Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 2
    • Posts 108
    • Best 50
    • Groups 0

    fhcc

    @fhcc

    138
    Reputation
    13
    Profile views
    108
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fhcc Unfollow Follow

    Best posts made by fhcc

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια για το αυτοκίνητο. Κάτι μου λέει ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν πειράζει..

      Οι περισσότεροι πιστεύω ότι σταματούν να γράφουν, γιατί δε θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι μπορούν να προσβάλλουν τους άλλους. Δυστυχώς κάποιες αναρτήσεις δεν σβήνονται όπως θα έπρεπε..

      Πρώτα απ' όλα, γιατί Honda;

      Ήθελα ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο οπότε περιόρισα τις επιλογές μου στα παρακάτω:

      Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny, τότε που φτιάχναμε αυτοκίνητα και στην Ελλάδα. Το είχα πάρει στα 70.οοο χμ. και το είχα φτάσει 300.000 ή 500.000 χμ., δεν είμαι σίγουρος μετά από τόσα χρόνια. Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ήθελε μόνο λάδι και βενζίνη. Γι' αυτό η Ελλάδα ήταν γεμάτη Datsun εκείνη την εποχή. Με τα χρόνια βέβαια όλα σιγά σιγά άλλαξαν.

      Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω SUV μιας και όλοι τέτοια παίρνουν. Πήγα λοιπόν στη Nissan και δοκίμασα το Qasqai E-power αν το γράφω σωστά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο και μου άρεσε αρκετά. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου καλό, ήταν μάλλον μια από τις ακριβές εκδόσεις, γιατί οι φθηνότερες δεν λένε και πολλά. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν έκαναν καμμία προσπάθεια να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.

      Άλλο αυτοκίνητο που δοκίμασα ήταν το Toyota Corolla Cross. Η εμφάνισή του μου αρέσει σε αντίθεση με το CHR που αρέσει στους περισσδότερους και το βλέπεις παντού. Το εσωτερικό του ικανοποιητικό και δεν έχει σχέση με κάποια άλλα Toyota στα οποία μπήκα μέσα. Οδήγησα την έκδοση των 2.000 κυβικών και μπορώ να πω ότι κι αυτό είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Το μόνο που με ενόχλησε είναι που όταν επιτάχυνα γρήγορα έκανε κάτι διακοπές σαν να άλλαζα ταχύτητες με άσχημο τρόπο. Το είπα στον πωλητή και αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά ακούει κάτι τέτοιο. Επειδή σκεφτόμουν και τον φόρο πολυτελείας είπα να δοκιμάσω και ένα corolla με κινητήρα 1.800 κυβικά. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε corolla cross 1800 αλλά μάλλον θα το φέρνανε. Δεν έχει καμμία σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα. τα 200 επιπλέον κυβικά κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα είχα πει στον πωλητή: Το δικό μου (αυτοκίνητο 15ετίας) μου φαίνεται καλύτερο.. και με αγριοκοίταξε..

      Για να μην το συνεχίσω πολύ, πήγα και σε αντιπροσωπείες της audi, mercedes, bmw και αρκετές άλλες. Επειδή η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για μένα και σε hyundai-kia. Σε όλα όσα είδα κάτι πάντα με προβλημάτιζε και δεν προχωρούσα. Πριν από 5 χρόνια, όταν σκεφτόμουν και πάλι να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν το έκανα, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα audi είναι καλύτερα ποιοτικά σε σχέση με τα άλλα γερμανικά "πολυτελείας", τουλάχιστον στα φθηνότερα από αυτά, γιατί τα ακριβά τους δεν έχουν σχέση με τα φθηνότερα που πωλούνται στην Ελλάδα. Σήμερα δεν μπορώ να πω το ίδιο, μου φαίνεται ότι όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο και δεν έγιναν καλύτερα από παλιά. Στα κορεατικά κάτι δεν μου άρεσε στο εσωτερικό τους.

      Τα ηλεκτρικά μετά από αρκετή σκέψη τα απέρριψα. Δε θα μπορούσα να ζω με το άγχος της αυτονομίας και αν θα φτάσω στον προορισμό μου. Σε πυκνοκατοικημένες ευρωπαϊκές χώρες ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά εδώ μερικές φορές δεν βρίσκεις βενζινάδικο για να βάλεις βενζίνη. Έχω μείνει από βενζίνη και δεν είναι πολύ καλή εμπειρία. Για το τηλέφωνό μου έχω αγοράσει power bank, για το αυτοκίνητο τι να κάνεις; Μπορεί βέβαια να βγάλουν κάτι αντίστοιχο και για τα αυτοκίνητα αργότερα σκεφτόμουν, τρέιλερ power bank σκεφτόμουν. (αστειεύομαι..)

      Πήγα λοιπόν και στη Honda με σκοπό να δω το HRV. Είχα για 15 χρόνια honda και νομίζω ότι είναι σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, στο επίπεδο των Toyota, λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα, όπως το βλέπει κανείς. Δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πάθει τίπατα. Είχα δει κάπου μια παλιά διαφήμιση της Honda όπου διαφήμιζε το civic νομίζω ως "Το μόνο αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάποιος σε όλη του τη ζωή" Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία βγάζει αυτοκίνητα σήμερα για μια ζωή, θα είχαν κλείσει όλες αφού δε θα χρειαζόμασταν καινούρια..

      Το HRV έλειπε σε test drive οπότε μπήκα για λίγο στο civic που δεν το είχα στις επιλογές μου μέχρι τότε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ αν και αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτε. Πολλοί απ' ότι διάβασα το θεωρούν κακάσχημο και πολύ χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο. Εγώ ακριβώς το αντίθετο, δε θα ήθελα να πάρω ποτέ την προηγούμενη έκδοση με την τόσο σπορ εμφάνιση. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και η ηλικία, αν είσαι 20-30 χρονών θέλεις το 10, αν είσαι μεγαλύτερος σου φαίνεται καλύτερη η 11η γενιά του civic.

      Την ώρα που ήμουν εκεί μου πρότεινε ο πωλητής να το δοκιμάσω αν θέλω, δεν είχαν κλεισμένο άλλο test drive για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν έχασα την ευκαιρία και το πήρα. Το οδήγησα όχι μόνο σε μεγάλο ίσιο δρόμο που συνήθως είναι το μόνο που προλαβαίνεις αλλά και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, ο δρόμος που μου αρέσει να κινούμαι αν έχω την επιλογή. Οι μεγάλοι δρόμοι μου φαίνονται πολύ βαρετοί. Αυτό ήταν, είχα βρει το αυτοκίνητο που ήθελα! Κάποιος το έγραψε κάπου αλλά πραγματικά μετά το test drive βγήκα από το αυτοκίνητο χαμογελώντας, τόσο πολύ μου άρεσε..

      Απέρριψα λοιπόν όλα τα SUV. Τι ήταν αυτό που με χαλούσε;

      Πρώτα απ' όλα η θέση οδήγησης για την οποία πολλοί λένε ότι οδηγείς καλύτερα όταν είσαι ψηλότερα από τους άλλους. Mε αυτή τη λογική οι οδηγοί φορτηγών έχουν πλεονέκτημα. Μετά είναι η ίδια η θέση που στα SUV έχεις τα πόδια σου σε μεγαλύτερη γωνία και όχι απλωμένα που νομίζω ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια θα είναι πιο κουραστικό. Επίσης, εγώ αισθάνομαι καλύτερα και πιο ασφαλής όταν κάθομαι χαμηλότερα και μπορώ να οδηγήσω γρηγορότερα αν το θέλω σε ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Εντάξει, δεν έχω οδηγήσει Porsche ή Lamborghini SUV (ναι, υπάρχουν και τέτοια, αν δεν υπήρχαν οι Βαλκάνιοι γείτονές μας δε θα το ξέραμε ). Μιλάω για τα συνηθισμένα SUV.

      Με πείραζε που σε κανένα δεν υπήρχε ρεζέρβα. Αν είναι να κινηθώ σε χώμα θέλω να είμαι προετοιμασμένος, δεν το θέλω για να μπορώ να ανέβω σε πεζοδρόμιο που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω ποτέ.
      Με πείραζε η απόσταση από το έδαφος που τη θεωρώ μικρή αν θέλεις να βγεις εκτός δρόμου. Το παλιό μου αυτοκίνητο είχε 15 εκ. απόσταση από τη γη και πάντα έκανα τον σταυρό μου να μη βρω από κάτω σε κάποια λακούβα όταν πήγαινα σε χώμα.
      Με ενοχλούσε και η αυξημένη κατανάλωση των SUV σε σχέση με τα άλλα, 1 λίτρο στα 100 παραπάνω σε αντίστοιχα αυτοκίνητα υπολόγισα, άρα 100 στα 10.000, +200 ευρώ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
      Ακόμη δεν είδα πλεονέκτημα σε σχέση με τον χώρο των αποσκευών. Ίσως αν είχα σκύλο να ήθελα να τον βάζω πίσω.
      Επίσης αν θα αγόραζα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έβγαινα εκτός δρόμου. Μόνο τα λάστιχα να υπολογίσεις, φτάνει. Θα προτιμούσα να πάω με ένα παλιό yaris που έχουμε στην οικογένεια.

      Θα συνεχίσω μάλλον την επόμενη εβδομάδα γράφοντας για αυτά που μου αρέσουν στο civic και σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Συνήθως όταν αγοράζω κάτι μιλάω για τα αρνητικά και βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αλλά μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο την πρώτη μέρα που το πήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Να γράψω και κάποια πράγματα για το τι μ' αρέσει και τι όχι, όπως μου 'ρχονται στο μυαλό και όχι κατά σειρά σπουδαιότητας.

      Το να έχεις ένα ακριβότερο αυτοκίνητο σημαίνει πρέπει να προσέχεις περισσότερο. Το παλιό μου το άφηνα όπου έβρισκα χωρίς να το σκεφτώ, τώρα βλέπω τον εαυτό μου να είναι περισσότερο προσεκτικός, πληρώνω πιο συχνά για χώρο στάθμευσης, προσέχω μην ακουμπήσει η ζάντα στο πεζοδρόμιο και άλλα τέτοια που δεν τα έχεις με τα φθηνότερα.

      Είναι καλό που έχει κάμερα, αισθητήρες παντού, φώτα που δυναμώνουν, χαμηλώνουν, στρίβουν μόνα τους, καπό που σηκώνεται αν συγκρουστείς με πεζό για να τον προφυλάξει και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Δε θέλω μόνο να σκεφτώ τι πρέπει να πληρώσω σε περίπτωση ατυχήματος. Μόνο ένα φανάρι να πρέπει να αλλάξεις (που για να πω την αλήθεια δεν μου έχει συμβεί ποτέ) κοστίζει 1.400 ευρώ στη Γερμανία όπως έγραψε κάποιος σε γερμανικό φόρουμ.

      Το φως στον χώρο αποσκευών θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό.

      Το ότι δεν έχει led πίσω όπως γράφτηκε και το διάβασα κι αλλού εμένα δεν με απασχολεί καθόλου. Τα led για μένα είναι το χειρότερο φως που υπάρχει κι αν η τιμή του ρεύματος δεν είχε πάει στον Θεό, στο σπίτι μου θα είχα ακόμη λάμπες αλογόνου. Μπορεί να μην τα βάλανε λόγω κάποιας νομοθεσίας που υπάρχει σε κάποια χώρα ή για λόγους κόστους..

      Η οθόνη με του αυτοκινήτου με τις ενδείξεις είναι αυτό που θέλω, δε χρειάζομαι τίποτα καλύτερο ή χειρότερο. Η οθόνη "πολυμέσων" αν το λέω σωστά, θα προτιμούσα να έχει μια μικρή κλίση προς τη μεριά του οδηγού.

      Μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα με τα χειριστήρια που υπάρχουν στο τιμόνι χωρίς να πατάς τίποτα σε κάποια οθόνη. Τα αυτοκίνητα στα οποία πρέπει να χρησιμοποιείς οθόνη για κάποιες βασικές λειτουργίες πιστεύω ότι είναι επικίνδυνα και θα έπρεπε κάποια στιγμή να απαγορευτούν.

      Στην αρχή με προβλημάτιζε η θέση που έχουν στο κουμπί για την οδήγηση και την όπισθεν. Πίστευα ότι το σωστό θα ήταν το ανάποδο από αυτό που έβαλαν. Τώρα το έχω συνηθίσει.

      Το ηχοσύστημα στην "απλή" έκδοση είναι πολύ καλό. Στην πιο ακριβή που είναι το δικό μου είναι ακόμη καλύτερο, μέχρι και υπογούφερ έχουν.

      Ήταν απωθημένο η ηλιοροφή που να ανοίγει και ήταν ένας από τους λόγους αγοράς όπως και τα φώτα.

      Τα δερμάτινα καθίσματα μου αρέσουν αλλά δεν ήταν κάτι που αναζητούσα. Θα ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος με υφασμάτινα. Δεν είναι όλο δέρμα αλλά συνδυασμός δέρματος - δερματίνης, για να πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος ακόμη πού έχει δέρμα και πού όχι.

      Θα ήθελα εκτός από θερμαινόμενα τα καθίσματα να είναι και αεριζόμενα. Να κάτι που ξέχασα να πω, ότι αγόρασα από τους Κινέζους, ένα αεριζόμενο πλατοκάθισμα.

      Το τιμόνι είναι θερμαινόμενο. Στην αρχή μου φάνηκε αστείο, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε πολύ κρύο αλλά είναι πολύ βολικό.

      Θα ήθελα να έχουν μνήμες τα καθίσματα για τον κάθε οδηγό μιας και ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Αυτό το κράτησαν ίσως για τα ακριβότερα accord που δεν έρχονται στην Ευρώπη. Ακόμη και χωρίς φυσικό πλήκτρο πιστεύω ότι θα γινόταν εύκολα μέσω λογισμικού από την οθόνη.

      Οι καθρέφτες δεν κατεβαίνουν προς τα κάτω, όταν βάζεις όπισθεν. Θα μπορούσαν εύκολα να το κάνουν με μια αναβάθμιση λογισμικού.

      Το αυτοκίνητο δεν κλειδώνει αυτόματα όταν φεύγεις, όπως γίνεται στα αμερικάνικα civic. Θα μπορούσαν πιστεύω εύκολα να το κάνουν εκτός κι αν υπάρχει κάποια περίεργη ευρωπαϊκή νομοθεσία.

      Είναι πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση, ειδικά αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα. Δεν ξέρω πόσες φορές βγήκα παλιότερα από το αυτοκίνητο και το αριστερό μου πόδι είχε πιαστεί από το να πατάω τον συμπλέκτη. Αυτό ισχύει για όλα τα "αυτόματα" αυτοκίνητα.

      Στην αρχή, όταν το πρωτοείδα με φόβισαν οι μεγάλες ζάντες. Όμορφες αλλά σκέφτηκα ότι η άνεση θα είναι μειωμένη. Αυτό δεν ισχύει, το αυτοκίνητο έχει καλή ανάρτηση.

      Είναι πολύ ευχάριστο να το οδηγείς, αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που το πήρα.

      Μου αρέσει που δεν χτυπάει συναγερμός κάθε φορά που ξεπερνάς για λίγο το όριο ταχύτητας όπως θα γίνεται με όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται από φέτος. Μερικά όρια ταχύτητας είναι αστεία και θα τα ξέχασαν από τότε που έφτιαχναν τους δρόμους.

      Έχω αγοράσει την ακριβή έκδοση ενός ακριβού αυτοκινήτου αλλά δεν το έχω μετανιώσει. Όσες φορές αγόρασα κάτι λιγότερο καλό από αυτό που μπορούσα, το μετάνιωσα.

      Το ίδιο ευχαριστημένος ήμουν όταν είχα πάρει παλιότερα ένα αυτοκίνητο στη μισή τιμή ή με το πρώτο μου που ήταν μεταχειρισμένο.

      Ελπίζω να βγει αξιόπιστο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Όταν ήμουν μικρός τα παλιά μαστόρια λέγανε για τα καινούρια αυτοκίνητα: "Άσε το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει 2-3 χρόνια, να δούμε τι προβλήματα βγάζει και μετά αγοράζεις" Στις μέρες μας αυτό δεν μπορεί να γίνει με τίποτα, θα το έχουν αντικαταστήσει με κάτι άλλο.

      Να με συγχωρήσουν όσοι έχουν αυτοκίνητα στα οποία έχω αναφερθεί και έκανα κάποιου είδους σύγκριση, δηλ. οι περισσότεροι.. Δεν το έκανα με κακή πρόθεση. Ο καθένας γράφει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του. Μπορεί κάποιος να πήρε honda παλιότερα και να είχε τις χειρότερες εμπειρίες όπως για παράδειγμα είχα εγώ με opel που δεν προλάβαινα να το πηγαίνω στο συνεργείο, έφτιαχνα το ένα και χαλούσε κάτι άλλο..

      Ξέρω ότι με το παλιό μου αυτοκίνητο έχασα 1.000 ευρώ για κάθε χρόνο που το είχα. Με αυτό θα χάσω τα διπλά ή και περισσότερα όπως όλοι όσοι αγοράζουν. Κερδισμένοι είναι μόνο όσοι μπορούν και κινούνται χωρίς δικό τους μέσο μεταφοράς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Είναι ακριβό λοιπόν το Civic;

      Ε, ναι, είναι ακριβό. Όπως ακριβά είναι όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα.
      Πρέπει όμως να συγκρίνω με παρόμοια πράγματα.

      Τα Honda ήταν πάντα ακριβότερα σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Ίσως λιγότερο από τώρα που προσπαθούν να ανέβουν "κατηγορία" Πουλούσαν σε αυτούς που έψαχναν κάτι που δεν το έβρισκαν σε άλλα αυτοκίνητα. Δεν έχει σχέση μόνο με το αν κάνει το 0-100 σε 5, 10 ή 15 δευτερόλεπτα. Όποιος θέλει να κάνει 0-100 γρήγορα και φθηνά, μπορεί να πάρει ηλεκτρικό. Μια που έχω και Toyota, ας γράψω ξανά γι' αυτά. (γράφω στο νήμα της honda, δε θα τα έγραφα σε αυτά των toyota) Το yaris λοιπόν είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που όμως δε μ' αρέσει με τίποτα να το οδηγώ. Αρέσει στη γυναίκα μου, είναι πρακτικό μέσα στην πόλη αλλά..

      Είναι ακριβότερα σε σχέση με την Ιαπωνία ή τη Αμερική; Ναι, φυσικά. Αλλά εκεί δεν έχουν φόρους και φόρους πάνω στους φόρους όπου το κράτος προσπαθεί να μαζέψει όλο το "χαρτί" και να μοιράζει κατά βούληση χαρτζιλίκι σε όσους θέλει. Ακόμη και στην Αμερική έχουν πρόβλημα που τα honda πωλούνται πάνω από την MSRP (manufacturer's suggested retail price) σε αντίθεση με άλλα. Δεν έχουν μάθει από τους Κινέζους που έχουν αποδειχθεί οι καλύτεροι μαθητές. Πουλάνε τα πάντα με έκπτωση 80-90% αλλά είναι 5 φορές ακριβότερα από τις τιμές που είχαν πριν από λίγα χρόνια. Το έχουν μάθει όμως αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων..

      Επίσης οι εκδόσεις των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν δεν είναι ίδιες σε όλον τον κόσμο. Είχα μπει για παράδειγμα στο site της toyota του Καναδά και χάζεψα με το πώς μπορεί να το διαμορφώσει κάποιος.

      Η χώρα κατασκευής παίζει κι αυτή το ρόλο της για την αυξημένη τιμή. Θα πει κάποιος ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα βάζουν τα ίδια ρομπότ να κάνουν τη δουλειά σε όλα τα εργοστάσια. Η διαφορά κατά τη γνώμη μου είναι στο πόσα αυτοκίνητα έχουν δει οι εργαζόμενοι να περνούν από μπροστά τους και να σταματήσουν ή να διορθώσουν κάτι που δεν πάει καλά. Στην Ιαπωνία θα έχουν δει αρκετές χιλιάδες σε αντίθεση με άλλες χώρες πχ Κίνα που και η honda έφτιαξε ή θα φτιάξει εργοστάσιο εκεί.

      Ό,τι και να κάνεις, όταν δίνεις 20.000 παίρνεις αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ και όχι 40.000. Και αυτός που θα δώσει 80.000 θα πάρει σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο. Επειδή όλα έχουν 4 ρόδες δεν είναι τα ίδια. Όλοι οι κατασκευαστές από κάπου κόβουν, για να τα πουλήσουν φθηνότερα. Και δεν το βλέπεις από την πρώτη στιγμή.

      Αν πάρεις ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο, μπορεί να κινείσαι με 200χμ. την ώρα και να μην ακούς τίποτα με την ηχομόνωση που έχει. Αν και το civic έχει καλή ηχομόνωση για την κατηγορία του δεν είναι το ίδιο. Σε μεγάλες ταχύτητες έχω θόρυβο από τα ελαστικά. Επειδή το αυτοκίνητο έχει τα πάντα και δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα, το μόνο που σκεφτόμουν ότι θα ήταν αναβάθμιση είναι ηχομόνωση στους θόλους των τροχών. Είναι όμως κάτι που μάλλον δε θα το κάνω ποτέ. Είδα κάποια βιντεάκια στο youtube για το πώς γίνεται αλλά φοβάμαι ότι θα σπάσω κανένα κλιπσάκι και θα ψάχνω για καιρό να βρω. Θα δω πώς θα είναι όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξω ελαστικά.

      Γράφτηκε πιο πριν για την κάμερα οπισθοπορείας που δεν είναι και η καλύτερη αλλά έκανα πριν από ένα χρόνο test drive σε ένα που πραγματκά δεν έβλεπες τίποτα, μην πω ποιο ήταν..

      Το εσωτερικό του το θεωρώ πολύ καλό. Δεν μπορεί να κρίνει κάποιος βλέποντας ένα βιντεάκι στο διαδίκτυο. Πρέπει να μπει μέσα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με υψηλές πωλήσεις που για μένα το εσωτερικό τους δεν βλέπεται, θυμίζει αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν πριν από 20-30 χρόνια. Όπως υπάρχουν κι αυτοκίνητα με καλύτερο εσωτερικό. Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και πληρώνει ανάλογα.

      Συνεχίζεται. Όταν έχω χρόνο και διάθεση να γράψω..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ας ξεκινήσω με την κατανάλωση που στις μέρες μας είναι από τα πρώτα που απαχολούν τους περισσότερους.

      Να διευκρινίσω ότι το αμάξι το πήρα όχι γιατί θα έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά γιατί μου άρεσε. Είναι πολύ θετικό βέβαια ότι ένα αμάξι να μπορεί να κινηθεί οικονομικά.

      Κάποιος σε άλλο νήμα έγραψε ότι στην Αμερική δεν πωλούνται πολλά υβριδικά κάποιας μάρκας (νομίζω lexus) αλλά τα υπόλοιπα. Εκεί όμως οι μισθοί είναι τριπλάσιοι από τους δικούς μας και η βενζίνη ειναι στη μισή τιμή. Γιατί να βάλουν στο αυτοκίνητο μια επιπλέον μπαταρία την οποία θα πληρώσουν όταν αγοράσουν το αυτοκίνητο και θα είναι κάτι ακόμη για το οποίο θα πρέπει να ανησυχούν πότε θα χαλάσει;

      Δεν είμαι ακόμη εντελώς σίγουρος αν μακροπρόθεσμα θα είμαι κερδισμένος με το υβριδικό σε θέμα συνολικού κόστους μετακίνησης αλλά υπάρχουν αρκετές πιθανότητες. Κερδίζω 2 λίτρα στα 100 ας πούμε, δηλ. 400 ευρώ σε κάθε 10.000 χμ. και θα πρέπει κάποια στιγμή να αντικαταστήσω την μπαταρία. Σε ένα βιντεάκι που είδα στο youtube ένας Μαλαισιανός έγραψε ότι εκεί η μπαταρία του civic αλλά και ενός υβριδικού της toyota -δε θυμάμαι ποιου- κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ όπως υπολόγισα μετά τη μετατροπή σε ευρώ. Στην Ελλάδα λοιπόν που στις τιμές είμαστε πάντα πρωταθλητές 3.000 ή 5.000 ευρώ (μπορεί και 10.000, ποτέ δεν ξέρεις..) Αυτό είναι ένα κόστος που δεν μπορεί κάποιος να το αποφύγει ακόμη κι αν σκοπεύει να πουλήσει το αυτοκίνητο πριν την αλλαγή, θα επηρεάσει την τιμή, δεν υπάρχουν μόνο έξυπνοι πωλητές και χαζοί αγοραστές. Αυτό σε μεγαλύτερο βαθμό θα το αντιμετωπίσουν κι όσοι έχουν πάρει ηλεκτρικά.

      Η κατανάλωση η δική μου μπορεί να έχει πολύ μικρή σχέση με την κατανάλωση των άλλων. Υπάρχει ένα γερμανικό site, spiritmonitor.de αν το θυμάμαι όπου μπορείς να δεις τις καταναλώσεις που έχουν δηλώσει οδηγοί αυτοκινήτων. Δεν ξέρεις όμως πόσο βαρύ πόδι έχει κάποιος, πόσο φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, τι διαδρομές κάνει. Και στη Γερμανία έχουν περισσότερο κρύο από εμάς..

      Συνολικός μέσος όρος για μένα είναι 5,2-5,3 λίτρα στα 100. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου είναι αρκετά ακριβής και συμφωνεί με αυτά που υπολογίζω εγώ.
      Μεγαλύτερη κατανάλωση τον χειμώνα με τη θέρμανση και μικρότερη το καλοκαίρι. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πού κινείται κάποιος. Μπορείς να έχεις 4 λίτρα στα 100 ή 6 ίσως και 7 σε μεγάλους δρόμους. Πολύ καλές καταναλώσεις σε πόλη και χειρότερες σε εθνική αν ξεπερνάς τα όρια ταχύτητας που τώρα πια με τη βενζίνη στα 2 ευρώ σπάνια το κάνω. Προσπαθώ να κινηθώ οικονομικά όποτε μπορώ.

      Με την κατανάλωση λοιπόν είμαι ευχαριστημένος. Μπορείς να κάνεις 600-700 χμ ή και περισσότερα αν κινείσαι οικονομικά με το τεπόζιτο των 40 λίτρων.

      Και μια που έγραψα για το τεπόζιτο των 40 λίτρων. Όσοι έχουν Honda νομίζω ότι γκρινιάζουν πολύ περισσότερο από τους άλλους. Αμέτρητες δημοσιεύσεις σε γερμανικό φόρουμ για το πόσο περιορισμένοι είναι κάποιοι που δεν έχει μεγαλύτερο τεπόζιτο. Λες και θα κάνει κανείς 1.000 χμ. χωρίς να σταματήσει. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, κάνω και οικονομία.. 20 λίτρα παραπάνω τεπόζιτο σημαίνει ότι κουβαλάς χωρίς λόγο άλλα 15 κιλά στο αυτοκίνητο.

      Θα συνεχίσω με το θέμα της τιμής αργότερα. Είναι ακριβό; Με τι το συγκρίνουμε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • Byd Yangwang U7

      Διαφημιστικό από την BYD.

      Απίστευτο..

      Έχουμε να δούμε πολλά τα επόμενα χρόνια.

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @alexandros-s said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Παρακολουθώντας βίντεο, συζητήσεις και φόρουμ για τον καθαρισμό του αυτοκινήτου, βλέπω ότι τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε στείρα επίδειξη προϊόντων. Στο τέλος αυτό που σου μένει στο μυαλό είναι μια σειρά από μπουκάλια, εταιρείες, ορολογίες, υποπροϊόντα κλπ που καμία σχέση δεν έχουν με αυτό που έψαχνες αρχικά (πώς να κάνεις το αυτοκίνητό σου να λάμπει).

      Το πιο σημαντικό για μένα είναι να μην κάνω ο ίδιος ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου. Μου φαίνεται ότι στα σημερινά αυτοκίνητα και μόνο που τα ακουμπάς τους κάνεις κακό, καμμιά σχέση με τα παλιότερα.

      Οπότε αν το πλένεις ο ίδιος

      1. Πλυστικό μηχάνημα
      2. Αφροποιητή, για να φύγουν οι περισσότερες βρομιές
      3. Γάντι πλυσίματος μικροϊνών. Συχνό ξέβγαλμα για να μην αρπάξει κανένα πετραδάκι και γδάρει όλο το αυτοκίνητο.
      4. Καλή μεγάλη απορροφητική πετσέτα για το στέγνωμα του αυτοκινήτου. Είχα δώσει κάπου 20-30 ευρώ και σκεφτόμουν όταν την αγόρασα τι χαζομάρες κάνω. Μπορώ να πω τελικά ότι ήταν μια καλή αγορά. Τελειώνω σε χρόνο dt απλώς τραβώντας την πετσέτα πάνω στο αυτοκίνητο.
        (Αν έχει κάποιος και φυσητήρα, βοηθάει πολύ και γλιτώνει χρόνο στο στέγνωμα)
      5. Σφουγγάρι και πετσέτα όσο πιο απαλά χωρίς πάτημα.
      6. Πλύσιμο το καλοκαίρι μόνο στη σκιά. Να μην καίει το αυτοκίνητο και να μη στεγνώνουν τα καθαριστικά πάνω του.
      7. Το κέρωμα είναι καλό αλλά θέλει τον χρόνο του. Αν δεν έχει κάποιος, υπάρχουν κάποια προϊόντα που τα ψεκάζεις και μετά ξεπλένεις. Είχα γράψει για ένα παλιότερα, μην κάνω και διαφήμιση..
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Τον Αύγουστο του 1992 ο τότε υπουργός Οικονομίας,........... ανακοίνωσε στο Ζάππειο Μέγαρο την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη βενζίνη κατά 50 δρχ. το λίτρο(!), με συνέπεια η τιμή της βενζίνης να ξεπεράσει τις 105 δρχ. το λίτρο. Η απόφαση που προκάλεσε σοκ...

      Από την εφημερίδα "Το Βήμα"

      Με τον μισθό μου εκείνη την εποχή μπορούσα να αγοράσω 1.400 λίτρα βενζίνης και πήγα στα 700.

      Σαν σήμερα το θυμάμαι που μετά από μια βδομάδα διακοπές σε νησί χωρίς να παρακολουθώ τις ειδήσεις πήγα να βάλω βενζίνη και νόμιζα ότι με κορόιδευαν με την τιμή που μου είπαν.

      Σήμερα πόσα λίτρα μπορεί να αγοράσει ένας νέος εργαζόμενος;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @chris__7 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Καλησπερα σε ολους.Ηθελα να ρωτησω αν καποιος ξερει ενα καλο σπρει καθαρισμου και πανακι για piano black επιφανειας

      Θα γράψω μια τελευταία φορά σε αυτό το θέμα.

      Όλες οι εταιρείες πουλάνε "ειδικά" καθαριστικά και προϊόντα για το καθετί. Το θέμα είναι αν πραγματικά τα χρειαζόμαστε.

      Όλα λίγο πολύ κάνουν την ίδια δουλειά και είναι το ίδιο καλά. Τώρα αν είχα καμμιά Φεράρι μπορεί να το έψαχνα περισσότερο.

      Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ προϊόντα της meguiar's. Ό,τι έχω πάρει από Koch Chemie είναι καλά. Μπορεί να μην είναι πολύ γνωστή εταιρεία αλλά έχει πάρα πολλά προϊόντα. Μια φορά ένα προϊόν της Autoglym δεν μου δούλεψε όπως θα ήθελα και δεν αγόρασα ξανά. Δε χρησιμοποιώ επίσης και φθηνά κινέζικα.

      Στη meguiars έχει ένα καθαριστικό που κάνει τα πλαστικά πιο γυαλιστερά και ένα άλλο που δεν τα κάνει να γυαλίζουν. Έχω και τα δυο αλλά δε θυμάμαι πώς λέγονται.

      Το πιο σημαντικό για μένα είναι ο τρόπος που θα καθαρίζω, να μην τρίβω με δύναμη, γιατί όλα γδέρνονται πανεύκολα. Μερικά πανάκια μικροϊνών που δεν είναι ανάγκη να είναι γνωστής εταιρείας είναι το ίδιο σημαντικά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Δεν ξέρω στη συγκεκριμένη περίπτωση τι φταίει αλλά τα φορτηγά και οι λίγοι ή αρκετοί κακοί οδηγοί τους αποτελούν μεγάλο κίνδυνο στους δρόμους. Όπως στην πόλη αν έχεις μπροστά σου ταξί δεν ξέρεις πότε θα σταματήσει απότομα μπροστά σου ή θα στρίψει χωρίς προειδοποίηση κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στους μεγαλύτερους δρόμους με τα φορτηγά.

      Πριν από λίγα χρόνια μου έκανε μεγάλη εντύπωση οδηγώντας σε δρόμο με 6 λωρίδες στη Γερμανία που εκατοντάδες φορτηγά ήταν όλα στη δεξιά λωρίδα χωρίς να προσπαθεί να προσπεράσει ο ένας τον άλλο. Εδώ σε ανηφορικό δρόμο με τρεις λωρίδες που χρησιμοποιώ συχνά πόσες φορές δεν μου έχει τύχει να έχουν κλείσει όλο τον δρόμο τρία φορτηγά που προσπαθεί το ένα να περάσει το άλλο. Φυσικά δεν το καταφέρνουν παρά μόνο στην κατηφόρα κρατώντας τον δρόμο κλειστό για μερικά λεπτά. Που σημαίνει ότι δεν ξέρουν τις δυνατότητες του φορτηγού τους ή δεν ξέρουν τι μεταφέρουν.

      Η μόνη φορά που για μεγάλο χρονικό διάστημα όλοι οδηγούσαν όπως πρέπει ήταν μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη πριν από 20 χρόνια. Πέρασαν τα χρόνια κι όλοι το έχουνε ξεχάσει..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Byd Yangwang U7

      0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα, τεστ αποφυγής κινδύνου - ταράνδου, δεν ξέρω πώς το λένε με 95 χμ την ώρα, όταν πολλά δεν περνάνε τα 77, περνάει σαμαράκια, ανεβαίνει σκάλες.. και δεν καταλαβαίνει τίποτα, παρκάρει μόνο του αλλά πρέπει να δει κάποιος πώς για να το πιστέψει.

      Το διαθέτουν σε ηλεκτρικό ή υβριδικό.

      Τιμή στην Κίνα περίπου 85.000 €.

      Αν το έφτιαχνε κάποιος πιο γνωστός κατασκευαστής θα ζητούσε 500.000 € ..

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc

    Latest posts made by fhcc

    • RE: Byd Yangwang U7

      Δεν έχω πάει στην Κίνα αλλά θα ήθελα πολύ να πάω. Χαζεύω πολλές φορές βιντεάκια με τις κινέζικες υποδομές και το πώς είναι οι πόλεις τους. Για κάποιο λόγο δεν τα δείχνουν πουθενά στα ΜΜΕ και πρέπει να τα ψάξει κανείς. Και όλα αυτά τα καταφέρανε σε 30-40 χρόνια.

      Για να μην ανοίγω άλλο θέμα.

      Αυτό είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε στην Ελλάδα..

      Youtube Video

      Ας πλημμυρίζουν οι δρόμοι κάθε μέρα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Byd Yangwang U7

      Τα ίδια σκέφτονταν και οι Ινδοί που αγόρασαν τα καλύτερα αεροπλάνα ραφαλ των 300 εκατομμυρίων. Που τα πήραμε κι εμείς..

      Οι Πακιστανοί με τα δεύτερα καλύτερα κινέζικα αυτή τη στιγμή που σε λίγο θα είναι τρίτα λόγω νέου μοντέλου.. και κοστίζουν 40 εκατομμύρια κατάφεραν να ρίξουν 3 ή 1 ραφαλ, δεν έχει σημασία.

      Τι είναι καλύτερο; 50 ραφαλ ή 400 κινέζικα;

      Άσχετα τα προηγούμενα αλλά πήρα αφορμή από τα iPhone.

      Για να μην ξεφύγω πολύ.. Έχουν ένα δίκιο όσοι μιλάνε για τα κινέζικα.

      Οι Κινέζοι όπως οι Γάλλοι και οι Κορεάτες βγάζουν στην αγορά προϊόντα που δεν είναι τόσο δοκιμασμένα αλλά φαίνεται να υπερέχουν των κατασκευαστών από την Ιαπωνία για παράδειγμα. Οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητά τους. Στην πορεία φαίνονται και τα προβλήματα που υπάρχουν.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Για το κάτω μέρος του παρμπρίζ έχει στο lidl ένα "εργαλείο" που έχει πάνω του πανάκι, για να φτάνεις. Είναι πολύ φτηνό. Το έχουν και στο temu, aliexpress.

      Το απορροφητικό χαρτί μπορεί να αφήνει κομματάκια πάνω στο τζάμι και δε θα το χρησιμοποιούσα. Οι εφημερίδες έκαναν πάντα καλή δουλειά. Τα πανάκια μικροϊνών χρειάζονται σίγουρα αν έχει μεμβράνες.

      Για όποιον έχει μεμβράνες νομίζω ότι καλύτερα είναι να μη βάζει σκληρά καθαριστικά όπως το άζαξ αλλά ειδικά καθαριστικά για τα τζάμια των αυτοκινήτων. Και ακόμη καλύτερα αυτό το σαμπουάν για μωρά που δε θυμάμαι πώς λέγεται αυτή τη στιγμή, διαλυμένο σε αρκετό νερό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Εγώ με την αλλαγή λαδιών έχω πάντα άγχος και τα αλλάζω σχετικά γρήγορα.

      Αυτοί που τα φτιάχνουν μπορεί να έχουν στο μυαλό τους ότι τα αυτοκίνητα θα αλλαχθούν από τους ιδιοκτήτες τους σε 10 χρόνια..

      Δε νομίζω ότι σκέφτονται χώρες όπως η Ελλάδα ή η Ινδία.. που τα κρατάμε όσο περισσότερο γίνεται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Byd Yangwang U7

      0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα, τεστ αποφυγής κινδύνου - ταράνδου, δεν ξέρω πώς το λένε με 95 χμ την ώρα, όταν πολλά δεν περνάνε τα 77, περνάει σαμαράκια, ανεβαίνει σκάλες.. και δεν καταλαβαίνει τίποτα, παρκάρει μόνο του αλλά πρέπει να δει κάποιος πώς για να το πιστέψει.

      Το διαθέτουν σε ηλεκτρικό ή υβριδικό.

      Τιμή στην Κίνα περίπου 85.000 €.

      Αν το έφτιαχνε κάποιος πιο γνωστός κατασκευαστής θα ζητούσε 500.000 € ..

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • Byd Yangwang U7

      Διαφημιστικό από την BYD.

      Απίστευτο..

      Έχουμε να δούμε πολλά τα επόμενα χρόνια.

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Να διακόψω το τελευταίο μήνυμα και να γράψω για αυτά που διάβασα στα προηγούμενα.

      Δεν ξέρω τι λένε οι έρευνες για τα λάδια των αυτοκινήτων που μπορεί να γίνονται από ανεξάρτητους ή από κάποιους που να έχουν συμφέροντα στον κλάδο.

      Η δικιά μου εμπειρία μέχρι τώρα λέει ότι η συχνή αλλαγή λαδιών βοηθάει στη μακροζωία του κινητήρα.

      Nissan Sunny ελληνικό, το πρώτο μου αυτοκίνητο, που το πήρα στα 70.000 χμ. και το έφτασα σχεδόν στις 500.000 χμ. δεν είχε κανένα πρόβλημα. Αλλαγή λαδιών κάθε 3.500 χμ., δεν έβαζα ούτε συνθετικά ούτε ημισυνθετικά λάδια. Αυτό που χρειαζόταν ήταν λίγο συμπλήρωμα λαδιού, όχι κάτι υπερβολικό όπως αυτά που γίνονται σήμερα.

      Που οι κατασκευαστές θεωρούν φυσιολογικό ένα αυτοκίνητο να καίει 1 λίτρο στα 1.000 χμ. και δεν τους κάνει κανείς τίποτα. Που οι ίδιοι δίνουν στην Αμερική το μισό σαν φυσιολογικό, 1 quart, αν το γράφω σωστά, στα 1.000 μίλια.

      Honda Civic που όταν η βενζίνη ήταν φτηνή και δούλευε σε αρκετά υψηλές στροφές ήθελε λίγο συμπλήρωμα. Όταν η βενζίνη πήγε στα δύο ευρώ και άρχισα να κινούμαι με μικρότερες ταχύτητες δεν ήθελε καθόλου συμπλήρωμα μετά από 15 χρόνια. Δε θυμάμαι ποτέ να έκανα αλλαγή μετά από πολλά χιλιόμετρα πχ 15-20.000.

      Αυτό που έχω τώρα λέει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου πότε να γίνει αλλαγή, πολύ πιθανόν στα 30.000 χμ. Ζήτησα να μου τα αλλάξουν στις 15.000.

      Αν σκέφτομαι ότι ένα αυτοκίνητο θα το κρατήσω για πολλά χρόνια, αυτό που φροντίζω είναι να αλλάζω τα λάδια συχνά. Ξοδεύω κάτι παραπάνω αλλά μπορεί να με γλιτώσει από μεγαλύτερα προβλήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

      Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

      Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
      Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

      Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

      Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

      Θεωρώ ότι η υπερβολική πίεση των ελαστικών, όταν ένα αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, βοηθά στο να μην παραμορφωθούν τα λάστιχα.

      Μπορεί όμως να κάνω και λάθος..

      Μήπως αν φουσκώσουμε ένα παραμορφωμένο ελαστικό υπερβολικά για κάποιες μέρες βοηθήσει στο να επανέλθει; Εγώ θα το δοκίμαζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: HONDA ZR-V

      @kostasiour said in HONDA ZR-V:

      Το κάναμε test drive και μου άρεσε πολύ. Από λειτουργία συστήματος i-mmd, συστηματων βοήθησης, κυλιση, ηχομονωση και επιδόσεις μου φάνηκε πολύ καλο. Πολύ αναβαθμισμενο το εσωτερικό του σε σχέση με το Corolla cross, απλά δεν έχει την τετρακίνηση που προσφέρει το CC και δεν είναι made in Japan . Δεν ξέρω αυτό τι ρόλο θα παίξει μελλοντικα και πόσο σημαντικό είναι εν τελει, πάντως φαίνεται πολύ ποιοτική κατασκευή.

      Το CC δεν το έχω οδηγήσει ακομα, θα το δω σύντομα.

      Η χώρα κατασκευής μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο αλλά δεν είναι το πρώτο κριτήριο για την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου. Είχα civic για 15 χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα (500 ευρώ μόνο για το air condition) και ήταν φτιαγμένο στην Αγγλία. Αυτό που έχω τώρα και είναι γιαπωνέζικο δεν ξέρω αν βγει το ίδιο αξιόπιστο. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που θεωρούνται αξιόπιστα στην Ελλάδα είναι φτιαγμένα στην Τουρκία.

      Το zrv δεν το έχω οδηγήσει αλλά μιας και έχει τον ίδιο κινητήρα με το δικό μου, νομίζω ότι θα είναι ευχαριστημένος όποιος το πάρει.

      Το δίλιτρο corolla cross το είχα οδηγήσει πριν από δύο χρόνια. Προσπάθησε να φέρεις το αυτοκίνητο στα όριά του, για να δεις πώς είναι. Τότε σκεφτόμουν ότι το Nissan e-power ίσως είναι καλύτερη επιλογή αλλά με προβλημάτιζε το αν θα αντέξει αρκετά χρόνια. Δεν αλλάζω αυτοκίνητα συχνά..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία

      Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά απατεώνες υπάρχουν παντού, και στη Βουλγαρία και στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες.

      Να πω ακόμη ότι στη Βουλγαρία κυκλοφορούν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που έχουμε στην Ελλάδα τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια. Πριν από 30 χρόνια κάνανε αίτηση για να αγοράσουνε Lada και περιμένανε μια δεκαετία. Θα τους έχει μείνει απωθημένο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr