Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 665
    • Best 37
    • Groups 0

    polo2002

    @polo2002

    Please enter occupation - Please enter your interests

    73
    Reputation
    9
    Profile views
    665
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    polo2002 Unfollow Follow

    Best posts made by polo2002

    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Ανεγκέφαλοι οπαδοί κόλλησαν αυτοκόλλητο γνωστής ομάδας σε καθρέφτη διασταύρωσης, ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να μην βλέπεις αυτόν που έρχεται. Επίσης έσπασαν (οι ίδιοι ή άλλοι) ίδιο καθρέφτη σε άλλο δρόμο.
      Επίσης ανόητος ποδηλάτης στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης πριν 3-4 μέρες...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
      Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
      Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
      Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
      Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
      Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
      Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
      Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
      Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
      Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      polo2002
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Θα στείλουν ειδικά κλιμάκια ελέγχου στη Μύκονο, κυρίως για πολεοδομικά θέματα αλλά και για αστυνόμευση. Στο μεταξύ, τα ίδια γίνονται και στις περισσότερες (για όλες δεν ξέρω) περιοχές και ειδικά στις τουριστικές. Με πολεοδομίες να υπολειτουργούν, όταν δεν είναι εντελώς διεφθαρμένες (και όταν υπάρχουν).
      Αλήθεια, γιατί έπρεπε το 2010 να διαλύσουν και ό,τι υπήρχε, να πάνε στους ακόμη χειρότερους δήμους, οι μισοί υπάλληλοι να εξαφανιστούν στη μετακίνηση (καλά άντε το 1/3) και μετά 13 χρόνια ακόμη τίποτε να μην λειτουργεί; Και εν τω μεταξύ να έχουν ψηφίσει από το 2017 τα περίφημα παρατηρητήρια δόμησης, να έχουν θεσπίσει δειγματοληπτικούς ελέγχους σε όλα αλλά τίποτε να μην λειτουργεί αφού ακόμη περιμένουμε υπουργικές αποφάσεις/αποφάσεις ΤΕΕ και ο,τι άλλο προέβλεψαν για να μην λειτουργήσει ποτέ και τίποτε. Αν δεν δω την κυβέρνηση να ενεργοποιεί τους ελέγχους που ήδη έχει ψηφίσει, εγώ δεν θα πιστέψω τίποτε για ακεραιότητα, διαφάνεια και ελέγχους. Όλα ένα σόου είναι προεκλογικό που θα ξεχαστεί.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Είσαι πολύ αισιόδοξος. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο οι , συχνά πλαστές, ανάγκες του πληθυσμού που αυξάνεται.
      Όσο για τους μεγιστάνες, είναι ανήθικο να ζητάς θυσίες από αυτόν που δεν έχει, και να ανέχεσαι τις υπερβολές αυτού που έχει. Το έχουμε ξαναζήσει, και έχουμε δει που οδηγεί.
      Προσωπικά, με τα επιτόκια και το κόστος ζωής εκεί που είναι το μόνο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω είναι παιχνίδι. Θα μείνω με αυτό που έχω. Με ελάχιστη χρήση, ΜΜΜ και πεζώ 2.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • RE: Tαξιδεύοντας στο διάστημα!

      Το εντυπωσιακό ήταν ότι ο πύραυλος δεν διαλύθηκε παρά τα ακροβατικά που έκανε. Σε βιντεο από παλιά αντίστοιχα ατυχήματα, ο πύραυλος γινόταν κομμάτια και μόνο από τις αδρανειακές δυνάμεις. Πρέπει να είναι πολύ γερό μηχάνημα, λογικό μια και είναι επαναχρησιμοποιούμενο. Πρώτη δοκιμή ήταν, συμβαίνουν αυτά.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!

      Μακάρι να είχα χώρο. Όταν ήμουν μικρός και σε μεγάλο σπίτι, είχα γάτες, πολλές γάτες. Με τα χρόνια οι γάτες πέθαναν. εγώ έφυγα και πήγα σε πολύ μικρό σπίτι που δεν χωράμε εμείς. Που να πάρω γάτα ; Αν αλλάξω σπίτι και δουλειά, θέλω να πάρω 1-2.
      Με απασχόλησε ως περίεργη συμπεριφορά. Συνήθως οι γάτες περνάνε γρήγορα, δεν κάθονται στη μέση να τις πατήσουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?

      Συνοπτικά : γενικά οι ζημιές συγκεντρώνονται στη βάση του κτιρίου σε κάθε περίπτωση. Η πυλωτή είναι μαλακός όροφος αφού δεν έχει τοίχους (αντίθετα με τους άλλους ορόφους που έχουν), με αποτέλεσμα να συγκεντρώνονται εκεί οι βλάβες. Γι΄αυτό σε αρκετές πολυκατοικίες είτε έχτισαν τοίχους σε κάποια σημεία είτε έβαλαν μεταλλικά χιαστί δοκάρια στις πυλωτές.
      2g δεν έχω δει στις καταγραφές που κοίταξα (που οι Τούρκοι τις έχουν διαθέσιμες). Έχω δει έως 0,9g που και πάλι είναι πολύ.. Σε κάθε περίπτωση δεν ενδιαφέρει τόσο η μέγιστη εδαφική επιτάχυνση, που μπορεί να είναι στιγμιαία, αλλά το αντίστοιχο φάσμα του σεισμού, που από τα στοιχεία που έχουν ήδη δώσει οι Τούρκοι στη δημοσιότητα ήταν πολύ πάνω από τον κανονισμό τους όχι μόνο ως επιτάχυνση, αλλά και ως περίοδο που η επιτάχυνση παραμένει σταθερά μέγιστη.
      Το έδαφος παίζει μεγάλο ρόλο. Εγκληματούν όσοι χτίζουν σε μπάζα και σαθρά εδάφη. Ποιος κάνει όμως γεωτεχνική μελέτη στην οικοδομή του;
      Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις τι οικοδομή χτίστηκε. Μόνη λύση να αγοράσεις στην οικοδομή που μένει ο κατασκευαστής ή γενικά να προτιμάς γνωστού και αξιόπιστου κατασκευαστή. Οι περισσότεροι θέλουν πολυτέλεια και δεν ενδιαφέρονται για τα αόρατα, δηλαδή σίδερα, μπετά, θεμέλια.
      Λύσεις υπάρχουν. Υπάρχουν οικοδομές 15-25 ορόφων που αντέχουν και 7,5 και 8,5R σεισμούς. Στη Χιλή, που το 7,5 είναι το καθημερινό τους και φτάνουν και 8,5-9. Αλλά εκεί χτίζουν με πολλά τοιχώματα από μπετό.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Έκανα το σαββατοκύριακο το Αθήνα-Θεσαλονίκη με επιστροφή, στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα μέσω Φαρσάλων γιατί μου είχε λείψει η διαδρομή, αν κάποιος θέλει να πάει από εκεί, προσοχή γίνονται έργα ασφαλτόστρωσης κοντά στη Βρυσιά, κίνηση σε ένα ρεύμα εναλλάξ, ευτυχώς είχε εργάτες που έδιναν οδηγίες.

      Επίσης βρήκα πολλά φορτηγά στην παράκαμψη στον Προσκυνά, και κάτι σαν καταυλισμό κοντά στα διόδια της Τραγάνας στον παράδρομο, δεν ξέρω αν ήταν λόγω γεωργικών εργασιών προσωρινός ή κάτι άλλο, αλλά όποιος πάει από εκεί ας έχει το νου του μην πεταχτεί κανένας άνθρωπος.

      Η παράκαμψη των διοδίων στα Τέμπη είναι η ίδια από παλιά, υπάρχει σε παλιότερες σελίδες του θέματος. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις αυτά τα διόδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?

      Κάνεις έρευνα και με επι τόπου αυτοψία αλλά και με έρευνα σε γεωλογικούς χάρτες.
      Δυστυχώς στο παρελθόν η πολιτεία (κράτος, δήμοι κ.λ.π.) μπάζωναν ρέματα, τα έκαναν δρόμους και έχτιζε ο κόσμος, αλλά πρακτικά έχτισε δίπλα σε ρέματα με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτό στο σεισμό.
      Ακατάλληλα είναι πολύ λίγα οικόπεδα. Συνήθως μπορείς να κάνεις βελτίωση του εδάφους, και αν υπάρχει πρόβλημα κατα κανόνα το βλέπεις και με τα μάτια σου.
      Για τα 2g επιφυλάσσομαι αφού δω περισσότερες καταγραφές.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Το πρόβλημα δεν είναι η νοημοσύνη των ζώων, αλλά των ανθρώπων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002

    Latest posts made by polo2002

    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Σε πολυκατοικία του 1960, 2ος, η θερμοκρασία μετά από 1 εβδομάδα απουσίας δεν έπεσε κάτω από 17 βαθμούς. Αυτό για την εβδομάδα που πέρασε. Όλοι έχουμε καλοριφερ αυτόνομα με αέριο, η πολυκατοικία είναι μεταξύ άλλων εξίσου παλαιών και η πρόσοψη είναι μόλις 9μ μήκος. Τα κουφώματα παλιά ξύλινα και όταν φυσάει κουνιούνται οι κουρτίνες... Αλλά είμαι σε στενό, δεν με χτυπά ήλιος αλλά ούτε πολύς αέρας.
      Παλιότερα που έμενα σε κτίριο του 2008 αρκετά εκτεθειμένο στον καιρό, και πάλι δεν έπεφτα κάτω από 17 βαθμούς αλλά εκεί οι γείτονες έκαιγαν πάρα πολύ πάνω και κάτω, είχα μόνωση εκ κατασκευής και διπλά τζάμια.
      Όλα τα παραπάνω Θεσσαλονίκη.
      Γενικά παίζουν πολλοί παράγοντες.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
      Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
      Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
      Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
      Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
      Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
      Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
      Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
      Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
      Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      polo2002
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Συμμικτα έχουν μεταλλικό σκελετό και πλάκες από σκυρόδεμα. Συμφωνώ για τις μονωσεις

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Παραλίγο παράσυρση πεζού στην Τσιμισκή, όταν αυτός αποφάσισε να πεταχτεί ανάμεσα στα βραδέως κινούμενα αυτοκίνητα, περνώντας μπροστά από τουριστικό, με αποτέλεσμα ο έρμος που κινούνταν τέρμα αριστερά παραλίγο να τον πατήσει. Τον έσωσε η χαμηλή ταχύτητα, τα αντανακλαστικά και κυρίως ότι πετάχτηκε όταν πετάχτηκε και όχι 1 δευτερόλεπτο αργότερα, γιατί θα τον είχε παρασύρει και χωρίς να φταίει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Κρεμάλα για αυτούς που έμειναν και ευθύνονται για αυτό

      Πολλοί ευθύνονται. Το δικαστήριο κάποιον θα καταδικάσει αφού υπήρξε θάνατος. Ποιος ευθύνεται θα φανεί. Μπορεί να γκρέμισαν κάτι που δεν έπρεπε, γιατί σιγά μην ξέρει ο μηχανικός εμείς ξέρουμε καλυτερα. Μπορεί ο μηχανικός μην ήξερε από φέρουσα τοιχοποιία και να είπε γκρεμιστεί. Μπορεί να μην υπήρχε μηχανικός, η να βγήκε άδεια για 5 για να γίνουν 15 γιατί σιγά μην πληρώνουμε οικοδομικές αδειες. Φταίει όμως και ο νομοθέτης που στο όνομα της επιτάχυνσης διαδικασιών αφήνει κάθε άσχετο μηχανικό που μόλις πήρε άδεια να υπογράφει ο,τι να'ναι χωρίς ελεγχο.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Ερώτηση προς όλους όσους έχουν εξοχικό ή είναι κοντά (<300μ) σε δάσος. Έχετε ακούσει για τον Κανονισμό Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (ΦΕΚ 3475Β/2023), αρκετοί δήμοι άρχισαν να στέλνουν αυτή τη βδομάδα μηνύματα γενικώς περί διάφορων υποχρεώσεων στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τον κανονισμό αυτό, συμπλήρωση από κάποιο ειδικό ενός εντύπου επικινδυνότητας , και μετά 1 μήνα για την εφαρμογή διάφορων μέτρων, από υποχρέωση κατασκευής συμπαγών περιφράξεων μέχρι αποψίλωση και κόψιμο δέντρων περιμετρικά σπιτιών. Η προθεσμία για να συμπληρωθεί το έντυπο αξιολόγησης επικινδυνότητας είναι σήμερα, αλλά στην ιστοσελίδα του δασαρχείου μιλάει για παράταση .

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Στις οικοδομικές εργασίες την ευθύνη για τα μέτρα ασφάλειας την έχει ο επιβλέπων μηχανικός, ένας από τους λόγους που απαιτείται οικοδομική άδεια ή μικρής κλίμακας είναι για να υπάρχει επιβλέπων που θα εφαρμόσει τα μέτρα ασφάλειας.
      Οτι συχνά ο επιβλέπων είναι απών, ισχύει, αλλά ας σκεφτούμε πόσα τον πληρώνουμε τελικά, τι ευθύνη έχει αναλογικά και τελικά αν πει στους εργάτες να βάλουν π.χ. κράνος ή να μην πάνε με τη σαγιονάρα πόσο οι εργάτες θα τον γράψουν και ο εργοδότης θα προτιμήσει να τον αλλάξει αντι να τα βάλει με τους τεχνίτες (αφού μηχανικό βρίσκεις αλλά τεχνίτη δύσκολα). Φυσικά, όταν ο εργάτης πέσει από τη σκαλωσιά, ο μηχανικός θα πάει μέσα, κατά τα άλλα όμως πολύ σπάνια εφαρμόζονται όσα λέει ο νόμος για μέτρα ασφάλειας σε έργα, με εξαίρεση τα μεγάλα έργα (π.χ. μετρό) όπου μπαίνουν μέσα ξένοι εργοδότες και μαζεύονται οι έξυπνοι. Υπάρχονυ βέβαια και εξαιρέσεις, αλλά προύποθέτει να έχεις δικά σου συνεργεία και να μην απασχολείς τον α και β τεχνίτη, πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ;
      Τα εργοτάξια είναι πολύ επικίνδυνοι χώροι. Πολλά ατυχήματα γίνονται αλλά δεν γίνονται γνωστά. Θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική σύγκριση του πόσοι επαγγελματίες αναλογικά έχουν ατύχημα σε εργοτάξια και πόσοι κατά την οδήγηση στο πλαίσιο της εργασίας τους, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση των οδικών με τα εργατικά ατυχήματα πρέπει να γίνει αναγωγή ανα εργαζόμενο, και όχι αριθμητική σύγκριση αφού μας ενδιαφέροι πόσοι κατά την εργασία τους έπαθαν ατύχημα.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Σε συνέχεια του προηγούμενου post για τις εκδηλώσεις για τη μάχη της Κρήτης
      https://www.cnn.gr/ellada/story/365387/xania-me-aleksiptotistes-kai-f-16-i-avlaia-stin-82i-epeteio-tis-maxis-tis-kritis
      Ο ήχος είναι μάλλον χαμηλός σε σχέση με ο,τι ακούγαμε επί τόπου...

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Ναι τα είδα και εγώ τα Α-10. Επίσης, πέτυχα στο Μάλεμε εκδηλώσεις για την επέτειο από τη μάχη της Κρήτης, με αλεξιπτωτιστές και ένα F-16 που έκανε πολύ εντυπωσιακούς ελιγμούς πετώντας και φωτοβολίδες. Την προπόνησή του την έκανε πάνω από το αεροδρόμιο Χανίων οπότε τον είδα δύο φορές.

      posted in Αντίλογος
      P
      polo2002
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      O Tesla έδειχνε λάμπες χωρίς καλώδια πολλά χρόνια πριν, αλλά μάλλον η τεχνολογία σταμάτησε λόγω αδυναμίας χρέωσης. Να δούμε πως θα λυθούν τα διάφορα ζητήματα, όπως παραγωγής θερμότητας, ασφάλειας και παρεμπόδισης τζαμπατζήδων... εδώ με καλώδια και έχουμε ρευματοκλοπές.

      Μην πιστεύετε θεωρίες συνομωσίας και διάφορα γραφικά που λένε για τον tesla , υπάλληλος του Westinghouse ήταν όπως και πολλοί άλλοι εξίσου έξυπνοι και ικανοί. Το εναλλασσόμενο ρεύμα δεν ήταν εφεύρεση του ήταν συλλογική προσπάθεια πολλών εφευρετών ερευνητών επιστημόνων.

      Ο Tesla έμεινε στην ιστορία όταν κάποιοι αποφάσισαν να τον τιμήσουν δίνοντας το όνομά του σε μονάδα μέτρησης. Από εκεί άκουσα πρώτη φορά το όνομά του. Δεν νομίζω ότι είναι μια τιμή που γίνεται τυχαία ή σε πολλούς. Επεσα πάνω στο όνομά του πρόσφατα διαβάζοντας H.P. Lovecraft που είχε λένε βασίσει έναν από τους χαρακτήρες του πάνω του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      polo2002
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr