Ανεγκέφαλοι οπαδοί κόλλησαν αυτοκόλλητο γνωστής ομάδας σε καθρέφτη διασταύρωσης, ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να μην βλέπεις αυτόν που έρχεται. Επίσης έσπασαν (οι ίδιοι ή άλλοι) ίδιο καθρέφτη σε άλλο δρόμο.
Επίσης ανόητος ποδηλάτης στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης πριν 3-4 μέρες...
polo2002
@polo2002
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by polo2002
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Θα στείλουν ειδικά κλιμάκια ελέγχου στη Μύκονο, κυρίως για πολεοδομικά θέματα αλλά και για αστυνόμευση. Στο μεταξύ, τα ίδια γίνονται και στις περισσότερες (για όλες δεν ξέρω) περιοχές και ειδικά στις τουριστικές. Με πολεοδομίες να υπολειτουργούν, όταν δεν είναι εντελώς διεφθαρμένες (και όταν υπάρχουν).
Αλήθεια, γιατί έπρεπε το 2010 να διαλύσουν και ό,τι υπήρχε, να πάνε στους ακόμη χειρότερους δήμους, οι μισοί υπάλληλοι να εξαφανιστούν στη μετακίνηση (καλά άντε το 1/3) και μετά 13 χρόνια ακόμη τίποτε να μην λειτουργεί; Και εν τω μεταξύ να έχουν ψηφίσει από το 2017 τα περίφημα παρατηρητήρια δόμησης, να έχουν θεσπίσει δειγματοληπτικούς ελέγχους σε όλα αλλά τίποτε να μην λειτουργεί αφού ακόμη περιμένουμε υπουργικές αποφάσεις/αποφάσεις ΤΕΕ και ο,τι άλλο προέβλεψαν για να μην λειτουργήσει ποτέ και τίποτε. Αν δεν δω την κυβέρνηση να ενεργοποιεί τους ελέγχους που ήδη έχει ψηφίσει, εγώ δεν θα πιστέψω τίποτε για ακεραιότητα, διαφάνεια και ελέγχους. Όλα ένα σόου είναι προεκλογικό που θα ξεχαστεί. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Είσαι πολύ αισιόδοξος. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο οι , συχνά πλαστές, ανάγκες του πληθυσμού που αυξάνεται.
Όσο για τους μεγιστάνες, είναι ανήθικο να ζητάς θυσίες από αυτόν που δεν έχει, και να ανέχεσαι τις υπερβολές αυτού που έχει. Το έχουμε ξαναζήσει, και έχουμε δει που οδηγεί.
Προσωπικά, με τα επιτόκια και το κόστος ζωής εκεί που είναι το μόνο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω είναι παιχνίδι. Θα μείνω με αυτό που έχω. Με ελάχιστη χρήση, ΜΜΜ και πεζώ 2. -
RE: ΟΣΕ
Δυστυχώς αμφιβάλλω αν η πραγματογνωμοσύνη θα αποδώσει τις διαχρονικές ευθύνες εκεί που πρέπει. Δεν ταυτίζονται όμως συνολικά οι διαχρονικές ευθύνες για την κατάντια του σιδηροδρόμου με τις ευθύνες για το συγκεκριμένο ατύχημα.
Πάντως τη μεγάλη ώθηση στο τραίνο ΔΕΝ έδωσε το λευκό βέλος, αλλά η αύξηση της τιμής της βενζίνης (οπότε περιορίστηκαν για πολλούς, και για εμένα, η χρήση ΙΧ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη), η αποχώρηση στην πράξη της Ryanair (οπότε τα αεροπορικά είναι πολύ ακριβά), και η μείωση του χρόνου διαδρομής, την οποία όμως έχουμε κατά το μεγαλύτερο βαθμό και με τα άλλα τραίνα. Όταν έψαχνα εισιτήρια τα Χριστούγεννα, πρώτα γέμισαν τα άλλα τραίνα και μετά το λευκό βέλος. -
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Μακάρι να είχα χώρο. Όταν ήμουν μικρός και σε μεγάλο σπίτι, είχα γάτες, πολλές γάτες. Με τα χρόνια οι γάτες πέθαναν. εγώ έφυγα και πήγα σε πολύ μικρό σπίτι που δεν χωράμε εμείς. Που να πάρω γάτα ; Αν αλλάξω σπίτι και δουλειά, θέλω να πάρω 1-2.
Με απασχόλησε ως περίεργη συμπεριφορά. Συνήθως οι γάτες περνάνε γρήγορα, δεν κάθονται στη μέση να τις πατήσουν. -
RE: Tαξιδεύοντας στο διάστημα!
Το εντυπωσιακό ήταν ότι ο πύραυλος δεν διαλύθηκε παρά τα ακροβατικά που έκανε. Σε βιντεο από παλιά αντίστοιχα ατυχήματα, ο πύραυλος γινόταν κομμάτια και μόνο από τις αδρανειακές δυνάμεις. Πρέπει να είναι πολύ γερό μηχάνημα, λογικό μια και είναι επαναχρησιμοποιούμενο. Πρώτη δοκιμή ήταν, συμβαίνουν αυτά.
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Έκανα το σαββατοκύριακο το Αθήνα-Θεσαλονίκη με επιστροφή, στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα μέσω Φαρσάλων γιατί μου είχε λείψει η διαδρομή, αν κάποιος θέλει να πάει από εκεί, προσοχή γίνονται έργα ασφαλτόστρωσης κοντά στη Βρυσιά, κίνηση σε ένα ρεύμα εναλλάξ, ευτυχώς είχε εργάτες που έδιναν οδηγίες.
Επίσης βρήκα πολλά φορτηγά στην παράκαμψη στον Προσκυνά, και κάτι σαν καταυλισμό κοντά στα διόδια της Τραγάνας στον παράδρομο, δεν ξέρω αν ήταν λόγω γεωργικών εργασιών προσωρινός ή κάτι άλλο, αλλά όποιος πάει από εκεί ας έχει το νου του μην πεταχτεί κανένας άνθρωπος.
Η παράκαμψη των διοδίων στα Τέμπη είναι η ίδια από παλιά, υπάρχει σε παλιότερες σελίδες του θέματος. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις αυτά τα διόδια.
-
RE: ΟΣΕ
Μετά από 2 διαδοχικά ταξίδια μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης πολύ πρόσφατα, να σημειώσω τα ακόλουθα για όποιος σκοπεύει να πάρει το τρένο για τη διαδρομή αυτή. Το λευκό βέλος κάνει μια στάση μόνο και κοστίζει 10€ παραπάνω περίπου ανα διαδρομή.
- Για το λευκό βέλος, το ωράριο τηρείται, δηλαδή η καθυστέρηση που είχα ήταν (αν ήταν) της τάξης των 1-2 λεπτών. Ευτυχώς δεν έπεσα σε κακό καιρό ή διακοπή ρεύματος βέβαια, γιατί πολλά έγιναν και πολλοί ταλαιπωρήθηκαν σε παλιότερη κακοκαιρία
- Για το "αργό" , υπάρχει συστηματική καθυστέρηση περίπου 15 λεπτά. Καμία από τις 3 φορές που το πήρα δεν ήταν στην ώρα του.
Έχω την εντύπωση ότι το λευκό βέλος θα μπορούσε να πάει και πολύ πιο γρήγορα, αφού το αργό με πάρα πολλές στάσεις δεν κάνει και ιδιαίτερα περισσότερο χρόνο, και μάλιστα η ταχύτητα του γρήγορου σπάνια είναι πολύ μεγάλη (έχει μέσα στο βαγόνι χάρτη και ένδειξη ταχύτητας). Ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα πριν μπει Αθήνα πάει πολύ αργά (σχετικά), μάλλον λόγω χάραξης. - Σε μια χαρακτηριστική θέση της διαδρομής ο συρμός κάνει βίαιη πλευρική επιτάχυνση (και το γρήγορο και το αργό) σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα με τις ράγες.
- Πολύ άβολο το λευκό βέλος, αν δεν πας με παρέα, έχει άλλον απέναντί σου (όλες οι θέσεις είναι σε τραπεζάκια), και τον πατάς ή σε πατάει... Επίσης έχει κυλικείο από Μικελ και δεν είδα να δίνουν φαγητό. Αντίθετα το αργό έχει τον Χούτο και κανονικό γεύμα (δεν πήρα όμως)
- Γενικά το λευκό βέλος το προσέχουν περισσότερο και ποιός θα μπεί, στο άλλο μπαίνουν διάφοροι. Αλλά σαν βαγόνια προτιμώ το παλιό.
- Μερικές πρίζες δεν λειτουργούν, έχει να κάνει με το κάθε βαγόνι.
Τέλος, μου έκανε εντύπωση ότι σε όλες τις διαδρομές ο συρμός ήταν εντελώς γεμάτος. Που άλλα χρόνια που ήταν μισοάδειος. Μάλλον έχουν γίνει πολύ ακριβά τα αεροπορικά και η βενζίνη.
-
RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα
Το πρόβλημα δεν είναι η νοημοσύνη των ζώων, αλλά των ανθρώπων.
-
RE: Σεισμός. Πόσο τον φοβόμαστε?
Συνοπτικά : γενικά οι ζημιές συγκεντρώνονται στη βάση του κτιρίου σε κάθε περίπτωση. Η πυλωτή είναι μαλακός όροφος αφού δεν έχει τοίχους (αντίθετα με τους άλλους ορόφους που έχουν), με αποτέλεσμα να συγκεντρώνονται εκεί οι βλάβες. Γι΄αυτό σε αρκετές πολυκατοικίες είτε έχτισαν τοίχους σε κάποια σημεία είτε έβαλαν μεταλλικά χιαστί δοκάρια στις πυλωτές.
2g δεν έχω δει στις καταγραφές που κοίταξα (που οι Τούρκοι τις έχουν διαθέσιμες). Έχω δει έως 0,9g που και πάλι είναι πολύ.. Σε κάθε περίπτωση δεν ενδιαφέρει τόσο η μέγιστη εδαφική επιτάχυνση, που μπορεί να είναι στιγμιαία, αλλά το αντίστοιχο φάσμα του σεισμού, που από τα στοιχεία που έχουν ήδη δώσει οι Τούρκοι στη δημοσιότητα ήταν πολύ πάνω από τον κανονισμό τους όχι μόνο ως επιτάχυνση, αλλά και ως περίοδο που η επιτάχυνση παραμένει σταθερά μέγιστη.
Το έδαφος παίζει μεγάλο ρόλο. Εγκληματούν όσοι χτίζουν σε μπάζα και σαθρά εδάφη. Ποιος κάνει όμως γεωτεχνική μελέτη στην οικοδομή του;
Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις τι οικοδομή χτίστηκε. Μόνη λύση να αγοράσεις στην οικοδομή που μένει ο κατασκευαστής ή γενικά να προτιμάς γνωστού και αξιόπιστου κατασκευαστή. Οι περισσότεροι θέλουν πολυτέλεια και δεν ενδιαφέρονται για τα αόρατα, δηλαδή σίδερα, μπετά, θεμέλια.
Λύσεις υπάρχουν. Υπάρχουν οικοδομές 15-25 ορόφων που αντέχουν και 7,5 και 8,5R σεισμούς. Στη Χιλή, που το 7,5 είναι το καθημερινό τους και φτάνουν και 8,5-9. Αλλά εκεί χτίζουν με πολλά τοιχώματα από μπετό.
Latest posts made by polo2002
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Στις οικοδομικές εργασίες την ευθύνη για τα μέτρα ασφάλειας την έχει ο επιβλέπων μηχανικός, ένας από τους λόγους που απαιτείται οικοδομική άδεια ή μικρής κλίμακας είναι για να υπάρχει επιβλέπων που θα εφαρμόσει τα μέτρα ασφάλειας.
Οτι συχνά ο επιβλέπων είναι απών, ισχύει, αλλά ας σκεφτούμε πόσα τον πληρώνουμε τελικά, τι ευθύνη έχει αναλογικά και τελικά αν πει στους εργάτες να βάλουν π.χ. κράνος ή να μην πάνε με τη σαγιονάρα πόσο οι εργάτες θα τον γράψουν και ο εργοδότης θα προτιμήσει να τον αλλάξει αντι να τα βάλει με τους τεχνίτες (αφού μηχανικό βρίσκεις αλλά τεχνίτη δύσκολα). Φυσικά, όταν ο εργάτης πέσει από τη σκαλωσιά, ο μηχανικός θα πάει μέσα, κατά τα άλλα όμως πολύ σπάνια εφαρμόζονται όσα λέει ο νόμος για μέτρα ασφάλειας σε έργα, με εξαίρεση τα μεγάλα έργα (π.χ. μετρό) όπου μπαίνουν μέσα ξένοι εργοδότες και μαζεύονται οι έξυπνοι. Υπάρχονυ βέβαια και εξαιρέσεις, αλλά προύποθέτει να έχεις δικά σου συνεργεία και να μην απασχολείς τον α και β τεχνίτη, πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ;
Τα εργοτάξια είναι πολύ επικίνδυνοι χώροι. Πολλά ατυχήματα γίνονται αλλά δεν γίνονται γνωστά. Θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική σύγκριση του πόσοι επαγγελματίες αναλογικά έχουν ατύχημα σε εργοτάξια και πόσοι κατά την οδήγηση στο πλαίσιο της εργασίας τους, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση των οδικών με τα εργατικά ατυχήματα πρέπει να γίνει αναγωγή ανα εργαζόμενο, και όχι αριθμητική σύγκριση αφού μας ενδιαφέροι πόσοι κατά την εργασία τους έπαθαν ατύχημα. -
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
Σε συνέχεια του προηγούμενου post για τις εκδηλώσεις για τη μάχη της Κρήτης
https://www.cnn.gr/ellada/story/365387/xania-me-aleksiptotistes-kai-f-16-i-avlaia-stin-82i-epeteio-tis-maxis-tis-kritis
Ο ήχος είναι μάλλον χαμηλός σε σχέση με ο,τι ακούγαμε επί τόπου... -
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
Ναι τα είδα και εγώ τα Α-10. Επίσης, πέτυχα στο Μάλεμε εκδηλώσεις για την επέτειο από τη μάχη της Κρήτης, με αλεξιπτωτιστές και ένα F-16 που έκανε πολύ εντυπωσιακούς ελιγμούς πετώντας και φωτοβολίδες. Την προπόνησή του την έκανε πάνω από το αεροδρόμιο Χανίων οπότε τον είδα δύο φορές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O Tesla έδειχνε λάμπες χωρίς καλώδια πολλά χρόνια πριν, αλλά μάλλον η τεχνολογία σταμάτησε λόγω αδυναμίας χρέωσης. Να δούμε πως θα λυθούν τα διάφορα ζητήματα, όπως παραγωγής θερμότητας, ασφάλειας και παρεμπόδισης τζαμπατζήδων... εδώ με καλώδια και έχουμε ρευματοκλοπές.
Μην πιστεύετε θεωρίες συνομωσίας και διάφορα γραφικά που λένε για τον tesla , υπάλληλος του Westinghouse ήταν όπως και πολλοί άλλοι εξίσου έξυπνοι και ικανοί. Το εναλλασσόμενο ρεύμα δεν ήταν εφεύρεση του ήταν συλλογική προσπάθεια πολλών εφευρετών ερευνητών επιστημόνων.
Ο Tesla έμεινε στην ιστορία όταν κάποιοι αποφάσισαν να τον τιμήσουν δίνοντας το όνομά του σε μονάδα μέτρησης. Από εκεί άκουσα πρώτη φορά το όνομά του. Δεν νομίζω ότι είναι μια τιμή που γίνεται τυχαία ή σε πολλούς. Επεσα πάνω στο όνομά του πρόσφατα διαβάζοντας H.P. Lovecraft που είχε λένε βασίσει έναν από τους χαρακτήρες του πάνω του.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
O Tesla έδειχνε λάμπες χωρίς καλώδια πολλά χρόνια πριν, αλλά μάλλον η τεχνολογία σταμάτησε λόγω αδυναμίας χρέωσης. Να δούμε πως θα λυθούν τα διάφορα ζητήματα, όπως παραγωγής θερμότητας, ασφάλειας και παρεμπόδισης τζαμπατζήδων... εδώ με καλώδια και έχουμε ρευματοκλοπές.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ο καθένας στο είδος της εργασίας του και στις συνθήκες αυτής.
Ένα alt tab είναι για εμένα το forum.
Εντωμεταξυ εξαιρετικά παιχνιδια και τα δύο. Τα έπαιζα μικρός. Το SimCity υπάρχει ακόμα;
Offtopic αρχή
Τα παλιά simcity μπορείς να τα βρείς (πωλούνται) σε ηλεκτρονική μορφή, ξέρω σίγουρα για το gog αλλά μπορεί να υπάρχουν και στο steam ή στο epic (έχω γραφτεί μόνο στο gog οπότε δεν ξέρω για τα άλλα)
Για νεα simcity δεν ξέρω, δεν παρακολουθώ πια τον τομέα μετά το τέλος του pcmaster πριν κάτι χρόνια...
Offtopic τέλος. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Μάλλον θα κριθεί στα δικαστήρια των Η.Π.Α. Δεν είναι το ίδιο το ηλεκτρικό όχημα με το PC. Βέβαια οι εταιρίες αυτό θα ήθελαν να ισχύει, για να βγούν από την εξίσωση τα διάφορα ιδιωτικά συνεργεία και να καταλήγουν όλοι στα εξουσιοδοτημένα (μιλάμε για πολλά $$$/€€€) . Αλλά θα παίξει ζήτημα ελεύθερης αγοράς/ανταγωνισμού.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ο μακαρίτης ο Harlan Ellison που έγραψε το a boy and his dog έγραφε διάφορα ιδιαίτερα δυστοπικά. Η επιστημονική φαντασία από δεκαετίες κάνει προβλέψεις. Σε άλλα πέφτει μέσα, σε άλλα έξω. Όσο για το μέλλον, πριν 30 περίπου χρόνια το μέλλον ήταν το υδρογόνο σύμφωνα με διάφορα άρθρα που διάβαζα τότε. Τίποτε ακόμη.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχω ξεκινήσει δίαιτα
Θα το πάρεις χωρίς πόρτες και ουρανό;
Σε ένα παλιό επεισόδιο του TOP GEAR που είχαν πάει στην Μποτσουάνα, είχαν ξηλώσει από τα δύο βαριά οχήματα πόρτες, παράθυρα κ.λ.π για να μην βουλιάξουν στη λάσπη... και μετά στη σκόνη είχαν καλύψει τα πρόσωπα σαν τρομοκράτες και είχαν πεθάνει στο βήχα . Θα έχει γέλιο πάντως να τα δούμε και εδώ.
Πέραν της πλάκας, κάτι γίνεται με την άσφαλτο εδώ στην Ελλάδα. Όπου περνάνε λεωφορεία, κάνει κάτι λακούβες και κάτι λοφάκια. Ελληνικές προδιαγραφές, ελληνική εφαρμογή ή και τα δύο. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Τεράστια κέρδη έχουν όλες οι εταιρίες πετρελαίου ανα τον κόσμο τελευταία. Δεν μιλάμε για τοπικό φαινόμενο. Λέμε λοιπόν να απεξαρτηθούμε από αυτό και να πάμε στα ηλεκτρικά. Βέβαια, σε άλλο καρτέλ θα πέσουμε εκεί (πέσαμε ήδη ως οικιακοί καταναλωτές...), και μένει η απορία από που θα βγάλει το κράτος τα εκατομμύρια εσόδων από φόρους στα καύσιμα... Βλέπω τους λογαριασμούς ρεύματος να παίρνουν φωτιά, θα δούμε.
Εντύπωση προκαλεί πάντως πως παγκοσμίως, από όσο ξέρω, παρα τον χορό των δισ από έσοδα πετρελαϊκων, κανένα κράτος δεν έβαλε χέρι...