Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 127
    • Best 7
    • Groups 0

    pope4kos

    @pope4kos

    Please enter occupation - Please enter your interests

    11
    Reputation
    3
    Profile views
    127
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pope4kos Unfollow Follow

    Best posts made by pope4kos

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @babisstinson said in Toyota Corolla 2019:

      @pope4kos said in Toyota Corolla 2019:

      Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10

      Μια ερώτηση, σου αρέσει τόσο πολύ? Το λέω επειδή λες θα κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο 90%. Το υβριδικό σύνολο της Κορολα ειναι για πολύ καλή οικονμία εντός πόλης. Αν είναι να γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο ίσως κάποιο άλλο hatchback είναι προτιμότερο. Εκτός αν σου αρέσει ως σχέδιο, οπότε βουρ για το δίλιτρο αν δεν έχεις θέμα να πληρώνεις τον φόρο πολυτελείας.

      Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Mazda 3 manual 186 hp hatchback. Σαν χώρους το Honda civic e hev. Το Corolla λόγω του δοκιμασμένου υβριδικού συνόλου και της αξιοπιστίας-εγγυήσεις και καλύτερου after sales

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @supergeorge said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @pope4kos said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @nkoasidis said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @pope4kos said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      Υποψήφιος αγοραστής Honda civic e hev και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα και το facelift θα είναι διαθέσιμο Ιανουάριο

      Είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και φρένα πλησιάζει alfa romeo, καταπληκτικο setup ανάρτησης, για το θέμα κατανάλωσης έχει ένα απο τα καλύτερα υβριδικά σθστήματα.Από θέμα χώρους είναι πολύ καλό αν και θα ήθελα άλλα 50-70 λίτρα στο πορτμπαγκαζ.Θα σου έλεγα να περιμένεις να κάνεις test drive το facelift διότι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά στο θέμα

      Σε ταχύτητες από 100 έως 130 τι καταναλώσει έχει ?κυρίως σε ανοιχτό δρόμο οδηγώ κατά 90%. Επίσης από τριγμούς που έχω διαβάσει έχεις κάτι παρόμοιο ;στο σαρακακη εδώ Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι δεν έχει διαφορές παρά μόνο οπτικα και σε εξοπλισμο ανάφορικα με το τεστ drive

      Τι τιμή σου είπαν;

      Οι τιμές για το facelift μου είπαν θα είναι ίδιες με τις ισχύουσες. Έτρεχε μια προσφορά με έκπτωση 2χιλ σε όλα εδώ και λίγο καιρό αλλά για το sport που με ενδιαφέρει δεν υπάρχουν αυτοκίνητα πλέον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Σήμερα έκανα test drive το civic. Ωραίο πάτημα και τιμόνι ,καλοφτιαγμένο εσωτερικό ,χώροι μια χαρά ,.Η αίσθηση της απόκρισης του κινητήρα επίσης ιδιαίτερη λόγω υβριδικού συστήματος. Αυτό που με χάλασε λίγο ήταν η ηχομόνωση. Το περίμενα κάπως καλύτερο εκεί για τα χρήματα του. Επισης η εγγύηση των 5 ετών για υβριδικό σύστημα με τόσα χρήματα αγοράς είναι κάπως μικρή σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Toyota)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Mazda 3

      Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Mazda 3

      @dimitris-tech said in Mazda 3:

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
      … και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
      Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
      Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
      Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
      Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
      Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
      Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
      Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
      Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum.

      Καλησπέρα.
      Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Mazda 3

      @bill_hsd said in Mazda 3:

      @a-d-p said in Mazda 3:

      Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

      https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

      Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
      Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
      Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
      Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

      Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

      @pope4kos said in Toyota Corolla 2019:

      Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10

      Προσωπικά θα απέφευγα το δίλιτρο για πολλούς λόγους.
      Φορολογικά βάρη (έστω και αν μειωθούν προσωρινά, ποτέ δεν είσαι σίγουρος), μεταπωληση κλπ.
      Σίγουρα ειναι πιο δυνατό από το 1.8 αλλα μην περιμένεις να δεις στον δρόμο τη διαφορά των ονομαστικών ιπποδυνάμεων μεταξύ 1.8 και 2.0.
      Συν τοις άλλοις, λογω μεγαλυτερου κυβισμού, θα καίει και 1-1,5 lt/100 km παραπάνω.
      Γνώμη μου ότι χρειαζεται πολύ συνειδητοποιημένη απόφαση για να καταλήξει ιδιώτης σε αγορά 2.0 hatchback εν ετει 2025.
      Ίσως κοιτούσα και το 1.8 C-HR (ίδιο πατωμα-κινητήρες-αναρτησεις με Corolla H/B), το οποίο γενικά θεωρώ πιο ολοκληρωμένο σαν μοντέλο.

      Το chr δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. Για την κατανάλωση έχω διαβάσει ότι το 2λιτρο ίσως έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το 1.8. Δεν ζορίζεται το ίδιο και είναι πιο καινούργιος ο κινητήρας. Για τα φορολογικά βάρη καλα τα λες γιατί στο Ελλαδιστάν ποτέ δεν είσαι σίγουρος. Και το Honda civic που επίσης κοιτάζω 2λιτρο βγαίνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos

    Latest posts made by pope4kos

    • RE: Mazda 3

      @dimitris-tech said in Mazda 3:

      @pope4kos said in Mazda 3:

      Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1

      Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
      Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
      Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
      Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
      Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
      Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
      Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
      Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο!

      Η bmw diesel υπερβαίνει το διαθέσιμο budget. Απο το ψάξιμο και διάβασμα που έκανα όλο αυτο το διάστημα τα hybrid είναι μια χαρά σε ταξίδι και αυτοκινητόδρομο απλά εκει δεν έχουν την μεγάλη διαφορά στη κατανάλωση με το Mazda 3 παράδειγμα. Σε μικτή χρήση σαρώνουν. Είδωμεν. Για την ώρα κλίνω προς το Mazda

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Σήμερα έκανα test drive το civic. Ωραίο πάτημα και τιμόνι ,καλοφτιαγμένο εσωτερικό ,χώροι μια χαρά ,.Η αίσθηση της απόκρισης του κινητήρα επίσης ιδιαίτερη λόγω υβριδικού συστήματος. Αυτό που με χάλασε λίγο ήταν η ηχομόνωση. Το περίμενα κάπως καλύτερο εκεί για τα χρήματα του. Επισης η εγγύηση των 5 ετών για υβριδικό σύστημα με τόσα χρήματα αγοράς είναι κάπως μικρή σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Toyota)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Mazda 3

      Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @supergeorge said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @pope4kos said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @nkoasidis said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @pope4kos said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      Υποψήφιος αγοραστής Honda civic e hev και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα και το facelift θα είναι διαθέσιμο Ιανουάριο

      Είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και φρένα πλησιάζει alfa romeo, καταπληκτικο setup ανάρτησης, για το θέμα κατανάλωσης έχει ένα απο τα καλύτερα υβριδικά σθστήματα.Από θέμα χώρους είναι πολύ καλό αν και θα ήθελα άλλα 50-70 λίτρα στο πορτμπαγκαζ.Θα σου έλεγα να περιμένεις να κάνεις test drive το facelift διότι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά στο θέμα

      Σε ταχύτητες από 100 έως 130 τι καταναλώσει έχει ?κυρίως σε ανοιχτό δρόμο οδηγώ κατά 90%. Επίσης από τριγμούς που έχω διαβάσει έχεις κάτι παρόμοιο ;στο σαρακακη εδώ Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι δεν έχει διαφορές παρά μόνο οπτικα και σε εξοπλισμο ανάφορικα με το τεστ drive

      Τι τιμή σου είπαν;

      Οι τιμές για το facelift μου είπαν θα είναι ίδιες με τις ισχύουσες. Έτρεχε μια προσφορά με έκπτωση 2χιλ σε όλα εδώ και λίγο καιρό αλλά για το sport που με ενδιαφέρει δεν υπάρχουν αυτοκίνητα πλέον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      Το 2λτ με το 1.8λτ έχουν 2 γραμμάρια CO² διαφορά, αν τα θυμάμαι ακριβώς, στη πράξη η κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες θα είναι ταυτόσημη (ίσως όχι όμως αν επιλέξεις να κινείσαι παντού πιο σβέλτα με το 2λτ). Κι οι δυο κινητήρες έχουν αρκετά χρόνια ώστε να θεωρούνται αποδεδειγμενοι. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα φορολογικά βάρη, γιατί να μην έχεις το 2λτ, ειδικά για ταξίδια; (Εγώ 1.8 έχω ). Τα μόνα παράπονα θα είναι ο χώρος για ψηλούς στα πίσω καθίσματα (εμένα με προβληματίζει και μπροστά, γι αυτό πήρα το κρος) και κάποιοι δεν μείναν ευχαριστημένοι απ την ηχομόνωση στα ταξίδια, προσωπικά δεν το χω ως πρόβλημα, φαντάζομαι σε σύγκριση με "βαριά γερμανικά" αυτοκίνητα όλα τα γιαπωνέζικα υστερούν λίγο στην ηχομόνωση, αν κρίνω κι απ το Μαζντα που είχα, αλλά τι να πάρεις, μικρό αναξιόπιστο τουρμπάκι ή ντίζελ; Μαζντα και Σιβικ ωραία αμάξια, ίσως πιο ωραία απ τη κορολα, αλλά η Τογιότα πιο ασφαλής αγορά. Τα Τέσλα δεν τα κοιτάς καθόλου; Ιδανικό σενταν αν σε καλύπτει η αυτονομία.

      Δεν μου αρέσει όλη αυτή η τόσο έντονη ψηφιακή κονσόλα των ηλεκτρικών χωρίς κανένα φυσικό διακόπτη. Δεν νιώθω και ακόμη πολύ σίγουρος να πάρω ηλεκτρικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @babisstinson said in Toyota Corolla 2019:

      @pope4kos said in Toyota Corolla 2019:

      Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10

      Μια ερώτηση, σου αρέσει τόσο πολύ? Το λέω επειδή λες θα κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο 90%. Το υβριδικό σύνολο της Κορολα ειναι για πολύ καλή οικονμία εντός πόλης. Αν είναι να γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο ίσως κάποιο άλλο hatchback είναι προτιμότερο. Εκτός αν σου αρέσει ως σχέδιο, οπότε βουρ για το δίλιτρο αν δεν έχεις θέμα να πληρώνεις τον φόρο πολυτελείας.

      Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Mazda 3 manual 186 hp hatchback. Σαν χώρους το Honda civic e hev. Το Corolla λόγω του δοκιμασμένου υβριδικού συνόλου και της αξιοπιστίας-εγγυήσεις και καλύτερου after sales

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @nkoasidis said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      @pope4kos said in Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum:

      Υποψήφιος αγοραστής Honda civic e hev και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα και το facelift θα είναι διαθέσιμο Ιανουάριο

      Είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και φρένα πλησιάζει alfa romeo, καταπληκτικο setup ανάρτησης, για το θέμα κατανάλωσης έχει ένα απο τα καλύτερα υβριδικά σθστήματα.Από θέμα χώρους είναι πολύ καλό αν και θα ήθελα άλλα 50-70 λίτρα στο πορτμπαγκαζ.Θα σου έλεγα να περιμένεις να κάνεις test drive το facelift διότι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά στο θέμα

      Σε ταχύτητες από 100 έως 130 τι καταναλώσει έχει ?κυρίως σε ανοιχτό δρόμο οδηγώ κατά 90%. Επίσης από τριγμούς που έχω διαβάσει έχεις κάτι παρόμοιο ;στο σαρακακη εδώ Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι δεν έχει διαφορές παρά μόνο οπτικα και σε εξοπλισμο ανάφορικα με το τεστ drive

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

      @pope4kos said in Toyota Corolla 2019:

      Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10

      Προσωπικά θα απέφευγα το δίλιτρο για πολλούς λόγους.
      Φορολογικά βάρη (έστω και αν μειωθούν προσωρινά, ποτέ δεν είσαι σίγουρος), μεταπωληση κλπ.
      Σίγουρα ειναι πιο δυνατό από το 1.8 αλλα μην περιμένεις να δεις στον δρόμο τη διαφορά των ονομαστικών ιπποδυνάμεων μεταξύ 1.8 και 2.0.
      Συν τοις άλλοις, λογω μεγαλυτερου κυβισμού, θα καίει και 1-1,5 lt/100 km παραπάνω.
      Γνώμη μου ότι χρειαζεται πολύ συνειδητοποιημένη απόφαση για να καταλήξει ιδιώτης σε αγορά 2.0 hatchback εν ετει 2025.
      Ίσως κοιτούσα και το 1.8 C-HR (ίδιο πατωμα-κινητήρες-αναρτησεις με Corolla H/B), το οποίο γενικά θεωρώ πιο ολοκληρωμένο σαν μοντέλο.

      Το chr δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. Για την κατανάλωση έχω διαβάσει ότι το 2λιτρο ίσως έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το 1.8. Δεν ζορίζεται το ίδιο και είναι πιο καινούργιος ο κινητήρας. Για τα φορολογικά βάρη καλα τα λες γιατί στο Ελλαδιστάν ποτέ δεν είσαι σίγουρος. Και το Honda civic που επίσης κοιτάζω 2λιτρο βγαίνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Υποψήφιος αγοραστής Honda civic e hev και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα και το facelift θα είναι διαθέσιμο Ιανουάριο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pope4kos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr