Ανεγκέφαλοι οπαδοί κόλλησαν αυτοκόλλητο γνωστής ομάδας σε καθρέφτη διασταύρωσης, ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να μην βλέπεις αυτόν που έρχεται. Επίσης έσπασαν (οι ίδιοι ή άλλοι) ίδιο καθρέφτη σε άλλο δρόμο.
Επίσης ανόητος ποδηλάτης στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης πριν 3-4 μέρες...
polo2002
@polo2002
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by polo2002
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]posted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Επειδή λέω να κινήσω κατά Χαλκιδική εντός του επόμενου μήνα, έχει πάει κανείς προς Πολύχρονο/Χανιώτη/Κρυοπηγή ; Έμαθα ότι έσπασε ο βιολογικός και χύθηκαν τα νερά στη θάλασσα πριν 15 μέρες, και τότε ήταν χάλια, αλλά δεν έχω νέα, και η δήμαρχος είτπε ότι ήταν νερά τελικού σταδίου και άρα σχετικά καθαρα (...).
Επίσης, από κόσμο τί γίνεται ;
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο. -
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Φέτος είδα πράσινο στη Χαλκιδική, στο 1ο πόδι. Δυστυχώς όχι στο δάσος, που από το 2006 που κάηκε (από Πολύχρονο και πέρα) τώρα φαίνονται τα πεύκα σε κάποιο μέτριο μέγεθος, αλλά τη θάλασσα. Η οποία είναι πράσινη. Τόσα χρόνια δεν έχω ποτέ δει τέτοιο πράγμα. Δεν νομίζω ότι φταίει μόνο που έσπασε ο βιολογικός και έπεσαν τα λύματα στη θάλασσα. Έβλεπα πριν κανένα μήνα ένα χάρτη με τις συγκεντρώσεις πλανγκτον από Καβάλα ως Βόλο, και ήταν τα μαύρα τους τα χάλια. Να είναι αυτό που ήρθε από Τουρκία ; Από αφρούς είδα μια φορά μια άσπρη λωρίδα αλλά στα βαθιά, δεν είδα κοντά στην παραλία κάτι. Από την άλλη πλευρά, δεν έχω δει ποτέ τόσο πολλά και τόσο μεγάλα ψάρια. Κάτι τσιπούρες (που παλιά έβλεπες μια στη χάση και στη φέξη), κάτι τεράστιους σπάρους και σαργούς, κάτι κεφαλόπουλα διπλάσια από το συνηθισμένο...Βέβαια, τα τελευταία χρόνια το ψάρεμα δεν είναι πια 'in' και δεν βλέπεις πια δεκάδες ερασιτέχνες με τις βάρκες τους, αλλά δεν νομίζω ότι μόνο αυτό έκανε τη διαφορά.Αλλά ήταν σοκ να βλέπεις υποβρύχιες φωτο, πέρυσι γαλάζιες και φέτος πράσινες... Κατά τα άλλα, κάτι ο καύσωνας, κάτι ο πολύς κόσμος, δεν ήταν για μπάνιο το μεσημέρι από τα λάδια. Πρωί ή απόγευμα, που ήταν πιο καθαρή. Από μέδουσες είχε κάτι λίγες.
Και από μέτρα, αυτά είναι για τις πόλεις. Μην πω για την Αθήνα και γίνω κακός. Όποιος πάει, καλά να περάσει.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2posted in Αντίλογος
Θα στείλουν ειδικά κλιμάκια ελέγχου στη Μύκονο, κυρίως για πολεοδομικά θέματα αλλά και για αστυνόμευση. Στο μεταξύ, τα ίδια γίνονται και στις περισσότερες (για όλες δεν ξέρω) περιοχές και ειδικά στις τουριστικές. Με πολεοδομίες να υπολειτουργούν, όταν δεν είναι εντελώς διεφθαρμένες (και όταν υπάρχουν).
Αλήθεια, γιατί έπρεπε το 2010 να διαλύσουν και ό,τι υπήρχε, να πάνε στους ακόμη χειρότερους δήμους, οι μισοί υπάλληλοι να εξαφανιστούν στη μετακίνηση (καλά άντε το 1/3) και μετά 13 χρόνια ακόμη τίποτε να μην λειτουργεί; Και εν τω μεταξύ να έχουν ψηφίσει από το 2017 τα περίφημα παρατηρητήρια δόμησης, να έχουν θεσπίσει δειγματοληπτικούς ελέγχους σε όλα αλλά τίποτε να μην λειτουργεί αφού ακόμη περιμένουμε υπουργικές αποφάσεις/αποφάσεις ΤΕΕ και ο,τι άλλο προέβλεψαν για να μην λειτουργήσει ποτέ και τίποτε. Αν δεν δω την κυβέρνηση να ενεργοποιεί τους ελέγχους που ήδη έχει ψηφίσει, εγώ δεν θα πιστέψω τίποτε για ακεραιότητα, διαφάνεια και ελέγχους. Όλα ένα σόου είναι προεκλογικό που θα ξεχαστεί. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Είσαι πολύ αισιόδοξος. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο οι , συχνά πλαστές, ανάγκες του πληθυσμού που αυξάνεται.
Όσο για τους μεγιστάνες, είναι ανήθικο να ζητάς θυσίες από αυτόν που δεν έχει, και να ανέχεσαι τις υπερβολές αυτού που έχει. Το έχουμε ξαναζήσει, και έχουμε δει που οδηγεί.
Προσωπικά, με τα επιτόκια και το κόστος ζωής εκεί που είναι το μόνο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω είναι παιχνίδι. Θα μείνω με αυτό που έχω. Με ελάχιστη χρήση, ΜΜΜ και πεζώ 2. -
RE: Tαξιδεύοντας στο διάστημα!posted in Αντίλογος
Το εντυπωσιακό ήταν ότι ο πύραυλος δεν διαλύθηκε παρά τα ακροβατικά που έκανε. Σε βιντεο από παλιά αντίστοιχα ατυχήματα, ο πύραυλος γινόταν κομμάτια και μόνο από τις αδρανειακές δυνάμεις. Πρέπει να είναι πολύ γερό μηχάνημα, λογικό μια και είναι επαναχρησιμοποιούμενο. Πρώτη δοκιμή ήταν, συμβαίνουν αυτά.
-
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!posted in Περί αυτοκίνησης
Μακάρι να είχα χώρο. Όταν ήμουν μικρός και σε μεγάλο σπίτι, είχα γάτες, πολλές γάτες. Με τα χρόνια οι γάτες πέθαναν. εγώ έφυγα και πήγα σε πολύ μικρό σπίτι που δεν χωράμε εμείς. Που να πάρω γάτα ; Αν αλλάξω σπίτι και δουλειά, θέλω να πάρω 1-2.
Με απασχόλησε ως περίεργη συμπεριφορά. Συνήθως οι γάτες περνάνε γρήγορα, δεν κάθονται στη μέση να τις πατήσουν. -
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?posted in Αντίλογος
Το δημόσιο ήταν λύση στην κρίση για μηχανικούς και συναφή, τώρα κανείς δε θέλει 800 καθαρά επί 12 αφού έξω μπορείς πολύ καλύτερα. Και μένουν κενές οι θέσεις. Δεν ξέρω για λύση στο συνταξιοδοτικό, είχα αμοιβαία και εχασα, κάτι μετοχές τα ίδια, έχω ιδιωτική αλλά με τον πληθωρισμό εκεί που είναι δεν ξέρω τι θα αξίζει στα 65, σύνταξη όπως πάμε δεν θα προλάβουμε να δούμε αφού μέχρι να έρθει η ώρα τα όρια θα είναι στα 70+ και θα μας προλάβει καρδιά η εγκεφαλικό οπότε μήπως να τα φάμε τώρα που μπορούμε;
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
Εδώ γελάνε. Ποιος να βεβαιώσει στατικότητα και πως; Με το μάτι; Έχουν νομιμοποιήσει χιλιάδες αυθαίρετα αμφίβολης στατικότητας, έχουν καταργήσει κάθε έλεγχο στατικης μελετης στις νέες οικοδομές και μιλάμε για δάπεδα; Αφού ο νομοθέτης επέτρεψε αλλαγή δαπέδων χωρίς οποιαδήποτε άδεια. Ακόμη πιο σοβαρό, μερικοί γκρεμίζουν όλους τους εσωτερικούς τοίχους, με κίνδυνο να δούμε κτίρια να κάθονται στον όροφο αυτό σε περίπτωση σεισμού. Δυστυχώς οι σεισμοί μετά το 1999 δεν έγιναν σε Αθήνα η Θεσσαλονίκη για να συγκινηθεί η κοινή γνώμη, τα υπουργεία και το ΤΕΕ οπότε όταν έρθει ο σεισμός φοβάμαι ότι θα κλάψουμε άσχημα.
Latest posts made by polo2002
-
RE: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!posted in Περί αυτοκίνησης
Πιο απλά δεν σημαίνει χωρίς βλάβες, αλλάζει το είδος της βλάβης. Να θυμίσω την "αξιοπιστία" πολλών ευρωπαϊκών αυτοκινήτων το εβδομήντα/ογδόντα; Να θυμηθώ το αείμνηστο Chrysler 1508 του πατέρα μου που ήταν ο καλύτερος πελάτης των συνεργείων και πόσες φορές είχαμε μείνει στο δρόμο; Απλά ήταν τότε αλλά από ποιότητα κατασκευής άστα να πάνε. Βέβαια η κακή ποιότητα υπάρχει και σήμερα. Και πλέον μπαίνει και ο παράγοντας λογισμικό. Οπότε κατά την άποψη μου δεν έχει σημασία το ηλεκτρικό η όχι.
-
RE: Σιδηρόδρομος - ΟΣΕposted in Αντίλογος
Τελικά όλα πήγαν καλά. Κατέβηκα Αθήνα πάνω στη κακοκαιρία την Πέμπτη και γύρισα Θεσσαλονίκη την Κυριακή. Κανένα πρόβλημα. Ωστόσο κακή εντύπωση μου προκάλεσε η διακοπή κυκλοφορίας μεταξύ Λαμίας και Λάρισας για κάποιο διάστημα, θα έπρεπε μετά το Daniel να είχαν λάβει τα μέτρα τους. Βέβαια το ίδιο ισχύει και στη Μάνδρα και πολύ περισσότερο. Επίσης, ανεπαρκές και ασαφές το σύστημα ανακοινώσεων της εταιρείας, αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο με χρέωση.
-
RE: Σιδηρόδρομος - ΟΣΕposted in Αντίλογος
Με τις κινητοποιήσεις αναγκάζομαι να κάνω το Αθήνα Θεσσαλονίκη αύριο με τραίνο. Διαπίστωσα ότι εχει πια δύο μόνο δρομολόγια, ένα πολύ πρωί και ένα απόγευμα, λόγω έργων λέει. Εγώ πάλι νομίζω ότι μας δουλεύουν. Και ελπίζω να μην γίνει τίποτε. Πιο πολύ φοβάμαι καθυστερήσεις.
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
Εδώ γελάνε. Ποιος να βεβαιώσει στατικότητα και πως; Με το μάτι; Έχουν νομιμοποιήσει χιλιάδες αυθαίρετα αμφίβολης στατικότητας, έχουν καταργήσει κάθε έλεγχο στατικης μελετης στις νέες οικοδομές και μιλάμε για δάπεδα; Αφού ο νομοθέτης επέτρεψε αλλαγή δαπέδων χωρίς οποιαδήποτε άδεια. Ακόμη πιο σοβαρό, μερικοί γκρεμίζουν όλους τους εσωτερικούς τοίχους, με κίνδυνο να δούμε κτίρια να κάθονται στον όροφο αυτό σε περίπτωση σεισμού. Δυστυχώς οι σεισμοί μετά το 1999 δεν έγιναν σε Αθήνα η Θεσσαλονίκη για να συγκινηθεί η κοινή γνώμη, τα υπουργεία και το ΤΕΕ οπότε όταν έρθει ο σεισμός φοβάμαι ότι θα κλάψουμε άσχημα.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Δεν ξέρω ποτέ να έκαναν μόνο περιστασιακές αυξήσεις, και για τα συμβόλαια και δεν θα είχε νόημα. Αλλά όταν ξαναπεράσω θα το δω για σίγουρα.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Για το υπαίθριο, αλλά κατά κανόνα και στο υπόγειο τα ίδια είναι.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Με το flyover να δούμε πότε θα ρίξουν τις γέφυρες για πανόραμα γιατί θα γίνει χαμός αφού από εκεί περνάνε πολλά σχολεία. Θα γίνει τμηματικά και θα μένει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση αλλά και χωρίς έργα ήταν προβληματικά εκεί.
Να ενημερώσω επίσης ότι οι χώροι στάθμευσης στην έκθεση έγιναν πολύ πιο ακριβοί, τόσο στην ωριαία όσο και στα συμβόλαια. Για να μην την πατήσετε όσοι σταθμευατε εκεί. Πχ το μηνιαίο πήγε 190 από 165, και είναι η δεύτερη αύξηση σε δύο χρόνια. -
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?posted in Αντίλογος
Το δημόσιο ήταν λύση στην κρίση για μηχανικούς και συναφή, τώρα κανείς δε θέλει 800 καθαρά επί 12 αφού έξω μπορείς πολύ καλύτερα. Και μένουν κενές οι θέσεις. Δεν ξέρω για λύση στο συνταξιοδοτικό, είχα αμοιβαία και εχασα, κάτι μετοχές τα ίδια, έχω ιδιωτική αλλά με τον πληθωρισμό εκεί που είναι δεν ξέρω τι θα αξίζει στα 65, σύνταξη όπως πάμε δεν θα προλάβουμε να δούμε αφού μέχρι να έρθει η ώρα τα όρια θα είναι στα 70+ και θα μας προλάβει καρδιά η εγκεφαλικό οπότε μήπως να τα φάμε τώρα που μπορούμε;
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
Σε πολυκατοικία του 1960, 2ος, η θερμοκρασία μετά από 1 εβδομάδα απουσίας δεν έπεσε κάτω από 17 βαθμούς. Αυτό για την εβδομάδα που πέρασε. Όλοι έχουμε καλοριφερ αυτόνομα με αέριο, η πολυκατοικία είναι μεταξύ άλλων εξίσου παλαιών και η πρόσοψη είναι μόλις 9μ μήκος. Τα κουφώματα παλιά ξύλινα και όταν φυσάει κουνιούνται οι κουρτίνες... Αλλά είμαι σε στενό, δεν με χτυπά ήλιος αλλά ούτε πολύς αέρας.
Παλιότερα που έμενα σε κτίριο του 2008 αρκετά εκτεθειμένο στον καιρό, και πάλι δεν έπεφτα κάτω από 17 βαθμούς αλλά εκεί οι γείτονες έκαιγαν πάρα πολύ πάνω και κάτω, είχα μόνωση εκ κατασκευής και διπλά τζάμια.
Όλα τα παραπάνω Θεσσαλονίκη.
Γενικά παίζουν πολλοί παράγοντες. -
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο.