Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 3
    • Posts 150
    • Best 77
    • Groups 0

    fhcc

    @fhcc

    196
    Reputation
    23
    Profile views
    150
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fhcc Unfollow Follow

    Best posts made by fhcc

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια για το αυτοκίνητο. Κάτι μου λέει ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν πειράζει..

      Οι περισσότεροι πιστεύω ότι σταματούν να γράφουν, γιατί δε θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι μπορούν να προσβάλλουν τους άλλους. Δυστυχώς κάποιες αναρτήσεις δεν σβήνονται όπως θα έπρεπε..

      Πρώτα απ' όλα, γιατί Honda;

      Ήθελα ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο οπότε περιόρισα τις επιλογές μου στα παρακάτω:

      Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny, τότε που φτιάχναμε αυτοκίνητα και στην Ελλάδα. Το είχα πάρει στα 70.οοο χμ. και το είχα φτάσει 300.000 ή 500.000 χμ., δεν είμαι σίγουρος μετά από τόσα χρόνια. Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ήθελε μόνο λάδι και βενζίνη. Γι' αυτό η Ελλάδα ήταν γεμάτη Datsun εκείνη την εποχή. Με τα χρόνια βέβαια όλα σιγά σιγά άλλαξαν.

      Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω SUV μιας και όλοι τέτοια παίρνουν. Πήγα λοιπόν στη Nissan και δοκίμασα το Qasqai E-power αν το γράφω σωστά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο και μου άρεσε αρκετά. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου καλό, ήταν μάλλον μια από τις ακριβές εκδόσεις, γιατί οι φθηνότερες δεν λένε και πολλά. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν έκαναν καμμία προσπάθεια να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.

      Άλλο αυτοκίνητο που δοκίμασα ήταν το Toyota Corolla Cross. Η εμφάνισή του μου αρέσει σε αντίθεση με το CHR που αρέσει στους περισσδότερους και το βλέπεις παντού. Το εσωτερικό του ικανοποιητικό και δεν έχει σχέση με κάποια άλλα Toyota στα οποία μπήκα μέσα. Οδήγησα την έκδοση των 2.000 κυβικών και μπορώ να πω ότι κι αυτό είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Το μόνο που με ενόχλησε είναι που όταν επιτάχυνα γρήγορα έκανε κάτι διακοπές σαν να άλλαζα ταχύτητες με άσχημο τρόπο. Το είπα στον πωλητή και αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά ακούει κάτι τέτοιο. Επειδή σκεφτόμουν και τον φόρο πολυτελείας είπα να δοκιμάσω και ένα corolla με κινητήρα 1.800 κυβικά. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε corolla cross 1800 αλλά μάλλον θα το φέρνανε. Δεν έχει καμμία σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα. τα 200 επιπλέον κυβικά κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα είχα πει στον πωλητή: Το δικό μου (αυτοκίνητο 15ετίας) μου φαίνεται καλύτερο.. και με αγριοκοίταξε..

      Για να μην το συνεχίσω πολύ, πήγα και σε αντιπροσωπείες της audi, mercedes, bmw και αρκετές άλλες. Επειδή η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για μένα και σε hyundai-kia. Σε όλα όσα είδα κάτι πάντα με προβλημάτιζε και δεν προχωρούσα. Πριν από 5 χρόνια, όταν σκεφτόμουν και πάλι να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν το έκανα, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα audi είναι καλύτερα ποιοτικά σε σχέση με τα άλλα γερμανικά "πολυτελείας", τουλάχιστον στα φθηνότερα από αυτά, γιατί τα ακριβά τους δεν έχουν σχέση με τα φθηνότερα που πωλούνται στην Ελλάδα. Σήμερα δεν μπορώ να πω το ίδιο, μου φαίνεται ότι όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο και δεν έγιναν καλύτερα από παλιά. Στα κορεατικά κάτι δεν μου άρεσε στο εσωτερικό τους.

      Τα ηλεκτρικά μετά από αρκετή σκέψη τα απέρριψα. Δε θα μπορούσα να ζω με το άγχος της αυτονομίας και αν θα φτάσω στον προορισμό μου. Σε πυκνοκατοικημένες ευρωπαϊκές χώρες ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά εδώ μερικές φορές δεν βρίσκεις βενζινάδικο για να βάλεις βενζίνη. Έχω μείνει από βενζίνη και δεν είναι πολύ καλή εμπειρία. Για το τηλέφωνό μου έχω αγοράσει power bank, για το αυτοκίνητο τι να κάνεις; Μπορεί βέβαια να βγάλουν κάτι αντίστοιχο και για τα αυτοκίνητα αργότερα σκεφτόμουν, τρέιλερ power bank σκεφτόμουν. (αστειεύομαι..)

      Πήγα λοιπόν και στη Honda με σκοπό να δω το HRV. Είχα για 15 χρόνια honda και νομίζω ότι είναι σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, στο επίπεδο των Toyota, λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα, όπως το βλέπει κανείς. Δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πάθει τίπατα. Είχα δει κάπου μια παλιά διαφήμιση της Honda όπου διαφήμιζε το civic νομίζω ως "Το μόνο αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάποιος σε όλη του τη ζωή" Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία βγάζει αυτοκίνητα σήμερα για μια ζωή, θα είχαν κλείσει όλες αφού δε θα χρειαζόμασταν καινούρια..

      Το HRV έλειπε σε test drive οπότε μπήκα για λίγο στο civic που δεν το είχα στις επιλογές μου μέχρι τότε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ αν και αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτε. Πολλοί απ' ότι διάβασα το θεωρούν κακάσχημο και πολύ χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο. Εγώ ακριβώς το αντίθετο, δε θα ήθελα να πάρω ποτέ την προηγούμενη έκδοση με την τόσο σπορ εμφάνιση. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και η ηλικία, αν είσαι 20-30 χρονών θέλεις το 10, αν είσαι μεγαλύτερος σου φαίνεται καλύτερη η 11η γενιά του civic.

