-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω
Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
(και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!).Επίσης μου έδωσε αναμονή 6 μηνών για παράδοση. Μου φάνηκε πάρα πολύ δεδομένου ότι είχα ακούσει ότι μειώθηκαν οι χρόνοι παράδοσης
-
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Επίσης μου έδωσε αναμονή 6 μηνών για παράδοση. Μου φάνηκε πάρα πολύ δεδομένου ότι είχα ακούσει ότι μειώθηκαν οι χρόνοι παράδοσης
Πράγματι, ισχύει το εξάμηνο.
Ακριβώς τόσο χρειάστηκε για το δικό μου από την παραγγελία μέχρι την παράδοση. -
@babisstinson said in Mazda 3:
Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.
Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.
Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
"Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης και σεβόμενος απόλυτα την αυτοκινητιστική σου επιλογή, απλά αναφέρω ότι το 8,5lt/100 km δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το αναφέρει ως μέση κατανάλωση της δοκιμής στο τέλος.
Επίσης, όσο καλό κι αν είναι το μηχανικό κιβώτιο (που είμαι σίγουρος ότι είναι και ίσως είναι καλύτερη επιλογή απο το αυτόματο που φοράει το 3) εχει τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός εποχής για τους πολλούς από εμάς.
Συμφωνώ για τον ανύπαρκτο ανταγωνισμό στα H/B, καθώς η αγορά εδώ και χρόνια έχει στραφεί αλλού (SUVs, Crossovers), με τα καλά και τα κακά τους.
Σου εύχομαι να ευχαριστιέσαι τις διαδρομές σου και να αισθάνεσαι καθε φορά δικαιωμένος για την επιλογή σου.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό (θα έπρεπε να) μετράει για τον καθένα μας (και οχι τι λέει ο γείτονας/φίλος/μέλος forum κλπ.).Καμία αντιπαράθεση φυσικά! Οι διαφορετικές απόψεις είναι δεδομένες!
Στα πρώτα 7000 χιλιόμετρα είχα μέση 7.1. 2 μήνες στην επαρχία είδα 6.5 λτ/100.
Με σκίσιμο δεν έχω δει πάνω από 8.2-8.3 λτ/100 ποτέ.
Έχω πει πολλάκις πως το αυτόματο δεν είναι για μένα, όχι ακόμα τουλάχιστον. Θέλω να χειρίζομαι εγώ τις ταχύτητες. Καταλαβαίνω βέβαια γιατί να το προτιμήσει κανείς. Και ο κουνιάδος μου ταγμένος στα χειροκίνητα μέχρι που πήρε το λιζινκ formentor phev και τώρα είναι "ποτέ ξανά χειροκίνητο".
Πραγματικά δεν θα μπορούσα να έχω επιλέξει κάτι άλλο απ' όσα είδα και οδήγησα πριν αποφασίσω, κάθε φορά που το βλέπω πριν το οδηγήσω χαμογελάω ασυναίσθητα, ειδικά όταν είναι φρεσκοπλυμένο. Αν ήμουν και 10 χρόνια μικρότερος θα έπαιρνα το 3αρι, λάτρης των hatchback.
-
Αμαξαρα το 3 , αν ισχύσουν οι αλλαγές σε ΦΠ και τεκμήρια όπως τα διαβάζουμε σήμερα τότε ξεκλειδώνει οποιαδήποτε αμφιβολία για την αγορά του.
Από 29-32 είναι καλύτερη επιλογή από τον Άσσο και το καλύτερο Chatch της αγοράς.
Σιγά τα ωα με την λίγο αυξημένη κατανάλωση, αφήστε που νομίζω πως δεν θα καίει παραπάνω από κανένα ανταγωνιστικό 1.5 Tsi , Πουρετεκ , κλπ.
(Παρκαρα πριν λίγο κοντά σε ένα κόκκινο CX3 με ωραίες BBS 18αρες ζαντουλες και μάλλον προεξηχαν και λίγο με αποστάτες και το χάζευα)
-
Σήμερα το μεσημέρι στο προγραμματισμένο ταξίδι από το σπίτι μας στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα είπα να μετρήσω πιο μεθοδικά την κατανάλωση του 3.
Φουλάρισα πλήρως με 98άρα ΕΚΟ στον Γέρακα και πήγα το ταξίδι πολύ στρωτά, με τα όρια, μόνο 3-4 φορές είδα 140km/h στο κοντέρ.
Απέφυγα αυτό που συνήθως κάνω, τα "ανοίγματα" του κινητήρα στα πλαίσια του στρωσίματος, ώστε να πιάσει πιο υψηλές στροφές/λεπτό για το ροντάρισμα - είχε και βροχή στον δρόμο οπότε δεν ήμουν για πολλά-πολλά...
Τελικά μέχρι την παραλία Δυμαίων στην Πάτρα διένυσα απόσταση 229km και φουλάρισα πλήρως με 15,38 λίτρα, ήτοι κατανάλωση: 6,7lt/100km στον αυτοκινητόδρομο.
