίδια τιμή θα το αγόραζα αμέσως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      supergeorge

    Latest posts made by supergeorge

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

      Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

      Δεν ειμαι κάτοχος, αλλά πρόσφατα νοίκιασα ένα 1.800 (δυστυχώς) από Βουδαπέστη και έκανε κάπου 1.000χλμ σε 3 μέρες (τα 700 ήταν ταξίδι πηγαινε-έλα) και θα έλεγα ότι ήταν μια χαρά άνετο. Κάναμε την διαδρομή ακατούρητοι (χαχαχα!!!) στο πήγαινε και μια στάση για βενζίνη στην επιστροφή. Όπως έγραψα και σχετικά πριν 2-3 εβδομάδες, υστερεί σε ηχομόνωση σε σχέση με τα άλλα C Suv, π.χ. συγκριτικά με ένα Tiguan ή ένα Kuga.

      Το facelift θα είναι και καλύτερο στην ηχομόνωση, εκτός από την εισαγωγική έκδοση Active Plus.

      Επίσης όλοι γράφουν ότι το 2.0L είναι καλύτερο σε θέμα ήχου γενικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

      Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

      Προσωπικά θεωρώ καλύτερο το σύστημα της Honda. Έχεις πρακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα άλογα μέχρι τα 90-110 km/h και όταν χρειαστεί μπαίνει και ο θερμικός με άμεση σύμπλεξη. Τελείως διαφορετικό μοντέλο από της Toyota.

      Η Honda διάλεξε αυτήν την υλοποίηση γιατί οι απώλειες ενέργειας είναι εξαιρετικά μεγάλες στις μεγάλες ταχύτητες στη διαδρομή θερμικός --> γεννήτρια --> μπαταρία --> ηλεκτρικός κινητήρας όπου υπάρχει και μετατροπή από DC σε AC.

      @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

      τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

      Τι άλλη διαφορά θα ήθελες; Είναι θεμελιώδης η συγκεκριμένη.

      Να γράψω βέβαια ότι δεν ξέρω λεπτομέρειες για το σύστημα της Nissan, δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι ότι θα δουλεύει όπως της Honda στις βασικές του αρχές.

      Αν πιστέψουμε τι έχει πει η Honda, ο κινητήρας συνδέεται στους τροχούς σε ένα συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας, κάτι σαν από 80 ως 120. Οπότε πιο κάτω ή πιο πάνω από αυτή την ταχύτητα λειτουργεί όπως της Nissan. Για αυτό λέω, στις μεγάλες ταχύτητες, που θεωρώ π.χ. κάτι περισσότερο από τα 120, θα πίστευα ότι είναι παραπλήσια τα νούμερα με εξάρτηση από τις ρυθμίσεις του συστήματος.

      Όχι, της Honda στις υψηλές ταχύτητες βάζει τον θερμικό να γυρίζει απευθείας τους τροχούς γιατί είναι περισσότερο αποδοτικό. Δεν εμπλέκεται μόνο στα 80-120, εμπλέκεται σε ταχύτητες >80-120 km/h. Εξαίρεση είναι το CRV που έχουν βάλει και μια μικρότερη σχέση για κίνηση μέσα στην πόλη.

      Στα Nissan ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί ποτέ απευθείας το αμάξωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

      Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

      Προσωπικά θεωρώ καλύτερο το σύστημα της Honda. Έχεις πρακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα άλογα μέχρι τα 90-110 km/h και όταν χρειαστεί μπαίνει και ο θερμικός με άμεση σύμπλεξη. Τελείως διαφορετικό μοντέλο από της Toyota.

      Η Honda διάλεξε αυτήν την υλοποίηση γιατί οι απώλειες ενέργειας είναι εξαιρετικά μεγάλες στις μεγάλες ταχύτητες στη διαδρομή θερμικός --> γεννήτρια --> μπαταρία --> ηλεκτρικός κινητήρας όπου υπάρχει και μετατροπή από DC σε AC.

      @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

      τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

      Τι άλλη διαφορά θα ήθελες; Είναι θεμελιώδης η συγκεκριμένη.

      Να γράψω βέβαια ότι δεν ξέρω λεπτομέρειες για το σύστημα της Nissan, δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι ότι θα δουλεύει όπως της Honda στις βασικές του αρχές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: FIAT PANDA 2024

      Αυτή τη στιγμή πρέπει να είσαι τρελός για να δώσεις λεφτά σε ηλεκτιρικό Stellantis.

      Άπειρα προβλήματα, στα διάφορα groups γράφουν ότι έβγαλαν βλάβες που δεν μπορούσαν καν να τις φτιάξουν μηχανικοί από τη Γαλλία, που ήρθαν εδώ για αυτό το λόγο.

      Έχει κουμπάρος μου το e2008, την προηγούμενη γενιά, με leasing και δε βγάζει πάνω από 200km στον αυτοκινητόδρομο. Για ταξίδι παίρνει το αυτοκίνητο του πατέρα του.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Renault Symbioz 2024

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      Το start & go προσφέρει σταματά δλδ το αμάξι πίσω από το προπορευόμενο και μόλις εκκινήσει ο μπροστά ξεκινά και το δικό σου.
      Άρα εσύ λες ότι έχει acc χωρίς start & go ?
      Και πάλι έπρεπε να το γράφει.
      Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται ένα μοντέλο να έχει με και χωρίς .

      Είχα γράψει και εγώ ότι πήγα να δω το αυτοκίνητο τις πρώτες μέρες που είχε έρθει. Δεν ήξεραν και αυτοί εκεί γιατί γράφει ότι δεν έχει η techno, ενώ το αυτοκίνητο επίδειξης και το test drive είχε το αντίστοιχο κουμπί.

      Πήγε τελικά ένας υπάλληλος βόλτα το αυτοκίνητο για να το δοκιμάσει και ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι δουλεύει κανονικά.

      Ίσως έχουν κάνει λάθος στο pdf.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Forum έχουμε πρόβλημα!

      @parikon said in Forum έχουμε πρόβλημα!:

      Καλησπέρα, το αμάξι έχει φτάσει στον Πειραιά από τις 5 Ιουνίου και έχουν σταλεί την ίδια μέρα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ατέλεια. Από την αντιπροσωπεία ενώ μου είχαν πει για κανένα 20ήμερο,μετά από επικοινωνία με το τελωνειακό γραφείο τους ενημέρωσαν ότι θα καθυστερήσει γιατί ειναι ειδικού καθεστώτος.
      Έχει κανείς παραλάβει πρόσφατα για να ξέρω πάνω κάτω πόσες μέρες θα είναι η καθυστέρηση;
      Δεν παλεύεται άλλο με το Atos.

      Σε ένα group στο Facebook για Corolla Cross έγραφε ο άνθρωπος ότι έκαναν 2 μήνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

      Ολα τα phev της τελευταίας 5ετιας (πάνω-κατω) το κάνουν αυτό. Ενίοτε και με μεγαλύτερη επιτυχία απ το αντίστοιχο hev Τουοτα.

      Στον 1001cars μου βλέπω στο YouTube όλα τα PHEVs με άδεια μπαταρία είναι στα 8-9-10 L/100 km και το CHR για παράδειγμα στα 3,5 L/100 km (οδήγηση μέσα στην πόλη).

      Βέβαια είναι όλα μεγαλύτερα και βαρύτερα, αλλά η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια.

      edit Το golf βλέπω ότι είναι στο 4,2 και το Arteon 4,7. Οπότε της VW δουλεύει κλαι αυτό σχετικά αποδοτικά, αλλά όχι σαν της Toyota. To 508 είναι στα 5,9.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      Να τα πάρουμε με τη σειρά;

      @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

      Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

      Θα δουμε

      Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

      Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr