Ανεγκέφαλοι οπαδοί κόλλησαν αυτοκόλλητο γνωστής ομάδας σε καθρέφτη διασταύρωσης, ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να μην βλέπεις αυτόν που έρχεται. Επίσης έσπασαν (οι ίδιοι ή άλλοι) ίδιο καθρέφτη σε άλλο δρόμο.
Επίσης ανόητος ποδηλάτης στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης πριν 3-4 μέρες...
Best posts made by polo2002
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Θα στείλουν ειδικά κλιμάκια ελέγχου στη Μύκονο, κυρίως για πολεοδομικά θέματα αλλά και για αστυνόμευση. Στο μεταξύ, τα ίδια γίνονται και στις περισσότερες (για όλες δεν ξέρω) περιοχές και ειδικά στις τουριστικές. Με πολεοδομίες να υπολειτουργούν, όταν δεν είναι εντελώς διεφθαρμένες (και όταν υπάρχουν).
Αλήθεια, γιατί έπρεπε το 2010 να διαλύσουν και ό,τι υπήρχε, να πάνε στους ακόμη χειρότερους δήμους, οι μισοί υπάλληλοι να εξαφανιστούν στη μετακίνηση (καλά άντε το 1/3) και μετά 13 χρόνια ακόμη τίποτε να μην λειτουργεί; Και εν τω μεταξύ να έχουν ψηφίσει από το 2017 τα περίφημα παρατηρητήρια δόμησης, να έχουν θεσπίσει δειγματοληπτικούς ελέγχους σε όλα αλλά τίποτε να μην λειτουργεί αφού ακόμη περιμένουμε υπουργικές αποφάσεις/αποφάσεις ΤΕΕ και ο,τι άλλο προέβλεψαν για να μην λειτουργήσει ποτέ και τίποτε. Αν δεν δω την κυβέρνηση να ενεργοποιεί τους ελέγχους που ήδη έχει ψηφίσει, εγώ δεν θα πιστέψω τίποτε για ακεραιότητα, διαφάνεια και ελέγχους. Όλα ένα σόου είναι προεκλογικό που θα ξεχαστεί. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Είσαι πολύ αισιόδοξος. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο οι , συχνά πλαστές, ανάγκες του πληθυσμού που αυξάνεται.
Όσο για τους μεγιστάνες, είναι ανήθικο να ζητάς θυσίες από αυτόν που δεν έχει, και να ανέχεσαι τις υπερβολές αυτού που έχει. Το έχουμε ξαναζήσει, και έχουμε δει που οδηγεί.
Προσωπικά, με τα επιτόκια και το κόστος ζωής εκεί που είναι το μόνο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω είναι παιχνίδι. Θα μείνω με αυτό που έχω. Με ελάχιστη χρήση, ΜΜΜ και πεζώ 2. -
RE: ΟΣΕ
Δυστυχώς αμφιβάλλω αν η πραγματογνωμοσύνη θα αποδώσει τις διαχρονικές ευθύνες εκεί που πρέπει. Δεν ταυτίζονται όμως συνολικά οι διαχρονικές ευθύνες για την κατάντια του σιδηροδρόμου με τις ευθύνες για το συγκεκριμένο ατύχημα.
Πάντως τη μεγάλη ώθηση στο τραίνο ΔΕΝ έδωσε το λευκό βέλος, αλλά η αύξηση της τιμής της βενζίνης (οπότε περιορίστηκαν για πολλούς, και για εμένα, η χρήση ΙΧ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη), η αποχώρηση στην πράξη της Ryanair (οπότε τα αεροπορικά είναι πολύ ακριβά), και η μείωση του χρόνου διαδρομής, την οποία όμως έχουμε κατά το μεγαλύτερο βαθμό και με τα άλλα τραίνα. Όταν έψαχνα εισιτήρια τα Χριστούγεννα, πρώτα γέμισαν τα άλλα τραίνα και μετά το λευκό βέλος. -
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Μακάρι να είχα χώρο. Όταν ήμουν μικρός και σε μεγάλο σπίτι, είχα γάτες, πολλές γάτες. Με τα χρόνια οι γάτες πέθαναν. εγώ έφυγα και πήγα σε πολύ μικρό σπίτι που δεν χωράμε εμείς. Που να πάρω γάτα ; Αν αλλάξω σπίτι και δουλειά, θέλω να πάρω 1-2.
Με απασχόλησε ως περίεργη συμπεριφορά. Συνήθως οι γάτες περνάνε γρήγορα, δεν κάθονται στη μέση να τις πατήσουν. -
RE: Tαξιδεύοντας στο διάστημα!
Το εντυπωσιακό ήταν ότι ο πύραυλος δεν διαλύθηκε παρά τα ακροβατικά που έκανε. Σε βιντεο από παλιά αντίστοιχα ατυχήματα, ο πύραυλος γινόταν κομμάτια και μόνο από τις αδρανειακές δυνάμεις. Πρέπει να είναι πολύ γερό μηχάνημα, λογικό μια και είναι επαναχρησιμοποιούμενο. Πρώτη δοκιμή ήταν, συμβαίνουν αυτά.
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Έκανα το σαββατοκύριακο το Αθήνα-Θεσαλονίκη με επιστροφή, στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα μέσω Φαρσάλων γιατί μου είχε λείψει η διαδρομή, αν κάποιος θέλει να πάει από εκεί, προσοχή γίνονται έργα ασφαλτόστρωσης κοντά στη Βρυσιά, κίνηση σε ένα ρεύμα εναλλάξ, ευτυχώς είχε εργάτες που έδιναν οδηγίες.
Επίσης βρήκα πολλά φορτηγά στην παράκαμψη στον Προσκυνά, και κάτι σαν καταυλισμό κοντά στα διόδια της Τραγάνας στον παράδρομο, δεν ξέρω αν ήταν λόγω γεωργικών εργασιών προσωρινός ή κάτι άλλο, αλλά όποιος πάει από εκεί ας έχει το νου του μην πεταχτεί κανένας άνθρωπος.
Η παράκαμψη των διοδίων στα Τέμπη είναι η ίδια από παλιά, υπάρχει σε παλιότερες σελίδες του θέματος. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις αυτά τα διόδια.
-
RE: ΟΣΕ
Μετά από 2 διαδοχικά ταξίδια μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης πολύ πρόσφατα, να σημειώσω τα ακόλουθα για όποιος σκοπεύει να πάρει το τρένο για τη διαδρομή αυτή. Το λευκό βέλος κάνει μια στάση μόνο και κοστίζει 10€ παραπάνω περίπου ανα διαδρομή.
- Για το λευκό βέλος, το ωράριο τηρείται, δηλαδή η καθυστέρηση που είχα ήταν (αν ήταν) της τάξης των 1-2 λεπτών. Ευτυχώς δεν έπεσα σε κακό καιρό ή διακοπή ρεύματος βέβαια, γιατί πολλά έγιναν και πολλοί ταλαιπωρήθηκαν σε παλιότερη κακοκαιρία
- Για το "αργό" , υπάρχει συστηματική καθυστέρηση περίπου 15 λεπτά. Καμία από τις 3 φορές που το πήρα δεν ήταν στην ώρα του.
Έχω την εντύπωση ότι το λευκό βέλος θα μπορούσε να πάει και πολύ πιο γρήγορα, αφού το αργό με πάρα πολλές στάσεις δεν κάνει και ιδιαίτερα περισσότερο χρόνο, και μάλιστα η ταχύτητα του γρήγορου σπάνια είναι πολύ μεγάλη (έχει μέσα στο βαγόνι χάρτη και ένδειξη ταχύτητας). Ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα πριν μπει Αθήνα πάει πολύ αργά (σχετικά), μάλλον λόγω χάραξης. - Σε μια χαρακτηριστική θέση της διαδρομής ο συρμός κάνει βίαιη πλευρική επιτάχυνση (και το γρήγορο και το αργό) σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα με τις ράγες.
- Πολύ άβολο το λευκό βέλος, αν δεν πας με παρέα, έχει άλλον απέναντί σου (όλες οι θέσεις είναι σε τραπεζάκια), και τον πατάς ή σε πατάει... Επίσης έχει κυλικείο από Μικελ και δεν είδα να δίνουν φαγητό. Αντίθετα το αργό έχει τον Χούτο και κανονικό γεύμα (δεν πήρα όμως)
- Γενικά το λευκό βέλος το προσέχουν περισσότερο και ποιός θα μπεί, στο άλλο μπαίνουν διάφοροι. Αλλά σαν βαγόνια προτιμώ το παλιό.
- Μερικές πρίζες δεν λειτουργούν, έχει να κάνει με το κάθε βαγόνι.
Τέλος, μου έκανε εντύπωση ότι σε όλες τις διαδρομές ο συρμός ήταν εντελώς γεμάτος. Που άλλα χρόνια που ήταν μισοάδειος. Μάλλον έχουν γίνει πολύ ακριβά τα αεροπορικά και η βενζίνη.
-
RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα
Το πρόβλημα δεν είναι η νοημοσύνη των ζώων, αλλά των ανθρώπων.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Συνοπτικά : γενικά οι ζημιές συγκεντρώνονται στη βάση του κτιρίου σε κάθε περίπτωση. Η πυλωτή είναι μαλακός όροφος αφού δεν έχει τοίχους (αντίθετα με τους άλλους ορόφους που έχουν), με αποτέλεσμα να συγκεντρώνονται εκεί οι βλάβες. Γι΄αυτό σε αρκετές πολυκατοικίες είτε έχτισαν τοίχους σε κάποια σημεία είτε έβαλαν μεταλλικά χιαστί δοκάρια στις πυλωτές.
2g δεν έχω δει στις καταγραφές που κοίταξα (που οι Τούρκοι τις έχουν διαθέσιμες). Έχω δει έως 0,9g που και πάλι είναι πολύ.. Σε κάθε περίπτωση δεν ενδιαφέρει τόσο η μέγιστη εδαφική επιτάχυνση, που μπορεί να είναι στιγμιαία, αλλά το αντίστοιχο φάσμα του σεισμού, που από τα στοιχεία που έχουν ήδη δώσει οι Τούρκοι στη δημοσιότητα ήταν πολύ πάνω από τον κανονισμό τους όχι μόνο ως επιτάχυνση, αλλά και ως περίοδο που η επιτάχυνση παραμένει σταθερά μέγιστη.
Το έδαφος παίζει μεγάλο ρόλο. Εγκληματούν όσοι χτίζουν σε μπάζα και σαθρά εδάφη. Ποιος κάνει όμως γεωτεχνική μελέτη στην οικοδομή του;
Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις τι οικοδομή χτίστηκε. Μόνη λύση να αγοράσεις στην οικοδομή που μένει ο κατασκευαστής ή γενικά να προτιμάς γνωστού και αξιόπιστου κατασκευαστή. Οι περισσότεροι θέλουν πολυτέλεια και δεν ενδιαφέρονται για τα αόρατα, δηλαδή σίδερα, μπετά, θεμέλια.
Λύσεις υπάρχουν. Υπάρχουν οικοδομές 15-25 ορόφων που αντέχουν και 7,5 και 8,5R σεισμούς. Στη Χιλή, που το 7,5 είναι το καθημερινό τους και φτάνουν και 8,5-9. Αλλά εκεί χτίζουν με πολλά τοιχώματα από μπετό. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Συμφωνώ. Οι ευσεβείς πόθοι είναι μια από τις μεγαλύτερες παγίδες σε ερευνητικό/επιστημονικό επίπεδο, θεωρώντας πάντα ότι η έρευνα που κάνεις θέλεις να είναι αντικειμενική και δεν εξυπηρετεί κάποιον πελάτη. Είναι μεγάλος ο πειρασμός όταν έχεις μια θεωρία και θέλεις να τη στηρίξεις να απορρίψεις στοιχεία περί του αντιθέτου, ή να ερμηνεύσεις τα στοιχεία όπως θέλεις και όχι αντικειμενικά.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Κάνεις έρευνα και με επι τόπου αυτοψία αλλά και με έρευνα σε γεωλογικούς χάρτες.
Δυστυχώς στο παρελθόν η πολιτεία (κράτος, δήμοι κ.λ.π.) μπάζωναν ρέματα, τα έκαναν δρόμους και έχτιζε ο κόσμος, αλλά πρακτικά έχτισε δίπλα σε ρέματα με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτό στο σεισμό.
Ακατάλληλα είναι πολύ λίγα οικόπεδα. Συνήθως μπορείς να κάνεις βελτίωση του εδάφους, και αν υπάρχει πρόβλημα κατα κανόνα το βλέπεις και με τα μάτια σου.
Για τα 2g επιφυλάσσομαι αφού δω περισσότερες καταγραφές. -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Π. Φάληρο - Αγ. Παρασκευή, με 2 λεωφορεία και 2 μετρό... Πρέπει να επιλέγεις ώρες όμως, αν πέσεις στην κίνηση την πάτησες με τα λεωφορεία... Χρόνος στα 50 λεπτά περίπου, ανεξαρτήτως ώρας, και συνήθως αντί 2ου λεωφορείου περπάτημα 10 λεπτά και για άσκηση. ΙΧ μόνο τον Αύγουστο, χωρίς δακτύλιο στα 20-25 λεπτά.
Σε περίπτωση απεργίας/πορείας κ.λ.π. κόλαση.
Δίκυκλο δεν θα έπαιρνα, το φοβάμαι. -
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Αν κάνεις μεγάλη επένδυση, θα αναθέσεις σε ομάδα μηχανικών να το ψάξει και να σου πει. Αν δεν έχεις λεφτά, θα ρωτήσεις για το αν ο κατασκευαστής είναι καλός, θα δεις τι προβλήματα έχει ήδη βγάλει η οικοδομή και θα αποφασίσεις. Σε κάθε περίπτωση εγώ θα έβαζα δικό μου μηχανικό να το δει και να μου πει τη γνώμη του. Για τα 1-5 μιλάς με το μηχανικό σου, σύντομα :
- Δεν μπορείς να το ξέρεις. Μπορείς να ρωτήσεις τι ήταν η περιοχή στο παρελθόν, η να δεις παλιές αεροφωτογραφίες αλλά αυτές είναι λαχείο.
- Δεν μπορείς να ξέρεις μέσα η κολώνα τι έχει. Βάζεις ένα μηχανικό να δει αν χτίστηκε σύμφωνα με τα σχέδια και ότι η μελέτη ήταν καλή, το να κάνεις και μη καταστρεπτικές δοκιμές για να δεις τι σίδερα και τι μπετά μου φαίνεται υπερβολικό.
- και 4 δεν μπορείς να ξέρεις συνήθως. Να πέσεις σε ισόγειο κατάστημα με κομμένα υποστυλώματα/δοκάρια, ίσως να φαίνεται αν μπαίνεις ως πελάτης.
- Ζητάς τα παλιά χαρτιά της ΥΑΣΒΕ με το χαρακτηρισμό της οικοδομής στους σεισμούς, και αν έγιναν επισκευές τι ήταν και πως έγιναν. Δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται στα θεμέλια. Συνήθως, αν δεν έχει υπόγεια νερά, δεν έχεις πρόβλημα. Αν δεις σκουριασμένους οπλισμούς σε εμφανή σημεία (κολώνες κ.λ.π.), να έχεις το νού σου.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Το τραμ είναι για αργόσχολους, εκτός αν άλλαξε κάτι δραματικά, έχω πολύ καιρό να το πάρω για Βούλα... Λεωφορείο σε εξυπηρετεί καλύτερα.
-
RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες
Η κλίμακα αυτή αφορά τις ζημιές που παρατηρούνται. Αν έχεις καλύτερες κατασκευές έχεις και μικρότερες ζημιές. Αντίστοιχα, ο σεισμός της Χιλής του 1960 που ήταν 9,5R είχε ίδια ένταση στην κλίμακα Mercalli. Αλλά στη Χιλή χτίζουν καλύτερα (βέβαια εκεί το 7 το έχουν πολύ συχνά).
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
Περί αύξησης τιμών ΙΧ νέων και μεταχειρισμένων, ένα ενδιαφέρον άρθρο στο cnn
https://edition.cnn.com/2023/04/02/cars/worst-time-to-buy-car-prices-inflation-dg -
RE: ΟΣΕ
Διαβάζω ότι οι σήραγγες δεν είχαν τα απαραίτητα μέτρα πρόσβασης και πυροπροστασίας. Από το κακό στο χειρότερο πάει η κατάσταση. Τελικά από θαύμα δεν είχε γίνει κάτι ίδιο ή χειρότερο. Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από οτιδήποτε μπορούσα να φανταστώ.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Ναι, διάβασα πολύ πρόσφατα ότι υπάρχει πρόβλημα και κάποιοι σχεδιαστές σκεύτονται να επαναφέρουν τους διακόπτες με συγκεκριμένη λειτουργία.
Φέρτε πίσω τα ταμπλό των citroen GS/GSA !!! -
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
Σε συνέχεια του προηγούμενου post για τις εκδηλώσεις για τη μάχη της Κρήτης
https://www.cnn.gr/ellada/story/365387/xania-me-aleksiptotistes-kai-f-16-i-avlaia-stin-82i-epeteio-tis-maxis-tis-kritis
Ο ήχος είναι μάλλον χαμηλός σε σχέση με ο,τι ακούγαμε επί τόπου...