Υπόψιν ότι το μοτέρ ανοίγει και βελτιώνεται διαρκώς τόσο σε αίσθηση(ως προς τη δύναμη που διαθέτει) όσο και σε κατανάλωση, που προοδευτικά μειώνεται και πιστεύω θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. -
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
Δεν έχω δει τέτοια νούμερα. Όπως κι σε ολα τα αυτοκίνητα, ο τρόπος οδήγησης έχει μεγάλη σημασία
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
Συμφωνώ. Ψηλά είναι απίστευτο, τιμόνι εξαιρετικό (CX-30) κι οι αναρτήσεις, εκεί.
Βεβαίως εαν είσαι κοντά σε αγορά, ίσως να ζητούσες από την AUTOONE ένα 3 για Σάββατο μεσημέρι που κλείνουν έως Δευτέρα πρωι ώστε να έχεις πλήρη εικόνα. Καλή η απόλυτη κατανάλωση αλλά αν ένα άλλο αυτοκίνητο δεν σου ταιριάζει αλλά έχει χαμηλή κατανάλωση θα το αγόραζες; Χμμμμ
-
Αυτοκινητόδρομο 8λτ για να δεις πρέπει να είσαι πάνω από 150 για ώρα. Εγώ σε ταξίδια μου με 122-125 μωτ φτάνω έως 7.5. Και όλα αυτά τιγκα γεματος.
Όταν μιλάει για 10-20% πόλη και όλα τα άλλα εκτός η κατανάλωση (η απόλυτη) δεν είναι θέμα.
Μετά κοιτάς την οδηγική απόλαυση. Σίγουρα το Κορολλα δεν θα στην δώσει.
Η σειρά 1 λογικά ναι (αν και δεν την έχω τεστάρει να ξέρω 100%).
Τιμόνι, κιβώτιο και στήσιμο είναι υπέροχα.
Στο 3αρι που είναι και χαμηλότερο από το CX θα είναι ακόμα καλύτερα!!Μην ξεχνάτε/με μερικοί ότι δεν οδηγούνε όλοι μέσα στην κίνηση σερνόμενοι με 20 χλμ/ω και μπορεί να μην θέλουν ακόμα να ευνουχιστούν οδηγικά.
-
Πάρα πολύ ωραία αυτοκίνητα όλα τα mazda όντως. Δοκίμασε πάντως απο την λίστα σου και ενα test drive με το civic. Το κινητήριο σύστημα έχει τραβήξει ένα πολύ διαφορετικό δρόμο απο αυτόν του mazda 3, καθώς εδώ δεν μιλάμε για απολαυστικά χειροκίνητα κιβώτια αλλα μόνο αυτόματα (δεν μιλάμε καν για ταχύτητες), με άμεση απόκριση γκαζιού απο πολύ χαμηλά (ουσιαστικά είναι ηλεκτρικό) και με πολύ μικρές καταναλώσεις, ενω παράλληλα προσφέρει και αυτό οδηγική απόλαυση και ποιοτικό εσωτερικό.
Όπως και να έχει ελπίζω να διαλέξεις τελικά όποιο σου αρέσει εσένα, και όποιο καλύπτει τις δικές σου ανάγκες. Όλα απο την λίστα σου είναι εξαιρετικά.
-
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
-
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο! -
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο!Η bmw diesel υπερβαίνει το διαθέσιμο budget. Απο το ψάξιμο και διάβασμα που έκανα όλο αυτο το διάστημα τα hybrid είναι μια χαρά σε ταξίδι και αυτοκινητόδρομο απλά εκει δεν έχουν την μεγάλη διαφορά στη κατανάλωση με το Mazda 3 παράδειγμα. Σε μικτή χρήση σαρώνουν. Είδωμεν. Για την ώρα κλίνω προς το Mazda
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο!Η bmw diesel υπερβαίνει το διαθέσιμο budget. Απο το ψάξιμο και διάβασμα που έκανα όλο αυτο το διάστημα τα hybrid είναι μια χαρά σε ταξίδι και αυτοκινητόδρομο απλά εκει δεν έχουν την μεγάλη διαφορά στη κατανάλωση με το Mazda 3 παράδειγμα. Σε μικτή χρήση σαρώνουν. Είδωμεν. Για την ώρα κλίνω προς το Mazda
Οποίο χαίρεσαι να οδηγείς και να βλέπεις
Ξεπέρασε τα σήματα και τις μεγάλες οθονες -
@dimitrioskosmas said in Mazda 3:
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο!Η bmw diesel υπερβαίνει το διαθέσιμο budget. Απο το ψάξιμο και διάβασμα που έκανα όλο αυτο το διάστημα τα hybrid είναι μια χαρά σε ταξίδι και αυτοκινητόδρομο απλά εκει δεν έχουν την μεγάλη διαφορά στη κατανάλωση με το Mazda 3 παράδειγμα. Σε μικτή χρήση σαρώνουν. Είδωμεν. Για την ώρα κλίνω προς το Mazda
Οποίο χαίρεσαι να οδηγείς και να βλέπεις
Ξεπέρασε τα σήματα και τις μεγάλες οθονεςΟλόσωστη παρατήρηση!
Mazda 3