Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 16
    • Groups 0

    dimitris.tech

    @dimitris.tech

    Mazda 3 Takumi e-Skyactive-X (2025)
    Lancia Y LX 1.2 16v (1999)
    BMW X1 xDrive 20d (2023)
    Fiat 500 1.2 (2012)

    98
    Reputation
    5
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens Age 51

    dimitris.tech Unfollow Follow

    Best posts made by dimitris.tech

    • RE: Mazda 3

      p9.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: VW Tiguan 2024

      Καλησπέρα στην παρέα, να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου για το νέο Tiguan.
      Για 15 ημέρες το οδήγησα τον Αύγουστο σε Ουγγαρία, Σλοβενία, Κροατία και Αυστρία, στις διακοπές με την οικογένεια (γράψαμε 3.000km).
      Η ενοικίαση έγινε από Hertz Βουδαπέστης, με τη σύζυγο και τα τέκνα να απογοητεύονται λίγο στην αρχή αφού είχαμε “κλείσει” Audi Q3.
      Καλύτερα όμως τελικά, η εμπειρία με το Tiguan ήταν απολαυστική κι όσο κυλούσαν οι μέρες τόσο περισσότερο το εκτιμούσαμε.
      Το μέτρο σύγκρισης η νέα BMW X1 xDrive20d-U11 (leasing από την εταιρεία που εργάζομαι), έχοντας γράψει 50.000km σε 1,5 έτος.
      Το Tiguan ήταν εντελώς καινούριο, με ελάχιστα km, και φουλ έξτρα. Εξαιρετικά ποιοτικό και καλοφτιαγμένο, με χώρους άφθονους για 4 ενήλικες (τα παιδιά μας είναι μεγάλα-φοιτητές), και ορατότητα πολύ καλή για όλους (και για τους πίσω επιβαίνοντες). Το συρόμενο πίσω κάθισμα μας έσωσε, χώρεσαν στο πορτ-μπαγκάζ όλες οι αποσκευές μας.
      Στο δρόμο ταξιδέψαμε ατσαλάκωτοι, με σίγουρο “πάτημα” και αρχοντιά τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Τιμόνι και φρένα πάντα στο ύψος των περιστάσεων, ενώ μας έκανε εντύπωση πως όλα τα περιφερειακά (φώτα, κλιματισμός, υαλοκαθαριστήρες, ηχοσύστημα) δούλευαν στην εντέλεια, ίσως και λίγο πιο αποδοτικά σε σχέση με την X1 (μπορεί να είμαι προκατειλημμένος λόγω πλουσιότερου εξοπλισμού του VW πάντως σίγουρα δεν υστερούσαν).
      Αυτοκίνητο “προεδρικό”…
      … αλλά με κινητήρα “αντιπροέδρου”.
      Ο 1.5 TSI με τους 150 ίππους “βογγούσε”, ενώ το Sport mode δεν βοηθούσε την κατάσταση. Υπήρχε μεν δύναμη, όμως εμφανώς το μοτέρ και το DSG ζορίζονταν να τα βγάλουν πέρα με 4 ενήλικες, αποσκευές και κλιματισμό.
      Μας προξένησε κάποια εντύπωση, καθώς είχαμε προσφάτως νοικιάσει για ένα μήνα για τα παιδιά μέσω της πλατφόρμας Dribe ένα Golf 8 που ήταν πολύ ευχάριστο με τον 1.5TSI 130hp, αλλά το βάρος τελικά είναι αμείλικτο…
      Ίσως να φταίει ότι καλόμαθα: για 4 έτη οδηγούσα την προηγούμενη X1 sDrive18d (2L τουρμποντίζελ-150hp) και τώρα πάλι δίλιτρο τουρμποντίζελ mhev-163hp, με εντελώς άλλη αίσθηση στο ταξίδι, πολύ πιο άνετη, και τελικά μικρότερη κατανάλωση (μολονότι το Tiguan ρολάριζε σβηστό συχνά-πυκνά).
      Ειδικά να σχολιάσω για το DSG: θεωρώ πως λειτουργεί καλύτερα σε σύγκριση με το 7άρι διπλοσύμπλεκτο της Χ1, ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες κι επιτόπιους ελιγμούς. Συμπτωματικά είχα την προηγούμενη εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης την X2 (προηγούμενο μοντέλο) επίσης με 7άρι διπλοσύμπλεκτο κι επιβεβαιώνω την ανωτερότητα του DSG σε αίσθηση.
      Πάντως το αυτόματο 8άρι της προηγούμενης X1 με μετατροπέα ροπής ήταν το ανώτερο όλων - βελούδινο στην καθημερινή οδήγηση.
      Σε κάθε περίπτωση θεωρώ το Tiguan εξαιρετική επιλογή ως οικογενειακό αυτοκίνητο υψηλού επιπέδου, μου έδωσε την εντύπωση πως είναι ισάξιο της X1. Ο 1.5 βενζίνης έχει δύναμη και είναι επαρκής, αλλά όποιος αντέχει την επιβάρυνση ας εξετάσει και τις μεγαλύτερες εναλλακτικές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: VW Tiguan 2024

      By the way…
      Η εμπειρία αυτή, και η χάρη του μεγάλου μοτέρ, “μέτρησε” στην αγορά νέου αυτοκίνητου.
      Κάναμε την καρδιά μας “πέτρα” για τεκμήρια και φόρο πολυτελείας κι επιλέξαμε τον e-SkyactiveX.
      Παραγγείλαμε το Mazda 3 τον Δεκέμβριο, μετά από πολύμηνες διαβουλεύσεις (στην τελική μας λίστα ήταν επίσης: Peugeot 308, Seat Leon FR, Cupra Leon, BMW 1).
      Το αναμένουμε περίπου το Πάσχα, θα σας πω τότε εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      p2new.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      p7new.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      -Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
      Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
      -Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
      Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί; 😀😀
      -Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
      -Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      Καλησπέρα στην παρέα!
      Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα το νέο αυτοκίνητο, ένα Mazda 3 e-SkyactiveX Takumi
      μετά από αναμονή αρκετών μηνών (παραγγελία & προκαταβολή μπήκαν τον 12/2024).
      Για αρχή στέλνω ορισμένες φωτο.
      Με τον συνδυασμό χρώματος "κέτσαπ", κόκκινο στο κόκκινο, μπορεί και να το παράκανα...
      Το χρώμα στην πράξη είναι αρκετά βαθύ, κάπως βοηθά αυτό στο να μην δείχνει τόσο κραυγαλέο.
      Προς το παρόν οδηγώ πολύ χαλαρά/συντηρητικά για το ροντάρισμα, οπότε δεν έχω να δώσω ιδιαίτερες οδηγικές εντυπώσεις.
      Από μεθαύριο που θα γίνει η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.000km, θα δω καλύτερα πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο!
      Η πρώτη αίσθηση πάντως είναι πολύ θετική, φαίνεται να στιβαρό, ραφιναρισμένο κι αρχοντικό στο πάτημά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      @pope4kos said in Mazda 3:

      Καλησπέρα.
      Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

      Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
      Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
      Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
      Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
      Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
      Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      Η βασική παραγγελία "κλείδωσε" τον Δεκέμβρη, προτού πάρει αύξηση ο τιμοκατάλογος της Mazda, οπότε για την έκδοση Takumi (με δερμάτινο σαλόνι), μαζί με ηλιοροφή και χρώμα Soul Crystal Red φτάσαμε στα €36.500.
      Κατόπιν παρασυρθήκαμε με τα line accessories που κόστισαν (παρά την έκπτωση που μας έγινε) αρκετά...
      Συνολικά 3.000€ για να μπει εφεδρικός τροχός/ρεζέρβα, εργοστασιακός συναγερμός με extra εσωτερικό αισθητήρα, μαρσπιέ, φωτισμός εσωτερικός, πεντάλ αλουμινίου, φωτισμός logo στις πόρτες, σπόιλερ/diffuser στον πίσω προφυλακτήρα (από το εργοστασιακό κιτ aero), μπουλόνια ασφαλείας κλπ.
      Η Mazda χρεώνει πανάκριβα αυτά τα αξεσουάρ.
      Ενδεικτικά ο τροχός/ρεζέρβα κοστίζει €830 (!!), όταν π.χ. η Audi και η Ford χρεώνουν κάτω από 200...
      Έτσι όπως το παρακάναμε λοιπόν (κυρίως από τον ενθουσιασμό μας) φτάσαμε στο τελικό ποσό των €39.500

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      Σήμερα το μεσημέρι στο προγραμματισμένο ταξίδι από το σπίτι μας στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα είπα να μετρήσω πιο μεθοδικά την κατανάλωση του 3.
      Φουλάρισα πλήρως με 98άρα ΕΚΟ στον Γέρακα και πήγα το ταξίδι πολύ στρωτά, με τα όρια, μόνο 3-4 φορές είδα 140km/h στο κοντέρ.
      Απέφυγα αυτό που συνήθως κάνω, τα "ανοίγματα" του κινητήρα στα πλαίσια του στρωσίματος, ώστε να πιάσει πιο υψηλές στροφές/λεπτό για το ροντάρισμα - είχε και βροχή στον δρόμο οπότε δεν ήμουν για πολλά-πολλά...
      Τελικά μέχρι την παραλία Δυμαίων στην Πάτρα διένυσα απόσταση 229km και φουλάρισα πλήρως με 15,38 λίτρα, ήτοι κατανάλωση: 6,7lt/100km στον αυτοκινητόδρομο.
      Υπόψιν ότι το μοτέρ ανοίγει και βελτιώνεται διαρκώς τόσο σε αίσθηση(ως προς τη δύναμη που διαθέτει) όσο και σε κατανάλωση, που προοδευτικά μειώνεται και πιστεύω θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech

    Latest posts made by dimitris.tech

    • RE: Mazda 3

      Σήμερα το μεσημέρι στο προγραμματισμένο ταξίδι από το σπίτι μας στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα είπα να μετρήσω πιο μεθοδικά την κατανάλωση του 3.
      Φουλάρισα πλήρως με 98άρα ΕΚΟ στον Γέρακα και πήγα το ταξίδι πολύ στρωτά, με τα όρια, μόνο 3-4 φορές είδα 140km/h στο κοντέρ.
      Απέφυγα αυτό που συνήθως κάνω, τα "ανοίγματα" του κινητήρα στα πλαίσια του στρωσίματος, ώστε να πιάσει πιο υψηλές στροφές/λεπτό για το ροντάρισμα - είχε και βροχή στον δρόμο οπότε δεν ήμουν για πολλά-πολλά...
      Τελικά μέχρι την παραλία Δυμαίων στην Πάτρα διένυσα απόσταση 229km και φουλάρισα πλήρως με 15,38 λίτρα, ήτοι κατανάλωση: 6,7lt/100km στον αυτοκινητόδρομο.
      Υπόψιν ότι το μοτέρ ανοίγει και βελτιώνεται διαρκώς τόσο σε αίσθηση(ως προς τη δύναμη που διαθέτει) όσο και σε κατανάλωση, που προοδευτικά μειώνεται και πιστεύω θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      @pope4kos said in Mazda 3:

      Επίσης μου έδωσε αναμονή 6 μηνών για παράδοση. Μου φάνηκε πάρα πολύ δεδομένου ότι είχα ακούσει ότι μειώθηκαν οι χρόνοι παράδοσης

      Πράγματι, ισχύει το εξάμηνο.
      Ακριβώς τόσο χρειάστηκε για το δικό μου από την παραγγελία μέχρι την παράδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      @pope4kos said in Mazda 3:

      Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω

      Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
      Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
      Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
      Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
      (και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      @pope4kos said in Mazda 3:

      Καλησπέρα.
      Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

      Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
      Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
      Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
      Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
      Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
      Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Ήδη έχω λάβει κάποιες απόψεις από το thread του Mazda, ότι δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να μπω σε διαδικασία με κεραμική, PPF κλπ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris.tech
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Καλησπέρα στην παρέα!
      Θα ήθελα τη συμβουλή σας για το Mazda 3 που αγόρασα καινούριο πριν από μία εβδομάδα, σε χρώμα κόκκινο Soul Crystal Red.
      Διαβάζω ότι το χρώμα θεωρείται αρκετά ευπαθές στο βάθος του χρόνου και το αμάξι θα είναι συνήθως παρκαρισμένο στον δρόμο, σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ.
      Ξεκίνησα τις πρώτες ερωτήσεις σε μία μίνι έρευνα αγοράς κοντά στην κατοικία μου, στην περιοχή του Γέρακα Αττικής.
      Οι περισσότεροι προτείνουν κεραμική προστασία, η οποία δεν είναι φθηνή - αγγίζει το χιλιάρικο.
      Μου ανέφεραν επίσης ότι μπορούν να μπουν PPF μεμβράνες μπροστά (σε μάσκα, προφυλακτήρα, φτερά, μέρος του καπό) και στους καθρέπτες, όπου φτάνουμε πια στα 1.900€
      Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, θα ήταν χρήσιμο να έχω μία εκτίμηση κι από εσάς.
      Έχει κάποιο νόημα να επωμιστώ αυτά τα κόστη;
      ή μήπως να κινηθώ πιο κλασικά, με τακτικό πλύσιμο (και κέρωμα ενδεχομένως) μόνο;
      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
      Κάθε συμβουλή καλοδεχούμενη!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      -Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
      Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
      -Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
      Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί; 😀😀
      -Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
      -Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
      … και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
      Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
      Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
      Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
      Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
      Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
      Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
      Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
      Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      ... και ναι, είχαμε μία ποσοστιαία έκπτωση και μία έκπτωση/δώρο από τον αντιπρόσωπο της Mazda στα line accessories.
      Αν και το τελικό ποσό που βγήκε ήταν σίγουρα μεγάλο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • RE: Mazda 3

      Η βασική παραγγελία "κλείδωσε" τον Δεκέμβρη, προτού πάρει αύξηση ο τιμοκατάλογος της Mazda, οπότε για την έκδοση Takumi (με δερμάτινο σαλόνι), μαζί με ηλιοροφή και χρώμα Soul Crystal Red φτάσαμε στα €36.500.
      Κατόπιν παρασυρθήκαμε με τα line accessories που κόστισαν (παρά την έκπτωση που μας έγινε) αρκετά...
      Συνολικά 3.000€ για να μπει εφεδρικός τροχός/ρεζέρβα, εργοστασιακός συναγερμός με extra εσωτερικό αισθητήρα, μαρσπιέ, φωτισμός εσωτερικός, πεντάλ αλουμινίου, φωτισμός logo στις πόρτες, σπόιλερ/diffuser στον πίσω προφυλακτήρα (από το εργοστασιακό κιτ aero), μπουλόνια ασφαλείας κλπ.
      Η Mazda χρεώνει πανάκριβα αυτά τα αξεσουάρ.
      Ενδεικτικά ο τροχός/ρεζέρβα κοστίζει €830 (!!), όταν π.χ. η Audi και η Ford χρεώνουν κάτω από 200...
      Έτσι όπως το παρακάναμε λοιπόν (κυρίως από τον ενθουσιασμό μας) φτάσαμε στο τελικό ποσό των €39.500

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris.tech
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr