Ανεγκέφαλοι οπαδοί κόλλησαν αυτοκόλλητο γνωστής ομάδας σε καθρέφτη διασταύρωσης, ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να μην βλέπεις αυτόν που έρχεται. Επίσης έσπασαν (οι ίδιοι ή άλλοι) ίδιο καθρέφτη σε άλλο δρόμο.
Επίσης ανόητος ποδηλάτης στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης πριν 3-4 μέρες...
polo2002
@polo2002
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by polo2002
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
-
RE: ΟΣΕ
Δυστυχώς αμφιβάλλω αν η πραγματογνωμοσύνη θα αποδώσει τις διαχρονικές ευθύνες εκεί που πρέπει. Δεν ταυτίζονται όμως συνολικά οι διαχρονικές ευθύνες για την κατάντια του σιδηροδρόμου με τις ευθύνες για το συγκεκριμένο ατύχημα.
Πάντως τη μεγάλη ώθηση στο τραίνο ΔΕΝ έδωσε το λευκό βέλος, αλλά η αύξηση της τιμής της βενζίνης (οπότε περιορίστηκαν για πολλούς, και για εμένα, η χρήση ΙΧ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη), η αποχώρηση στην πράξη της Ryanair (οπότε τα αεροπορικά είναι πολύ ακριβά), και η μείωση του χρόνου διαδρομής, την οποία όμως έχουμε κατά το μεγαλύτερο βαθμό και με τα άλλα τραίνα. Όταν έψαχνα εισιτήρια τα Χριστούγεννα, πρώτα γέμισαν τα άλλα τραίνα και μετά το λευκό βέλος. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Είσαι πολύ αισιόδοξος. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο οι , συχνά πλαστές, ανάγκες του πληθυσμού που αυξάνεται.
Όσο για τους μεγιστάνες, είναι ανήθικο να ζητάς θυσίες από αυτόν που δεν έχει, και να ανέχεσαι τις υπερβολές αυτού που έχει. Το έχουμε ξαναζήσει, και έχουμε δει που οδηγεί.
Προσωπικά, με τα επιτόκια και το κόστος ζωής εκεί που είναι το μόνο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω είναι παιχνίδι. Θα μείνω με αυτό που έχω. Με ελάχιστη χρήση, ΜΜΜ και πεζώ 2. -
RE: ΟΣΕ
Μετά από 2 διαδοχικά ταξίδια μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης πολύ πρόσφατα, να σημειώσω τα ακόλουθα για όποιος σκοπεύει να πάρει το τρένο για τη διαδρομή αυτή. Το λευκό βέλος κάνει μια στάση μόνο και κοστίζει 10€ παραπάνω περίπου ανα διαδρομή.
- Για το λευκό βέλος, το ωράριο τηρείται, δηλαδή η καθυστέρηση που είχα ήταν (αν ήταν) της τάξης των 1-2 λεπτών. Ευτυχώς δεν έπεσα σε κακό καιρό ή διακοπή ρεύματος βέβαια, γιατί πολλά έγιναν και πολλοί ταλαιπωρήθηκαν σε παλιότερη κακοκαιρία
- Για το "αργό" , υπάρχει συστηματική καθυστέρηση περίπου 15 λεπτά. Καμία από τις 3 φορές που το πήρα δεν ήταν στην ώρα του.
Έχω την εντύπωση ότι το λευκό βέλος θα μπορούσε να πάει και πολύ πιο γρήγορα, αφού το αργό με πάρα πολλές στάσεις δεν κάνει και ιδιαίτερα περισσότερο χρόνο, και μάλιστα η ταχύτητα του γρήγορου σπάνια είναι πολύ μεγάλη (έχει μέσα στο βαγόνι χάρτη και ένδειξη ταχύτητας). Ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα πριν μπει Αθήνα πάει πολύ αργά (σχετικά), μάλλον λόγω χάραξης. - Σε μια χαρακτηριστική θέση της διαδρομής ο συρμός κάνει βίαιη πλευρική επιτάχυνση (και το γρήγορο και το αργό) σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα με τις ράγες.
- Πολύ άβολο το λευκό βέλος, αν δεν πας με παρέα, έχει άλλον απέναντί σου (όλες οι θέσεις είναι σε τραπεζάκια), και τον πατάς ή σε πατάει... Επίσης έχει κυλικείο από Μικελ και δεν είδα να δίνουν φαγητό. Αντίθετα το αργό έχει τον Χούτο και κανονικό γεύμα (δεν πήρα όμως)
- Γενικά το λευκό βέλος το προσέχουν περισσότερο και ποιός θα μπεί, στο άλλο μπαίνουν διάφοροι. Αλλά σαν βαγόνια προτιμώ το παλιό.
- Μερικές πρίζες δεν λειτουργούν, έχει να κάνει με το κάθε βαγόνι.
Τέλος, μου έκανε εντύπωση ότι σε όλες τις διαδρομές ο συρμός ήταν εντελώς γεμάτος. Που άλλα χρόνια που ήταν μισοάδειος. Μάλλον έχουν γίνει πολύ ακριβά τα αεροπορικά και η βενζίνη.
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Έκανα το σαββατοκύριακο το Αθήνα-Θεσαλονίκη με επιστροφή, στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα μέσω Φαρσάλων γιατί μου είχε λείψει η διαδρομή, αν κάποιος θέλει να πάει από εκεί, προσοχή γίνονται έργα ασφαλτόστρωσης κοντά στη Βρυσιά, κίνηση σε ένα ρεύμα εναλλάξ, ευτυχώς είχε εργάτες που έδιναν οδηγίες.
Επίσης βρήκα πολλά φορτηγά στην παράκαμψη στον Προσκυνά, και κάτι σαν καταυλισμό κοντά στα διόδια της Τραγάνας στον παράδρομο, δεν ξέρω αν ήταν λόγω γεωργικών εργασιών προσωρινός ή κάτι άλλο, αλλά όποιος πάει από εκεί ας έχει το νου του μην πεταχτεί κανένας άνθρωπος.
Η παράκαμψη των διοδίων στα Τέμπη είναι η ίδια από παλιά, υπάρχει σε παλιότερες σελίδες του θέματος. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις αυτά τα διόδια.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Συνοπτικά : γενικά οι ζημιές συγκεντρώνονται στη βάση του κτιρίου σε κάθε περίπτωση. Η πυλωτή είναι μαλακός όροφος αφού δεν έχει τοίχους (αντίθετα με τους άλλους ορόφους που έχουν), με αποτέλεσμα να συγκεντρώνονται εκεί οι βλάβες. Γι΄αυτό σε αρκετές πολυκατοικίες είτε έχτισαν τοίχους σε κάποια σημεία είτε έβαλαν μεταλλικά χιαστί δοκάρια στις πυλωτές.
2g δεν έχω δει στις καταγραφές που κοίταξα (που οι Τούρκοι τις έχουν διαθέσιμες). Έχω δει έως 0,9g που και πάλι είναι πολύ.. Σε κάθε περίπτωση δεν ενδιαφέρει τόσο η μέγιστη εδαφική επιτάχυνση, που μπορεί να είναι στιγμιαία, αλλά το αντίστοιχο φάσμα του σεισμού, που από τα στοιχεία που έχουν ήδη δώσει οι Τούρκοι στη δημοσιότητα ήταν πολύ πάνω από τον κανονισμό τους όχι μόνο ως επιτάχυνση, αλλά και ως περίοδο που η επιτάχυνση παραμένει σταθερά μέγιστη.
Το έδαφος παίζει μεγάλο ρόλο. Εγκληματούν όσοι χτίζουν σε μπάζα και σαθρά εδάφη. Ποιος κάνει όμως γεωτεχνική μελέτη στην οικοδομή του;
Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις τι οικοδομή χτίστηκε. Μόνη λύση να αγοράσεις στην οικοδομή που μένει ο κατασκευαστής ή γενικά να προτιμάς γνωστού και αξιόπιστου κατασκευαστή. Οι περισσότεροι θέλουν πολυτέλεια και δεν ενδιαφέρονται για τα αόρατα, δηλαδή σίδερα, μπετά, θεμέλια.
Λύσεις υπάρχουν. Υπάρχουν οικοδομές 15-25 ορόφων που αντέχουν και 7,5 και 8,5R σεισμούς. Στη Χιλή, που το 7,5 είναι το καθημερινό τους και φτάνουν και 8,5-9. Αλλά εκεί χτίζουν με πολλά τοιχώματα από μπετό. -
RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα
Το πρόβλημα δεν είναι η νοημοσύνη των ζώων, αλλά των ανθρώπων.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Κάνεις έρευνα και με επι τόπου αυτοψία αλλά και με έρευνα σε γεωλογικούς χάρτες.
Δυστυχώς στο παρελθόν η πολιτεία (κράτος, δήμοι κ.λ.π.) μπάζωναν ρέματα, τα έκαναν δρόμους και έχτιζε ο κόσμος, αλλά πρακτικά έχτισε δίπλα σε ρέματα με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτό στο σεισμό.
Ακατάλληλα είναι πολύ λίγα οικόπεδα. Συνήθως μπορείς να κάνεις βελτίωση του εδάφους, και αν υπάρχει πρόβλημα κατα κανόνα το βλέπεις και με τα μάτια σου.
Για τα 2g επιφυλάσσομαι αφού δω περισσότερες καταγραφές. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Συμφωνώ. Οι ευσεβείς πόθοι είναι μια από τις μεγαλύτερες παγίδες σε ερευνητικό/επιστημονικό επίπεδο, θεωρώντας πάντα ότι η έρευνα που κάνεις θέλεις να είναι αντικειμενική και δεν εξυπηρετεί κάποιον πελάτη. Είναι μεγάλος ο πειρασμός όταν έχεις μια θεωρία και θέλεις να τη στηρίξεις να απορρίψεις στοιχεία περί του αντιθέτου, ή να ερμηνεύσεις τα στοιχεία όπως θέλεις και όχι αντικειμενικά.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Αν κάνεις μεγάλη επένδυση, θα αναθέσεις σε ομάδα μηχανικών να το ψάξει και να σου πει. Αν δεν έχεις λεφτά, θα ρωτήσεις για το αν ο κατασκευαστής είναι καλός, θα δεις τι προβλήματα έχει ήδη βγάλει η οικοδομή και θα αποφασίσεις. Σε κάθε περίπτωση εγώ θα έβαζα δικό μου μηχανικό να το δει και να μου πει τη γνώμη του. Για τα 1-5 μιλάς με το μηχανικό σου, σύντομα :
- Δεν μπορείς να το ξέρεις. Μπορείς να ρωτήσεις τι ήταν η περιοχή στο παρελθόν, η να δεις παλιές αεροφωτογραφίες αλλά αυτές είναι λαχείο.
- Δεν μπορείς να ξέρεις μέσα η κολώνα τι έχει. Βάζεις ένα μηχανικό να δει αν χτίστηκε σύμφωνα με τα σχέδια και ότι η μελέτη ήταν καλή, το να κάνεις και μη καταστρεπτικές δοκιμές για να δεις τι σίδερα και τι μπετά μου φαίνεται υπερβολικό.
- και 4 δεν μπορείς να ξέρεις συνήθως. Να πέσεις σε ισόγειο κατάστημα με κομμένα υποστυλώματα/δοκάρια, ίσως να φαίνεται αν μπαίνεις ως πελάτης.
- Ζητάς τα παλιά χαρτιά της ΥΑΣΒΕ με το χαρακτηρισμό της οικοδομής στους σεισμούς, και αν έγιναν επισκευές τι ήταν και πως έγιναν. Δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται στα θεμέλια. Συνήθως, αν δεν έχει υπόγεια νερά, δεν έχεις πρόβλημα. Αν δεις σκουριασμένους οπλισμούς σε εμφανή σημεία (κολώνες κ.λ.π.), να έχεις το νού σου.
Latest posts made by polo2002
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Το τραμ είναι για αργόσχολους, εκτός αν άλλαξε κάτι δραματικά, έχω πολύ καιρό να το πάρω για Βούλα... Λεωφορείο σε εξυπηρετεί καλύτερα.
-
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Μακάρι να είχα χώρο. Όταν ήμουν μικρός και σε μεγάλο σπίτι, είχα γάτες, πολλές γάτες. Με τα χρόνια οι γάτες πέθαναν. εγώ έφυγα και πήγα σε πολύ μικρό σπίτι που δεν χωράμε εμείς. Που να πάρω γάτα ; Αν αλλάξω σπίτι και δουλειά, θέλω να πάρω 1-2.
Με απασχόλησε ως περίεργη συμπεριφορά. Συνήθως οι γάτες περνάνε γρήγορα, δεν κάθονται στη μέση να τις πατήσουν. -
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Προχθές στο δρόμο, γάτος τιγρέ περνά αμέριμνος το δρόμο όπως ανεβαίνω, επιβραδύνω για να περάσει, αυτός με αντιλαμβάνεται, σταματά στη μέση του δρόμου και με κοιτά, σταματώ και τον κοιτώ, κοιταζόμαστε για λίγο, και έρχεται προς εμένα. Ξεκινώ και εγώ, και τότε αποφασίζει να περάσει απέναντι. Φυσικά τον περίμενα. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια συμπεριφορά. Φοβάμαι ότι δεν θα ζήσει πολύ ο γατούλης.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Π. Φάληρο - Αγ. Παρασκευή, με 2 λεωφορεία και 2 μετρό... Πρέπει να επιλέγεις ώρες όμως, αν πέσεις στην κίνηση την πάτησες με τα λεωφορεία... Χρόνος στα 50 λεπτά περίπου, ανεξαρτήτως ώρας, και συνήθως αντί 2ου λεωφορείου περπάτημα 10 λεπτά και για άσκηση. ΙΧ μόνο τον Αύγουστο, χωρίς δακτύλιο στα 20-25 λεπτά.
Σε περίπτωση απεργίας/πορείας κ.λ.π. κόλαση.
Δίκυκλο δεν θα έπαιρνα, το φοβάμαι. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Προχθές πέτυχα φορτηγό με μικρό γερανό, και το ντουμάνι που έβγαζε ήταν απερίγραπτο. Την ίδια μέρα πέτυχα ένα κρατικό e-up κάποιου δήμου νομίζω. Δύο κόσμοι στην ίδια πόλη. Να δούμε αν ποτέ θα εκλείψει ο πρώτος. Όσο βλέπω την πολιτεία να κάνει τα στραβά μάτια με πολλούς τρόπους και τους εμπόρους και ιδιοκτήτες να αδιαφορούν, δεν ελπίζω.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Ας έβαζαν κάτι άλλο που να δίνει σκιά τότε. Οι ελιές και λερώνουν (όχι οι συγκεκριμένες που είναι σε παρτέρια) και προκαλούν αλλεργίες σε πολύ κόσμο (όχι σε εμένα). Παλιά έβαζαν κάτι ακακίες με ροζ λουλούδια, κάτι μουριές που δεν κάνουν καρπό, και κάτι άλλα δέντρα που κάνουν κάτι κίτρινους στρογγυλούς καρπούς. Σε αειθαλή δεν ξέρω τι μπορούσαν να βάλουν.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πείτε με απαισιόδοξο, αλλά 25Κ τέτοιο και ηλεκτρικό δεν το βλέπω, ακόμη και αν δεν έχει πάνω τίποτε από εξοπλισμό πέραν των απολύτως απαραίτητων. Το θερμικό ξεκινά από 19100 από ο,τι βλέπω. Αν πάντως γίνει κάτι τέτοιο, θα αλλάξει το παιχνίδι. Μακάρι.
Είδα χθες το Honda e, δεν εντυπωσιάστηκα. -
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Το καλοκαίρι περπάτημα στον ήλιο δεν λέει πάντως, όσο ωραίες και να είναι οι ελιές. Οι λεύκες έδιναν σκια σε μεγάλη ακτίνα από κάτω και γύρω. Για τις αρρώστιες δεν ξέρω, ούτε αν τα συγκεκριμένα δέντρα ήταν άρρωστα ή όχι. Για τις ρίζες, δεν είχα δει κάτι εκεί, μέσα σε παρτέρια ήταν. Για πέσιμο κλαδιών, μπορεί να συμβεί σε κάθε δέντρο, πριν χρόνια είχα σταθμεύσει δίπλα και κάτω από πεύκο που φαινόταν σε καλή κατάσταση και μετά από λίγο , χωρίς αέρα, έσπασε ένα μεγάλο κλαδί και έπεσε δίπλα στο αυτοκίνητο. Τώρα γίνεται μεγάλος ντόρος για τις κοπές, δεν ξέρω τι ισχύει, πάντως μετά από διάφορα δικαστήρια για τραυματισμούς από πτώσεις δέντρων οι δήμοι προτιμούν να τα κόβουν παρά να μπαίνουν σε περιπέτειες.
-
RE: ΟΣΕ
Διαβάζω ότι οι σήραγγες δεν είχαν τα απαραίτητα μέτρα πρόσβασης και πυροπροστασίας. Από το κακό στο χειρότερο πάει η κατάσταση. Τελικά από θαύμα δεν είχε γίνει κάτι ίδιο ή χειρότερο. Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από οτιδήποτε μπορούσα να φανταστώ.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
Οι δήμοι, ως υπεύθυνοι για τους κοινόχρηστους χώρους της πόλης, είναι υποχρεωμένοι, όταν θέλουν να κόψουν δέντρα, να ζητούν και να παίρνουν άδεια από τις αρμόδιες αρχές, δηλαδή από το δασαρχείο (για άλση) και από την πολεοδομία. Οι άδειες της πολεοδομίας εκδίδονται ηλεκτρονικά χωρίς παρέμβαση πολεοδομίας από το μηχανικό του δήμου.
Προσωπικά με είχε ενοχλήσει πάρα πολύ όταν είδα ότι οι λεύκες στην Αγγελάκη αντικαταστάθηκαν με ελιές, γιατί η ελιά δεν δίνει σκιά (όχι στο μέγεθος που είναι τώρα). Και επίσης δεν έχω εμπιστοσύνη ότι τα δέντρα που κόβονται θα αντικατασταθούν όπως λένε, και δεν θα μπει στη θέση τους κάτι πολύ μικρό. Από την άλλη πλευρά, καλά κάνουν και κόβουν τα άρρωστα. Αρκεί να είναι άρρωστα και να μην κόβονται επειδή ενοχλούν κάποιους.