
dimitris.tech
@dimitris.tech
Mazda 3 Takumi e-Skyactive-X (2025)
Lancia Y LX 1.2 16v (1999)
BMW X1 xDrive 20d (2023)
Fiat 500 1.2 (2012)
Best posts made by dimitris.tech
-
RE: VW Tiguan 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα στην παρέα, να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου για το νέο Tiguan.
Για 15 ημέρες το οδήγησα τον Αύγουστο σε Ουγγαρία, Σλοβενία, Κροατία και Αυστρία, στις διακοπές με την οικογένεια (γράψαμε 3.000km).
Η ενοικίαση έγινε από Hertz Βουδαπέστης, με τη σύζυγο και τα τέκνα να απογοητεύονται λίγο στην αρχή αφού είχαμε “κλείσει” Audi Q3.
Καλύτερα όμως τελικά, η εμπειρία με το Tiguan ήταν απολαυστική κι όσο κυλούσαν οι μέρες τόσο περισσότερο το εκτιμούσαμε.
Το μέτρο σύγκρισης η νέα BMW X1 xDrive20d-U11 (leasing από την εταιρεία που εργάζομαι), έχοντας γράψει 50.000km σε 1,5 έτος.
Το Tiguan ήταν εντελώς καινούριο, με ελάχιστα km, και φουλ έξτρα. Εξαιρετικά ποιοτικό και καλοφτιαγμένο, με χώρους άφθονους για 4 ενήλικες (τα παιδιά μας είναι μεγάλα-φοιτητές), και ορατότητα πολύ καλή για όλους (και για τους πίσω επιβαίνοντες). Το συρόμενο πίσω κάθισμα μας έσωσε, χώρεσαν στο πορτ-μπαγκάζ όλες οι αποσκευές μας.
Στο δρόμο ταξιδέψαμε ατσαλάκωτοι, με σίγουρο “πάτημα” και αρχοντιά τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Τιμόνι και φρένα πάντα στο ύψος των περιστάσεων, ενώ μας έκανε εντύπωση πως όλα τα περιφερειακά (φώτα, κλιματισμός, υαλοκαθαριστήρες, ηχοσύστημα) δούλευαν στην εντέλεια, ίσως και λίγο πιο αποδοτικά σε σχέση με την X1 (μπορεί να είμαι προκατειλημμένος λόγω πλουσιότερου εξοπλισμού του VW πάντως σίγουρα δεν υστερούσαν).
Αυτοκίνητο “προεδρικό”…
… αλλά με κινητήρα “αντιπροέδρου”.
Ο 1.5 TSI με τους 150 ίππους “βογγούσε”, ενώ το Sport mode δεν βοηθούσε την κατάσταση. Υπήρχε μεν δύναμη, όμως εμφανώς το μοτέρ και το DSG ζορίζονταν να τα βγάλουν πέρα με 4 ενήλικες, αποσκευές και κλιματισμό.
Μας προξένησε κάποια εντύπωση, καθώς είχαμε προσφάτως νοικιάσει για ένα μήνα για τα παιδιά μέσω της πλατφόρμας Dribe ένα Golf 8 που ήταν πολύ ευχάριστο με τον 1.5TSI 130hp, αλλά το βάρος τελικά είναι αμείλικτο…
Ίσως να φταίει ότι καλόμαθα: για 4 έτη οδηγούσα την προηγούμενη X1 sDrive18d (2L τουρμποντίζελ-150hp) και τώρα πάλι δίλιτρο τουρμποντίζελ mhev-163hp, με εντελώς άλλη αίσθηση στο ταξίδι, πολύ πιο άνετη, και τελικά μικρότερη κατανάλωση (μολονότι το Tiguan ρολάριζε σβηστό συχνά-πυκνά).
Ειδικά να σχολιάσω για το DSG: θεωρώ πως λειτουργεί καλύτερα σε σύγκριση με το 7άρι διπλοσύμπλεκτο της Χ1, ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες κι επιτόπιους ελιγμούς. Συμπτωματικά είχα την προηγούμενη εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης την X2 (προηγούμενο μοντέλο) επίσης με 7άρι διπλοσύμπλεκτο κι επιβεβαιώνω την ανωτερότητα του DSG σε αίσθηση.
Πάντως το αυτόματο 8άρι της προηγούμενης X1 με μετατροπέα ροπής ήταν το ανώτερο όλων - βελούδινο στην καθημερινή οδήγηση.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ το Tiguan εξαιρετική επιλογή ως οικογενειακό αυτοκίνητο υψηλού επιπέδου, μου έδωσε την εντύπωση πως είναι ισάξιο της X1. Ο 1.5 βενζίνης έχει δύναμη και είναι επαρκής, αλλά όποιος αντέχει την επιβάρυνση ας εξετάσει και τις μεγαλύτερες εναλλακτικές. -
RE: VW Tiguan 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
By the way…
Η εμπειρία αυτή, και η χάρη του μεγάλου μοτέρ, “μέτρησε” στην αγορά νέου αυτοκίνητου.
Κάναμε την καρδιά μας “πέτρα” για τεκμήρια και φόρο πολυτελείας κι επιλέξαμε τον e-SkyactiveX.
Παραγγείλαμε το Mazda 3 τον Δεκέμβριο, μετά από πολύμηνες διαβουλεύσεις (στην τελική μας λίστα ήταν επίσης: Peugeot 308, Seat Leon FR, Cupra Leon, BMW 1).
Το αναμένουμε περίπου το Πάσχα, θα σας πω τότε εντυπώσεις. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί;

-Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
-Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα στην παρέα!
Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα το νέο αυτοκίνητο, ένα Mazda 3 e-SkyactiveX Takumi
μετά από αναμονή αρκετών μηνών (παραγγελία & προκαταβολή μπήκαν τον 12/2024).
Για αρχή στέλνω ορισμένες φωτο.
Με τον συνδυασμό χρώματος "κέτσαπ", κόκκινο στο κόκκινο, μπορεί και να το παράκανα...
Το χρώμα στην πράξη είναι αρκετά βαθύ, κάπως βοηθά αυτό στο να μην δείχνει τόσο κραυγαλέο.
Προς το παρόν οδηγώ πολύ χαλαρά/συντηρητικά για το ροντάρισμα, οπότε δεν έχω να δώσω ιδιαίτερες οδηγικές εντυπώσεις.
Από μεθαύριο που θα γίνει η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.000km, θα δω καλύτερα πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο!
Η πρώτη αίσθηση πάντως είναι πολύ θετική, φαίνεται να στιβαρό, ραφιναρισμένο κι αρχοντικό στο πάτημά του. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα.
Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου! -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η βασική παραγγελία "κλείδωσε" τον Δεκέμβρη, προτού πάρει αύξηση ο τιμοκατάλογος της Mazda, οπότε για την έκδοση Takumi (με δερμάτινο σαλόνι), μαζί με ηλιοροφή και χρώμα Soul Crystal Red φτάσαμε στα €36.500.
Κατόπιν παρασυρθήκαμε με τα line accessories που κόστισαν (παρά την έκπτωση που μας έγινε) αρκετά...
Συνολικά 3.000€ για να μπει εφεδρικός τροχός/ρεζέρβα, εργοστασιακός συναγερμός με extra εσωτερικό αισθητήρα, μαρσπιέ, φωτισμός εσωτερικός, πεντάλ αλουμινίου, φωτισμός logo στις πόρτες, σπόιλερ/diffuser στον πίσω προφυλακτήρα (από το εργοστασιακό κιτ aero), μπουλόνια ασφαλείας κλπ.
Η Mazda χρεώνει πανάκριβα αυτά τα αξεσουάρ.
Ενδεικτικά ο τροχός/ρεζέρβα κοστίζει €830 (!!), όταν π.χ. η Audi και η Ford χρεώνουν κάτω από 200...
Έτσι όπως το παρακάναμε λοιπόν (κυρίως από τον ενθουσιασμό μας) φτάσαμε στο τελικό ποσό των €39.500 -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σήμερα το μεσημέρι στο προγραμματισμένο ταξίδι από το σπίτι μας στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα είπα να μετρήσω πιο μεθοδικά την κατανάλωση του 3.
Φουλάρισα πλήρως με 98άρα ΕΚΟ στον Γέρακα και πήγα το ταξίδι πολύ στρωτά, με τα όρια, μόνο 3-4 φορές είδα 140km/h στο κοντέρ.
Απέφυγα αυτό που συνήθως κάνω, τα "ανοίγματα" του κινητήρα στα πλαίσια του στρωσίματος, ώστε να πιάσει πιο υψηλές στροφές/λεπτό για το ροντάρισμα - είχε και βροχή στον δρόμο οπότε δεν ήμουν για πολλά-πολλά...
Τελικά μέχρι την παραλία Δυμαίων στην Πάτρα διένυσα απόσταση 229km και φουλάρισα πλήρως με 15,38 λίτρα, ήτοι κατανάλωση: 6,7lt/100km στον αυτοκινητόδρομο.
Υπόψιν ότι το μοτέρ ανοίγει και βελτιώνεται διαρκώς τόσο σε αίσθηση(ως προς τη δύναμη που διαθέτει) όσο και σε κατανάλωση, που προοδευτικά μειώνεται και πιστεύω θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.
Latest posts made by dimitris.tech
-
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimitrioskosmas said in Mazda 3:
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο!Η bmw diesel υπερβαίνει το διαθέσιμο budget. Απο το ψάξιμο και διάβασμα που έκανα όλο αυτο το διάστημα τα hybrid είναι μια χαρά σε ταξίδι και αυτοκινητόδρομο απλά εκει δεν έχουν την μεγάλη διαφορά στη κατανάλωση με το Mazda 3 παράδειγμα. Σε μικτή χρήση σαρώνουν. Είδωμεν. Για την ώρα κλίνω προς το Mazda
Οποίο χαίρεσαι να οδηγείς και να βλέπεις
Ξεπέρασε τα σήματα και τις μεγάλες οθονεςΟλόσωστη παρατήρηση!
-
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οδήγησα τελικά το xz 30 μιας και 3αρι δεν υπάρχει διαθέσιμο για τεστ drive. Εξαιρετικό τιμόνι και άριστη αίσθηση του χειροκίνητου κιβώτιου. Ποιότητα εσωτερικού αψεγάδιαστη και επίσης μου φάνηκε και πολύ καλή η ηχομόνωση Στο δρόμο ο κινητήρας τραβάει μια χαρά και η ανάρτηση ήταν λίγο σκληρή αλλά όχι κάτι πολύ αρνητικό. Σήμερα έκανα και το civic test drive. Μπορώ να πω ότι περα από τους χώρους και την άμεση απόκριση στο γκάζι λόγω ηλεκτροκινητήρα δεν είδα καμία τρελή διάφορα υπέρ του. Βέβαια το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είμαι η κατανάλωση στο civic αλλά στο test drive αυτό δεν το κατάλαβα.To Mazda μου φάνηκε καλύτερο στο εσωτερικό και στην ποιότητα του ,στο τιμόνι και στην ηχομόνωση. Το civic είχε πιο θορυβώδη κάμπινα -δεν έχω δει ακόμη το Corolla καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive και επίσης την Δευτέρα θα οδηγήσω και την bmw σειρά 1
Φίλε μου εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι κατά 90% στον ανοιχτό δρόμο, τότε έχει νόημα να εξετάσεις και κινητήρες diesel, που έχουν πολλά πλεονεκτήματα στον αυτοκινητόδρομο.
Για παράδειγμα, στην Bmw σειρά 1 έχει νόημα να δεις την 120d (η οποία όμως ξεκινά από €42k...) σε σχέση με την 120 με τον τρικύλινδρο 1.5 mild hybrid βενζινοκινητήρα.
Είχα κάνει test-drive την 120 με μία ημέρα διαφορά, back-to-back, με το Mazda.
Δεν με εντυπωσίασε η BMW ενώ αντιθέτως με γοήτευσε το 3, που τελικά αγόρασα.
Ωστόσο ο δίλιτρος τουρμποντίζελ mild hybrid της 120d είναι εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιαστικά είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου που οδηγώ καθημερινά (X1 xDrive20d) με άφθονη δύναμη (περισσότερο απ' ό,τι δείχνουν οι 163hp) και φοβερή οικονομία στην εθνική. Φαντάζομαι ότι θα μεταμορφώνει προς το καλύτερο τον Άσσο.
Γενικότερα θεωρώ ότι σοφιστικέ full hybrid συστήματα όπως αυτά της Honda και της Toyota δεν ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στον ανοιχτό δρόμο. Ίσως δεν είναι η βέλτιστη επιλογή για 90% αυτοκινητόδρομο.
Ο eSkyactive-X (επίσης σοφιστικέ κινητήρας) πιθανόν θα είναι περισσότερο στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο.
Οι δε πετρελαιοκινητήρες turbodiesel ακόμη περισσότερο! -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σήμερα το μεσημέρι στο προγραμματισμένο ταξίδι από το σπίτι μας στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα είπα να μετρήσω πιο μεθοδικά την κατανάλωση του 3.
Φουλάρισα πλήρως με 98άρα ΕΚΟ στον Γέρακα και πήγα το ταξίδι πολύ στρωτά, με τα όρια, μόνο 3-4 φορές είδα 140km/h στο κοντέρ.
Απέφυγα αυτό που συνήθως κάνω, τα "ανοίγματα" του κινητήρα στα πλαίσια του στρωσίματος, ώστε να πιάσει πιο υψηλές στροφές/λεπτό για το ροντάρισμα - είχε και βροχή στον δρόμο οπότε δεν ήμουν για πολλά-πολλά...
Τελικά μέχρι την παραλία Δυμαίων στην Πάτρα διένυσα απόσταση 229km και φουλάρισα πλήρως με 15,38 λίτρα, ήτοι κατανάλωση: 6,7lt/100km στον αυτοκινητόδρομο.
Υπόψιν ότι το μοτέρ ανοίγει και βελτιώνεται διαρκώς τόσο σε αίσθηση(ως προς τη δύναμη που διαθέτει) όσο και σε κατανάλωση, που προοδευτικά μειώνεται και πιστεύω θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Επίσης μου έδωσε αναμονή 6 μηνών για παράδοση. Μου φάνηκε πάρα πολύ δεδομένου ότι είχα ακούσει ότι μειώθηκαν οι χρόνοι παράδοσης
Πράγματι, ισχύει το εξάμηνο.
Ακριβώς τόσο χρειάστηκε για το δικό μου από την παραγγελία μέχρι την παράδοση. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω
Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
(και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!). -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα.
Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου! -
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Ήδη έχω λάβει κάποιες απόψεις από το thread του Mazda, ότι δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να μπω σε διαδικασία με κεραμική, PPF κλπ.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Καλησπέρα στην παρέα!
Θα ήθελα τη συμβουλή σας για το Mazda 3 που αγόρασα καινούριο πριν από μία εβδομάδα, σε χρώμα κόκκινο Soul Crystal Red.
Διαβάζω ότι το χρώμα θεωρείται αρκετά ευπαθές στο βάθος του χρόνου και το αμάξι θα είναι συνήθως παρκαρισμένο στον δρόμο, σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ.
Ξεκίνησα τις πρώτες ερωτήσεις σε μία μίνι έρευνα αγοράς κοντά στην κατοικία μου, στην περιοχή του Γέρακα Αττικής.
Οι περισσότεροι προτείνουν κεραμική προστασία, η οποία δεν είναι φθηνή - αγγίζει το χιλιάρικο.
Μου ανέφεραν επίσης ότι μπορούν να μπουν PPF μεμβράνες μπροστά (σε μάσκα, προφυλακτήρα, φτερά, μέρος του καπό) και στους καθρέπτες, όπου φτάνουμε πια στα 1.900€
Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, θα ήταν χρήσιμο να έχω μία εκτίμηση κι από εσάς.
Έχει κάποιο νόημα να επωμιστώ αυτά τα κόστη;
ή μήπως να κινηθώ πιο κλασικά, με τακτικό πλύσιμο (και κέρωμα ενδεχομένως) μόνο;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Κάθε συμβουλή καλοδεχούμενη! -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί;

-Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
-Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε. -
RE: Mazda 3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
… και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum.