      Την ώρα που ήμουν εκεί μου πρότεινε ο πωλητής να το δοκιμάσω αν θέλω, δεν είχαν κλεισμένο άλλο test drive για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν έχασα την ευκαιρία και το πήρα. Το οδήγησα όχι μόνο σε μεγάλο ίσιο δρόμο που συνήθως είναι το μόνο που προλαβαίνεις αλλά και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, ο δρόμος που μου αρέσει να κινούμαι αν έχω την επιλογή. Οι μεγάλοι δρόμοι μου φαίνονται πολύ βαρετοί. Αυτό ήταν, είχα βρει το αυτοκίνητο που ήθελα! Κάποιος το έγραψε κάπου αλλά πραγματικά μετά το test drive βγήκα από το αυτοκίνητο χαμογελώντας, τόσο πολύ μου άρεσε..

      Απέρριψα λοιπόν όλα τα SUV. Τι ήταν αυτό που με χαλούσε;

      Πρώτα απ' όλα η θέση οδήγησης για την οποία πολλοί λένε ότι οδηγείς καλύτερα όταν είσαι ψηλότερα από τους άλλους. Mε αυτή τη λογική οι οδηγοί φορτηγών έχουν πλεονέκτημα. Μετά είναι η ίδια η θέση που στα SUV έχεις τα πόδια σου σε μεγαλύτερη γωνία και όχι απλωμένα που νομίζω ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια θα είναι πιο κουραστικό. Επίσης, εγώ αισθάνομαι καλύτερα και πιο ασφαλής όταν κάθομαι χαμηλότερα και μπορώ να οδηγήσω γρηγορότερα αν το θέλω σε ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Εντάξει, δεν έχω οδηγήσει Porsche ή Lamborghini SUV (ναι, υπάρχουν και τέτοια, αν δεν υπήρχαν οι Βαλκάνιοι γείτονές μας δε θα το ξέραμε ). Μιλάω για τα συνηθισμένα SUV.

      Με πείραζε που σε κανένα δεν υπήρχε ρεζέρβα. Αν είναι να κινηθώ σε χώμα θέλω να είμαι προετοιμασμένος, δεν το θέλω για να μπορώ να ανέβω σε πεζοδρόμιο που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω ποτέ.
      Με πείραζε η απόσταση από το έδαφος που τη θεωρώ μικρή αν θέλεις να βγεις εκτός δρόμου. Το παλιό μου αυτοκίνητο είχε 15 εκ. απόσταση από τη γη και πάντα έκανα τον σταυρό μου να μη βρω από κάτω σε κάποια λακούβα όταν πήγαινα σε χώμα.
      Με ενοχλούσε και η αυξημένη κατανάλωση των SUV σε σχέση με τα άλλα, 1 λίτρο στα 100 παραπάνω σε αντίστοιχα αυτοκίνητα υπολόγισα, άρα 100 στα 10.000, +200 ευρώ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
      Ακόμη δεν είδα πλεονέκτημα σε σχέση με τον χώρο των αποσκευών. Ίσως αν είχα σκύλο να ήθελα να τον βάζω πίσω.
      Επίσης αν θα αγόραζα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έβγαινα εκτός δρόμου. Μόνο τα λάστιχα να υπολογίσεις, φτάνει. Θα προτιμούσα να πάω με ένα παλιό yaris που έχουμε στην οικογένεια.

      Θα συνεχίσω μάλλον την επόμενη εβδομάδα γράφοντας για αυτά που μου αρέσουν στο civic και σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Συνήθως όταν αγοράζω κάτι μιλάω για τα αρνητικά και βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αλλά μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο την πρώτη μέρα που το πήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Να γράψω και κάποια πράγματα για το τι μ' αρέσει και τι όχι, όπως μου 'ρχονται στο μυαλό και όχι κατά σειρά σπουδαιότητας.

      Το να έχεις ένα ακριβότερο αυτοκίνητο σημαίνει πρέπει να προσέχεις περισσότερο. Το παλιό μου το άφηνα όπου έβρισκα χωρίς να το σκεφτώ, τώρα βλέπω τον εαυτό μου να είναι περισσότερο προσεκτικός, πληρώνω πιο συχνά για χώρο στάθμευσης, προσέχω μην ακουμπήσει η ζάντα στο πεζοδρόμιο και άλλα τέτοια που δεν τα έχεις με τα φθηνότερα.

      Είναι καλό που έχει κάμερα, αισθητήρες παντού, φώτα που δυναμώνουν, χαμηλώνουν, στρίβουν μόνα τους, καπό που σηκώνεται αν συγκρουστείς με πεζό για να τον προφυλάξει και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Δε θέλω μόνο να σκεφτώ τι πρέπει να πληρώσω σε περίπτωση ατυχήματος. Μόνο ένα φανάρι να πρέπει να αλλάξεις (που για να πω την αλήθεια δεν μου έχει συμβεί ποτέ) κοστίζει 1.400 ευρώ στη Γερμανία όπως έγραψε κάποιος σε γερμανικό φόρουμ.

      Το φως στον χώρο αποσκευών θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό.

      Το ότι δεν έχει led πίσω όπως γράφτηκε και το διάβασα κι αλλού εμένα δεν με απασχολεί καθόλου. Τα led για μένα είναι το χειρότερο φως που υπάρχει κι αν η τιμή του ρεύματος δεν είχε πάει στον Θεό, στο σπίτι μου θα είχα ακόμη λάμπες αλογόνου. Μπορεί να μην τα βάλανε λόγω κάποιας νομοθεσίας που υπάρχει σε κάποια χώρα ή για λόγους κόστους..

      Η οθόνη με του αυτοκινήτου με τις ενδείξεις είναι αυτό που θέλω, δε χρειάζομαι τίποτα καλύτερο ή χειρότερο. Η οθόνη "πολυμέσων" αν το λέω σωστά, θα προτιμούσα να έχει μια μικρή κλίση προς τη μεριά του οδηγού.

      Μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα με τα χειριστήρια που υπάρχουν στο τιμόνι χωρίς να πατάς τίποτα σε κάποια οθόνη. Τα αυτοκίνητα στα οποία πρέπει να χρησιμοποιείς οθόνη για κάποιες βασικές λειτουργίες πιστεύω ότι είναι επικίνδυνα και θα έπρεπε κάποια στιγμή να απαγορευτούν.

      Στην αρχή με προβλημάτιζε η θέση που έχουν στο κουμπί για την οδήγηση και την όπισθεν. Πίστευα ότι το σωστό θα ήταν το ανάποδο από αυτό που έβαλαν. Τώρα το έχω συνηθίσει.

      Το ηχοσύστημα στην "απλή" έκδοση είναι πολύ καλό. Στην πιο ακριβή που είναι το δικό μου είναι ακόμη καλύτερο, μέχρι και υπογούφερ έχουν.

      Ήταν απωθημένο η ηλιοροφή που να ανοίγει και ήταν ένας από τους λόγους αγοράς όπως και τα φώτα.

      Τα δερμάτινα καθίσματα μου αρέσουν αλλά δεν ήταν κάτι που αναζητούσα. Θα ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος με υφασμάτινα. Δεν είναι όλο δέρμα αλλά συνδυασμός δέρματος - δερματίνης, για να πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος ακόμη πού έχει δέρμα και πού όχι.

      Θα ήθελα εκτός από θερμαινόμενα τα καθίσματα να είναι και αεριζόμενα. Να κάτι που ξέχασα να πω, ότι αγόρασα από τους Κινέζους, ένα αεριζόμενο πλατοκάθισμα.

      Το τιμόνι είναι θερμαινόμενο. Στην αρχή μου φάνηκε αστείο, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε πολύ κρύο αλλά είναι πολύ βολικό.

      Θα ήθελα να έχουν μνήμες τα καθίσματα για τον κάθε οδηγό μιας και ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Αυτό το κράτησαν ίσως για τα ακριβότερα accord που δεν έρχονται στην Ευρώπη. Ακόμη και χωρίς φυσικό πλήκτρο πιστεύω ότι θα γινόταν εύκολα μέσω λογισμικού από την οθόνη.

      Οι καθρέφτες δεν κατεβαίνουν προς τα κάτω, όταν βάζεις όπισθεν. Θα μπορούσαν εύκολα να το κάνουν με μια αναβάθμιση λογισμικού.

      Το αυτοκίνητο δεν κλειδώνει αυτόματα όταν φεύγεις, όπως γίνεται στα αμερικάνικα civic. Θα μπορούσαν πιστεύω εύκολα να το κάνουν εκτός κι αν υπάρχει κάποια περίεργη ευρωπαϊκή νομοθεσία.

      Είναι πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση, ειδικά αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα. Δεν ξέρω πόσες φορές βγήκα παλιότερα από το αυτοκίνητο και το αριστερό μου πόδι είχε πιαστεί από το να πατάω τον συμπλέκτη. Αυτό ισχύει για όλα τα "αυτόματα" αυτοκίνητα.

      Στην αρχή, όταν το πρωτοείδα με φόβισαν οι μεγάλες ζάντες. Όμορφες αλλά σκέφτηκα ότι η άνεση θα είναι μειωμένη. Αυτό δεν ισχύει, το αυτοκίνητο έχει καλή ανάρτηση.

      Είναι πολύ ευχάριστο να το οδηγείς, αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που το πήρα.

      Μου αρέσει που δεν χτυπάει συναγερμός κάθε φορά που ξεπερνάς για λίγο το όριο ταχύτητας όπως θα γίνεται με όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται από φέτος. Μερικά όρια ταχύτητας είναι αστεία και θα τα ξέχασαν από τότε που έφτιαχναν τους δρόμους.

      Έχω αγοράσει την ακριβή έκδοση ενός ακριβού αυτοκινήτου αλλά δεν το έχω μετανιώσει. Όσες φορές αγόρασα κάτι λιγότερο καλό από αυτό που μπορούσα, το μετάνιωσα.

      Το ίδιο ευχαριστημένος ήμουν όταν είχα πάρει παλιότερα ένα αυτοκίνητο στη μισή τιμή ή με το πρώτο μου που ήταν μεταχειρισμένο.

      Ελπίζω να βγει αξιόπιστο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Όταν ήμουν μικρός τα παλιά μαστόρια λέγανε για τα καινούρια αυτοκίνητα: "Άσε το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει 2-3 χρόνια, να δούμε τι προβλήματα βγάζει και μετά αγοράζεις" Στις μέρες μας αυτό δεν μπορεί να γίνει με τίποτα, θα το έχουν αντικαταστήσει με κάτι άλλο.

      Να με συγχωρήσουν όσοι έχουν αυτοκίνητα στα οποία έχω αναφερθεί και έκανα κάποιου είδους σύγκριση, δηλ. οι περισσότεροι.. Δεν το έκανα με κακή πρόθεση. Ο καθένας γράφει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του. Μπορεί κάποιος να πήρε honda παλιότερα και να είχε τις χειρότερες εμπειρίες όπως για παράδειγμα είχα εγώ με opel που δεν προλάβαινα να το πηγαίνω στο συνεργείο, έφτιαχνα το ένα και χαλούσε κάτι άλλο..

      Ξέρω ότι με το παλιό μου αυτοκίνητο έχασα 1.000 ευρώ για κάθε χρόνο που το είχα. Με αυτό θα χάσω τα διπλά ή και περισσότερα όπως όλοι όσοι αγοράζουν. Κερδισμένοι είναι μόνο όσοι μπορούν και κινούνται χωρίς δικό τους μέσο μεταφοράς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Είναι ακριβό λοιπόν το Civic;

      Ε, ναι, είναι ακριβό. Όπως ακριβά είναι όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα.
      Πρέπει όμως να συγκρίνω με παρόμοια πράγματα.

      Τα Honda ήταν πάντα ακριβότερα σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Ίσως λιγότερο από τώρα που προσπαθούν να ανέβουν "κατηγορία" Πουλούσαν σε αυτούς που έψαχναν κάτι που δεν το έβρισκαν σε άλλα αυτοκίνητα. Δεν έχει σχέση μόνο με το αν κάνει το 0-100 σε 5, 10 ή 15 δευτερόλεπτα. Όποιος θέλει να κάνει 0-100 γρήγορα και φθηνά, μπορεί να πάρει ηλεκτρικό. Μια που έχω και Toyota, ας γράψω ξανά γι' αυτά. (γράφω στο νήμα της honda, δε θα τα έγραφα σε αυτά των toyota) Το yaris λοιπόν είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που όμως δε μ' αρέσει με τίποτα να το οδηγώ. Αρέσει στη γυναίκα μου, είναι πρακτικό μέσα στην πόλη αλλά..

      Είναι ακριβότερα σε σχέση με την Ιαπωνία ή τη Αμερική; Ναι, φυσικά. Αλλά εκεί δεν έχουν φόρους και φόρους πάνω στους φόρους όπου το κράτος προσπαθεί να μαζέψει όλο το "χαρτί" και να μοιράζει κατά βούληση χαρτζιλίκι σε όσους θέλει. Ακόμη και στην Αμερική έχουν πρόβλημα που τα honda πωλούνται πάνω από την MSRP (manufacturer's suggested retail price) σε αντίθεση με άλλα. Δεν έχουν μάθει από τους Κινέζους που έχουν αποδειχθεί οι καλύτεροι μαθητές. Πουλάνε τα πάντα με έκπτωση 80-90% αλλά είναι 5 φορές ακριβότερα από τις τιμές που είχαν πριν από λίγα χρόνια. Το έχουν μάθει όμως αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων..

      Επίσης οι εκδόσεις των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν δεν είναι ίδιες σε όλον τον κόσμο. Είχα μπει για παράδειγμα στο site της toyota του Καναδά και χάζεψα με το πώς μπορεί να το διαμορφώσει κάποιος.

      Η χώρα κατασκευής παίζει κι αυτή το ρόλο της για την αυξημένη τιμή. Θα πει κάποιος ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα βάζουν τα ίδια ρομπότ να κάνουν τη δουλειά σε όλα τα εργοστάσια. Η διαφορά κατά τη γνώμη μου είναι στο πόσα αυτοκίνητα έχουν δει οι εργαζόμενοι να περνούν από μπροστά τους και να σταματήσουν ή να διορθώσουν κάτι που δεν πάει καλά. Στην Ιαπωνία θα έχουν δει αρκετές χιλιάδες σε αντίθεση με άλλες χώρες πχ Κίνα που και η honda έφτιαξε ή θα φτιάξει εργοστάσιο εκεί.

      Ό,τι και να κάνεις, όταν δίνεις 20.000 παίρνεις αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ και όχι 40.000. Και αυτός που θα δώσει 80.000 θα πάρει σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο. Επειδή όλα έχουν 4 ρόδες δεν είναι τα ίδια. Όλοι οι κατασκευαστές από κάπου κόβουν, για να τα πουλήσουν φθηνότερα. Και δεν το βλέπεις από την πρώτη στιγμή.

      Αν πάρεις ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο, μπορεί να κινείσαι με 200χμ. την ώρα και να μην ακούς τίποτα με την ηχομόνωση που έχει. Αν και το civic έχει καλή ηχομόνωση για την κατηγορία του δεν είναι το ίδιο. Σε μεγάλες ταχύτητες έχω θόρυβο από τα ελαστικά. Επειδή το αυτοκίνητο έχει τα πάντα και δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα, το μόνο που σκεφτόμουν ότι θα ήταν αναβάθμιση είναι ηχομόνωση στους θόλους των τροχών. Είναι όμως κάτι που μάλλον δε θα το κάνω ποτέ. Είδα κάποια βιντεάκια στο youtube για το πώς γίνεται αλλά φοβάμαι ότι θα σπάσω κανένα κλιπσάκι και θα ψάχνω για καιρό να βρω. Θα δω πώς θα είναι όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξω ελαστικά.

      Γράφτηκε πιο πριν για την κάμερα οπισθοπορείας που δεν είναι και η καλύτερη αλλά έκανα πριν από ένα χρόνο test drive σε ένα που πραγματκά δεν έβλεπες τίποτα, μην πω ποιο ήταν..

      Το εσωτερικό του το θεωρώ πολύ καλό. Δεν μπορεί να κρίνει κάποιος βλέποντας ένα βιντεάκι στο διαδίκτυο. Πρέπει να μπει μέσα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με υψηλές πωλήσεις που για μένα το εσωτερικό τους δεν βλέπεται, θυμίζει αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν πριν από 20-30 χρόνια. Όπως υπάρχουν κι αυτοκίνητα με καλύτερο εσωτερικό. Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και πληρώνει ανάλογα.

      Συνεχίζεται. Όταν έχω χρόνο και διάθεση να γράψω..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ας ξεκινήσω με την κατανάλωση που στις μέρες μας είναι από τα πρώτα που απαχολούν τους περισσότερους.

      Να διευκρινίσω ότι το αμάξι το πήρα όχι γιατί θα έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά γιατί μου άρεσε. Είναι πολύ θετικό βέβαια ότι ένα αμάξι να μπορεί να κινηθεί οικονομικά.

      Κάποιος σε άλλο νήμα έγραψε ότι στην Αμερική δεν πωλούνται πολλά υβριδικά κάποιας μάρκας (νομίζω lexus) αλλά τα υπόλοιπα. Εκεί όμως οι μισθοί είναι τριπλάσιοι από τους δικούς μας και η βενζίνη ειναι στη μισή τιμή. Γιατί να βάλουν στο αυτοκίνητο μια επιπλέον μπαταρία την οποία θα πληρώσουν όταν αγοράσουν το αυτοκίνητο και θα είναι κάτι ακόμη για το οποίο θα πρέπει να ανησυχούν πότε θα χαλάσει;

      Δεν είμαι ακόμη εντελώς σίγουρος αν μακροπρόθεσμα θα είμαι κερδισμένος με το υβριδικό σε θέμα συνολικού κόστους μετακίνησης αλλά υπάρχουν αρκετές πιθανότητες. Κερδίζω 2 λίτρα στα 100 ας πούμε, δηλ. 400 ευρώ σε κάθε 10.000 χμ. και θα πρέπει κάποια στιγμή να αντικαταστήσω την μπαταρία. Σε ένα βιντεάκι που είδα στο youtube ένας Μαλαισιανός έγραψε ότι εκεί η μπαταρία του civic αλλά και ενός υβριδικού της toyota -δε θυμάμαι ποιου- κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ όπως υπολόγισα μετά τη μετατροπή σε ευρώ. Στην Ελλάδα λοιπόν που στις τιμές είμαστε πάντα πρωταθλητές 3.000 ή 5.000 ευρώ (μπορεί και 10.000, ποτέ δεν ξέρεις..) Αυτό είναι ένα κόστος που δεν μπορεί κάποιος να το αποφύγει ακόμη κι αν σκοπεύει να πουλήσει το αυτοκίνητο πριν την αλλαγή, θα επηρεάσει την τιμή, δεν υπάρχουν μόνο έξυπνοι πωλητές και χαζοί αγοραστές. Αυτό σε μεγαλύτερο βαθμό θα το αντιμετωπίσουν κι όσοι έχουν πάρει ηλεκτρικά.

      Η κατανάλωση η δική μου μπορεί να έχει πολύ μικρή σχέση με την κατανάλωση των άλλων. Υπάρχει ένα γερμανικό site, spiritmonitor.de αν το θυμάμαι όπου μπορείς να δεις τις καταναλώσεις που έχουν δηλώσει οδηγοί αυτοκινήτων. Δεν ξέρεις όμως πόσο βαρύ πόδι έχει κάποιος, πόσο φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, τι διαδρομές κάνει. Και στη Γερμανία έχουν περισσότερο κρύο από εμάς..

      Συνολικός μέσος όρος για μένα είναι 5,2-5,3 λίτρα στα 100. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου είναι αρκετά ακριβής και συμφωνεί με αυτά που υπολογίζω εγώ.
      Μεγαλύτερη κατανάλωση τον χειμώνα με τη θέρμανση και μικρότερη το καλοκαίρι. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πού κινείται κάποιος. Μπορείς να έχεις 4 λίτρα στα 100 ή 6 ίσως και 7 σε μεγάλους δρόμους. Πολύ καλές καταναλώσεις σε πόλη και χειρότερες σε εθνική αν ξεπερνάς τα όρια ταχύτητας που τώρα πια με τη βενζίνη στα 2 ευρώ σπάνια το κάνω. Προσπαθώ να κινηθώ οικονομικά όποτε μπορώ.

      Με την κατανάλωση λοιπόν είμαι ευχαριστημένος. Μπορείς να κάνεις 600-700 χμ ή και περισσότερα αν κινείσαι οικονομικά με το τεπόζιτο των 40 λίτρων.

      Και μια που έγραψα για το τεπόζιτο των 40 λίτρων. Όσοι έχουν Honda νομίζω ότι γκρινιάζουν πολύ περισσότερο από τους άλλους. Αμέτρητες δημοσιεύσεις σε γερμανικό φόρουμ για το πόσο περιορισμένοι είναι κάποιοι που δεν έχει μεγαλύτερο τεπόζιτο. Λες και θα κάνει κανείς 1.000 χμ. χωρίς να σταματήσει. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, κάνω και οικονομία.. 20 λίτρα παραπάνω τεπόζιτο σημαίνει ότι κουβαλάς χωρίς λόγο άλλα 15 κιλά στο αυτοκίνητο.

      Θα συνεχίσω με το θέμα της τιμής αργότερα. Είναι ακριβό; Με τι το συγκρίνουμε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • Byd Yangwang U7

      Διαφημιστικό από την BYD.

      Απίστευτο..

      Έχουμε να δούμε πολλά τα επόμενα χρόνια.

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @alexandros-s said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Παρακολουθώντας βίντεο, συζητήσεις και φόρουμ για τον καθαρισμό του αυτοκινήτου, βλέπω ότι τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε στείρα επίδειξη προϊόντων. Στο τέλος αυτό που σου μένει στο μυαλό είναι μια σειρά από μπουκάλια, εταιρείες, ορολογίες, υποπροϊόντα κλπ που καμία σχέση δεν έχουν με αυτό που έψαχνες αρχικά (πώς να κάνεις το αυτοκίνητό σου να λάμπει).

      Το πιο σημαντικό για μένα είναι να μην κάνω ο ίδιος ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου. Μου φαίνεται ότι στα σημερινά αυτοκίνητα και μόνο που τα ακουμπάς τους κάνεις κακό, καμμιά σχέση με τα παλιότερα.

      Οπότε αν το πλένεις ο ίδιος

      1. Πλυστικό μηχάνημα
      2. Αφροποιητή, για να φύγουν οι περισσότερες βρομιές
      3. Γάντι πλυσίματος μικροϊνών. Συχνό ξέβγαλμα για να μην αρπάξει κανένα πετραδάκι και γδάρει όλο το αυτοκίνητο.
      4. Καλή μεγάλη απορροφητική πετσέτα για το στέγνωμα του αυτοκινήτου. Είχα δώσει κάπου 20-30 ευρώ και σκεφτόμουν όταν την αγόρασα τι χαζομάρες κάνω. Μπορώ να πω τελικά ότι ήταν μια καλή αγορά. Τελειώνω σε χρόνο dt απλώς τραβώντας την πετσέτα πάνω στο αυτοκίνητο.
        (Αν έχει κάποιος και φυσητήρα, βοηθάει πολύ και γλιτώνει χρόνο στο στέγνωμα)
      5. Σφουγγάρι και πετσέτα όσο πιο απαλά χωρίς πάτημα.
      6. Πλύσιμο το καλοκαίρι μόνο στη σκιά. Να μην καίει το αυτοκίνητο και να μη στεγνώνουν τα καθαριστικά πάνω του.
      7. Το κέρωμα είναι καλό αλλά θέλει τον χρόνο του. Αν δεν έχει κάποιος, υπάρχουν κάποια προϊόντα που τα ψεκάζεις και μετά ξεπλένεις. Είχα γράψει για ένα παλιότερα, μην κάνω και διαφήμιση..
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Πριν από ένα μήνα περίπου έβαλα ηχομόνωση στους δύο μπροστινούς θόλους. Το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι καλό.

      Γράφω τα παρακάτω μήπως σκεφτεί κάποιος στο μέλλον να το κάνει.

      1.jpg 2.jpg

      Χρειάζεται αρκετός χρόνος, για να γίνει. Έχω γράψει αναλυτικά στο νήμα "Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών" Θα βάλω το κείμενο παρακάτω.

      Νόμιζα ότι είχα αρκετές φωτογραφίες που μπορούσα να βάλω αλλά τελικά μάλλον δεν έβγαλα όσες πρέπει ή δεν ξέρω πού τις έχω αποθηκεύσει.

      Πριν να ξεκινήσω είδα κάποιες φωτογραφίες που με βοήθησαν αρκετά στο παρακάτω φόρουμ:

      https://www.motor-talk.de/forum/radhausdaemmung-t7734423.html#google_vignette

      Όλα τα κλιπσάκια βγαίνουν σχετικά εύκολα. Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο με ένα ίσιο κατσαβίδι παρά με το "ειδικό" εργαλείο που υπάρχει για αυτόν τον σκοπό.

      Τα μόνα δύσκολα είναι αυτά που έχω στη φωτογραφία που αν δεν δεις πώς βγαίνουν θα παιδεύεσαι με τις ώρες. Έχει 3 από αυτά σε κάθε θόλο αν θυμάμαι καλά. Υπάρχουν σχετικά βίντεο στο youtube. Έχουν δύο γλώσσες που μπορεί να είναι δεξιά και αριστερά από το κλιπσάκι και βγαίνουν με κατσαβίδι ή μπρος και πίσω και χρειάζεται ένα εργαλείο με άκρη σαν αγκίστρι, για να μπορείς να το πατήσεις από πίσω.

      Στα μπροστινά πλαστικά καλύμματα των θόλων που είναι γυμνά έχει μόνο αυτά τα μονωτικά που φαίνονται στη φωτογραφία. Στην αρχή σκεφτόμουν να μην τα βγάλω αλλά τελικά το έκανα.

      Κόλλησα βαρύ μονωτικό (βουτύλιο;) στη λαμαρίνα σε κομμάτια. Δεν χρησιμοποίησα πολύ, γιατί έχει παντού κολλήσεις που αποκλείεται να συντονίζουν.

      Το συνολικό βάρος που πρόσθεσα στο αυτοκίνητο είναι περίπου 2,75 κ. για κάθε θόλο.

      Τα πίσω καλύμματα έχουν στο εσωτερικό τους κάτι σαν τσόχα το οποίο δεν θα βγάλω αν βάλω και πίσω ηχομόνωση. Έχουν επίσης και ένα αρκετά μεγαλύτερο μονωτικό από αυτό που έχει στους μπροστινούς θόλους.

      Τα παρακάτω είχα γράψει παλιότερα:

      Μετά από ένα περίπου χρόνο, αξιώθηκα επιτέλους να κάνω την ηχομόνωση στους θόλους.

      Όχι και στους τέσσερις αλλά μόνο στους δύο.. Το φθινόπωρο ίσως και τους άλλους.

      Πριν να ξεκινήσω είχα πει ότι θα χρησιμοποιήσω εφαρμογή στο κινητό, για να καταγράψω τον θόρυβο πριν και μετά.

      Κατέβασα μια εφαρμογή όπως και μια άλλη για να καταγράφω τις διαδρομές που θα έκανα αλλά τελικά δεν έκανα τίποτα.
      Είναι δύσκολο να βρεις κάποιο δρόμο για να κινηθείς με συγκεκριμένες ταχύτητες χωρίς να είσαι αναγκασμένος να επιβραδύνεις ή να επιταχύνεις.

      Το αποτέλεσμα μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί. Νομίζω ότι είναι αρκετά καλό ή καλύτερα θα έλεγα πολύ καλό.

      Τελείωσα τον έναν μπροστινό θόλο στη μεριά του οδηγού και μετά έκανα ένα ταξίδι 200 περίπου χμ. Μπορώ να πω ότι μπορούσα να καταλάβω τη διαφορά.

      Χρησιμοποίησα 3 !! στρώσεις μονωτικών. Έβαλα στην αρχή το βαρύ μονωτικό, βουτύλιο νομίζω ότι λέγεται, πάνω στη λαμαρίνα αλλά κόλλησα και στα πλαστικά καλύμματα των θόλων αρκετά κομμάτια. Δεν το είδα κάπου αλλού αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί σε υψηλές ταχύτητες τα πλαστικά καλύμματα να αρχίζουν να τρέμουν από τον αέρα και να δημιουργούν θόρυβο.

      Έπειτα έβαλα αφρώδες μονωτικό, αυτό που είναι σαν σφουγγάρι. Χρησιμοποίησα μονωτικό κλειστών κυψελών αν το λέω σωστά και όχι ανοιχτών που είναι καλύτερο ηχομονωτικό αλλά κρατάει νερό όταν βρέχεται. Δε θέλω να μένουν νερά που μπορεί να δημιουργήσουν σκουριές. Όταν κινείται το αμάξι, από τον αέρα όλα θα στεγνώνουν πιστεύω αλλά καλύτερα είπα να έχω λιγότερα νερά.

      Η τρίτη στρώση είναι ένα υλικό σαν το βουτύλιο που η εταιρεία που το κατασκευάζει το ονομάζει acoustic block. Το μειονέκτημά του είναι ότι δεν κολλάει τόσο γερά όσο τα άλλα μονωτικά αλλά με τον τρόπο που το έβαλα πιστεύω ότι θα αντέξει.

      Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν μιας ρώσικης εταιρείας που προϊόντα της βρίσκεις στον Σκρουτζ. Δε θα έλεγα ότι είναι και φτηνά. Έχω και κινέζικα που μπορεί να χρησιμοποιήσω στους πίσω θόλους ή στο πορτμπαγκάζ.

      Ο χρόνος που χρειάζεται, για να γίνει είναι:

      1 ώρα περίπου, για να βρεις τα εργαλεία σου και να βγάλεις τη ρόδα και το πλαστικό κάλυμμα του θόλου.
      1 ώρα για καθάρισμα ( και τη ρόδα από το πίσω μέρος)
      1 ώρα για να βάλεις τη μόνωση (εγώ έκανα αρκετά περισσότερο βάζοντας τρεις στρώσεις υλικών)
      1 ώρα περίπου για να βάλεις το πλαστικό κάλυμμα του θόλου. Χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από το βγάλσιμο, γιατί έχει το μονωτικό υλικό.

      Καλό είναι εκτός από τον γρύλο να υπάρχει ένα τετράποδο, για να στηρίζει το αυτοκίνητο. Εγώ που δεν πήγα για να βγάλω μεροκάματο, ξεκίνησα τη μια μέρα και τελείωσα την επόμενη..

      Χρειάζονται και κάποια εφεδρικά πλαστικά κλιπσάκια. Πρόσεχα πολύ βγάζοντάς τα αλλά τελικά έσπασα δύο.

      Αξίζει όλη αυτή η κούραση και το κόστος;

      Για μένα αξίζει, γιατί κρατάω τα αυτοκίνητά μου πολλά χρόνια και ήταν το μόνο που ήθελα να βελτιώσω στο αυτοκίνητο που έχω τώρα.

      Κάνει θαύματα η μόνωση στους θόλους;

      Όχι, δεν κάνει. Αν ο δρόμος είναι χάλια, θόρυβος εξακολουθεί να περνάει αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από όταν δεν έχει μόνωση.

      Κάποιες λίγες φωτογραφίες που έβγαλα και λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο που έκανα την ηχομόνωση, θα τις βάλω κάποια στιγμή στο νήμα του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Byd Yangwang U7

      0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα, τεστ αποφυγής κινδύνου - ταράνδου, δεν ξέρω πώς το λένε με 95 χμ την ώρα, όταν πολλά δεν περνάνε τα 77, περνάει σαμαράκια, ανεβαίνει σκάλες.. και δεν καταλαβαίνει τίποτα, παρκάρει μόνο του αλλά πρέπει να δει κάποιος πώς για να το πιστέψει.

      Το διαθέτουν σε ηλεκτρικό ή υβριδικό.

      Τιμή στην Κίνα περίπου 85.000 €.

      Αν το έφτιαχνε κάποιος πιο γνωστός κατασκευαστής θα ζητούσε 500.000 € ..

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fhcc
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Τον Αύγουστο του 1992 ο τότε υπουργός Οικονομίας,........... ανακοίνωσε στο Ζάππειο Μέγαρο την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη βενζίνη κατά 50 δρχ. το λίτρο(!), με συνέπεια η τιμή της βενζίνης να ξεπεράσει τις 105 δρχ. το λίτρο. Η απόφαση που προκάλεσε σοκ...

      Από την εφημερίδα "Το Βήμα"

      Με τον μισθό μου εκείνη την εποχή μπορούσα να αγοράσω 1.400 λίτρα βενζίνης και πήγα στα 700.

      Σαν σήμερα το θυμάμαι που μετά από μια βδομάδα διακοπές σε νησί χωρίς να παρακολουθώ τις ειδήσεις πήγα να βάλω βενζίνη και νόμιζα ότι με κορόιδευαν με την τιμή που μου είπαν.

      Σήμερα πόσα λίτρα μπορεί να αγοράσει ένας νέος εργαζόμενος;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @chris__7 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Καλησπερα σε ολους.Ηθελα να ρωτησω αν καποιος ξερει ενα καλο σπρει καθαρισμου και πανακι για piano black επιφανειας

      Θα γράψω μια τελευταία φορά σε αυτό το θέμα.

      Όλες οι εταιρείες πουλάνε "ειδικά" καθαριστικά και προϊόντα για το καθετί. Το θέμα είναι αν πραγματικά τα χρειαζόμαστε.

      Όλα λίγο πολύ κάνουν την ίδια δουλειά και είναι το ίδιο καλά. Τώρα αν είχα καμμιά Φεράρι μπορεί να το έψαχνα περισσότερο.

      Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ προϊόντα της meguiar's. Ό,τι έχω πάρει από Koch Chemie είναι καλά. Μπορεί να μην είναι πολύ γνωστή εταιρεία αλλά έχει πάρα πολλά προϊόντα. Μια φορά ένα προϊόν της Autoglym δεν μου δούλεψε όπως θα ήθελα και δεν αγόρασα ξανά. Δε χρησιμοποιώ επίσης και φθηνά κινέζικα.

      Στη meguiars έχει ένα καθαριστικό που κάνει τα πλαστικά πιο γυαλιστερά και ένα άλλο που δεν τα κάνει να γυαλίζουν. Έχω και τα δυο αλλά δε θυμάμαι πώς λέγονται.

      Το πιο σημαντικό για μένα είναι ο τρόπος που θα καθαρίζω, να μην τρίβω με δύναμη, γιατί όλα γδέρνονται πανεύκολα. Μερικά πανάκια μικροϊνών που δεν είναι ανάγκη να είναι γνωστής εταιρείας είναι το ίδιο σημαντικά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc

    Latest posts made by fhcc

    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @dragonslayer said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Σκέφτομαι να αγοράσω ένα κάλυμμα για το τιμόνι, τι ποιότητα να προτιμήσω π.χ δερμάτινη η κάτι άλλο;

      Αν το πάρεις από τους Κινέζους, δερμάτινα γράφουν αλλά εννοούν δερματίνη τις περισσότερες φορές που τώρα της έχουν δώσει διάφορα φαντεζί ονόματα.

      Εγώ θα κοιτούσα κάτι που θα μου αρέσει αισθητικά και να έχει μια σχετική ελαστικότητα, για να μπορέσω να το βάλω εύκολα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      Την επόμενη φορά (μακάρι να μην τύχει ποτέ) δοκιμάστε κι εσείς νιαουρίσματα από το youtube.

      Αν μου το λεγαν κάποια άλλη στιγμή, μπορεί να μην το πίστευα.

      Νιάου η γάτα στο τηλέφωνο, νιάου και το γατάκι στο αυτοκίνητο. Και αυτό να συνεχίζεται για αρκετά λεπτά. Λες και συνομιλούσαν.

      Όταν τελικά απομακρύνθηκε αρκετά από το αυτοκίνητο, έτρεξα και το έδιωξα μακριά. Στην αρχή βιάστηκα και το γατάκι γύρισε πίσω και κρύφτηκε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @axel12p said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Την πρώτη φορά χρειάστηκε να ασχοληθώ 3 ώρες για να βγάλω την γάτα από το αμάξι. Το μόνο που την ενοχλούσε ήταν το νερό, όλα τα άλλα δεν έκαναν δουλειά. Βέβαια ούτε με το νερό βγήκε, γιατί είχε χωθεί στο φτερό του αυτοκινήτου. Στο τέλος αναγκάστηκα να ξηλώσω τον πλαστικό θόλο και με το που τον τράβηξα βγήκε από εκεί.
      Την δεύτερη φορά ήταν τρία γατάκια μαζί. Μου έφαγε μια ημέρα για να τα βγάλω και επειδή ήταν χειμώνας ξεπάγιασα γιατί ψιλό έβρεχε κιόλας. Άλλο βγήκε βρέχοντας το, άλλο χρειαζόταν απλά να ανοίξω γρήγορα το καπό και να το πιάσω μιας και είχε πάει και είχε καθίσει πάνω στο καπάκι της μηχανής!
      Γενικά μη μπλέξεις! Ευτυχώς και στις δύο περιπτώσεις δεν έπαθαν τίποτα ούτε τα γατάκια, ούτε το αυτοκίνητο...

      Στην αρχή νόμιζα κι εγώ ότι το γατάκι είχε σφηνώσει πίσω από τον πλαστικό θόλο και έβγαλα δυο τρία κλιπς και τον τράβηξα για να βγει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @alexandros-k said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      @fhcc said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Επιτέλους έφυγαν τα γατιά!

      Ευχαριστώ πολύ όσους βοήθησαν. Έχει κάποιο κουμπάκι που το πατάς, όταν θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιον αλλά δεν μπορώ να το βρω.

      Έχω καταβρέξει το μέρος γύρω από τα αυτοκίνητα και αύριο θα αγοράσω ναφθαλίνη αν πουλάνε ακόμα , για να βάλω γύρω από το μέρος που παρκάρω

      Δίδαγμα:

      Το φαγητό δε βοηθάει ιδιαίτερα.

      Αν δεν έβαζα τους ήχους με τις γάτες θα ήμουνα ακόμη στο αυτοκίνητο.

      Εφυγαν σιγουρα ? Ξανακοιταξτε αυριο πριν βαλετε μπρος καλου κακου

      Μη μου βάζεις ιδέες βραδιάτικα..

      Άκουσα κι αρκετές ιστορίες με ζημιές που έγιναν από γάτες στα αυτοκίνητα, δεν το ήξερα ότι ήταν κάτι που συμβαίνει συχνά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      Επιτέλους έφυγαν τα γατιά!

      Ευχαριστώ πολύ όσους βοήθησαν. Έχει κάποιο κουμπάκι που το πατάς, όταν θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιον αλλά δεν μπορώ να το βρω.

      Έχω καταβρέξει το μέρος γύρω από τα αυτοκίνητα και αύριο θα αγοράσω ναφθαλίνη αν πουλάνε ακόμα , για να βάλω γύρω από το μέρος που παρκάρω

      Δίδαγμα:

      Το φαγητό δε βοηθάει ιδιαίτερα.

      Αν δεν έβαζα τους ήχους με τις γάτες θα ήμουνα ακόμη στο αυτοκίνητο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @ilias-a said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Δοκιμασε να μπεις στο αυτοκινητο, ανοιξε τα παραθυρα, πετα της το φαι απο το παραθυρο, μοιλς βγει πεταξου εξω να την εμποδισεις να ξαναμπει. 1, φορα γαντια. 2, μηπως τα γατακια ειναι 2 και βγαινει καθε φορα μονο το ενα γιαυτο και το αλλο επιστρεφει? 3, αν δεν πιασει και αυτο ερχομαι να φαω τα λουκανικα.😊
      Καλη επιτυχια.

      Δεν το περίμενα. Το γατί δεν είναι μόνο ένα..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @nontaskatsaras said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      @alexandros-k said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Μαλλον εννοει ηχους μαμας γατας, που καλει τα μικρα της

      Ακριβώς! Βάλε meowing sounds στο YouTube

      Πολύ καλό!! Έφυγε το ένα γατί.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @nontaskatsaras said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Ήχους γατών απ' τον ΕσυΣωλήνα κ θα βγει. Τρία έχω βγάλει έτσι.

      Για πες κάτι παραπάνω

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      🤗🐱

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      @alexandros-k said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      @fhcc said in Γάτα στο αυτοκίνητο..:

      Το ξίδι που έριξα κάτω από το αυτοκίνητο δε φαίνεται να το ενοχλεί ιδιαίτερα. Δε βρήκα καμιά χλωρίνη.

      Κάποιος μου είπε ότι θα βγει μόνο αν του βάλω γάλα. Θα αγοράσω και βλέπω.

      Θα φαει και θα ξαναπαει στα αμαξια . Πρεπει να βρει αλλη κρυψωνα για να φυγει. Βαλτου κατι αλλο για να παει εκει . Κατι να χωθει και να μεινει εκει

      Έφτιαξα μια κρυψώνα και περιμένω το γάλα.

      Μια συσκευή υπερήχων δεν είχε αποτέλεσμα. Ή έχει χαλάσει ή η γάτα είναι κουφή..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fhcc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr