-
Καλοτάξιδο εύχομαι και να το χαρείς με Υγεία!! Το χρώμα εννοείτα τα σπάει και ειναι το ΜΟΝΟ χρώμα για Μάζντα, κανένα άλλο - απορρώ γιατί πουλάνε τα άλλα!
-
Καλοτάξιδο! Από τα ωραία χρώματα της MAZDA αλλά ευαίσθητο. Ίσως να έβαζες PPF σε προφυλακτήρα - καπώ - καθρέπτες
Το σαλόνι είναι πολύ όμορφο
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο! Καλοτάξιδο!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, Mazda εγγύηση
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
… και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum. -
Καλοτάξιδο να είναι με υγεία να το χαρείς!
Γενναία απόφαση να πάρεις αυτό που σου άρεσε και να το διαμορφώσεις όπως ακριβώς ήθελες! Είναι αμαξάρα!
Για δίλιτρο ποιο είναι το κόστος πέρα από τον ετήσιο φόρο πολυτέλειας;
-
@green-power said in Mazda 3:
Για δίλιτρο ποιο είναι το κόστος πέρα από τον ετήσιο φόρο πολυτέλειας;
Τίποτε αλλό. Εκτός του τεκμηρίου, που δεν είναι κόστος φυσικά αλλά εαν δηλώνει κάποιος χαμηλό εισόδημα, μπορεί να βγει έξτρα φόρος.
-
Τα τέλη κυκλοφορίας του mazda 3 και ο φόρος πολυτέλειας 2λιτρου πόσο είναι παιδιά?
Τα ασφάλιστρα χωρίς μικτή σε 2λιτρο είναι αυξημένα?
Αμαξάρα υπεροχο μεσα εξω και λογικα αξιοπιστο για να το κρατήσεις μια ζωή
Καλοτάξιδο φίλε!!!!!!!
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
… και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum.Καλοτάξιδο το αυτοκίνητο!
Γνώμη μου είναι να μην κάνεις κεραμική που κοστίζει ένα σωρό λεφτά και μετά πρέπει να προσέχεις το αυτοκίνητο περισσότερο από ότι αν δεν είχε.
Θα έλεγα όχι και στις μεμβράνες ppf. Κοστίζουν πολύ και το αποτέλεσμα κάποιες φορές ίσως να μην είναι αυτό που περιμένει κάποιος. Το κόστος για να τις αλλάξεις αν έχεις κάποιο χτυπηματάκι είναι παραπλήσιο με αυτά που θα έδινες αν δεν τις είχες.
Πριν από δυο χρόνια που το σκεφτόμουν κι εγώ πήγα σε κάποιους εγκαταστάτες. Απογοητεύτηκα από τις τιμές αλλά κυρίως από τη δουλειά τους. Αν πας, μη δεις την επάνω επιφάνεια αλλά από πίσω, εκεί που κόβουν τη μεμβράνη, για να καταλάβεις τι κάνουν. Μια εταιρεία τους δίνει έτοιμες, κομμένες τις μεμβράνες αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.
Είχα σκεφτεί να αγοράσω μεμβράνες, το amazon είχε τότε σε χαμηλή τιμή και να τις περάσω μόνος μου. Δεν είναι και κάτι τόσο δύσκολο αν δεις μερικά βιντεάκια στο youtube. Αυτό που με φόβισε και δεν το έκανα είναι το πώς θα είναι το χρώμα του αυτοκινήτου όταν βγάλω τις μεμβράνες που θα είναι κολλημένες πάνω του και θα τις καίει ο ήλιος για χρόνια.
Το κέρωμα ιδίως αν μπορείς να το κάνεις μόνος πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση.
Μόνο πανιά μικροϊνών για το καθάρισμα και αν δεις κουτσουλιά τρέξε να το καθαρίσεις. Δεν ξέρω τι τρώνε τώρα τελευταία τα πουλιά αλλά σε μια ώρα μπορεί να σου έχουν αφήσει σημάδι..
-
Τα είπες τέλεια! Αν τα έγραφα εγώ κάπως έτσι θα τα έγραφα.
Να πω κι εγώ καλορίζικο το εργαλείο!
Το Νο1 για την καλή κατάσταση του αυτοκινήτου είναι πιστεύω το κλειστό σκιερό γκαράζ. Επίσης παίζει ρόλο που παρκάρεις καθημερινά, στη δουλειά σου ας πούμε. Αν στριμώχνεσαι σου το τρώνε.
Αμάξι που παρκάρει έξω, μέσα στον ήλιο και στους ούγκανους είναι λίγο ουτοπικό να διατηρηθεί άψογο.
Κεραμική και ppf πεταμένα λεφτά. -
-Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί;
-Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
-Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε. -
@dimitris-tech said in Mazda 3:
-Για κεραμική έκανα κάποιες σκέψεις, αλλά είναι μεγάλο ερώτημα εάν όντως μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται στο βάθος του χρόνου…
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-Σχετικά με τον Φόρο Πολυτελείας δίλιτρου, είναι 440€ τα πρώτα πέντε έτη, κατόπιν 308€ για τα επόμενα πέντε.
Λέτε να γίνει ευνοϊκή εξαγγελία τον Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ και να καταργηθεί;
-Το τεκμήριο είναι €8.800 αρχικά, το μοιραζόμαστε με την σύζυγο (η άδεια κυκλοφορίας βγήκε σε δύο ονόματα). Μετά τα 5 έτη μειώνεται.
-Το ασφάλιστρο πήγε ψηλά, στα 1.400€ ετησίως από την Generali. Περιλαμβάνει κλοπή, μικτές καλύψεις (και για τα δύο τέκνα μας 18 & 19 ετών, που επιβαρύνονται με επασφάλιστρο). Πιθανόν το παρακάναμε, αλλά είπαμε πρώτη χρονιά να μην το ρισκάρουμε οπότε βάλαμε πρακτικά όποια κάλυψη υπήρχε.Επραξες σοφά. Το led matrix φανάρι κοστίζει 1800€. Ειδικά με νέους οδηγούς να το χρησιμοποιούν, το κόστος της ασφάλειας μοιάζει λογικότατο.
Σχετικά με το χρώμα, σε Αμερική και Καναδά υπάρχουν ομάδες στο facebook με παράπονα για το χρώμα. Εκεί προβαίνουν μέχρι κι σε ολική βαφή. Η κεραμική είναι υπερεκτιμενη. Η ppf μεμβράνη είναι μάλλον η καλύτερη λύση, καθώς αν τύχει να βάψεις ένα κομμάτι αφενός θα έχεις βαμένο αυτοκίνητο με ότι σημαίνει για την μεταπώληση και εφετέρου είναι εξαιρετικά δύσκολο να πετύχει η απόχρωση του καταπληκτικού κόκκινου.
Σε κάθε περίπτωση, απόλαυσέ το
-
@slowmotion said in Mazda 3:
Τα τέλη κυκλοφορίας του mazda 3 και ο φόρος πολυτέλειας 2λιτρου πόσο είναι παιδιά?
Τα ασφάλιστρα χωρίς μικτή σε 2λιτρο είναι αυξημένα?
Tα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με τις εκπομπές CΟ2, όχι με τα κυβικά. Ο ΦΠ στα 2λιτρα ειναι €440.
Tα ασφάλιστρα επίσης δεν έχουν σχέση με τα κυβικά, αλλά κυρίως με την αξία του αυτοκινήτου.
-
Σχετικά με το χρώμα, σε Αμερική και Καναδά υπάρχουν ομάδες στο facebook με παράπονα για το χρώμα. Εκεί προβαίνουν μέχρι κι σε ολική βαφή.
Επειδη ειπατε για χρωμα, υπαρχουν και για αλλες Ιαπωνικες εταιριες παραπονα
https://www.autoblog.gr/2025/07/12/afstralia-minysi-kata-tis-toyota-epeidi-xefloudizei-to-xroma-ton-aftokiniton-tis/ -
Τα χρώματα όλων των αυτοκινήτων πιστεύω ότι είναι χειρότερα από ότι ήταν 20 χρόνια πριν σε θέματα αντοχής, όχι ομορφιάς. Ίσως να φταίνε οι οικολογικές βαφές.
Στα αυτοκίνητα που ξεφλουδίζουν μπορεί να φταίει η πρώτη στρώση, το αστάρι ή όπως αλλιώς το λένε.
Για τις μεμβράνες ppf ξέχασα να γράψω ότι με τον καιρό αλλάζουν χρώμα. Έχω δει με τα μάτια μου ένα ωραίο λευκό αυτοκίνητο να κιτρινίζει από τις μεμβράνες.
-
Ειναι σιγουρο οτι εχουν χαλασει την ποιοτητα βαφης. Και οχι μονο σε σχεση με πριν 20, αλλά και πριν 15 χρονια που ειναι φτιαγμενα τα δικα μου (το ενα ευρωπαικο , το άλλο ιαπωνικο) , εχουν καλυτερη βαφη απο τα καινουρια
-
Ενώ είναι πιο εντυπωσιακά δεν είναι τόσο σκληρά…..
Στα Suzuki ξεφλιυδιζουν εύκολα…. Εγώ του έχω δύο τόνους κεριά πάνω του.
Φίλε έχεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πραγματικά έργο τέχνης.
Θεωρώ πως εάν του βάζεις μετά από κάθε πλύση κερί στον ουρανό και στο καπό δεν θα έχεις θέμα.
Επίσης μη ξεχνάς ότι το χρώμα σου δεν είναι απλό. Εχει πολλές στερεώσεις. Μια μάλιστα είναι μαύρο. Ναι μαύρο χρώμα.
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
… και χρωστάω feedback με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.
Τώρα, σχετικά με το ευαίσθητο κόκκινο χρώμα που θίξατε, με έχει προβληματίσει το θέμα.
Το αυτοκίνητο σπάνια θα βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ, συνήθως θα σταθμεύει έξω.
Το κέρωμα περιοδικά ή και η κεραμική προστασία θα βοηθούσαν στην έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στη φθορά του περιβάλλοντος.
Δεν είναι φθηνές λύσεις, αγγίζει το χιλιάρικο η κεραμική που ρώτησα.
Ο συνδυασμός με μεμβράνες PPF τοπικά μπροστά & στους καθρέφτες ανεβαίνει πολύ, στα 1.900€.
Είμαι κάπως αδαής με το θέμα, διστάζω να ανέβω τόσο ψηλά.
Κάθε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη.
Επίσης μάλλον θα πρέπει να απευθύνω και συγκεκριμένο ερώτημα στο σχετικό νήμα του forum.Καλησπέρα.
Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. -
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
-
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...
Mazda 3